Dat is kut...heb je nog veel contact?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:19 schreef Charcot het volgende:
Ik kan weer eens niet slapen... Kreeg verwijten. Alweer.
Sporadisch.. Heb er een termijn aan gesteld..quote:Op zaterdag 30 juni 2012 07:50 schreef kleineik het volgende:
[..]
Dat is kut...heb je nog veel contact?
Moeilijk...jullie hebben niets, dus waarom mag ze niets doen...? Maar ze moet je niet gebruiken! Ik denk, als ik het zo lees, friendzone!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 04:58 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Had niet echt een relatie, maar het was wel heel close... 2 maanden lang
en vanavond gingen we feesten... nahja feest was het voor mij niet...
kwam er op neer dat ik met haar uit ging, en ze nam een vriendin mee,
smsed ze later dat er nog een gast bijkomt
had haar eerder gevraagd of ze in het weekend wat wou doen.
Was een nee want geef turnles...
Tijdens een gesprek kwam ik erop eens achter dat die gast turnster is.
1+1=2 dacht ik bang.
Ze had hem ook nog alleen opgehaald, zat een poosje met een vriendin van haar te praten.
Duurde nogal lang..dacht er eerst niks van. Maar nu begon ik te twijfelen...
Ze zat ook behoorlijk lichamelijk contact te zoeken
Gewoon aan tafel, ook deed ze dat bij mij.
Wat me echt totaal verbaasde...
Haar vriendin deed nogal rare bewegingen aan tafel, naar mij wijzen en naar hem en weer naar haar. Iets met een pistool of zo.
Op de dansvloer voel ik me nooit zo thuis, tenzij ik genoeg bier op heb.
Dus danst ze vooral met hem, daarna merkte ze volgens mij dat ik het niet zo leuk vond en ging ze met mij dansen. Maarja had zoiets van fuck off... sterf...
Voelde me niet op mijn gemak en zei haar dat we even alleen moesten praten...
Zei haar dat ik me niet op me gemak voelde en vertelde haar wat ik dacht.
Zegt ze dat ik het mis heb, en ze knuffelt me.
Maar ik kan haar niet geloven...
Het is teveel...
Dus haar sort of gedumpt.
Vraag me af of ik wel de juiste beslissing heb genomen.
Houd echt van haar en baal echt. Zie alleen maar beelden van haar en die @*&@$ door mijn hoofd spoken.
Misschien ben ik wel paranoïde geweest, dan verdient zij beter.
Misschien heb ik gelijk, dan verdien ik beter.
Moest het even van me afschrijven...
En als je dan contact hebt, gaat het dus moeilijk, krijg je verwijten? Heb jij de relatie verbroken?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:22 schreef Charcot het volgende:
[..]
Sporadisch.. Heb er een termijn aan gesteld..
Op zich mag ze doen wat ze wil, maar we werden steeds closer.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:27 schreef kleineik het volgende:
[..]
Moeilijk...jullie hebben niets, dus waarom mag ze niets doen...? Maar ze moet je niet gebruiken! Ik denk, als ik het zo lees, friendzone!
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 05:22 schreef Charcot het volgende:
Dat maakt toch niet uit.. Kijk naar de feiten. Het is toch ook niet zonder reden dat je je niet op je gemak voelt. wat versta jij onder lichamelijk contact trouwens?
Tsja.. Dat is klote, dan kan ik begrijpen hoe jij je voelt. Heeft ze gevoelens voor je, zoals jij voor haar? Of was het voor haar alleen voor de Fun?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:56 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Op zich mag ze doen wat ze wil, maar we werden steeds closer.
We hadden een soort afspraak, dat we elkaar zouden laten weten als er een ander in het spel was.
We zaten in de friendzone + benefits, maar denk dat we daar nu wel volledig uit zijn.
[..]
Bedankt.
Elkaar met kleren aan verwennen, beetje voelen. Dat soort dingen. Elkaar opgeilen. Zo zag het er ook uit helaas..
Weetniet, ze zei dat ze een beetje gevoelens had, maar misschien was dat wel om fun te blijven houden. Denk dat het puur fun was.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:02 schreef kleineik het volgende:
[..]
Tsja.. Dat is klote, dan kan ik begrijpen hoe jij je voelt. Heeft ze gevoelens voor je, zoals jij voor haar? Of was het voor haar alleen voor de Fun?
