Ojaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt anders nog wel een stuk of 40 Namecoins
1,15 BTC.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oja.
Wat is de waarde daar nu van in bitcoins?.
Als je me er een bitcoin voor teruggeeft ben ik tevreden, als je wilt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1,15 BTC.
Da's toch 15% rendement in 2 maand... Dat red je niet bij Moneyou
Draai je de daemon?quote:Cost of name_firstupdate : - NMC : 10.65684302
waar volg je dat? links?quote:Op donderdag 1 september 2011 08:58 schreef Whuzz het volgende:
Ho.ly.shit. Het drama rond Bruce Wagner, MyBitcoin, Bold Funding, enz enz wordt dieper en dieper. Het gaat zo snel dat het bijna niet meer te volgen is.
dus daar zijn die buttcoins voor...quote:Op donderdag 1 september 2011 09:09 schreef eleusis het volgende:
Mja, wel leuke rel op zich voor een dagje, maar het heeft met Bitcoin niet zo gek veel te maken.
Oh, dus een shitstorm aan negatieve publiciteit heeft niet zoveel met bitcoin te maken?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:09 schreef eleusis het volgende:
Mja, wel leuke rel op zich voor een dagje, maar het heeft met Bitcoin niet zo gek veel te maken.
Duh, iemand die aankondigt op het publieke forum dat hij/zij straks voor een miljoen aan bitcoins gaat kopen is uiteraard een dikke vette trollquote:Op donderdag 1 september 2011 09:11 schreef eleusis het volgende:
Wat vindt iedereen van die "Maria" trouwens, volgens mij een keiharde troll
ik wacht nog even tot de storm met betrekking tot die pedo is gaan liggen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef MaGNeT het volgende:
De koers staat nu op 8,2 Dollar.
Een mooi aankoopmoment
De koerst staat nu nog op 8,2 Dollar.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:28 schreef MaGNeT het volgende:
De koers staat nu op 8,2 Dollar.
Een mooi aankoopmoment
Bruce Wagner is geen Bitcoin, het is gewoon iemand die veel gedaan heeft voor Bitcoin maar het nu verknald heeft.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wacht nog even tot de storm met betrekking tot die pedo is gaan liggen.
Amerikanen zijn nogal van de associaties. Als er nog meer shit van die kerel naar boven komt dan stappen veel mensen uit de bitcoin. dus is het verstandig om nu niet te kopen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bruce Wagner is geen Bitcoin, het is gewoon iemand die veel gedaan heeft voor Bitcoin maar het nu verknald heeft.
Waait wel weer over die storm, idd.
Da's dan fijn jouw probleem.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:38 schreef MaGNeT het volgende:
@Whuzz: Ik weet niet of je op mij reageert maar ik kan je reacties al weken niet lezen, tamelijke tijdverspilling.
Precies. En dat niet alleen, er stapt ook vrijwel niemand meer IN bitcoin. Iedereen die nu op bitcoin googled en op de bitcoin forums leest ziet al het drama, het gezeik, de scams, de hacks en bedenkt zich wel 10 keer.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Amerikanen zijn nogal van de associaties. Als er nog meer shit van die kerel naar boven komt dan stappen veel mensen uit de bitcoin. dus is het verstandig om nu niet te kopen.
Wat mij betreft niet, scammers heb je op alle markten. Figuren die op goud afkomen zijn net zo erg bijvoorbeeld. Ik vond het wel een lachen relletje de eerste dag, maar het is nu een beetje saai aan het worden IMHO (kan je anders over denken)quote:Op donderdag 1 september 2011 09:18 schreef Whuzz het volgende:
Oh, dus een shitstorm aan negatieve publiciteit heeft niet zoveel met bitcoin te maken?![]()
Net zo veel als Bruce Wagners manhoerenbezoekjes met de Baht te maken hebben, omdat hij die daarin afrekent. Leuk voor wie Bruce Wagner volgt, maar niet zo boeiend voor een discussie van de Baht... Duidelijk komkommertijd, er is ook al een paar weken geen écht Bitcoinnieuws of schandaal geweest.quote:Maar goed, wat hebben bitcoin conferences, MyBitcoin verdewenen bitcoins en MtGox nou met bitcoin te maken![]()
Er blijft positief en negatief nieuws. Ik wacht het lekekr afquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef Scorpie het volgende:
No wai dat ik in die strop ga hangen met mijn nek. Bitcoin is stervende.
Ja, maar er zijn maar weinig markten zo afhankelijk van een extreem kleine, puur internet georienteerde groep mensen als Bitcoin.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef eleusis het volgende:
Wat mij betreft niet, scammers heb je op alle markten. Figuren die op goud afkomen zijn net zo erg bijvoorbeeld.
Zolang bitcoins nergens een geaccepteerd middel is om je belastingen mee te betalen, gaan vergelijkingen met écht geld hoe dan ook mank.quote:Net zo veel als Bruce Wagners manhoerenbezoekjes met de Baht te maken hebben, omdat hij die daarin afrekent.
Uh, een groot deel van het verhaal rond Wagner concentreert zich momenteel op het feit dat hij iets met het MyBitcoin (en dus honderdduizenden gestolen bitcoins) te maken heeft. Lijkt me gewoon deel van een schandaal.quote:er is ook al een paar weken geen écht Bitcoinnieuws of schandaal geweest.
Dát is pas trollen.quote:Nou weet ik ook wel dat je gewoon lekker aan het trollen bent,
Welk positief nieuws heb jij de afgelopen weken gezien danquote:Op donderdag 1 september 2011 09:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er blijft positief en negatief nieuws. Ik wacht het lekekr af.
Stervende? Het is er pas 2 jaarquote:Op donderdag 1 september 2011 09:53 schreef Scorpie het volgende:
No wai dat ik in die strop ga hangen met mijn nek. Bitcoin is stervende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop