abonnement Unibet Coolblue
pi_100237817
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Kriegel het volgende:
Wacken?
Jup.. Toch niet laatste berichtje dus :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 17:06:09 #277
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_100238405
120 km. maar vandaag. Wel weer even achteruitrijden kunnen oefenen op een redelijk smalle bedrijfsinrit incl blinde hoek van 90 graden.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_100239237
Net even toeristische route genomen, maar dan tegendraads. Om te zwaaien naar alle strandidioten die weer konden aansluiten in de file _O- :')
pi_100241292
Koelvloeistof is weer boven het markeringspunt. Dus er is niets gelekt/verdampt, maar zat het gewoon in de motor/radiator/waar dan ook. Is dat een logische redenatie of is het magisch bijgevuld?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:51:58 #280
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100243244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Koelvloeistof is weer boven het markeringspunt. Dus er is niets gelekt/verdampt, maar zat het gewoon in de motor/radiator/waar dan ook. Is dat een logische redenatie of is het magisch bijgevuld?
Logisch.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 20:36:49 #281
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_100245147
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 15:56 schreef L0we het volgende:

[..]

Oh, daar kan ik niet zo van wakker liggen eerlijk gezegd :)
Verschillen hè :). Ik kijk graag tegen een mooi dash aan, zelfs al kijk ik de meeste tijd gewoon naar buiten :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_100256752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Koelvloeistof is weer boven het markeringspunt. Dus er is niets gelekt/verdampt, maar zat het gewoon in de motor/radiator/waar dan ook. Is dat een logische redenatie of is het magisch bijgevuld?
Logisch. Het nivo verschilt nogal tussen een warme / koude motor.
pi_100257004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:51 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Logisch.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef L0we het volgende:

[..]

Logisch. Het nivo verschilt nogal tussen een warme / koude motor.
Dan maak ik me daar vanaf nu geen zorgen meer om, bedankt!

Nu nog wel even voor zaterdag dashboard verlichting repareren.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_100258263
:X Een automaat en ik gaan niet samen :X

Was net een kennis bij ons op visite, die in het bezit is van een Fiat Panda automaat. Halverwege de dag werd er besloten naar de film te gaan en het leek hem een heel goed excuus om mij eens te zien rijden.

Ondanks dat ik tegen mezelf gezegd had dat ik het eerste jaar geen automaat wilde rijden, besloot ik het toch maar te doen, want elke meter geeft weer wat ervaring in het verkeer.

Ik bleef maar gas loslaten en in de lucht stampen om te proberen te koppelen, wat bij mij vervolgens weer tot lichte paniek vervolgde, om mezelf daarna weer gerust te kunnen stellen dat het een automaat was.. :|W


Maaaar, wel voor het eerst door de McDrive als bestuurder zijnde. Dat is ook iets wat genoemd mag worden :Y
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:11:52 #285
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_100260287
Heb je nog geluk dat je in de lucht stampte en niet op de rem.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_100261623
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 08:11 schreef JDude het volgende:
Heb je nog geluk dat je in de lucht stampte en niet op de rem.
Dat deed ik in de McDrive, zonder iemand achter me :+
pi_100262610
Dan sta je wel snel stil..:P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 10:33:05 #288
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100262746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:27 schreef Marco001 het volgende:
Dan sta je wel snel stil..:P
whehehe ja, ik heb dat probleem niet (maar dat komt omdat ik automaat gewend ben, omdat ik niet handgeschakeld mag rijden) :P

Vanmorgen weer 110km in de Jetta gereden. Straks nog 110km terug. Ik word alleen niet goed van die tering vliegjes die op mn voorruit uit elkaar klappen bij 140km/u. Overigens word ik ook niet goed van die regensensor :P

Niet dat ie 't niet doet, hij doet 't dus té goed. dan valt er 1 miezerig druppeltje en dan wist ie. Dat is op zich niet erg, maar op een verder droge ruit levert dat alleen maar strepen op :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100263062
Vaker ramen reinigen dan :P :P
Maarre is die regensensor niet in te stellen?
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_100263148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 02:05 schreef Hitomi het volgende:
:X Een automaat en ik gaan NOG niet samen :X

Best wel eventjes wennen he? ;). Als je er eenmaal aan gewend bent rijdt het wel lekker, maar behoorlijk saai :P.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:47 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Dat deed ik in de McDrive, zonder iemand achter me :+
Ik had dat een keer bij de auto van mn broertje, die remt een heel stuk gevoeliger dan mijn eigen auto. Ik zat bijna met mn tanden in het stuur :+

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

whehehe ja, ik heb dat probleem niet (maar dat komt omdat ik automaat gewend ben, omdat ik niet handgeschakeld mag rijden) :P

Vanmorgen weer 110km in de Jetta gereden. Straks nog 110km terug. Ik word alleen niet goed van die tering vliegjes die op mn voorruit uit elkaar klappen bij 140km/u. Overigens word ik ook niet goed van die regensensor :P
Zo, vervelend is dat he? Hoe harder je rijdt, hoe meer last je ervan hebt. Van het weekend ruim 800 kilometer gereden, heb zeker een paar liter gesproeid, maar zelfs dat helpt op een gegeven moment niet meer...
quote:
Niet dat ie 't niet doet, hij doet 't dus té goed. dan valt er 1 miezerig druppeltje en dan wist ie. Dat is op zich niet erg, maar op een verder droge ruit levert dat alleen maar strepen op :{
Is die gevoeligheid niet in te stellen?
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 10:52:01 #291
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100263196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:47 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vaker ramen reinigen dan :P :P
Maarre is die regensensor niet in te stellen?
Niet dat ik weet. Er zijn verschillende standen

0 Sensor uit
1 Sensor aan
2 Ruitenwisser op interval (met knopje hoe lang die intervallen moeten zijn)
3 Ruitenwisser continue
4 Ruitenwisser continue, snel

Als de sensor aan staat, en het regent, dan hangt het van de hoeveelheid regen af hoe snel die ruitenwissers gaan. Dus, als er maar 3 druppels vallen, en 1 van die 3 druppels komt toevallig op het gedeelte van de ruit waar de sensor zit, dan gaan die ruitenwissers. Volgens mij kan ik daar verder niks aan doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:02:32 #292
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_100265438
Tip: met de instelbare interval kun je vaak de gevoeligheid van de regensensor regelen. Hoe hoger het interval, hoe gevoeliger. Zo is het bij BMW in elk geval wel. Ik werd ook ooit gek van die sensor en het feit dat ie op de meest leipe tijden onnodig begon te wissen, tot iemand me dat vertelde :).

Dus op standje 1 voor de sensor en dan aan die intervalknop slingeren. Misschien werkt 't :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:21:12 #293
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_100266164
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:22:29 #294
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100266209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
Sommige mensen zijn al gevaarlijk genoeg als ze 2 handen aan het stuur hebben, als ze dan ook nog eens 5x de ruitenwisser moeten bedienen... _O-
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 12:29:28 #295
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100266437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
T is gewoon een vorm van luxe. Elke zot kan ook zelf zn lichten aan zetten, maar toch is er ook een licht sensor. Dan kun je nog argumenteren dat je je lichten makkelijker vergeet dan je ruitenwissers aangezien water op je ruit direct voor slecht zicht zorgt, maar als je, als het schemerig begint te worden 'vergeet' om je lampen aan te zetten moet je gewoon helemaal niet autorijden.

Het zijn allemaal gewoon snufjes die het makkelijker (niet per se minder irritant :P ) maken, en het verkoopt natuurlijk he, want zaken als lane assist en euh, het befaamde 'kopje koffie' (die ik beiden niet heb), ja, als dat ineens op een Ford zit, dan is dat toch iets wat interessant klinkt bij het verkoop/gekocht-praatje ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:32:42 #296
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_100266559
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef Kriegel het volgende:
Eigenlijk zijn het ook best wel loze dingen, regensensors. Elke zot kan toch ook zelf wel dat hendeltje bedienen en inschatten wanneer dat nodig is?
Klopt, maar daar gaat het niet om :). Het is gewoon luxe en handig, zorgt voor meer comfort. Zo heeft mijn BMW ook een leuke feature: in de 'normale' stand van de ruitenwissers, gewoon continu dus, gaat ie met interval wissen als je stil staat, om dus te voorkomen dat ie nodeloos wist en slijtage veroorzaakt. Helemaal niet nodig en iedereen kan ook zelf de wissers even uitzetten en weer aanzetten als je gaat rijden, maar het is wel handig.

Btw Coolguy, ben benieuwd of de BMW-methode bij jou ook werkt (gevoeligheid van de sensor instellen dus). Laat maar horen als het binnenkort weer heeft geregend ;).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_100266655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:22 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn al gevaarlijk genoeg als ze 2 handen aan het stuur hebben, als ze dan ook nog eens 5x de ruitenwisser moeten bedienen... _O-
Hoe is het met je remmen afgelopen? Of had je dat al gepost? :@
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 12:41:01 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_100266860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:32 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Klopt, maar daar gaat het niet om :). Het is gewoon luxe en handig, zorgt voor meer comfort. Zo heeft mijn BMW ook een leuke feature: in de 'normale' stand van de ruitenwissers, gewoon continu dus, gaat ie met interval wissen als je stil staat, om dus te voorkomen dat ie nodeloos wist en slijtage veroorzaakt. Helemaal niet nodig en iedereen kan ook zelf de wissers even uitzetten en weer aanzetten als je gaat rijden, maar het is wel handig.

Btw Coolguy, ben benieuwd of de BMW-methode bij jou ook werkt (gevoeligheid van de sensor instellen dus). Laat maar horen als het binnenkort weer heeft geregend ;).
Nou, d'r schijnt een hoop regen aan te komen, dus ik vermoed dat ik vanavond alle tijd heb om dat uit te proberen ;) Ben wel benieuwd of ik met dat knopje de gevoeligheid in kan stellen.

Als er ook maar iets van water, hoe fijn ook, op mn ruit komt, dan wist dat ding. Bv, een auto die een stuk voor me rijdt op de snelweg gebruikt zn ruitensproeiers. Nou, dat waait altijd naar achteren, maar hoe verder je er achter rijdt, hoe 'fijner' die mist wordt van waterdruppels. Op je eigen ruit is het dan soms niet eens meer dan een speldenknopje, en dan nog kleiner (itt tot regen waar er gewoon echt druppels op je ruit komen) en dan alsnog direct wissen. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_100267125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, d'r schijnt een hoop regen aan te komen, dus ik vermoed dat ik vanavond alle tijd heb om dat uit te proberen ;) Ben wel benieuwd of ik met dat knopje de gevoeligheid in kan stellen.

Als er ook maar iets van water, hoe fijn ook, op mn ruit komt, dan wist dat ding. Bv, een auto die een stuk voor me rijdt op de snelweg gebruikt zn ruitensproeiers. Nou, dat waait altijd naar achteren, maar hoe verder je er achter rijdt, hoe 'fijner' die mist wordt van waterdruppels. Op je eigen ruit is het dan soms niet eens meer dan een speldenknopje, en dan nog kleiner (itt tot regen waar er gewoon echt druppels op je ruit komen) en dan alsnog direct wissen. :P
Van wat ik zo lees op het internet is dat niet 123 mogelijk. Zelfs de dealer heeft daar geen instelmogelijkheden voor. Dat is wel apart!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:51:43 #300
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_100267261
wat een nacht....

Waren op bezoek in Remscheid, wilden naar huis om 1:00, auto wil niet starten, draait wel rond, maar slaat niet aan. Nog een paar keer geprobeerd, niks.

Bellen. Afsleepwagen. Die nog ff de ECU gereset door de accu eraf te halen, hielp ook niks.

toen begon het: Naar huis, dat was te ver (dik 2 a 2,5 uur met zo'n vrachtwaggel). een plaats dichterbij (waar de schoonouders wonen) kon wel volgens de man (die weer emt zijn chef had gebeld en die weer met onze verzekering).

Eindelijk daar, auto midden op straat afgezet.... Handig. Schoonvader start de auto (in de versnelling) en wil hem zo het oprit op hobbelen. Na 10 sec start ineens de auto! En sinds toen geen problemen meer gehad.

Lekker... ook geen foutmeldingen in het systeem volgens de garage.....

Alleen, vanmorgen de verzekering gebeld; Eigenlijk hadden ze ons gewoon naar huis moeten brengen, of we hadden een hotyelovernachting betaald gekregen. Die wisten van niks, ze hebben de van de afsleepdienst helemaal niet meer gebeld met de verzekering!

Eikels! mjah. Wel irritant dat je zo niet echt op je auto kan vertrouwen.... Enigste wat de garage nog melde was evt. de komende tijd ook de reservesleutel meenemen. als ie dan niet start, andere sleutel proberen, om uit te sluiten dat het iets met de startblokkering te maken heeft.

Nu nog een vraagje van mijn kant: De garage zegt, dat als het motorstoringslampje niet brandt, er ook geen fouten in het systeem staan (ok, spannningsuitval bv, omdat de accu eraf was, maar verder geen storingen?). Klopt dit?

Want uitlezen kost 15 euro, en als er echt niks instaat, dan heeft dat ook geen zin.... Wie weet het?

Zaterdag is de zoon van de eigenaar van de garage er weer hoop ik, die moet dan maar ff kijken, en dan kost het ook niks denk ik.

Vooralsnog niks geen problemen, starten en lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')