abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:52:53 #251
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_101388989
quote:
0s.gif
Op dinsdag 30 augustus 2011 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Bestaat deze bubble nog ja? Hoe lang denken jullie dat het nog gaat duren?
Het groeit nog steeds gestaag, support wordt steeds groter. Er zijn zelfs sites die exclusief bitcoin accepteren en paypal eruit geflikkers hebben ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:01:02 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_101389453
quote:
14s.gif
Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Het groeit nog steeds gestaag, support wordt steeds groter. Er zijn zelfs sites die exclusief bitcoin accepteren en paypal eruit geflikkers hebben ;)
Ik geloof er totaal niet in. Maar goed, de tijd zal het leren...
pi_101391111
quote:
0s.gif
Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik geloof er totaal niet in. Maar goed, de tijd zal het leren...
Klopt. Het is totaal niet in te schatten of het écht groot gaat worden.
Er zijn helaas mensen in dit topic die het niet eens een kans geven want zij "weten allang dat het niets wordt".

Bitcoin is nu wat het is en dat is meer dan velen er van verwacht hadden.
De nieuwe valuta brengen nieuwe technieken mee en dat is goed voor de competitie en vooruitgang.

Aan Bitcoin moet nog wat gesleuteld worden, omdat er wat ontwerpfouten in zitten.
Er zijn mensen die dan gelijk "zie je wel, het wordt niets" schreeuwen terwijl het op te lossen is:

- transacties duren soms te lang (verbeterdo in Solidcoin en inmiddels ook bij i0coin en ixcoin)
- difficulty zou kunnen blijven steken, zoals bij Namecoin is gebeurd (opgelost in Solidcoin en inmiddels ook i0coin en ixcoin)
- wallet.dat is niet versleuteld (opgelost in Solidcoin)

En zo zijn er nog wel wat kleine dingen die te verhelpen zijn met een nieuwe client, die dan wel mandatory (verplicht) doorgevoerd zou moeten worden.

Bitcoin zal meer moeten worden dan een speculantenmuntje, anders zal de aandacht verslappen.
Maar gezien de drive van sommige mensen op dat forum (niet de trollen) om er iets van te maken, moet dat goedkomen.
pi_101400223
@ Magnet: lol @ iedere critic een troll noemen. Heerlijk die naïviteit, love it! :D

Meer bitcoin drama: http://blog.ohinternet.com/8452/bitcoin-mining-for-comedy

Over de bitcoin koers, we lijken een nieuwe (uiteraard tijdelijk) stabiele waarde gevonden te hebben. We hebben een weekje of twee rond de 17 gehangen, toen een poosje rond de 15, een crash naar 5 gehad en terug geklommen naar 13, toen gedaald naar 10-11 en nu lijken we op 8-9 te hangen.

Je kunt veel over bitcoin zeggen, maar niet dat het geen duidelijk aangegeven uitstap momenten biedt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Whuzz op 31-08-2011 08:25:02 ]
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_101400368
Even die link van je gelezen Whuzz, maar die gozer is creepy zeg, die Bruce !
pi_101400462
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 08:32 schreef Scorpie het volgende:
Even die link van je gelezen Whuzz, maar die gozer is creepy zeg, die Bruce !
Weet je waar bruce momenteel is? In japan. Op bezoek bij MagicalTux, de eigenaar van MtGox, de website waar 90% van alle handel in BTC plaatsvind.
Fijne gedachte he? O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:47:40 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101400530
thaise hoertjes met bitcoin betalen.. hmmmmmm...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101400602
quote:
14s.gif
Op dinsdag 30 augustus 2011 21:52 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

lol, wat? Als je dat soort onzin post, graag even met bronvermeldingen erbij?
Bitcoin wordt niet groter, het wordt kleiner. De waarde daalt al twee maanden op rij, de mining difficulty gaat al 4 weken omlaag omdat meer en meer miners er mee ophouden en het bitcoin forum is één groot dramafest van scams, hacks en slecht nieuws.
De grote sites posten al een lange tijd niets meer over bitcoin en de "bitcoin conference" wist niet één nieuwshit te vergaren.
pi_101402638
Hoe zit het nou met die bitcoin alternatieven zoals Solidcoin?

Moet ik dat zien als een totaal andere munteenheid?
Of als een andere "client" voor bitcoin?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_101403589
quote:
14s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:

Een andere munteenheid. Je kunt met de bitcoin client dus geen solidcoins, of ixcoins, of i0coins of namecoins ontvangen of versturen. Elk van die coins heeft ook een verschillende waarde en al die waardes zijn ook nog eens niet gekoppeld aan elkaar. Het is dus echt een andere "valuta".
pi_101405679
quote:
14s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 10:45 schreef Flepke het volgende:

SolidCoin is (net als i0coin, ixcoin en namecoin) een andere, alternatieve digitale valuta.
Deze drijft op dezelfde technische basis als de Bitcoin (= open source).

Er zijn enkele verbeteringen aangebracht, zoals de versleutelde wallet, snellere transacties en een meer dynamische difficulty aanpassing (zowel op tijd als aantal blokken) zodat het netwerk niet stil kan vallen als er veel mensen afhaken.

Voorlopig lijkt SolidCoin de populairste alternatieve te worden.

De oprichter is erg betrokken, blijft werken aan nieuwe features, bugfixes, etc.
Helaas hangen er ook Bitcoin mensen rond in die topics die de oprichter zwart proberen te maken.

Zo'n forum is net als in het echte leven: er hangen idioten, trollen en oplichters rond maar ook mensen die er wat van proberen te maken of het minimaal een kans geven.

Ik verwacht niet dat ze Bitcoin van haar troon stoten maar om mee te speculeren is het leuk.
Ook worden er nieuwe dingen getest die mogelijk ook zijn weg vinden naar Bitcoin.
Het is een kweekvijver en de competitie is goed.

De Bitcoin gaat een mooie toekomst tegemoet :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:54:15 #262
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101406342
Is solidcoin ook open source? Dan is het misschien een leuk idee om FOK!coins te maken? Er zijn nu toch al 4 alternatieven, een 5e kan er best bij.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101406726
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:
Is solidcoin ook open source? Dan is het misschien een leuk idee om FOK!coins te maken? Er zijn nu toch al 4 alternatieven, een 5e kan er best bij.
Yup, de code kan zo van github gehaald worden.
Kan jij een beetje programmeren? :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:10:55 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101406966
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 13:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup, de code kan zo van github gehaald worden.
Kan jij een beetje programmeren? :P
jazeker.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:14:42 #265
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101407124
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 12:54 schreef Maanvis het volgende:
Fokoins! I'm in :)
censuur :O
pi_101407774
FoK-coin.. alleen al het aantal woordgrappen dat je daar mee kunt maken, maakt het een geweldig initiatief. Count me in! :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:47:40 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101408563
Jaa nieuwe munt met weer lage difficulty *O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:54:07 #268
136730 PiRANiA
pi_101408828
Ik hou het lekker bij bitcoins, gedoe met 5 verschillende soorten :{.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:55:49 #269
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_101408897
Ja, weg met al die varianten. Maar misschien is de competitie wel een goede impuls voor Bitcoin zelf. Want laten we wel zijn: sommige features (encrypted wallet en meer granulaire difficulty-bepaling) liggen wel érg voor de hand, er wordt al lang om geschreeuwd, en aan Bitcoin zelf wordt al een tijd weinig verbeterd. Het beste wat Bitcoin kan doen is alle goede ideeën overnemen, zodat de andere *coins geen bestaansrecht meer hebben.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:00:18 #270
136730 PiRANiA
pi_101409057
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef eleusis het volgende:
Ja, weg met al die varianten. Maar misschien is de competitie wel een goede impuls voor Bitcoin zelf. Want laten we wel zijn: sommige features (encrypted wallet en meer granulaire difficulty-bepaling) liggen wel érg voor de hand, er wordt al lang om geschreeuwd, en aan Bitcoin zelf wordt al een tijd weinig verbeterd. Het beste wat Bitcoin kan doen is alle goede ideeën overnemen, zodat de andere *coins geen bestaansrecht meer hebben.
Daar hoop ik inderdaad op :s).
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:02:44 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101409158
quote:
18s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ook niet als je overal op de wallen met titcoins kunt betalen die je zelf mined?
Een gedicht over Maanvis
pi_101409312
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ook niet als je overal op de wallen met titcoins kunt betalen die je zelf mined?
_O-

Misschien zijn BoyCoins iets voor Bruce. Alleen te gebruiken in Pattaya.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:09:54 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101409399
quote:
0s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]

_O-

Misschien zijn BoyCoins iets voor Bruce. Alleen te gebruiken in Pattaya.
nee, daarvoor heb je al bitcoins. het bitcoin teken is immers het baht teken.
Een gedicht over Maanvis
pi_101414714
quote:
18s.gif
Op woensdag 31 augustus 2011 13:54 schreef PiRANiA het volgende:
Je hebt anders nog wel een stuk of 40 Namecoins :P
pi_101417588
quote:
0s.gif
Op dinsdag 30 augustus 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:
Oh, en die Matthew N. Wright of whatever zijn naam is roept even glashard in dat topic dat iedere kerel eigenlijk vind dat vrouwen die zich sexy kleden verkrachting over zichzelf afroepen.
Mijn god zeg, als bitcoin enige kans van slagen wil hebben moet dat forum echt afgekapt worden.

Stel je bent nieuw in bitcoin en je wilt even lezen hoe de veteranen er nu tegen aan kijken. Je gaat naar het bitcoin forum en opent het "Bitcoin Discussion" gedeelte. Dan zie je bovenaan een waarschuwing dat je wallet.dat gestolen gaat worden door een trojan en daaronder 20 hate-topics over thaise sex-oorden, pedo's, verkrachters en mislukte bitcoin conferenties... goed begin! :')
Dit is dus waarom ik niet meer de IT in wil :W
Je hebt er altijd dit soort figuren rondlopen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop