doe maarquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, dan blijf ik je gewoon uitlachen over die bh's.
21quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Staal het volgende:
Ik zat die test ook te doen.
Uitslag
Uw score op deze test is 21.
1196 deelnemers hebben deze test ingevuld.
Hoe ervaart iemand met autisme de wereld? Ontdek wat er gebeurt als je sociale brein niet goed werkt. Hoe is het als je geen lichaamstaal begrijpt en je zintuigen snel overprikkeld raken - alles over autisme
11-22 is een gemiddelde score
U hebt een gemiddelde score. De meeste vrouwen scoren rond de 15. De meeste mannen scoren rond de 17.
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test.quote:
Nog net geen autistische trekjes. Lekker dan.quote:
Ja ik lul gewoon met iedereenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk ook. Maar de manco zat hem in de misantropische vragen. Ik heb eigenlijk geen zin meer in allerlei kletspraat over het weer en hoest. Ik zeg liever gedag en loop door. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet. Stomme test..
Die ga ik niet doen, dat wil ik niet weten en bovendien kan ik morgen onder een bus liggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef Staal het volgende:
Voor degene die nieuwsgierig zijn hier de test:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Staal het volgende:
Er is ook een test om je levensverwachting te testen..
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20leeftijd
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 79.4 jaar oud te worden.
Als je het Wilhelmus uit je hoofd moet kennen dan ga ik ook falen, dus la maar zittenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
Serieus dat van Sobibor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Karina het volgende:
Ik durf geen van twee testen te doenDeze heb ik wel gedaan, de inburgeringstest, die vragen zijn lastig en sommige zijn gewoon idioot (ik had volgens mij een 5.1).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:34 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijk domme en overbodige vragen in die test. Ben je een man: ja!
Waarom moet ik daarna nog een heel rijtje vragen over of ik een vrouw ben, of ik kinderen kan krijgen enzovoort invullen.
Verder bij de leeftijden van grootouders ingevuld dat die jonger dan 60 waren toen doodgingen (vermoord in Sobibor), vervolgens allerlei vragen over hun ziektes.
Enfin, volgens die test heb ik nog ongeveer 13 jaar te leven.
Dan heb je de laatste vraag gemist, Joi.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Pff, te veel vragen. Na 5 vragen verloor ik mijn interesse al. Maar ja, ik schijn dan ook een ADHD'er te zijn (en die verliezen snel hun interesse).
[..]
Poe, ik ben benieuwd wat er bij FANNvanhetlaatsteuur uitkomt, aangezien ze al 60+ is.
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.quote:
Ja, daar maak ik geen grappen over.quote:
Nee, dat dacht ik al... naar zulke dingen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik geen grappen over.
Ik mag nog ruim 40 jaar. Ik vind dat best lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zit nu volgens die test precies op de helft van mijn leven. Best een naar idee als je bedenkt dat het omgevlogen is en eigenlijk steeds sneller lijkt te gaan.
Als kind is een jaar echt een lange tijd. Inmiddels is het niets meer.
Ja, ik heb ook weleens wat van die vragen gezien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:38 schreef Staal het volgende:
Die heb ik ook eens gedaan en toen zou ik ook het land uit moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |