Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral diequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
Maar Midden-Oosten is een ruim begrip DE. Welke regio? Syrie/Jordanie of Saudi-Arabie/Yemen.
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil zo graag nog eens naar IJsland![]()
En dan echt in de zomer en met een 4WD het binnenland in. Het natuurschoon in dat land is echt ongekend
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.quote:Sun, da's dan het verschil tussen jou en mij.
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig voor a.s. vrijdag
7-0 voor brazilie toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoor
oh das wel heel erg dan..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral die
en wil zeker nog eens naar Jeruzalem om de Via Dolorosa te lopen
bleghquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Volgend jaar wil ik naar Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek van
Jeruzalem
Wat dat betreft zijn wij echt ervarings-junks hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!![]()
![]()
[..]
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.Ik zou zo iets eerder als studiereis willen doen dan. Met een specifiek doel. Maar niet voor 'de lol' in mijn heilige zomervakantie waarin ik eindelijk heerlijk mezelf kan zijn
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik naar MarokkoIk denk dat ik maar een hoofddoek ga dragen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
No worries, je mooie blauwe ogen verraden je alsnogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nja, afgezien dat het lastiger is daar met auto-tent-hond te komen en het is me te warm doorgaansquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Volgend jaar gaan we weer eens voor een relax-vakantie: een weekje Madeira! Wat overigens vast ook wel iets voor jullie is qua natuurschoon en wandelroutes
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorMarokko valt heel erg mee wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |