Ik voel en voelde me zo exact het zelfde als jij! Alles wat je schrijft, ervaar ik ook zo. Wat mij nog niet lukt, is de focus van haar afhalen. Ik denk nog zoveel aan haar. Ook op gevaarlijke momenten, tijdens het auto rijden. ik ben er totaal niet bij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:54 schreef Faazz het volgende:
De focus zal sowieso van haar af moeten zijn. Zoveel mogelijk ondernemen om de gedachten en gevoelens van je ex af te zetten. Maar het is waarschijnlijk totaal de verkeerde insteek om het te doen om haar iets te bewijzen. Ze moet toch niks van je.
In het beste geval krijg je te horen "Wat is het toch een goede lieve jongen" maar je bent het gewoon niet voor haar. Echt, je kan hoog of laag springen. Ondertussen ligt ze met een veel 'toffere' gast te bamsen.
Dus je mag er best mee bezig zijn in je hoofd. Maar haar willen laten blijken hoeveel je nog om haar geeft zet je alleen maar lager op de ladder. Hoewel, waarom zou je nog op haar ladder willen staan als ze je al een 'nee' heeft gegeven. Proberen omhoog te klimmen na er al een keer van af getrapt te zijn kost te veel moeite en geeft geen garanties. Verloren tijd. Dingen moeten ontstaan. Niks in de hand proberen te werken.
Naar feesten gaan for the fuck of it. Aan je zelf werken for the fuck of it. Alles zonder insteek en gewoon doen. Die gedachten en gevoelens zijn toch wel aanwezig. Geniet van het moment.
Zo ben ik na een heftige breuk een tijd helemaal para en jaloers geweest. Maar het hielp me niet verder. Dus ging ik gewoon mijn eigen ding doen. Ook al zat ze dan maar in mijn hoofd en hart.
Na een tijd flink aan de bak te zijn gegaan wandelde er zo een meid mijn leven binnen en het gebeurde weer. Tsja dat is dan nu mijn ex, maar wat ik inmiddels geleerd heb is wel...
Sommige mensen vergeet je nooit meer en de gevoelens zullen altijd wel ergens zitten. Maar als je daar telkens bij gaat stil staan, loop je een hele hoop mooie dingen mis.
Hoe vet en mooi en lief en gelukkig alles ook was. Zonder pieken geen dalen. Leef niet in het verleden maar kijk uit naar de toekomst en pluk vooral de dag.
Je zit in het hier en nu. Dat is alles dat telt.
Volg je gevoel, maar blijf eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:07 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn beste vriend zegt net, ik nen zo bang dat je weer gekwetst word, net nu het wat beter met je gaat. Hij kent ex ook, en denkt dat het niet goedkomt. Dat was ff au. Maarja moet verder
Ik had al een relatie met mijn ex toen sommige van die snotneuzen nog geboren moesten worden...quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:56 schreef EiPet het volgende:
Weet je wat ik slecht kan hebben: De relatie met mijn enige ex duurde ''maar'' 8 maanden..
Maar op facebook zie ik regelmatig posts langskomen van snotneuzen van 16/17/18/19/20 jaar ( ik ben 23 ) die al veel langere en serieuzere relaties hebben of hebben gehad dan ik
Hoe lang ben je er nu al mee bezig? En is er iets gebeurt of komt dit zomaar vanuit het niets?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
Je denkt dat het goed gaat en dan ineens valt alles weer in elkaar en ben je weer bij blok één. Hoe lang gaat dit nog pijn doen ofzo. Verdomme hè
Nee, niks specifiek. Heb er gewoon weer last van terwijl het wel goed ging.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:53 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hoe lang ben je er nu al mee bezig? En is er iets gebeurt of komt dit zomaar vanuit het niets?
Sterkte in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, niks specifiek. Heb er gewoon weer last van terwijl het wel goed ging.Aww, arm voxjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
heb er een paar weken terug ook last van gehad toen ik definitief niks met dat ene meisje kon doen, probeer je gedachtes te verzetten door nog wat meer leuke dingen te gaan doen. dat werkte gelukkig bij mij..
Let me occupy your mind
As you do mine
Zo fucking herkenbaar... Soms, meestal, gaat het goed. Maar dan opeens...Terugval, je bent weer terug bij af.. Ach, in the end gaat het steeds beter, dat is wat belangrijk is...Merk wel dat im steeds minder gevoel krijg bij mn ex, hb jij dat ook?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
Je denkt dat het goed gaat en dan ineens valt alles weer in elkaar en ben je weer bij blok één. Hoe lang gaat dit nog pijn doen ofzo. Verdomme hè
Awh thanks. Ja, ik zag al dat je er mee zat enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Aww, arm voxje!
heb er een paar weken terug ook last van gehad toen ik definitief niks met dat ene meisje kon doen, probeer je gedachtes te verzetten door nog wat meer leuke dingen te gaan doen. dat werkte gelukkig bij mij..
Ja, ik dus ook. Ik weet niet eens waar het aan ligt hoor, maar verder is het wel oke allemaal en sta ik er niet te veel bij stil. Nou, ik denk dat het gevoel gewoon gezakt is want ik praat niet met hem en weet ook niet wat hij allemaal doet enzo, ergens wel het beste natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 02:16 schreef sawadie het volgende:
[..]
Zo fucking herkenbaar... Soms, meestal, gaat het goed. Maar dan opeens...Terugval, je bent weer terug bij af.. Ach, in the end gaat het steeds beter, dat is wat belangrijk is...Merk wel dat im steeds minder gevoel krijg bij mn ex, hb jij dat ook?
Ja, Rock Werchter en dan deze week nog vol studeren helpen me wel met de focus op andere dingen te houdenquote:Op donderdag 5 juli 2012 04:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh thanks. Ja, ik zag al dat je er mee zat enzo. Al beter? Je hebt gelijk hoor, ik bedoel ik was vandaag weer de hele dag weg en dan ineens hoor ik 'ons' liedje ofzo. Misschien ook omdat ik iemand zag die heel erg op 'm leek, maarja.
Dat laatste is wel tekenend, maar aangezien haar omgeving op haar verhaal moet afgaan zonder jouw kant nodig te hebben, kan ze er elke draai aan geven die het plausibel maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef Tom84 het volgende:
Ik zag op facebook dat het meisje van het koppeltje waar we altijd mee optrokken de ex en nieuwe liefde dus van mijn ex heeft toegevoegd op facebook. Ik ben dus vervangenik vraag me nu werkelijk af of niemand zich hier echt vragen bij aan het stellen is, of vind iedereen de situatie maar normaal.
Er steeds mee geconfronteerd worden is ook niet echt bevorderend..quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Kom me ex dagelijks tegen op het werk.
Ze kijkt me altijd verrot aan of niet aan.
Vroeg laatst op msn of ze boos op me was.
'Nee hoor' Heel gesprek gehad.
Doet ze de volgende dag op werk weer negeren ):
Wil haar terug. Snik... Huil...
Dat heb ik me dus ook wel eens afgevraagd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
Duurt zoiets 8 maanden tegenwoordig? Of was hij al zo vanaf het begin?
Ben je op z'n looks of karakter gevallen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat heb ik me dus ook wel eens afgevraagd.Liefde maakt blind en je neemt het voor lief, maar de laatste maanden werd het wel erger. Respectloos over mij praten tegen mijn ouders. En op een gegeven moment was het gewoon klaar voor mij.
Karakter.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je op z'n looks of karakter gevallen?
En 8 maanden later is er niks van overquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Daniane het volgende:
[..]
Karakter.(Alhoewel met de looks niks mis was hoor. Maar 't was voor mij geen liefde op het eerste gezicht.)
Hoe het leven toch kan lopen hé.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En 8 maanden later is er niks van over
De Fransen hebben daar een mooiere zin voorquote:
Vertel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Fransen hebben daar een mooiere zin voor
C'est la viequote:
Vertel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef Hazzard het volgende:
Keiharde klapper gemaakt. Iets dat me niet zou mogen aangrijpen, maar dat me toch zo ongelofelijk veel pijn deed en echt voelde als een klap in m'n gezicht. En het betreft niet eens een andere jongen. Die klap zal ook nog wel een keer komen als ik dat überhaupt ga meekrijgen
Kom dr ook op werk tegen. Niet dagelijks. Ben vervangen voor een collega.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Nee, we hebben geen contact sinds de breakup (zij wil geen contact, niet eens afscheid van elkaar kunnen nemen na zo'n lange tijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:29 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vertel?
Verbreekt ze het contact?
heel herkenbaar dit, al wil ik zelf inmiddels ook niets meer met mijn ex te maken hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen contact sinds de breakup (zij wil geen contact, niet eens afscheid van elkaar kunnen nemen na zo'n lange tijd) en de enige keren dat we wel contact hebben gehad is over een aantal spullen die nog geregeld moesten worden. In die gesprekken kreeg ik ook nog het nodige scheldwerk over me heen.
Maar er waren nu weer wat dingetjes opgekomen die ze nog van me had en ik kreeg totaal geen contact met haar. Het ging de vorige keren ook al moeilijk aangezien ze direct alle banden en mogelijke manieren van communicatie had afgesloten, maar toen lukte het toch nog om in contact te komen (oa door een brief) over die spullen. Nu kreeg ik dus nergens respons op en aangezien ik die dingen toch nodig had ben ik maar langs haar huis gegaan. Ze blijkt compleet uit het niets te zijn verhuisd en ik heb geen flauw idee waar ze zit. Doet pijn dat ze nu ineens zo van het ene op het andere moment echt totaal weg is zonder dat ik ook maar een idee heb waar ze zit en waarschijnlijk nooit meer contact met haar ga hebben. Die dingen waar het in eerste instantie over ging boeien me ook direct totaal niet meer.
je hebt gelijk, zelf heb ik haar ook totaal van mijn facebook geblokt. alleen was bij iemand anders en kwam er toevallig voorbij, stom stom stom dat weet ik .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef LaLouchi het volgende:
Hey norrotje, probeer niet meer op facebook te kijken. Doet je onnodig zeer. Tuurlijk xal zij ook vast wel haar verdrietige momenten hebben, daar zal je alleen niks over lezen op facebook, waardoor het lijkt of ze helemaal happy is. Dat is jezelf gek maken, niet doen
Dat ze meteen een ander heeft lijkt me erg zuur. Probeer dat ook niet te begrijpen. Mensen doen gekke dingen na een lange relatie, het duurt vaak lang voordat ze weer bij zinnen komen.
Sterkte
da opzich dat probeer ik wel, laats zelfs een date gehadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:29 schreef LaLouchi het volgende:
Ja met mij gaat het wel redelijk. We zijn elkaar voorzichtig aan weer aan het opzoeken. Maar het kost heel beel tijd. Veel praten en veel energie. Maar heb er wel een positieg gevoel over
Zoek je wel veel afleiding? Om je gedachte te verzetten?
Onzeker? Op welk vlak? Wel goed dat je het iig probeerdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:43 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
da opzich dat probeer ik wel, laats zelfs een date gehad, binnenkort een weekendje bremen en maar ja het gevoel en de gedachtes blijven, al neemt het wel af gelukkig. ben er alleen wel ontzettend onzeker door geworden.
Ze heeft een stuk of 4 persoonlijkheidstoornissen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Dumbless het volgende:
Met wat voor een tokkie ging jij SilentHunterNL ?
Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:20 schreef Dumbless het volgende:
Met wat voor een tokkie ging jij SilentHunterNL ?
ik ben altijd wel een onzeker iemands geweest, ook een rede dat ik nu maar naar een psych ben gegaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:07 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Onzeker? Op welk vlak? Wel goed dat je het iig probeerd
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind weleens gezien? Goede film en wat mij betreft een aanrader (alhoewel ik niet weet of je er in je huidige staat voor in de mood bent)!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:50 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ik ben altijd wel een onzeker iemands geweest, ook een rede dat ik nu maar naar een psych ben gegaan.
onzekr op het gebeid van vrouwen, mezelf. stel mezelf wle een de vraag of ik wel gelukkig mag zijn, dit komt vooralvooruit het feit dat ik mij zwaar gebruikt voel door haar, waarna ze mijn hart eruit heeft gerukt en daar even lekker op is gaan stampen.
bah, ze moetene en vergeet pilltje of zo uitvinden. of zo een eraeser als ze in Man in Black gebruiken. zou er momenteel grof geld voor over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:21 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind weleens gezien? Goede film en wat mij betreft een aanrader (alhoewel ik niet weet of je er in je huidige staat voor in de mood bent)!
In het kort waar het over gaat in de spoilerIk had je spoiler niet moeten lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe ging dat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:15 schreef Gladif het volgende:
Onlangs m'n laatste stuff opgehaald bij de ex...
Gaat niet lukken op die manier. En geloof me ik heb het ook gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:27 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Dat wil niet zeggen dat als je het contact verbreekt dat je na een maand weer met je ex hebquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:46 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken op die manier. En geloof me ik heb het ook gedaanvrouwen willen zelfzekere mannen, de natuur blijft de natuur, dus als ze geen duidelijkheid geeft aan jou, negeren en verder gaan. Hoe moeilijk en stom het lijkt, ik dacht ook heel de tijd maar dan is het zeker allemaal weg en gaat ze verder met haar leven.
Ik heb echt lang geprobeerd bij mijn ex en ik liep telkens vol onbegrip tegen een muur, ook vragen of ze boos was, dat ik haar mis en dat ze liefde van mijn leven was en ondertussen zat ze constant bij haar nieuwe liefde, een dwerg met een dominante persoonlijkheid.
Haar een maand en een half niet gehoord en plots had ze interesse, en was het huilen bij mijn zusje dat ze het allemaal verpest had... Waarop ze mij contacteert en ik zo stom ben om meteen weer te breken en te zeggen dat ik haar mis en bla bla bla, en kijk weer geen contact voor drie weken nu. Straks zie ik haar op het huwelijk, en ik ga haar gewoon negeren. Niet meer echt om haar terug te krijgen, maar gewoon fuck haar![]()
Maar de beste manier om iemands aandacht te krijgen is echt om te stoppen de jouwe te geven... Het gaat tegen alle impulsen in, zeker in het begin na het einde van een relatie, maar uiteindelijk is het voor jezelf het beste en de enige manier om een meisje van gedachten te doen veranderen.
Wat bij mij hielp is de berichtjes in concepten opslaan en dan een uur later nog eens overlezen, meestal wou ik ze dan al niet meer sturenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat als je het contact verbreekt dat je na een maand weer met je ex heb
Heb haar nu 2 weken niet gezien en een week niet gesproken. Begin was moeilijk. Eergister nog een berichtje gestuurd.Nadat ie verstuurd was dacht ik fuck waar ben ik mee bezig. Hoef haar helemaal niet meer. Op het moment gaat het goed. Heb veel afleiding. 12 uur per dag werken en in het weekend stappen enzo. Alleen als ik s'nachts in me bed lig denk ik nog wel veel aan haar of als ik ff alleen ben.
Als dat voor hem een reden is, hoe absurd ook, dan is dat zo. Vervelend voor je dat hij tegenstrijdige signalen geeft. Dat kan zo pijnlijk zijn. Hoop voor je dat je er gauw uitkomtquote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef LaLouchi het volgende:
Net met hem wezen eten. kwam uit dat hij me op dit moment niet kan en wil vergeven, dat hij liever had gehad dat ik vreemd was gegaan dan dat ik voor mijn moeder koos op dat momentHet brak mijn hart iig weer. Hij zegt dar hij diep vanbinnen met mij verder wil, en tegelijkertijd wil hij me niet vergeven. Craag me echt af of dat nog weggaat. Ik had zo een positief gevoel, maar dat word steeds minder. Dacht echt dat we het uit konden praten, maar als de wil er niet is dan houd dat natuurlijk op. Terwijl her nu zo goed gaat. We praten goed zonder ruzies oid, hebben lol samen etc. weet het niet meer...
Jij bent nogal hardleers, geloof ik? Of gewoon naief...quote:Op zondag 8 juli 2012 01:11 schreef LaLouchi het volgende:
Net met hem wezen eten. kwam uit dat hij me op dit moment niet kan en wil vergeven, dat hij liever had gehad dat ik vreemd was gegaan dan dat ik voor mijn moeder koos op dat momentHet brak mijn hart iig weer. Hij zegt dar hij diep vanbinnen met mij verder wil, en tegelijkertijd wil hij me niet vergeven. Craag me echt af of dat nog weggaat. Ik had zo een positief gevoel, maar dat word steeds minder. Dacht echt dat we het uit konden praten, maar als de wil er niet is dan houd dat natuurlijk op. Terwijl her nu zo goed gaat. We praten goed zonder ruzies oid, hebben lol samen etc. weet het niet meer...
Thnxquote:Op zondag 8 juli 2012 01:42 schreef Charcot het volgende:
[..]
Als dat voor hem een reden is, hoe absurd ook, dan is dat zo. Vervelend voor je dat hij tegenstrijdige signalen geeft. Dat kan zo pijnlijk zijn. Hoop voor je dat je er gauw uitkomt![]()
Het wisselt nogal, maar probeer nu wel wat meer leuke/positieve dingen te doen zodat er een soort 'balans' ontstaat en het verdriet niet te veel gaat overheersen..quote:Op zondag 8 juli 2012 09:53 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Thnx
Hoe is het met jou? Voel je je weer wat beter?
Oh ok, goed van jequote:Op zondag 8 juli 2012 10:37 schreef Charcot het volgende:
[..]
Het wisselt nogal, maar probeer nu wel wat meer leuke/positieve dingen te doen zodat er een soort 'balans' ontstaat en het verdriet niet te veel gaat overheersen..
In begin wel oke, beetje gepraat over werk. Daarna werd het emotioneel. Bij mij kwam alles weer naar boven. Ze reageert zo onverschillig...quote:
Fijn voor je! Naar dat moment kijk ik heel erg uit..quote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef Skv het volgende:
Hoi.
Begin februari ging het uit en ik begin sinds een week of 2 weer wat meer tot mezelf te komen. Als in dat ik eigenlijk helemaal nergens meer last van heb en druk genoeg met mezelf ben.
Dat merkte ik toen ook dat is wel een leer momentje geweest, maar ook iets wat ik nu absoluut niet meer zou laten gebeuren, vrienden zijn zoveel belangrijker dan vriendje. Vrienden maken komt vanzelf weer als je er maar voor openstaat. Ik heb nu weer een hele leuke vriendengroep, ik ben veel dingen voor mezelf gaan doen en heb zo veel leuke mensen leren kennen.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:04 schreef SunShine_Sea het volgende:
Hm,
Ik meld me hier ook maar..
Merk toch dat ik heel veel vrienden heb opgegeven voor hem.. En dat zuigt, want nu 'weet' ik niet meer hoe ik vrienden moet maken.. Hij stond voor mij vaak altijd op de eerste plaats..
Raar hoe dat gaat he met die opmerkingen. Ik kreeg op de dag dat het uitging nog een kado van haar... een waardebon voor een weekendje Londen met een stukje tekst en een ik hou van je erbij terwijl ze al van plan was om het uit te maken en het diezelfde avond nog deed. Snap echt niet hoe je dat voor jezelf kan verantwoorden of hoe je dat tjah... recht kan praten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef SilentHunterNL het volgende:
Zelf ook heel erg de drang om haar te smsen. Zat vandaag bankafschriften te bekijken en ze had 2 weken geleden geld terug gegeven wat ze ff geleend had. Staat er in de opmerkingen I love you schatje. Kwam er nu pas achter. Klinkt simpel maar ligt toch vrij gevoelig. Denk nog dagelijks aan haar terwijl ik zoveel mogelijk afleiding zoek. Ben vandaag wel weer een andere ex tegen gekomen haha. Die zit me nou helemaal dood te Whatsappen waar ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Maar ze bedoelt het goed.
Hmm dat is idd nogal hypocriet. Hoe lang is het nou al uit?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Raar hoe dat gaat he met die opmerkingen. Ik kreeg op de dag dat het uitging nog een kado van haar... een waardebon voor een weekendje Londen met een stukje tekst en een ik hou van je erbij terwijl ze al van plan was om het uit te maken en het diezelfde avond nog deed. Snap echt niet hoe je dat voor jezelf kan verantwoorden of hoe je dat tjah... recht kan praten.
Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Hmm dat is idd nogal hypocriet. Hoe lang is het nou al uit?
bij iedereen verschilt het he, bij mij ging het een hele lange tijd ook behoorlijk belabberd..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.
Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
Ach, ik zit op 5,5 maand en heb nog steeds af en toe hetzelfde...Gaat goed over het algemeen, maar denk er nog wel dagelijks aan....Dit weekend nog lang met haar gesproken via de telefoon..Ze wil niet in real life afspreken want ze is bang dat er dan weer gevoelens komen...Lekker makkelijk...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Schaam me er bijna voor om het te zeggen, omdat het nog steeds zo belabberd gaat na zo'n lange tijd... maar het is woensdag precies 5 maanden.
Bij jou minder dan 2 weken dus? Hoeveel tijd zat er tussen dat geld teruggeven en de breakup?
Lekker de makkelijkste weg kiezen iddquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:20 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ach, ik zit op 5,5 maand en heb nog steeds af en toe hetzelfde...Gaat goed over het algemeen, maar denk er nog wel dagelijks aan....Dit weekend nog lang met haar gesproken via de telefoon..Ze wil niet in real life afspreken want ze is bang dat er dan weer gevoelens komen...Lekker makkelijk...
Ik weet het,,Baal dr ook wel van..Maar tegelijk is het ook een afknapper..Het laat zien dat ze er gewoon niet voor wil gaan, en zo iemand moet je niet willen....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:21 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Lekker de makkelijkste weg kiezen idd
Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ik weet het,,Baal dr ook wel van..Maar tegelijk is het ook een afknapper..Het laat zien dat ze er gewoon niet voor wil gaan, en zo iemand moet je niet willen....
Ik bel haar ook niet, ze belt mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.
Maar in dat geval je weet wel gelijk je plek en weet wat je waard bent voor haar.
Persoonlijk vind ik dat je haar ook niet meer moet bellen en dergelijke.
Maar dat advies kan ik zelf ook net zo goed gebruiken en het is zo godverdomd moeilijk.
mbt het bellen kan ik je niet echt helpen. echter bij Whats app en Smsjes hielp het bij mij enorm om haar te verwijderen uit de berichten geschiedenis. Dan zie je haar tenminste niet als je de app opent en ben je ook minder geneigd om iets te sturenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:23 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Iets in die trant wou ik ook zeggen maar wou je niet gelijk beledigen.
Maar in dat geval je weet wel gelijk je plek en weet wat je waard bent voor haar.
Persoonlijk vind ik dat je haar ook niet meer moet bellen en dergelijke.
Maar dat advies kan ik zelf ook net zo goed gebruiken en het is zo godverdomd moeilijk.
Haha ja dat heb ik inderdaad al gedaan. Het lukte me alleen niet om haar van Whatsapp te verwijderden én te blokkeren. Dus heb haar alleen verwijderd zodat ik haar status en onzin niet hoef te zien. Niet zo'n behoefte aan om te lezen in welke sloerie tent ze gaat stappen en met wie of wat ze in de flow is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:26 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
mbt het bellen kan ik je niet echt helpen. echter bij Whats app en Smsjes hielp het bij mij enorm om haar te verwijderen uit de berichten geschiedenis. Dan zie je haar tenminste niet als je de app opent en ben je ook minder geneigd om iets te sturen
Dat onbekend bellen ken ik jah...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:27 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Haha ja dat heb ik inderdaad al gedaan. Het lukte me alleen niet om haar van Whatsapp te verwijderden én te blokkeren. Dus heb haar alleen verwijderd zodat ik haar status en onzin niet hoef te zien. Niet zo'n behoefte aan om te lezen in welke sloerie tent ze gaat stappen en met wie of wat ze in de flow is.
Bellen doe ik overigens helemaal niet. Volgens mij heeft ze mij vandaag wel 2x onbekend gebeld. Ik nam op en hoorde een boer. (:')) Dat deed ik ook af en toe bij haar.
Wat was precies de reden dat ze het uitmaakte dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:31 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat onbekend bellen ken ik jah...
Neem ik niet op als ze belt...Belt ze een paar uur later met onbekend..."jaa, ik dacht, ik bel maar onbekend anders neem je niet op"
Take a hint bitch
Ach, ik groei er inmiddels wel overheen, snap alleen heel veel dingen nog niet..Heb al wel geaccepteerd dat ik ze nooit ga snappen, want uitleg komt er niet, maar soms zou je graag willen weten wat en waarom het fout is gegaan...
Oohja, vrienden wel..Gezellig wat drinken enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:33 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Wat was precies de reden dat ze het uitmaakte dan?
En lemme guess ze wou wel vrienden blijven ofc?
Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:35 schreef Hazzard het volgende:
Negatieve punten opschrijven doe ik ook ja. Helpt wel een klein beetje, maar het gevoel blijft toch wel ondanks alle negatieve dingen. Verder kiest ex hier ook de makkelijkste weg. Ik zou willen dat ik eens gesmst werd of gebeld werd door haar met een onbekend nummermaar helaas gaat dat niet gebeuren... Tenminste het voelt als helaas misschien is het ergens wel beter ook al voelt dat niet zo op dit moment
Tjah het zit al bijna 5 maanden in mijn hoofd en ik heb niet het gevoel dat het veel erger kan/gaat worden als we contact zouden hebben. Misschien wel minder omdat ik dan ergens afsluiting in zou kunnen vinden wat ik tot nog toe nooit heb kunnen vinden. En misschien hou ik hier mezelf ook wel weer mee voor de gek en zou contact helemaal niet helpen om afsluiting te vinden. Het is voor mezelf de laatste tijd ook allemaal een beetje onduidelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:36 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..
In je hoofd zit het sowieso wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:36 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nadeel is dat je er wel weer mee bezig bent, het zit weer in je hoofd en gaat dus ook veel langzamer weg..
Dit vooral ja, dat kan ik echt niet begrijpen. Vooral als je iemand persoonlijk helemaal uit de put hebt getrokken en alles hebt gedaan voor haar terwijl iedereen om haar heen haar liet stikken... en al die mensen hebben nu weer contact met haar. Al die mensen die haar toen lieten stikken hebben contact met haar en neemt ze niets kwalijk en de enige die onvoorwaardelijk voor haar klaarstond, kan op geen enkele manier meer contact met haar hebben/tot haar doordringen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:38 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
In je hoofd zit het sowieso wel.
Ik zie het meer als fase.
Eerst ben je er kapot van en lig je op je bed jankmuziek te luisteren en heb je krokodillen tranen van hier tot tokyo en terug. Dan probeer je alles een beetje te plaatsen maar dat lukt niet helemaal. Dus wordt je gefrustreerd en boos en uit het met negatieve punten en dergelijke opschrijven. En als je dat allemaal heb gedaan denk je hoe de fuck kan iemand zo met andere mensen om gaan. Je wilt het niet geloven en ergens hoop je dat het goed komt but it wont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |