Camping A6 op aanraden van een FOK!ker. Wel wat ver maar heerlijke sfeer; rustig, relaxed, geen kinderfeestje en de beheerders waren echt super vriendelijk. Een van onze vrienden kwam later met het OV, had echt een rotreis gehad en kon ook de tenten niet vinden terwijl de rest op het terrein stond. Beheerders hebben haar opgevangen met gratis bier en gezelschap. Super! Ook de biertent op deze camping was gaaf; laatste middag heerlijk drankspelletjes zitten spelen met een stel Engelsen.
Genoten van de laatste 3 dagen (eerste dag was ik niet lekker en ben ik thuis gebleven). Heerlijk weer, geweldige sfeer, tof gezelschap en geweldige artiesten.
Gezien: Miles Kane, Wiz Khalifa, Jack White, dEUS, Pearl Jam, Deadmau5, Alabama Shakes, Noah & The Whale, Nneka, Wolfmother, Kasabian, Mumford & Sons, The Vaccines, Dropkick Murphys, Noel Gallagher, Florence + The Machine, Snow Patrol en RHCP.
Bijna alle artiesten deden het naar verwachting (waren dus leuk en goed bezig). Pearl Jam, Noel Gallagher, Wolfmother en Jack White vond ik echt geweldige concerten die erboven uit stegen. Dat Noel Gallagher ook nog Don't Look Back In Anger speelde was voor mij de kers op de taart. Ik had wat setlists van High Flying Birds bekeken en had het nummer er nog nooit tussen zien staan, dus het was ook echt wel een verrassing.
Noah & The Whale vond ik erg tegenvallen, Florence was echt fucking saai. Op zaterdagavond was ik nogal brak en zat ik lekker met de buren op de camping te keuvelen. Via StuBru hoorden we The XX en ik was echt blij dat ik daar niet bij was. Hoe saai. Wat deden die op het hoofdpodium?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 18:57:28 ]