Het groeit nog steeds gestaag, support wordt steeds groter. Er zijn zelfs sites die exclusief bitcoin accepteren en paypal eruit geflikkers hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Bestaat deze bubble nog ja? Hoe lang denken jullie dat het nog gaat duren?
Ik geloof er totaal niet in. Maar goed, de tijd zal het leren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het groeit nog steeds gestaag, support wordt steeds groter. Er zijn zelfs sites die exclusief bitcoin accepteren en paypal eruit geflikkers hebben
Klopt. Het is totaal niet in te schatten of het écht groot gaat worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik geloof er totaal niet in. Maar goed, de tijd zal het leren...
Weet je waar bruce momenteel is? In japan. Op bezoek bij MagicalTux, de eigenaar van MtGox, de website waar 90% van alle handel in BTC plaatsvind.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Even die link van je gelezen Whuzz, maar die gozer is creepy zeg, die Bruce !
lol, wat? Als je dat soort onzin post, graag even met bronvermeldingen erbij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het groeit nog steeds gestaag, support wordt steeds groter. Er zijn zelfs sites die exclusief bitcoin accepteren en paypal eruit geflikkers hebben
Een andere munteenheid. Je kunt met de bitcoin client dus geen solidcoins, of ixcoins, of i0coins of namecoins ontvangen of versturen. Elk van die coins heeft ook een verschillende waarde en al die waardes zijn ook nog eens niet gekoppeld aan elkaar. Het is dus echt een andere "valuta".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:
Hoe zit het nou met die bitcoin alternatieven zoals Solidcoin?
Moet ik dat zien als een totaal andere munteenheid?
Of als een andere "client" voor bitcoin?
SolidCoin is (net als i0coin, ixcoin en namecoin) een andere, alternatieve digitale valuta.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:
Hoe zit het nou met die bitcoin alternatieven zoals Solidcoin?
Moet ik dat zien als een totaal andere munteenheid?
Of als een andere "client" voor bitcoin?
Yup, de code kan zo van github gehaald worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:
Is solidcoin ook open source? Dan is het misschien een leuk idee om FOK!coins te maken? Er zijn nu toch al 4 alternatieven, een 5e kan er best bij.
jazeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup, de code kan zo van github gehaald worden.
Kan jij een beetje programmeren?
Fokoins! I'm inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:
Is solidcoin ook open source? Dan is het misschien een leuk idee om FOK!coins te maken? Er zijn nu toch al 4 alternatieven, een 5e kan er best bij.
Daar hoop ik inderdaad opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef eleusis het volgende:
Ja, weg met al die varianten. Maar misschien is de competitie wel een goede impuls voor Bitcoin zelf. Want laten we wel zijn: sommige features (encrypted wallet en meer granulaire difficulty-bepaling) liggen wel érg voor de hand, er wordt al lang om geschreeuwd, en aan Bitcoin zelf wordt al een tijd weinig verbeterd. Het beste wat Bitcoin kan doen is alle goede ideeën overnemen, zodat de andere *coins geen bestaansrecht meer hebben.
Ook niet als je overal op de wallen met titcoins kunt betalen die je zelf mined?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hou het lekker bij bitcoins, gedoe met 5 verschillende soorten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook niet als je overal op de wallen met titcoins kunt betalen die je zelf mined?
nee, daarvoor heb je al bitcoins. het bitcoin teken is immers het baht teken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien zijn BoyCoins iets voor Bruce. Alleen te gebruiken in Pattaya.
Je hebt anders nog wel een stuk of 40 Namecoinsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hou het lekker bij bitcoins, gedoe met 5 verschillende soorten.
Dit is dus waarom ik niet meer de IT in wilquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:
Oh, en die Matthew N. Wright of whatever zijn naam is roept even glashard in dat topic dat iedere kerel eigenlijk vind dat vrouwen die zich sexy kleden verkrachting over zichzelf afroepen.
Mijn god zeg, als bitcoin enige kans van slagen wil hebben moet dat forum echt afgekapt worden.
Stel je bent nieuw in bitcoin en je wilt even lezen hoe de veteranen er nu tegen aan kijken. Je gaat naar het bitcoin forum en opent het "Bitcoin Discussion" gedeelte. Dan zie je bovenaan een waarschuwing dat je wallet.dat gestolen gaat worden door een trojan en daaronder 20 hate-topics over thaise sex-oorden, pedo's, verkrachters en mislukte bitcoin conferenties... goed begin!
Ojaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt anders nog wel een stuk of 40 Namecoins
1,15 BTC.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oja.
Wat is de waarde daar nu van in bitcoins?.
Als je me er een bitcoin voor teruggeeft ben ik tevreden, als je wilt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1,15 BTC.
Da's toch 15% rendement in 2 maand... Dat red je niet bij Moneyou
Draai je de daemon?quote:Cost of name_firstupdate : - NMC : 10.65684302
waar volg je dat? links?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef Whuzz het volgende:
Ho.ly.shit. Het drama rond Bruce Wagner, MyBitcoin, Bold Funding, enz enz wordt dieper en dieper. Het gaat zo snel dat het bijna niet meer te volgen is.
dus daar zijn die buttcoins voor...quote:Op donderdag 1 september 2011 09:09 schreef eleusis het volgende:
Mja, wel leuke rel op zich voor een dagje, maar het heeft met Bitcoin niet zo gek veel te maken.
Oh, dus een shitstorm aan negatieve publiciteit heeft niet zoveel met bitcoin te maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:09 schreef eleusis het volgende:
Mja, wel leuke rel op zich voor een dagje, maar het heeft met Bitcoin niet zo gek veel te maken.
Duh, iemand die aankondigt op het publieke forum dat hij/zij straks voor een miljoen aan bitcoins gaat kopen is uiteraard een dikke vette trollquote:Op donderdag 1 september 2011 09:11 schreef eleusis het volgende:
Wat vindt iedereen van die "Maria" trouwens, volgens mij een keiharde troll
ik wacht nog even tot de storm met betrekking tot die pedo is gaan liggen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef MaGNeT het volgende:
De koers staat nu op 8,2 Dollar.
Een mooi aankoopmoment
De koerst staat nu nog op 8,2 Dollar.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef MaGNeT het volgende:
De koers staat nu op 8,2 Dollar.
Een mooi aankoopmoment
Bruce Wagner is geen Bitcoin, het is gewoon iemand die veel gedaan heeft voor Bitcoin maar het nu verknald heeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot de storm met betrekking tot die pedo is gaan liggen.
Amerikanen zijn nogal van de associaties. Als er nog meer shit van die kerel naar boven komt dan stappen veel mensen uit de bitcoin. dus is het verstandig om nu niet te kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bruce Wagner is geen Bitcoin, het is gewoon iemand die veel gedaan heeft voor Bitcoin maar het nu verknald heeft.
Waait wel weer over die storm, idd.
Da's dan fijn jouw probleem.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef MaGNeT het volgende:
@Whuzz: Ik weet niet of je op mij reageert maar ik kan je reacties al weken niet lezen, tamelijke tijdverspilling.
Precies. En dat niet alleen, er stapt ook vrijwel niemand meer IN bitcoin. Iedereen die nu op bitcoin googled en op de bitcoin forums leest ziet al het drama, het gezeik, de scams, de hacks en bedenkt zich wel 10 keer.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Amerikanen zijn nogal van de associaties. Als er nog meer shit van die kerel naar boven komt dan stappen veel mensen uit de bitcoin. dus is het verstandig om nu niet te kopen.
Wat mij betreft niet, scammers heb je op alle markten. Figuren die op goud afkomen zijn net zo erg bijvoorbeeld. Ik vond het wel een lachen relletje de eerste dag, maar het is nu een beetje saai aan het worden IMHO (kan je anders over denken)quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef Whuzz het volgende:
Oh, dus een shitstorm aan negatieve publiciteit heeft niet zoveel met bitcoin te maken?![]()
Net zo veel als Bruce Wagners manhoerenbezoekjes met de Baht te maken hebben, omdat hij die daarin afrekent. Leuk voor wie Bruce Wagner volgt, maar niet zo boeiend voor een discussie van de Baht... Duidelijk komkommertijd, er is ook al een paar weken geen écht Bitcoinnieuws of schandaal geweest.quote:Maar goed, wat hebben bitcoin conferences, MyBitcoin verdewenen bitcoins en MtGox nou met bitcoin te maken![]()
Er blijft positief en negatief nieuws. Ik wacht het lekekr afquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef Scorpie het volgende:
No wai dat ik in die strop ga hangen met mijn nek. Bitcoin is stervende.
Ja, maar er zijn maar weinig markten zo afhankelijk van een extreem kleine, puur internet georienteerde groep mensen als Bitcoin.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef eleusis het volgende:
Wat mij betreft niet, scammers heb je op alle markten. Figuren die op goud afkomen zijn net zo erg bijvoorbeeld.
Zolang bitcoins nergens een geaccepteerd middel is om je belastingen mee te betalen, gaan vergelijkingen met écht geld hoe dan ook mank.quote:Net zo veel als Bruce Wagners manhoerenbezoekjes met de Baht te maken hebben, omdat hij die daarin afrekent.
Uh, een groot deel van het verhaal rond Wagner concentreert zich momenteel op het feit dat hij iets met het MyBitcoin (en dus honderdduizenden gestolen bitcoins) te maken heeft. Lijkt me gewoon deel van een schandaal.quote:er is ook al een paar weken geen écht Bitcoinnieuws of schandaal geweest.
Dát is pas trollen.quote:Nou weet ik ook wel dat je gewoon lekker aan het trollen bent,
Welk positief nieuws heb jij de afgelopen weken gezien danquote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er blijft positief en negatief nieuws. Ik wacht het lekekr af.
Stervende? Het is er pas 2 jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef Scorpie het volgende:
No wai dat ik in die strop ga hangen met mijn nek. Bitcoin is stervende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |