abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:55:53 #276
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_90988144
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat nogal wat hoor.

10 races gereden en dan meteen hoog in de bol hebben :X
Hij heeft gelijk ;) Hoe hoog kun je jezelf schatten als je weet dat je eerst 7 andere teams langs moet om punten te pakken met een bak die langzamer is als een GP2. Iedere coureur wil punten pakken en het liefst winnen. Als je je zelf als doel geeft om enkel en alleen mee te kunnen rijden, dan verdien je het niet om f1-coureur te zijn, en verdien je enkel en alleen de stempel paydriver.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_90988260
Nouja ik persoonlijk ben van mening dat áls je al instapt in de F1 dat je dat dan zeker niet bij een derderangs kutteam eerste klas moet doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_90989181
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Nober het volgende:
Marussia Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jérôme d'Ambrosio

Waarom staat er nog TBA? Ook Petrov is al bevestigd bij Renault volgens wikipedia en hij staat op de Renault F1 website als driver.

[..]

Mallya...
Liuzzi OUT
Chandhok IN

Is dat nou zo moeilijk? :)
Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.
En dan Di Resta erin.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_90991408
Jon Noble van autosport.com op Twitter:

McLaren has announced it will launch its car in Berlin on February 4
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:35:50 #280
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_90993549
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef vosss het volgende:
Nouja ik persoonlijk ben van mening dat áls je al instapt in de F1 dat je dat dan zeker niet bij een derderangs kutteam eerste klas moet doen.
Het moet toch ergens gebeuren? Kijk naar Webber, Alonso, Trulli, Fisichella. Allemaal Minardi, derde rangs kutteam destijds. Oké, die laatste 2 zijn misschiens niet de allerbeste voorbeelden, maar hebben het allebei niet onverdienstelijk gedaan bij Renault. Niet iedereen heeft de luxe van ene Hamilton. Of suiker oompjes zoals Mateschitz.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_90995158
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Chandhok geen kans krijgt, hij deed het beter dan Senna maar werd toch gekicked.

Wat de GP2 kampioen betreft, die rijdt dit jaar voor Williams (Maldonado) en de runner-up voor Sauber (Pérez)... daar zal je wel blij mee zijn?
Zo hoort het wel ja.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:00:38 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91003468
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Trystar het volgende:
Jon Noble van autosport.com op Twitter:

McLaren has announced it will launch its car in Berlin on February 4
Ja en volgens hem doen ze de eerste test in Valencia niet met de nieuwe auto

McLaren plans interim car for first test

By Jonathan Noble Friday, January 7th 2011, 19:16 GMT

quote:
McLaren is set to use an interim car for the first Formula 1 test of 2011 at Valencia, AUTOSPORT understands, after announcing on Friday that its launch will be held in Berlin on February 4.

The first official test of the year takes place at Valencia from February 1-3, but McLaren will not unveil its new MP4-26 until the day after that test finishes.

AUTOSPORT understands that the launch is not simply a colour-scheme unveiling - but will be the actual first public appearance of the new car.

McLaren has declined to comment on its intentions for the first test at Valencia, but sources suggest the team is looking at using an updated version of the MP4-25 for the test - rather than its 2011 model.

It is understood that the car that will run at Valencia will likely be a modified hybrid of the current MP4-25, but fitted with aerodynamic developments and updates from the 2011 car.

Such a move would allow the team a few extra days of development time in the wind tunnel. Using a well-known platform will also ensure that McLaren should be able to complete plenty of mileage to gain data on how Pirelli's 2011 rubber interacts with the cars.

Tim Goss, chief engineer of McLaren's 2010 car, told AUTOSPORT last month that the outfit was upbeat about the progress being made with the new car.

"It's looking very good," Goss said. "We can't say much about it at the moment, but Doug [McKiernan, chief aerodynamicist] and his team have done a great job of creating the aerodynamic platform for the car, and it is looking good."

McLaren is not the only team that is choosing not to run its 2011 car in Valencia - with Force India, Virgin Racing and HRT all having so far confirmed that they will only run 2010 models for the first test.

World champion Red Bull Racing, which missed the first test last year, is making a big push to get its car ready for Valencia so it can understand better how the Pirellis work on the actual 2011 challenger.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 01:48:47 #283
184465 Migue
Sensuele man
pi_91012082
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.
En dan Di Resta erin.
Mallya is ook gekke Henkie niet, hij gaat echt geen bakken met geld betalen om Liuzzi in te ruilen voor Chandhok wie bij lange na nog geen plek bij een regelmatig puntenscorend team heeft afgedwongen. Di Resta daarentegen, verdient die kans wel.
pi_91012186
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?


quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Zo hoort het wel ja.
Maar als jij dat echt vind dan moeten er dus nu 12 GP2 coureurs in de F1 zitten? Rosberg, Kovalainen, Hamilton, Piquet, Glock, Di Grassi, Pantano, Senna, Hülkenberg, Petrov, Maldonado en Pérez.

