quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar die documentaire-mannetjes zien alleen wat de Koreanen willen dat ze zien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, journalisten staan onder veel strengere controle dan toeristen.
Afijn, ik ga nog een keer m'n ijs doorroeren en dan is het bedtijd voor mij!
Mooi reisverslag Bloes, bedankt voor het delen.quote:
quote:
quote:
ooh nee dat zei je nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Heb het niet eens gezegd maar Flatboy en ik hebben gezoend
Ja beviel wel goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh nee dat zei je niet![]()
leuk joh!![]()
ik heb gister ook gezoend met mijn date
Is niet met mij, dus geen interesse inquote:
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja beviel wel goed
Oeeh!!vertel vertel in alle details!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
hahaha jij kust al vaak genoeg tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef Tezz het volgende:
Ohhhh kussen met een date..... dat is lang geleden!!!!
Misschien mijn man maar eens opnieuw versieren. Kijken of ie er nog een tweede keer intrapt, woehaha!
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
mooie dag voor jouquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht voor het eerst in anderhalve week goed doorgeslapen![]()
En de logeerhond gaat zo naar huis en dan kan ik eindelijk stofzuigen![]()
En het is weer lekker weer![]()
En ik was weer wat lichter op de weegschaal
Oeeh leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.
jij??
Nou, dat valt best tegen als je al 10 jaar getrouwd bent hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha jij kust al vaak genoeg toch
aaah wat leuk zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh leukkan ie goed zoenen?
![]()
Maar vertel eens, leeftijd/uiterlijk/beroep etc
Flatboy kwam gister langs tijdens voetbal Brazilie-Chili. En beetje op de bank gehangen en gepraat. Toen na een tijdje draaide hij me zo dat we wel moesten zoenen en dat vond ik wel oke![]()
uiteindelijk zelfs hem nog een massage gegeven en een beetje op bed gelegen. Best braaf geweest verderEn om 11 uur is ie weer weggegaan.
Oeeh een niet te lange kerelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah wat leuk zeg![]()
nou.... eh... J. is 36....1.75m, slank, werkt als automonteur en doet aan motorrace competities
en flatboy?
Nice!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
en hij kan heerlijk zoenen, lekker afwisselend![]()
en flatboy?
Dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
![]()
Dat geloof ik ook welquote:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nice!daar houden we van
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
heb hem wel gelijk voor gek verklaard.
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel
Maar ik vind het nog steeds raar en vooral eng als iemand dat doetBen nog altijd bang dat ik te zwaar ben en dat ie me laat vallen Dus werk ik tegen en wordt het nog erger
36 kan goed danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikik ben 25
jouw date is wel charmanter dan de mijne hoor ik al![]()
wij pesten elkaar alleen maar![]()
Zoiets idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00mquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
36 kan goed danEn die lengte van de jouwe is goed! Dat vind ik namelijk ideaal. Deze is voor mij nog even wennen. Nog nooit zo'n lange gehad
Doet ie van mij ook hoor! Maar pesten is goed![]()
tuurlijk joh, hij kan je met 1 arm optillenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoiets idd!
Maar hij heeft wel spieren enzo, van het vele klimmen in van alles en nog wat. Dus moet het misschien maar gewoon vertrouwen.
Hahaha de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00m
Haha wat gaaf!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn indonesische collega heeft een appeltaart meegenomen omdat NL heeft gewonnen gisteren
Irritant is dat he! Dat doet onze hond ook. Af en toe 'pesten' we hem door schijnbewegingen te maken als we s'avonds op de bank hangen. Je zou denken dat ie er na verloop van tijd niet meer intrapt..... maar nee hoor, beestje staat mooi op als wij bewegen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat de hond weer naar huis gaat.
Het is een aardig beest hoor.
Maar ik kan m'n bureaustoel nog geen kwart omdraaien of hij komt ook al overeind omdat ik dan misschien de kamer uitloop.. Knettergek wordt ik er van
Correct. en ik ben nu in het zonnige Munchen. De biergarten zal wel weer gevonden worden deze weekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent er inderdaad lekker vroeg bij. Buiten is het nu echt heerlijk; een beetje mistig en heel veel zangvogeltjesFijne dag gewenst vandaag, DH.
Vervelendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Correct. en ik ben nu in het zonnige Munchen. De biergarten zal wel weer gevonden worden deze week![]()
Doe iets om je keel dan! Of ga enorm klagenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
baas heeft airco op 19 graden gezet.... mn kuiten bevriezen weer en ik voel mn keel al
ik ga een sjaal meenemen voortaan. een fleece trui en een spijkerbroekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
Doe iets om je keel dan! Of ga enorm klagen
er gaan nog combi reizen naar Noord Korea (meestal een dag) dus je kunt gaan, geen rood licht... alleen je zult er niet veel treffen maar dat weet je denk welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Duderella het volgende:
Mogge,
Kreeg uit het vorige topic nog een staartje mee.
CF, ik zou gaan hoor, 100% zeker. En wat een onzin om CF van 'ramptoerisme' te beschildigen, of dat woord al te laten vallen.![]()
CF, je bent niet achterlijk en weet ook wel dat je daar een gefilterd beeld krijgt. Ik geloof erin dat regimes kunnen vallen door speldenprikjes. En speldenprikjes zijn ook dat mensen van buiten daar komen kijken en dat mensen van buiten door het onderdrukte volk worden gezien.
en flink je neus gaan snuiten bij zijn orenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga een sjaal meenemen voortaan. een fleece trui en een spijkerbroek![]()
hij zegt dat je het niet in je keel krijgen van airco...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
Mijn Franse draak is een echt schrijfstertje, ze kletst me nu al de oren van mijn hoofd, via mail.Straks maar even het verslag ontcijferen van haar complete namiddag, inclusief wanneer ze wat at en wanneer wie wat zei.
![]()
snoepjes etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Samenvatting?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef borisz het volgende:
Commissie Scheltema presenteert haar bevindingen over DSB.
Vergeet je wollen onderbroek en pantoffels nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:
+ lang ondergoedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Vergeet je wollen onderbroek en pantoffels niet
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.quote:
Wat een onzin. Het verdienmodel was prima. Alleen ethisch niet helemaal correct maar dat heeft niks met verdienmodel te maken. Er is toch niets mooiers dat stijgende opbrengsten over de looptijd ipv aflopende zoals het normaal is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.
En natuurlijk vallen er geen koppen bij DNB maar moest Scheringa alles inleveren dankzij de kamikaze-actie van Lakerman. En ook dat werd niet bestraft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Bestuur en verdienmodel DSB klopte niet. DNB heeft deze problemen onvoldoende en te laat onderkend.
De Jager heeft zijn vertrouwen uitgesproken in het DNBbestuur.... Al moet er wel een cultuurverandering komen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En natuurlijk vallen er geen koppen bij DNB maar moest Scheringa alles inleveren dankzij de kamikaze-actie van Lakerman. En ook dat werd niet bestraft.
Enige argument: DSB was toch omgevallen. Of: Scheringa was toch een boef, goed dat hij nu omvalt.
Ja, als een seriemoordenaar z'n been op 3 plekken breekt is dat ook 'net goed' maar dat heeft weinig met een rechtstaat te maken.
DNB werkt geheel foutloosquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
De Jager heeft zijn vertrouwen uitgesproken in het DNBbestuur.... Al moet er wel een cultuurverandering komen...
quote:
Wij nemen ook vaak zo'n Quest History special mee, en dat soort bladenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:56 schreef Sunnythesun het volgende:leuk!!
Zo, koffie er bij, uurtje de laatste rapporten schrijven en dan de tuin in met mijn leespakketjeZe hadden bij de appie van die bundeltjes tijdschriften voor weinig. Dus ik heb nu een Happinez (geen idee wat ik daar van vind), Opzij (
zal mij benieuwen), Elzevier, HP de Tijd en Vrij Nederland. Die laatste 2 nemen we ook altijd mee op vakantie, doen we dan heel lang mee. Hopen dat ze tegen de tijd dat we weg gaan weer zo'n pakket hebben liggen. Best handig
![]()
Anyway.. ik moet nog wat verzinnen om morgen te doen met mijn nieuwe klasKennismakingsochtend.. Denk maar iets engels.. of zo
Help!
Wat súperleukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Duderella het volgende:
Mijn Franse draak is een echt schrijfstertje, ze kletst me nu al de oren van mijn hoofd, via mail.Straks maar even het verslag ontcijferen van haar complete namiddag, inclusief wanneer ze wat at en wanneer wie wat zei.
![]()
Ja wij ook! Wij hebben een abbo op de Quest, dus die sparen we een beetje op rond deze tijd. En dan zo'n special er bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij nemen ook vaak zo'n Quest History special mee, en dat soort bladen
Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef Den_Haag het volgende:
Cyber, waar kan je al de nieuwe iPhone regelen?
Nja dat consequente is dus niet zo moeilijk aangezien ik gewoon de behoefte niet heb om zo ver weg te gaan. Ik ben nog lang niet uitgekeken in Europa! Mocht ik nu wel verder weg willen, dan zullen we nog wel eens zien wat er van mijn ethiek over blijft he..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat súperleuk![]()
Sun, ik heb wel waardering voor je reis-ethiek; je bent zeker consequentIk ben minder streng en dat heeft ook gewoon simpelweg te maken met het feit dat ik graag meer van de wereld zie dan enkel West-Europa. Ik mijd de VS niet ondanks het beleid daar om de zwakkeren laten creperen, en ik mijd het Midden-Oosten niet ondanks het feit dat de emancipatie van vrouwen daar ver te zoeken is.
Aangezien CF duidelijk juist uit betrokkenheid die landen opzoekt is 'ramptoerist' idd een beetje een verkeerde term in dit gevalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef DarkElf het volgende:
snap dude wel, maar sun ook. en tis ook persoonlijk.CF is zeker geen ramptoerist oid, maar snap op zich de uitdrukking erbij wel... hadden alleen beter " " omheen kunnen staan.
Japan niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
midden oosten trekt mij juist weer wel merk ik op de een of andere manier, niet in de laatste plaats om t eten... azie trekt mij, op her en der wat landen na zoals Japan, india bijv..., wat minder.
over 2 weken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Apple continues to note that iPhone 4 will move beyond the initial launch countries of the United States, UK, France, Germany, and Japan into an additional 18 countries by the end of July: Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, New Zealand, Singapore, South Korea, Spain, Sweden and Switzerland.
wanneer ging je naar japan?
voor je date?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig voor a.s. vrijdag
wel dus, t trekt mij wat minder, op landen als bijv India en Japan na...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japan niet?lijkt me echt heel gaaf
Ik wil zo graag nog eens naar IJslandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:02 schreef flying-dutchman het volgende:
Als ramptoerist kan je ook dicht bij huis.... IJsland of Griekenland bv
Da's alleen vanwege de sushiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:09 schreef DarkElf het volgende:
midden oosten trekt mij juist weer wel merk ik op de een of andere manier, niet in de laatste plaats om t eten... azie trekt mij, op her en der wat landen na zoals Japan, india bijv..., wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |