geen grote frigo op wielen mee, maar ook het hele festival koud bier. geen probleemquote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef daankes het volgende:
Net terug van een geweldig weekendje Werchter.
Grote FRIGO op wielen met bier bij dus tot aan de laatste dag koud bier.
Hoogtepunten: Editors, wat waren die gooooooeeeed, Florence + The Machine, The XX, M&S, Noel Gallagher, Kasabian. Ben vast wel wat vergeten.
Verder zelf op zaterdag tussen Editors en Chase n Statuseen groot feest met onze eigen hit (Kom naar de tent, Kom naar de tent, want daar is Jezus met zijn Band, oh vader oh heilige geest, het is nog nooit zo gezellig geweest) en het jonassen.
Mijn beste festival so far.
Hier niet, echt goedquote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef Bayswater het volgende:
De loempia's vielen overigens wat slecht dit jaar.
Ik stond vorig jaar in het voorvak bij Arctic Monkeys, en dat viel tegen. Nu dus maar een keer nietquote:Bij Editors voor de verandering ook eens in het voorvak gaan staan, geen spijt van gehad.
Hahahaha dat was echt supervet.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:12 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat opblaasvissengevecht tijdens Pearl Jam was trouwens![]()
In 2013 zouden toch 4 podia komen?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Volgend jaar komt The Barn rechts van het hoofdpodium te staan (waarvoor er wat bomen moeten sneuvelen). De Marquee komt dan weer 'alleen' te staan links van het hoofdpodium. Hierdoor zal de doorgang (flessenhals) tussen de 2 terreinen wat ontlast worden.
Zo tof dat ze Weight Of The World hebben gespeeldquote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef daankes het volgende:
Editors
Wat een gaaf optreden, gave nieuwe nummers en tof vuurwerk!
Je bent toch geen vrouw he? Zag tijdens dat nummer in ieder geval ook al een vrouwke bij iemand op de schouders huilen. Kwam ook paar keer in beeld op het scherm dacht ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo tof dat ze Weight Of The World hebben gespeeldStond even een potje te janken. Nummer heeft me veel geholpen met het verwerken van het overlijden van mijn ma. Vorig jaar, net de dag na Werchter, werd ze ziek
Nein, 100% mannelijk hierquote:Op maandag 2 juli 2012 22:05 schreef daankes het volgende:
[..]
Je bent toch geen vrouw he? Zag tijdens dat nummer in ieder geval ook al een vrouwke bij iemand op de schouders huilen. Kwam ook paar keer in beeld op het scherm dacht ik.
Damnquote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef Bayswater het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)voor-Nederlander.ece
![]()
Dat laatste stuk op de E19 gisteren ook een uur vast gestaan door vage wegwerkzaamheden.
Ik mag toch hopen dat de Marquee groter wordt want dit jaar is toch weer duidelijk geworden dat die veel en veels te klein is.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef lolcat8811 het volgende:
Volgend jaar komt The Barn rechts van het hoofdpodium te staan (waarvoor er wat bomen moeten sneuvelen). De Marquee komt dan weer 'alleen' te staan links van het hoofdpodium. Hierdoor zal de doorgang (flessenhals) tussen de 2 terreinen wat ontlast worden.
Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
Het was weer erg gezellig. Hadden ook leuke buren op de camping. Tevreden
A3 was goed te doen, op Hollanders met een oversized karaokemachine naquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...
Ja, B0 was herrie tot diep in de nacht. Gelukkig viel ik altijd als een blok in slaap (met oordoppen). Maja, heb toch alleen maar snachts op de camping rondgebracht. En 't festival zelf vond ik geniaal.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef mieknok het volgende:
Wij stonden op A4, chille camping. Vorig jaar A2, was ook goed. Is B0 zo'n feestcamping dan? Dan weet ik in ieder geval waar ik volgend jaar gewoon bij A blijf... Ben gesteld op mijn nachtrust
Wij stonden op A4(wilden eigenlijk A2 zoals gebruikelijk). Erg wisselend volk maar zeker afgelopen nacht een enorme bedrijvigheidquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ik stond op B0 en het was 1 groot kinderfestijn. Is dat op andere campings anders? Bijvoorbeeld aan de A-kant? Dat ga ik dan in ieder geval onthouden voor volgend jaar...
Ah, das minder, maar lang leve de slaapdoppen haha, ik gebruik ze ook altijd.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:50 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ja, B0 was herrie tot diep in de nacht. Gelukkig viel ik altijd als een blok in slaap (met oordoppen). Maja, heb toch alleen maar snachts op de camping rondgebracht. En 't festival zelf vond ik geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |