abonnement Unibet Coolblue
pi_113451443
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
pi_113451541
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:05 schreef kleineik het volgende:

[..]

even terug lezen.... ;( wat schommelt het.
Dat ik gestopt ben met roken maakt het niet makkelijker...misschien wil ik wat te rigoreus mijn leven veranderen...25 kilo afgevallen, nog 15 te gaan. cold turkey gestopt met roken. Het getrubbel met mijn ex...pfff. Nu weer geen contact. Morgenvroeg mijn zoon naar haar brengen. Zal snel, normaal vertellen hoe het met hem hem gaat, en dan weer gaan. Dan komt ze hem zaterdag weer brengen, en dan zie ik haar 9 dagen niet...Blijft dubbel. Wil niet meer hopen, maar hioop dat ze mij mist. Maar zoals maatschappelijk werkster zegt..ik moet me niet druk maken om wat zij voelt, maar om wat ik voel. IK moet verder.
pi_113451577
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef kleineik het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar. Jij bent de moeder van zijn kind. Jij bent altijd bijzonder voor hem. Maar laat je niet gebruiken. Zeg jij eens, ik ga zo niet verder? zeg je dat ooit zo tegen hem? Jij doet niets verkeerds...kijk eens wat voor een maf schuldgevoel je hebt...om wat?
pi_113451580
;(.
pi_113451603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:09 schreef kleineik het volgende:

[..]

Wat zou dat makkelijk zijn zeg....Ik stop NU met het houden van haar... :')

Nee, liefde is geen logica...
pi_113451613
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Charcot het volgende:
;(.
-O- gaat het?
pi_113451645
Tip: sex met je ex helpt niet om haar los te laten....
pi_113453585
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef kleineik het volgende:

[..]

-O- gaat het?
Niet echt ;(. Kan het hier niet neerzetten
pi_113454877
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:03 schreef Charcot het volgende:

[..]

Niet echt ;(. Kan het hier niet neerzetten
Sterkte!
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:43:58 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113454997
PM staat open.

Hier gaat het wel steeds beter eigenlijk. Feestje vol onbekenden was best gezellig. Zaterdag weer een feestje waar ik maar 1 persoon ken.

Nu een beetje huis rommelen en er weer wat van maken :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:53:47 #11
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113455323
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[knip]
Nu een beetje huis rommelen en er weer wat van maken :)
Vind dat toch echt het meest moeilijk. De eerste 4/5 weken gingen aardig, maar nu begint het erin te hakken... Pakte een tas uit de kast vanochtend, zat er een vakantie foto album van ons in. Doet toch verrekte zeer...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113455350
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
PM staat open.

Hier gaat het wel steeds beter eigenlijk. Feestje vol onbekenden was best gezellig. Zaterdag weer een feestje waar ik maar 1 persoon ken.

Nu een beetje huis rommelen en er weer wat van maken :)
Dat is wel fijn he. Nieuwe mensen. normale verhalen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 12:56:46 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113455440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Vind dat toch echt het meest moeilijk. De eerste 4/5 weken gingen aardig, maar nu begint het erin te hakken... Pakte een tas uit de kast vanochtend, zat er een vakantie foto album van ons in. Doet toch verrekte zeer...
Mjah, spullen goed wegstoppen kan schelen...


quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef kleineik het volgende:

[..]

Dat is wel fijn he. Nieuwe mensen. normale verhalen.
Nieuwe mensen, mensen die ik amper ken die me uitnodigen, gezelligheid. Normale verhalen? Met mij niet ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113455649
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Vind dat toch echt het meest moeilijk. De eerste 4/5 weken gingen aardig, maar nu begint het erin te hakken... Pakte een tas uit de kast vanochtend, zat er een vakantie foto album van ons in. Doet toch verrekte zeer...
ja dat is kut. ik heb alles verwijderd uit ons huis en aan haar gegeven. Blijft over, dat ik met onze zoon, in ons huis zit, naast haar nieuwe vriend hahaha.

Heb je nog contact met je ex?
  woensdag 27 juni 2012 @ 13:11:12 #15
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113455973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:02 schreef kleineik het volgende:

[..]

ja dat is kut. ik heb alles verwijderd uit ons huis en aan haar gegeven. Blijft over, dat ik met onze zoon, in ons huis zit, naast haar nieuwe vriend hahaha.

Heb je nog contact met je ex?
Nee, ik heb momenteel geen contact met haar. 1,5 week geleden voor het laatst gezien en gesproken, daarna niet meer.

Merk dat ik haar ontzettend mis en ze steeds in m'n hoofd zit.
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113464728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 13:11 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Nee, ik heb momenteel geen contact met haar. 1,5 week geleden voor het laatst gezien en gesproken, daarna niet meer.

Merk dat ik haar ontzettend mis en ze steeds in m'n hoofd zit.
Ik heb je verhaal gemist....nog hoop? jouw keuze?
pi_113477274
Ook al heb ik het zelf uitgemaakt: au, ik voel me zo verdrietig en alleen nu..
Boobs can fix anything.
pi_113477835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:16 schreef ColdShoulder het volgende:
Ook al heb ik het zelf uitgemaakt: au, ik voel me zo verdrietig en alleen nu..
Sterkte.. :*

Heb je mensen om je heen die je een beetje kunnen afleiden?
pi_113477953
Jawel, vriendinnen, vrienden die me steunen. Het is maandag uitgegaan en heb vannacht bij een vriendin geslapen, dat hielp. Maar het is nog zo vers en ik mis hem zo..

Maar dankje in ieder geval :)
Boobs can fix anything.
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:33:42 #20
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113478146
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:29 schreef ColdShoulder het volgende:
Jawel, vriendinnen, vrienden die me steunen. Het is maandag uitgegaan en heb vannacht bij een vriendin geslapen, dat hielp. Maar het is nog zo vers en ik mis hem zo..

Maar dankje in ieder geval :)
Als je het zelf uitmaakt heb ik het idee dat je er sneller overheen komt, immers je had een reden het uit te maken
pi_113478260
Klopt, hij heeft het er ook moeilijker mee dan ik, toch was het geen makkelijke beslissing, en het voelt ook zeker niet makkelijk
Boobs can fix anything.
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:37:05 #22
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113478329
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:35 schreef ColdShoulder het volgende:
Klopt, hij heeft het er ook moeilijker mee dan ik, toch was het geen makkelijke beslissing, en het voelt ook zeker niet makkelijk
Is ook te begrijpen.. Je bent ook maar een mens, geen robot :P
pi_113479212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Is ook te begrijpen.. Je bent ook maar een mens, geen robot :P
Soms best vervelend op momenten dat je je gevoelens uit wil zetten :Y
Boobs can fix anything.
pi_113499768
Gisteren leuk vrouwelijk bezoek gehad...niks gebeurd, maar leuk vind ze me wel..Vanmorgen zoon weggebracht. Heeft ze een ongelukje gehad met de auto...ze zegt, ik ben er helemaal niet bij, ik weet het allemaal niet. Ik hoef hem ook even niet te zien.

pff wat moet ik er mee. het doet me nog teveel.
pi_113499905
Je ex heeft een ongeluk gehad, is er niet helemaal bij en hoeft jullie zoontje even niet te zien?
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:21:02 #26
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_113500385
:W

Twee dagen voor we op vakantie zouden gaan is onze iets meer dan 2-jarige relatie verbroken. Ze was de eerste die ik ook echt kende (al 3 jaar) voor we wat kregen. We hebben samen een huurhuisje (maar staat op haar naam, ik had toen geen woning) en ik heb de tijd gekregen om rustig op zoek te gaan naar iets anders (word er godzijdank niet uitgezet!). In de tussentijd bij vrienden enzo en morgen op vakantie met de hele familie, maar zonder vriendin. Naar de fucking middle of nowhere, dus ik gok erop dat ik door een diep dal ga daar.

En tsja, hadden we maar gewoon ruzie... of een van ons twee vreemdgegaan... of konden we het echt niet met elkaar vinden. Maar nee, ze voelt gewoon niet meer genoeg voor me en kan me niet geven (in liefde) wat ik nodig heb. Allemaal heel eerlijk enzo, maar ik heb er geen flikker aan als ik iedere keer aan het eind van een relatie hoor hoe een leuke en lieve jongen ik wel niet ben. Ik kan eerlijk zeggen dat ik deze keer nergens, maar dan ook nergens een steekje heb laten vallen. Ik ben er altijd geweest, heb ook mijn eigen leven geleid, niks overhaast, geen geflirt met anderen.. kortom: mij is niks te verwijten en dat frustreert, want dingen zijn veel makkelijker te accepteren als je bij jezelf te rade kan gaan. Ik sta machteloos en Joost mag weten waarom :( Het leven is oneerlijk...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_113500885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:05 schreef Charcot het volgende:
Je ex heeft een ongeluk gehad, is er niet helemaal bij en hoeft jullie zoontje even niet te zien?
Sorry, was niet helemaal duidelijk...Mijn ex heeft gisteren een ongelukje gehad. Dat vertelde ze me vanmorgen, toen ik ons zoontje ging brengen. Dat ongeluk heeft ze gehad, omdat ze, zo vertelde ze zelf, er niet bij is. Het allemaal niet weet, en zich niet goed voelt. Ze wil haar nieuwe vriend even niet zien, omdat ze het niet weet. Ik wil zo graag sterk zijn, maar door dit ben ik toch weer geraakt he. Softy die ik ben. Al ben ik goed weggegaan Ik heb gezegd, dat ik er niks mee kan, zolang ze bij hem blijft. Als ze niet zegt, ik hou van je je, en wil er voor gaan, wil ik niet met haar praten.
pi_113501000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef maniack28 het volgende:
:W

Twee dagen voor we op vakantie zouden gaan is onze iets meer dan 2-jarige relatie verbroken. Ze was de eerste die ik ook echt kende (al 3 jaar) voor we wat kregen. We hebben samen een huurhuisje (maar staat op haar naam, ik had toen geen woning) en ik heb de tijd gekregen om rustig op zoek te gaan naar iets anders (word er godzijdank niet uitgezet!). In de tussentijd bij vrienden enzo en morgen op vakantie met de hele familie, maar zonder vriendin. Naar de fucking middle of nowhere, dus ik gok erop dat ik door een diep dal ga daar.

En tsja, hadden we maar gewoon ruzie... of een van ons twee vreemdgegaan... of konden we het echt niet met elkaar vinden. Maar nee, ze voelt gewoon niet meer genoeg voor me en kan me niet geven (in liefde) wat ik nodig heb. Allemaal heel eerlijk enzo, maar ik heb er geen flikker aan als ik iedere keer aan het eind van een relatie hoor hoe een leuke en lieve jongen ik wel niet ben. Ik kan eerlijk zeggen dat ik deze keer nergens, maar dan ook nergens een steekje heb laten vallen. Ik ben er altijd geweest, heb ook mijn eigen leven geleid, niks overhaast, geen geflirt met anderen.. kortom: mij is niks te verwijten en dat frustreert, want dingen zijn veel makkelijker te accepteren als je bij jezelf te rade kan gaan. Ik sta machteloos en Joost mag weten waarom :( Het leven is oneerlijk...
Dat is zo´n kut verhaal. Ja,je bent echt een lieve leuke jongen...ja, waarom verbreek je de relatie dan? Sterkte...
Laat het rusten..
pi_113501218
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:40 schreef kleineik het volgende:

[..]

Sorry, was niet helemaal duidelijk...Mijn ex heeft gisteren een ongelukje gehad. Dat vertelde ze me vanmorgen, toen ik ons zoontje ging brengen. Dat ongeluk heeft ze gehad, omdat ze, zo vertelde ze zelf, er niet bij is. Het allemaal niet weet, en zich niet goed voelt. Ze wil haar nieuwe vriend even niet zien, omdat ze het niet weet. Ik wil zo graag sterk zijn, maar door dit ben ik toch weer geraakt he. Softy die ik ben. Al ben ik goed weggegaan Ik heb gezegd, dat ik er niks mee kan, zolang ze bij hem blijft. Als ze niet zegt, ik hou van je je, en wil er voor gaan, wil ik niet met haar praten.
Hoe pijnlijk ook heb je wel verstandig gehandeld. Als ze van je houdt en de daad bij het woord wil voegen, dan pas kan er gepraat worden idd. Dat hele getouwtrek met enkel woorden :r!
pi_113501282
Heb weer een terugval en ben woedend op mezelf. Dat ik me zo heb laten meeslepen. Ik had het kunnen weten :'). Hoe dom kan een mens zijn? Belachelijk. :r
pi_113506333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Charcot het volgende:
Heb weer een terugval en ben woedend op mezelf. Dat ik me zo heb laten meeslepen. Ik had het kunnen weten :'). Hoe dom kan een mens zijn? Belachelijk. :r
vertel?
pi_113506353
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hoe pijnlijk ook heb je wel verstandig gehandeld. Als ze van je houdt en de daad bij het woord wil voegen, dan pas kan er gepraat worden idd. Dat hele getouwtrek met enkel woorden :r!
Blijf dit herhalen aub :Y
pi_113506431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Charcot het volgende:
Heb weer een terugval en ben woedend op mezelf. Dat ik me zo heb laten meeslepen. Ik had het kunnen weten :'). Hoe dom kan een mens zijn? Belachelijk. :r
Je kan me pm-en als je daar behoefte aan hebt
pi_113512551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:53 schreef kleineik het volgende:

[..]

Je kan me pm-en als je daar behoefte aan hebt
Bedankt :)
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:01:58 #35
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113522823
Vandaag een datum met een betekenis. ;(
pi_113523233
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Vandaag een datum met een betekenis. ;(
:*
  donderdag 28 juni 2012 @ 19:49:10 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 28 juni 2012 @ 20:40:09 #38
300347 MrManuel
pi_113527196
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Vandaag een datum met een betekenis. ;(
* MrManuel geeft een schouderklopje..

I know how you feel.. Had het vorig weekend..
[i]~ The impossible is easy![/i]
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:58:12 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113528387
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:40 schreef MrManuel het volgende:

[..]

* MrManuel geeft een schouderklopje..

I know how you feel.. Had het vorig weekend..
Wat betekende het bij jou? ;(

Precies een jaar geleden werd ik op haar verliefd. ;(
pi_113552881
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat betekende het bij jou? ;(

Precies een jaar geleden werd ik op haar verliefd. ;(
Auw.. Herkenbaar.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:26:09 #41
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113560021
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat betekende het bij jou? ;(

Precies een jaar geleden werd ik op haar verliefd. ;(
Jup, idd een klote datum. Om deze tijd vorig jaar reed ik met haar over Highway 1 tussen San Francisco en LA ;(
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113564759
pff, ben weer wat zwakker, moet erg veel aan haar denken. Dat het zo slecht met haar gaat, ze op een andere auto rijd...tegen haar nieuwe vlam heeft gezegd, dat ze geen contact wil...weet niet wat ik moet doen, er mee aan moet. Ze blijft zeggen, dat ze het niet weet. Ik weet het wel, geen contact is het beste...maar wat is het moeilijk, nu ik zie dat het zo slecht met haar gaat. Maar ze wil niet praten, ze zegt alleen dat het niet goed gaat. Ik zei al tegen haar, zoek hulp aub..ik mag, kan niets doen, maar wil het zo graag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 29 juni 2012 @ 18:41:03 #43
300347 MrManuel
pi_113567299
quote:
99s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:58 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat betekende het bij jou? ;(

Precies een jaar geleden werd ik op haar verliefd. ;(
Het was haar verjaardag.... die ik nu in de 3 jaar de 1e keer misde..
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_113574323
Goed, ik probeer dit al een tijd te mijden, dit topic. Maar toch ga ik weer wat van me af schrijven.

Ik weet niet wat dit is hoor. Die meid blijft echt als een malle aan me knagen. Misschien heeft het er mee te maken dat ze vandaag ook echt weg is hier. En dat ik haar niet meer hoef tegen te komen. Maar ik zou me er uberhaupt helemaal niet meer druk om moeten maken. Om wat voor reden dan ook. Alles is uitgesproken, het hele riedeltje is compleet doorlopen, het verdrietig/missen/boos/accepteren etc. Maar in mijn hoofd is ze er nog altijd terwijl dat dus nergens op slaat.

Het enige dat ik me telkens inbeeld is dat ze het fantastisch naar haar zin heeft en lekker aan het feesten is en al lang niet meer met mij bezig is. En ik heb de zelfde plannen. Feesten, zomer, zon, gezellig.

Maar waarom blijft het aan me eten, ondanks dat ik inmiddels wel gewoon vet druk ben met mijn eigen leven? Ik mis iets hier of ik doe iets fout. Blijkbaar kán of wíl ik het niet los laten of zo.

Het is niet dat zij zo enorm bijzonder was in algemene zin. Het hele gevoel was super tof en dat heb ik niet meer en ze deed enorm rot de laatste tijd. Terwijl het kan zo weer gebeuren, claimt men.

En het is al de hele tijd uit. Ze woont hier niet meer, niks is meer wat het geweest is, alles is anders en ik vind het eigenlijk nog al zwak van mezelf dat ik er niet gewoon schijt aan kan hebben. Want het duurt al veel te lang.

En de tijd gaat alweer fucking snel en zo meteen is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb en ik bedoel, wat is de volgende datum waar ik symbolistisch een waarde aan ga toekennen? Damn zeg, liefde is mooi en zo, maar dit gaat nergens meer over.

Wtf man. Kansloze zooi. Ik kan hier echt kwaad om worden. Niet eens meer om haar gedrag. Of over hoeveel gasten ze nog gaat neuken of wat er gezegd is of over hoe jammer het is dat "de tijd" voorbij is. Maar juist het feit dat ik haar in mijn gedachte nog overal bij betrek. :(

Ik wil gewoon mijn schouders kunnen ophalen, fluitend door het leven gaan en schijt hebben en doen als of het nooit gebeurd is. :{

Advies gaarne. Want het lijkt me niet gezond, het klinkt obsessief en ik denk dat ze in haar broek pist van het lachen als ze dit zou weten.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:29:36 #45
343214 badisbad
free man's mind
pi_113579061
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Faazz het volgende:
Goed, ik probeer dit al een tijd te mijden, dit topic. Maar toch ga ik weer wat van me af schrijven.

Ik weet niet wat dit is hoor. Die meid blijft echt als een malle aan me knagen. Misschien heeft het er mee te maken dat ze vandaag ook echt weg is hier. En dat ik haar niet meer hoef tegen te komen. Maar ik zou me er uberhaupt helemaal niet meer druk om moeten maken. Om wat voor reden dan ook. Alles is uitgesproken, het hele riedeltje is compleet doorlopen, het verdrietig/missen/boos/accepteren etc. Maar in mijn hoofd is ze er nog altijd terwijl dat dus nergens op slaat.

Het enige dat ik me telkens inbeeld is dat ze het fantastisch naar haar zin heeft en lekker aan het feesten is en al lang niet meer met mij bezig is. En ik heb de zelfde plannen. Feesten, zomer, zon, gezellig.

Maar waarom blijft het aan me eten, ondanks dat ik inmiddels wel gewoon vet druk ben met mijn eigen leven? Ik mis iets hier of ik doe iets fout. Blijkbaar kán of wíl ik het niet los laten of zo.

Het is niet dat zij zo enorm bijzonder was in algemene zin. Het hele gevoel was super tof en dat heb ik niet meer en ze deed enorm rot de laatste tijd. Terwijl het kan zo weer gebeuren, claimt men.

En het is al de hele tijd uit. Ze woont hier niet meer, niks is meer wat het geweest is, alles is anders en ik vind het eigenlijk nog al zwak van mezelf dat ik er niet gewoon schijt aan kan hebben. Want het duurt al veel te lang.

En de tijd gaat alweer fucking snel en zo meteen is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb en ik bedoel, wat is de volgende datum waar ik symbolistisch een waarde aan ga toekennen? Damn zeg, liefde is mooi en zo, maar dit gaat nergens meer over.

Wtf man. Kansloze zooi. Ik kan hier echt kwaad om worden. Niet eens meer om haar gedrag. Of over hoeveel gasten ze nog gaat neuken of wat er gezegd is of over hoe jammer het is dat "de tijd" voorbij is. Maar juist het feit dat ik haar in mijn gedachte nog overal bij betrek. :(

Ik wil gewoon mijn schouders kunnen ophalen, fluitend door het leven gaan en schijt hebben en doen als of het nooit gebeurd is. :{

Advies gaarne. Want het lijkt me niet gezond, het klinkt obsessief en ik denk dat ze in haar broek pist van het lachen als ze dit zou weten.
wachten op de volgende is het beste wat je kunt doen; die kom je vanzelf een keer tegen en zal een boel weer goed maken. met die gedachte verlaat ik iig zelf zo' n relatie ;)
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
pi_113579864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Faazz het volgende:
Goed, ik probeer dit al een tijd te mijden, dit topic. Maar toch ga ik weer wat van me af schrijven.

Ik weet niet wat dit is hoor. Die meid blijft echt als een malle aan me knagen. Misschien heeft het er mee te maken dat ze vandaag ook echt weg is hier. En dat ik haar niet meer hoef tegen te komen. Maar ik zou me er uberhaupt helemaal niet meer druk om moeten maken. Om wat voor reden dan ook. Alles is uitgesproken, het hele riedeltje is compleet doorlopen, het verdrietig/missen/boos/accepteren etc. Maar in mijn hoofd is ze er nog altijd terwijl dat dus nergens op slaat.

Het enige dat ik me telkens inbeeld is dat ze het fantastisch naar haar zin heeft en lekker aan het feesten is en al lang niet meer met mij bezig is. En ik heb de zelfde plannen. Feesten, zomer, zon, gezellig.

Maar waarom blijft het aan me eten, ondanks dat ik inmiddels wel gewoon vet druk ben met mijn eigen leven? Ik mis iets hier of ik doe iets fout. Blijkbaar kán of wíl ik het niet los laten of zo.

Het is niet dat zij zo enorm bijzonder was in algemene zin. Het hele gevoel was super tof en dat heb ik niet meer en ze deed enorm rot de laatste tijd. Terwijl het kan zo weer gebeuren, claimt men.

En het is al de hele tijd uit. Ze woont hier niet meer, niks is meer wat het geweest is, alles is anders en ik vind het eigenlijk nog al zwak van mezelf dat ik er niet gewoon schijt aan kan hebben. Want het duurt al veel te lang.

En de tijd gaat alweer fucking snel en zo meteen is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb en ik bedoel, wat is de volgende datum waar ik symbolistisch een waarde aan ga toekennen? Damn zeg, liefde is mooi en zo, maar dit gaat nergens meer over.

Wtf man. Kansloze zooi. Ik kan hier echt kwaad om worden. Niet eens meer om haar gedrag. Of over hoeveel gasten ze nog gaat neuken of wat er gezegd is of over hoe jammer het is dat "de tijd" voorbij is. Maar juist het feit dat ik haar in mijn gedachte nog overal bij betrek. :(

Ik wil gewoon mijn schouders kunnen ophalen, fluitend door het leven gaan en schijt hebben en doen als of het nooit gebeurd is. :{

Advies gaarne. Want het lijkt me niet gezond, het klinkt obsessief en ik denk dat ze in haar broek pist van het lachen als ze dit zou weten.
Niet simpel. Het is niet obsessief, ik weet niet hoe lang alles nu gedaan is, maar neem van me aan dat het normaal is dat je niet gewoon je schouders kunt ophalen en over alles heen kan stappen. Als zij dat wel doet dan zal ze nog meer mensen kwetsen geloof me. Mensen die zo licht over menselijke relaties stappen zijn niet helemaal stabiel, ik heb het zelf ook van dicht mogen meemaken... Niet leuk, gevoel of je niet veel voorstelde, ik ken het.

En dat idee dat ze lekker gaan feesten en geen moer geven om alles kan ook schijn zijn, mijn ex ging ook feesten en stortte zich meteen volop (hele weekenden) in een nieuwe jongen. Twee weken geleden begon ze plots huilend dat ze alles verpest had tegen mn zusje en dat ze nog steeds van dag tot dag leeft. Meisjes doen dat gewoon, veel fun maken met vriendinnen, terwijl wij kapot zitten te gaan van onbegrip, vaak is het ook schijn denk ik echt.

Ik ben nu vier maand verder, er is een meisje dat interesse toont, en zelfs na alles wat mijn ex heeft gedaan (bedriegen, en binnen week na eind relatie slapen bij andere jongen) vind ik het nog steeds niet simpel om zomaar naar een ander meisje te gaan, het voelt gewoon niet helemaal goed aan, en ik twijfel dus behoorlijk. Het is ook niet eerlijk tegenover dit meisje, ik weet echt niet wat te doen, ex speelt nog 24 op 24 in mijn hoofd. Maar ik wil me ook geen illusies maken en probeer verder te gaan, niet dat ik nog echt liefdesverdriet heb ofzo, dat is allemaal voorbij, maar toch, denk er nog constant aan.

Ex zit momenteel in werchter :') haar kenende met haar vrijheid... Paar maand geleden wat het nog willen trouwen met mij en kinderen krijgen, kerst en oudejaar vieren in melbourne, en nu wss lekker kwijlen met douchebags... Ik ga goed slapen vannacht is wel duidelijk :') menselijke relaties en hun vergankelijkheid :r ik heb één onenightstand gehad ondertussen, deed me geen goed, moest heel tijd aan haar denken :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Tom84 op 30-06-2012 00:21:51 ]
.
pi_113583558
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 21:54 schreef Faazz het volgende:
Goed, ik probeer dit al een tijd te mijden, dit topic. Maar toch ga ik weer wat van me af schrijven.

Ik weet niet wat dit is hoor. Die meid blijft echt als een malle aan me knagen. Misschien heeft het er mee te maken dat ze vandaag ook echt weg is hier. En dat ik haar niet meer hoef tegen te komen. Maar ik zou me er uberhaupt helemaal niet meer druk om moeten maken. Om wat voor reden dan ook. Alles is uitgesproken, het hele riedeltje is compleet doorlopen, het verdrietig/missen/boos/accepteren etc. Maar in mijn hoofd is ze er nog altijd terwijl dat dus nergens op slaat.

Het enige dat ik me telkens inbeeld is dat ze het fantastisch naar haar zin heeft en lekker aan het feesten is en al lang niet meer met mij bezig is. En ik heb de zelfde plannen. Feesten, zomer, zon, gezellig.

Maar waarom blijft het aan me eten, ondanks dat ik inmiddels wel gewoon vet druk ben met mijn eigen leven? Ik mis iets hier of ik doe iets fout. Blijkbaar kán of wíl ik het niet los laten of zo.

Het is niet dat zij zo enorm bijzonder was in algemene zin. Het hele gevoel was super tof en dat heb ik niet meer en ze deed enorm rot de laatste tijd. Terwijl het kan zo weer gebeuren, claimt men.

En het is al de hele tijd uit. Ze woont hier niet meer, niks is meer wat het geweest is, alles is anders en ik vind het eigenlijk nog al zwak van mezelf dat ik er niet gewoon schijt aan kan hebben. Want het duurt al veel te lang.

En de tijd gaat alweer fucking snel en zo meteen is het alweer een jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet heb en ik bedoel, wat is de volgende datum waar ik symbolistisch een waarde aan ga toekennen? Damn zeg, liefde is mooi en zo, maar dit gaat nergens meer over.

Wtf man. Kansloze zooi. Ik kan hier echt kwaad om worden. Niet eens meer om haar gedrag. Of over hoeveel gasten ze nog gaat neuken of wat er gezegd is of over hoe jammer het is dat "de tijd" voorbij is. Maar juist het feit dat ik haar in mijn gedachte nog overal bij betrek. :(

Ik wil gewoon mijn schouders kunnen ophalen, fluitend door het leven gaan en schijt hebben en doen als of het nooit gebeurd is. :{

Advies gaarne. Want het lijkt me niet gezond, het klinkt obsessief en ik denk dat ze in haar broek pist van het lachen als ze dit zou weten.
Beste faazz.


Tijd.


Het moet slijten. Je gevoel is herkenbaar, ik voel het ook. Maar je kan je gevoel niet wegsturen, wegdrukken. Het komt eruit, hoe dan ook. Het kan sneller wegga, door een ander tegen te komen. Maar ook dat gebeurd vanzelf, en heb je niets over te zeggen. Het advies zal van iedereen hetzelfde zijn. Verzet je gedachten, doe leuke dingen. Blijf verder gaan.je bent niet zwak. Dat is te makkelijk! Lees mijn laatste post, mijn ex zegt jankend dat ze een ongeluk heeft gehad, omdat ze er niet bij is, het allemaal niet weet. Dat ze haar nieuwe vlam voorlopig ook niet wil zien. Ik kwam thuis vanavond, en zag zijn auto niet staan. In een moment van zwakte ben ik er naar toe gereden, omdat ik zon voorgevoel had...en jawel, zijn auto stond daar...terwijl ze gisteren iets heel anders zei. Dat ze hem niet wil zien....en toch hou ik van haar. Ben ik dan zwak? Nee, dat geloof ik niet. Wel heb ik moeite met loslaten. Denk graagterug aan de goede tijd. Maar ik ben niet zwak. Ik was zwak, toen ik er heen reed, om te kijken of hij er was. Maar dat is zwak gedrag. Wel denk ik, dat het een om van onzekerheid is. Daar kun je aan werken. Blijf dingen doen.


Alles komt goed
  zaterdag 30 juni 2012 @ 04:02:26 #48
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113585423
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 12:43 schreef Charcot het volgende:

[..]

Auw.. Herkenbaar.
-O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Jup, idd een klote datum. Om deze tijd vorig jaar reed ik met haar over Highway 1 tussen San Francisco en LA ;(
Raar hè, hoe snel dingen kunnen veranderen in slechts één jaar. :{ Een jaar geleden was ik ervan overtuigd dat het wat zou worden tussen haar en mij, nu ben ik nog verder van huis dan ooit. :'(

quote:
99s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 18:41 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Het was haar verjaardag.... die ik nu in de 3 jaar de 1e keer misde..
Auch, dat is wel pijnlijk. ;( Nog wat van je laten horen, uit sociaal gedrag? :{ Die van mij is gelukkig nog lang niet jarig, maar ik heb dan ook niet de gelegenheid of mogelijkheid om haar te feliciteren. :')
pi_113585477
Ik kan weer eens niet slapen.. ;(. Kreeg verwijten. Alweer.
  zaterdag 30 juni 2012 @ 04:24:17 #50
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113585487
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 04:19 schreef Charcot het volgende:
Ik kan weer eens niet slapen.. ;(. Kreeg verwijten. Alweer.
pi_113585539
Had niet echt een relatie, maar het was wel heel close... 2 maanden lang
en vanavond gingen we feesten... nahja feest was het voor mij niet...
kwam er op neer dat ik met haar uit ging, en ze nam een vriendin mee,
smsed ze later dat er nog een gast bijkomt

had haar eerder gevraagd of ze in het weekend wat wou doen.
Was een nee want geef turnles...

Tijdens een gesprek kwam ik erop eens achter dat die gast turnster is.
1+1=2 dacht ik bang.
Ze had hem ook nog alleen opgehaald, zat een poosje met een vriendin van haar te praten.
Duurde nogal lang..dacht er eerst niks van. Maar nu begon ik te twijfelen...

Ze zat ook behoorlijk lichamelijk contact te zoeken
Gewoon aan tafel, ook deed ze dat bij mij.
Wat me echt totaal verbaasde...
Haar vriendin deed nogal rare bewegingen aan tafel, naar mij wijzen en naar hem en weer naar haar. Iets met een pistool of zo.

Op de dansvloer voel ik me nooit zo thuis, tenzij ik genoeg bier op heb.
Dus danst ze vooral met hem, daarna merkte ze volgens mij dat ik het niet zo leuk vond en ging ze met mij dansen. Maarja had zoiets van fuck off... sterf...

Voelde me niet op mijn gemak en zei haar dat we even alleen moesten praten...

Zei haar dat ik me niet op me gemak voelde en vertelde haar wat ik dacht.
Zegt ze dat ik het mis heb, en ze knuffelt me.
Maar ik kan haar niet geloven...
Het is teveel...

Dus haar sort of gedumpt.

Vraag me af of ik wel de juiste beslissing heb genomen.
Houd echt van haar en baal echt. Zie alleen maar beelden van haar en die @*&@$ door mijn hoofd spoken.
Misschien ben ik wel paranoïde geweest, dan verdient zij beter.
Misschien heb ik gelijk, dan verdien ik beter.

Moest het even van me afschrijven...

[ Bericht 0% gewijzigd door Knieschijfkapot op 30-06-2012 05:03:52 ]
pi_113585552
Dat maakt toch niet uit.. Kijk naar de feiten. Het is toch ook niet zonder reden dat je je niet op je gemak voelt. wat versta jij onder lichamelijk contact trouwens?
pi_113585774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 04:19 schreef Charcot het volgende:
Ik kan weer eens niet slapen.. ;(. Kreeg verwijten. Alweer.
Dat is kut...heb je nog veel contact?
pi_113585968
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 07:50 schreef kleineik het volgende:

[..]

Dat is kut...heb je nog veel contact?
Sporadisch.. Heb er een termijn aan gesteld..
pi_113586007
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 04:58 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Had niet echt een relatie, maar het was wel heel close... 2 maanden lang
en vanavond gingen we feesten... nahja feest was het voor mij niet...
kwam er op neer dat ik met haar uit ging, en ze nam een vriendin mee,
smsed ze later dat er nog een gast bijkomt

had haar eerder gevraagd of ze in het weekend wat wou doen.
Was een nee want geef turnles...

Tijdens een gesprek kwam ik erop eens achter dat die gast turnster is.
1+1=2 dacht ik bang.
Ze had hem ook nog alleen opgehaald, zat een poosje met een vriendin van haar te praten.
Duurde nogal lang..dacht er eerst niks van. Maar nu begon ik te twijfelen...

Ze zat ook behoorlijk lichamelijk contact te zoeken
Gewoon aan tafel, ook deed ze dat bij mij.
Wat me echt totaal verbaasde...
Haar vriendin deed nogal rare bewegingen aan tafel, naar mij wijzen en naar hem en weer naar haar. Iets met een pistool of zo.

Op de dansvloer voel ik me nooit zo thuis, tenzij ik genoeg bier op heb.
Dus danst ze vooral met hem, daarna merkte ze volgens mij dat ik het niet zo leuk vond en ging ze met mij dansen. Maarja had zoiets van fuck off... sterf...

Voelde me niet op mijn gemak en zei haar dat we even alleen moesten praten...

Zei haar dat ik me niet op me gemak voelde en vertelde haar wat ik dacht.
Zegt ze dat ik het mis heb, en ze knuffelt me.
Maar ik kan haar niet geloven...
Het is teveel...

Dus haar sort of gedumpt.

Vraag me af of ik wel de juiste beslissing heb genomen.
Houd echt van haar en baal echt. Zie alleen maar beelden van haar en die @*&@$ door mijn hoofd spoken.
Misschien ben ik wel paranoïde geweest, dan verdient zij beter.
Misschien heb ik gelijk, dan verdien ik beter.

Moest het even van me afschrijven...
Moeilijk...jullie hebben niets, dus waarom mag ze niets doen...? Maar ze moet je niet gebruiken! Ik denk, als ik het zo lees, friendzone!
pi_113586015
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:22 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sporadisch.. Heb er een termijn aan gesteld..
En als je dan contact hebt, gaat het dus moeilijk, krijg je verwijten? Heb jij de relatie verbroken?
pi_113586237
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:27 schreef kleineik het volgende:

[..]

Moeilijk...jullie hebben niets, dus waarom mag ze niets doen...? Maar ze moet je niet gebruiken! Ik denk, als ik het zo lees, friendzone!
Op zich mag ze doen wat ze wil, maar we werden steeds closer.
We hadden een soort afspraak, dat we elkaar zouden laten weten als er een ander in het spel was.
We zaten in de friendzone + benefits, maar denk dat we daar nu wel volledig uit zijn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 05:22 schreef Charcot het volgende:
Dat maakt toch niet uit.. Kijk naar de feiten. Het is toch ook niet zonder reden dat je je niet op je gemak voelt. wat versta jij onder lichamelijk contact trouwens?
Bedankt.
Elkaar met kleren aan verwennen, beetje voelen. Dat soort dingen. Elkaar opgeilen. Zo zag het er ook uit helaas..
pi_113586244
dubbele post... :@
pi_113586274
Fail... sorry
pi_113586295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef Knieschijfkapot het volgende:

[..]

Op zich mag ze doen wat ze wil, maar we werden steeds closer.
We hadden een soort afspraak, dat we elkaar zouden laten weten als er een ander in het spel was.
We zaten in de friendzone + benefits, maar denk dat we daar nu wel volledig uit zijn.

[..]

Bedankt.
Elkaar met kleren aan verwennen, beetje voelen. Dat soort dingen. Elkaar opgeilen. Zo zag het er ook uit helaas..
Tsja.. Dat is klote, dan kan ik begrijpen hoe jij je voelt. Heeft ze gevoelens voor je, zoals jij voor haar? Of was het voor haar alleen voor de Fun?
pi_113586334
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 09:02 schreef kleineik het volgende:

[..]

Tsja.. Dat is klote, dan kan ik begrijpen hoe jij je voelt. Heeft ze gevoelens voor je, zoals jij voor haar? Of was het voor haar alleen voor de Fun?
Weetniet, ze zei dat ze een beetje gevoelens had, maar misschien was dat wel om fun te blijven houden. Denk dat het puur fun was.
pi_113587240
Wat zo zuur is dat je ex eigenlijk niet eens single is geweest nadat ze het uitgemaakt heeft...
Kennen jullie dat?
pi_113587549
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 10:18 schreef Gladif het volgende:
Wat zo zuur is dat je ex eigenlijk niet eens single is geweest nadat ze het uitgemaakt heeft...
Kennen jullie dat?
Ja, ik denk het wel. Niet helemaal, omdat mijn ex en ik wel uit elkaar waren, maar meer omdat ze 2 weken voor ze een ander tegen kwam nog aan me vroeg, als we samen verder gaan, steunen je ouders ons dan? Dus voel me wel aan de kant geschoven ja...
pi_113588214
Minder dan een week nadat het uit was ze al met een andere boy. Doet zo'n pijn dat ze nu ietsjes meer dan een maand later nog steeds 'happy' zijn. Terwijl ik dan alleen ben.
pi_113596747
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Gladif het volgende:
Minder dan een week nadat het uit was ze al met een andere boy. Doet zo'n pijn dat ze nu ietsjes meer dan een maand later nog steeds 'happy' zijn. Terwijl ik dan alleen ben.
Waarschijnlijk wou ze jou niet in kwestie. Maar gewoon iemand. En in haar ogen is die andere gozer beter.

Iemand vasthouden zeg maar en dan dumpen als ze wat beters hebben gevonden.
Nogal triest..
pi_113596884
My story,

Ik heb het gister uitgemaakt. Ze heeft last van verschillende problemen. (persoonlijkheids stoornissen enzo) ook ging ze liever sporten dan dat ze mij zag en deed liever leuke dingen met andere vrienden dan met mij. We zijn ongeveer 5 maanden samen geweest zonder echt iets vast te hebben. Ze wou eerst aan zichzelf werken. In die tijd nam ik haar wel mee naar de bios, sauna, me ouders. Het voelde eigenlijk als een echte relatie. Echter had ik het gevoel dat ik aan het lijntje werd gehouden dus punt achter gezet.
Vanavond lekker stappen :)
pi_113612409
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wou ze jou niet in kwestie. Maar gewoon iemand. En in haar ogen is die andere gozer beter.

Iemand vasthouden zeg maar en dan dumpen als ze wat beters hebben gevonden.
Nogal triest..
Kennelijk. Dat zei ze ook. 'Ik heb iemand ontmoet die leuker is dan jij'...
Ik ben gewoon ingewisseld, kei en kei triest. Maar het mooie is nog, dat zij volgens mij helemaal niet realiseert wat ze gedaan heeft. Dat vind ik wel misschien nog triester.
pi_113617200
Ik voel mij raar... Kreeg begin deze avond een berichtje van een vriendin van mijn ex of ik even contact wilde opnemen met mijn ex.. (spreek beide eigenlijk bijna nooit meer) Kort gezegd kwam het er op neer dat het erg slecht gaat met haar en dat ze hulp nodig heeft, en ze mij daar wel de juiste persoon voor vind.. Klinkt vreemd ik weer het. Maarja zo gezegd zo gedaan. Heb contact met haar opgenomen door eerst even over koetjes en kalfjes te praten enzo. Gesprek verliep best normaal. Maar toen ik de vraag stelde hoe het nou eigenlijk met haar ging brak de hel los :{ gelijk heel agressief antwoorden en moeilijk doen. Wat heb ik dat gemist! Zo ken ik haar weer! Maar goed, uiteindelijk kwam het er wel uit. Er is wat. Maar wat wilde ze niet zeggen. Ze kan/wil er nu niet over praten. Ik krijg het nog wel een keer te horen als de tijd daarvoor klaar is was haar reactie :? Het heeft in ieder geval niet met haar huidige relatie te maken. Dat zit wel goed denk ik.

Wat moet ik daar toch mee? Uit haar reactie kan ik in ieder geval wel opmaken dat het geen vooruit bedacht spelletje is. Daarvoor reageerde ze te agressief. Ik ken haar al 15 jaar en weet denk ik dus wel hoe ze zou moeten reageren.

Ohh en die vriendin die mij vertelde contact op te nemen vertrouw ik ook wel. Denk ik. Zij heeft er geen belang bij om te stoken.

Wat moet ik hier toch mee doen? Ik weet inmiddels wel heel goed dat het tussen ons nooit meer wat gaat worden, maar mijn hart zal het nooit nalaten om haar te helpen indien nodig. Zal ik het maar even laten rusten, of zal ik actiever proberen te vissen? Wachten totdat ze er zelf mee komt? Wat ze overigens nooit zal doen denk ik. Daar is ze veels te koppig voor!

Vind het maar lastig en houd mij al de hele avond bezig...
pi_113617847
Heb je al geinformeerd bij die vriendin van je ex wat er aan de hand is. Ik neem aan dat zij wel iets weet er over.
pi_113618150
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef Gladif het volgende:
Heb je al geinformeerd bij die vriendin van je ex wat er aan de hand is. Ik neem aan dat zij wel iets weet er over.
Ja dat heb in het gesprek uiteraard geprobeerd maar kreeg er geen reactie op. Moest zelf maar gaan vissen. Ze belde ook anoniem dus kan ook niet terug bellen ook :{ Erg vreemd allemaal!
pi_113625094
Ik snap niet waarom mensen iets als een breuk als excuus durven te gebruiken voor onfatsoenlijk gedrag? Hoe walgelijk. Hoe kinderachtig.
pi_113635071

Helpt mij op het moment wel erg :)
  zondag 1 juli 2012 @ 17:45:09 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113635806
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:28 schreef SilentHunterNL het volgende:

Helpt mij op het moment wel erg :)
Een van de weinige echt goede nummers van Staind, en dan post je een cover...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113637626
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een van de weinige echt goede nummers van Staind, en dan post je een cover...
Ikzelf vind de cover beter dan het origineel :@
pi_113661580
Goedemorgen allemaal. Ik voel me erg positief. Praat veel met ex, moeilijk maar positief. We gaan heel langzaam vooruit. Dat vind hijook. Hij zoekt toenadering steeds. We kunnen het over koetjes en kalfjes hebben, en ook de zware onderwerpen komen regelmatig aan bod. Maar soms word dat teveel, rn gaan we over naar wat luchterigere onderwerpen. En dat voelt fijn. Ondertussen hebben we ook sex, ik weet dat het niks oplost, maar het voelt wel goed. We moeten het eerst weer goed hebben samen, voor we weer stapjes richting relatie kunnen zetten. Hij word ook steeds positiever tov een verzoening. Ik heb er al een paar dagen een heel positief gevoel over. Dochter weet trouwend niet dat we afspreken, dat leek ons te verwarrend.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113661590
Klinkt goed hoor. Hoop echt voor je dat jullie eruit gaan komen. Ben wel een beetje jaloers op je :@ (niet alle shit met je dochtertje en dergelijke maar op het fixgedeelte natuurlijk ;) )
pi_113661692
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 07:20 schreef Hazzard het volgende:
Klinkt goed hoor. Hoop echt voor je dat jullie eruit gaan komen. Ben wel een beetje jaloers op je :@ (niet alle shit met je dochtertje en dergelijke maar op het fixgedeelte natuurlijk ;) )
Dankje :) ja misschien een beetje lullig om heer neer te zetten, maar kreeg al wat dmtjes hoe het met me ging. Leek me leuk jullie ook op de hoogte te houden van de positieve ontwikkelingen. Daarnaast ben ik er natuurlijk nog lang niet, de kans dat het niet goedkomt is ook aanwezig. Al voel ik dat nu niet zo :)

Ik ga ervan uit dat jij je ook beter gaat voelen. Al is het maar omdat dat rotgevoel slijt. Dan kan je weer gelukkig worden. Tot dan is het hel, ik weet het. Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_113661740
Haha ik vond het totaal niet lullig overkomen hoor! Alleen maar leuk om dit soort dingen te lezen, hoewel je soms weleens hoopt dat het bij jezelf wat sneller gaat ;) vandaar het jaloerse.

En bedankt :)
pi_113661960
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 07:47 schreef Hazzard het volgende:
Haha ik vond het totaal niet lullig overkomen hoor! Alleen maar leuk om dit soort dingen te lezen, hoewel je soms weleens hoopt dat het bij jezelf wat sneller gaat ;) vandaar het jaloerse.

En bedankt :)
Ja, dar gevoel herken ik. Maar het heeft bij mij ook 3,5 maand geduurd voor hij uberhaupt wilde praten hoor. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113662008
Ja... ik zit nu op 4,5 maand en ik denk dat het toch zo onderhand eens tijd wordt om voor mezelf te gaan accepteren dat dat gesprek er nooit meer gaat komen :') en een manier vinden om het achter me te laten zonder "afscheid te nemen"
pi_113662135
Ok, ja dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Het gevoel van geen hoop meer kan je tot wanhoop drijven, believe me i know. Maar jij zou dus wel nog willen praten met haar?
In life, every ending is a new beginning..
pi_113662205
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:38 schreef LaLouchi het volgende:
Ok, ja dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Het gevoel van geen hoop meer kan je tot wanhoop drijven, believe me i know. Maar jij zou dus wel nog willen praten met haar?
Ja zeker. Vooral omdat ik mezelf (waarschijnlijk ten onrechte) op deze manier voor blijf houden dat ik het allemaal wel kan fixen als ik haar maar in haar ogen kan aankijken en kan laten zien hoe bereid ik ben om te doen wat nodig is. Weet dat het waarschijnlijk onzin is en dat ik dit binnenkort toch echt een keer los moet laten aangezien dat gesprek er toch niet gaat komen en ik er dus niets mee opschiet om zo te denken... maarja voorlopig wil het nog niet echt lukken. Nog iets meer tijd nodig daarvoor denk ik.
pi_113662704
Ja het is heel zwaar om die hoop nog te koesteren als er van de andere kant gewoon geen reactie komt. Alles wat je kan doen is afleiding zoeken, maar ook dan stap je uiteindelijk weer in een leeg bed. Hopen gaat onbewust. Maar er zal een dag zijn dat je sochtends opstaat en dat je denkt het gaat wel eigenlijk best goed. En dan gaat het steeds beter. Geloof daarin. Okal is het nu hel. Geloof in jezelf :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 2 juli 2012 @ 10:15:14 #84
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113663629
Nieuwe mensen leren kennen helpt. Gooi bewust uitnodigingen uit en laat jezelf ook uitnodigen. Ga andere dingen doen. Doorbreek je eigen sleur. Hoe zwaar ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113666215
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuwe mensen leren kennen helpt. Gooi bewust uitnodigingen uit en laat jezelf ook uitnodigen. Ga andere dingen doen. Doorbreek je eigen sleur. Hoe zwaar ook.
Ja dit probeer ik ook, maar dat gaat echt heel erg... euhm met ups en downs. Ene keer denk ik dat het hartstikke goed gaat en dan ga ik van alles doen en leer ik nieuwe mensen kennen en voor ik het weet zit ik ineens weer 2 weken depressief op mijn kamer zonder directe aanleiding :{ . De eerste keer dat het zo goed ging dacht ik dus ook dat ik er al was en dat ik het verwerkt had :') . Maar er lijkt zich niet echt een constante verbetering voor te doen op dit moment... Dat is wel aardig kut tbh
  maandag 2 juli 2012 @ 12:28:25 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113666725
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ja dit probeer ik ook, maar dat gaat echt heel erg... euhm met ups en downs. Ene keer denk ik dat het hartstikke goed gaat en dan ga ik van alles doen en leer ik nieuwe mensen kennen en voor ik het weet zit ik ineens weer 2 weken depressief op mijn kamer zonder directe aanleiding :{ . De eerste keer dat het zo goed ging dacht ik dus ook dat ik er al was en dat ik het verwerkt had :') . Maar er lijkt zich niet echt een constante verbetering voor te doen op dit moment... Dat is wel aardig kut tbh
Het heeft hier een tijdje geduurd, en terugval hoort erbij...

Vooral als je hevig verliefd bent en er trapt iemand ineens de stekker uit, niet cool. Duurt soms lang, paar maanden, voor je je weer een beetje beter voelt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113670063
Ik ben nu ook als een malle mijn best aan het doen om met nieuwe mensen in contact te komen en een tof leven te leiden zonder haar. Niet dat ik dat niet had tijdens of voor haar. Maar zon dame in je leven kan soms wel de gevestigde mindset goed in de war brengen en je inspiratie geven.

Het voelt nog wel steeds als of ik elders iets misloop zodra ik wat ga ondernemen.
pi_113671881
Is dit topic nou de plek waar ik lekker virtueel mag uithuilen?

Vanochtend samen met mijn vriendin een punt gezet achter onze relatie van meer dan twee jaar, bijna 25 maanden. Het liep allemaal al niet zo lekker meer, en zij had al eerder haar twijfels uitgesproken. Ik was nog in de veronderstelling (en dat geloofde ik ook oprecht) dat het goed zou komen, omdat de stressfactoren en dergelijke waar zij last van had (en daardoor ik) allemaal maar tijdelijk waren. Het ging de afgelopen maand ook weer beter, leuke dingen gedaan en niet telkens maar geïrriteerd door elkaar. Maar vanochtend kwam het toch weer ter sprake, en zonder dat werkelijk iets mis is gegaan vanochtend hebben we toch maar toegegeven aan de twijfel en afscheid genomen.

Ze komt nog wel woensdag haar spullen ophalen, en dan gaan we ook zwemmen met onze (gezamenlijke) vriendengroep. Allemaal mensen die ik goed ken, en nog wel wil blijven zien. Maar dat zal ook wel een tijdje moeilijk zijn gok ik. Maar er komen bijzondere dingen aan, een vriendin die hoogzwanger is en elk moment kan bevallen, mijn zus die na een jaar terug komt uit het buitenland, allemaal dingen waar we allebei bij zullen zijn...

Oh, ik voel me zo belabberd..
  maandag 2 juli 2012 @ 17:25:29 #89
103012 Nies
Die hekse
pi_113679137
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2012 17:28 schreef SilentHunterNL het volgende:

Helpt mij op het moment wel erg :)

Verder meld ik me af.
Mijn ex en de gedachte aan hem kan me vierkant ant gas, het is wel in orde geweest nu.
Ik heb de meest geweldige mensen om mij heen en heb afgelopen weekend beter geslapen dan in de afgelopen tien jaar.

En als ik geluk heb hoef ik hier in de toekomst ook niet weer te vertoeven :s)

Sterkte voor degene die het nodig hebben!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_113679815
Bah. Na 8 maanden nu weer een terugval.. haast geen contact gehad en elkaar ook haast niet meer gezien.. daardoor ging het wat makkelijker.

Had haar vandaag toevallig gezien en even gepraat... Ex gaat op vakantie met d'r nieuwe vriend. Alleen de band die we hebben/hadden is er gewoon nog steeds.. (van beide kanten).. maakt het daarom extra kut om te horen.

Kan effe aan niks anders denken nu..

Bah :(
pi_113679928
:r fotos zitten kijken van ex op werchter, staat ze daar met grote glimlach gelukkig te doen, well fuck me!

Ik weet dat ze niet echt gelukkig is, en ik weet dat ze veel aan ons denkt, of toch de afgelopen weken, maar haar leven gaat verder zonder me, en we waren onafscheidelijk, 2012 zal een rampjaar worden, so be it, wat een onmacht.
.
pi_113680552
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tijgr het volgende:
Is dit topic nou de plek waar ik lekker virtueel mag uithuilen?

Vanochtend samen met mijn vriendin een punt gezet achter onze relatie van meer dan twee jaar, bijna 25 maanden. Het liep allemaal al niet zo lekker meer, en zij had al eerder haar twijfels uitgesproken. Ik was nog in de veronderstelling (en dat geloofde ik ook oprecht) dat het goed zou komen, omdat de stressfactoren en dergelijke waar zij last van had (en daardoor ik) allemaal maar tijdelijk waren. Het ging de afgelopen maand ook weer beter, leuke dingen gedaan en niet telkens maar geïrriteerd door elkaar. Maar vanochtend kwam het toch weer ter sprake, en zonder dat werkelijk iets mis is gegaan vanochtend hebben we toch maar toegegeven aan de twijfel en afscheid genomen.

Ze komt nog wel woensdag haar spullen ophalen, en dan gaan we ook zwemmen met onze (gezamenlijke) vriendengroep. Allemaal mensen die ik goed ken, en nog wel wil blijven zien. Maar dat zal ook wel een tijdje moeilijk zijn gok ik. Maar er komen bijzondere dingen aan, een vriendin die hoogzwanger is en elk moment kan bevallen, mijn zus die na een jaar terug komt uit het buitenland, allemaal dingen waar we allebei bij zullen zijn...

Oh, ik voel me zo belabberd..
Ja daar is dit topic voor. wij zijn je praatpaal en schouder. Ook al voelen we ons zelf soms net zo rot.
Gezamenlijke vrienden is nu even @#$%^ (virtueel schelden)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113681739
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef RBWO het volgende:
Bah. Na 8 maanden nu weer een terugval.. haast geen contact gehad en elkaar ook haast niet meer gezien.. daardoor ging het wat makkelijker.

Had haar vandaag toevallig gezien en even gepraat... Ex gaat op vakantie met d'r nieuwe vriend. Alleen de band die we hebben/hadden is er gewoon nog steeds.. (van beide kanten).. maakt het daarom extra kut om te horen.

Kan effe aan niks anders denken nu..

Bah :(
Dat is vreselijk inderdaad.. Dan vraag je je af wat er toch mis is gegaan.
pi_113682631
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is vreselijk inderdaad.. Dan vraag je je af wat er toch mis is gegaan.
Ik weet wel waar het mis is gegaan in de relatie. Alleen "jammer" om te zien dat die band er nog steeds is na 8 maanden (beide zga in tranen na elkaar gedag zeggen) terwijl ze alweer een vriend heeft...

Als de band er nou heel niet meer was, was het anders geweest...
pi_113689725
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef QEX het volgende:

[..]

Ja daar is dit topic voor. wij zijn je praatpaal en schouder. Ook al voelen we ons zelf soms net zo rot.
Gezamenlijke vrienden is nu even @#$%^ (virtueel schelden)
Fijn!

Tot nu toe ben ik vooral blij met die vrienden, ze sturen allemaal bemoedigende berichtjes, heel begripvol. Maar ben wel erg benieuwd voor woensdag, als ik dan de hele club inclusief mijn vriendin (ohja, ex...) bij elkaar heb. Ach, anders ga ik gewoon in het bubbelbad zitten met een van die vrienden, met hem heb ik altijd goed kunnen praten.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 01:47:11 #96
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_113702764
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Tom84 het volgende:
:r fotos zitten kijken van ex op werchter, staat ze daar met grote glimlach gelukkig te doen, well fuck me!

Ik weet dat ze niet echt gelukkig is, en ik weet dat ze veel aan ons denkt, of toch de afgelopen weken, maar haar leven gaat verder zonder me, en we waren onafscheidelijk, 2012 zal een rampjaar worden, so be it, wat een onmacht.
Foto's zijn moment opnames, de gedachten die je erover hebt bepalen de zwaarte van de impact... dus niet bij nadenken.

je weet helemaal niets, je projecteert jezelf op haar... jij denkt aan haar, jij bent niet echt gelukkig etc.

Andere kant op denken ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_113702864
Mevrouw wil eigenlijk toch wel haar spullen/kleding terug. Heb alles in een grote plastic tas gedaan, er in gescheten en buiten bij het tuinhek gezet. Kan ze morgen mooi meenemen, hoef haar niet te zien. Foto's volgen nog
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:40:09 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113704778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Foto's zijn moment opnames, de gedachten die je erover hebt bepalen de zwaarte van de impact... dus niet bij nadenken.

je weet helemaal niets, je projecteert jezelf op haar... jij denkt aan haar, jij bent niet echt gelukkig etc.

Andere kant op denken ;-)
Makkelijk gezegd.

Gewoon geen foto's opzoeken en zelf andere dingen gaan doen, ook geen oude foto's gaan bekijken.

Doe dat pas weer als je eruit bent. Anders blijf je die wond open trekken terwijl je jezelf vastklampt aan sprankjes hoop. En hoop kan soms meer slopen dan het ooit goed kan maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113708128
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd.

Gewoon geen foto's opzoeken en zelf andere dingen gaan doen, ook geen oude foto's gaan bekijken.

Doe dat pas weer als je eruit bent. Anders blijf je die wond open trekken terwijl je jezelf vastklampt aan sprankjes hoop. En hoop kan soms meer slopen dan het ooit goed kan maken.
Kan je wel stellen :'). Zag de mijne gister na een kleine 4 maanden van geen contact.

Gaat ze deze week op vakantie samen met d'r nieuwe vriend.. kan mezelf wel voor me kop slaan om af te spreken met haar :(.

Helemaal omdat we beiden merken dat die band er nog steeds zit..
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:48:43 #100
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113717782
Mjah... Das vaak wel et lastigste...

Ik heb er wel van geleerd, dat soort momenten... Maar weet inmiddels dat het jezelf oppakken en drempels over trekken wel veel effectiever helpt. Niet bij de pakken neer gaan zitten maar gewoon dingen gaan doen, afspraken met anderen maken, beetje uit je comfort-zone...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113719081
Dat 'dingen' gaan doen stemt me soms toch behoorlijk somber. Ik merk dat alles wat ik doe, wat met aan mezelf werken (fitness, werk/school regelen, et cetera) of met contacten opzoeken te maken heeft, gemotiveerd wordt om iets aan haar te bewijzen...
Het is natuurlijk alsnog beter om het wél te doen, maar ik voel me door dat te doen afentoe een behoorlijke kneus. 'Nu sta je hier wel leuk te pompen, maar haar ben je toch kwijt, en date al een andere. What's the point ?'
De 'point' is dan dat je in ieder geval doorgaat ja...
en dat je jezelf klaarstoomd voor een volgende,
maar dat doel stellen is nmi alleen reeël als je haar los heb gelaten...
pi_113723615
De focus zal sowieso van haar af moeten zijn. Zoveel mogelijk ondernemen om de gedachten en gevoelens van je ex af te zetten. Maar het is waarschijnlijk totaal de verkeerde insteek om het te doen om haar iets te bewijzen. Ze moet toch niks van je.

In het beste geval krijg je te horen "Wat is het toch een goede lieve jongen" maar je bent het gewoon niet voor haar. Echt, je kan hoog of laag springen. Ondertussen ligt ze met een veel 'toffere' gast te bamsen.

Dus je mag er best mee bezig zijn in je hoofd. Maar haar willen laten blijken hoeveel je nog om haar geeft zet je alleen maar lager op de ladder. Hoewel, waarom zou je nog op haar ladder willen staan als ze je al een 'nee' heeft gegeven. Proberen omhoog te klimmen na er al een keer van af getrapt te zijn kost te veel moeite en geeft geen garanties. Verloren tijd. Dingen moeten ontstaan. Niks in de hand proberen te werken.

Naar feesten gaan for the fuck of it. Aan je zelf werken for the fuck of it. Alles zonder insteek en gewoon doen. Die gedachten en gevoelens zijn toch wel aanwezig. Geniet van het moment.

Zo ben ik na een heftige breuk een tijd helemaal para en jaloers geweest. Maar het hielp me niet verder. Dus ging ik gewoon mijn eigen ding doen. Ook al zat ze dan maar in mijn hoofd en hart.

Na een tijd flink aan de bak te zijn gegaan wandelde er zo een meid mijn leven binnen en het gebeurde weer. Tsja dat is dan nu mijn ex, maar wat ik inmiddels geleerd heb is wel...

Sommige mensen vergeet je nooit meer en de gevoelens zullen altijd wel ergens zitten. Maar als je daar telkens bij gaat stil staan, loop je een hele hoop mooie dingen mis.

Hoe vet en mooi en lief en gelukkig alles ook was. Zonder pieken geen dalen. Leef niet in het verleden maar kijk uit naar de toekomst en pluk vooral de dag.

Je zit in het hier en nu. Dat is alles dat telt.
pi_113729230
Mijn beste vriend zegt net, ik nen zo bang dat je weer gekwetst word, net nu het wat beter met je gaat. Hij kent ex ook, en denkt dat het niet goedkomt. Dat was ff au. Maarja moet verder
In life, every ending is a new beginning..
pi_113754741
Weet je wat ik slecht kan hebben: De relatie met mijn enige ex duurde ''maar'' 8 maanden..

Maar op facebook zie ik regelmatig posts langskomen van snotneuzen van 16/17/18/19/20 jaar ( ik ben 23 ) die al veel langere en serieuzere relaties hebben of hebben gehad dan ik :')
pi_113760118
pffff. Nu echt helemaal geen contact meer, en wat is het moeilijk, en wat blijft ze door mijn hoofd gaan. Maar wat voel ik nu ook sterk dat ik geen contact wil! wat gaat er een ongelofelijke strijd door me heen. Nu verandert mijn gevoel zo'n beetje elk half uur. Van boosheid, naar liefde. Van onrecht, naar brgrip. Word gek van mezelf!! En het maffe is, ik mis haar steeds erger, maar het gevoel om haar niet te bellen, groeit mee.

Alletwee die behoeftes worden sterker. Ik word sterker Vrienden met wie ik echt VEEL erover praat, zeggen het ook. Dat ze het merken dat ik sterker word. Ik merk het zelf ook, maar niet in mijn gevoel. Mijn verstand gaat overheersen, maar het gevoel blijft. En dat vind ik jammer, het blijft pijn doen. Dat had ik niet verwacht. Ik blijf zoveel aan haar denken, snap het nog steeds niet. Afgelopen donderdag zei ze nog, dat ze het allemaal niet wist, en hem voorlopig ook niet wil zien. Vervolgens zit hij er toch elke dag. Wat is het kut om er langs te wonen zeg. Ik weet precies wanneer hij gaat, en thuiskomt.
Ik snap niet, dat ze zoiets kan zeggen, wat gewoon niet waar is. Of ben ik dan echt de enige tegen wie ze eerlijk is, om de schijn op te houden? Want ik vroeg haar, weet hij het ook, dat jij je zo voelt. Ze zegt van wel...ze zegt ook dat ze veel ruzie hebben. Dat zij het rustig aan wil doen, omdat ze het niet weet, maar hij niet...allemaal leugens, of waarheid..ik weet het niet meer. Daarom moet ik dit vol blijven houden. Dit, geen contact. Haar niet meer laten praten. Ik heb nu alle lasten, en een ander alle lusten. Maar ben als de dood dat ze belt. Van de ene kant hoop ik het, dat ze me mist. En van de andere kant wil ik het niet meer. Wil ik haar niet spreken. Ik weet ook echt niet wat ik moet doen als ze belt. Als ze onze zoon laat bellen, moet ik dan opnemen, of juist niet? niet voor hem natuurlijk, maar wij beginnen elke keer met elkaar te spreken als we bellen.

