marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen Marrakech is erg toeristisch en daar zijn ze wel heel brutaal etc maar in de rest waar ik met de groep geweest ben, hele vriendelijke mensen die je gewoon je gang laten gaan
dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
Oooohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
leuknouja marrakech vond ik verschrikkelijk, rabat & fez super, casablanca is ook maar mwah.
In marrakech werden we uitgescholden voor bitches, kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
dus je bedekte ze niet eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was voor mn Marlies tijd en niet tegen mij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wel dure hobby heb je hoor MeMo met je MD. per beha zo'n ¤ 70 euro en dan 20 gekocht? hmm
aah koop gauw nieuwe!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
Dan weten we meteen waar hij op uit isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
huisarts even om een spoed recept vragen en gelijk langs de apoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
jou zien we nooit meer te-rugquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
Strakjes, ben nog even bezig met mn studieboeken op marktplaats zetten. Althans, een deel ervanquote:
whahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Dan weten we meteen waar hij op uit is.
jammerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik naar MarokkoIk denk dat ik maar een hoofddoek ga dragen
denk je dat ik het daar zo mooi zal vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jou zien we nooit meer te-rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |