quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Maar die documentaire-mannetjes zien alleen wat de Koreanen willen dat ze zien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:18 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, journalisten staan onder veel strengere controle dan toeristen.
Afijn, ik ga nog een keer m'n ijs doorroeren en dan is het bedtijd voor mij!
Mooi reisverslag Bloes, bedankt voor het delen.quote:
quote:
quote:
ooh nee dat zei je nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen
Heb het niet eens gezegd maar Flatboy en ik hebben gezoend
Ja beviel wel goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh nee dat zei je niet![]()
leuk joh!![]()
ik heb gister ook gezoend met mijn date
Is niet met mij, dus geen interesse inquote:
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja beviel wel goed
Oeeh!!vertel vertel in alle details!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
hahaha jij kust al vaak genoeg tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:02 schreef Tezz het volgende:
Ohhhh kussen met een date..... dat is lang geleden!!!!
Misschien mijn man maar eens opnieuw versieren. Kijken of ie er nog een tweede keer intrapt, woehaha!
Neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is niet met mij, dus geen interesse inDoe maar via PM
![]()
mooie dag voor jouquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij heb ik vannacht voor het eerst in anderhalve week goed doorgeslapen![]()
En de logeerhond gaat zo naar huis en dan kan ik eindelijk stofzuigen![]()
En het is weer lekker weer![]()
En ik was weer wat lichter op de weegschaal
Oeeh leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb eerder met hem gezoend maar zag er verder niet meer in want hij had recent een relatie en samengewoond. toen ik bij hem een keer was zag ik nog foto's en haar spullen enzo, omdat zij nog niet in haar eigen huis terugkan (andere huurder). nu gisteren een goed gesprek gehad en daarna gezoend... we gaan het rustig aan doen en dan zien we wel waar het toe leidt. in ieder geval afgesproken om 1x per week elkaar te zien.
jij??
Nou, dat valt best tegen als je al 10 jaar getrouwd bent hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha jij kust al vaak genoeg toch
aaah wat leuk zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh leukkan ie goed zoenen?
![]()
Maar vertel eens, leeftijd/uiterlijk/beroep etc
Flatboy kwam gister langs tijdens voetbal Brazilie-Chili. En beetje op de bank gehangen en gepraat. Toen na een tijdje draaide hij me zo dat we wel moesten zoenen en dat vond ik wel oke![]()
uiteindelijk zelfs hem nog een massage gegeven en een beetje op bed gelegen. Best braaf geweest verderEn om 11 uur is ie weer weggegaan.
Oeeh een niet te lange kerelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
aaah wat leuk zeg![]()
nou.... eh... J. is 36....1.75m, slank, werkt als automonteur en doet aan motorrace competities
en flatboy?
Nice!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:08 schreef FutureFairytale het volgende:
en hij kan heerlijk zoenen, lekker afwisselend![]()
en flatboy?
Dat kan ik ook hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
![]()
Dat geloof ik ook welquote:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nice!daar houden we van
Flatboy is ook wel okeEn best sterk want hij tilt mij zelfs vrijwillig op
heb hem wel gelijk voor gek verklaard.
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel
Maar ik vind het nog steeds raar en vooral eng als iemand dat doetBen nog altijd bang dat ik te zwaar ben en dat ie me laat vallen Dus werk ik tegen en wordt het nog erger
36 kan goed danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
hahha stoere jongen dus. ik val wel op ouder dan ikzelf en groot vind ik ook wel leuk, maar ja.. 1.75m is nog steeds groter dan ikik ben 25
jouw date is wel charmanter dan de mijne hoor ik al![]()
wij pesten elkaar alleen maar![]()
Zoiets idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha "aah doe normaal joh, straks ga je door je rug!"
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00mquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
36 kan goed danEn die lengte van de jouwe is goed! Dat vind ik namelijk ideaal. Deze is voor mij nog even wennen. Nog nooit zo'n lange gehad
Doet ie van mij ook hoor! Maar pesten is goed![]()
tuurlijk joh, hij kan je met 1 arm optillenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zoiets idd!
Maar hij heeft wel spieren enzo, van het vele klimmen in van alles en nog wat. Dus moet het misschien maar gewoon vertrouwen.
Hahaha de omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet juist wennen.. vorigen waren 1.85m - 2.00m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |