quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar die documentaire-mannetjes zien alleen wat de Koreanen willen dat ze zien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, journalisten staan onder veel strengere controle dan toeristen.
Afijn, ik ga nog een keer m'n ijs doorroeren en dan is het bedtijd voor mij!
Mooi reisverslag Bloes, bedankt voor het delen.quote:
quote:
quote:
ooh nee dat zei je nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Heb het niet eens gezegd maar Flatboy en ik hebben gezoend
Ja beviel wel goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh nee dat zei je niet![]()
leuk joh!![]()
ik heb gister ook gezoend met mijn date
Is niet met mij, dus geen interesse inquote:
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja beviel wel goed
Oeeh!!vertel vertel in alle details!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
hahaha jij kust al vaak genoeg tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef Tezz het volgende:
Ohhhh kussen met een date..... dat is lang geleden!!!!
Misschien mijn man maar eens opnieuw versieren. Kijken of ie er nog een tweede keer intrapt, woehaha!
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
mooie dag voor jouquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht voor het eerst in anderhalve week goed doorgeslapen![]()
En de logeerhond gaat zo naar huis en dan kan ik eindelijk stofzuigen![]()
En het is weer lekker weer![]()
En ik was weer wat lichter op de weegschaal
Oeeh leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.
jij??
Nou, dat valt best tegen als je al 10 jaar getrouwd bent hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha jij kust al vaak genoeg toch
aaah wat leuk zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh leukkan ie goed zoenen?
![]()
Maar vertel eens, leeftijd/uiterlijk/beroep etc
Flatboy kwam gister langs tijdens voetbal Brazilie-Chili. En beetje op de bank gehangen en gepraat. Toen na een tijdje draaide hij me zo dat we wel moesten zoenen en dat vond ik wel oke![]()
uiteindelijk zelfs hem nog een massage gegeven en een beetje op bed gelegen. Best braaf geweest verderEn om 11 uur is ie weer weggegaan.
Oeeh een niet te lange kerelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah wat leuk zeg![]()
nou.... eh... J. is 36....1.75m, slank, werkt als automonteur en doet aan motorrace competities
en flatboy?
Nice!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
en hij kan heerlijk zoenen, lekker afwisselend![]()
en flatboy?
Dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
![]()
Dat geloof ik ook welquote:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nice!daar houden we van
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
heb hem wel gelijk voor gek verklaard.
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel
Maar ik vind het nog steeds raar en vooral eng als iemand dat doetBen nog altijd bang dat ik te zwaar ben en dat ie me laat vallen Dus werk ik tegen en wordt het nog erger
36 kan goed danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikik ben 25
jouw date is wel charmanter dan de mijne hoor ik al![]()
wij pesten elkaar alleen maar![]()
Zoiets idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00mquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
36 kan goed danEn die lengte van de jouwe is goed! Dat vind ik namelijk ideaal. Deze is voor mij nog even wennen. Nog nooit zo'n lange gehad
Doet ie van mij ook hoor! Maar pesten is goed![]()
tuurlijk joh, hij kan je met 1 arm optillenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoiets idd!
Maar hij heeft wel spieren enzo, van het vele klimmen in van alles en nog wat. Dus moet het misschien maar gewoon vertrouwen.
Hahaha de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00m
Haha wat gaaf!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn indonesische collega heeft een appeltaart meegenomen omdat NL heeft gewonnen gisteren
Irritant is dat he! Dat doet onze hond ook. Af en toe 'pesten' we hem door schijnbewegingen te maken als we s'avonds op de bank hangen. Je zou denken dat ie er na verloop van tijd niet meer intrapt..... maar nee hoor, beestje staat mooi op als wij bewegen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat de hond weer naar huis gaat.
Het is een aardig beest hoor.
Maar ik kan m'n bureaustoel nog geen kwart omdraaien of hij komt ook al overeind omdat ik dan misschien de kamer uitloop.. Knettergek wordt ik er van
Correct. en ik ben nu in het zonnige Munchen. De biergarten zal wel weer gevonden worden deze weekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er inderdaad lekker vroeg bij. Buiten is het nu echt heerlijk; een beetje mistig en heel veel zangvogeltjesFijne dag gewenst vandaag, DH.
Vervelendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Correct. en ik ben nu in het zonnige Munchen. De biergarten zal wel weer gevonden worden deze week![]()
Doe iets om je keel dan! Of ga enorm klagenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
baas heeft airco op 19 graden gezet.... mn kuiten bevriezen weer en ik voel mn keel al
ik ga een sjaal meenemen voortaan. een fleece trui en een spijkerbroekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe iets om je keel dan! Of ga enorm klagen
er gaan nog combi reizen naar Noord Korea (meestal een dag) dus je kunt gaan, geen rood licht... alleen je zult er niet veel treffen maar dat weet je denk welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Kreeg uit het vorige topic nog een staartje mee.
CF, ik zou gaan hoor, 100% zeker. En wat een onzin om CF van 'ramptoerisme' te beschildigen, of dat woord al te laten vallen.![]()
CF, je bent niet achterlijk en weet ook wel dat je daar een gefilterd beeld krijgt. Ik geloof erin dat regimes kunnen vallen door speldenprikjes. En speldenprikjes zijn ook dat mensen van buiten daar komen kijken en dat mensen van buiten door het onderdrukte volk worden gezien.
en flink je neus gaan snuiten bij zijn orenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga een sjaal meenemen voortaan. een fleece trui en een spijkerbroek![]()
hij zegt dat je het niet in je keel krijgen van airco...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
Mijn Franse draak is een echt schrijfstertje, ze kletst me nu al de oren van mijn hoofd, via mail.Straks maar even het verslag ontcijferen van haar complete namiddag, inclusief wanneer ze wat at en wanneer wie wat zei.
![]()
snoepjes etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Samenvatting?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef borisz het volgende:
Commissie Scheltema presenteert haar bevindingen over DSB.
Vergeet je wollen onderbroek en pantoffels nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
+ lang ondergoedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vergeet je wollen onderbroek en pantoffels niet
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.quote:
Wat een onzin. Het verdienmodel was prima. Alleen ethisch niet helemaal correct maar dat heeft niks met verdienmodel te maken. Er is toch niets mooiers dat stijgende opbrengsten over de looptijd ipv aflopende zoals het normaal is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.
En natuurlijk vallen er geen koppen bij DNB maar moest Scheringa alles inleveren dankzij de kamikaze-actie van Lakerman. En ook dat werd niet bestraft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.
De Jager heeft zijn vertrouwen uitgesproken in het DNBbestuur.... Al moet er wel een cultuurverandering komen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En natuurlijk vallen er geen koppen bij DNB maar moest Scheringa alles inleveren dankzij de kamikaze-actie van Lakerman. En ook dat werd niet bestraft.
Enige argument: DSB was toch omgevallen. Of: Scheringa was toch een boef, goed dat hij nu omvalt.
Ja, als een seriemoordenaar z'n been op 3 plekken breekt is dat ook 'net goed' maar dat heeft weinig met een rechtstaat te maken.
DNB werkt geheel foutloosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
De Jager heeft zijn vertrouwen uitgesproken in het DNBbestuur.... Al moet er wel een cultuurverandering komen...
quote:
Wij nemen ook vaak zo'n Quest History special mee, en dat soort bladenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:leuk!!
Zo, koffie er bij, uurtje de laatste rapporten schrijven en dan de tuin in met mijn leespakketjeZe hadden bij de appie van die bundeltjes tijdschriften voor weinig. Dus ik heb nu een Happinez (geen idee wat ik daar van vind), Opzij (
zal mij benieuwen), Elzevier, HP de Tijd en Vrij Nederland. Die laatste 2 nemen we ook altijd mee op vakantie, doen we dan heel lang mee. Hopen dat ze tegen de tijd dat we weg gaan weer zo'n pakket hebben liggen. Best handig
![]()
Anyway.. ik moet nog wat verzinnen om morgen te doen met mijn nieuwe klasKennismakingsochtend.. Denk maar iets engels.. of zo
Help!
Wat súperleukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
Mijn Franse draak is een echt schrijfstertje, ze kletst me nu al de oren van mijn hoofd, via mail.Straks maar even het verslag ontcijferen van haar complete namiddag, inclusief wanneer ze wat at en wanneer wie wat zei.
![]()
Ja wij ook! Wij hebben een abbo op de Quest, dus die sparen we een beetje op rond deze tijd. En dan zo'n special er bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij nemen ook vaak zo'n Quest History special mee, en dat soort bladen
Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Cyber, waar kan je al de nieuwe iPhone regelen?
Nja dat consequente is dus niet zo moeilijk aangezien ik gewoon de behoefte niet heb om zo ver weg te gaan. Ik ben nog lang niet uitgekeken in Europa! Mocht ik nu wel verder weg willen, dan zullen we nog wel eens zien wat er van mijn ethiek over blijft he..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat súperleuk![]()
Sun, ik heb wel waardering voor je reis-ethiek; je bent zeker consequentIk ben minder streng en dat heeft ook gewoon simpelweg te maken met het feit dat ik graag meer van de wereld zie dan enkel West-Europa. Ik mijd de VS niet ondanks het beleid daar om de zwakkeren laten creperen, en ik mijd het Midden-Oosten niet ondanks het feit dat de emancipatie van vrouwen daar ver te zoeken is.
Aangezien CF duidelijk juist uit betrokkenheid die landen opzoekt is 'ramptoerist' idd een beetje een verkeerde term in dit gevalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef DarkElf het volgende:
snap dude wel, maar sun ook. en tis ook persoonlijk.CF is zeker geen ramptoerist oid, maar snap op zich de uitdrukking erbij wel... hadden alleen beter " " omheen kunnen staan.
Japan niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
midden oosten trekt mij juist weer wel merk ik op de een of andere manier, niet in de laatste plaats om t eten... azie trekt mij, op her en der wat landen na zoals Japan, india bijv..., wat minder.
over 2 weken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.
wanneer ging je naar japan?
voor je date?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig voor a.s. vrijdag
wel dus, t trekt mij wat minder, op landen als bijv India en Japan na...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japan niet?lijkt me echt heel gaaf
Ik wil zo graag nog eens naar IJslandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:02 schreef flying-dutchman het volgende:
Als ramptoerist kan je ook dicht bij huis.... IJsland of Griekenland bv
Da's alleen vanwege de sushiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
midden oosten trekt mij juist weer wel merk ik op de een of andere manier, niet in de laatste plaats om t eten... azie trekt mij, op her en der wat landen na zoals Japan, india bijv..., wat minder.
Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral diequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
Maar Midden-Oosten is een ruim begrip DE. Welke regio? Syrie/Jordanie of Saudi-Arabie/Yemen.
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil zo graag nog eens naar IJsland![]()
En dan echt in de zomer en met een 4WD het binnenland in. Het natuurschoon in dat land is echt ongekend
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.quote:Sun, da's dan het verschil tussen jou en mij.
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig voor a.s. vrijdag
7-0 voor brazilie toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoor
oh das wel heel erg dan..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral die
en wil zeker nog eens naar Jeruzalem om de Via Dolorosa te lopen
bleghquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Volgend jaar wil ik naar Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek van
Jeruzalem
Wat dat betreft zijn wij echt ervarings-junks hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!![]()
![]()
[..]
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.Ik zou zo iets eerder als studiereis willen doen dan. Met een specifiek doel. Maar niet voor 'de lol' in mijn heilige zomervakantie waarin ik eindelijk heerlijk mezelf kan zijn
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik naar MarokkoIk denk dat ik maar een hoofddoek ga dragen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
No worries, je mooie blauwe ogen verraden je alsnogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nja, afgezien dat het lastiger is daar met auto-tent-hond te komen en het is me te warm doorgaansquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Volgend jaar gaan we weer eens voor een relax-vakantie: een weekje Madeira! Wat overigens vast ook wel iets voor jullie is qua natuurschoon en wandelroutes
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorMarokko valt heel erg mee wat dat betreft
quote:
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen Marrakech is erg toeristisch en daar zijn ze wel heel brutaal etc maar in de rest waar ik met de groep geweest ben, hele vriendelijke mensen die je gewoon je gang laten gaan
dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
Oooohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
leuknouja marrakech vond ik verschrikkelijk, rabat & fez super, casablanca is ook maar mwah.
In marrakech werden we uitgescholden voor bitches, kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
dus je bedekte ze niet eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was voor mn Marlies tijd en niet tegen mij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wel dure hobby heb je hoor MeMo met je MD. per beha zo'n ¤ 70 euro en dan 20 gekocht? hmm
aah koop gauw nieuwe!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
Dan weten we meteen waar hij op uit isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
huisarts even om een spoed recept vragen en gelijk langs de apoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
jou zien we nooit meer te-rugquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
Strakjes, ben nog even bezig met mn studieboeken op marktplaats zetten. Althans, een deel ervanquote:
whahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Dan weten we meteen waar hij op uit is.
jammerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je dat ik het daar zo mooi zal vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jou zien we nooit meer te-rug
Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
En als je in casablanca komt moet je hier echt eten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha
ik mag niet eens bij hen komen eten, want dan krijgt hij ruzie met zn vrouw. hij is nogal bang voor zn vrouw![]()
als hij een beetje huid ziet van mij of een andere collega zegt hij altijd dat het maar goed is dat zn vrouw het niet ziet want anders is het gevaarlijk
kan hij meteen met je trouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
in huis van zijn familie
nee, maar hij laat je niet terugkerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk je dat ik het daar zo mooi zal vinden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?
Ik vond de film echt![]()
nee maar ik dacht dat mannen de overhand hadden. bij hem thuis zn vrouwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t leuke is dat ze in Marokko helemaal niet zo "erg" zijn
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaanquote:
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee, maar hij laat je niet terugkeren
ja maar dan kan ik niet meer met je uit etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit toch
oja, nou ik ontsnap wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik niet meer met je uit eten
Wacht maar afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
@laydina op hoeveel staat de teller bij jou?
En daarna alleen nog maar met het geld van een anderquote:AMSTERDAM – De gemiddelde vrouw geeft in haar leven ongeveer 20.000 euro aan schoenen uit, zo blijkt uit een Brits onderzoek. Meisjes kopen meestal op hun veertiende het eerste paar schoenen van hun eigen geld
je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
Sunny, je kunt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
whehehhequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
En daarna alleen nog maar met het geld van een ander
Nog even en je hebt je Whisky vanavond weer verdiend. Go Sun.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit op de 45 paar schoenen denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Nog maar 3, je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinigquote:
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
Je kan het Sunny...... Go Go Go! Bijna klaar! Dan mag je buiten gaan spelen met Samquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Duurste waren best duurquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
welke zouden dat zijn dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Whehe het valt bij mij nog wel mee, duurste paar sneakers was 160 euro. Maar voor een student is dat nog best veelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Als in paren schoenen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Zeg Sun, waar moet ik op letten als ik goeie wandelschoenen ga kopen? Ik wil een beetje stevige stappers voor het betere fotografiewerk zeg maar. Iets waar ik lang op kan lopen EN die je ook gewoon goed aankan bij veel staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn duurste schoenen zijn mijn Hanwags!!Wandelschoenen zijn dan ook het enige waar ik echt niet op ga bezuinigen. Alle andere schoenen komen uit de uitverkoop. Overigens wel allemaal bij 'goede' zaken gekocht hoor, geen schoenenreusprut want daar kan ik echt niet op lopen over het algemeen..
