Hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:47 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat nogal wat hoor.
10 races gereden en dan meteen hoog in de bol hebben
Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:52 schreef Nober het volgende:
Marussia Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Jérôme d'Ambrosio
Waarom staat er nog TBA? Ook Petrov is al bevestigd bij Renault volgens wikipedia en hij staat op de Renault F1 website als driver.
[..]
Mallya...
Liuzzi OUT
Chandhok IN
Is dat nou zo moeilijk?
Het moet toch ergens gebeuren? Kijk naar Webber, Alonso, Trulli, Fisichella. Allemaal Minardi, derde rangs kutteam destijds. Oké, die laatste 2 zijn misschiens niet de allerbeste voorbeelden, maar hebben het allebei niet onverdienstelijk gedaan bij Renault. Niet iedereen heeft de luxe van ene Hamilton. Of suiker oompjes zoals Mateschitz.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:58 schreef vosss het volgende:
Nouja ik persoonlijk ben van mening dat áls je al instapt in de F1 dat je dat dan zeker niet bij een derderangs kutteam eerste klas moet doen.
Zo hoort het wel ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Chandhok geen kans krijgt, hij deed het beter dan Senna maar werd toch gekicked.
Wat de GP2 kampioen betreft, die rijdt dit jaar voor Williams (Maldonado) en de runner-up voor Sauber (Pérez)... daar zal je wel blij mee zijn?
Ja en volgens hem doen ze de eerste test in Valencia niet met de nieuwe autoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Trystar het volgende:
Jon Noble van autosport.com op Twitter:
McLaren has announced it will launch its car in Berlin on February 4
quote:McLaren is set to use an interim car for the first Formula 1 test of 2011 at Valencia, AUTOSPORT understands, after announcing on Friday that its launch will be held in Berlin on February 4.
The first official test of the year takes place at Valencia from February 1-3, but McLaren will not unveil its new MP4-26 until the day after that test finishes.
AUTOSPORT understands that the launch is not simply a colour-scheme unveiling - but will be the actual first public appearance of the new car.
McLaren has declined to comment on its intentions for the first test at Valencia, but sources suggest the team is looking at using an updated version of the MP4-25 for the test - rather than its 2011 model.
It is understood that the car that will run at Valencia will likely be a modified hybrid of the current MP4-25, but fitted with aerodynamic developments and updates from the 2011 car.
Such a move would allow the team a few extra days of development time in the wind tunnel. Using a well-known platform will also ensure that McLaren should be able to complete plenty of mileage to gain data on how Pirelli's 2011 rubber interacts with the cars.
Tim Goss, chief engineer of McLaren's 2010 car, told AUTOSPORT last month that the outfit was upbeat about the progress being made with the new car.
"It's looking very good," Goss said. "We can't say much about it at the moment, but Doug [McKiernan, chief aerodynamicist] and his team have done a great job of creating the aerodynamic platform for the car, and it is looking good."
McLaren is not the only team that is choosing not to run its 2011 car in Valencia - with Force India, Virgin Racing and HRT all having so far confirmed that they will only run 2010 models for the first test.
World champion Red Bull Racing, which missed the first test last year, is making a big push to get its car ready for Valencia so it can understand better how the Pirellis work on the actual 2011 challenger.
Mallya is ook gekke Henkie niet, hij gaat echt geen bakken met geld betalen om Liuzzi in te ruilen voor Chandhok wie bij lange na nog geen plek bij een regelmatig puntenscorend team heeft afgedwongen. Di Resta daarentegen, verdient die kans wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel als Liuzzi nog een contract heeft voor 2011 en Mallya geen rechtszaak wil. dat moet eerst opgelost worden.
En dan Di Resta erin.
Maar als jij dat echt vind dan moeten er dus nu 12 GP2 coureurs in de F1 zitten? Rosberg, Kovalainen, Hamilton, Piquet, Glock, Di Grassi, Pantano, Senna, Hülkenberg, Petrov, Maldonado en Pérez.quote:
Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
ernstig mooiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:52 schreef Nober het volgende:
Lotus-Renault R31, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zie een paar weken geleden toen die foto online kwam...
Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ernstig mooi![]()
en tevens ontzettend belachelijk dat deze kleurstelling aan de naam lotus gekoppelt word.
dat is hetzelfde als dat williams bijv. volgend jaar weer met rothmans kleuren gaat rijden
omdat jps nu geen sponsor is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is daar belachelijk aan? De kleuren van de JPS Lotus. Waarom zou dat nu niet kunnen dan?
Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
Aan de andere kant :
Zwart + goud != trademark.
Zie Ferrari met hun achterlijkestreepjescode. Asociatie is kennelijk genoeg.
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 79 - Het gevecht tussen de Lotussenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Is de Renault wel zwart/goud en niet zwart/geel?
Word rijk! Vindt de eerste internet spiegel uit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:33 schreef sanger het volgende:
Ja, die heb ik gezien. Ik zie het meer als geel. Iig niet het goud zoals dat vroeger door Lotus gebruikt werd volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |