SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
Winterstormpje
Vanaf puberteit problemen rondom de voortplantingsorganen. Operatie eileider cyste - eileider verwijderd. Operatie verklevingen rondom verwijderd. Diagnose PCOS.
Juli 2008 miskraam rond 8 weken. Daarna onderzoeken na uitblijven menstruatie vanaf juli 2008 tot dec 2008/juli 2009 tot heden. Diagnose versterkt PCOS. Eind januari uitslagen onderzoeken en start medicatie waarschijnlijk clomid.
Droomvrouwtje
Januari 2010 en Juni 2011 opgenomen geweest vanwege ernstige buikklachten, men dacht aan een blinde darmontsteking, helaas bleek dit endometriose te zijn. MRI in juni 2010 bleek schoon, dus half jaar geprobeerd, Augustus 2011 weer MRI ernstige vorm van endometriose, beide kanten cysten. Ondertussen lopen we in azM. Sinds oktober 2011 gestart met Lucrin om de endometriose rustig te laten worden, operatie volgde in februari 2012: eileiders verwijderd, alles is nu ivf klaar, nu herstellen. 11 oktober start met decapeptyl en start van 1e ivf poging
_NIKKI_
Wij willen niet op de normale manier zwanger worden in verband met het eventuele doorgeven van een erfelijke ziekte. Daarom in 2009 de eerste PGD/ICSI behandeling gedaan met als resultaat een dochter. Sinds 1 juni 2012 bezig met de tweede PGD/ICSI behandeling in Brussel in de hoop een broertje of zusje voor onze dochter te mogen verwelkomen.Be happy with the little things in life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat klopt. De apotheken zijn min of meer verplicht om medicijnen die retour gaan te vernietigen. Omdat ze niet meer kunnen garanderen dat een middel 100% ok is. Zeker niet met middelen die bijvoorbeeld in de koeling hadden gemoeten. Stom, maar wel veilig.quote:Op maandag 17 september 2012 16:07 schreef Rinn het volgende:
Bij het ziekenhuis zeiden ze dat ze graag al de ongebruikte medicijnen willen hebben zodat ze deze weer aan mensen kunnen geven die met de 4e ronde (of meer) bezig zijn of in het weekend met een tekort aan medicijnen komen te zitten. Bij mijn ziekenhuis hebben ze namelijk geen apotheek.
Ze vertelden mij ook dat als de spullen retour worden gegeven aan de apotheek de medicijnen vaak in de afvalbak belanden
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo alles is weer achter de rug. Het was ditkeer weer een eitje gelukkig.
Beetje over koetjes en kalfjes gepraat met de dokters terwijl ze bezig waren. Ik had er echt weinig last van en lag af en toe gewoon te lachen. Score was 17 eitjes, dus ik ben tevreden. Fingers crossed nu.
Nope niks gekregen. Moest nu gewoon afwachten. Ze zei dat ik zeker een bloeding ga krijgen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:49 schreef klumsy het volgende:
Spannend Chanty! heb je niks gekregen om een bloeding op te wekken?
Provera ofzo?
Dat schijnt de innestteling moeilijker te maken.
Niet dat het bij mij geholpen heeftwant ik ben ook zwanger geworden toen ik de cyclus moest afbreken ivm overstimulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |