abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juli 2012 @ 17:41:29 #101
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113679901
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef daankes het volgende:
Net terug van een geweldig weekendje Werchter.

Grote FRIGO op wielen met bier bij dus tot aan de laatste dag koud bier.

Hoogtepunten: Editors, wat waren die gooooooeeeed, Florence + The Machine, The XX, M&S, Noel Gallagher, Kasabian. Ben vast wel wat vergeten.

Verder zelf op zaterdag tussen Editors en Chase n Statuseen groot feest met onze eigen hit (Kom naar de tent, Kom naar de tent, want daar is Jezus met zijn Band, oh vader oh heilige geest, het is nog nooit zo gezellig geweest) en het jonassen.

Mijn beste festival so far.
geen grote frigo op wielen mee, maar ook het hele festival koud bier. geen probleem :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_113683514
Eerste keer Rock Werchter/festival en het was helemaal geweldig. Enorme leuke sfeer ook en aardige mensen.

Hoogtepunten: Netsky Live, Skrillex, Selah Sue, Deadmau5, Katzenjammer, Editors, Chase & Status, Florence, School is Cool, en Knife Party.

Pearl Jam viel een beetje tegen.

Bij Deadmau5 stond ik in het voorvak. Raar genoeg is er tijdens de hele sessie ruimte vooraan geweest. Ik was trouwens wel blij dat ik Party Plugs mee had.

Dat opblaasvissengevecht tijdens Pearl Jam was trouwens :')

We zaten trouwens op camping A1. Prima camping. Alleen een hel op de nacht van zondag op maandag. Ruzies, lawaai, feestjes, kampvuurtjes en in de fik staande tenten. :P
pi_113683600
Supervet festival! M'n eerste keer en echt een goede indruk achtergelaten! Absolute hoogtepunt was M83, wat vond ik dat vet! Verder verrassend groots feest bij Katzenjammer. Daarnaast vond ik Elbow, Skrillex, Deadmau5, Dropkick Murphys, Knife Party en de Peppers echt top!

Tegenvallers waren Noah and the Whale, Temper Trap, The xx, Lana del Rey.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_113683669
Die pizzapunten waren trouwens goed te eten! :Y
  maandag 2 juli 2012 @ 19:18:28 #105
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113683852
De loempia's vielen overigens wat slecht dit jaar.

Bij Editors voor de verandering ook eens in het voorvak gaan staan, geen spijt van gehad. :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113684074
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef Bayswater het volgende:
De loempia's vielen overigens wat slecht dit jaar.
Hier niet, echt goed :9
quote:
Bij Editors voor de verandering ook eens in het voorvak gaan staan, geen spijt van gehad. :)
Ik stond vorig jaar in het voorvak bij Arctic Monkeys, en dat viel tegen. Nu dus maar een keer niet :P

Oh, en wat The XX op mainstage deed weet ik niet :')
  maandag 2 juli 2012 @ 19:28:45 #107
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113684331
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat opblaasvissengevecht tijdens Pearl Jam was trouwens :')
Hahahaha dat was echt supervet. :D
Flesje bier
pi_113687850
Volgend jaar komt The Barn rechts van het hoofdpodium te staan (waarvoor er wat bomen moeten sneuvelen). De Marquee komt dan weer 'alleen' te staan links van het hoofdpodium. Hierdoor zal de doorgang (flessenhals) tussen de 2 terreinen wat ontlast worden.
pi_113688235
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Volgend jaar komt The Barn rechts van het hoofdpodium te staan (waarvoor er wat bomen moeten sneuvelen). De Marquee komt dan weer 'alleen' te staan links van het hoofdpodium. Hierdoor zal de doorgang (flessenhals) tussen de 2 terreinen wat ontlast worden.
In 2013 zouden toch 4 podia komen?
pi_113690481
Editors
Wat een gaaf optreden, gave nieuwe nummers en tof vuurwerk!
  maandag 2 juli 2012 @ 21:59:55 #111
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113692553
Nieuwe nummers klonken inderdaad erg goed, gedurfd ook van een band die nog nooit headliner is geweest.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113692723
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef daankes het volgende:
Editors
Wat een gaaf optreden, gave nieuwe nummers en tof vuurwerk!
Zo tof dat ze Weight Of The World hebben gespeeld _O_ Stond even een potje te janken. Nummer heeft me veel geholpen met het verwerken van het overlijden van mijn ma. Vorig jaar, net de dag na Werchter, werd ze ziek ;(
pi_113692891
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zo tof dat ze Weight Of The World hebben gespeeld _O_ Stond even een potje te janken. Nummer heeft me veel geholpen met het verwerken van het overlijden van mijn ma. Vorig jaar, net de dag na Werchter, werd ze ziek ;(
Je bent toch geen vrouw he? Zag tijdens dat nummer in ieder geval ook al een vrouwke bij iemand op de schouders huilen. Kwam ook paar keer in beeld op het scherm dacht ik.
pi_113692925
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef daankes het volgende:

[..]

Je bent toch geen vrouw he? Zag tijdens dat nummer in ieder geval ook al een vrouwke bij iemand op de schouders huilen. Kwam ook paar keer in beeld op het scherm dacht ik.
Nein, 100% mannelijk hier :)
  maandag 2 juli 2012 @ 22:08:22 #115
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113693041
http://www.bndestem.nl/re(...)voor-Nederlander.ece

:{

Dat laatste stuk op de E19 gisteren ook een uur vast gestaan door vage wegwerkzaamheden.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 2 juli 2012 @ 22:17:07 #116
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113693604
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Bayswater het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)voor-Nederlander.ece

:{

Dat laatste stuk op de E19 gisteren ook een uur vast gestaan door vage wegwerkzaamheden.
Damn :{
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 juli 2012 @ 22:18:37 #117
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113693696
Het was weer erg gezellig. Hadden ook leuke buren op de camping. Tevreden :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 juli 2012 @ 22:20:32 #118
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113693813
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Volgend jaar komt The Barn rechts van het hoofdpodium te staan (waarvoor er wat bomen moeten sneuvelen). De Marquee komt dan weer 'alleen' te staan links van het hoofdpodium. Hierdoor zal de doorgang (flessenhals) tussen de 2 terreinen wat ontlast worden.
Ik mag toch hopen dat de Marquee groter wordt want dit jaar is toch weer duidelijk geworden dat die veel en veels te klein is.
Flesje bier
pi_113694555
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Het was weer erg gezellig. Hadden ook leuke buren op de camping. Tevreden :)
Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_113694743
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...
A3 was goed te doen, op Hollanders met een oversized karaokemachine na :') Beetje om 5 uur s'nachts nog Coldplay zingen ;(
  maandag 2 juli 2012 @ 22:43:05 #121
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_113695309
Wij stonden op A4, chille camping. Vorig jaar A2, was ook goed. Is B0 zo'n feestcamping dan? Dan weet ik in ieder geval waar ik volgend jaar gewoon bij A blijf... Ben gesteld op mijn nachtrust ;)
pi_113695820
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef mieknok het volgende:
Wij stonden op A4, chille camping. Vorig jaar A2, was ook goed. Is B0 zo'n feestcamping dan? Dan weet ik in ieder geval waar ik volgend jaar gewoon bij A blijf... Ben gesteld op mijn nachtrust ;)
Ja, B0 was herrie tot diep in de nacht. Gelukkig viel ik altijd als een blok in slaap (met oordoppen). Maja, heb toch alleen maar snachts op de camping rondgebracht. En 't festival zelf vond ik geniaal.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  maandag 2 juli 2012 @ 22:54:03 #123
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113696070
C2 was ook vrij luidruchtig, heb er echter niet al te veel last van gehad omdat we op de rand van de camping stonden. Qua faciliteiten was het echter een ramp, +/- 20 DIXI's voor een hele camping gaat natuurlijk gegarandeerd fout. Idem met de kranen, bij de douches waren 5 kraantjes en bij de WC's waren nog eens 5 kraantjes...
Flesje bier
  maandag 2 juli 2012 @ 22:54:49 #124
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113696131
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...
Wij stonden op A4(wilden eigenlijk A2 zoals gebruikelijk). Erg wisselend volk maar zeker afgelopen nacht een enorme bedrijvigheid :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 2 juli 2012 @ 22:59:04 #125
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_113696396
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Ja, B0 was herrie tot diep in de nacht. Gelukkig viel ik altijd als een blok in slaap (met oordoppen). Maja, heb toch alleen maar snachts op de camping rondgebracht. En 't festival zelf vond ik geniaal.
Ah, das minder, maar lang leve de slaapdoppen haha, ik gebruik ze ook altijd.
Vind wat gezelligheid en geouwehoer op een camping zeker niet erg, maar heb een aantal jaar geleden een dronken dude op mijn tent gehad, das toch minder...
Festival was zeker geniaal, op naar 2013!
pi_113699748
B0 was indd behoorlijk luidruchtig!
maar last had ik er niet van, had meer last van stelende mensen. meerdere campingstoeltjes van ons zijn gestolen en onze partytent was snachts de vernieling in geholpen:(.. maar onze buren hadden meer pech en waren meer kwijt dan enkele stoeltjes, echt schandalig!

Verder was Werchter een en al geweldig, heb me kostelijk vermaakt.
Alhoewel, na 2 jaar Sziget was mijn eerste pintje toch wel erg wennen.. Maar 0.25L en dan ook nog eens 80 cent duurder, de pijnlijke realiteit :'( :'(. Gelukkig wel Jupiler :9
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:15:47 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113700221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef WasMachinator het volgende:
B0 was indd behoorlijk luidruchtig!
maar last had ik er niet van, had meer last van stelende mensen. meerdere campingstoeltjes van ons zijn gestolen en onze partytent was snachts de vernieling in geholpen:(.. maar onze buren hadden meer pech en waren meer kwijt dan enkele stoeltjes, echt schandalig!

Verder was Werchter een en al geweldig, heb me kostelijk vermaakt.
Alhoewel, na 2 jaar Sziget was mijn eerste pintje toch wel erg wennen.. Maar 0.25L en dan ook nog eens 80 cent duurder, de pijnlijke realiteit :'( :'(. Gelukkig wel Jupiler :9
Ik stond bij een hulppunt op de camping en daar kwam net iemand aanlopen (op A4 dan) waarvan 2 rugzakken waren gestolen.

Even een praatje gemaakt met het personeel aldaar en opzich is het erg rustig geweest met incidenten. Dat vind ik toch ook wel fijn om te weten :)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_113700236
Ik had zaterdag gehoord dat ze 4 man op de camping en 1 man op het terrein hebben aangehouden wegens diefstal
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:17:33 #129
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113700269
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

A3 was goed te doen, op Hollanders met een oversized karaokemachine na :') Beetje om 5 uur s'nachts nog Coldplay zingen ;(
die was briljant! Gewoon Meisjes met Rode Haren draaien als wij langslopen :)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_113700291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:17 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

die was briljant! Gewoon Meisjes met Rode Haren draaien als wij langslopen :)
Het was ook behoorlijk hilarisch ja :D
pi_113700484
Ik zat op camping C3 en ze hebben in een heel vak bij alle tenten de waardevolle spullen eruit gehaald, gelukkig niet bij mij.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:31:16 #132
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113700741
Heb op C2 helemaal niets meegekregen van diefstal o.i.d... Gelukkig maar.
Flesje bier
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juli 2012 @ 00:36:28 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_113700921
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Bayswater het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)voor-Nederlander.ece

:{

Dat laatste stuk op de E19 gisteren ook een uur vast gestaan door vage wegwerkzaamheden.
Lekker over A12 gereden, nergens last van. Laatste update die ik vernam in de auto van StuBru was 2 uur vertraging.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_113707198
Donderdagochtend bijtijds aangereden naar camping C7. Misschien wat verder lopen dan andere campings, maar een gezellige camping waar we al enkele jaren komen. Enig nadeel dit jaar was dat de boiler van de douches kapot was en we dus alleen koud water hadden }:| Maar dat mocht de pret verder niet drukken.

Op donderdag de volgende acts gezien, waarbij gezegd moet worden dat we ons voornamelijk op het veld voor de Main Stage hebben opgehouden het hele weekend:
All American Rejects, matig optreden.
Within Temptation, wel een goed optreden maar niks aparts verder. Normaal spat er toch wat meer energie van hun optredens af.
Elbow, niet mijn muziek dus vond er weinig aan.
The Cure, waarbij opviel dat Smith nog goed bij stem is. Goed optreden verder.
Toen begon het bier te werken en de vermoeidheid en zijn we weggegaan.

Op vrijdag alle acts op het hoofdpodium gezien waarbij Jack White en Pearl Jam er uit sprongen. Bij een volgende keer mogen ze van mij Pearl Jam ook weer gewoon als hoofdact programmeren.

Zaterdag was voor ons de beste dag met erg goede optredens van Black Box Revelation, Wolfmother en de vooral de Editors lijken gewoon elk jaar beter te worden. Erg goede show neergezet.
Tegenvallers vond ik Mumford & Sons en zoals hier ook al eerder werd gezegd, de XX. Om zoiets op de Main te zetten, slaapverwekkend. Alles in hetzelfde tempo en saai.
Verdere optredens op de Main waren niks speciaal mijn inziens, maar leuke dagvulling :)

Eerste optreden op zondag was voor ons The Vaccines, niet mijn ding.
Dropkick Murphys maakten er weer een geweldig feest van! Maar dat is eigenlijk bij elk optreden van hun.
Noel Gallager met zijn vogels was erg matig, het optreden van zijn broer was 2 jaar geleden leuker :P
Florence was een goed optreden. Daar straalt energie en enthousiasme vanaf. Heb ze 2 jaar geleden in de tent gemist, maar snapte nu wel waarom het veld zo vol stond bij deze act.
Snow Patrol zette een degelijke act neer en was een goede opwarmer voor de Peppers.
En de Peppers maakten er wederom een goed optreden van met, zoals gewend, veel schermen en kleurtjes. Een mooie en waardige afsluiter van Werchter 2012.

Kortom, was weer een geslaagd weekend voor mij en op naar volgend jaar!
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_113707676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:24 schreef Remy669 het volgende:
Ik zat op camping C3 en ze hebben in een heel vak bij alle tenten de waardevolle spullen eruit gehaald, gelukkig niet bij mij.
Ik zat ook op C3 niets van gemerkt. Maar heb dan ook geen waardevolle spullen bij me. Het hoogst noodzakelijke.

En als mensen een rsutige camping zoeken is dat volgens mij wel C3, we hadden alleen onze tenten vol in een schijnwerper neergezet dus of de zon nu al op was of niet was niet zichtbaar.

Heb me goed vermaakt en sluit me aan bij de meeste commentaren over goede en slechte optredens. Chgase en status met killing in de tha name was in ieder geval even lekker springen.

Nog 1 klacht waarom halve bonnen als er bijna niets voor halve bonnen te krijgen is, een fucking bakje friet met saus voor 5 euro 8)7
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:23:44 #136
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_113708394
Zo, dat was weer leuk.

Ik ben nu een beetje verliefd op Florence and the Machine. Wat kan die zingen zeg. En die band erachter is knetterstrak.
Vrijdag was verder de beste dag. Toen hebben we vrijwel continu echt bij optredens gestaan. Mastodon, Katzenjammer (beste entertainment), Jack White, dEUS, Pearl Jam en volgens mij vergeet ik er nog één. dEUS viel wel een beetje tegen, speelden wmb een zaalshow op een festival. Suds 'n Soda was wel weer heel erg fijn. (En het was ook nog eens echt vrijdag :) )
O ja, aan het einde van Deadmau5 staan touwtje springen. Als je dan mis sprong werd je bekogeld met van alles en nog wat. Schitterend :D

Zaterdag was Editors eigenlijk best wel erg goed (ik vind in dit genre Interpol veel beter), Wolfmother goed en Kasabian vond ik ook bij vlagen weer leuk. Begin van de dag op de camping en de straat gehangen. Mumford & Sons was ook fijn, maar rocken doet het natuurlijk niet zo.

:? Wat is dat met die mensen helemaal ingepakt in zo'n strak gekleurd pakje? Dit is denk ik de eerste trend waarvan ik écht niks snap. Het ziet er niet uit en het is niet relaxed (geen zonnetje op je bolletje, geen briesje langs je ledematen en je kan je bier niet drinken). Komt dat uit een film ofzo?

Verder: programmaboekjes _O_ Ook hierdoor heb ik 2 keer zoveel gezien als vorig jaar.
^O^ The Barn erbij is echt mooi. Mooie tent, leuke sfeer, springen op de planken: leuk.
En wat is het toch allemaal goed georganiseerd. Nooit idioot lang wachten op bv bestellen, overal WC's precies waar je ze nodig hebt... Belgen ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door ErikT op 03-07-2012 11:31:10 ]
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:25:09 #137
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_113708452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:59 schreef Basp1 het volgende:
Nog 1 klacht waarom halve bonnen als er bijna niets voor halve bonnen te krijgen is, een fucking bakje friet met saus voor 5 euro 8)7
Eten kan je beter op de straat doen. Beter, meer en goedkoper.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:39:33 #138
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113708933
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:23 schreef ErikT het volgende:

Zaterdag was Editors eigenlijk best wel erg goed (ik vind in dit genre Interpol veel beter),
Huidige Editors vind ik niet echt meer te vergelijken met Interpol, hoewel ik die laatste graag had gezien op deze editie.

Buiten was er ook een aardige kartelvorming met de patat voor 3,50 overal. Ik pak trouwens altijd een broodje zuurkool met worst en mosterd in die familietent ter hoogte van camping B0.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113709313
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:23 schreef ErikT het volgende:
:? Wat is dat met die mensen helemaal ingepakt in zo'n strak gekleurd pakje? Dit is denk ik de eerste trend waarvan ik écht niks snap. Het ziet er niet uit en het is niet relaxed (geen zonnetje op je bolletje, geen briesje langs je ledematen en je kan je bier niet drinken). Komt dat uit een film ofzo?
Je kunt door zo'n pak gewoon je bier (of iets anders) drinken. Dat is geen probleem.
Verder zie ik het nut van die pakken ook niet.
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_113709558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:39 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Huidige Editors vind ik niet echt meer te vergelijken met Interpol, hoewel ik die laatste graag had gezien op deze editie.
Ze waren qua muziek sowieso al nooit echt te vergelijken en Interpol is altijd beter geweest.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:58:59 #141
240618 Micson
The lonely stoner
pi_113709559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Beul het volgende:

[..]

Je kunt door zo'n pak gewoon je bier (of iets anders) drinken. Dat is geen probleem.
Verder zie ik het nut van die pakken ook niet.
Het 'nut' is dat je er grappig uitziet. Lijkt me logisch.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:09:19 #142
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113709892
Dat werpen met volle bierbekers is wel vrij triest, kreeg er eentje 3 meter voor mij zo'n ding vol tegen zijn harses aan. Was wel sneu :N
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:19:01 #143
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_113710215
Fuck man, als ik dat optreden van Editors terug kijk.. Ik baal er zo van dat ik daar niet bij was ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:11:23 #144
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_113711841
http://www.hbvl.be/nieuws(...)jard-euro-waard.aspx

Toch wel erg grappig dat dit precies de maandag na Werchter gebeurt.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_113711967
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:11 schreef ErikT het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)jard-euro-waard.aspx

Toch wel erg grappig dat dit precies de maandag na Werchter gebeurt.
Als ik lees dat ze ook corona bezitten wordt het volgend jaar dan ook een corona bar ipv de joe-piler. :D

In ieder geval wat meer keus in dranken zou wel fijn zijn. Of net zoals op LL een grote beker bier voor 1.5 bon. :+
pi_113712222
Zo, ook weer een beetje bijgekomen. Wát een tof festival O+

Donderdag was écht niet te harden zo heet. Heel mijn nek meteen verbrand (en nu dus lekker aan het vervellen :') ) Vooral in de schaduw gezeten en vanaf daar verschillende optredens meegepakt.

Op vrijdag was het beter (en had ik me ingesmeerd met zonnebrand (lekker plakken ook :9 ) Moshpit maken bij Mastodon, dansen bij Gossip. Daarna naar Lana del Rey gegaan, maar in de Pyramid was het iets te warm, dus na ongeveer minuten zijn we maar op het veldje gaan liggen. Van daar hebben we ook nog het optreden van DJ Fresh meegepakt. Daarna naar de Main Stage voor Pearl Jam en Deadmau5.

Op zaterdag de dag beginnen met 't Hof van Commerce. Daarna staan springen en zingen bij Wolfmother O+ en Kasabian. Ook nog een stukje Mumford & Sons meegepakt. Maar dat vond mijn mede-RW ganger niet zo leuk, dus zijn we ff teruggegaan naar de camping om een trui te gaan halen en af te spreken met een paar Noren die we tijdens Deadmau5 tegen het lijf waren gelopen (erg toffe gasten trouwens én zo gek als een deur _O- ) Samen met een paar van hen zijn we naar Incubus en Chase and Status gegaan. Normaal gezien is C&S niet mijn muziek, maar ik vond het erg tof!

Op zondag pas ergens ver in de middag uit onze tent gerold en brak naar het terrein. Ontbeten bij de klanken van Kitty, Daisy & Lewis (op aanraden van onze Noorse vrienden). Daarna goed wakker geworden bij Dropkick Murphys en daarna voor mijn metgezellin Noel Gallagher (wat een :') backdrop trouwens. Viel me gewoon op). Daarna ergens achter op het veld gechilled bij Florence + The Machine. Daarna op het veldje tussen The Barn en Pyramid Marquee geluisterd naar James Morrison, maar omdat we het koud hadden zijn we in The Barn naar Knife Party gegaan _O_
Daar kregen we het in ieder geval érg warm. Dansen met koekiemonster :P

Daarna onze dorst lessen (en onze gevonden bonnen opmaken) en ons klaar maken voor RHCP. Dat was een van mijn hoogtepunten én een waardig afsluiter van mijn eerste Werchter.

Wij zaten op camping A4. Toffe camping, alleen onze buren waren erg saai. Kon nog geen goedemorgen vanaf :{w Verder ook niets gemerkt van overlast.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar ^O^
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:24:39 #147
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113712308
Camping A4 represent.
Goedemorgen!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juli 2012 @ 13:29:11 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_113712448
De visboer met z'n Kibbeling O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_113712480
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
De visboer met z'n Kibbeling O+
Had jij trouwens de donderdag een groen shirt aan? :)
pi_113712554
Weet iemand trouwens waar je analoge foto's voor een mooie prijs op een cd kan laten zetten? Een cd is genoeg, ik hoef de foto's er niet los bij te hebben.

Heb namelijk 3 wegwerpcamera's volgeschoten. :)
pi_113712603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Weet iemand trouwens waar je analoge foto's voor een mooie prijs op een cd kan laten zetten? Een cd is genoeg, ik hoef de foto's er niet los bij te hebben.

Heb namelijk 3 wegwerpcamera's volgeschoten. :)
Bij de HEMA of de AH kun je dat doen. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juli 2012 @ 13:36:39 #152
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_113712721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Had jij trouwens de donderdag een groen shirt aan? :)
Jup :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_113712904
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
De visboer met z'n Kibbeling O+
Broodje zalm :9
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:55:00 #154
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113713501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Bayswater het volgende:
Dat werpen met volle bierbekers is wel vrij triest, kreeg er eentje 3 meter voor mij zo'n ding vol tegen zijn harses aan. Was wel sneu :N
ik hoop voor je dat het bier was.... was het koud?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:56:29 #155
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113713556
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ik lees dat ze ook corona bezitten wordt het volgend jaar dan ook een corona bar ipv de joe-piler. :D

In ieder geval wat meer keus in dranken zou wel fijn zijn. Of net zoals op LL een grote beker bier voor 1.5 bon. :+
desperado's hebben ze al jaren. corona erbij? .. ach ja. waarom niet.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_113713707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:56 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

desperado's hebben ze al jaren. corona erbij? .. ach ja. waarom niet.
Waar verkochten ze die dan, ik heb ze in ieder geval niet gezien.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:03:02 #157
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113713798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waar verkochten ze die dan, ik heb ze in ieder geval niet gezien.
^^^^^^^
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:37:41 #158
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113715108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

ik hoop voor je dat het bier was.... was het koud?
Was een jongen een stukje voor mij dus heb geen idee. In het donker vaak volgepiste dingen inderdaad.

Desperado's en Corona's nooit gezien overigens .

En een oesterbar zonder wodka :N
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:07:33 #159
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_113716182
Ik vind geen wodka en dergelijke eigenlijk wel een goed idee. Op Benicassim bv hebben ze dat wel hoorde ik, en dan ligt er niet af en toe een gast laveloos tegen een boom of hek, maar permanent overal.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:11:16 #160
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113716337
Doen ze inderdaad daarom en buiten wordt er ook geen sterke drank verkocht.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_113716352
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef ErikT het volgende:
Ik vind geen wodka en dergelijke eigenlijk wel een goed idee. Op Benicassim bv hebben ze dat wel hoorde ik, en dan ligt er niet af en toe een gast laveloos tegen een boom of hek, maar permanent overal.
Genoeg stomdronken gasten gezien op werchter, of dat nu van het bier of sterke drank komt boeit toch niet. En zoals je eerder opmerkt dat je voor goedkoper voedsel naar buiten kan, dat kunnen die mensen die sterke willen natuurlijk ook. Dus waarom niet op het terrein zelf die sterke drank verzorgen, de coktailbar bij lowlands vind ik ook altijd wel lekker.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:29:09 #162
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_113716998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Genoeg stomdronken gasten gezien op werchter, of dat nu van het bier of sterke drank komt boeit toch niet. En zoals je eerder opmerkt dat je voor goedkoper voedsel naar buiten kan, dat kunnen die mensen die sterke willen natuurlijk ook. Dus waarom niet op het terrein zelf die sterke drank verzorgen, de coktailbar bij lowlands vind ik ook altijd wel lekker.
Nou, wat ik zeg. Dan loopt het nog erger uit de klauw. Ik denk dat je dat niet moet willen. Nou ja, cocktails zou nog wel kunnen. Maar pure wodka of bv tequila lijkt me onwenselijk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:30:41 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113717049
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113717124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou, wat ik zeg. Dan loopt het nog erger uit de klauw. Ik denk dat je dat niet moet willen. Nou ja, cocktails zou nog wel kunnen. Maar pure wodka of bv tequila lijkt me onwenselijk.
Niets mis met wat tequilla weg te tikken.



En zoals iemand (bayswater?) ook al zijn bacardileduc mee smokkelt kan het ook natuurlijk. :P
pi_113717142
Heeft iemand hier ook op zaterdag die man gezien in zijn groene mankini? Wat een baas!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_113718971
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand hier ook op zaterdag die man gezien in zijn groene mankini? Wat een baas!
ja, helaas :'(

En Michael Jackson en Freddie Mercury, die waren wel tof _O_
pi_113719032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef ChatGirl het volgende:
Heeft iemand hier ook op zaterdag die man gezien in zijn groene mankini? Wat een baas!
Die was verschrikkelijk _O-

Krijg trouwens kippenvel als ik dit terugzie!

pi_113719137
Ik heb weinig met Papillon, maar live 1 van de beste nummers _O_
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:24:45 #169
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113719340
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:25:17 #170
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113719360
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:16 schreef Piles het volgende:

[..]

ja, helaas :'(

En Michael Jackson en Freddie Mercury, die waren wel tof _O_
En Slash, en Axl Rose, en Amy Whinehouse.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113719760
Jullie vergeten de 2d versie van tupac bij hof van commerce. _O-
pi_113719900
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:34 schreef Basp1 het volgende:
Jullie vergeten de 2d versie van tupac bij hof van commerce. _O-
En Obama _O-
pi_113720064
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

En Obama _O-
En de Paus.

De Noren die we tegen zijn gekomen snapten er echt helemaal geen hol van. Die hebben we het wel ff uit moeten leggen :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:48:16 #174
231633 Xummon
of toch niet?
pi_113720441
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Eerste keer Rock Werchter/festival en het was helemaal geweldig. Enorme leuke sfeer ook en aardige mensen.

We zaten trouwens op camping A1. Prima camping. Alleen een hel op de nacht van zondag op maandag. Ruzies, lawaai, feestjes, kampvuurtjes en in de fik staande tenten. :P
ja bij the Doghouse was het inderdaad een rare sfeer op sommige dagen, voor de rest is A1 altijd top
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:58:06 #175
231633 Xummon
of toch niet?
pi_113720951
Hoogtepunten::
Kraantje Pappie (ja echt, hele tent stond op zijn kop, lekkere opening)
DJ Fresh live
Dropkick Murphys (stond helemaal vooraan)
Whiz Kalifa (alleen eigenlijk door de vlaamse schone op mijn schouders :P )
James Morrison Enige slechte aan het optreden was dan ook de plaat die hij opdroeg aan zijn overleden vader (en daarbij ook aan iedere bekende die je kent en mist) waardoor ik ff een brok in de keel kregen en de sfeer ff weg was. De schone dames om mee heen waren dan wel weer een pluspunt
Mac Miller
Chase en Status
Deadmau5

Grootse verliezer
Blink-182
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:11:16 #176
221615 ApperlooDude
Bôh, jatoch!
pi_113721592
Voor het eerst op Rock Werchter en gelijk een blijvertje. Heerlijk lang weekend genoten.

Woensdag tegen een uurtje of 12 kwamen we aan en hebben we een tof plekje gevonden op camping A3. Onze Zweedse buren hadden als thema Harry Potter meegenomen en dat spatte er gelijk op de eerste middag lekker van af met een potje 'drinking quidditch'. Toffe gasten, dat maakt het ook leuk op de camping.

Verder qua optredens op de eerste dag genoten van All American Rejects, Elbow en Justice. De tweede dag was voor mij wel een mindere met uitzondering van Katzenjammer en Deadmau5. Zaterdag een volle dag met Alabama Shakes (wat achteraf wat tegenviel), Noah and the Whale, Simple Minds, Ben Howard, Mumford and Sons, Editors (wát een show, wát een sensatie. Heerlijk) en Chase & Status. Helemaal kapot gegaan toen. Zondag lekker bijgekomen op de camping en voor de Murpheys gegaan, even langs Die Antwoord voor the ninja, toen Snow Patrol en RHCP.

Met onze stomme koppen zijn we in de rij gaan staan voor het voorvak, na Florence, om zo bij RHCP vooraan te kunnen staan. Shit hey, wat veel mensen. We stonden goed vooraan, maar ik kon amper normaal ademen (en dan ben ik een gezonde jongen van 21) en had wel wat zorgen over mijn vriendin. Beetje jammer dat ze zóveel mensen in het voorvak lieten!

Verder als klachtje dat je, als je tussen de barn, pyramid en main zat (op het gras daar) je geluid hoorde van alle 3 de podia. Als je iets wilde volgen in de barn moest je per sé achteraan gaan staan bij de tent, anders werd het overstemd door andere podia. Jammer, had graag bij Ed Sheeran bijvoorbeeld in het gras gezeten en gechilled. Nu stond ik achter een dranghek tegen een tentzeil aan te kijken ..

Samenvatting; Topweekend, volgend jaar weer.
pi_113722610
Ik vond die polsbandjes wel een beetje vreemd. Alsof je zo van de Toppers af kwam :{
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:35:12 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113722778
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vond die polsbandjes wel een beetje vreemd. Alsof je zo van de Toppers af kwam :{
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113722841
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

:')
Teveel glitters :')
pi_113723552
Waarom werden die bandjes eigenlijk ook nog elke dag gescand?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:59:16 #181
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113723797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef Basp1 het volgende:
Waarom werden die bandjes eigenlijk ook nog elke dag gescand?
crowd control. weet je wat er ongeveer op het terrein rondloopt.

en wat dronken mensen betreft.. donderdag avond lag er een gozer bij de picnic tafels... probeerde 6x op te staan en de zesde keer lukte dat en toen viel die weer om na 3 stappen vooruit en 4 stappen terug en zo ging dat nog wel effe door. en iedereen stond erbij en keek ernaar.
en bij ons op de camping waren een paar australische vrouwen... jemig wat kunnen die zuipen (en er slecht tegen). Flessen jaegermeister en bacardi gingen er in waar je bijstond... en lopen was er daar ook niet echt meer bij ..
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:12:43 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113724242
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:14:53 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113724319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

:')
Oh, jij vond ze wel mooi met dat glittergoud? :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:16:41 #184
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113724386
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Oh, jij vond ze wel mooi met dat glittergoud? :')
Nee, niet echt functioneel tbh. Maar hey, het is een tof festivalbandje, wear it proud.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113724415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef ApperlooDude het volgende:

Verder als klachtje dat je, als je tussen de barn, pyramid en main zat (op het gras daar) je geluid hoorde van alle 3 de podia.
Knap zeg als die eerste twee nooit tegelijk spelen ;)
pi_113724478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

crowd control. weet je wat er ongeveer op het terrein rondloopt.

Dat denk ik niet, want je hoefde niet te scannen als je naar buiten ging. Denk dat het gewoon was om fraude tegen te werken :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:20:09 #187
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113724535
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, want je hoefde niet te scannen als je naar buiten ging.
Dat is niet helemaal waar. Ik ben ook een paar keer gescanned toen ik naar buiten liep.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_113724602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ik ben ook een paar keer gescanned toen ik naar buiten liep.
Ah oke, wij gingen alleen op het laatst naar buiten en toen hoefde het nooit. Vandaar :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:26:20 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113724737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ah oke, wij gingen alleen op het laatst naar buiten en toen hoefde het nooit. Vandaar :)
Ja ik kan me voorstellen dat ze er op een bepaald moment mee stoppen want dan is het niet nuttig en niet praktisch.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_113724830
Camping C3 hier. Wat heb ik geweldig genoten.
Absolute hoogtepunt was toch echt Editors. Kippenvel tot en met. O+ O+ O+

De Peppers vond ik wel wat tegenvallen, en The Cure was helemaal slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bronson op 03-07-2012 21:24:18 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 juli 2012 @ 18:29:38 #191
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_113724856
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_113724903
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef Bronson het volgende:
en The Cure was helemaal slecht.
Pardon?
pi_113725134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Pardon?
Ja sorry. Ze zijn sowieso voor mijn tijd. Dus alleen de radionummers ken ik, en daarbij stond Robert Smith als een saaie emotieloze zanger op het podium. Dat zal dan wel part of the act zijn, maar ik vond het nou niet echt genieten.
Dan had ik liever Simple Minds als afsluiter op de 1e avond. Die waren een stuk beter.
pi_113725499
Camping A6 op aanraden van een FOK!ker. Wel wat ver maar heerlijke sfeer; rustig, relaxed, geen kinderfeestje en de beheerders waren echt super vriendelijk. Een van onze vrienden kwam later met het OV, had echt een rotreis gehad en kon ook de tenten niet vinden terwijl de rest op het terrein stond. Beheerders hebben haar opgevangen met gratis bier en gezelschap. Super! Ook de biertent op deze camping was gaaf; laatste middag heerlijk drankspelletjes zitten spelen met een stel Engelsen.

Genoten van de laatste 3 dagen (eerste dag was ik niet lekker en ben ik thuis gebleven). Heerlijk weer, geweldige sfeer, tof gezelschap en geweldige artiesten.

Gezien: Miles Kane, Wiz Khalifa, Jack White, dEUS, Pearl Jam, Deadmau5, Alabama Shakes, Noah & The Whale, Nneka, Wolfmother, Kasabian, Mumford & Sons, The Vaccines, Dropkick Murphys, Noel Gallagher, Florence + The Machine, Snow Patrol en RHCP.

Bijna alle artiesten deden het naar verwachting (waren dus leuk en goed bezig). Pearl Jam, Noel Gallagher, Wolfmother en Jack White vond ik echt geweldige concerten die erboven uit stegen. Dat Noel Gallagher ook nog Don't Look Back In Anger speelde was voor mij de kers op de taart. Ik had wat setlists van High Flying Birds bekeken en had het nummer er nog nooit tussen zien staan, dus het was ook echt wel een verrassing.

Noah & The Whale vond ik erg tegenvallen, Florence was echt fucking saai. Op zaterdagavond was ik nogal brak en zat ik lekker met de buren op de camping te keuvelen. Via StuBru hoorden we The XX en ik was echt blij dat ik daar niet bij was. Hoe saai. Wat deden die op het hoofdpodium?

[ Bericht 9% gewijzigd door Nielsch op 03-07-2012 18:57:28 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_113725627
Het eten bij de standjes buiten het festivalterrein (zo bij camping A2 en A3 geloof ik) was echt een stuk beter dan het eten op het festivalterrein. Voor een stuk minder geld kreeg je echt veel meer. De eerste avond 4,5 munt voor een of andere bamihap uitgegeven waarna ik nog steeds enorm veel honger had. Tweede avond had ik voor 8 euro (omgerekend 3 munten + 50 cent) echt een geweldige grote bak pasta met heerlijke saus en kaas. Aanrader ^O^
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_113725946
Enige minpunt was dat ze de kriek vervangen hadden door rosébier :')

Gelukkig hadden ze in de campingtent wel kriek ^O^

Ook de dubbele tosti met een hele berg groenten voor 4 euro was daar een prima lunch!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_113726025
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:28 schreef Bronson het volgende:
The Cure was helemaal slecht.
Kan het niet beoordelen want ik was er niet maar heb echt supergoede verhalen gehoord over The Cure. Ik vind het ook wel jammer dat ik ze heb gemist.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_113726088
Owja, dat las ik nog ergens in een krant die ik vond:

De burgemeester van Haacht (dorpje waar een groot gedeelte van de A-campings en parkings in liggen) is de tweede avond tijdens een alcoholcontrole gepakt met veel te veel alcohol achter het stuur. Zijn rijbewijs is voor 15 dagen ingenomen _O-
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 3 juli 2012 @ 19:43:59 #199
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113727974
Ik heb iedere dag rechts van de Marquee zo'n wok-shizzle-dingetje gehaald voor 3 bonnen, lekker en een goede maaltijd. :)
Flesje bier
pi_113728756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kan het niet beoordelen want ik was er niet maar heb echt supergoede verhalen gehoord over The Cure. Ik vind het ook wel jammer dat ik ze heb gemist.
Tja, nou ik als neutrale toeschouwer werd er niet gelukkig van. En de mensen bij die bij ons om de tent heen stonden, vonden het ook niet alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')