Ik ben van slag als ik haar stem hoor. Maandag zie ik haar pas, omdat ze onze zoon komt brengen. ze vraagt dan altijd, hoe het is. En om dan koel te zijn, mezelf te zijn, en te zeggen, ja, best goed, en met jou, dat is zo moeilijk. Omdat ik in haar ogen zie hoe ongelukkig ze is. Kut zeg, wat hou ik van haar. Maar ik kan niks doen. Ook al zou ik de wereld willen verzetten om haar te helpen, ik verniel mezelf. Ik zie aan haar dat het niet goed is, ze zegt het me ook, uit zichzelf, maar als ik weg ben, komt hij. En ik ben van slag af.

Maar goed, ben donderdag in ieder geval een maand gestopt met roken...was volgens mijn dokter niet slim, om het nu, cold turkey te doen...had ik qua ex vrouw, maar net zoveel ruggengraat.....
pi_113760293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Faazz het volgende:
De focus zal sowieso van haar af moeten zijn. Zoveel mogelijk ondernemen om de gedachten en gevoelens van je ex af te zetten. Maar het is waarschijnlijk totaal de verkeerde insteek om het te doen om haar iets te bewijzen. Ze moet toch niks van je.

In het beste geval krijg je te horen "Wat is het toch een goede lieve jongen" maar je bent het gewoon niet voor haar. Echt, je kan hoog of laag springen. Ondertussen ligt ze met een veel 'toffere' gast te bamsen.

Dus je mag er best mee bezig zijn in je hoofd. Maar haar willen laten blijken hoeveel je nog om haar geeft zet je alleen maar lager op de ladder. Hoewel, waarom zou je nog op haar ladder willen staan als ze je al een 'nee' heeft gegeven. Proberen omhoog te klimmen na er al een keer van af getrapt te zijn kost te veel moeite en geeft geen garanties. Verloren tijd. Dingen moeten ontstaan. Niks in de hand proberen te werken.

Naar feesten gaan for the fuck of it. Aan je zelf werken for the fuck of it. Alles zonder insteek en gewoon doen. Die gedachten en gevoelens zijn toch wel aanwezig. Geniet van het moment.

Zo ben ik na een heftige breuk een tijd helemaal para en jaloers geweest. Maar het hielp me niet verder. Dus ging ik gewoon mijn eigen ding doen. Ook al zat ze dan maar in mijn hoofd en hart.

Na een tijd flink aan de bak te zijn gegaan wandelde er zo een meid mijn leven binnen en het gebeurde weer. Tsja dat is dan nu mijn ex, maar wat ik inmiddels geleerd heb is wel...

Sommige mensen vergeet je nooit meer en de gevoelens zullen altijd wel ergens zitten. Maar als je daar telkens bij gaat stil staan, loop je een hele hoop mooie dingen mis.

Hoe vet en mooi en lief en gelukkig alles ook was. Zonder pieken geen dalen. Leef niet in het verleden maar kijk uit naar de toekomst en pluk vooral de dag.

Je zit in het hier en nu. Dat is alles dat telt.
Ik voel en voelde me zo exact het zelfde als jij! Alles wat je schrijft, ervaar ik ook zo. Wat mij nog niet lukt, is de focus van haar afhalen. Ik denk nog zoveel aan haar. Ook op gevaarlijke momenten, tijdens het auto rijden. ik ben er totaal niet bij.
pi_113760434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn beste vriend zegt net, ik nen zo bang dat je weer gekwetst word, net nu het wat beter met je gaat. Hij kent ex ook, en denkt dat het niet goedkomt. Dat was ff au. Maarja moet verder
Volg je gevoel, maar blijf eerlijk
pi_113768732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:56 schreef EiPet het volgende:
Weet je wat ik slecht kan hebben: De relatie met mijn enige ex duurde ''maar'' 8 maanden..

Maar op facebook zie ik regelmatig posts langskomen van snotneuzen van 16/17/18/19/20 jaar ( ik ben 23 ) die al veel langere en serieuzere relaties hebben of hebben gehad dan ik :')
Ik had al een relatie met mijn ex toen sommige van die snotneuzen nog geboren moesten worden...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113790564
Je denkt dat het goed gaat en dan ineens valt alles weer in elkaar en ben je weer bij blok één. Hoe lang gaat dit nog pijn doen ofzo. Verdomme hè :')
XO till we overdose
pi_113790625
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
Je denkt dat het goed gaat en dan ineens valt alles weer in elkaar en ben je weer bij blok één. Hoe lang gaat dit nog pijn doen ofzo. Verdomme hè :')
Hoe lang ben je er nu al mee bezig? En is er iets gebeurt of komt dit zomaar vanuit het niets?

Sterkte in ieder geval :)
pi_113790738
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:53 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Hoe lang ben je er nu al mee bezig? En is er iets gebeurt of komt dit zomaar vanuit het niets?

Sterkte in ieder geval :)
Nee, niks specifiek. Heb er gewoon weer last van terwijl het wel goed ging. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
pi_113790943
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nee, niks specifiek. Heb er gewoon weer last van terwijl het wel goed ging. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aww, arm voxje :(!

heb er een paar weken terug ook last van gehad toen ik definitief niks met dat ene meisje kon doen, probeer je gedachtes te verzetten door nog wat meer leuke dingen te gaan doen. dat werkte gelukkig bij mij :)..
Let me occupy your mind
As you do mine
  donderdag 5 juli 2012 @ 02:16:03 #113
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113792518
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juli 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
Je denkt dat het goed gaat en dan ineens valt alles weer in elkaar en ben je weer bij blok één. Hoe lang gaat dit nog pijn doen ofzo. Verdomme hè :')
Zo fucking herkenbaar... Soms, meestal, gaat het goed. Maar dan opeens...Terugval, je bent weer terug bij af.. Ach, in the end gaat het steeds beter, dat is wat belangrijk is...Merk wel dat im steeds minder gevoel krijg bij mn ex, hb jij dat ook?
pi_113793626
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

Aww, arm voxje :(!

heb er een paar weken terug ook last van gehad toen ik definitief niks met dat ene meisje kon doen, probeer je gedachtes te verzetten door nog wat meer leuke dingen te gaan doen. dat werkte gelukkig bij mij :)..
Awh thanks. Ja, ik zag al dat je er mee zat enzo ;(. Al beter? Je hebt gelijk hoor, ik bedoel ik was vandaag weer de hele dag weg en dan ineens hoor ik 'ons' liedje ofzo. Misschien ook omdat ik iemand zag die heel erg op 'm leek, maarja.
XO till we overdose
pi_113793631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef sawadie het volgende:

[..]

Zo fucking herkenbaar... Soms, meestal, gaat het goed. Maar dan opeens...Terugval, je bent weer terug bij af.. Ach, in the end gaat het steeds beter, dat is wat belangrijk is...Merk wel dat im steeds minder gevoel krijg bij mn ex, hb jij dat ook?
Ja, ik dus ook. Ik weet niet eens waar het aan ligt hoor, maar verder is het wel oke allemaal en sta ik er niet te veel bij stil. Nou, ik denk dat het gevoel gewoon gezakt is want ik praat niet met hem en weet ook niet wat hij allemaal doet enzo, ergens wel het beste natuurlijk. :X
XO till we overdose
pi_113813114
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 04:24 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Awh thanks. Ja, ik zag al dat je er mee zat enzo ;(. Al beter? Je hebt gelijk hoor, ik bedoel ik was vandaag weer de hele dag weg en dan ineens hoor ik 'ons' liedje ofzo. Misschien ook omdat ik iemand zag die heel erg op 'm leek, maarja.
Ja, Rock Werchter en dan deze week nog vol studeren helpen me wel met de focus op andere dingen te houden :), blijft evengoed wel minder. Moet de laatste tijd ook weer wat meer aan mn ex denken. Maar t zal wel loslopen :)..

Ja die dingetjes ken ik, juist als je net in de put zit lijkt het net alsof er iets je nog iets dieper in wilt stoppen.. of je bent onbewust opzoek naar dingen om een link te leggen, I don't know.. maar het is wel heel herkenbaar.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113815402
Zaterdag trouwt het zusje van mijn beste vriend. Ex zal er ook zijn. Als ik niet ga, en mijn familie gaat wel, dan weet ze dat het om haar is, als ik wel ga... Gaat niet leuk zijn, ongemakkelijk. Laatste keer drie weken geleden gezien, toen heb ik er weer even over moeten doen om het van me af te kunnen schudden.

Nu, het is een familie waar ik ben mee opgegroeid, ex kent ze alleen maar sinds en door mij. Toch zal ze niet verwachten dat ik kom, ze heeft daar geen duidelijk beeld over (christelijke gemeenschap, waarin ik opgeroeide en ooit toebehoorde) en ze beseft niet dat iedereen er zal zijn, inclusief ik dus...

Ik zal zaterdag zelf beslissen.

Ik zag op facebook dat het meisje van het koppeltje waar we altijd mee optrokken de ex en nieuwe liefde dus van mijn ex heeft toegevoegd op facebook. Ik ben dus vervangen :D ik vraag me nu werkelijk af of niemand zich hier echt vragen bij aan het stellen is, of vind iedereen de situatie maar normaal.
.
pi_113818062
Kom me ex dagelijks tegen op het werk.
Ze kijkt me altijd verrot aan of niet aan.
Vroeg laatst op msn of ze boos op me was.
'Nee hoor' Heel gesprek gehad.
Doet ze de volgende dag op werk weer negeren ):

Wil haar terug. Snik... Huil...
  donderdag 5 juli 2012 @ 19:33:22 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113818346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef Tom84 het volgende:

Ik zag op facebook dat het meisje van het koppeltje waar we altijd mee optrokken de ex en nieuwe liefde dus van mijn ex heeft toegevoegd op facebook. Ik ben dus vervangen :D ik vraag me nu werkelijk af of niemand zich hier echt vragen bij aan het stellen is, of vind iedereen de situatie maar normaal.
Dat laatste is wel tekenend, maar aangezien haar omgeving op haar verhaal moet afgaan zonder jouw kant nodig te hebben, kan ze er elke draai aan geven die het plausibel maakt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113818651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Kom me ex dagelijks tegen op het werk.
Ze kijkt me altijd verrot aan of niet aan.
Vroeg laatst op msn of ze boos op me was.
'Nee hoor' Heel gesprek gehad.
Doet ze de volgende dag op werk weer negeren ):

Wil haar terug. Snik... Huil...
Er steeds mee geconfronteerd worden is ook niet echt bevorderend..
pi_113821137
O+ O+ O+ Knuffel voor iedereen!

Zondag is het een maand geleden dat ik mijn relatie van 8 maanden heb verbroken. Voor mijn gevoel was er geen andere keuze dan dat en voel me sinds zo vrolijk en gelukkig. *O* Heb ook helemaal geen gevoel van gemis. Ook niet gehad.
Ik verdien veel beter dan hoe ik me heb laten behandelen. ;)

Inmiddels heeft hij me geblokkeerd op whatsapp, verwijderd op ping, en verwijderd op Facebook. Tja, zo gaat dat dan blijkbaar.. :')
Striving to be more than average.
pi_113821293
Duurt zoiets 8 maanden tegenwoordig? Of was hij al zo vanaf het begin?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113821482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Duurt zoiets 8 maanden tegenwoordig? Of was hij al zo vanaf het begin?
Dat heb ik me dus ook wel eens afgevraagd. :') Liefde maakt blind en je neemt het voor lief, maar de laatste maanden werd het wel erger. Respectloos over mij praten tegen mijn ouders. En op een gegeven moment was het gewoon klaar voor mij. :)
Striving to be more than average.
pi_113823498
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef Daniane het volgende:

[..]

Dat heb ik me dus ook wel eens afgevraagd. :') Liefde maakt blind en je neemt het voor lief, maar de laatste maanden werd het wel erger. Respectloos over mij praten tegen mijn ouders. En op een gegeven moment was het gewoon klaar voor mij. :)
Ben je op z'n looks of karakter gevallen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113824024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben je op z'n looks of karakter gevallen?
Karakter. ;) (Alhoewel met de looks niks mis was hoor. Maar 't was voor mij geen liefde op het eerste gezicht.)
Striving to be more than average.
pi_113824267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Daniane het volgende:

[..]

Karakter. ;) (Alhoewel met de looks niks mis was hoor. Maar 't was voor mij geen liefde op het eerste gezicht.)
En 8 maanden later is er niks van over :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113825108
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En 8 maanden later is er niks van over :D
Hoe het leven toch kan lopen hé. :')
Striving to be more than average.
pi_113825462
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef Daniane het volgende:

[..]

Hoe het leven toch kan lopen hé. :')
De Fransen hebben daar een mooiere zin voor O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113825597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De Fransen hebben daar een mooiere zin voor O+
Vertel. *O*
Striving to be more than average.
pi_113825654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Daniane het volgende:

[..]

Vertel. *O*
C'est la vie O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_113825696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 22:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

C'est la vie O+
C'est la vérité! :*
Striving to be more than average.
pi_113832928
Keiharde klapper gemaakt. Iets dat me niet zou mogen aangrijpen, maar dat me toch zo ongelofelijk veel pijn deed en echt voelde als een klap in m'n gezicht. En het betreft niet eens een andere jongen. Die klap zal ook nog wel een keer komen als ik dat überhaupt ga meekrijgen :'(
pi_113833421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef Hazzard het volgende:
Keiharde klapper gemaakt. Iets dat me niet zou mogen aangrijpen, maar dat me toch zo ongelofelijk veel pijn deed en echt voelde als een klap in m'n gezicht. En het betreft niet eens een andere jongen. Die klap zal ook nog wel een keer komen als ik dat überhaupt ga meekrijgen :'(
Vertel?
Verbreekt ze het contact :@?
pi_113833662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Kom me ex dagelijks tegen op het werk.
Ze kijkt me altijd verrot aan of niet aan.
Vroeg laatst op msn of ze boos op me was.
'Nee hoor' Heel gesprek gehad.
Doet ze de volgende dag op werk weer negeren ):

Wil haar terug. Snik... Huil...
Kom dr ook op werk tegen. Niet dagelijks. Ben vervangen voor een collega.
Hoe awkward kan je het maken. Topleven!
pi_113834094
Ik blijf godverredomme maar haar facebook bekijken -_- .. Gister nergens last van. Niet extreem veel aan haar gedacht. Nu vandaag; hele tijd herinneringen, foto's kijken blablabla. Echt de behoefte om met haar te praten en op z'n minst zonder ruzie uit elkaar te gaan.
pi_113835782
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Vertel?
Verbreekt ze het contact :@?
Nee, we hebben geen contact sinds de breakup (zij wil geen contact, niet eens afscheid van elkaar kunnen nemen na zo'n lange tijd :'( ) en de enige keren dat we wel contact hebben gehad is over een aantal spullen die nog geregeld moesten worden. In die gesprekken kreeg ik ook nog het nodige scheldwerk over me heen.

Maar er waren nu weer wat dingetjes opgekomen die ze nog van me had en ik kreeg totaal geen contact met haar. Het ging de vorige keren ook al moeilijk aangezien ze direct alle banden en mogelijke manieren van communicatie had afgesloten, maar toen lukte het toch nog om in contact te komen (oa door een brief) over die spullen. Nu kreeg ik dus nergens respons op en aangezien ik die dingen toch nodig had ben ik maar langs haar huis gegaan. Ze blijkt compleet uit het niets te zijn verhuisd en ik heb geen flauw idee waar ze zit :'( . Doet pijn dat ze nu ineens zo van het ene op het andere moment echt totaal weg is zonder dat ik ook maar een idee heb waar ze zit en waarschijnlijk nooit meer contact met haar ga hebben. Die dingen waar het in eerste instantie over ging boeien me ook direct totaal niet meer.
pi_113839634
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Nee, we hebben geen contact sinds de breakup (zij wil geen contact, niet eens afscheid van elkaar kunnen nemen na zo'n lange tijd :'( ) en de enige keren dat we wel contact hebben gehad is over een aantal spullen die nog geregeld moesten worden. In die gesprekken kreeg ik ook nog het nodige scheldwerk over me heen.

Maar er waren nu weer wat dingetjes opgekomen die ze nog van me had en ik kreeg totaal geen contact met haar. Het ging de vorige keren ook al moeilijk aangezien ze direct alle banden en mogelijke manieren van communicatie had afgesloten, maar toen lukte het toch nog om in contact te komen (oa door een brief) over die spullen. Nu kreeg ik dus nergens respons op en aangezien ik die dingen toch nodig had ben ik maar langs haar huis gegaan. Ze blijkt compleet uit het niets te zijn verhuisd en ik heb geen flauw idee waar ze zit :'( . Doet pijn dat ze nu ineens zo van het ene op het andere moment echt totaal weg is zonder dat ik ook maar een idee heb waar ze zit en waarschijnlijk nooit meer contact met haar ga hebben. Die dingen waar het in eerste instantie over ging boeien me ook direct totaal niet meer.
heel herkenbaar dit, al wil ik zelf inmiddels ook niets meer met mijn ex te maken hebben
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_113839761
hallo mensen

ik ben hier al een tijdje neit meer geweest wel af en toe mee gelezen en zo, zie dat er gelukkig beweging inzit bij de meeste , hetzij het vedriet wordt minder of er wordt weer toenadering gezocht om de problemen op te lossen.

ik heb deze week een beetje een dipje merk dat ik haar erg mis, vooral s nachts komt dit gevoel opzetten. het ergste wat me dwarszit nu is dat ik weet dat zij direct nadat ze van mij af was, als het ware. eenn nieuw relatie is aangegaan en daar volstrekt gelukkig in lijkt te zijn. tenmiste ik zag laatst een beetje facebook van haar. had ik niet moeten doen.
ik weet nu ook dat ze samen zijn verhuisd ergens heen, geen idee waar.

ik heb haar na mij weten nooit bewust pijn gedaan en ik heb nu steed het gevoel dat ik alleen maar trappen na krijg van haar, alsof ik niets voor heb gesteld in de drie jaar dat we een relatie hadden.

ik wil het eigenlijk geen energie en aandacht geven maar ja dat is soms helaas niet zo makkelijk als het uitspreken ervan. pff zo dit is er weer even uit.

mijn voornemen is om hier toch weer iets vaker te komen komende tijd, met zijn allen is makkelijk dan het verdriet en gemis alleen te dragen.

Groetjes
Norro-tje
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_113839926
Hey norrotje, probeer niet meer op facebook te kijken. Doet je onnodig zeer. Tuurlijk xal zij ook vast wel haar verdrietige momenten hebben, daar zal je alleen niks over lezen op facebook, waardoor het lijkt of ze helemaal happy is. Dat is jezelf gek maken, niet doen :)

Dat ze meteen een ander heeft lijkt me erg zuur. Probeer dat ook niet te begrijpen. Mensen doen gekke dingen na een lange relatie, het duurt vaak lang voordat ze weer bij zinnen komen.

Sterkte :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_113840509
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef LaLouchi het volgende:
Hey norrotje, probeer niet meer op facebook te kijken. Doet je onnodig zeer. Tuurlijk xal zij ook vast wel haar verdrietige momenten hebben, daar zal je alleen niks over lezen op facebook, waardoor het lijkt of ze helemaal happy is. Dat is jezelf gek maken, niet doen :)

Dat ze meteen een ander heeft lijkt me erg zuur. Probeer dat ook niet te begrijpen. Mensen doen gekke dingen na een lange relatie, het duurt vaak lang voordat ze weer bij zinnen komen.

Sterkte :*
je hebt gelijk, zelf heb ik haar ook totaal van mijn facebook geblokt. alleen was bij iemand anders en kwam er toevallig voorbij, stom stom stom dat weet ik .

ze lijtk echt totaal iemand anders en er is blijkbaar niemand in haar omgeving die vragen stelt, het is ook absoluut niet dat ik haar terug wil of wat dan ook voor mij is ze bij wijze van sprek dood. echter soms spele mijn gevoelns weer op.

hoe is het met jouw dan ? ik heb niet alles gelezen de laatste tijd.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_113841362
Ja met mij gaat het wel redelijk. We zijn elkaar voorzichtig aan weer aan het opzoeken. Maar het kost heel beel tijd. Veel praten en veel energie. Maar heb er wel een positieg gevoel over :)

Zoek je wel veel afleiding? Om je gedachte te verzetten?
In life, every ending is a new beginning..
pi_113841764
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 10:29 schreef LaLouchi het volgende:
Ja met mij gaat het wel redelijk. We zijn elkaar voorzichtig aan weer aan het opzoeken. Maar het kost heel beel tijd. Veel praten en veel energie. Maar heb er wel een positieg gevoel over :)

Zoek je wel veel afleiding? Om je gedachte te verzetten?
da opzich dat probeer ik wel, laats zelfs een date gehad ;), binnenkort een weekendje bremen en maar ja het gevoel en de gedachtes blijven, al neemt het wel af gelukkig. ben er alleen wel ontzettend onzeker door geworden.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_113842518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 10:43 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

da opzich dat probeer ik wel, laats zelfs een date gehad ;), binnenkort een weekendje bremen en maar ja het gevoel en de gedachtes blijven, al neemt het wel af gelukkig. ben er alleen wel ontzettend onzeker door geworden.
Onzeker? Op welk vlak? Wel goed dat je het iig probeerd :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113842926
Ik citeer een sms van haar :P:

Vieze zielig kk poot ik hoef je nooit meer te zien
Spijt dat ik ooit van je gehouden heb en zoveel voor je deed.
Hang yourself please het boeit me geen ene kk meer wat je doet.
Al ga je deze week nog dood. ik gun het je zelfs!
kk leugenaar je hoeft morgen ook niet langs te komen ;)
lijkt me beter voordat ik een kk mes in je long steek.
zoek het maar lekker uit ;) mazzelll

Mevrouw denkt dat ik heel de relatie heb gelogen over dat ik van haar hou etc omdat ik het contract wil verbreken. Ze zegt als je echt van iemand houdt laat je diegene niet gaan :)
pi_113842959
Met wat voor een tokkie ging jij SilentHunterNL ? |:(
pi_113843021
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Dumbless het volgende:
Met wat voor een tokkie ging jij SilentHunterNL ? |:(
Ze heeft een stuk of 4 persoonlijkheidstoornissen.
Niet dat ik alles daar op moet schuiven maar speelt wel een rol.
Desalniettemin vind ik het wel kut dat ze zo reageert en waarschijnlijk na een tijdje
wil ze het weer goed praten omdat ze niemand om zicht heen heeft.
pi_113844479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Dumbless het volgende:
Met wat voor een tokkie ging jij SilentHunterNL ? |:(
Dit :{
pi_113846439
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:07 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Onzeker? Op welk vlak? Wel goed dat je het iig probeerd :)
ik ben altijd wel een onzeker iemands geweest, ook een rede dat ik nu maar naar een psych ben gegaan.
onzekr op het gebeid van vrouwen, mezelf. stel mezelf wle een de vraag of ik wel gelukkig mag zijn, dit komt vooralvooruit het feit dat ik mij zwaar gebruikt voel door haar, waarna ze mijn hart eruit heeft gerukt en daar even lekker op is gaan stampen.

bah, ze moetene en vergeet pilltje of zo uitvinden. of zo een eraeser als ze in Man in Black gebruiken. zou er momenteel grof geld voor over hebben.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_113847575
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ik ben altijd wel een onzeker iemands geweest, ook een rede dat ik nu maar naar een psych ben gegaan.
onzekr op het gebeid van vrouwen, mezelf. stel mezelf wle een de vraag of ik wel gelukkig mag zijn, dit komt vooralvooruit het feit dat ik mij zwaar gebruikt voel door haar, waarna ze mijn hart eruit heeft gerukt en daar even lekker op is gaan stampen.

bah, ze moetene en vergeet pilltje of zo uitvinden. of zo een eraeser als ze in Man in Black gebruiken. zou er momenteel grof geld voor over hebben.
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind weleens gezien? Goede film en wat mij betreft een aanrader (alhoewel ik niet weet of je er in je huidige staat voor in de mood bent)!

In het kort waar het over gaat in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113848842
3x raden wat de eerste film was die ik gezien heb toen...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113849572
Finding Nemo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113849907
Nee, die juist niet. Begin ik ook voorlopig niet aan. (te veel herinneringen aan)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113850002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind weleens gezien? Goede film en wat mij betreft een aanrader (alhoewel ik niet weet of je er in je huidige staat voor in de mood bent)!

In het kort waar het over gaat in de spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je spoiler niet moeten lezen.. :')
pi_113863892
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:19 schreef Charcot het volgende:

[..]

Ik had je spoiler niet moeten lezen.. :')
:')
pi_113865601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:48 schreef kleineik het volgende:

[..]

:')
Hij is gedownload
pi_113870840
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 20:25 schreef Charcot het volgende:

[..]

Hij is gedownload
Succes, laat maar weten wat je ervan vond :)
pi_113884575
Onlangs m'n laatste stuff opgehaald bij de ex...
pi_113885642
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 10:15 schreef Gladif het volgende:
Onlangs m'n laatste stuff opgehaald bij de ex...
Hoe ging dat?
In life, every ending is a new beginning..
pi_113889689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Kom me ex dagelijks tegen op het werk.
Ze kijkt me altijd verrot aan of niet aan.
Vroeg laatst op msn of ze boos op me was.
'Nee hoor' Heel gesprek gehad.
Doet ze de volgende dag op werk weer negeren ):

Wil haar terug. Snik... Huil...
Gaat niet lukken op die manier. En geloof me ik heb het ook gedaan :) vrouwen willen zelfzekere mannen, de natuur blijft de natuur, dus als ze geen duidelijkheid geeft aan jou, negeren en verder gaan. Hoe moeilijk en stom het lijkt, ik dacht ook heel de tijd maar dan is het zeker allemaal weg en gaat ze verder met haar leven.

Ik heb echt lang geprobeerd bij mijn ex en ik liep telkens vol onbegrip tegen een muur, ook vragen of ze boos was, dat ik haar mis en dat ze liefde van mijn leven was en ondertussen zat ze constant bij haar nieuwe liefde, een dwerg met een dominante persoonlijkheid.

Haar een maand en een half niet gehoord en plots had ze interesse, en was het huilen bij mijn zusje dat ze het allemaal verpest had... Waarop ze mij contacteert en ik zo stom ben om meteen weer te breken en te zeggen dat ik haar mis en bla bla bla, en kijk weer geen contact voor drie weken nu. Straks zie ik haar op het huwelijk, en ik ga haar gewoon negeren. Niet meer echt om haar terug te krijgen, maar gewoon fuck haar :D

Maar de beste manier om iemands aandacht te krijgen is echt om te stoppen de jouwe te geven... Het gaat tegen alle impulsen in, zeker in het begin na het einde van een relatie, maar uiteindelijk is het voor jezelf het beste en de enige manier om een meisje van gedachten te doen veranderen.
.
pi_113891324
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 13:46 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Gaat niet lukken op die manier. En geloof me ik heb het ook gedaan :) vrouwen willen zelfzekere mannen, de natuur blijft de natuur, dus als ze geen duidelijkheid geeft aan jou, negeren en verder gaan. Hoe moeilijk en stom het lijkt, ik dacht ook heel de tijd maar dan is het zeker allemaal weg en gaat ze verder met haar leven.

Ik heb echt lang geprobeerd bij mijn ex en ik liep telkens vol onbegrip tegen een muur, ook vragen of ze boos was, dat ik haar mis en dat ze liefde van mijn leven was en ondertussen zat ze constant bij haar nieuwe liefde, een dwerg met een dominante persoonlijkheid.

Haar een maand en een half niet gehoord en plots had ze interesse, en was het huilen bij mijn zusje dat ze het allemaal verpest had... Waarop ze mij contacteert en ik zo stom ben om meteen weer te breken en te zeggen dat ik haar mis en bla bla bla, en kijk weer geen contact voor drie weken nu. Straks zie ik haar op het huwelijk, en ik ga haar gewoon negeren. Niet meer echt om haar terug te krijgen, maar gewoon fuck haar :D

Maar de beste manier om iemands aandacht te krijgen is echt om te stoppen de jouwe te geven... Het gaat tegen alle impulsen in, zeker in het begin na het einde van een relatie, maar uiteindelijk is het voor jezelf het beste en de enige manier om een meisje van gedachten te doen veranderen.
Dat wil niet zeggen dat als je het contact verbreekt dat je na een maand weer met je ex heb :P
Heb haar nu 2 weken niet gezien en een week niet gesproken. Begin was moeilijk. Eergister nog een berichtje gestuurd.Nadat ie verstuurd was dacht ik fuck waar ben ik mee bezig. Hoef haar helemaal niet meer. Op het moment gaat het goed. Heb veel afleiding. 12 uur per dag werken en in het weekend stappen enzo. Alleen als ik s'nachts in me bed lig denk ik nog wel veel aan haar of als ik ff alleen ben.
pi_113894446
Ook maar weer eens een update van mijn kant.
Sinds afgelopen maandag dus vrijgezel, na een relatie van ruim twee jaar.
Dat is op zich al vervelend genoeg, maar een extra moeilijkheid die erbij komt kijken is dat we allebei bij dezelfde vriendengroep horen. En we met die groep regelmatig dingen (zullen) gaan doen.

Woensdagavond ging we zwemmen met die groep, ging op zich best aardig. Eerste keer dat we elkaar weer zagen. Ik had daarvoor met een van mijn vrienden daar gesproken (zijn ex zit ook in dezelfde vriendengroep) en wat tips (of beter: voorbereidende woorden) gekregen. Dat leek wel te helpen, zeker omdat ik weet dat ik niet de enige ben met dit probleem (en daarom is dit topic ook zo prettig!).

Na het zwemmen kwam ze mee met mij naar mijn huis om afscheid te nemen van mijn ouders en haar spullen op te halen (aangezien ik nog thuis woon kwam ze hier geregeld over de vloer en is een deel geworden van het gezin). Dat was wel even slikken, maar ik/we heb(ben) het overleefd.

In de auto naar mijn huis toe hebben we nog wel gepraat. Zij heeft een hoop stress te verduren in haar situatie, het liep niet lekker met haar opleiding, geen steun vanuit haar eigen ouders en zussen, en ze gaan eind september ook weg-verhuizen uit het dorp waar ze is opgegroeid en al haar vrienden heeft. Ze heeft gezegd dat ze dat zelf wil doen, en dat ze alleen maar om zichzelf wil denken. Ze zei ook dat als het de bedoeling is, we elkaar heus wel weer tegenkomen in de liefde. Persoonlijk vind ik dat grote onzin, je houdt van elkaar of niet, maar het was op dat moment wel een prettige gedachte.
Ik vind het vervelend dat ik met heel m'n hart haar wil helpen met de dingen waar ze moeite mee heeft, zoals haar opleiding en die verhuizing, maar dat ze mij dat simpelweg niet toestaat. En ik kan mezelf wel blijven wegcijferen, maar als ik daar niets voor terugkrijg is het voor mij ook klaar. Dat is de conclusie die ik deze week zelf (ook) getrokken heb...

Donderdagochtend hebben we bij vrienden een luiertaart gemaakt voor een vriendin van ons die deze week bevallen is. Zij was daar, ook inclusief twee andere vrienden. Ging eigenlijk prima. Zij ging eerder weg, en uiteindelijk heb ik de hele middag nog bij die vrienden gezeten. Fijn om te ervaren dat ik ook zonder mijn vriendin daar hartstikke welkom ben!

Vrijdag, gisteren, alleen naar Amsterdam geweest en daar naar het Eye Museum geweest. Sowieso een aanrader voor iedereen, maar voor mij was het ook prettig om na al die tijd ook wat alléén te doen, en te merken dat dat fijn was (niet dat ik de afgelopen twee jaar niets alleen gedaan heb, maar het is toch anders met een vriendin aan de andere kant van je telefoon zeg maar).

Vanavond is dan ook nog een lang verwacht feest waar wij met die hele vriendengroep heen gaan, inclusief mijn ex. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik kijk er naar uit, maar ik zie er ook enorm tegenop...
pi_113900171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 14:45 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat als je het contact verbreekt dat je na een maand weer met je ex heb :P
Heb haar nu 2 weken niet gezien en een week niet gesproken. Begin was moeilijk. Eergister nog een berichtje gestuurd.Nadat ie verstuurd was dacht ik fuck waar ben ik mee bezig. Hoef haar helemaal niet meer. Op het moment gaat het goed. Heb veel afleiding. 12 uur per dag werken en in het weekend stappen enzo. Alleen als ik s'nachts in me bed lig denk ik nog wel veel aan haar of als ik ff alleen ben.
Wat bij mij hielp is de berichtjes in concepten opslaan en dan een uur later nog eens overlezen, meestal wou ik ze dan al niet meer sturen ;)

En ik weet dat het geen garantie geeft om haar terug te kunnen krijgen. Maar juist terug van de trouw en we hebben niet gesproken, heb haar een paar keer zien kijken en heb ook een paar keer gekeken naar haar... Ik hoor vanavond wel van mn zusje wat ex er van vond dat ik er was :D

Toch zo enorm fucked up hoor, 4 maand 24/24 alles samen in australie, nu lijkt het of we elkaar niet eens kennen. Liefde kan bs zijn.

Eerste moment dat ik haar zag kreeg ik ff een slag in mijn gezicht... Ze zag er echt weer adembenemend uit, en ff echt niet goed van, daarna mezelf voorgenomen dat het echt een verleden is en niet meer gekeken naar haar, op de trouw geconcentreerd, pas later een paar korte blikken geworpen. Toen ze mee eerst zag, zag ik aan haar gezichtje de shock :D ze wist ff niet waar te kijken. Ik denk dat ik echt over haar aan het geraken ben :)
.
  zondag 8 juli 2012 @ 01:11:36 #163
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_113912725
Net met hem wezen eten. kwam uit dat hij me op dit moment niet kan en wil vergeven, dat hij liever had gehad dat ik vreemd was gegaan dan dat ik voor mijn moeder koos op dat moment :? Het brak mijn hart iig weer. Hij zegt dar hij diep vanbinnen met mij verder wil, en tegelijkertijd wil hij me niet vergeven. Craag me echt af of dat nog weggaat. Ik had zo een positief gevoel, maar dat word steeds minder. Dacht echt dat we het uit konden praten, maar als de wil er niet is dan houd dat natuurlijk op. Terwijl her nu zo goed gaat. We praten goed zonder ruzies oid, hebben lol samen etc. weet het niet meer... :'(
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 8 juli 2012 @ 01:42:05 #164
374698 Charcot
Charcot
pi_113913488
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef LaLouchi het volgende:
Net met hem wezen eten. kwam uit dat hij me op dit moment niet kan en wil vergeven, dat hij liever had gehad dat ik vreemd was gegaan dan dat ik voor mijn moeder koos op dat moment :? Het brak mijn hart iig weer. Hij zegt dar hij diep vanbinnen met mij verder wil, en tegelijkertijd wil hij me niet vergeven. Craag me echt af of dat nog weggaat. Ik had zo een positief gevoel, maar dat word steeds minder. Dacht echt dat we het uit konden praten, maar als de wil er niet is dan houd dat natuurlijk op. Terwijl her nu zo goed gaat. We praten goed zonder ruzies oid, hebben lol samen etc. weet het niet meer... :'(
Als dat voor hem een reden is, hoe absurd ook, dan is dat zo. Vervelend voor je dat hij tegenstrijdige signalen geeft. Dat kan zo pijnlijk zijn. Hoop voor je dat je er gauw uitkomt ;( :*
pi_113914583
Nog een hoop gezeik gehad met scharrel... het was nog niet het einde na mijn vorige post...
Wat het nu dus absoluut wel is :'(

Weten dat je (ex-)scharrel met iemand anders ligt te slapen, terwijl ze enorme gevoelens voor me heeft.
Maar ze wil vrijheid. En dat kan ik haar niet geven, alles vind ik goed behalve sex met een ander.. dat wil ik voor onszelf houden maar dat is haar al teveel gevraagd... zelfs als ik dan zeg dat als ze daar ooit behoefte aan heeft ze dat dan maar doet en het dan maar het einde is... zegt ze nog meteen 'doei'

Na een week drama en discussie springt ze meteen met iemand anders in bed..
Wat ze ook van plan was...
Ze zegt dat ze het met hem fijner vind omdat het een vriendschappelijke relatie is...
Niks moet alles kan..
Bij mij niet...
Ze zegt ook dat ik niet onder doe voor hem... ze zegt dat ik speciaal ben voor der...
Maar ik snap het niet, als je kapot verliefd bent op iemand... dan tja.. dan doe je dit niet...

Ben er kapot van, voel me alleen, niet goed genoeg... haat mezelf...

Dan heb ik ook nog een ex waar ik nog steeds wat voor voel, die op date gaat met een loser die haar sowieso slecht gaat behandelen.. Heb hem namelijk wel eens moeten vertellen dat die op moest rotten. Behandelde haar zelf ook niet super, maar iig beter dan dat.. Achja ze moet het zelf weten ook... voelt alleen wel alsof ik weer faal...

lekker even uithuilen op fok.. :'(
pi_113914874
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef LaLouchi het volgende:
Net met hem wezen eten. kwam uit dat hij me op dit moment niet kan en wil vergeven, dat hij liever had gehad dat ik vreemd was gegaan dan dat ik voor mijn moeder koos op dat moment :? Het brak mijn hart iig weer. Hij zegt dar hij diep vanbinnen met mij verder wil, en tegelijkertijd wil hij me niet vergeven. Craag me echt af of dat nog weggaat. Ik had zo een positief gevoel, maar dat word steeds minder. Dacht echt dat we het uit konden praten, maar als de wil er niet is dan houd dat natuurlijk op. Terwijl her nu zo goed gaat. We praten goed zonder ruzies oid, hebben lol samen etc. weet het niet meer... :'(
Jij bent nogal hardleers, geloof ik? Of gewoon naief...
  zondag 8 juli 2012 @ 09:53:27 #167
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_113916811
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 01:42 schreef Charcot het volgende:

[..]

Als dat voor hem een reden is, hoe absurd ook, dan is dat zo. Vervelend voor je dat hij tegenstrijdige signalen geeft. Dat kan zo pijnlijk zijn. Hoop voor je dat je er gauw uitkomt ;( :*
Thnx :*

Hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter?
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 8 juli 2012 @ 10:37:52 #168
374698 Charcot
Charcot
pi_113917316
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2012 09:53 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Thnx :*

Hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter?
Het wisselt nogal, maar probeer nu wel wat meer leuke/positieve dingen te doen zodat er een soort 'balans' ontstaat en het verdriet niet te veel gaat overheersen.. :)
  zondag 8 juli 2012 @ 10:54:23 #169
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_113917572
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:37 schreef Charcot het volgende:

[..]

Het wisselt nogal, maar probeer nu wel wat meer leuke/positieve dingen te doen zodat er een soort 'balans' ontstaat en het verdriet niet te veel gaat overheersen.. :)
Oh ok, goed van je :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113925655
Na het feest ben ik mijn zusje gaan halen (ik ben alleen naar de trouw zelf geweest) en ik zat te wachten in de auto, komt zus met ex naar buiten en zie ik ex naar me glimlachen en zwaaien, en ik denk gwn wtf, ze keek me twee keer recht aan toen ze onze auto voorbij liep en glimlachte en zwaaide naar me :? en ik kan het niet uitleggen maar het maakte me zo enorm kwaad, gewoon weggereden zonder haar aan te kijken, ik wordt echt moe van die vage onduidelijke aantrek afstoot shit. Maar zoals ik eerder al zei gewoon doorgaan met je leven en het loslaten helpt blijkbaar wel in bepaalde gevallen.

Trouwens :

I think its very healthy to spend time alone. You need to know how to be alone and not be defined by another person - Oscar Wilde
.
pi_113937170
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hoe ging dat?
In begin wel oke, beetje gepraat over werk. Daarna werd het emotioneel. Bij mij kwam alles weer naar boven. Ze reageert zo onverschillig...
  zondag 8 juli 2012 @ 19:19:35 #172
67670 Skv
Cynist.
pi_113937441
Hoi.

Begin februari ging het uit en ik begin sinds een week of 2 weer wat meer tot mezelf te komen. Als in dat ik eigenlijk helemaal nergens meer last van heb en druk genoeg met mezelf ben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113946445
quote:
7s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Skv het volgende:
Hoi.

Begin februari ging het uit en ik begin sinds een week of 2 weer wat meer tot mezelf te komen. Als in dat ik eigenlijk helemaal nergens meer last van heb en druk genoeg met mezelf ben.
Fijn voor je! Naar dat moment kijk ik heel erg uit.. :)
pi_113946715
Begin me nou toch wel erg eenzaam te voelen :p
pi_113947858
Vrijdagavond bij een open feest hier in de omgeving mijn ex weer eens tegengekomen na haar bijna een jaar niet gezien te hebben...

Voor mij blijft het toch wel een raar gevoel, ookal is het al lang uit. Zij is ook mijn enige echte ''ex''. Denk dat als ik meer ex'en zou hebben ik er een stuk beter mee om kan gaan..

Toch grappig hoe we beiden probeerden om gewoon luchtig en spontaan tegen elkaar te doen, maar dat we eigenlijk na 4 zinnetjes over en weer al een beetje awkward tegen elkaar stonden van ''ehhh'' ...

Blijf toch altijd wel gevoelens voor die chick houden. Nu de relatie anderhalf jaar over is denk ik niet dat dit eigenlijk ooit nog weggaat. Ergens is het lastig, maar eigenlijk ook wel mooi vind ik zelf :)

Merkte wel dat toen ik weer bij haar wegliep na het praatje om na mn eigen vrienden te lopen dat ik dacht pff nu zie ik haar misschien weer een jaar niet :@

Tijd voor een nieuwe vriendin :P
pi_113971267
Hm,

Ik meld me hier ook maar..

Merk toch dat ik heel veel vrienden heb opgegeven voor hem.. En dat zuigt, want nu 'weet' ik niet meer hoe ik vrienden moet maken.. Hij stond voor mij vaak altijd op de eerste plaats..
Het leven is kort! Maak er wat van!
pi_113972536
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef SunShine_Sea het volgende:
Hm,

Ik meld me hier ook maar..

Merk toch dat ik heel veel vrienden heb opgegeven voor hem.. En dat zuigt, want nu 'weet' ik niet meer hoe ik vrienden moet maken.. Hij stond voor mij vaak altijd op de eerste plaats..
Dat merkte ik toen ook dat is wel een leer momentje geweest, maar ook iets wat ik nu absoluut niet meer zou laten gebeuren, vrienden zijn zoveel belangrijker dan vriendje. Vrienden maken komt vanzelf weer als je er maar voor openstaat. Ik heb nu weer een hele leuke vriendengroep, ik ben veel dingen voor mezelf gaan doen en heb zo veel leuke mensen leren kennen.
pi_113993572
Na een week besef ik me dat ik het eens zo suffe 'slaap lekker'-smsje toch wel mis... ik zou hem graag sturen (en ontvangen), maar ik hou me in.
pi_113994997
Ik wil je wel een slaap lekker smsje sturen :D
pi_113995157
Zelf ook heel erg de drang om haar te smsen. Zat vandaag bankafschriften te bekijken en ze had 2 weken geleden geld terug gegeven wat ze ff geleend had. Staat er in de opmerkingen I love you schatje. Kwam er nu pas achter. Klinkt simpel maar ligt toch vrij gevoelig. Denk nog dagelijks aan haar terwijl ik zoveel mogelijk afleiding zoek. Ben vandaag wel weer een andere ex tegen gekomen haha. Die zit me nou helemaal dood te Whatsappen waar ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Maar ze bedoelt het goed.
pi_113995266
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zelf ook heel erg de drang om haar te smsen. Zat vandaag bankafschriften te bekijken en ze had 2 weken geleden geld terug gegeven wat ze ff geleend had. Staat er in de opmerkingen I love you schatje. Kwam er nu pas achter. Klinkt simpel maar ligt toch vrij gevoelig. Denk nog dagelijks aan haar terwijl ik zoveel mogelijk afleiding zoek. Ben vandaag wel weer een andere ex tegen gekomen haha. Die zit me nou helemaal dood te Whatsappen waar ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Maar ze bedoelt het goed.
Raar hoe dat gaat he met die opmerkingen. Ik kreeg op de dag dat het uitging nog een kado van haar... een waardebon voor een weekendje Londen met een stukje tekst en een ik hou van je erbij terwijl ze al van plan was om het uit te maken en het diezelfde avond nog deed. Snap echt niet hoe je dat voor jezelf kan verantwoorden of hoe je dat tjah... recht kan praten.
pi_113995535
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Raar hoe dat gaat he met die opmerkingen. Ik kreeg op de dag dat het uitging nog een kado van haar... een waardebon voor een weekendje Londen met een stukje tekst en een ik hou van je erbij terwijl ze al van plan was om het uit te maken en het diezelfde avond nog deed. Snap echt niet hoe je dat voor jezelf kan verantwoorden of hoe je dat tjah... recht kan praten.
Hmm dat is idd nogal hypocriet. Hoe lang is het nou al uit?
pi_113995618
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Hmm dat is idd nogal hypocriet. Hoe lang is het nou al uit?
Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.

Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
pi_113995917
Schamen is nergens voor nodig i guess.
Bij mij nu anderhalve week ongeveer. Heb haar 2,5 week niet gezien.
Mevrouw had alleen de ballen om het via sms uit te maken.
En er zat ongeveer een week tussen.
Wat mij btw soms nog wel helpt om haar niet te benaderen is aan de negatieve kanten
van haar denken.
Ik heb een heel rijtje in elkaar gezet :D
- Vreemdgaan
- Amper tijd
- Amper geld
- Moodswings
- Borderline
- Verlatingsangst

En zo kan ik nog wel eff doorgaan. Maar als ik daar aan denk, denk hoe the fuck heb ik ooit met haar iets kunnen hebben en mezelf er zo onder laten lijden. Ik hou nu bergen geld over. Veel vrije tijd en in die vrije tijd ga ik dus werken en stappen en dergelijke. Maar hoe hard ik ook geloof dat ik haar nooit meer wil spreken, ik lees wel nog haar fb af en toe en dat soort dingen. Weet niet waarom en hoe maar ik hou nog steeds veel van haar. En van haar kant komt gewoon helemaal niks. Geen smsje/belletje/berichtje. Snap niet hoe ze het doet maar ik heb er wel ontzettend veel moeite mee. Ze is een vrij eenzaam persoon omdat niemand met haar om kan gaan wegens haar "stoornissen" en met de vriendin met wie ze wel op kan schieten ziet ze bijna nooit want die is altijd bij haar vriend.

Grote lap tekst waar eigenlijk weinig boeiends instaat maar zo zet ik het voor mezelf ook weer ff in een rijtje :P
pi_113996108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.

Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
bij iedereen verschilt het he, bij mij ging het een hele lange tijd ook behoorlijk belabberd..
en toen kwam ik iemand tegen en kreeg ik een crush(je), hoewel dat m niet is geworden(ex van een goede vriend helaas) was het wel iets wat mij enorm hielp bij het vergeten/verwerken.

Ik mis haar wel nog soms en dat blijft kut maar je moet door.. afgelopen vrijdag bv een feestje gehad waar zij ook was en zoiets blijft awkward I guess..

in de tussentijd lekker in jezelf blijven investeren, zorg dat je er beter uit komt en dan komt alles toch echt goed :)!

bij mij is nu bijna 5 maanden uit trouwens..
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:20:26 #186
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996178
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.

Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
Ach, ik zit op 5,5 maand en heb nog steeds af en toe hetzelfde...Gaat goed over het algemeen, maar denk er nog wel dagelijks aan....Dit weekend nog lang met haar gesproken via de telefoon..Ze wil niet in real life afspreken want ze is bang dat er dan weer gevoelens komen...Lekker makkelijk...
pi_113996212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ach, ik zit op 5,5 maand en heb nog steeds af en toe hetzelfde...Gaat goed over het algemeen, maar denk er nog wel dagelijks aan....Dit weekend nog lang met haar gesproken via de telefoon..Ze wil niet in real life afspreken want ze is bang dat er dan weer gevoelens komen...Lekker makkelijk...
Lekker de makkelijkste weg kiezen idd :(
EDIT: Het kan nog makkelijker :D Sms bijvoorbeeld :')

[ Bericht 12% gewijzigd door SilentHunterNL op 10-07-2012 00:22:24 (vergeten) ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:22:15 #188
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Lekker de makkelijkste weg kiezen idd :(
Ik weet het,,Baal dr ook wel van..Maar tegelijk is het ook een afknapper..Het laat zien dat ze er gewoon niet voor wil gaan, en zo iemand moet je niet willen....
pi_113996310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ik weet het,,Baal dr ook wel van..Maar tegelijk is het ook een afknapper..Het laat zien dat ze er gewoon niet voor wil gaan, en zo iemand moet je niet willen....
Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.
Maar in dat geval je weet wel gelijk je plek en weet wat je waard bent voor haar.
Persoonlijk vind ik dat je haar ook niet meer moet bellen en dergelijke.
Maar dat advies kan ik zelf ook net zo goed gebruiken en het is zo godverdomd moeilijk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:25:37 #190
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.
Maar in dat geval je weet wel gelijk je plek en weet wat je waard bent voor haar.
Persoonlijk vind ik dat je haar ook niet meer moet bellen en dergelijke.
Maar dat advies kan ik zelf ook net zo goed gebruiken en het is zo godverdomd moeilijk.
Ik bel haar ook niet, ze belt mij ;) Nu nog de ballen groeien om niet op te nemen ;) Ben wel gestopt met op haar smsjes te reageren, gaat toch nergens over...

EN je mag me best beledigen hoor, ik weet dat ik een ruggengraat moet kweken ;) Duurt alleen blijkbaar nogal lang voordat hij volgroeid is...
pi_113996430
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.
Maar in dat geval je weet wel gelijk je plek en weet wat je waard bent voor haar.
Persoonlijk vind ik dat je haar ook niet meer moet bellen en dergelijke.
Maar dat advies kan ik zelf ook net zo goed gebruiken en het is zo godverdomd moeilijk.
mbt het bellen kan ik je niet echt helpen. echter bij Whats app en Smsjes hielp het bij mij enorm om haar te verwijderen uit de berichten geschiedenis. Dan zie je haar tenminste niet als je de app opent en ben je ook minder geneigd om iets te sturen :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113996494
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:26 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

mbt het bellen kan ik je niet echt helpen. echter bij Whats app en Smsjes hielp het bij mij enorm om haar te verwijderen uit de berichten geschiedenis. Dan zie je haar tenminste niet als je de app opent en ben je ook minder geneigd om iets te sturen :)
Haha ja dat heb ik inderdaad al gedaan. Het lukte me alleen niet om haar van Whatsapp te verwijderden én te blokkeren. Dus heb haar alleen verwijderd zodat ik haar status en onzin niet hoef te zien. Niet zo'n behoefte aan om te lezen in welke sloerie tent ze gaat stappen en met wie of wat ze in de flow is.
Bellen doe ik overigens helemaal niet. Volgens mij heeft ze mij vandaag wel 2x onbekend gebeld. Ik nam op en hoorde een boer. (:')) Dat deed ik ook af en toe bij haar.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:31:59 #193
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996683
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:27 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Haha ja dat heb ik inderdaad al gedaan. Het lukte me alleen niet om haar van Whatsapp te verwijderden én te blokkeren. Dus heb haar alleen verwijderd zodat ik haar status en onzin niet hoef te zien. Niet zo'n behoefte aan om te lezen in welke sloerie tent ze gaat stappen en met wie of wat ze in de flow is.
Bellen doe ik overigens helemaal niet. Volgens mij heeft ze mij vandaag wel 2x onbekend gebeld. Ik nam op en hoorde een boer. (:')) Dat deed ik ook af en toe bij haar.
Dat onbekend bellen ken ik jah...

Neem ik niet op als ze belt...Belt ze een paar uur later met onbekend..."jaa, ik dacht, ik bel maar onbekend anders neem je niet op"

Take a hint bitch :P

Ach, ik groei er inmiddels wel overheen, snap alleen heel veel dingen nog niet..Heb al wel geaccepteerd dat ik ze nooit ga snappen, want uitleg komt er niet, maar soms zou je graag willen weten wat en waarom het fout is gegaan...
pi_113996756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat onbekend bellen ken ik jah...

Neem ik niet op als ze belt...Belt ze een paar uur later met onbekend..."jaa, ik dacht, ik bel maar onbekend anders neem je niet op"

Take a hint bitch :P

Ach, ik groei er inmiddels wel overheen, snap alleen heel veel dingen nog niet..Heb al wel geaccepteerd dat ik ze nooit ga snappen, want uitleg komt er niet, maar soms zou je graag willen weten wat en waarom het fout is gegaan...
Wat was precies de reden dat ze het uitmaakte dan?
En lemme guess ze wou wel vrienden blijven ofc :P?
pi_113996835
Negatieve punten opschrijven doe ik ook ja. Helpt wel een klein beetje, maar het gevoel blijft toch wel ondanks alle negatieve dingen. Verder kiest ex hier ook de makkelijkste weg. Ik zou willen dat ik eens gesmst werd of gebeld werd door haar met een onbekend nummer :P maar helaas gaat dat niet gebeuren... Tenminste het voelt als helaas misschien is het ergens wel beter ook al voelt dat niet zo op dit moment
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:35:23 #196
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:33 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Wat was precies de reden dat ze het uitmaakte dan?
En lemme guess ze wou wel vrienden blijven ofc :P?
Oohja, vrienden wel..Gezellig wat drinken enzo :P Fuck it....

De reden is nog steeds onbekend..Voor mij, maar heb ook de indruk dat het voor haar ook zo was/is.

Maakt me ook niet meer uit, het feit dat je een relatie na 4 jaar opeens uitmaakt zonder reden te geven is voor mij al genoeg, zo zou ik nooit met iemand omgaan, zeker niet als je van iemand houdt..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:36:13 #197
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113996885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:35 schreef Hazzard het volgende:
Negatieve punten opschrijven doe ik ook ja. Helpt wel een klein beetje, maar het gevoel blijft toch wel ondanks alle negatieve dingen. Verder kiest ex hier ook de makkelijkste weg. Ik zou willen dat ik eens gesmst werd of gebeld werd door haar met een onbekend nummer :P maar helaas gaat dat niet gebeuren... Tenminste het voelt als helaas misschien is het ergens wel beter ook al voelt dat niet zo op dit moment
Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..
pi_113996949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:36 schreef sawadie het volgende:

[..]

Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..
Tjah het zit al bijna 5 maanden in mijn hoofd en ik heb niet het gevoel dat het veel erger kan/gaat worden als we contact zouden hebben. Misschien wel minder omdat ik dan ergens afsluiting in zou kunnen vinden wat ik tot nog toe nooit heb kunnen vinden. En misschien hou ik hier mezelf ook wel weer mee voor de gek en zou contact helemaal niet helpen om afsluiting te vinden. Het is voor mezelf de laatste tijd ook allemaal een beetje onduidelijk :)
pi_113996962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:36 schreef sawadie het volgende:

[..]

Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..
In je hoofd zit het sowieso wel.
Ik zie het meer als fase.
Eerst ben je er kapot van en lig je op je bed jankmuziek te luisteren en heb je krokodillen tranen van hier tot tokyo en terug. Dan probeer je alles een beetje te plaatsen maar dat lukt niet helemaal. Dus wordt je gefrustreerd en boos en uit het met negatieve punten en dergelijke opschrijven. En als je dat allemaal heb gedaan denk je hoe de fuck kan iemand zo met andere mensen om gaan. Je wilt het niet geloven en ergens hoop je dat het goed komt but it wont.
pi_113997058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:38 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

In je hoofd zit het sowieso wel.
Ik zie het meer als fase.
Eerst ben je er kapot van en lig je op je bed jankmuziek te luisteren en heb je krokodillen tranen van hier tot tokyo en terug. Dan probeer je alles een beetje te plaatsen maar dat lukt niet helemaal. Dus wordt je gefrustreerd en boos en uit het met negatieve punten en dergelijke opschrijven. En als je dat allemaal heb gedaan denk je hoe de fuck kan iemand zo met andere mensen om gaan. Je wilt het niet geloven en ergens hoop je dat het goed komt but it wont.
Dit vooral ja, dat kan ik echt niet begrijpen. Vooral als je iemand persoonlijk helemaal uit de put hebt getrokken en alles hebt gedaan voor haar terwijl iedereen om haar heen haar liet stikken... en al die mensen hebben nu weer contact met haar. Al die mensen die haar toen lieten stikken hebben contact met haar en neemt ze niets kwalijk en de enige die onvoorwaardelijk voor haar klaarstond, kan op geen enkele manier meer contact met haar hebben/tot haar doordringen.
pi_113997217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:41 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit vooral ja, dat kan ik echt niet begrijpen. Vooral als je iemand persoonlijk helemaal uit de put hebt getrokken en alles hebt gedaan voor haar terwijl iedereen om haar heen haar liet stikken... en al die mensen hebben nu weer contact met haar. Al die mensen die haar toen lieten stikken hebben contact met haar en neemt ze niets kwalijk en de enige die onvoorwaardelijk voor haar klaarstond, kan op geen enkele manier meer contact met haar hebben/tot haar doordringen.
We got a same situation hier. Ik was voor de relatie ook alles wat ze had. Heb haar uit die depri put gesleurd en haar een beetje op het goeie padje proberen te trekken d.m.v. leuke dingen doen etc. Wordt op den duur allemaal niet meer aangedacht maar ze kan wel weer in contact komen met haar ex die naar haar zeggen haar achter de ramen probeerde te krijgen en dergelijke. Well thats a huge mawfakking knife in ur ass.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:51:00 #202
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113997413
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:45 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

We got a same situation hier. Ik was voor de relatie ook alles wat ze had. Heb haar uit die depri put gesleurd en haar een beetje op het goeie padje proberen te trekken d.m.v. leuke dingen doen etc. Wordt op den duur allemaal niet meer aangedacht maar ze kan wel weer in contact komen met haar ex die naar haar zeggen haar achter de ramen probeerde te krijgen en dergelijke. Well thats a huge mawfakking knife in ur ass.
ZO erg heb ik het gelukkig niet...Zij is gewoon veranderd qua persoonlijkheid denk ik...Ontzettend beïnvloed door haar moeder en die was al een paar keer bedrogen door mannen....Hoe meer zij naar haar moeder trok ( ze sliep er een paar keer per week) hoe minder onze band werd.. Ik had het mss aan moeten zien komen, maar dat heb ik dus niet gedaan...
pi_113997501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:

[..]

ZO erg heb ik het gelukkig niet...Zij is gewoon veranderd qua persoonlijkheid denk ik...Ontzettend beïnvloed door haar moeder en die was al een paar keer bedrogen door mannen....Hoe meer zij naar haar moeder trok ( ze sliep er een paar keer per week) hoe minder onze band werd.. Ik had het mss aan moeten zien komen, maar dat heb ik dus niet gedaan...
Naja in dat geval kon je er vrij weinig aan doen denk ik. Blijft wel kut opzich. Maar denk je dat haar moeder er zoveel invloed op had? Zou jij naar je moeder luisteren als ze vertelde dat toch alle chicks vreemdgaan en dit en zus doen? Als je verliefd ben en die achterlijke plaat voor je harses heb dan denk je nee zo is zij niet. Toch :P?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:55:42 #204
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113997575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:53 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Naja in dat geval kon je er vrij weinig aan doen denk ik. Blijft wel kut opzich. Maar denk je dat haar moeder er zoveel invloed op had? Zou jij naar je moeder luisteren als ze vertelde dat toch alle chicks vreemdgaan en dit en zus doen? Als je verliefd ben en die achterlijke plaat voor je harses heb dan denk je nee zo is zij niet. Toch :P?
Klopt, en dat neem ik haar ook wel kwalijk..Als ze zich zo laat beinvloeden dan heb je er uiteindelijk niets aan, kan je geen toekomst mee bouwen...Toch doet het pijn ;)
pi_113997668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:55 schreef sawadie het volgende:

[..]

Klopt, en dat neem ik haar ook wel kwalijk..Als ze zich zo laat beinvloeden dan heb je er uiteindelijk niets aan, kan je geen toekomst mee bouwen...Toch doet het pijn ;)
Nja sowieso kon het altijd erger.
Meest kutte scenario lijkt me wel dat je samen woont en je vriendin ligt een ander te neuken.
Dus we hebben het ook weer niet zó slecht :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 01:04:27 #206
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113997809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:58 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Nja sowieso kon het altijd erger.
Meest kutte scenario lijkt me wel dat je samen woont en je vriendin ligt een ander te neuken.
Dus we hebben het ook weer niet zó slecht :D
Dat idd ;)

Hoorde vandaag van een collega die in scheiding ligt dat ze vrouw al een jaar een ander had en daar komt ie dus nu achter...Heb je samen 2 kinderen...beetje jammer....
pi_113997933
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:04 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dat idd ;)

Hoorde vandaag van een collega die in scheiding ligt dat ze vrouw al een jaar een ander had en daar komt ie dus nu achter...Heb je samen 2 kinderen...beetje jammer....
Dan zou je toch de neiging hebben om heel dat wijf de godverdoemenis in te trappen. Niet gaan zitten kutte met andermans gevoelens. Zelf nou al een paar keer meegemaakt en noway dat ik dat iemand anders aan ga doen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 01:12:00 #208
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113997997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:09 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dan zou je toch de neiging hebben om heel dat wijf de godverdoemenis in te trappen. Niet gaan zitten kutte met andermans gevoelens. Zelf nou al een paar keer meegemaakt en noway dat ik dat iemand anders aan ga doen.
Echt he? WTF gebeurd er dan met je...Ik zou helemaal gek worden...
pi_114009256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.

Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
Niet schamen...bij mij 13 maanden ;(
pi_114015675
Gisteren bijna de hele dag met hem gepraat over de app. Eerst begon hij over dat hij toch niet dacht dat er iets ging veranderen. Toen zei ik zullen we dan maar stoppen met de gesprekken en het gaan regelen? Toen zei hij dat hij het toch maar wilde afwachten. Hij zegt dat hij me terug wil, en hoopt dat het goed komt, dat hij van me houdt maar me nooit meer kan toelaten. En dat dat een kwestie is van niet kunnen. Ik denk dat het een kwestie is van willen. Als je iets wil dan probeer je het toch? Je gaat niet opeens op een ochtend wakker worden en denken hey ik kan haar weer toelaten! Beetje raar allemaal. Hij vraagt mij steeds hoe moetik het doen dan? Dan zeg ik gewoon doen. Maar eerst jezelf tijd gunnen om alles te verwerken. Dan zegt hij weer ik weet niet hoeveel tijd ik het nog kan geven. Vlgens mij zit hij gewoon zelf in de knoop en weet hij zelf niet wat hij wil. Scheiden of blijven, hij wi nu geen van beide.

Vandaag kreeg ik weer een appje, het spijt me van mijn houding gisteren, ik had heel veel stress. Tja.. Fijn dat hij me een berichtje erna stuurt. Wat ik minder vind is dat hij steeds mijn positieve huuding verpest. We zijn aan het werk om te kijken of het nog werkt, daar komen steeds emoties bij los, ook bij mij, maar ik probeer ze om te zetten in iets positiefs. Hij blijft hangen in negatieve buien. Zo jammer.

Maarja verdrietig word ik er niet meer van. Eerder gefrustreerd en ontzettend moe.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:48:44 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114016429
Hij neemt ook wel een loopje met je en jij laat het toe. Hak verdorie zelf die knoop eens door. Dit is weinig respectvol en je genoeg hoop blijven voeren zodat hij altijd nog terug kan als het hem uitkomt, en zo werkt het ook weer niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114017033
Ja wss heb je gelijk. En toch lukt het niet. Erg irritant.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114017269
Misschien moet je eens uit die schulp van zelfmedelijden kruipen en het heft in eigen hand nemen.
pi_114017525
Lees jij zelfmedelijden? Vreemd want dat heb ik niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114018423
Zojuist ineens een berichtje via FB chat ontvangen van haar.
Ze vroeg hoe het ging en dat het maar kut gaat.
Heb er verder niet op gereageerd :)
pi_114018759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zojuist ineens een berichtje via FB chat ontvangen van haar.
Ze vroeg hoe het ging en dat het maar kut gaat.
Heb er verder niet op gereageerd :)
Good for you :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114020446
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Good for you :)
Was dat sarcastisch :P?
pi_114021472
Nee, ik vind het knap dat je dat kan :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114021845
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef LaLouchi het volgende:
Nee, ik vind het knap dat je dat kan :)
Oh haha sorry.
Moet wel zeggen dat het heel erg kriebelt.
Weet ook dat het kut met haar gaat en dat ze niemand om zich heen heeft,
Wil er ook voor haar zijn om te steunen want hou sowieso nog van haar.
Maar goed
pi_114021993
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef LaLouchi het volgende:
Gisteren bijna de hele dag met hem gepraat over de app. Eerst begon hij over dat hij toch niet dacht dat er iets ging veranderen. Toen zei ik zullen we dan maar stoppen met de gesprekken en het gaan regelen? Toen zei hij dat hij het toch maar wilde afwachten. Hij zegt dat hij me terug wil, en hoopt dat het goed komt, dat hij van me houdt maar me nooit meer kan toelaten. En dat dat een kwestie is van niet kunnen. Ik denk dat het een kwestie is van willen. Als je iets wil dan probeer je het toch? Je gaat niet opeens op een ochtend wakker worden en denken hey ik kan haar weer toelaten! Beetje raar allemaal. Hij vraagt mij steeds hoe moetik het doen dan? Dan zeg ik gewoon doen. Maar eerst jezelf tijd gunnen om alles te verwerken. Dan zegt hij weer ik weet niet hoeveel tijd ik het nog kan geven. Vlgens mij zit hij gewoon zelf in de knoop en weet hij zelf niet wat hij wil. Scheiden of blijven, hij wi nu geen van beide.

Vandaag kreeg ik weer een appje, het spijt me van mijn houding gisteren, ik had heel veel stress. Tja.. Fijn dat hij me een berichtje erna stuurt. Wat ik minder vind is dat hij steeds mijn positieve huuding verpest. We zijn aan het werk om te kijken of het nog werkt, daar komen steeds emoties bij los, ook bij mij, maar ik probeer ze om te zetten in iets positiefs. Hij blijft hangen in negatieve buien. Zo jammer.

Maarja verdrietig word ik er niet meer van. Eerder gefrustreerd en ontzettend moe.
Het is niet gemakkelijk voor je, en er staat veel op het spel, en wie ben ik om je daarin advies te geven, maar hij gedraagt zich niet als een man, maar als iets anders, en dat zal ik om het netjes te houden voor mij houden, maar dit gaat nu al zo lang door dat je jezelf eens moet afvragen of er in de toekomst verandering zal zijn, en of bij de volgende hobbel in de weg zijn gedrag nu een indicatie zal zijn voor de toekomst. Je kunt best onzeker zijn over bepaalde dingen en zeker over zoiets belangrijks als je gezin, maar eerlijk, wat hij doet is zo enorm zwak op het trieste af, en dit is niet jouw fout, maar zijn gedrag, hij speelt emotionele spelletjes. En gezien de ernst van de situatie (zijn gezin en zijn kind) is dat dubbel triest.

Als hij geen zekerheid wil geven moet je dat misschien maar beschouwen als een nee. En stop met hem aandacht te geven, beste wat je kan doen, laat zien dat jij hem niet nodig hebt, maar dat hij jou en jullie kind nodig heeft. Momenteel heeft hij de luxe van alle opties open te hebben en daarom kan hij lekker vaag blijven en die mietjes houding (excuseer) aannemen, en dat is echt smerig met een gezin op het spel... Neem hem die luxe gewoon af, en zeg hem gewoon of je werkt aan het huwelijk en je gezin of je kapt en dan zoek je het maar zelf uit.

En ja allemaal heel gemakkelijk gezegd van iemand die geen gezin heeft... Ik weet het, en ik weet ook dat niets simpel is als het op liefde aankomt. Maar je ex speelt met je.
.
pi_114022312
@tom, ja misschien heb je gelijk. Maar toen we die maanden geen contact hadden voelde ik me daar ook niet fijn bij. Ben juist blij dat we eindelijk praten. Al metk ik wel dat ik steeds minder geduld begin te krijgen. Maarja om het dan weer af te kappen,dat wil ik nog even niet. Over een week verhuisd mijn moeder, wil kijken hoe hij er dan over denkt. Denk dat dat wel positief gaat zijn.

@sh, ja snap dat het kriebelt. Daarom erg knap :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114022648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:48 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Het is niet gemakkelijk voor je, en er staat veel op het spel, en wie ben ik om je daarin advies te geven, maar hij gedraagt zich niet als een man, maar als iets anders, en dat zal ik om het netjes te houden voor mij houden, maar dit gaat nu al zo lang door dat je jezelf eens moet afvragen of er in de toekomst verandering zal zijn, en of bij de volgende hobbel in de weg zijn gedrag nu een indicatie zal zijn voor de toekomst. Je kunt best onzeker zijn over bepaalde dingen en zeker over zoiets belangrijks als je gezin, maar eerlijk, wat hij doet is zo enorm zwak op het trieste af, en dit is niet jouw fout, maar zijn gedrag, hij speelt emotionele spelletjes. En gezien de ernst van de situatie (zijn gezin en zijn kind) is dat dubbel triest.

Als hij geen zekerheid wil geven moet je dat misschien maar beschouwen als een nee. En stop met hem aandacht te geven, beste wat je kan doen, laat zien dat jij hem niet nodig hebt, maar dat hij jou en jullie kind nodig heeft. Momenteel heeft hij de luxe van alle opties open te hebben en daarom kan hij lekker vaag blijven en die mietjes houding (excuseer) aannemen, en dat is echt smerig met een gezin op het spel... Neem hem die luxe gewoon af, en zeg hem gewoon of je werkt aan het huwelijk en je gezin of je kapt en dan zoek je het maar zelf uit.

En ja allemaal heel gemakkelijk gezegd van iemand die geen gezin heeft... Ik weet het, en ik weet ook dat niets simpel is als het op liefde aankomt. Maar je ex speelt met je.
Goed geschreven. Respect daarvoor. Ben het er ook mee eens :)
Neemt niet weg dat het makkelijk is natuurlijk. Ik zou ook niet weten wat ik
die situatie zou doen. Maar wel iets harder voor hem zijn inderdaad en het niet langer
laten duren dan daadwerkelijk nodig is.
pi_114022774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:57 schreef LaLouchi het volgende:
@tom, ja misschien heb je gelijk. Maar toen we die maanden geen contact hadden voelde ik me daar ook niet fijn bij. Ben juist blij dat we eindelijk praten. Al metk ik wel dat ik steeds minder geduld begin te krijgen. Maarja om het dan weer af te kappen,dat wil ik nog even niet. Over een week verhuisd mijn moeder, wil kijken hoe hij er dan over denkt. Denk dat dat wel positief gaat zijn.

@sh, ja snap dat het kriebelt. Daarom erg knap :)
Je moet het niet afkapen, en dit klinkt misschien heel dwaas, maar het gaat misschien wel om bluf. Als hij jou en je gezin niet nodig zou hebben dan hoorde je hem al niet meer, geloof me, er zijn genoeg mannen die hun gezin in de steek laten en voor eeuwig met de noorderzon verdwijnen. Maar jouw ex is duidelijk emotioneel nog gebonden aan jullie, en dat is dan weer positief. Maar hij zit in de machtspositie en hij speelt echt met alles, we horen natuurlijk alleen jouw kant maar hij komt op mij over als een gekwetst tienermeisje en dat is bullshit voor elke volwassen man. Hij speelt naar ik denk echt met je.

Als je hem los laat of hij dat toch denkt zul je denk ik meer bereiken. Als hij echt gelooft dat het nu of nooit is, dat hij jullie anders definitief kwijt is, dan zou hij wel eens kunnen breken en zijn verantwoordelijkheid opnemen want welke normale man laat zijn gezin zomaar door de vingers glippen? Probleem is hij weet nu dat je dat niet gaat doen en niet kunt ook daarom kan hij nonchalant doen en vage emotionele onzin verkopen. Doe je het wel dan neem een grote gok, weet ik, kans bestaat inderdaad dat het dan echt gedaan is, maar wil je met zo iemand zijn die uiteindelijk alle macht zal hebben mocht het goed komen, omdat hij weet dat je hem nodig hebt... Of de heel grote kans bestaat ook dat je je gezin red en dat je de machtsverhouding terug herstelt.

Maar geloof me ik kijk je er niet op aan als je het niet doet :) het is ook maar een idee
.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:54:51 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114024828
Dat was de druppel.

De komende maanden geen (onschuldig) geflirt, hoop, uitwisseling en verkrijging van nummers, dates of ander geneuzel meer met meiden.

Maar vooral: nooit meer word ik verliefd.

Ik ben helemaal klaar met die drama. Dames, ik ben de meeste jullie spuugzat, bah. Smerige aandachtshoeren.

}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Gary_Oak op 10-07-2012 19:02:14 ]
pi_114025696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:09 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Je moet het niet afkapen, en dit klinkt misschien heel dwaas, maar het gaat misschien wel om bluf. Als hij jou en je gezin niet nodig zou hebben dan hoorde je hem al niet meer, geloof me, er zijn genoeg mannen die hun gezin in de steek laten en voor eeuwig met de noorderzon verdwijnen. Maar jouw ex is duidelijk emotioneel nog gebonden aan jullie, en dat is dan weer positief. Maar hij zit in de machtspositie en hij speelt echt met alles, we horen natuurlijk alleen jouw kant maar hij komt op mij over als een gekwetst tienermeisje en dat is bullshit voor elke volwassen man. Hij speelt naar ik denk echt met je.

Als je hem los laat of hij dat toch denkt zul je denk ik meer bereiken. Als hij echt gelooft dat het nu of nooit is, dat hij jullie anders definitief kwijt is, dan zou hij wel eens kunnen breken en zijn verantwoordelijkheid opnemen want welke normale man laat zijn gezin zomaar door de vingers glippen? Probleem is hij weet nu dat je dat niet gaat doen en niet kunt ook daarom kan hij nonchalant doen en vage emotionele onzin verkopen. Doe je het wel dan neem een grote gok, weet ik, kans bestaat inderdaad dat het dan echt gedaan is, maar wil je met zo iemand zijn die uiteindelijk alle macht zal hebben mocht het goed komen, omdat hij weet dat je hem nodig hebt... Of de heel grote kans bestaat ook dat je je gezin red en dat je de machtsverhouding terug herstelt.

Maar geloof me ik kijk je er niet op aan als je het niet doet :) het is ook maar een idee
Het klinkt heel logisch, maar dat heb ik al eens gedaan. Hij deeder niks mee.. Dus durf ik de gok nu niet te nemen...
In life, every ending is a new beginning..
pi_114027596
Blijkbaar is het dan toch echt over.. Raar gevoel man..
Op zich ben ik ook wel weer blij, gevoel dat ik weer gewoon met vrienden af kan spreken.. maar mijn bed en slaapkamer voelt als een hel om in te zijn eigenlijk..
Het leven is kort! Maak er wat van!
pi_114035829
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Dat was de druppel.

De komende maanden geen (onschuldig) geflirt, hoop, uitwisseling en verkrijging van nummers, dates of ander geneuzel meer met meiden.

Maar vooral: nooit meer word ik verliefd.

Ik ben helemaal klaar met die drama. Dames, ik ben de meeste jullie spuugzat, bah. Smerige aandachtshoeren.

}:|

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Maar dan 'mannen in plaats van 'vrouwen'.
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:18:35 #228
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114043390
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dit. Maar dan 'mannen in plaats van 'vrouwen'.
haha, klassieke reactie ;) Zijn ook nog wel lieve mannen Charcot ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:21:52 #229
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114043510
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dit. Maar dan 'mannen in plaats van 'vrouwen'.
Zwaar vervelend hè, die emotionele gijzeling van je dagelijkse leven die de ander in handen heeft. Tijd om een muur om me heen te bouwen, dan maar een 'arrogante asshole'. Nooit meer stel ik me zo kwetsbaar en open op, in ieder geval niet als eerste.
pi_114043601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:18 schreef sawadie het volgende:

[..]

haha, klassieke reactie ;) Zijn ook nog wel lieve mannen Charcot ;)
Dat weet ik :)! Had het dan ook over mijn eigen beleving, nu.
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:25:57 #231
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114043679
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat weet ik :)! Had het dan ook over mijn eigen beleving, nu.
Ooh, maar die ken ik :) Ik was er ook wel een tijdje klaar mee ;) Maar probeer nu maar te denken dat er ook lieve meisjes zijn! (lees, eentje die me niet opeens dumpt :P)
pi_114043695
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zwaar vervelend hè, die emotionele gijzeling van je dagelijkse leven die de ander in handen heeft. Tijd om een muur om me heen te bouwen, dan maar een 'arrogante asshole'. Nooit meer stel ik me zo kwetsbaar en open op, in ieder geval niet als eerste.
Je hebt mijn toestand van de afgelopen tijd heel treffend verwoord.. Ik weet dat er ook wel mooie tijden zullen aankomen. Maar momenteel heb ik als een soort reflex een dikke vette muur om mij heen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:29:19 #233
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114043828
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef Charcot het volgende:

[..]

Je hebt mijn toestand van de afgelopen tijd heel treffend verwoord.. Ik weet dat er ook wel mooie tijden zullen aankomen. Maar momenteel heb ik als een soort reflex een dikke vette muur om mij heen.
Graag gedaan. :) Dit topic is echt een heerlijke uitlaatklep hè? ;) Mijn DM / PM staat open als je nog een keer wat kwijt wil. ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:36:05 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114044087
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Gary_Oak het volgende:

Maar vooral: nooit meer word ik verliefd.

Ik ben helemaal klaar met die drama. Dames, ik ben de meeste jullie spuugzat, bah. Smerige aandachtshoeren.
Dream on. Die krachten zijn, gelukkig, veel te sterk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114044134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:25 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ooh, maar die ken ik :) Ik was er ook wel een tijdje klaar mee ;) Maar probeer nu maar te denken dat er ook lieve meisjes zijn! (lees, eentje die me niet opeens dumpt :P)
Blijft er toch bij horen.. Die vergankelijkheid.
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:40:13 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114044249
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dream on. Die krachten zijn, gelukkig, veel te sterk.
Gelukkig... Ja, als het wederzijds is. ;) Nee, als je op tijd ingrijpt, kan er een hoop ellende voorkomen worden. :{
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:52:10 #237
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114044761
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Gelukkig... Ja, als het wederzijds is. ;) Nee, als je op tijd ingrijpt, kan er een hoop ellende voorkomen worden. :{
Jezelf verharden werkt ook niet, been there, done that. Taking it slow is mijn advies.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:55:27 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114044904
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jezelf verharden werkt ook niet, been there, done that. Taking it slow is mijn advies.
Tjah, er valt niks te slowen als zij niks meer met mij te maken wil hebben. :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 00:58:23 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114045023
Mjah, ik ken het. Maar zoals mijn moeder dan zou zeggen: geen hand vol maar een land vol.

Geluk kan je soms gewoon overrompelen :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 juli 2012 @ 01:09:43 #240
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_114045387
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, ik ken het. Maar zoals mijn moeder dan zou zeggen: geen hand vol maar een land vol.

Geluk kan je soms gewoon overrompelen :)
Soms wel, ja. :) Laten we met z'n allen op het beste hopen. :)
pi_114051610
Ik heb gefaald :')
Toch op haar bericht gereageerd toen ik vanacht in me nest lag.
Maar het waren maar 2 zinnen dus ik vergeef mezelf :@
pi_114061621
Hier gaat het langzaamaan steeds beter. Ik heb voor mezelf gekozen, en wil geen contact meer met haar. Sinds ik dat merk, voel ik me een stuk beter, al blijf ik aan haar denken. Nee, wat ik hiervan geleerd heb...? geen contact, wat is dat belangrijk. En allemaal hebben we dat gelezen, en allemaal denken we dat het bij ons niet zo kan. Het kan wel. En nee, dat is niet makkelijk. Maar het komt. Dat gevoel komt. Ik denk nog veel aan haar. Ik mis haar. Maar ik wil haar niet. Niet meer. Ik heb een jaar gewacht. Nog steeds doet ze moeilijk. Gisteren kwam ze mijn zoontje brengen, samen met wat spulletjes. Die spulletjes, 2 dingen, wilde ze gisteren avond komen brengen. Nee zei ik, je hebt ze nu toch bij, dan geef ze nu maar. Ze wilde dat niet. Ik heb ze maar uit de auto getrokken. Wilde haar niet zien. De behoefte, om haar te bellen, is zo verzwakt. Ik denk heel veel aan haar, en de gedachte, dat ze bij een ander is, met een ander vrijt, doet nog pijn, heel veel pijn. Maar ik hoop nu, dat ze dat ook ooit gaat voelen. Ik ben er nog niet, maar ben onderweg.
pi_114061725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:30 schreef LaLouchi het volgende:
Gisteren bijna de hele dag met hem gepraat over de app. Eerst begon hij over dat hij toch niet dacht dat er iets ging veranderen. Toen zei ik zullen we dan maar stoppen met de gesprekken en het gaan regelen? Toen zei hij dat hij het toch maar wilde afwachten. Hij zegt dat hij me terug wil, en hoopt dat het goed komt, dat hij van me houdt maar me nooit meer kan toelaten. En dat dat een kwestie is van niet kunnen. Ik denk dat het een kwestie is van willen. Als je iets wil dan probeer je het toch? Je gaat niet opeens op een ochtend wakker worden en denken hey ik kan haar weer toelaten! Beetje raar allemaal. Hij vraagt mij steeds hoe moetik het doen dan? Dan zeg ik gewoon doen. Maar eerst jezelf tijd gunnen om alles te verwerken. Dan zegt hij weer ik weet niet hoeveel tijd ik het nog kan geven. Vlgens mij zit hij gewoon zelf in de knoop en weet hij zelf niet wat hij wil. Scheiden of blijven, hij wi nu geen van beide.

Vandaag kreeg ik weer een appje, het spijt me van mijn houding gisteren, ik had heel veel stress. Tja.. Fijn dat hij me een berichtje erna stuurt. Wat ik minder vind is dat hij steeds mijn positieve huuding verpest. We zijn aan het werk om te kijken of het nog werkt, daar komen steeds emoties bij los, ook bij mij, maar ik probeer ze om te zetten in iets positiefs. Hij blijft hangen in negatieve buien. Zo jammer.

Maarja verdrietig word ik er niet meer van. Eerder gefrustreerd en ontzettend moe.
Hij zit in de knoop, en daar kan jij niets aan doen, geloof me..Neem afstand. Zoveel mogelijk, ookal is dat moeilijk met een kind...maar doe het!
pi_114061747
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dit. Maar dan 'mannen in plaats van 'vrouwen'.
Pff, echt nie!! :D
pi_114062086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef kleineik het volgende:

[..]

Pff, echt nie!! :D
Wél :D
pi_114062162
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Graag gedaan. :) Dit topic is echt een heerlijke uitlaatklep hè? ;) Mijn DM / PM staat open als je nog een keer wat kwijt wil. ;)
Bedankt. Geldt ook voor jou :).
pi_114062710
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:38 schreef kleineik het volgende:

[..]

Hij zit in de knoop, en daar kan jij niets aan doen, geloof me..Neem afstand. Zoveel mogelijk, ookal is dat moeilijk met een kind...maar doe het!
Zien niet in waarom, aangezen juist het contact nu meer aansterkt, na maanden van amper contact:)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114062801
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Zien niet in waarom, aangezen juist het contact nu meer aansterkt, na maanden van amper contact:)
En is het contact goed? Gaat het ergens heen? antwoorden, beslissingen?
pi_114062808
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef Charcot het volgende:

[..]

Wél :D
Echt, vrouwen :')
pi_114062929
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef kleineik het volgende:

[..]

Echt, vrouwen :')
Nee.
pi_114063205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:00 schreef kleineik het volgende:

[..]

En is het contact goed? Gaat het ergens heen? antwoorden, beslissingen?
Ja het contact gaat goed. De scheidibg is voorlopig van tafel. Tot nu toe gaan we eens in de twee weken wat doen samen, en hoewel dat verwarrwnd is, is het goed om veel te praten. Wat we wel gaan doen moet dit contact uitwijzen, maar dat kost tijd. Afstand lost niks op dat hebben we de afgelopen maanden al gezien.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114063679
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja het contact gaat goed. De scheidibg is voorlopig van tafel. Tot nu toe gaan we eens in de twee weken wat doen samen, en hoewel dat verwarrwnd is, is het goed om veel te praten. Wat we wel gaan doen moet dit contact uitwijzen, maar dat kost tijd. Afstand lost niks op dat hebben we de afgelopen maanden al gezien.
Ik hoop voor jullie, dat dit contact ergens heen gaat. Hoop het echt. Maar ik ben er ook bang voor. Laat het geen valse hoop zijn
pi_114063752
quote:
8s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:02 schreef Charcot het volgende:

[..]

Nee.
:@
pi_114063823
Ik hoop het ook. Heb geen andere opties. Hij zegt dat hij ook wil en hoopt dat het goedkomt. Als dat echt zo dan is het een kwestie van tijd. Liegt hij dat, tja, iemand die me zo voorliegt daar hoef ik dan ook niet mee getrouwd te zijn. Maar vooralsnog ga ik uit van het goede.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114071136
Je gaat daar al veels te lang van uit, maar nav je verhalen hier heeft hij nog niks bewezen dat ie zich daar aan gaat houden. Relatietherapie lijkt me in dit geval een enorm goede optie om te overwegen.
pi_114073165
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je gaat daar al veels te lang van uit, maar nav je verhalen hier heeft hij nog niks bewezen dat ie zich daar aan gaat houden. Relatietherapie lijkt me in dit geval een enorm goede optie om te overwegen.
Relatietherapie wil hij niet. Ik heb pas sinds 2,5 week gesprekken met hem irl. Hiervoor was alles via dw app of er werd niks besproken. Voornamelijk kille stilte. Eibdelijk is dat kille langzaam weg aan het gaan. Als iemand echt gekwetst is,dan moet je toch niet gaan pushen? Ik hoop dat ik het goede doe, maar dit is het enige waarbij ik enigzins vooruit gang zie. Eerst was hij er vast van overtuigd dat hij wilde scheiden, nu weet hij het niet meer. Dat is toch positief? Ik ben met hem getrouwd, ik ga ervan uit dat hij het beste met mij voor heeft, omdat ik niet zomaar een vriendinnetje voor hem ben.. Misschien heel naief gedacht. Maar ik heb deze gesprekken ergens ook nodig om het af te sluiten, mocht het zover komen, dan kan ik zeggen dat ik er alles aan heb gedaan.
In life, every ending is a new beginning..
pi_114075980


[ Bericht 100% gewijzigd door QEX op 11-07-2012 20:52:17 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:56:30 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114080191
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:26 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Relatietherapie wil hij niet. Ik heb pas sinds 2,5 week gesprekken met hem irl. Hiervoor was alles via dw app of er werd niks besproken. Voornamelijk kille stilte. Eibdelijk is dat kille langzaam weg aan het gaan. Als iemand echt gekwetst is,dan moet je toch niet gaan pushen? Ik hoop dat ik het goede doe, maar dit is het enige waarbij ik enigzins vooruit gang zie. Eerst was hij er vast van overtuigd dat hij wilde scheiden, nu weet hij het niet meer. Dat is toch positief? Ik ben met hem getrouwd, ik ga ervan uit dat hij het beste met mij voor heeft, omdat ik niet zomaar een vriendinnetje voor hem ben.. Misschien heel naief gedacht. Maar ik heb deze gesprekken ergens ook nodig om het af te sluiten, mocht het zover komen, dan kan ik zeggen dat ik er alles aan heb gedaan.
Maar keer op keer teleurgesteld worden en zelfs gebruikt worden is goed voor je? Meisje toch. Foei. Laat hem eens in de stront staan ipv hem steeds te beschermen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114080640
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:26 schreef LaLouchi het volgende:
Maar ik heb deze gesprekken ergens ook nodig om het af te sluiten, mocht het zover komen, dan kan ik zeggen dat ik er alles aan heb gedaan.
Afsluiten? Volgens mij hou je iemand voor de gek. Jezelf.

Maar goed, het is natuurlijk jouw keuze om door te gaan met dat eeuwige afstoten en weer aantrekken. En ik zie het niet goedkomen zonder therapie eigenlijk. Als meneer al zo'n moeite heeft dan zie ik het somber in voor de toekomst. Zoiets blijft toch knagen en dan is het wachten op de volgende explosie.
pi_114085077
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:08 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja het contact gaat goed. De scheidibg is voorlopig van tafel. Tot nu toe gaan we eens in de twee weken wat doen samen, en hoewel dat verwarrwnd is, is het goed om veel te praten. Wat we wel gaan doen moet dit contact uitwijzen, maar dat kost tijd. Afstand lost niks op dat hebben we de afgelopen maanden al gezien.
/jaloers
pi_114086013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

/jaloers
Haha de meeste maken me af en jij bent jaloers, waarom als ik vragen mag? :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114086965
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Haha de meeste maken me af en jij bent jaloers, waarom als ik vragen mag? :)
Ik zou het liefst ook weer gewoon contact met me ex willen hebben en leuke dingen doen. We zijn een kwer nar de sauna geweest en daar rij ik elke dag langs voor me werk. Mis de oude tijden. Mis haar. Mis iemand om me heen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:07:30 #263
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114087227
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:03 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zou het liefst ook weer gewoon contact met me ex willen hebben en leuke dingen doen. We zijn een kwer nar de sauna geweest en daar rij ik elke dag langs voor me werk. Mis de oude tijden. Mis haar. Mis iemand om me heen.
Die vooral. En het is fucked up, dat gevoel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114087798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die vooral. En het is fucked up, dat gevoel.
Letterlijk pijn in je hart.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:17:40 #265
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114087838
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Letterlijk pijn in je hart.
Hart, buik, haar, alles. Been there. Many a time.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114087885
Zit nu ook heel erg te twijfelen of ik haar zou benaderen of niet.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:19:46 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114087969
Niet doen. Ongeacht wat er gebeurd is, niet doen. Jij mist haar, zij jou niet of niet genoeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114087994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hart, buik, haar, alles. Been there. Many a time.
Sorry maar ik moet dit vragen. Haar=lichaamshaar? Doel je op haaruitval of iets dergelijks? Pijn ín je haar? Hm. Het is laat :@
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:21:02 #269
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114088040
quote:
9s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sorry maar ik moet dit vragen. Haar=lichaamshaar? Doel je op haaruitval of iets dergelijks? Pijn ín je haar? Hm. Het is laat :@
Ik ben grijs op mijn slapen aan het worden het laatste half jaar. Relatiebreuken, verhuizingen staan in de top 5 bovenaan qua stressoren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114088106
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet doen. Ongeacht wat er gebeurd is, niet doen. Jij mist haar, zij jou niet of niet genoeg.
Zij heeft mij eergister benaderd en checkt ook vaak mijn fb hoorde ik van een vriendin
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:23:21 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114088169
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Zij heeft mij eergister benaderd en checkt ook vaak mijn fb hoorde ik van een vriendin
Dan laat haar de eerste stap maar nemen. Of hoor die vriendin uit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114088229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ben grijs op mijn slapen aan het worden het laatste half jaar. Relatiebreuken, verhuizingen staan in de top 5 bovenaan qua stressoren.
Dat is niet fijn ;(. Hoop voor je dat het snel véél beter gaat en al die externe factoren niet meer zo'n sterk negatieve impact op je hebben.. ;)
pi_114088322
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan laat haar de eerste stap maar nemen. Of hoor die vriendin uit.
Misschien denkt zij precies hetzelfde xD. Ben er nu wel over uit dat ik zeer zeker geen relatie meer wil.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:27:07 #274
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114088371
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:24 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is niet fijn ;(. Hoop voor je dat het snel véél beter gaat en al die externe factoren niet meer zo'n sterk negatieve impact op je hebben.. ;)
Gaat al stukken beter, het een en ander meegemaakt, gevallen en geleerd zal ik maar zeggen, maar laat me niet meer mijzelf opsluiten. Nu ook hulp bij psych om het een en ander op een rijtje te zetten.

Edit:

Psych staat ervan te kijken dat ik zo veerkrachtig blijk gezien mijn laatste jaar, en ook zelf weet ik dat ik erg sterk ben, maar rond april was mijn kracht even ver te zoeken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:28:51 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114088459
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Misschien denkt zij precies hetzelfde xD. Ben er nu wel over uit dat ik zeer zeker geen relatie meer wil.
Dan helemaal niet doen. Anders twee gekwetste zielen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114088625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan helemaal niet doen. Anders twee gekwetste zielen.
Waaruit basseer je dat? Ik geniet nu van me vrije tijd en het geld dat ik overhou. daarbij komt kijken dat ik geen tijd voor een relatie heb. Voordat ik wat met haar kreeg waren we beste vrienden. En die tijd mis ik. Ik weet dat we als koppel niet bij elkaar horen en.ben ook alles weer aan het oppakken.
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:37:44 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114088965
iets met terugvallen in oude patronen. Kun je weinig aan doen. Ik snap je, maar het zit er voorlopig gewoon niet in, niet met haar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114119231
beetje moeilijke dagen vandaag en morgen. vandaag 19 jaar geleden dat ik hem leerde kennen en morgen zouden we 11 jr getrouwd zijn... En zaterdag dus weer een verjaardag waar hij ook kan zijn... gelukkig zijn de feestjes waar ik hem tegen kan komen dan weer voor dit jaar voorbij. (als het goed is)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114119430
@QEX sterkte lieverd :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_114119859
TNX
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114126536
Veel sterkte =)

[ Bericht 96% gewijzigd door GlobeHouse op 12-07-2012 21:44:45 ]
pi_114130950
Het begint nou toch wel z'n tol te eisen.
Ik werk gemiddeld 12 uur per dag. Als ik dan helemaal verrot ben ga ik
me nest in maar het lukt me gewoon niet om in slaap te komen.
Denk de hele tijd aan haar, ga zitten piekeren wat ze uitvreet en dergelijke.
Als ik dan eindelijk in slaap val d.m.v een slaappil word ik de volgende ochtend
nog verotter wakker. Het lukt me gewoon niet om het een plekje te geven.
Ik ga wel gewoon uit, heb goede sociale contacten zover de tijd het me toe laat.
Maar zit nu toch wel in een hopeloze situatie en zo kan het niet langer door.
Het liefst ga ik gewoon naar haar toe en gooi ik alles er uit wat me dwars zit.
Maar nu kijk ik vandaag op haar FB en wat blijk;
Mijn vriendin zat een tijdje geleden helemaal op het slechte padje.
Ze had een vriend die haar liet webcammen en dergelijke en hun woonde samen bij een hoer.
Die hoer had een dochter en zie ik dat die dochter en me ex vrienden zijn geworden op FB.
Ik snap uberhaupt niet hoe ze het in der zotte kop krijgt om daar weer contact mee te leggen.
Al die uren dat ik haar jankend in me armen heb zitten troosten over heel dat gebeuren destijds.
Is het dat ze niemand meer over heeft en toch maar weer naar hun gaat om nog een beetje te socializen?
Zit echt met me handen in het haar. Ene kant denk ik fuck ik vertyf jezelf maar weer helemaal lekker. Andere kant wil ik haar echt benaderen. Zeggen dat ze geen achterlijke dingen moet doen. Ik heb haar vroeger ontzettend veel geholpen met het drugs tot een bepaalde limiet te houden. Dat lukte goed. Maar op het moment dat we ruzie hadden of er ging iets kut vloog er weer wat haar hoofd in.
Ik zit er zelf enorm mee. Ook met het feit dat ik gewoon weet dat ze weer zwaar aan het terugvallen is.

PS.
Ik heb nooit deelgenomen aan dit forums maar het van me af schrijven werkt wel :)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:12:33 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114186492
Sterkte man, het is gewoon ruk als je er nog niet klaar mee bent...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114193307
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
Het begint nou toch wel z'n tol te eisen.
Ik werk gemiddeld 12 uur per dag. Als ik dan helemaal verrot ben ga ik
me nest in maar het lukt me gewoon niet om in slaap te komen.
Denk de hele tijd aan haar, ga zitten piekeren wat ze uitvreet en dergelijke.
Als ik dan eindelijk in slaap val d.m.v een slaappil word ik de volgende ochtend
nog verotter wakker. Het lukt me gewoon niet om het een plekje te geven.
Ik ga wel gewoon uit, heb goede sociale contacten zover de tijd het me toe laat.
Maar zit nu toch wel in een hopeloze situatie en zo kan het niet langer door.
Het liefst ga ik gewoon naar haar toe en gooi ik alles er uit wat me dwars zit.
Maar nu kijk ik vandaag op haar FB en wat blijk;
Mijn vriendin zat een tijdje geleden helemaal op het slechte padje.
Ze had een vriend die haar liet webcammen en dergelijke en hun woonde samen bij een hoer.
Die hoer had een dochter en zie ik dat die dochter en me ex vrienden zijn geworden op FB.
Ik snap uberhaupt niet hoe ze het in der zotte kop krijgt om daar weer contact mee te leggen.
Al die uren dat ik haar jankend in me armen heb zitten troosten over heel dat gebeuren destijds.
Is het dat ze niemand meer over heeft en toch maar weer naar hun gaat om nog een beetje te socializen?
Zit echt met me handen in het haar. Ene kant denk ik fuck ik vertyf jezelf maar weer helemaal lekker. Andere kant wil ik haar echt benaderen. Zeggen dat ze geen achterlijke dingen moet doen. Ik heb haar vroeger ontzettend veel geholpen met het drugs tot een bepaalde limiet te houden. Dat lukte goed. Maar op het moment dat we ruzie hadden of er ging iets kut vloog er weer wat haar hoofd in.
Ik zit er zelf enorm mee. Ook met het feit dat ik gewoon weet dat ze weer zwaar aan het terugvallen is.

PS.
Ik heb nooit deelgenomen aan dit forums maar het van me af schrijven werkt wel :)
Mensen op het destructieve pad kun je niet redden, hoe hard je ook wil en probeert. Sommige mensen en hun gedrag zijn niet uit te leggen of te verstaan. Ik zou zeggen neem voor jezelf afstand, gemakkelijk gezegd, i know, maar tot die conclusie zal je waarschijnlijk toch komen.

Ik zie mijn ex waarschijnlijk volgende week, ze wil plots persoonlijk de rest van alle fotos van de reis komen brengen, we zien wel zeker. Ze zit niet meer hele weekenden bij haar lover, haar auto staat er toch niet meer, en ja don't care, ik controleer dat elk weekend, toch maar twee straten om.

Daarnaast heb ik volgend weekend een date :) lief meisje, ze kent de situatie met de ex, zien wel :) Deze week vier maand gedaan, denk er nog elke dag aan, zo nu en dan voel ik me nog down, maar is maar sporadisch meer, ik mis haar wel nog hard, zeker als ik mezelf toelaat om eraan te denken.
.
pi_114194136
Mijn ex zei gisteren tegen me "ik kan je niet vergeven, ik kan er niet mee leven" kwestie van tijd, of is het echt mogelijk dat je iemand niey kan vergeven? Want hij zegt dat hij wel wil... Ik ga in cirkeltjes he? Neem het jullie niet kwalijk als jullie moe van mij worden.. |:(
In life, every ending is a new beginning..
pi_114195100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex zei gisteren tegen me "ik kan je niet vergeven, ik kan er niet mee leven" kwestie van tijd, of is het echt mogelijk dat je iemand niey kan vergeven? Want hij zegt dat hij wel wil... Ik ga in cirkeltjes he? Neem het jullie niet kwalijk als jullie moe van mij worden.. |:(
Hij zegt letterlijk dat hij dat niet 'kan'. Of het een kwestie is van willen of kunnen doet er nu niet toe. Het zit er gewoon niet in.
Kies voor jezelf want je bent het waard, ook al realiseer je je dat nu misschien niet. Geef je grenzen duidelijk aan. Geen mens verdient het zo behandeld te worden. Geloof daarin.
pi_114195683
Tnx Charcot :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_114195762
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 15:29 schreef LaLouchi het volgende:
Tnx Charcot :)
:*
pi_114198405
Ik heb gisteren overleefd. en de verjaardag van vandaag ook, het was een inloop verjaardag en ik ben s'middags geweest en hij komt vanavond. Dus ik zie hem voorlopig niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114201006
Lucht dat op QEX?
In life, every ending is a new beginning..
pi_114203107
Gek genoeg niet echt lalouchi. of eigenlijk soms wel soms niet. Je weet hoe ik me voel...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114203479
Hang in there dear... :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_114203689
thanks dear, you too
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_114215809
Sinds vandaag toch weer contact met haar via de app. Ze doet wel beetje afstandelijk maar als er een stilte valt is zij wel degene die weer wat zegt. Enfin. Ik ben nu dus aan het stappen en zag haar dus ook. Op de 1 of andere manier kan ik het gewoon niet hebben dat ze gaat feesten en misschien wel een one night stand houden. Ik heb gezegd dat ik geen zin heb in gezeik deze avond en ging weer mijn eigen weg. Avond is wel beetje anders gelopen dan ik dacht..
pi_114231550
Oh ja, die angst voor dat ze met een ander iets gaat doen... dat is inherent bewijs van dat je nog totaal niet over d'r bent. Je moet je focussen op het los laten van haar -> jezelf redenen geven dat je beter af bent zo..................................
  zondag 15 juli 2012 @ 16:08:56 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114231692
Die ander komt toch wel, alleen is het soms pijnlijk snel. Al zie ik daar vooral vluchten in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114231785
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Die ander komt toch wel, alleen is het soms pijnlijk snel. Al zie ik daar vooral vluchten in.
Mijn laatste is gelukkig vrij gereseveerd en oldschool (wil op z'n minst een paar dates en kans op een relatie zien), maar je weet het nooit. Die daarvoor lag binnen twee dagen al met een ander, kwam ik later achter.
pi_114232005
Ik ben beter af omdat hij me toch alleen maar kwetst.. Maar dat is wel zijn houding nu. Kan me niet voorstellen dat dat zo blijft, maar ondertussen ga ik kapot. Blijf hopen. En vallen. Im a mess. Echt ik herken mezelf niey meer. Wanhopig. Zielig. Eenzaam. Vreselijk. Haat mezelf momenteel. Vraagt hij aan me waarom huil je, je wist dit toch al? Omdat het pijn doet... :'(
In life, every ending is a new beginning..
pi_114232089
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die vooral. En het is fucked up, dat gevoel.
+1
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zondag 15 juli 2012 @ 16:25:22 #300
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114232267
Maandje geleden gedumpt omdat ik blijkbaar te lief was... Kende haar pas 3 maanden, 1 maandje gedate, waren echt heftig verliefd, maar toen het serieus begon te worden krabbelde ze terug. Heb me echt klote gevoeld toen en ben toen ook heel erg aan mezelf gaan twijfelen. Vooral omdat ze me telkens vertelde dat ik te lief voor haar was en dat ze mij niet verdiende.

Ze had al een keer eerder een relatie gehad van drie jaar, maar was een knipperlichtrelatie en kerel had haar ook niet echt goed behandeld. Was sinds september mee uit, maar hij viel haar nog steeds lastig ( berichtjes sturen in het holst van de nacht, 's nachts aanbellen bij haar thuis, etc.). Naderhand had ze nog twee andere jongens gedate, maar dat duurde telkens ook nog geen maand. Achteraf gezien was dit ook een teken aan de wand, maar in het begin vertelde ze me dat het bij mij compleet anders was omdat ze bij mij alles leuk vond en geen twijfels had...

Enfin, ik behandelde haar gewoon zoals ik bijna iedereen gewoon behandel die ik aardig/leuk vind en kreeg nog steeds van haar te horen dat ik te lief was. Heel klote om te horen aangezien ik het gewoon doodnormaal vond. Ik vroeg ook een keer hoe zij het dan vond dat ik haar behandelde en toen zei ze dat ik haar gewoon netjes behandelde en met respect. Het is ook weer niet dat ik als een schoothondje achter haar aanliep en op alles ja zei. Ik heb het ook met heel veel andere mensen besproken en kreeg ook telkens te horen dat ik er gewoon niks aan kon doen (wat ze me toen ook vertelde toen ze me dumpte). Wel klote natuurlijk aangezien je desondanks nog steeds sterk aan jezelf gaat twijfelen, vooral omdat "het ligt niet aan jou, maar aan mij" wel het meest gehoorde dumpverhaaltje is.

De vraag blijft alleen af en toe nog in mijn hoofd spoken: ben ik inderdaad te lief?

Het is gebeurd. Kan er niks meer aan doen. Ik wilde het gewoon ff kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114234671
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:04 schreef Dumbless het volgende:
Oh ja, die angst voor dat ze met een ander iets gaat doen... dat is inherent bewijs van dat je nog totaal niet over d'r bent. Je moet je focussen op het los laten van haar -> jezelf redenen geven dat je beter af bent zo..................................
Dat klopt inderdaad. Maar zelf ben ik net zo hard bezig met andere meiden. Beetje hypocriet.
Snap alleen niet hoe me ex over alles zo makkelijk kan zijn. Vorige keer dat we uit elkaar waren
greep ze gelijk naar de fles en de drugs en lag nachten te huilen naar haar zeggen.
Nu gaan de gesprekken vooral over haar lichamelijke klachten die destijds ook al in het spel waren.
Verder zegt ze niet veel. Ene kant beter, Ene kant best wel kut.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Zou best gewoon weer normaal contact willen hebben.
Hoeft niet eens veel te zijn. No hard feelings at the moment tegen over elkaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')