Ja, ik denk het wel. Niet helemaal, omdat mijn ex en ik wel uit elkaar waren, maar meer omdat ze 2 weken voor ze een ander tegen kwam nog aan me vroeg, als we samen verder gaan, steunen je ouders ons dan? Dus voel me wel aan de kant geschoven ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:18 schreef Gladif het volgende:
Wat zo zuur is dat je ex eigenlijk niet eens single is geweest nadat ze het uitgemaakt heeft...
Kennen jullie dat?
Waarschijnlijk wou ze jou niet in kwestie. Maar gewoon iemand. En in haar ogen is die andere gozer beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef Gladif het volgende:
Minder dan een week nadat het uit was ze al met een andere boy. Doet zo'n pijn dat ze nu ietsjes meer dan een maand later nog steeds 'happy' zijn. Terwijl ik dan alleen ben.
Kennelijk. Dat zei ze ook. 'Ik heb iemand ontmoet die leuker is dan jij'...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:29 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wou ze jou niet in kwestie. Maar gewoon iemand. En in haar ogen is die andere gozer beter.
Iemand vasthouden zeg maar en dan dumpen als ze wat beters hebben gevonden.
Nogal triest..
Ja dat heb in het gesprek uiteraard geprobeerd maar kreeg er geen reactie op. Moest zelf maar gaan vissen. Ze belde ook anoniem dus kan ook niet terug bellen ookquote:Op zondag 1 juli 2012 01:54 schreef Gladif het volgende:
Heb je al geinformeerd bij die vriendin van je ex wat er aan de hand is. Ik neem aan dat zij wel iets weet er over.
Een van de weinige echt goede nummers van Staind, en dan post je een cover...quote:
Ikzelf vind de cover beter dan het origineelquote:Op zondag 1 juli 2012 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een van de weinige echt goede nummers van Staind, en dan post je een cover...
Dankjequote:Op maandag 2 juli 2012 07:20 schreef Hazzard het volgende:
Klinkt goed hoor. Hoop echt voor je dat jullie eruit gaan komen. Ben wel een beetje jaloers op je(niet alle shit met je dochtertje en dergelijke maar op het fixgedeelte natuurlijk
)
Ja, dar gevoel herken ik. Maar het heeft bij mij ook 3,5 maand geduurd voor hij uberhaupt wilde praten hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 07:47 schreef Hazzard het volgende:
Haha ik vond het totaal niet lullig overkomen hoor! Alleen maar leuk om dit soort dingen te lezen, hoewel je soms weleens hoopt dat het bij jezelf wat sneller gaatvandaar het jaloerse.
En bedankt
Ja zeker. Vooral omdat ik mezelf (waarschijnlijk ten onrechte) op deze manier voor blijf houden dat ik het allemaal wel kan fixen als ik haar maar in haar ogen kan aankijken en kan laten zien hoe bereid ik ben om te doen wat nodig is. Weet dat het waarschijnlijk onzin is en dat ik dit binnenkort toch echt een keer los moet laten aangezien dat gesprek er toch niet gaat komen en ik er dus niets mee opschiet om zo te denken... maarja voorlopig wil het nog niet echt lukken. Nog iets meer tijd nodig daarvoor denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 08:38 schreef LaLouchi het volgende:
Ok, ja dat lijkt me ook heel moeilijk ja. Het gevoel van geen hoop meer kan je tot wanhoop drijven, believe me i know. Maar jij zou dus wel nog willen praten met haar?
Ja dit probeer ik ook, maar dat gaat echt heel erg... euhm met ups en downs. Ene keer denk ik dat het hartstikke goed gaat en dan ga ik van alles doen en leer ik nieuwe mensen kennen en voor ik het weet zit ik ineens weer 2 weken depressief op mijn kamer zonder directe aanleidingquote:Op maandag 2 juli 2012 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Nieuwe mensen leren kennen helpt. Gooi bewust uitnodigingen uit en laat jezelf ook uitnodigen. Ga andere dingen doen. Doorbreek je eigen sleur. Hoe zwaar ook.
Het heeft hier een tijdje geduurd, en terugval hoort erbij...quote:Op maandag 2 juli 2012 12:10 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja dit probeer ik ook, maar dat gaat echt heel erg... euhm met ups en downs. Ene keer denk ik dat het hartstikke goed gaat en dan ga ik van alles doen en leer ik nieuwe mensen kennen en voor ik het weet zit ik ineens weer 2 weken depressief op mijn kamer zonder directe aanleiding. De eerste keer dat het zo goed ging dacht ik dus ook dat ik er al was en dat ik het verwerkt had
. Maar er lijkt zich niet echt een constante verbetering voor te doen op dit moment... Dat is wel aardig kut tbh
quote:
Ja daar is dit topic voor. wij zijn je praatpaal en schouder. Ook al voelen we ons zelf soms net zo rot.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:37 schreef Tijgr het volgende:
Is dit topic nou de plek waar ik lekker virtueel mag uithuilen?
Vanochtend samen met mijn vriendin een punt gezet achter onze relatie van meer dan twee jaar, bijna 25 maanden. Het liep allemaal al niet zo lekker meer, en zij had al eerder haar twijfels uitgesproken. Ik was nog in de veronderstelling (en dat geloofde ik ook oprecht) dat het goed zou komen, omdat de stressfactoren en dergelijke waar zij last van had (en daardoor ik) allemaal maar tijdelijk waren. Het ging de afgelopen maand ook weer beter, leuke dingen gedaan en niet telkens maar geïrriteerd door elkaar. Maar vanochtend kwam het toch weer ter sprake, en zonder dat werkelijk iets mis is gegaan vanochtend hebben we toch maar toegegeven aan de twijfel en afscheid genomen.
Ze komt nog wel woensdag haar spullen ophalen, en dan gaan we ook zwemmen met onze (gezamenlijke) vriendengroep. Allemaal mensen die ik goed ken, en nog wel wil blijven zien. Maar dat zal ook wel een tijdje moeilijk zijn gok ik. Maar er komen bijzondere dingen aan, een vriendin die hoogzwanger is en elk moment kan bevallen, mijn zus die na een jaar terug komt uit het buitenland, allemaal dingen waar we allebei bij zullen zijn...
Oh, ik voel me zo belabberd..
Dat is vreselijk inderdaad.. Dan vraag je je af wat er toch mis is gegaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef RBWO het volgende:
Bah. Na 8 maanden nu weer een terugval.. haast geen contact gehad en elkaar ook haast niet meer gezien.. daardoor ging het wat makkelijker.
Had haar vandaag toevallig gezien en even gepraat... Ex gaat op vakantie met d'r nieuwe vriend. Alleen de band die we hebben/hadden is er gewoon nog steeds.. (van beide kanten).. maakt het daarom extra kut om te horen.
Kan effe aan niks anders denken nu..
Bah
Ik weet wel waar het mis is gegaan in de relatie. Alleen "jammer" om te zien dat die band er nog steeds is na 8 maanden (beide zga in tranen na elkaar gedag zeggen) terwijl ze alweer een vriend heeft...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Charcot het volgende:
[..]
Dat is vreselijk inderdaad.. Dan vraag je je af wat er toch mis is gegaan.
Fijn!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef QEX het volgende:
[..]
Ja daar is dit topic voor. wij zijn je praatpaal en schouder. Ook al voelen we ons zelf soms net zo rot.
Gezamenlijke vrienden is nu even @#$%^ (virtueel schelden)
Foto's zijn moment opnames, de gedachten die je erover hebt bepalen de zwaarte van de impact... dus niet bij nadenken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Tom84 het volgende:
fotos zitten kijken van ex op werchter, staat ze daar met grote glimlach gelukkig te doen, well fuck me!
Ik weet dat ze niet echt gelukkig is, en ik weet dat ze veel aan ons denkt, of toch de afgelopen weken, maar haar leven gaat verder zonder me, en we waren onafscheidelijk, 2012 zal een rampjaar worden, so be it, wat een onmacht.
Makkelijk gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Foto's zijn moment opnames, de gedachten die je erover hebt bepalen de zwaarte van de impact... dus niet bij nadenken.
je weet helemaal niets, je projecteert jezelf op haar... jij denkt aan haar, jij bent niet echt gelukkig etc.
Andere kant op denken ;-)
Kan je wel stellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd.
Gewoon geen foto's opzoeken en zelf andere dingen gaan doen, ook geen oude foto's gaan bekijken.
Doe dat pas weer als je eruit bent. Anders blijf je die wond open trekken terwijl je jezelf vastklampt aan sprankjes hoop. En hoop kan soms meer slopen dan het ooit goed kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |