oh vollere lippen is fijn. En ja, hijs nog jong. Je kunt em van alles lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow die zoent wel goed, heeft wat vollere lippen. Op een gegeven moment wordt het wat nattigMaar moet zeggen dat het wel geslaagd is
Misschien wat meer tong mag.. maar dat is opvoeding
shit dat is veel zeg! Hoe duur is 1 stick ongeveer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
doet mij denken aan het hockey FF. Alleen helaas sla je die gewoon stuk, meestal 4 per seizoen
tussen 150 en 300. Die ik nu heb ik zelfs duurder, maar gekregen met heel veel korting.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
shit dat is veel zeg! Hoe duur is 1 stick ongeveer?
zijn ballen duur? En knap als je de knuppel doormidden krijgt vanwege de balquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef flying-dutchman het volgende:
Met honkbal gaat het ook vrij hard... knuppels gaan wel eens door midden als je de bal verkeerd erop krijgt (en je met hout speelt en niet met alu, nooit last van gehad aangezien ik niet hoofdklasse heb gespeeld). Maar ook de ballen ging er in een hoog tempo er doorheen. dan weer in de sloot, dan weer teveel geslagen waardoor de naden te beschadigt raken om er nog mee te gooien (wel prima voor training dat wel)
jezus... Ik dacht dat hockeysticks goedkoper waren dan tennisrackets...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
tussen 150 en 300. Die ik nu heb ik zelfs duurder, maar gekregen met heel veel korting.
3,5 tot 6 euro het stukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn ballen duur? En knap als je de knuppel doormidden krijgt vanwege de bal
niet echt neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus... Ik dacht dat hockeysticks goedkoper waren dan tennisrackets...
Zolang ik hem maar niet alles hoef te lerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh vollere lippen is fijn. En ja, hijs nog jong. Je kunt em van alles leren
hoop ik ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zolang ik hem maar niet alles hoef te leren
tennisbal dik 100M laten vliegen? die gasten kunnen hard meppen hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn geen harde knuppels![]()
ik kan me best voorstellen dat honkbalballen zwaarder zijn ja.. moet ook wel. tennisbal kun je makkelijk nog verder slaan (wel met tennisracket dan)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieuw. Mannen met weinig ervaringquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
Ja. Ze hebben wel een tuinslang, ze weten dat de bloempjes water moeten krijgen maar vraag ze niet HOEquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je beter als vrouw maagd zijn![]()
jongens die maagd zijn zijn zo...zo... jochiesachtig
en wat is daar weer mis mee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ieuw. Mannen met weinig ervaringOf nog erger, maagden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wil ik niet!!!
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
kun je beter als vrouw maagd zijn![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
jongens die maagd zijn zijn zo...zo... jochiesachtig
Dat soort dingen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Ze hebben wel een tuinslang, ze weten dat de bloempjes water moeten krijgen maar vraag ze niet HOE![]()
Dat vind ik liefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijkt![]()
Vastbindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Laydina het volgende:
Ik lig wel eens stil.. maar dat is puur omdat ik dan geniet![]()
Maar als ik echt gek wordt (omdat het lekker is) dan lig ik echt niet meer stil
dat valt reuze mee toch. 1x per jaar een nieuw pak en brilletje?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef z80 het volgende:
en over sport benodigd heden.
zwemmen lijkt niet duur.
maar er gaan per jaar een aantal zwembroeken doorheen (afhankelijk van merk hoeveel)
zwembrilletje is na 1 jaar meestal ook op.
handdoeken gaan ongeveer 2 jaar mee.
en voor de wedstrijd zwemmers komt daar dan per jaar nog een badpak bij (ja ook voor de heren).
precies. alleen vanaf dag 1?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef Laydina het volgende:
Maargoed ervaring is gewoon relaxed. Iemand die gelijk vanaf dag 1 je neemt en niet bang is, niet te afwachtend en er tegenaan gaat. En de weg weet en wat trucjes. Dergelijke zaken
hoe jong zoek jij ze?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
Al mijn vriendinnetjes waren nog maagden, maar denk dat gezien huidige leeftijd dat wel afgelopen is zo ongeveer.
Of niet![]()
![]()
Je kunt er niet gauw genoeg bij zijn voordat de sleur toeslaat he Lay?quote:
gewoon nemen joh. dan geeft ze heus wel reactiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo'n stil liggende dame in bed die verwonderd om zich heen kijkt![]()
ervaring is veel beter
kan me niet voorstellen dat de zwembroek dan nog lekker strak zit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, heb al jaren dezelfde zwembroek.
Wel nieuw brilletje gekocht van Nike. Afgeprijsd van 30 EUR naar 7,50.
Waarvan de kinderarbeiders 0,50 EUR krijgen ofzo.
Het liefst dat laatste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vastbinden of gebonden worden?
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hell yeah!
[..]
Ligt dan maar net aan wanneer je begint met tellen
Wie weetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef flying-dutchman het volgende:
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ook
zweep lijkt me auquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:19 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en als je dan nog steeds lastig bent... krijg je nog met de zweep ook
bretelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
over zwemkleding; mijn zwembroekjes flubberen altijdals ik aan aquarobic doe zakt ie iedere keer tot mn knieën
![]()
ik blijf hijsen en niemand anders heeft er last van. behalve de slappe lach omdat ik continu in mn blote hol sta
ligt eraan hoe hard je mept, en wat voor een je gebruikt... een flogger valt wel mee, een crop doet meer auquote:
oh sorry geen idee wat dat zijn. maar als het als een riem is; liever niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard je mept, en wat voor een je gebruikt... een flogger valt wel mee, een crop doet meer au
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon nemen joh. dan geeft ze heus wel reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |