abonnement Unibet Coolblue
pi_102073161
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat gelul tussendoor klinkt zo ingestudeerd en is ook niet leuk genoeg. Beter laten ze dat gewoon weg.
Idd. En tevens: hippe brillen ;(
pi_102074708
Nog ff die rapservice terug gekeken, toch wel erg knap gedaan.

De rest was ronduit bagger
٩๏̯͡๏)۶
pi_102075130
Ik kijk het even terug en ondanks dat ik het niet supergrappig vind, vind ik Yolanthe wel goed nagedaan, die mimiek en die maniertjes echt precies :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102076763
Rapservice altijd goud _O_

Van mij mogen ze ook uit die studio weg.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102079215
Ik denk altijd met weemoed terug aan Kopspijkers bij het zien van dit programma. Hoewel de eerste seizoenen nog wel oké waren.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 07:47:57 #56
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102086106
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef Saavedra het volgende:
Ik denk altijd met weemoed terug aan Kopspijkers bij het zien van dit programma. Hoewel de eerste seizoenen nog wel oké waren.
Ja, dat heb ik ook. Waarom halen ze dat niveau niet meer? ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102086616
quote:
3s.gif Op zondag 18 september 2011 07:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Waarom halen ze dat niveau niet meer? ;(
Het valt me op dat ze minder gebruik maken van gastacteurs, wat ze vroeger wel deden. Marjan Luif vond ik altijd erg goed. En hoe de sketches nu aan elkaar gepraat worden komt ook erg gekunsteld over. Dat werkte beter toen ze het nog in de vorm deden van een quasi-actualiteitenrubriek.

Ik deel de mening van de overige posters, het niveau was tamelijk laag. De rapservice was het hoogtepunt, Jolanthe was ook nog wel aardig, maar hard gelachen heb ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kramerica-Industries op 18-09-2011 09:27:11 ]
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_102087284
Koefnoen begint met het seizoen dramatischer te worden. Stop toch met deze onzin, heren! Het is over uit, uitgemolken rotzooi.

De (onbekende) typetjes zijn tenenkrommend en tien keer minder grappig (hele slechte a-humor teksten) dan bijvoorbeeld bij Draadstaal of Jiskefet.

Ook dat bijdehante toontje van de heren slaat steeds minder aan. Het komt totaal niet natuurlijk over; maar over als een slechte act. Koefnoen is een karikatuur van zichzelf geworden.

Maar goed, omdat er geen drol op tv is (En Zie Ze Vliegen evenmin grappig is) zal Koefnoen ongetwijfeld elke keer weer rond een miljoen kijkers trekken :r.
pi_102087322
quote:
3s.gif Op zondag 18 september 2011 07:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Waarom halen ze dat niveau niet meer? ;(
Ten eerste was Kopspijkers-cabaret slechts een minuut of 10. Koefnoen duurt 30 minuten ofzo, eigenlijk is het concept daar hélémáál niet geschikt voor.

Ten tweede is de zeitgeist van nu totaal anders, en zijn typetjes niet per definitie grappig meer. Mensen kennen dat nu wel. Humor evolueert ook. Maar de Koefnoen-heren niet.
pi_102087348
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef alors het volgende:
Ik kijk het even terug en ondanks dat ik het niet supergrappig vind, vind ik Yolanthe wel goed nagedaan, die mimiek en die maniertjes echt precies :D
Typetjes kan tegenwoordig elke flapdrol, kijk maar naar Carlo en Irene.
pi_102087363
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:32 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat gelul tussendoor klinkt zo ingestudeerd en is ook niet leuk genoeg. Beter laten ze dat gewoon weg.
Ik kijk er zelfs naar met plaatsvervangende schaamte. Ik heb medelijden met het publiek dat er zit omdat ze iets voorgeschoteld krijgen wat totaal niet grappig meer is; maar dat het publiek uit medelijden dan toch maar een beetje lacht.

Of zou het publiek daadwerkelijk zo dom zijn?
pi_102087391
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind sowieso imitaties leuker dan typetjes. :)
Die eeuwige huisvrouwen die ze nadoen kennen we onderhand wel. Verzin iets nieuws, heren Koefnoen!
pi_102087509
Redelijke aflevering, Rapservice was erg goed: Piet piraat...

Vorig seizoen heb ik alleen moeten lachen om deze sketch...dus ik hoop dat het dit seizoen wel wat beter wordt

pi_102087569
"redelijke aflevering" :').

Tijd voor een poll.

Poll: Is Koefnoen nog steeds goed?
Ja, het blijft leuk.
Nee, weg met die rotzooi.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_102087905
quote:
3s.gif Op zondag 18 september 2011 07:47 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Waarom halen ze dat niveau niet meer? ;(
Jack Spijkerman is er niet meer om de heren in goede banen te leiden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102087941
quote:
13s.gif Op zondag 18 september 2011 10:17 schreef pberends het volgende:
Koefnoen begint met het seizoen dramatischer te worden. Stop toch met deze onzin, heren! Het is over uit, uitgemolken rotzooi.

De (onbekende) typetjes zijn tenenkrommend en tien keer minder grappig (hele slechte a-humor teksten) dan bijvoorbeeld bij Draadstaal of Jiskefet.

Ook dat bijdehante toontje van de heren slaat steeds minder aan. Het komt totaal niet natuurlijk over; maar over als een slechte act. Koefnoen is een karikatuur van zichzelf geworden.

Maar goed, omdat er geen drol op tv is (En Zie Ze Vliegen evenmin grappig is) zal Koefnoen ongetwijfeld elke keer weer rond een miljoen kijkers trekken :r.
Ironisch wel dat je hier 'de spijker op de kop' slaat.
pi_102089002
Duidelijk, dit hoef ik niet terug te kijken.
sig verwijderd door FA
pi_102094225
Ik viel er gisteren toevallig in, bij dat stukje van Yolanthe, dat ik nog wel aardig vond. Maar in het algemeen had ik ook het gevoel van 'we weten het nu wel'. Het programma ontwikkelt zich veel te weinig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 14:30:39 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102096263
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 10:34 schreef pberends het volgende:
"redelijke aflevering" :').

Tijd voor een poll.
Wat een onzinnige poll, zoals bijna elke poll trouwens. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 14:31:49 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102096320
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2011 10:51 schreef Specularium het volgende:
Jack Spijkerman is er niet meer om de heren in goede banen te leiden.
Gelukkig bedoel je dit niet serieus. Ik schrok. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 18 september 2011 @ 14:35:46 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 18 september 2011 @ 14:44:00 #72
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_102096898
Ze moeten Bassie weer laten opdraven _O_

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_102096902
quote:
3s.gif Op zondag 18 september 2011 14:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat een onzinnige poll, zoals bijna elke poll trouwens. :{
Zinniger dan de Koefnoen-uitzending van gisteren.
pi_102097035
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik viel er gisteren toevallig in, bij dat stukje van Yolanthe, dat ik nog wel aardig vond. Maar in het algemeen had ik ook het gevoel van 'we weten het nu wel'. Het programma ontwikkelt zich veel te weinig.
Het programma ontwikkelt zich helemaal niet, en komt daarom steeds oubolliger over. Humor evolueert zoals ik al zei.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 15:22:22 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102098491
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten Bassie weer laten opdraven _O_

Dat was een topper! :D
Zo moet het, maar zo worden ze helaas niet meer gemaakt. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')