Waaruit basseer je dat? Ik geniet nu van me vrije tijd en het geld dat ik overhou. daarbij komt kijken dat ik geen tijd voor een relatie heb. Voordat ik wat met haar kreeg waren we beste vrienden. En die tijd mis ik. Ik weet dat we als koppel niet bij elkaar horen en.ben ook alles weer aan het oppakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan helemaal niet doen. Anders twee gekwetste zielen.
Mensen op het destructieve pad kun je niet redden, hoe hard je ook wil en probeert. Sommige mensen en hun gedrag zijn niet uit te leggen of te verstaan. Ik zou zeggen neem voor jezelf afstand, gemakkelijk gezegd, i know, maar tot die conclusie zal je waarschijnlijk toch komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:36 schreef SilentHunterNL het volgende:
Het begint nou toch wel z'n tol te eisen.
Ik werk gemiddeld 12 uur per dag. Als ik dan helemaal verrot ben ga ik
me nest in maar het lukt me gewoon niet om in slaap te komen.
Denk de hele tijd aan haar, ga zitten piekeren wat ze uitvreet en dergelijke.
Als ik dan eindelijk in slaap val d.m.v een slaappil word ik de volgende ochtend
nog verotter wakker. Het lukt me gewoon niet om het een plekje te geven.
Ik ga wel gewoon uit, heb goede sociale contacten zover de tijd het me toe laat.
Maar zit nu toch wel in een hopeloze situatie en zo kan het niet langer door.
Het liefst ga ik gewoon naar haar toe en gooi ik alles er uit wat me dwars zit.
Maar nu kijk ik vandaag op haar FB en wat blijk;
Mijn vriendin zat een tijdje geleden helemaal op het slechte padje.
Ze had een vriend die haar liet webcammen en dergelijke en hun woonde samen bij een hoer.
Die hoer had een dochter en zie ik dat die dochter en me ex vrienden zijn geworden op FB.
Ik snap uberhaupt niet hoe ze het in der zotte kop krijgt om daar weer contact mee te leggen.
Al die uren dat ik haar jankend in me armen heb zitten troosten over heel dat gebeuren destijds.
Is het dat ze niemand meer over heeft en toch maar weer naar hun gaat om nog een beetje te socializen?
Zit echt met me handen in het haar. Ene kant denk ik fuck ik vertyf jezelf maar weer helemaal lekker. Andere kant wil ik haar echt benaderen. Zeggen dat ze geen achterlijke dingen moet doen. Ik heb haar vroeger ontzettend veel geholpen met het drugs tot een bepaalde limiet te houden. Dat lukte goed. Maar op het moment dat we ruzie hadden of er ging iets kut vloog er weer wat haar hoofd in.
Ik zit er zelf enorm mee. Ook met het feit dat ik gewoon weet dat ze weer zwaar aan het terugvallen is.
PS.
Ik heb nooit deelgenomen aan dit forums maar het van me af schrijven werkt wel
Hij zegt letterlijk dat hij dat niet 'kan'. Of het een kwestie is van willen of kunnen doet er nu niet toe. Het zit er gewoon niet in.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 14:34 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex zei gisteren tegen me "ik kan je niet vergeven, ik kan er niet mee leven" kwestie van tijd, of is het echt mogelijk dat je iemand niey kan vergeven? Want hij zegt dat hij wel wil... Ik ga in cirkeltjes he? Neem het jullie niet kwalijk als jullie moe van mij worden..
Mijn laatste is gelukkig vrij gereseveerd en oldschool (wil op z'n minst een paar dates en kans op een relatie zien), maar je weet het nooit. Die daarvoor lag binnen twee dagen al met een ander, kwam ik later achter.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Die ander komt toch wel, alleen is het soms pijnlijk snel. Al zie ik daar vooral vluchten in.
+1quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die vooral. En het is fucked up, dat gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |