Donderdagochtend bijtijds aangereden naar camping C7. Misschien wat verder lopen dan andere campings, maar een gezellige camping waar we al enkele jaren komen. Enig nadeel dit jaar was dat de boiler van de douches kapot was en we dus alleen koud water hadden

Maar dat mocht de pret verder niet drukken.
Op donderdag de volgende acts gezien, waarbij gezegd moet worden dat we ons voornamelijk op het veld voor de Main Stage hebben opgehouden het hele weekend:
All American Rejects, matig optreden.
Within Temptation, wel een goed optreden maar niks aparts verder. Normaal spat er toch wat meer energie van hun optredens af.
Elbow, niet mijn muziek dus vond er weinig aan.
The Cure, waarbij opviel dat Smith nog goed bij stem is. Goed optreden verder.
Toen begon het bier te werken en de vermoeidheid en zijn we weggegaan.
Op vrijdag alle acts op het hoofdpodium gezien waarbij Jack White en Pearl Jam er uit sprongen. Bij een volgende keer mogen ze van mij Pearl Jam ook weer gewoon als hoofdact programmeren.
Zaterdag was voor ons de beste dag met erg goede optredens van Black Box Revelation, Wolfmother en de vooral de Editors lijken gewoon elk jaar beter te worden. Erg goede show neergezet.
Tegenvallers vond ik Mumford & Sons en zoals hier ook al eerder werd gezegd, de XX. Om zoiets op de Main te zetten, slaapverwekkend. Alles in hetzelfde tempo en saai.
Verdere optredens op de Main waren niks speciaal mijn inziens, maar leuke dagvulling
Eerste optreden op zondag was voor ons The Vaccines, niet mijn ding.
Dropkick Murphys maakten er weer een geweldig feest van! Maar dat is eigenlijk bij elk optreden van hun.
Noel Gallager met zijn vogels was erg matig, het optreden van zijn broer was 2 jaar geleden leuker
Florence was een goed optreden. Daar straalt energie en enthousiasme vanaf. Heb ze 2 jaar geleden in de tent gemist, maar snapte nu wel waarom het veld zo vol stond bij deze act.
Snow Patrol zette een degelijke act neer en was een goede opwarmer voor de Peppers.
En de Peppers maakten er wederom een goed optreden van met, zoals gewend, veel schermen en kleurtjes. Een mooie en waardige afsluiter van Werchter 2012.
Kortom, was weer een geslaagd weekend voor mij en op naar volgend jaar!