Dat zijn namelijk de GP2 kampioenen en de runner-ups van 2005-2010, dan zou je over 5 jaar alleen maar GP2 coureurs in de F1 hebben... beetje te veel van het talenvolle als je het mij vraagt.

Dan word je op je wenken bediend zie ik, want alleen Pantano (Jordan, 2004) is het niet gelukt als GP2 kampioen, alle andere 11 wel en voor Pantano kreeg je Kobayashi.

Dat zou ten koste gaan van coureurs als Vettel, Kubica... en net als in de F1 geldt dat de beste auto/team vooraan mee doet voor het kampioenschap.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nober op 08-01-2011 02:03:22 ]
  zaterdag 8 januari 2011 @ 03:26:24 #285
184465 Migue
Sensuele man
pi_91013887
De Formule 1 moet zich verre houden van prijzengeld en beloningen voor prestaties in feederseries. Anders sluit de F1 andere raceklassen uit, en hoe kan je dan nog spreken van de beste coureurs ter wereld? De beste coureurs van de GP2 wordt het dan. En hoewel dat ook geen schande is, is het niet eerlijk naar coureurs die hun best doen in DTM, IndyCar, Superleague Formula, etc. Klassen vanwaaruit de overstap naar de F1 ook prima te maken is. Er is toch wel genoeg animo voor coureurs om de weg naar de Formule 1 te vinden, in tegenstelling tot de weg naar de IndyCars die dat dan weer wel nodig heeft.
pi_91014970
Ja, voor een deel zeker mee eens. Het is natuurlijk ook onzin om te stellen dat het veld vnml uit GP 2 rijders moet bestaan want er zijn wel meer goede raceklasses. De andere kant is dat het in principe wel de ideale opstapklasse is. DTM bijvoorbeeld is compleet wat anders, is geen openwiel Formule racen meer. En je ziet maar weinig overstappen van IndyLights/IndyCars naar Europees racen. Als je eenmaal in Amerika racet kom je blijkbaar niet snel terug. Overigens is het rijdersnivo daar wel een stuk lager.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 08:54:22 #287
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_91015127
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]

Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_91015228
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]

ernstig mooi :9~

en tevens ontzettend belachelijk dat deze kleurstelling aan de naam lotus gekoppelt word.
dat is hetzelfde als dat williams bijv. volgend jaar weer met rothmans kleuren gaat rijden :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_91015942
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 08:54 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...
Dit.
Het is de R30 met de nieuwe livery, meer niet.
pi_91016422
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 09:09 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ernstig mooi :9~

en tevens ontzettend belachelijk dat deze kleurstelling aan de naam lotus gekoppelt word.
dat is hetzelfde als dat williams bijv. volgend jaar weer met rothmans kleuren gaat rijden :P
Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91016449
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?
omdat jps nu geen sponsor is?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_91016485
Ow op die manier bedoel je. :)

Nouja ik vind hem wel erg vet in elk geval :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_91019259
Aan de andere kant :

Zwart + goud != trademark.

Zie Ferrari met hun achterlijkestreepjescode. Asociatie is kennelijk genoeg.
Calm down, please!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:48:40 #294
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91019326
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de andere kant :

Zwart + goud != trademark.

Zie Ferrari met hun achterlijkestreepjescode. Asociatie is kennelijk genoeg.
Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_91019419
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 79 - Het gevecht tussen de Lotussen
Calm down, please!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:33:19 #296
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_91020768
Ja, die heb ik gezien. Ik zie het meer als geel. Iig niet het goud zoals dat vroeger door Lotus gebruikt werd volgens mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:06:37 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91022005
Zo "goud" ziet het goud er op die oude JPS ook niet uit maar de kwaliteit van de lak is ook niet te vergelijken
pi_91022462
Die Renault is een render, geen echte foto.. Valt dus niet veel over die kleur te zeggen op dat plaatje.
Where facts are few, experts are many.
pi_91022516
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef sanger het volgende:
Ja, die heb ik gezien. Ik zie het meer als geel. Iig niet het goud zoals dat vroeger door Lotus gebruikt werd volgens mij.
Word rijk! Vindt de eerste internet spiegel uit!

Als je dat lukt begrijp je ook glittering, spiegeling, weerkaatsing, etc.

Goud != Geel.
Goud drukkleur != Goud.
Calm down, please!
pi_91022783
Edit : Speciaal voor sanger ;)


Gouden ring naast Pantone waaier.
En dan NOG is druk kleur anders dan scherm-kleur.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')