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke zouden dat zijn dan?
wil zelf nog eens een keer een wat lichtere kleur bruin hebben, maar vind weinig leuks iin de collecties van santoni & crockett & jones
Voor het eerst een bruiloft?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....donderdag bruiloft fotograferen....het begint nu eng dichtbij te komen
regen ? !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej. Het regent hier. Nouja, maar goed ook. Ik wil/moet vandaag:Afwassen 2 wassen draaien 2 kasten opruimen Boodschappen doen Auto wassen als er tijd over is
Hoezee voor vrije dagen
ze hebben wel heule lelijke op hun site staan en weinig waar ik echt van denkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop was)
Yukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Neuh. Heb er twee eerder gedaan: die van mijn zus en van vrienden van een kennis. Maar het wordt de eerste alleen en van vrienden / kennissen. Het zijn toch spannende dingen (als in: het mag niet fout gaan en je mag niet teveel de aandacht trekken. Net ff wat anders dan bij concerten dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voor het eerst een bruiloft?
Vriend (prof-fotograaf) noemt het altijd zo : Ik moet werken, heb dan en dan 'een trouwtje'
In dit geval zou ik in ieder geval een A-catergorie schoen kopen. Persoonlijk zweer ik bij Goretex, verder moet je gewoon naar een goede zaak gaan om schoenen te krijgen die voor jou goed passend zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, waar moet ik op letten als ik goeie wandelschoenen ga kopen? Ik wil een beetje stevige stappers voor het betere fotografiewerk zeg maar. Iets waar ik lang op kan lopen EN die je ook gewoon goed aankan bij veel staan.
Goretex is goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik in ieder geval een A-catergorie schoen kopen. Persoonlijk sfeer ik bij Goretex, verder moet je gewoon naar een goede zaak gaan om schoenen te krijgen die voor jou goed passend zijn.
Buitensportzaak in ieder geval. Bever is ook goed, alleen geen idee waar die overal zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goretex is goedTips voor goeie zaken? Ik neem aan dat je iets moet hebben als de Vrijbuiter oid?
Het gaat niet fout want je maakt prachtige foto's, je kan het echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
Neuh. Heb er twee eerder gedaan: die van mijn zus en van vrienden van een kennis. Maar het wordt de eerste alleen en van vrienden / kennissen. Het zijn toch spannende dingen (als in: het mag niet fout gaan en je mag niet teveel de aandacht trekken. Net ff wat anders dan bij concerten dus).
Peterseliepesto (met amandelen, citroen, knoflook, kaas en olie). En geroosterd amandelschaafsel bovenopquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey CF, ik heb toen bij jou een bruschetta gegeten. In mijn herinnering zat daar pesto, gegrilde aubergine en feta op. Klopt dat? Weet je dat nog?
Pasvorm is key! Als ik even van de 3 'grootste' merken uit ga en generaliseer:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Sun, waar moet ik op letten als ik goeie wandelschoenen ga kopen? Ik wil een beetje stevige stappers voor het betere fotografiewerk zeg maar. Iets waar ik lang op kan lopen EN die je ook gewoon goed aankan bij veel staan.
Vrijbuiter is niet gespecialiseerd en ik betwijfel dan ook dat je daar echt deskundig advies kan krijgen. Bever of een andere zwerf/buitensport zaak heb ik persoonlijk meer vertrouwen inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goretex is goedTips voor goeie zaken? Ik neem aan dat je iets moet hebben als de Vrijbuiter oid?
ow nee, geen idee wat je anders zou willen horenquote:
smoesjes... vertel het nou maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
ow nee, geen idee wat je anders zou willen horen
Maar omdat het zo specifiek op mij was gericht
Dat ziet er uit als een zaak waar ze wel wat expertise moeten hebben jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef flying-dutchman het volgende:
@PdeH
je bent toch wel hier al wezen kijken:
Crew op de brab
http://www.crew.nl/Winkel/Wandelen/Schoenen/quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een zaak waar ze wel wat expertise moeten hebben ja
Hemel ja, dat moet ik ook nog eens gaan regelen: lichte wandelschoenenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vrijbuiter is niet gespecialiseerd en ik betwijfel dan ook dat je daar echt deskundig advies kan krijgen. Bever of een andere zwerf/buitensport zaak heb ik persoonlijk meer vertrouwen in
Ik zie meerdere Bevers in de buurt. Zowel Den Haag als Rotterdam. Ik zal binnenkort eens gaan buurten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Buitensportzaak in ieder geval. Bever is ook goed, alleen geen idee waar die overal zitten.
Goretex zou ik echt doen, niet alleen waterdicht, maar vooral ook ademend.
Ja jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat niet fout want je maakt prachtige foto's, je kan het echt
Het is overduidelijk dat je de fotograaf bent met zo'n enorme toeter, dus aandacht trekken doe je toch.
En ja anders dan bij concerten, maar je kan wel overal beter bij
Ik was al een tijdje niet meer aanwezig dus wist niet exact waar jullie het over hadden. En de vraag kwam in mij op dat ik het onverwachts vond dat jij zo specifiek die vraag aan mij steldequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waar jij die teller nog meer bij associeerde
Oh die hebben best wat keuze zo te zien.. Alleen zie ik hier alleen Hanwag en Lowa, zou mooi zijn als ze nog een 3e merk zouden hebben voor een goed vergelijk..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
http://www.crew.nl/Winkel/Wandelen/Schoenen/
Ik hebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Vinden jullie het goed als ik even niet meetel hoeveel geld ik aan schoenen uitgeef?
waarom zover... brabantse turfmarkt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie meerdere Bevers in de buurt. Zowel Den Haag als Rotterdam. Ik zal binnenkort eens gaan buurten.
[..]
Ja jaIk weet het
Maar spannend is het wel
Morgen ff nieuwe tas scoren
Kan ik die nog mooi meenemen op de BTW-aangifte van dit kwartaal
Zie mijn opmerkingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waarom zover... brabantse turfmarkt!(zie hierboven)
Thnxquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarnaast het soort schoen wat je wil. In dit geval neig ik je A-categorie aan te raden: lage zachte schoen met redelijk flexibele zool, voor in Nederland doorgaans de juiste keuze. Of, mocht je wat zwakke enkels hebben, een A/B: hogere schoen maar een zelfde zool als A.
Zelf heb ik A voor de dagelijkse simpele wandelingen en B voor het ruigere werk (stugge zool, hoge stugge schoen met veel stevigheid) in rotsachtig of anderszins ongelijk terrein
Zie vorige postquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Vrijbuiter is niet gespecialiseerd en ik betwijfel dan ook dat je daar echt deskundig advies kan krijgen. Bever of een andere zwerf/buitensport zaak heb ik persoonlijk meer vertrouwen in
Ja. Voor andere dingen, maar dat was slechts een veldflesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef flying-dutchman het volgende:
@PdeH
je bent toch wel hier al wezen kijken:
Crew op de brab
dan is A/B een goede keuze ja!! Extra ondersteuning voor je enkels, maar toch een soepele zoolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxIk had inmiddels al wat info opgeduikeld over die categorieen en had zelf een voorkeur voor A/B. Ik ben vrij stevig en mijn enkels hebben voorheen problemen gegeven en ik vind die half hoge schoenen wel prettig eigenlijk. Heb nu ook een paar wandelschoenen (inmiddels 13 jaar oud en de binnenkant is niet helemaal tof meer) en dat waren een soort kisten. Liep echt heerlijk alleen errug warm.
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan is A/B een goede keuze ja!! Extra ondersteuning voor je enkels, maar toch een soepele zool
Succes met je second opinion! Hopelijk komt er wat uit dat de behandeling effectiever kan makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:51 schreef golfer het volgende:
Zo. Even snel thuis voor een lunch en dan door naar het ziekenhuis voor een second opinion.
Ik zie dat mijn opmerking van vannacht over Noord-Korea en eventuele andere politiek/mensenrechten verdachte landen in ieder geval een leuke discussie heeft losgemaakt.
Overigens veroordeel ik niemand die wel naar zo'n land gaat en zal ik het woord ramptoerisme daarbij ook niet in de mond nemen.
Wat ik wel wilde bereiken is gelukt: stof tot nadenken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
![]()
jij wintquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:
(3 paar handbalschoenen, 2 paar hardloopschoenen, paar werkschoenen, 2 paar wandelschoenen, 2 paar sneakers, paar nette werkschoenen, paar panama jacks. paar geox, paar teenslippers, paar wandelslippers en volgens mij liggen er ook nog wat oude paren)
wil je een kusje van me?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon net met teruglezen een hele pagina gemist & de zoenen van FF gemist
Made to fitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ze hebben wel heule lelijke op hun site staan en weinig waar ik echt van denk. Durf te wedden dat jij wel een van de betere had
toch wel een maatpak he
neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
DH: pas jij alleen hele dure schoenen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Den_Haag op 29-06-2010 13:41:42 ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
neePrima toch? Ieder zijn ding hé. Ik heb trouwens echt niks met pakken, schoenen en dat soort toestanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Met schoenen heb ik ook niets hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Prima toch? Ieder zijn ding hé. Ik heb trouwens echt niks met pakken, schoenen en dat soort toestanden.
Camerazooi, DVD's, CD's, Whiskyquote:
Ik vind het zeker wel mooi, maar als het niet nodig is draag ik ze niet. Ga er dus niet heel veel geld aan uitgeven, tenzij de baas betaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een pak daarentegen vind ik best mooi. Vroeger, toen ik nog bij PricewaterhouseCoopers in de business werkte, droeg ik altijd een pak. Draagt ook best lekker vind ik. En kleed heel goed af
quote:
Heb je ook gelijk aan inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel mooi, maar als het niet nodig is draag ik ze niet. Ga er dus niet heel veel geld aan uitgeven, tenzij de baas betaald
klopt maar je hebt altijd een goed reserve racket nodig. meeste mensen hebben zelfs 3 rackets. ik moet een ander racket als reserve racket, degene die ik nu heb is te zwak en kan ik niet hard mee slaan. dus even geld uitgeven aan een racket...... maar goed, als ik een goeie heb die lekker slaat ben ik echt helemaal blijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef Laydina het volgende:
is 2 te weinig dan FF? Want je speelt toch maar met 1 tegelijk
Hmm ja oke. 1 om te spelen, 1 reserve en 1 kapotte die gemaakt wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klopt maar je hebt altijd een goed reserve racket nodig. meeste mensen hebben zelfs 3 rackets. ik moet een ander racket als reserve racket, degene die ik nu heb is te zwak en kan ik niet hard mee slaan. dus even geld uitgeven aan een racket...... maar goed, als ik een goeie heb die lekker slaat ben ik echt helemaal blij
precies!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hmm ja oke. 1 om te spelen, 1 reserve en 1 kapotte die gemaakt wordt
Ow die zoent wel goed, heeft wat vollere lippen. Op een gegeven moment wordt het wat nattigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens Lay, hoe zoent Flatboy nou?
oh vollere lippen is fijn. En ja, hijs nog jong. Je kunt em van alles lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow die zoent wel goed, heeft wat vollere lippen. Op een gegeven moment wordt het wat nattigMaar moet zeggen dat het wel geslaagd is
Misschien wat meer tong mag.. maar dat is opvoeding
shit dat is veel zeg! Hoe duur is 1 stick ongeveer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
doet mij denken aan het hockey FF. Alleen helaas sla je die gewoon stuk, meestal 4 per seizoen
tussen 150 en 300. Die ik nu heb ik zelfs duurder, maar gekregen met heel veel korting.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit dat is veel zeg! Hoe duur is 1 stick ongeveer?
zijn ballen duur? En knap als je de knuppel doormidden krijgt vanwege de balquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Met honkbal gaat het ook vrij hard... knuppels gaan wel eens door midden als je de bal verkeerd erop krijgt (en je met hout speelt en niet met alu, nooit last van gehad aangezien ik niet hoofdklasse heb gespeeld). Maar ook de ballen ging er in een hoog tempo er doorheen. dan weer in de sloot, dan weer teveel geslagen waardoor de naden te beschadigt raken om er nog mee te gooien (wel prima voor training dat wel)
jezus... Ik dacht dat hockeysticks goedkoper waren dan tennisrackets...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tussen 150 en 300. Die ik nu heb ik zelfs duurder, maar gekregen met heel veel korting.
3,5 tot 6 euro het stukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ballen duur? En knap als je de knuppel doormidden krijgt vanwege de bal
niet echt neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus... Ik dacht dat hockeysticks goedkoper waren dan tennisrackets...
Zolang ik hem maar niet alles hoef te lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh vollere lippen is fijn. En ja, hijs nog jong. Je kunt em van alles leren
hoop ik ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang ik hem maar niet alles hoef te leren
tennisbal dik 100M laten vliegen? die gasten kunnen hard meppen hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn geen harde knuppels![]()
ik kan me best voorstellen dat honkbalballen zwaarder zijn ja.. moet ook wel. tennisbal kun je makkelijk nog verder slaan (wel met tennisracket dan)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuw. Mannen met weinig ervaringquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
Ja. Ze hebben wel een tuinslang, ze weten dat de bloempjes water moeten krijgen maar vraag ze niet HOEquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je beter als vrouw maagd zijn![]()
jongens die maagd zijn zijn zo...zo... jochiesachtig
en wat is daar weer mis mee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ieuw. Mannen met weinig ervaringOf nog erger, maagden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil ik niet!!!
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je beter als vrouw maagd zijn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
jongens die maagd zijn zijn zo...zo... jochiesachtig
Dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Ze hebben wel een tuinslang, ze weten dat de bloempjes water moeten krijgen maar vraag ze niet HOE![]()
Dat vind ik liefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijkt![]()
Vastbindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Laydina het volgende:
Ik lig wel eens stil.. maar dat is puur omdat ik dan geniet![]()
Maar als ik echt gek wordt (omdat het lekker is) dan lig ik echt niet meer stil
dat valt reuze mee toch. 1x per jaar een nieuw pak en brilletje?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef z80 het volgende:
en over sport benodigd heden.
zwemmen lijkt niet duur.
maar er gaan per jaar een aantal zwembroeken doorheen (afhankelijk van merk hoeveel)
zwembrilletje is na 1 jaar meestal ook op.
handdoeken gaan ongeveer 2 jaar mee.
en voor de wedstrijd zwemmers komt daar dan per jaar nog een badpak bij (ja ook voor de heren).
precies. alleen vanaf dag 1?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef Laydina het volgende:
Maargoed ervaring is gewoon relaxed. Iemand die gelijk vanaf dag 1 je neemt en niet bang is, niet te afwachtend en er tegenaan gaat. En de weg weet en wat trucjes. Dergelijke zaken
hoe jong zoek jij ze?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
Al mijn vriendinnetjes waren nog maagden, maar denk dat gezien huidige leeftijd dat wel afgelopen is zo ongeveer.
Of niet![]()
![]()
Je kunt er niet gauw genoeg bij zijn voordat de sleur toeslaat he Lay?quote:
gewoon nemen joh. dan geeft ze heus wel reactiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijkt![]()
ervaring is veel beter
kan me niet voorstellen dat de zwembroek dan nog lekker strak zit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb al jaren dezelfde zwembroek.
Wel nieuw brilletje gekocht van Nike. Afgeprijsd van 30 EUR naar 7,50.
Waarvan de kinderarbeiders 0,50 EUR krijgen ofzo.
Het liefst dat laatste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vastbinden of gebonden worden?
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hell yeah!
[..]
Ligt dan maar net aan wanneer je begint met tellen
Wie weetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef flying-dutchman het volgende:
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ook
zweep lijkt me auquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ook
bretelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
over zwemkleding; mijn zwembroekjes flubberen altijdals ik aan aquarobic doe zakt ie iedere keer tot mn knieën
![]()
ik blijf hijsen en niemand anders heeft er last van. behalve de slappe lach omdat ik continu in mn blote hol sta
ligt eraan hoe hard je mept, en wat voor een je gebruikt... een flogger valt wel mee, een crop doet meer auquote:
oh sorry geen idee wat dat zijn. maar als het als een riem is; liever niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard je mept, en wat voor een je gebruikt... een flogger valt wel mee, een crop doet meer au
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon nemen joh. dan geeft ze heus wel reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |