crowd control. weet je wat er ongeveer op het terrein rondloopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:53 schreef Basp1 het volgende:
Waarom werden die bandjes eigenlijk ook nog elke dag gescand?
Oh, jij vond ze wel mooi met dat glittergoud?quote:
Nee, niet echt functioneel tbh. Maar hey, het is een tof festivalbandje, wear it proud.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij vond ze wel mooi met dat glittergoud?
Knap zeg als die eerste twee nooit tegelijk spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Verder als klachtje dat je, als je tussen de barn, pyramid en main zat (op het gras daar) je geluid hoorde van alle 3 de podia.
Dat denk ik niet, want je hoefde niet te scannen als je naar buiten ging. Denk dat het gewoon was om fraude tegen te werkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
crowd control. weet je wat er ongeveer op het terrein rondloopt.
Dat is niet helemaal waar. Ik ben ook een paar keer gescanned toen ik naar buiten liep.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want je hoefde niet te scannen als je naar buiten ging.
Ah oke, wij gingen alleen op het laatst naar buiten en toen hoefde het nooit. Vandaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik ben ook een paar keer gescanned toen ik naar buiten liep.
Ja ik kan me voorstellen dat ze er op een bepaald moment mee stoppen want dan is het niet nuttig en niet praktisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ah oke, wij gingen alleen op het laatst naar buiten en toen hoefde het nooit. Vandaar
Mooiste van het weekendquote:
Ja sorry. Ze zijn sowieso voor mijn tijd. Dus alleen de radionummers ken ik, en daarbij stond Robert Smith als een saaie emotieloze zanger op het podium. Dat zal dan wel part of the act zijn, maar ik vond het nou niet echt genieten.quote:
Kan het niet beoordelen want ik was er niet maar heb echt supergoede verhalen gehoord over The Cure. Ik vind het ook wel jammer dat ik ze heb gemist.quote:
Tja, nou ik als neutrale toeschouwer werd er niet gelukkig van. En de mensen bij die bij ons om de tent heen stonden, vonden het ook niet alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kan het niet beoordelen want ik was er niet maar heb echt supergoede verhalen gehoord over The Cure. Ik vind het ook wel jammer dat ik ze heb gemist.
met dat nummer heeft Gallagher elk concert van zijn tour afgeslotenquote:Dat Noel Gallagher ook nog Don't Look Back In Anger speelde was voor mij de kers op de taart. Ik had wat setlists van High Flying Birds bekeken en had het nummer er nog nooit tussen zien staan, dus het was ook echt wel een verrassing
SSSSSSSSSTTTTT stil nou.. straks staat onze hele camping vol met dat klootjesvolk. Laten we het lekker rustig houden (en tot 5 uur bier drinken inde tentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef Nielsch het volgende:
Camping A6 op aanraden van een FOK!ker. Wel wat ver maar heerlijke sfeer; rustig, relaxed, geen kinderfeestje en de beheerders waren echt super vriendelijk. Een van onze vrienden kwam later met het OV, had echt een rotreis gehad en kon ook de tenten niet vinden terwijl de rest op het terrein stond. Beheerders hebben haar opgevangen met gratis bier en gezelschap. Super! Ook de biertent op deze camping was gaaf; laatste middag heerlijk drankspelletjes zitten spelen met een stel Engelsen.
Genoten van de laatste 3 dagen (eerste dag was ik niet lekker en ben ik thuis gebleven). Heerlijk weer, geweldige sfeer, tof gezelschap en geweldige artiesten.
Gezien: Miles Kane, Wiz Khalifa, Jack White, dEUS, Pearl Jam, Deadmau5, Alabama Shakes, Noah & The Whale, Nneka, Wolfmother, Kasabian, Mumford & Sons, The Vaccines, Dropkick Murphys, Noel Gallagher, Florence + The Machine, Snow Patrol en RHCP.
Bijna alle artiesten deden het naar verwachting (waren dus leuk en goed bezig). Pearl Jam, Noel Gallagher, Wolfmother en Jack White vond ik echt geweldige concerten die erboven uit stegen. Dat Noel Gallagher ook nog Don't Look Back In Anger speelde was voor mij de kers op de taart. Ik had wat setlists van High Flying Birds bekeken en had het nummer er nog nooit tussen zien staan, dus het was ook echt wel een verrassing.
Noah & The Whale vond ik erg tegenvallen, Florence was echt fucking saai. Op zaterdagavond was ik nogal brak en zat ik lekker met de buren op de camping te keuvelen. Via StuBru hoorden we The XX en ik was echt blij dat ik daar niet bij was. Hoe saai. Wat deden die op het hoofdpodium?
A6 ligt vrij afgelegen ten opzichte van A4, A3 etc. Afgesneden door een weg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:24 schreef Bayswater het volgende:
A6 ligt toch net over een andere gemeentegrens met andere drankschenktijden? Tenminste dat kan ik mij van vroeger herinneren.
dEUS vond ik tegenvallen (ook al had ik ze nooit eerder gezien, wel verhalen over gehoord en geluisterd naar ze), De Morgen ook als ik de recensie mag geloven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef IAmKloot het volgende:
weing mensen noemen dEUS, ik vond ze echt geweldig. Isbells was echt mijn hoogtepunt, ik kende ze een beetje maar hun mix van blues, folk en rock kon mij meer dan bekoren. Van de headliners vond ik alleen Pearl jam echt knallen. Verder waren Noel Gallagher's High Flying Birds, The Vaccines en My Morning Jacket geweldig
Dat was ik en ik heb nog zo gezegd dat je dat niet aan de grote klok moest hangen......quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef Nielsch het volgende:
Camping A6 op aanraden van een FOK!ker. Wel wat ver maar heerlijke sfeer; rustig, relaxed, geen kinderfeestje en de beheerders waren echt super vriendelijk. Een van onze vrienden kwam later met het OV, had echt een rotreis gehad en kon ook de tenten niet vinden terwijl de rest op het terrein stond. Beheerders hebben haar opgevangen met gratis bier en gezelschap. Super! Ook de biertent op deze camping was gaaf; laatste middag heerlijk drankspelletjes zitten spelen met een stel Engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |