Jup.. Toch niet laatste berichtje dusquote:
Logisch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Koelvloeistof is weer boven het markeringspunt. Dus er is niets gelekt/verdampt, maar zat het gewoon in de motor/radiator/waar dan ook. Is dat een logische redenatie of is het magisch bijgevuld?
Verschillen hè . Ik kijk graag tegen een mooi dash aan, zelfs al kijk ik de meeste tijd gewoon naar buitenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd
Logisch. Het nivo verschilt nogal tussen een warme / koude motor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Koelvloeistof is weer boven het markeringspunt. Dus er is niets gelekt/verdampt, maar zat het gewoon in de motor/radiator/waar dan ook. Is dat een logische redenatie of is het magisch bijgevuld?
quote:
Dan maak ik me daar vanaf nu geen zorgen meer om, bedankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Logisch. Het nivo verschilt nogal tussen een warme / koude motor.
Dat deed ik in de McDrive, zonder iemand achter mequote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:11 schreef JDude het volgende:
Heb je nog geluk dat je in de lucht stampte en niet op de rem.
whehehe ja, ik heb dat probleem niet (maar dat komt omdat ik automaat gewend ben, omdat ik niet handgeschakeld mag rijden)quote:
Best wel eventjes wennen he? . Als je er eenmaal aan gewend bent rijdt het wel lekker, maar behoorlijk saai .quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:05 schreef Hitomi het volgende:
Een automaat en ik gaan NOG niet samen
Ik had dat een keer bij de auto van mn broertje, die remt een heel stuk gevoeliger dan mijn eigen auto. Ik zat bijna met mn tanden in het stuurquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:47 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Dat deed ik in de McDrive, zonder iemand achter me
Zo, vervelend is dat he? Hoe harder je rijdt, hoe meer last je ervan hebt. Van het weekend ruim 800 kilometer gereden, heb zeker een paar liter gesproeid, maar zelfs dat helpt op een gegeven moment niet meer...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
whehehe ja, ik heb dat probleem niet (maar dat komt omdat ik automaat gewend ben, omdat ik niet handgeschakeld mag rijden)
Vanmorgen weer 110km in de Jetta gereden. Straks nog 110km terug. Ik word alleen niet goed van die tering vliegjes die op mn voorruit uit elkaar klappen bij 140km/u. Overigens word ik ook niet goed van die regensensor
Is die gevoeligheid niet in te stellen?quote:Niet dat ie 't niet doet, hij doet 't dus té goed. dan valt er 1 miezerig druppeltje en dan wist ie. Dat is op zich niet erg, maar op een verder droge ruit levert dat alleen maar strepen op
Niet dat ik weet. Er zijn verschillende standenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vaker ramen reinigen dan
Maarre is die regensensor niet in te stellen?
Sommige mensen zijn al gevaarlijk genoeg als ze 2 handen aan het stuur hebben, als ze dan ook nog eens 5x de ruitenwisser moeten bedienen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
T is gewoon een vorm van luxe. Elke zot kan ook zelf zn lichten aan zetten, maar toch is er ook een licht sensor. Dan kun je nog argumenteren dat je je lichten makkelijker vergeet dan je ruitenwissers aangezien water op je ruit direct voor slecht zicht zorgt, maar als je, als het schemerig begint te worden 'vergeet' om je lampen aan te zetten moet je gewoon helemaal niet autorijden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
Klopt, maar daar gaat het niet om . Het is gewoon luxe en handig, zorgt voor meer comfort. Zo heeft mijn BMW ook een leuke feature: in de 'normale' stand van de ruitenwissers, gewoon continu dus, gaat ie met interval wissen als je stil staat, om dus te voorkomen dat ie nodeloos wist en slijtage veroorzaakt. Helemaal niet nodig en iedereen kan ook zelf de wissers even uitzetten en weer aanzetten als je gaat rijden, maar het is wel handig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
Hoe is het met je remmen afgelopen? Of had je dat al gepost?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn al gevaarlijk genoeg als ze 2 handen aan het stuur hebben, als ze dan ook nog eens 5x de ruitenwisser moeten bedienen...
Nou, d'r schijnt een hoop regen aan te komen, dus ik vermoed dat ik vanavond alle tijd heb om dat uit te proberen Ben wel benieuwd of ik met dat knopje de gevoeligheid in kan stellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat het niet om . Het is gewoon luxe en handig, zorgt voor meer comfort. Zo heeft mijn BMW ook een leuke feature: in de 'normale' stand van de ruitenwissers, gewoon continu dus, gaat ie met interval wissen als je stil staat, om dus te voorkomen dat ie nodeloos wist en slijtage veroorzaakt. Helemaal niet nodig en iedereen kan ook zelf de wissers even uitzetten en weer aanzetten als je gaat rijden, maar het is wel handig.
Btw Coolguy, ben benieuwd of de BMW-methode bij jou ook werkt (gevoeligheid van de sensor instellen dus). Laat maar horen als het binnenkort weer heeft geregend .
Van wat ik zo lees op het internet is dat niet 123 mogelijk. Zelfs de dealer heeft daar geen instelmogelijkheden voor. Dat is wel apart!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, d'r schijnt een hoop regen aan te komen, dus ik vermoed dat ik vanavond alle tijd heb om dat uit te proberen Ben wel benieuwd of ik met dat knopje de gevoeligheid in kan stellen.
Als er ook maar iets van water, hoe fijn ook, op mn ruit komt, dan wist dat ding. Bv, een auto die een stuk voor me rijdt op de snelweg gebruikt zn ruitensproeiers. Nou, dat waait altijd naar achteren, maar hoe verder je er achter rijdt, hoe 'fijner' die mist wordt van waterdruppels. Op je eigen ruit is het dan soms niet eens meer dan een speldenknopje, en dan nog kleiner (itt tot regen waar er gewoon echt druppels op je ruit komen) en dan alsnog direct wissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |