abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 mei 2010 @ 13:12:52 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81485547
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 Jubileum
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercingtopic # 32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
Piercings enzo! deeltje 39
Piercings enzo # 40

Laatste post:
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:31 schreef cvboer het volgende:
Leuk topic om zo te volgen, wat mensen met hun lichaam doen.
Maar hoe staat jullie werkgever tegenover dergelijke "verbouwingen"?
Tegen een simpel iets als een oorbel kan weinig weerstand zijn lijkt me. Het word een ander verhaal als je met een neus, lip wenkbrauwpiercing aan komt zetten, of zoiets als dit: [ afbeelding ]

Ik kan me de weerstand van de werkgever voorstellen, ik heb zelf een bedrijf en zoiets als bovenstaande zou voor mij een reden zijn om een dergelijk persoon niet aan te nemen.
Dus mijn vraag is dan ook: hoe staat de gemiddelde werkgever hier tegenover?
Wat voor bedrijf heb je dan?

Mijn stretches heb ik laten krimpen, maar ik droeg ook "open" sieraden naar het werk toe. M'n lippiercing is ook geen probleem, ben er laatst zelfs mee naar een klant geweest.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 16 mei 2010 @ 13:15:09 #2
159757 Gibeon
Open to change
pi_81485633
Tja, wat is de gemiddelde werkgever? In mijn ogen heeft dat alles te maken met de sector waarin je werkt en het imago dat je hebt, of wat "de klant" van je verwacht. En natuurlijk hoeveel bodymod's je hebt. Ik ben zelf aan het stretchen voor een 8 of 10mm tunnel, iets wat de meeste mensen hier in de omgeving wel aardig heftig vinden.
En 'k ben nog student, maar werk bij een kwekerij, daar lopen meerdere mensen met 1 piercing. Word dus blijkbaar als geen probleem gezien, maar dit zijn ook allemaal mensen die uitvoerend werk doen, en dus geen/weinig contact hebben met de klant.
Ook loop ik stage bij een landbouwmechanisatiebedrijf, hier is een medewerker met meerdere tattoo's en 2x10mm tunnel. Ook hij heeft weinig contact met de klant. Toch vind ik in beide gevallen de bodymod geen probleem (en de werkgever blijkbaar ook niet).
Wel kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die het niet op prijs stellen als bijvoorbeeld hypotheekadviseur een piercing/tunnel heeft, omdat dit (in mijn ogen volkomen onterecht) het vertrouwen beschadigd oid. Vaak worden piercings en tattoo's nog steeds geassocieerd met rauwdauwers en criminelen, is mijn ervaring. In dat opzicht kan een bodymod dus ook een pluspunt zijn voor de werkgever, als je in de bouw zit bijvoorbeeld

Just my 2 cents.
pi_81485720
Terugvindpiercing.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 16 mei 2010 @ 13:18:19 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_81485761
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 16 mei 2010 @ 13:31:41 #5
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_81486223
Ik heb een installatiebedrijf, waarbij de monteur wel degelijk contakt met de klant heeft, uit het oogpunt van representatief eruit zien vind ik dergelijke dingen niet kunnen. Werk je bv in kas zoals hierboven ook al is aangegeven heb ik er minder problemen mee. Het moet "passen"in je beroep natuurlijk. ik verwacht van de representatieve beroepen zoals bankmedewerkers, makelaars enzo, dat ze geen piercing in hebben. De vergelijking met de "lagere"bevolkingsgroepen gaat wel degelijk op, dit is helaas onterecht. heeft alles te maken met de eerste indruk wat je van iemand hebt. TVP, want ik wil dit wel volgen
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_81486300
tvp
Ja en dus?
pi_81486883
Ben blij dat het in de sector waar ik in zit het niet zo'n groot probleem is, geen klantencontact e.d. maar het is meer dat collega's het raar vinden
Stretches vonden ze al onbegrijpelijk.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:50:52 #8
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81487036
tvp, ik zit te denken om een lippiercing te laten zetten.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zondag 16 mei 2010 @ 14:07:20 #9
159757 Gibeon
Open to change
pi_81487742
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:31 schreef cvboer het volgende:
Ik heb een installatiebedrijf, waarbij de monteur wel degelijk contakt met de klant heeft, uit het oogpunt van representatief eruit zien vind ik dergelijke dingen niet kunnen.
Als je monteur bij een installatiebedrijf bent vind ik t ook nog geen punt eerlijk gezegd. De loodgieter die hier altijd komt heeft ook een piercing, vond ik bij de eerste indruk ook een pluspunt. Scheelt natuurlijk ook dat ongeveer iedereen die dit topic leest, piercing-fan is.
pi_81494883
Hoi, ik wil graag wat advies / meningen.

Ik wil graag 'normale' oorbelgaatjes laten zetten. Ik heb ze als kind een week gehad (die werden geschoten toen ik 8 was), verder is er nooit iets met mn oren gebeurd. Wel heb ik een aantal piercings op andere plekken, die zijn dus gestoken.

Nu wil ik dus graag normale oorbellen in kunnen en mijn voorkeur gaat in principe uit naar piercen omdat juweliers en hun pistolen me minder kundig en hygienisch lijken dan de piercing studio. Echter ik wil er ook niet onnodig teveel geld aan uitgeven, ik laat ze namelijk zetten om oorbellen te kunnen dragen op mijn huwelijksdag maar ben dus ook bezig met sparen daarvoor. Als het beter is voor het genezingsproces, heb ik daar natuurlijk het geld voor over.

Maar wat mij opvalt is dat het sterk wisselt tussen piercers wat ze vragen voor het piercen van oorlellen. Bij sommigen is dit niet veel duurder dan schieten (staat ook in de OP zie ik) terwijl er wel naalden gebruikt worden. Bij anderen is het net zo duur als iedere andere piercing van de oren, tot wel 50 euro per oor. Ik vind dit erg vreemd en vraag me af waar dit verschil vandaan komt.

Is het naar jullie mening mogelijk dat een goede piercer er niet zo veel geld voor vraagt, of zijn dit slechte piercers en ben ik dan eigenlijk net zo beroerd af als met schieten? Ik vind het ook weer zoiets om de allerduurste piercer uit te kiezen 'omdat het daar dan wel goed zal zijn'. De piercer die mijn andere piercings heeft gedaan jaren geleden is er mee genokt dus dat is ook geen optie.

Wat zouden jullie in mijn geval doen? Schieten? Goedkope piercer zoeken? Toch 100,- neerleggen voor oorbelgaatjes? ik woon in Haarlem overigens, mocht iemand een goed adres weten.

pi_81495273
Waarom zou je in godsnaam gewoon oorbelletjes laten piercen ? Lijkt me dat je ze beter bij een goede juwelier kunt laten schieten dan bij een goedkope piercingshop piercen..

Ik zeg, gewoon laten schieten! Het doet even pijn, en brand meer na dan piercings (bij mij dan) maar is na enkele dagen gewoon goed genezen.. En aangezien je vast niet komende week al gaat trouwen (?) moet dat te doen zijn lijkt me.
pi_81495352
Overigens hoef je niet echt 'kundig' te zijn voor het schieten van gaatjes, ze zetten een stipje op je oor, vragen of je dat een goede plek vindt en zetten vervolgens daar het pistool tegen aan. Tadaaa.
En juweliers moeten ook gewoon voldoen aan bepaalde hygiëne eisen lijkt mij, het is niet dat ze daar maar lukraak hun gang kunnen gaan qua hygiëne.
pi_81495561
Nou ja daar hoor je dus hele tegenstrijdige meningen over en schieten is een beetje vloeken in de kerk als je het aan piercingfanaten vraagt.

Het punt met schieten is dat de achterkant van een oorbel niet zo scherp is als een naald en dat er dus meer weefsel beschadigd raakt. Genezing zou daardoor trager zijn. Verder zeggen sommigen dat je met schieten meer kans hebt dat het scheef gaat. En zo'n schietding kun je niet volledig ontsmetten, terwijl de naald steriel is. Ook zou ik bij piercing volgens mij - corrigeer me als het niet klopt - direct kunnen kiezen voor een ringetje, terwijl je bij schieten van die zweerknopjes krijgt die ik persoonlijk lastiger vind bij het schoonhouden, vooral als je oorlel flink opzwelt wil dat achterkantje wel eens gaan drukken toch?

Ik ga pas volgend jaar eind van de zomer trouwen dus tijd is het punt niet. Sowieso wil ik het pas na de zomer laten doen zodat ik niet sneu aan de kant moet blijven als er over twee weken ineens zwembadweer uitbreekt.
pi_81495675
Tsja, ben je heel gevoelig voor ontstoken piercings etc? Je moet je wel bedenken dat 99 % van de mensen met oorbellen die gewoon hebben laten schieten, en er hoogstens een paar weken last van hebben..

Ik weet niet of je bij een piercing direct kunt kiezen voor een ringetje .. Dat zou je iemand anders moeten vragen!

Verder kun je die zweerknopjes gewoon losser draaien als je oor een beetje gezwollen is, ik heb daar zelf in ieder geval nooit last van gehad.
Ik weet niet, als jij piercen echt een fijner idee vindt moet je het vooral doen, wie ben ik om je tegen te houden maar stel het kost echt 100 euro dan zou ik toch wel leukere piercings kunnen bedenken voor dat geld, haha.
pi_81495962
Nou ja, mn piercings zijn nooit ontstoken geweest. Toen ik gaatjes had laten schieten als kind zijn die wel gaan ontsteken, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat mn moeder echt de goedkoopste juwelier in het dorp had gekozen (5 gulden was het). Ik heb de nazorg gedaan zoals toen werd aangeraden (ieder uur draaien, dettol er op). Dat zou ik nu niet doen, als ik ze zou laten schieten dan zou ik de verzorging doen zoals met mn piercings en ik ben nu natuurlijk daar ook beter in dan een kind van 8.

Bij piercings kun je meteen een ringetje kiezen, tenminste bij mn wenkbrauw kon dat dus ik zie niet waarom bij mn oor niet zou kunnen. Dat vond ik toen erg prettig bij het schoonmaken. Aan de andere kant zou ik nu uiteindelijk toch ook gewoon heel veel verschillende oorbellen willen hebben dus die gaan er dan wel weer uit na de genezing.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:41:25 #16
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_81496107
Waarom heb ik dit topic nog nooit eerder gezien :S

Okay hier is mijn verhaal om even met de deur in huis te vallen.

Ik ben een jongen van 20 en denk er al een tijd over na om een (tong)piercing te nemen. Ik heb al aan mensen in mn omgeving gevraagd wat ze er over denken, en ik lijk alleen nog maar positieve reacties te krijgen.

Wat zijn jullie gedachten hierover, en hoe moet ik dit aanpakken (dit wordt mn eerste piercing, hoeveel pijn doet het? ik ben niet kleinzerig ) ?
癌症爐灶
pi_81496248
Dan lijkt het me niet dat je gevoelig bent voor ontstekingen, dus is het misschien wat overdreven om uit hygiënisch oogpunt minimaal 50 euro meer te betalen! Bovendien heb je meerdere piercings (gehad), dus weet je wanneer je er af moet blijven en hoe je het het beste schoonmaakt etc.

En aangezien het nog meer dan een jaar duurt tot je bruiloft hebben ze tijd zat om te genezen lijkt me zo qua ringetje, ja.. Ik heb daar geen ervaring mee misschien is het wel makkelijker, maar dan is het altijd nog de vraag of je daar zoveel extra geld voor over hebt.
pi_81496379
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Kai-Itza het volgende:
Wat zijn jullie gedachten hierover, en hoe moet ik dit aanpakken (dit wordt mn eerste piercing, hoeveel pijn doet het? ik ben niet kleinzerig ) ?
Ik heb er een gehad (inmiddels er uit gehaald). Ik vond het de minst pijnlijke van mijn piercings, het is even een scherpe prik die ik vergelijkbaar vond met bloed prikken, en daarna voelt je tong een dag of twee alsof je er hard op gebeten hebt. Tenminste bij mij, en bij mij deden alle piercings veel pijn, er zijn mensen die er helemaal niks van voelen, ik heb een lage pijn grens.

Hoe je het aan moet pakken, een piercingshop uitkiezen doe je het beste op grond van ervaringen van anderen en door er eens te gaan kijken of je de sfeer bevalt en of het er netjes uitziet.

Ik zou je plastic kogeltjes aanraden als je de definitieve piercing er in doet (eerst krijg je een langere voor het opzwellen) want je kan wel eens per ongeluk er op bijten en op plastic bijt je geen kies stuk. Dat is wel maar een klein risico hoor, als je per se metaal wil kan dat ook, ik vond het een eng idee dus koos plastic.

Als je er spijt van krijgt kan hij er uit, je houdt wel een klein litteken op je tong, maar dat zien mensen alleen als je extreem onbeschaafd gaapt ofzo
pi_81496504
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
Dan lijkt het me niet dat je gevoelig bent voor ontstekingen, dus is het misschien wat overdreven om uit hygiënisch oogpunt minimaal 50 euro meer te betalen! Bovendien heb je meerdere piercings (gehad), dus weet je wanneer je er af moet blijven en hoe je het het beste schoonmaakt etc.

En aangezien het nog meer dan een jaar duurt tot je bruiloft hebben ze tijd zat om te genezen lijkt me zo qua ringetje, ja.. Ik heb daar geen ervaring mee misschien is het wel makkelijker, maar dan is het altijd nog de vraag of je daar zoveel extra geld voor over hebt.
Nou ja dat denk ik dus ook wel eens, maar ik ben vreselijk aan het twijfelen. Soms denk ik kom op Dip, 90% van de vrouwen heeft het op deze manier laten doen en bij bijna allemaal gaat het goed. Maar dan denk ik ook weer, wat bepaalt dan of het niet goed gaat, is dat alleen de nazorg, of kan ook ik gewoon pech hebben en ellende krijgen met ontstekingen en niet willen genezen en weet ik veel....

Tis echt als je het piercingfanaten vraagt zeggen ze allemaal piercen en als je het 'gewone mensen' vraagt zeggen ze doe niet moeilijk ga gewoon naar de juwelier...
  zondag 16 mei 2010 @ 17:50:42 #20
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_81496506
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb er een gehad (inmiddels er uit gehaald). Ik vond het de minst pijnlijke van mijn piercings, het is even een scherpe prik die ik vergelijkbaar vond met bloed prikken, en daarna voelt je tong een dag of twee alsof je er hard op gebeten hebt. Tenminste bij mij, en bij mij deden alle piercings veel pijn, er zijn mensen die er helemaal niks van voelen, ik heb een lage pijn grens.

Hoe je het aan moet pakken, een piercingshop uitkiezen doe je het beste op grond van ervaringen van anderen en door er eens te gaan kijken of je de sfeer bevalt en of het er netjes uitziet.

Ik zou je plastic kogeltjes aanraden als je de definitieve piercing er in doet (eerst krijg je een langere voor het opzwellen) want je kan wel eens per ongeluk er op bijten en op plastic bijt je geen kies stuk. Dat is wel maar een klein risico hoor, als je per se metaal wil kan dat ook, ik vond het een eng idee dus koos plastic.

Als je er spijt van krijgt kan hij er uit, je houdt wel een klein litteken op je tong, maar dat zien mensen alleen als je extreem onbeschaafd gaapt ofzo
Hehe lekker duidelijk Ik heb gehoord van een vriend die er ook een heeft dat het ook een paar dagen niet normaal eten is.

Dat plastic is idd wel een goed idee, een andere piercing kan later altijd nog.

Overigens, ik heb een hoge pijngrens dus die pijn is echt niet mijn probleem
癌症爐灶
pi_81496682
Oh en het is wel belangrijk voor me trouwens, ik zou enorm balen als ze er uit moesten en ik geen oorbellen had bij mn huwelijk. Ik heb namelijk de belofte gedaan aan mijn opa die altijd mijn piercings haatte, dat als ik ging trouwen ze er uit gingen. Maar ik zou me intens kaal voelen zonder metaal in mn kop dus wil ik graag oorbellen in, en dan piercings er uit. En een beetje op tijd zodat het niet nog rood is als ik ja sta te zeggen. Ik vind het gewoon zo saai anders, bij mn jurk is een ketting niet mooi en met een kroontje / tiara / geval voel ik me een retard maar ik wil wel graag 'iets' van sierraden hebben buiten De Ring.

[/bruiloftblaat]
pi_81496762
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:50 schreef Kai-Itza het volgende:
Hehe lekker duidelijk Ik heb gehoord van een vriend die er ook een heeft dat het ook een paar dagen niet normaal eten is.

Dat plastic is idd wel een goed idee, een andere piercing kan later altijd nog.
Nee, bij het genezen heb je sowieso metaal. Je krijgt een extra lange staaf (whehehe) daarvoor want je tong wordt zowat twee keer zo dik. Dan na een tijdje mag je terugkomen en krijg je de piercing die je mooi vond, en voor die mag je dus ook andere knopjes kiezen.

En ja het kan lastig eten zijn, ik vond vooral het praten achterlijk, kwijlde als een malle.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:04:08 #23
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_81497003
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee, bij het genezen heb je sowieso metaal. Je krijgt een extra lange staaf (whehehe) daarvoor want je tong wordt zowat twee keer zo dik. Dan na een tijdje mag je terugkomen en krijg je de piercing die je mooi vond, en voor die mag je dus ook andere knopjes kiezen.

En ja het kan lastig eten zijn, ik vond vooral het praten achterlijk, kwijlde als een malle.
Okay, binnenkort eens binnenlopen in zon zaak dan, dankje

En gefeliciteerd met je verloving
癌症爐灶
  zondag 16 mei 2010 @ 18:14:00 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_81497362
Dipkip, ze kunnen dat pistool niet ontsmetten, maar als je ze gewoon goed verzorgd voorzie ik geen grote problemen. En dat schieten is vooral horror als je dat in kraakbeen laat doen, het gaat er dan om dat de kracht verkeerd/te groot is waardoor je extreem veel kans op vergroeiingen krijgt. Bij zacht weefsel, dus je lellen, is dat niet aan de orde en heb je alleen dat ze het niet volledig kunnen ontsmetten.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_81497919
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef Debsterr het volgende:
Dipkip, ze kunnen dat pistool niet ontsmetten, maar als je ze gewoon goed verzorgd voorzie ik geen grote problemen. En dat schieten is vooral horror als je dat in kraakbeen laat doen, het gaat er dan om dat de kracht verkeerd/te groot is waardoor je extreem veel kans op vergroeiingen krijgt. Bij zacht weefsel, dus je lellen, is dat niet aan de orde en heb je alleen dat ze het niet volledig kunnen ontsmetten.
Bij kraakbeen zou ik het ook absoluut niet doen, daar heb ik genoeg over lezen en daar is iedereen het ook wel over eens geloof ik - het is nu toch ook verboden?

Goh had niet verwacht dat er hier mensen voor schieten zouden zijn, ook niet in dit geval
  zondag 16 mei 2010 @ 18:38:27 #26
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81498545
piercingforum heeft hier een leuk topic over:
Waarom piercing guns niet zo'n goede keuze zijn...



En over representatief, sorry maar ik vind het behoorlijke onzin om te zeggen dat je met bijvoorbeeld een lippiercing of een tunnel automatisch niet representatief bent.
Ik vind iemand die er verder verzorgd uitziet en een ringetje in de neus heeft hangen niet minder representatief dan een Anita met grote gouden hoepels in haar oren.
pi_81499365
Ik heb zelf geen piercings, maar ik vind het altijd interessant om mee te lezen.

En over dat representatief zijn, ik werk zelf ook in een winkel en wij mogen ook geen piercings/tattoos/opvallend uiterlijk. Dit wordt gedaan omdat de winkelketen wil dat het personeel er neutraal uitziet. Sommige mensen worden snel afgeschrikt door mensen die een piercing hebben, dus als deze mensen vanwege het personeel wegblijven zorgt dat voor een omzetdaling etc.

Zelf vind ik dat je ook met piercings er prima verzorgd uit kan zien
Ja en dus?
pi_81510809
Ik ook weer even tvp.

Ik heb verschillende piercings gehad (tong, wenkbrauw, tepels en navel). Nu alleen nog een lippiercing.

Ik vind het grote onzin dat iemand met piercings niet representatief zou zijn, maar helaas is Nederland soms nog aardig bekrompen en wordt er (vooral in commerciële banen volgens mij) wel zo over gedacht.

Ik werk zelf bij de overheid, zonder direct klantcontact. Piercings zijn geen probleem, maar overheid is sowieso vrij casual allemaal.
  zondag 16 mei 2010 @ 23:26:43 #29
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81516548
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:55 schreef Blossom86 het volgende:
Ik vind het grote onzin dat iemand met piercings niet representatief zou zijn, maar helaas is Nederland soms nog aardig bekrompen en wordt er (vooral in commerciële banen volgens mij) wel zo over gedacht.

Nee joh... Nederland is heel tolerant!
Zolang je maar op geen enkele manier afwijkt.
pi_81517945
Ik heb bij de HEMA gewerkt achter de kassa en ook al had HEMA zoiets van och dat ene ringetje boeit niet kreeg ik nog best vaak opmerkingen van klanten dus ik denk niet dat het een vooroordeel is van bedrijven, maar dat er echt veel mensen zijn die zich er aan storen bij klantcontact. Waarom, geen idee, ik stond er echt van te kijken toen.

Ik heb trouwens de piercer hier in de buurt met de beste reputatie ge-emaild, die had geen prijs voor oorlellen op zn site staan. Maar ik zat de prijslijst te bekijken en wenkbrauwring is 40, en bij tepels is het goedkoper als je er 2 laat doen tegelijk, dus misschien kan het dan voor 30 per oor ofzo en dan ga ik dat gewoon doen. Dan maar wat duurder, ik weet van hem dat hij echt goed is en heb hem aan het werk gezien, dus dan heb ik het er wel voor over.

Hoop alleen dat ie het niet raar vindt, oorlellen straks zegt ie ga maar naar bijou brigitte ofzo.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dipkip op 17-05-2010 00:00:50 ]
pi_81518698
Ik heb alleen verborgen piercings en tattoo's, dus in mijn baan is dat niet zo van belang.

Ben wel ooit een keer geweigerd bij een sollicitatiegesprek omdat ik een tongpiercing zou hebben. Die had ik dus niet maar daar kon ik die vent niet van overtuigen. De echte rede van de afwijzing was waarschijnlijk dat ik mijn haar groen had geverfd toentertijd. Maar dat durfde hij misschien niet als reden aan te geven, ik weet het niet.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_81518815
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:09 schreef Sinceria het volgende:
Ben wel ooit een keer geweigerd bij een sollicitatiegesprek omdat ik een tongpiercing zou hebben. Die had ik dus niet maar daar kon ik die vent niet van overtuigen.
Dat lijkt me ongeveer het makkelijkste ooit om iemand van te overtuigen, gewoon tong uitsteken??
  maandag 17 mei 2010 @ 00:25:37 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_81519373
Oeh een nieuw piercingtopic
Ik heb [in chronologische volgorde] een gepiercde tragus, tepel, stretch, lip [schuin], conch en rook.
Moet zeggen dat ik het ook wel een beetje prima vind nu, hooguit zet ik nog een keer een microdermal.

Behalve mn lippiercing valt het allemaal niet zo op [ook mn tatt's niet] dus ik heb er nooit echt 'last' van maar zit sowieso in de creatieve sector dus dat scheelt misschien ook.
Heb vorige zomer in de thuiszorg gewerkt en toen kreeg ik juist heel leuk commentaar van oude mensjes

Oh en DipKip, ik zou vooral lekker doen waar je je zelf goed bij voelt! Neem aan dat de piercer waar je nu naar toe gaat het alleen maar leuk vindt dat je voor zoiets langskomt. Weer eens wat anders.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 17 mei 2010 @ 00:27:41 #34
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81519452
over die piercingguns voor je oren...

in utrecht zag ik op koninginnenacht mensen staan die zo'n ding hadden, die deden voor een paar euro gaatjes schieten, je bent toch gek als je dat op een vrijmarkt laat doen door iemand die gewoon zo'n ding heeft :/

die dingen kun je voor een paar centen kopen in hong kong, dus iedere janlul kan dat dan zijn die in je oren schiet, nee dank je
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_81519515
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef saaw het volgende:
Oh en DipKip, ik zou vooral lekker doen waar je je zelf goed bij voelt! Neem aan dat de piercer waar je nu naar toe gaat het alleen maar leuk vindt dat je voor zoiets langskomt. Weer eens wat anders.
Ja zo kan je het ook zien voor iemand die suspensions doet is het misschien wel heul bijzonder
  maandag 17 mei 2010 @ 08:36:09 #36
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81523148
Vanmiddag denk ik maar eens een nieuwe industrial scoren (of morgen, want ik moet ook nog naar Enschede mijn telefoon op halen)
  maandag 17 mei 2010 @ 15:45:29 #37
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81537070
Morgen dus, maar dat is omdat het een conch to rook custom industrial wordt, want een gewone verticale industrial zou problemen geven met mn bril
pi_81538500
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat lijkt me ongeveer het makkelijkste ooit om iemand van te overtuigen, gewoon tong uitsteken??
Het was telefonisch, vandaar. Ik heb wel aangeboden om dat even te komen doen bij de Blokker maar daar wilde die vent niks van weten. Het was wel een raar gesprek:

'We nemen je niet aan omdat je een tongpiercing hebt'.
''Ik heb geen tongpiercing''
'Wel, ik heb het zelf gezien'
''Niet!''
'Wel!'
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_81538638
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Het was telefonisch, vandaar. Ik heb wel aangeboden om dat even te komen doen bij de Blokker maar daar wilde die vent niks van weten. Het was wel een raar gesprek:

'We nemen je niet aan omdat je een tongpiercing hebt'.
''Ik heb geen tongpiercing''
'Wel, ik heb het zelf gezien'
''Niet!''
'Wel!'
Bizar!
  maandag 17 mei 2010 @ 16:24:43 #40
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81538797
Dan wil je er toch ook niet meer werken
pi_81538974
quote:
Op maandag 17 mei 2010 16:24 schreef GimmeGore het volgende:
Dan wil je er toch ook niet meer werken
Idd, heb hem ook gezegd waar hij dat baantje wat mij betreft kon steken. Ik denk niet dat ik ooit nog bij de Blokker kan werken, mocht ik dat willen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_81554983
Vaaaaag. Dan kan ie toch net zo goed over je haar beginnen...

Ik heb email van de piercer, 60 euro voor twee oorbelgaatjes incl. de ringetjes. Ga denk ik dus toch dat doen.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:46:33 #43
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81555674
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:45 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen dus, maar dat is omdat het een conch to rook custom industrial wordt, want een gewone verticale industrial zou problemen geven met mn bril
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien Ik heb wel meer leuke industrial creaties gezien, maar met een rook eigenlijk nog niet.

Pff, ik kan jullie trouwens qua tempo echt niet bijbenen hoor.. ik zit nog steeds te wachten op september, want alleen dan wil een forward helix en een snug laten piercen. Ik ben geen zwemmer, maar als ik naar het strand wil dan wil ik dat wel gewoon kunnen. Wat dat betreft ben ik echt een duf konijn;; ik durf na 5 maanden nog niet eens een zwembad in 'met mijn nieuwe piercing'. Mijn rook rommelt ook nog steeds, en daar word ik ondertussen wel een beetje moe van. Gelukkig is het alleen maar wondvocht, maar dat ziet er zo lelijk uit

Hoewel.. zal ik in juni toch maar een forward helix laten zetten? Grmbl, waarom komt de zomer er nou aan?
  maandag 17 mei 2010 @ 22:54:07 #44
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81559714
Ik hou ook niet van naar het strand gaan
Met tattoo's ben ik wel bewuster bezig met wanneer ik ze laat zetten, in de zomer is natuurlijk 3x niks.
Maar piercings laat ik zetten als er zin in heb/als het kan.
Of als ik besloten heb, want ik heb de industrial maar voorrang gegeven, gezien het feit dat ik nog steeds niet kan besluiten of ik nou 2 ringetjes in mn neus zal nemen of 1 septum
pi_81560747


Had een tijdje terug microdermals laten zetten. 1 maand later heb ik ze er allebei weer uit laten halen. De ene was er uitgegroeit dus die andere wilde ik ook niet meer.
Nog steeds 2 kleine littekens.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:11:52 #46
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81595934
Ai, die foto ziet er niet fijn uit

Begin juni toch maar mijn forward helix laten zetten, ik kan niet meer wachten
pi_81597565
Nasty foto inderdaad, melanie_x Zonde dat ze eruit moesten.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:48:17 #48
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81598408
Industrial eventjes uit moeten stellen ivm pijnstillers.
Maar het staafje ligt op me te wachten in de shop, dus ik kan gewoon langsgaan als het wél uitkomt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:10:24 #49
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81599920
mijn dermal is ook ontstoken, groeide bijjjjna uit, maar hij groeit nu weer langzaam terug.. maar ik denk dat ik ze er alsnog allebei uit ga halen, want ik wil twee tongpiercings en een navelpiercing
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:56:20 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:02:59 #51
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81603097
nee dat vind ik persoonlijk niet zo mooi meer, te druk. maar goed, 1 dermal moet er sowieso uit, en optie was om hem dan opnieuw te laten zetten, maarja zet dan liever gewoon een navelpiercing. en haal die ander er dan ook uit omdat 1 dermal onder je navel er een beetje vreemd uitziet, alsof die zomaar ergens gepierced is
pi_81605608
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef melanie_x het volgende:
[ afbeelding ]

Had een tijdje terug microdermals laten zetten. 1 maand later heb ik ze er allebei weer uit laten halen. De ene was er uitgegroeit dus die andere wilde ik ook niet meer.
Nog steeds 2 kleine littekens.
Het is net een gecrashte Titanic. Maar heb je dat niet eerder iets van 'Dit moet er uit'? Ik heb vaak het idee dat mensen bizar lang rond kunnen blijven lopen met uitgroeiende dingen...
  donderdag 20 mei 2010 @ 17:18:34 #53
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81681424
Meh, mijn industrial is me niet gegund,
maandag niet kunnen zetten ivm tijdgebrek
dinsdag niet kunnen zetten ivm hoofdpijn en dus pijnstillers
woensdag niet kunnen zetten om dezelfde rede als dinsdag
vandaag niet kunnen zetten omdat de shop gesloten is
morgen kan ik hem niet laten zetten omdat degene die hem moet zetten er niet is
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:42:12 #54
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81690308
Jammer GimmeGore! Maar er zal vast wel een keertje zijn dat het gaat lukken
pi_81690673
Ik heb vanmiddag een tong piercing laten zetten

Bij Rings of Pleasure in Haarlem.

Tot nu toe geen klachten, tong is ook bijna niet gezwollen, lange staafje is daardoor best irritant.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81699375
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef Joysa het volgende:
Ik heb vanmiddag een tong piercing laten zetten

Bij Rings of Pleasure in Haarlem.

Tot nu toe geen klachten, tong is ook bijna niet gezwollen, lange staafje is daardoor best irritant.
Wacht maar
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:28:59 #57
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81700086
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wacht maar
Hoezo? Mijn lip was ook helemaal niet opgezwollen toen ik hem net had laten zetten, een lang staafje is dan echt irritant..
pi_81705186
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Wacht maar
Hoelang moet ik wachten? :p heb nog steeds nergens last van behalve het lange staafje.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81706169
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:28 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hoezo? Mijn lip was ook helemaal niet opgezwollen toen ik hem net had laten zetten, een lang staafje is dan echt irritant..
Bij mij was helemaal niks opgezwollen behalve mijn tong. Tong zwelt sowieso heel erg.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81706172
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 05:53 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hoelang moet ik wachten? :p heb nog steeds nergens last van behalve het lange staafje.
Misschien ben jij een gelukkige die nergens last van heeft dan
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81709011
Bij mij is ook nog nooit iets opgezwollen of rood geworden. Al begint mijn navel wel kut te doen, hij is aan het ontsteken Spoel m nu 3-4 keer per dag met zeezout en verder gewoon afblijven, heb het idee dat het niet erger dan dit gaat worden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:30:31 #62
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81709359
Ik heb ook nooit last van hele erge zwelling gehad.
Alleen last van gevoelige tepels toen ik net mijn piercings had laten zetten, maar dat was niet erg
pi_81709698
Lijkt me zo eng, maar mijn tepels zijn ook te klein voor piercings die scheuren meteen uit ze hebben een lengte van hooguit 2-3 mm ín 'koude' stand en in warme stand zijn het fluffy's Gaat 'm dus niet worden en dat is mooi want dan kan ik me ook geen gekke ideeen in mn hoofd halen.
pi_81709895
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef LaFemmeFatale het volgende:
en in warme stand zijn het fluffy's
Het zijn wat ik stel me nu een soort harige wuppie voor
pi_81710037
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het zijn wat ik stel me nu een soort harige wuppie voor

Wacht ff foto zoeken

Oke, dit is het enige wat ik binnen 1 minuut kon vinden op google, ongeveer dit idee maar dan een heel stuk kleiner en subtieler xD

pi_81710081
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Wacht ff foto zoeken

Oke, dit is het enige wat ik binnen 1 minuut kon vinden op google, ongeveer dit idee maar dan een heel stuk kleiner en subtieler xD

[ afbeelding ]
Maar wat bedoel je dan, dat ze qua doorsnee niet groot zijn, niet ver uitsteken, beide?
pi_81710092
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar wat bedoel je dan, dat ze qua doorsnee niet groot zijn, niet ver uitsteken, beide?
Beide.
pi_81710341
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Beide.
Ja dat lijkt me lastig piercen dan hoewel het ze bij mannen ook lukt en die hebben vaak ook niet echt veel. Maar ik vind dat ook niet zo mooi eigenlijk, vind het mooier bij wat meer aanwezige tepels en eerlijk gezegd vind ik het bij mannen meestal een beetje bah
pi_81710385
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Lijkt me zo eng, maar mijn tepels zijn ook te klein voor piercings die scheuren meteen uit ze hebben een lengte van hooguit 2-3 mm ín 'koude' stand en in warme stand zijn het fluffy's Gaat 'm dus niet worden en dat is mooi want dan kan ik me ook geen gekke ideeen in mn hoofd halen.
Ik ken ;t idee, ik wil eigenlijk 4 tepelpiercings. Maar mijn tepels zijn gewoon plat normaal, als ik het koud heb steken ze nog geen halve cm uit.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81710854
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ken ;t idee, ik wil eigenlijk 4 tepelpiercings. Maar mijn tepels zijn gewoon plat normaal, als ik het koud heb steken ze nog geen halve cm uit.
Dat gaat niet werken dan denk ik. Bij mij als ik ze neem gaan ze gegarandeerd uitscheuren of groeien, en tot die tijd gaan ze irriteren op mn tepelhof. Mn vriend maakt me ook wel enigszins af als ik ze neem want hij vind dat fluffy puffy juist zo lekker zacht Hij houdt ook niet van die grote uitstekende tepels want die vind ie niet lekker voelen in mn mond
pi_81710913
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Dat gaat niet werken dan denk ik. Bij mij als ik ze neem gaan ze gegarandeerd uitscheuren of groeien, en tot die tijd gaan ze irriteren op mn tepelhof. Mn vriend maakt me ook wel enigszins af als ik ze neem want hij vind dat fluffy puffy juist zo lekker zacht Hij houdt ook niet van die grote uitstekende tepels want die vind ie niet lekker voelen in mn mond
Inderdaad. En je hebt wel van die piercers die ;t dan door je tepelhof gaan piercen, maar dan geneest ;t gewoon helemaal niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81710953
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
nee dat vind ik persoonlijk niet zo mooi meer, te druk. maar goed, 1 dermal moet er sowieso uit, en optie was om hem dan opnieuw te laten zetten, maarja zet dan liever gewoon een navelpiercing. en haal die ander er dan ook uit omdat 1 dermal onder je navel er een beetje vreemd uitziet, alsof die zomaar ergens gepierced is
Is toch juist mooi een navelpiercing met een dermal eronder? Ben van plan om na de zomer ook een dermal onder mn navel te laten zetten als aanvulling, vind alleen een navelpiercing zo standaard.
pi_81711131
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Inderdaad. En je hebt wel van die piercers die ;t dan door je tepelhof gaan piercen, maar dan geneest ;t gewoon helemaal niet.

Iehhhjakkiebah Lekker puur natuur houden Wil ook geen melkklieren verneuken ofzo aangezien ik toch een voorkeur heb voor borstvoeding later en dan moet ik wel tepels hebben anders word het lastig.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:25:18 #74
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81711335
De melkklieren zitten niet in je tepelhof hoor

Of ben je bang dat je tepels eraf gaan vallen
* GimmeGore herinnert zich een brief in de break out! of fancy ofzo
pi_81711813
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef GimmeGore het volgende:
De melkklieren zitten niet in je tepelhof hoor

Of ben je bang dat je tepels eraf gaan vallen
* GimmeGore herinnert zich een brief in de break out! of fancy ofzo

Joh, echt niet?

Heb het inderdaad over mijn tepels zelf, als ik een piercing neem groeien die gewoon uit, gaan zwaar ontsteken, dood weefsel valt eraf, en dan zijn mn tepels weg Kindje gaat het er nu al moeilijk mee krijgen, word meer sabbelen dan zuigen en ik weet nu al een heel groot geknoei

Maar ik ga arbeiten
pi_81712765
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Kindje gaat het er nu al moeilijk mee krijgen, word meer sabbelen dan zuigen en ik weet nu al een heel groot geknoei
Dat lijkt me onzin maar ik zou idd geen piercing nemen die zowat door je tepelhof moet....
pi_81713691
Mss een leuke voor in de OP

steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_81713900
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat lijkt me onzin maar ik zou idd geen piercing nemen die zowat door je tepelhof moet....
Nee, ze zijn zo klein dat je je lippen er niet omheen kunt zetten, je kunt er amper grip op krijgen met alleen je tanden al
pi_81717928
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Nee, ze zijn zo klein dat je je lippen er niet omheen kunt zetten, je kunt er amper grip op krijgen met alleen je tanden al
Ja, maar een baby drinkt niet door de lippen exact om de tepel heen te zetten. Baby's kunnen enorm hard zuigen, ik heb een vriendin met een jonge baby en zij liet dat zien, je kan dat kind gewoon aan je arm vastplakken en ze zuigen je zo een zuigzoen dus zolang jij maar het juiste gedeelte van je tiet in dat mondje parkeert, maakt het volgens mij geen barst uit of je tepels uitsteken of niet. Die baby van mn vriendin heeft ook regelmatig de vader te pakken en die heeft ook van die volkomen platte mannentepels. Ligt ie te tukken met dat kind op de buik, ineens die baby zo van OM NOM NOM NOM wheheh
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:38:08 #80
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81731052
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:

[..]

Is toch juist mooi een navelpiercing met een dermal eronder? Ben van plan om na de zomer ook een dermal onder mn navel te laten zetten als aanvulling, vind alleen een navelpiercing zo standaard.
Ja maar die dermals zitten horizontaal in het midden, dus 1 vind ik persoonlijk echt lelijk. Anyways ik heb net een tongpiercing laten zetten
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:53:44 #81
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81734588
Nice, tongpiercing vind ik altijd erg leuk!
pi_81734694
Aaaaah zo ja dan ziet het er idd zeer apart uit, zou ik die andere er ook uithalen ja. En die tongpiercing staat je eeeeerrrrrggggggg leuk! Je hebt een te schattig hoofd


DipKip.. OM NOM NOM NOM NOM? Ken iemand met zo'n username in een chat
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:25:27 #84
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81735263
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Aaaaah zo ja dan ziet het er idd zeer apart uit, zou ik die andere er ook uithalen ja. En die tongpiercing staat je eeeeerrrrrggggggg leuk! Je hebt een te schattig hoofd


DipKip.. OM NOM NOM NOM NOM? Ken iemand met zo'n username in een chat
Hahahah dankje
pi_81865194
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef wormtrein het volgende:
Mss een leuke voor in de OP

[ afbeelding ]
Vette foto

Ik mag vandaag mn staafje laten verwisselen naar een 1.2
pi_81865690
Zijn er ook extra korte staafjes voor (tong)piercings eigenlijk?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_81865909
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Zijn er ook extra korte staafjes voor (tong)piercings eigenlijk?
Ik heb geen idee, misschien even bij alloverpiercings kijken welke maten zij hebben?
pi_81866034
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Zijn er ook extra korte staafjes voor (tong)piercings eigenlijk?
Hoe kort wil je ;t hebben? Er zijn genoeg staafjes te krijgen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:44:44 #89
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_81866104
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
Zijn er ook extra korte staafjes voor (tong)piercings eigenlijk?
Jep, ik heb momenteel 12 of 14 mm erin zitten, weet het niet zeker meer. Maar dat is in ieder geval kleiner dan "normaal". (Wat is normaal nou tegenwoordig )
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_81866191
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Jep, ik heb momenteel 12 of 14 mm erin zitten, weet het niet zeker meer. Maar dat is in ieder geval kleiner dan "normaal". (Wat is normaal nou tegenwoordig )
Normale is 16 mm. Volgens mij heb jij 12 hoor. Stuk kleiner dan die van mij in ieder geval
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81867075
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]

hihihi. ik haat lange staafjes
Leuk.

Ik heb besloten een labret te nemen, na de zomer denk ik ergens.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_81869492
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Jep, ik heb momenteel 12 of 14 mm erin zitten, weet het niet zeker meer. Maar dat is in ieder geval kleiner dan "normaal". (Wat is normaal nou tegenwoordig )
Ik heb al 5 jaar dezelfde piercing in inmiddels, maar ik vind het staafje eigenlijk al 5 jaar te lang.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:26:12 #93
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81869680
ik mag hopen dat ik binnenkort wel weer normaal kan eten? ik kan nu al 5 dagen niet eten of bijna niet en ik word er nu wel gek van ben ook niet gewend zo weinig te eten, dus word heel de tijd duizelig
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:46:19 #94
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_81870428
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb al 5 jaar dezelfde piercing in inmiddels, maar ik vind het staafje eigenlijk al 5 jaar te lang.
Ik heb hem een week nadat ik het kleinere staafje erin mocht, gelijk vervangen voor een kort plastic exemplaar.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_81872450
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb al 5 jaar dezelfde piercing in inmiddels, maar ik vind het staafje eigenlijk al 5 jaar te lang.
Ik heb al bijna 3 jaar dezelfde, en ik vind ;m ook al tijden te lang.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81872503
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik mag hopen dat ik binnenkort wel weer normaal kan eten? ik kan nu al 5 dagen niet eten of bijna niet en ik word er nu wel gek van ben ook niet gewend zo weinig te eten, dus word heel de tijd duizelig
Zo lang? Ik zat een paar uur na het zetten gelijk weer donuts te vreten ik deed misschien een kwartier over 1 donut, maar ik kon tenminste wel eten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:42:47 #97
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81872886
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Zo lang? Ik zat een paar uur na het zetten gelijk weer donuts te vreten ik deed misschien een kwartier over 1 donut, maar ik kon tenminste wel eten.
Ja het duurt heel erg lang, maar na een tijdje begint het ook pijn te doen omdat ik er zoveel 'moeite' voor moet doen om te eten.. Echt heel vervelend. Ik moet ook alles echt aan de zijkanten van m'n tanden kauwen omdat het anders meteen tussen mn piercing komt..
pi_81873000
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:42 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja het duurt heel erg lang, maar na een tijdje begint het ook pijn te doen omdat ik er zoveel 'moeite' voor moet doen om te eten.. Echt heel vervelend. Ik moet ook alles echt aan de zijkanten van m'n tanden kauwen omdat het anders meteen tussen mn piercing komt..
Gewoon zo makkelijk mogelijk proberen te doen, zonder teveel met je tong te bewegen, anders heb je je megastaaf weer tussen je kiezen zitten, en het is niet fijn om daar op te knagen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:50:26 #99
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81873277
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gewoon zo makkelijk mogelijk proberen te doen, zonder teveel met je tong te bewegen, anders heb je je megastaaf weer tussen je kiezen zitten, en het is niet fijn om daar op te knagen.
Haha nee lijkt me ook niet. Ik kauw het nu meestal eerst fijn, en daarna slik ik het door, maar soms is de smaak er dan helemaal vanaf
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:11:54 #100
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81874181
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Haha nee lijkt me ook niet. Ik kauw het nu meestal eerst fijn, en daarna slik ik het door, maar soms is de smaak er dan helemaal vanaf
Ga prakken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81941502
Ik kan sinds zondag alweer helemaal normaal eten..
Afgelopen donderdag gezet.

Ik word nu helemaal gek van het lange staafje, zit telkens tussen mn kiezen als ik iets eet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:25:28 #102
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81941616
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef Joysa het volgende:
Ik kan sinds zondag alweer helemaal normaal eten..
Afgelopen donderdag gezet.

Ik word nu helemaal gek van het lange staafje, zit telkens tussen mn kiezen als ik iets eet
Jaloers.. Mijn tongpiercing doet echt fucking pijn en heel m'n tong is wit (dat is meestal als je ziek bent...) ik snap het niet, ik heb nooooooit problemen met al m'n andere piercings gehad
pi_81941695
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaloers.. Mijn tongpiercing doet echt fucking pijn en heel m'n tong is wit (dat is meestal als je ziek bent...) ik snap het niet, ik heb nooooooit problemen met al m'n andere piercings gehad
Hm, dat herken ik helemaal niet
Heb geen pijn gehad, alleen dat mijn tong een beetje dikker was en het wat irritant was met eten.. en witte tong ook niet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:29:00 #104
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81941866
Fijn... hoop niet dat die eruit moet, doei 65 euro
pi_81941991
65? Krijg je kleiner staafje gratis en kreeg je er mondwater bij ofzo?

Ik had 50 :p
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:32:30 #106
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_81942118
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaloers.. Mijn tongpiercing doet echt fucking pijn en heel m'n tong is wit (dat is meestal als je ziek bent...) ik snap het niet, ik heb nooooooit problemen met al m'n andere piercings gehad
En je spoelt met de originele Listerine?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:33:04 #107
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81942155
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Joysa het volgende:
65? Krijg je kleiner staafje gratis en kreeg je er mondwater bij ofzo?

Ik had 50 :p
Hehe ja staafje.. heb hem in Amsterdam laten zetten, bij bodycult.. misschien ligt het daaraan?
pi_81942165
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

En je spoelt met de originele Listerine?
Ik spoel gewoon met kruidvat mondwater hoor..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:33:15 #109
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81942175
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:32 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

En je spoelt met de originele Listerine?
Jup..
pi_81942190
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hehe ja staafje.. heb hem in Amsterdam laten zetten, bij bodycult.. misschien ligt het daaraan?
Dat zou kunnen, ik in Haarlem
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81942502
Tvp!
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:37:42 #112
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_81942553
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik spoel gewoon met kruidvat mondwater hoor..
Ik bedoelde meer dat er geen alcohol inzit. Kan irriteren gaan enzo
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:44:27 #113
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81947587
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaloers.. Mijn tongpiercing doet echt fucking pijn en heel m'n tong is wit (dat is meestal als je ziek bent...) ik snap het niet, ik heb nooooooit problemen met al m'n andere piercings gehad
Ik heb sowieso een witte tong dus ik weet ;t niet.

Ga anders even terug naar je piercer?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:54:31 #114
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81948229
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een witte tong dus ik weet ;t niet.

Ga anders even terug naar je piercer?
Ja ik ook, maar dat omdat ik al een tijd ziek ben, maar nooit zo erg... dus zal morgen wel even naar m'n piercer gaan. Het doet ook pijn gewoon
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:56:23 #115
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81948349
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar dat omdat ik al een tijd ziek ben, maar nooit zo erg... dus zal morgen wel even naar m'n piercer gaan. Het doet ook pijn gewoon
Een piercing laten zetten als je ziek bent is ook niet zo slim
maar gewoon even terug gaan aj, mondwater meenemen
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:15 #116
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81948693
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Een piercing laten zetten als je ziek bent is ook niet zo slim
maar gewoon even terug gaan aj, mondwater meenemen
al een paar jaar eigenlijk maar van m'n andere piercings geen last (behalve m'n dermal die even uit probeerde te groeien, maar nu weer diep in m'n buik zit.... 8/ ) vandaar dat ik dacht dat dit wel goed zou komen
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:58 #117
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81948747
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

al een paar jaar eigenlijk maar van m'n andere piercings geen last (behalve m'n dermal die even uit probeerde te groeien, maar nu weer diep in m'n buik zit.... 8/ ) vandaar dat ik dacht dat dit wel goed zou komen
ja oke
mja ik weet ook niet hoe ;t komt
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81948868
Vervelend pumpkinsoup! Hoop dat 'ie er niet uit hoeft.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:05:47 #119
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81948975
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef Sinceria het volgende:
Vervelend pumpkinsoup! Hoop dat 'ie er niet uit hoeft.
inderdaad.. dat zou echt bout zijn ohja drinken met een rietje kan ik ook niet, dan doet m'n tong zooo'n pijn
pi_81955337
Met een rietje kon ik eerste 3 dagen ook niet, maar nu alweer wel! Zou inderdaad even naar je piercer gaan, hoop dat ie erin kan blijven!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:38:52 #121
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81956517
Vanavond forward helix Kan stiekem niet wachten
pi_81956948
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hehe ja staafje.. heb hem in Amsterdam laten zetten, bij bodycult.. misschien ligt het daaraan?


Mijn broertje heeft hem ook hier laten zetten, en heeft hem uiteindelijk van pure ellende eruit laten halen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:26:13 #123
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81959610
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:02 schreef Evolet het volgende:

[..]



Mijn broertje heeft hem ook hier laten zetten, en heeft hem uiteindelijk van pure ellende eruit laten halen.
Maar ik heb hier iets van 4 maanden geleden ook 2 dermals laten zetten onder m'n sleutelbeenderen en daar heb ik echt nog helemaal last van gehad.. was wel een andere piercer, misschien dat het daar aan ligt..
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:41:30 #124
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81960209
Ik ben 1x bij Bodycult Den Haag geweest, ik was er binnen een halve minuut weer weg.

Shops die korting geven naarmate je meer piercings neemt en dan hoge kortingspercentages bieden bij 5 piercings of meer, vertrouw ik al voor geen meter.
Maar ik wou daar alleen even vragen of ze het balletje van mn industrial los konden draaien (moest eruit voor een MRI) en daar wou die kerel 5 euro voor vragen, ja doei!
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:50:52 #125
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81960629
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ben 1x bij Bodycult Den Haag geweest, ik was er binnen een halve minuut weer weg.

Shops die korting geven naarmate je meer piercings neemt en dan hoge kortingspercentages bieden bij 5 piercings of meer, vertrouw ik al voor geen meter.
Maar ik wou daar alleen even vragen of ze het balletje van mn industrial los konden draaien (moest eruit voor een MRI) en daar wou die kerel 5 euro voor vragen, ja doei!

daar heb ik dan weer geen ervaring mee.. wist niet dat het zo slecht was, nouja het zal die gozer wel gewoon zijn geweest die me heeft gepierced.. ik weet niet of ik voordat ik hem had laten zetten ook m'n mond zou moeten spoelen daar? want hij had alleen m'n tong drooggemaakt, maar als ik het me goed kon herinneren moest ik bij mn lippiercing wel m'n mond spoelen..
pi_81965287
Ik moest met listerine spoelen, slokje water en toen zette hij de naald erin..

Ga vanmiddag kleiner staafje vragen, bijt er de hele tijd op met eten
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_81965347
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:50 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]


daar heb ik dan weer geen ervaring mee.. wist niet dat het zo slecht was, nouja het zal die gozer wel gewoon zijn geweest die me heeft gepierced.. ik weet niet of ik voordat ik hem had laten zetten ook m'n mond zou moeten spoelen daar? want hij had alleen m'n tong drooggemaakt, maar als ik het me goed kon herinneren moest ik bij mn lippiercing wel m'n mond spoelen..
Ik hoefde ook niet te spoelen voordat ;ie gezet werd.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:46:18 #128
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81968218
voor de mensen met een tongpiercing

Hoe zit het met wat je allemaal wel en niet mag na het zetten?
Zoals roken, zoenen, alcohol etc?
pi_81968570
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
voor de mensen met een tongpiercing

Hoe zit het met wat je allemaal wel en niet mag na het zetten?
Zoals roken, zoenen, alcohol etc?
Zoenen is niet aan te raden met die enorme staaf. Bij mij werd gezegd 10 dagen, gelijk met het wisselen van staafje dus.
Roken vertraagt ;t genezingsproces he, dus dat kan beter niet, maar het kan niet zo heel veel kwaad opzich. En alcohol vind ik sowieso een no-go bij verse piercings, net als drugs.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81969040
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Maar ik heb hier iets van 4 maanden geleden ook 2 dermals laten zetten onder m'n sleutelbeenderen en daar heb ik echt nog helemaal last van gehad.. was wel een andere piercer, misschien dat het daar aan ligt..
Ik heb alleen ervaring met een tongpiercing ik zal hem eens vragen wie hem heeft gezet.
  donderdag 27 mei 2010 @ 15:50:53 #131
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81973611
Volgens die piercer was er niets aan de hand en gebeurd dit bij iedereen met een tongpiercing :/ ik ga zo nog wel even naar mn eigen piercer...
pi_81974025
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 15:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Volgens die piercer was er niets aan de hand en gebeurd dit bij iedereen met een tongpiercing :/ ik ga zo nog wel even naar mn eigen piercer...
Hoelang heb je ;m nu?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:52:16 #133
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81976163
Ik heb eindelijk mijn conch to rook industrial!
pi_81977084
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:46 schreef GimmeGore het volgende:
voor de mensen met een tongpiercing

Hoe zit het met wat je allemaal wel en niet mag na het zetten?
Zoals roken, zoenen, alcohol etc?
Roken vertraagt het, sowieso naspoelen met water, je voelt vanzelf wat wel en niet kan.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:19:17 #135
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81977388
ohja hij zei trouwens dat het door de listerine komt dat m'n tong zo wit is, maar toen hij vroeg of ik mondspoeling wou in het begin, zei ik nee.. zegt die vervolgens; ja zolang je met listerine spoelt, is het goed.. een witte tong is echt niet goed hoor
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 17:25:18 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81977608
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Zo lang? Ik zat een paar uur na het zetten gelijk weer donuts te vreten ik deed misschien een kwartier over 1 donut, maar ik kon tenminste wel eten.
Hierin kan ik Pumpkin iig geruststellen; ik kon ook heel lang niet eten, . Heb er ook ongeveer een weekje meegezeten. Eten deed gewoon fakkin zeer, , praten/mond bewegen ook.

Uiteindelijk is dat gewoon goed gekomen, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:30:40 #137
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81977835
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hierin kan ik Pumpkin iig geruststellen; ik kon ook heel lang niet eten, . Heb er ook ongeveer een weekje meegezeten. Eten deed gewoon fakkin zeer, , praten/mond bewegen ook.

Uiteindelijk is dat gewoon goed gekomen, .
Gelukkig maar voel je het nu nog als je iets hards eet ofzo? of krijg je op zo'n gegevent moment gewoon zo'n gevoel van 'het lijkt net alsof die er niet eens zit'
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 17:32:11 #138
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81977896
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Gelukkig maar voel je het nu nog als je iets hards eet ofzo? of krijg je op zo'n gegevent moment gewoon zo'n gevoel van 'het lijkt net alsof die er niet eens zit'
Dat laatste. Heel soms bijt ik er alleen per ongeluk op, . Dan schrik ik me de tering omdat je dan zo'n harde knars/knal hoort, maar het zit er nog steeds allemaal mooi, .
Dus, het voelt idd alsof hij er niet zit, .

Kan nog helemaal goed komen, dus, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81977986
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hierin kan ik Pumpkin iig geruststellen; ik kon ook heel lang niet eten, . Heb er ook ongeveer een weekje meegezeten. Eten deed gewoon fakkin zeer, , praten/mond bewegen ook.

Uiteindelijk is dat gewoon goed gekomen, .
Een vriendin van mij heeft een week lang op vla en appelmoes geleefd dusja
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 17:34:24 #140
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81978002
Mweh, ik heb piercingkriebels maar ik weet niet wat, .

Stiekem wil ik weer dermals, maar de vorige drie waren uitgegroeid dus ik denk dat ik die niet zo goed kan hebben, .
Ook zit ik nog wel eens te denken aan een VCH ofzo.
Nu heb ik o.a. een eskimo, maar heb daarvoor een offcentre labret gehad.. heb haast zin om voor de verandering die er weer in te doen en de eskimo eruit te halen, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81978020
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Gelukkig maar voel je het nu nog als je iets hards eet ofzo? of krijg je op zo'n gegevent moment gewoon zo'n gevoel van 'het lijkt net alsof die er niet eens zit'
het voelt pas raar als je ;m eruit haalt op een gegeven moment. Maar af en toe heb ik wel dat ;ie tussen m;n kiezen komt, en dat voelt naar.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81978056
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Mweh, ik heb piercingkriebels maar ik weet niet wat, .

Stiekem wil ik weer dermals, maar de vorige drie waren uitgegroeid dus ik denk dat ik die niet zo goed kan hebben, .
Ook zit ik nog wel eens te denken aan een VCH ofzo.
Nu heb ik o.a. een eskimo, maar heb daarvoor een offcentre labret gehad.. heb haast zin om voor de verandering die er weer in te doen en de eskimo eruit te halen, .
Ik ken ;t idee, bij mij kriebelt het ook al heel lang weer Maar over anderhalve week onder ;t mes en dan moet ik alles eruit halen dus geen slim plan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:36:10 #143
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81978078
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Gelukkig maar voel je het nu nog als je iets hards eet ofzo? of krijg je op zo'n gegevent moment gewoon zo'n gevoel van 'het lijkt net alsof die er niet eens zit'
oh, het komt wel goed hoor
ik heb ook een week lang bijna niks gegeten
enkel zachte dingen zoals vla, soep en noodlesoepjes.

nu, als ik m'n piercing eruithaal, heb ik juist het gevoel dat er iets niet klopt, dan voelt het klote
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 17:37:15 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81978118
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ken ;t idee, bij mij kriebelt het ook al heel lang weer Maar over anderhalve week onder ;t mes en dan moet ik alles eruit halen dus geen slim plan.
Wat zou je willen laten zetten dan, ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:38:38 #145
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81978174
Ok jullie maken me weer blij. Ik krijg volgende week een korter staafje, en hoop dat het dan allemaal een beetje voorbij is
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:39:10 #146
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81978193
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok jullie maken me weer blij. Ik krijg volgende week een korter staafje, en hoop dat het dan allemaal een beetje voorbij is
tuurlijk! ff doorbijten, wie mooi wil zijn enzo..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 27 mei 2010 @ 17:53:37 #147
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81979291
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat zou je willen laten zetten dan, ?
Sowieso nog een 2e tongpiercing, m;n dermal terug en VCH
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81979301
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben happy
Tof! Gave tunnel ook
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:30:45 #150
53151 T42
Pinball Wizard
pi_81980061
ik kom weer stoer doen met me prins albert...

2e prinsalbert heb ik nog niet laten zetten trouwens even geen middelen voor.

en me nieuwe vriendin vind hem eng en ik moet hem dus uit doen afentoe
pi_81980927
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben happy
Wauw
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 18:53:33 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81980986
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Sowieso nog een 2e tongpiercing, m;n dermal terug en VCH
Ik wil ook dermals !!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:03:18 #153
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81981376
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik wil ook dermals !!
Die heb je toch?
pi_81981398
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik wil ook dermals !!
Mja ik hoop ook dat ;ie bij mij niet weer uit gaat groeien
Waar had jij je dermals dan?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_81982116
Alleen navel. Dat vind ik mooier en sierlijk. Piercings zijn alleen sexy als het je staat.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:12:54 #156
159757 Gibeon
Open to change
pi_81984564
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:53 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben happy
Gaaf! Die tunnel had ik ook al een oogje op ^^
pi_81985444
Pumpkin, ik heb vroeger tegelijk met mn (nu ex)vriend tongpiercings laten zetten. Bij mij ging het prima maar hij kreeg ook een witte tong en het deed veel pijn. Bij de huisarts bleek dat het om een schimmel ging. Dat schijnt te kunnen gebeuren door al het spoelen met Listerine. Hij kreeg toen een ander spoelspul en het was met een paar dagen weer ok (toen moest ie nog wel een paar dagen spoelen zodat het niet terugkwam).

Tis een beetje zoals met *down under*, als je de hele tijd met zeep wast krijg je daar ook schimmels. Zo is het dus ook met je mond.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:32:58 #158
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81985637
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Pumpkin, ik heb vroeger tegelijk met mn (nu ex)vriend tongpiercings laten zetten. Bij mij ging het prima maar hij kreeg ook een witte tong en het deed veel pijn. Bij de huisarts bleek dat het om een schimmel ging. Dat schijnt te kunnen gebeuren door al het spoelen met Listerine. Hij kreeg toen een ander spoelspul en het was met een paar dagen weer ok (toen moest ie nog wel een paar dagen spoelen zodat het niet terugkwam).

Tis een beetje zoals met *down under*, als je de hele tijd met zeep wast krijg je daar ook schimmels. Zo is het dus ook met je mond.
Mja, dus toch wel een andere mondspoeling.. Ik snapte m'n piercer namelijk niet, eerst zeggen dat listerine goed is, en nu zeggen dat het juist door de listerine komt Wat is een beetje een goede mondspoeling dan?
pi_81986371
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mja, dus toch wel een andere mondspoeling.. Ik snapte m'n piercer namelijk niet, eerst zeggen dat listerine goed is, en nu zeggen dat het juist door de listerine komt Wat is een beetje een goede mondspoeling dan?
Je moet een milde hebben, zonder alcohol.

Maar nu heb je misschien die schimmel dus al, en dat krijg je meestal niet weg door alleen de oorzaak weg te nemen. Als je dat echt hebt heb je die spoeling van de huisarts nodig.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:45:26 #160
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81986463
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je moet een milde hebben, zonder alcohol.

Maar nu heb je misschien die schimmel dus al, en dat krijg je meestal niet weg door alleen de oorzaak weg te nemen. Als je dat echt hebt heb je die spoeling van de huisarts nodig.
Hmm oke ik zal voor de zekerheid maar even naar de huisarts gaan, moet er sowieso nog naartoe. Vind het wel heel raar dan dat het volgens de piercer allemaal maar ok is
pi_81987780
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm oke ik zal voor de zekerheid maar even naar de huisarts gaan, moet er sowieso nog naartoe. Vind het wel heel raar dan dat het volgens de piercer allemaal maar ok is
Tja die is geen dokter toch... Misschien komt het niet heel vaak voor, onze piercer wist het toen ook niet toen mn vriend dat had.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:10:34 #162
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81994549
Je kan ook even naar een andere shop gaan. Als soort van 2nd opinion.
Amsterdam toch? Ga anders even bij Classic Ink & Mods langs. Is een erg fijne, professionele zaak.
pi_81995267
Mij hebben ze ook verteld dat ik Listerine moest verdunnen (50/50). En alleen na de 3 grote maaltijden (dus ontbijt, lunch, diner) spoelen, omdat je ook de goede bacterieen dood maakt met mondwater.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:20:34 #164
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81995490
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan ook even naar een andere shop gaan. Als soort van 2nd opinion.
Amsterdam toch? Ga anders even bij Classic Ink & Mods langs. Is een erg fijne, professionele zaak.
Ja dat was ik al van plan. Ik ga morgen wel naar mijn eigen piercer gewoon in Alphen, daar heb ik ook 4 andere piercings laten zetten, en moet er nog naar toe voor mijn dermals, dus zal het even aan haar vragen
pi_81997632
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Mweh, ik heb piercingkriebels maar ik weet niet wat, .

Stiekem wil ik weer dermals, maar de vorige drie waren uitgegroeid dus ik denk dat ik die niet zo goed kan hebben, .
Ook zit ik nog wel eens te denken aan een VCH ofzo.
Nu heb ik o.a. een eskimo, maar heb daarvoor een offcentre labret gehad.. heb haast zin om voor de verandering die er weer in te doen en de eskimo eruit te halen, .
Ja, ik krijg ook weer piercingkriebels.. Heb zelf een industrial, 2 helixxen, 6mm in mijn oren en een labret maar heb nu al bijna 4 jaar niks nieuws ermee gedaan.

Heb ook gedacht aan een dermal, maar vanwege het uitgroeien toch niet. En een VCH trekt me toch ook heel erg, maar ik vind een Christina mooier, maar die schijnt weer stukken lastiger/oncomfortabeler te zijn.

En qua oren zit ik ook nog te denken aan een conch of nog een industrial piercing..
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:49:07 #166
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81997892
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, ik krijg ook weer piercingkriebels.. Heb zelf een industrial, 2 helixxen, 6mm in mijn oren en een labret maar heb nu al bijna 4 jaar niks nieuws ermee gedaan.

Heb ook gedacht aan een dermal, maar vanwege het uitgroeien toch niet. En een VCH trekt me toch ook heel erg, maar ik vind een Christina mooier, maar die schijnt weer stukken lastiger/oncomfortabeler te zijn.

En qua oren zit ik ook nog te denken aan een conch of nog een industrial piercing..
Een christina is dan ook heel erg mooi.
Die wil ik ook ooit nog
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 22:51:10 #167
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81998159
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:03 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die heb je toch?
Nee had .

@ DW: ik had er 3 in mijn pols.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81998267
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, ik krijg ook weer piercingkriebels.. Heb zelf een industrial, 2 helixxen, 6mm in mijn oren en een labret maar heb nu al bijna 4 jaar niks nieuws ermee gedaan.

Heb ook gedacht aan een dermal, maar vanwege het uitgroeien toch niet. En een VCH trekt me toch ook heel erg, maar ik vind een Christina mooier, maar die schijnt weer stukken lastiger/oncomfortabeler te zijn.

En qua oren zit ik ook nog te denken aan een conch of nog een industrial piercing..
Christina lijkt me heel erg in de weg zitten met scheren.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nee had .

@ DW: ik had er 3 in mijn pols.
Hmkay wel tof.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 22:52:31 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81998333
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, ik krijg ook weer piercingkriebels.. Heb zelf een industrial, 2 helixxen, 6mm in mijn oren en een labret maar heb nu al bijna 4 jaar niks nieuws ermee gedaan.

Heb ook gedacht aan een dermal, maar vanwege het uitgroeien toch niet. En een VCH trekt me toch ook heel erg, maar ik vind een Christina mooier, maar die schijnt weer stukken lastiger/oncomfortabeler te zijn.

En qua oren zit ik ook nog te denken aan een conch of nog een industrial piercing..
Christina is ook mooi! Maar ik wil ook wat gemak, dus een VCH .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81998475
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Christina lijkt me heel erg in de weg zitten met scheren.
Dat wel, maar het is zo mooi. En het lijkt me dat je na de genezing hem er wel even uit kan halen.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_81998648
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Christina is ook mooi! Maar ik wil ook wat gemak, dus een VCH .
Ja, dat is eigenlijk ook mijn hoofdreden om toch waarschijnlijk een VCH te nemen. Ook meerdere verhalen op internet van vrouwen bij wie het niet comfortabel was bij zitten enzo, lijkt me ook niet fijn.

Maar ik fiets elke dag een uur, dus dat lijkt me voor de genezing niet echt fijn. Dan maar in een vakantie, hij geneest toch redelijk snel?
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:56:34 #172
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81998924
Maar bij een christina, dan krijg je dus zo'n rondachtig staafje erin toch, net zoals bij een navelpiercing ?

Zie je dat er dan niet bovenuitsteken dan? Of kan je er ook dermals zetten, oef wel pijnlijk
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 mei 2010 @ 22:58:24 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81999161
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:55 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk ook mijn hoofdreden om toch waarschijnlijk een VCH te nemen. Ook meerdere verhalen op internet van vrouwen bij wie het niet comfortabel was bij zitten enzo, lijkt me ook niet fijn.

Maar ik fiets elke dag een uur, dus dat lijkt me voor de genezing niet echt fijn. Dan maar in een vakantie, hij geneest toch redelijk snel?
Wat geneest snel? Een Christina of een VCH?

Een VCH sowieso, een Christina.. geen idee eigenlijk.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81999340
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Maar bij een christina, dan krijg je dus zo'n rondachtig staafje erin toch, net zoals bij een navelpiercing ?

Zie je dat er dan niet bovenuitsteken dan? Of kan je er ook dermals zetten, oef wel pijnlijk
Ja, het is meer een surfacepiercing dacht ik.

Ja, een dermal daar heb ik ook al aan gedacht. En dan gewoon een aantal dermals op die middenlijn van je lichaam zegmaar. Blijf het een tof idee vinden, maar prijzig en niet erg praktisch.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_81999412
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat geneest snel? Een Christina of een VCH?

Een VCH sowieso, een Christina.. geen idee eigenlijk.
VCH bedoelde ik ja! Christina schijnt langzaam te genezen, ik las dat het wel een paar maanden kan duren voordat het helemaal genezen is.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:01:25 #176
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_81999459
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef Lotteh het volgende:

[..]

Ja, het is meer een surfacepiercing dacht ik.

Ja, een dermal daar heb ik ook al aan gedacht. En dan gewoon een aantal dermals op die middenlijn van je lichaam zegmaar. Blijf het een tof idee vinden, maar prijzig en niet erg praktisch.
Joah dat bedoel ik Vind een dermal echt veel mooier dan een surface! Is denk ook veel beter wat betreft uitgroei etc
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:50:04 #177
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82002816
Vies plaatje !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vies plaatje !!

pi_82002825
VCH kon ik na 2 dagen alweer goed mee fietsen, maar heb wel nog een tijdje geen strakke broeken van stugge stof gedragen. Je weet wel, spijkerbroeken enzo kunnen soms een beetje knellen daar.
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:50:46 #179
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  vrijdag 28 mei 2010 @ 07:28:25 #180
159757 Gibeon
Open to change
pi_82007756
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Vies plaatje !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vies plaatje !!

Bah! Weet niet hoe het er uit hoort te zien, maar kan hier niet echt gelukkig van worden
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:52:04 #181
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_82008700
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
Vies plaatje !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vies plaatje !!

Ligt het aan mij, of ligt je piercing best diep in je tong?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:55:16 #182
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82010098
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:52 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of ligt je piercing best diep in je tong?
Nee dat viel mij na het zetten inderdaad ook al op
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:02:32 #183
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82010328
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat geneest snel? Een Christina of een VCH?

Een VCH sowieso, een Christina.. geen idee eigenlijk.
VCH geneest sneller, komt ook omdat het een heel goed doorbloed gebied.

Christina is een best lange piercing.

Maar een Christina is zo mooi
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:08:04 #184
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_82010502
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nee dat viel mij na het zetten inderdaad ook al op
Is de onderkant ook zo?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:12:59 #185
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82010656
don't mind de rare mond



hij zit bijna tegen dat velletje aan zeg maar
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:16:06 #186
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_82010766
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
don't mind de rare mond

[ afbeelding ]

hij zit bijna tegen dat velletje aan zeg maar
Damn
Te klein staafje, of te dikke tong?

Ik heb het nooit zo erg gehad
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_82010980
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:02 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

VCH geneest sneller, komt ook omdat het een heel goed doorbloed gebied.

Christina is een best lange piercing.

Maar een Christina is zo mooi
Ja, dat is mijn probleem nou ook. Maar ik denk toch dat het een VCH wordt, ik heb niet zo'n zin in een lange genezingstijd en niet kunnen fietsen..
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_82011181
Fietsen lukt wel hoor, moet je alleen beetje voorzichtig doen
Moest op de dag dat ik m'n triangle had laten zetten nog 10km fietsen.. Op een herenfiets Beetje vaag, maar het is gelukt haha.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:49:02 #189
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82011771
Ik weet niet of je met een VCH wel lekker kan fietsen hoor

Of het is in ene keer heel lekker fietsen
pi_82016785
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Christina is ook mooi! Maar ik wil ook wat gemak, dus een VCH .
Heb je die nou nog steeds niet? Wil je toch al tijden?
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet of je met een VCH wel lekker kan fietsen hoor

Of het is in ene keer heel lekker fietsen
Daar voel je dus echt helemaal niets van he, behalve misschien als 'ie echt net gezet is.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:53:06 #191
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_82016893
Bijna dit topic kwijt

Ik zit weer aan wat nieuws te denken, binnenkort zien m'n financiën er wat beter uit, dus het enige wat me dan nog tegenhoudt zijn m'n tegensputterende oren. Blijkbaar is m'n weerstand niet zo hoog momenteel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82017011
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 10:29 schreef Empathologica het volgende:
Fietsen lukt wel hoor, moet je alleen beetje voorzichtig doen
Moest op de dag dat ik m'n triangle had laten zetten nog 10km fietsen.. Op een herenfiets Beetje vaag, maar het is gelukt haha.
Ik moest enkele minuten nadat m'n vch was gezet naar de pinautomaat fietsen !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 mei 2010 @ 13:04:51 #193
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82017274
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb je die nou nog steeds niet? Wil je toch al tijden?
[..]

Daar voel je dus echt helemaal niets van he, behalve misschien als 'ie echt net gezet is.
Ahah I know, maar ik ben ook aan het sparen voor de vakantie anders kom ik niet weg, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_82017465
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahah I know, maar ik ben ook aan het sparen voor de vakantie anders kom ik niet weg, .
Tsja prioriteiten stellen he gewoon elke maand 20 euro sparen en dan kun je over een maand of 3 al langs de shop. Moet te doen zijn!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 mei 2010 @ 13:22:16 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82017935
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Tsja prioriteiten stellen he gewoon elke maand 20 euro sparen en dan kun je over een maand of 3 al langs de shop. Moet te doen zijn!
Vakantie is mijn prioriteit, .
En daarnaast, over een maand of 3 hoop ik toch gewoon lekker te kunnen zwemmen, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_82017964
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vakantie is mijn prioriteit, .
En daarnaast, over een maand of 3 hoop ik toch gewoon lekker te kunnen zwemmen, .
Je durft gewoon niet!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 28 mei 2010 @ 14:15:12 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82020420
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je durft gewoon niet!
Oh ik ben niet bang voor de pijn, heur.
Ik heb bijna 10 piercings gehad, die kan ik ook nog wel aan, .
Hij lijkt me niet eens zo pijnlijk.

Maar ik zit straks lekker met mijn kont in 't buitenland, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:42:46 #198
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82037781
Hoe is het met je tong pumpkin? still the same?
Ik heb vandaag 16mm erin laten zetten, werd echt gek van die grote staaf
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:57:55 #200
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82038118
Hij doet vandaag al ietsje minder pijn, kon weer mcdonalds eten. maar wel langzaam hoor
maar aan de voorkant is het witte al weggetrokken, daar achter zit nog wel een dikke laag wit maar hopelijk trekt dat van dit weekend nog weg
pi_82039394
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hij doet vandaag al ietsje minder pijn, kon weer mcdonalds eten. maar wel langzaam hoor
maar aan de voorkant is het witte al weggetrokken, daar achter zit nog wel een dikke laag wit maar hopelijk trekt dat van dit weekend nog weg
Hoop ik ook voor je
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_82040644
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hij doet vandaag al ietsje minder pijn, kon weer mcdonalds eten. maar wel langzaam hoor
maar aan de voorkant is het witte al weggetrokken, daar achter zit nog wel een dikke laag wit maar hopelijk trekt dat van dit weekend nog weg
Wow, we noemen de Mc altijd de 'Magic M', maar het is dus écht!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:50:28 #203
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82041070
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Wow, we noemen de Mc altijd de 'Magic M', maar het is dus écht!
wat? beetje traag
ja de mc doet wonderen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:32:21 #204
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82053247
Dan denk ik dat bij deze de venoms van mijn lijstje geschrapt worden
pi_82135925
Mijn dermal groeit eruit... Iemand een tip waar ik hem het beste kan laten verwijderen?
  maandag 31 mei 2010 @ 11:40:00 #206
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_82136163
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn dermal groeit eruit... Iemand een tip waar ik hem het beste kan laten verwijderen?
Bij de piercer? En anders, in het uiterste geval moet je huisarts/het ziekenhuis dat ook wel netjes kunnen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 31 mei 2010 @ 11:44:23 #207
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82136332
Piercers hebben er de middelen niet voor. Je kan beter bij jeHA langsgaan.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 31 mei 2010 @ 20:41:34 #208
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82161420
Als je naar een goeie shop gaat hebben ze er echt wel de middelen voor hoor.

Heeft iemand trouwens een handige tip om mn oor te zeezouten? Want ik had zeep als instructie meekregen, maar de rest van mn oor waardeert de zeep niet zo, die droogt ontzettend uit.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:44:43 #209
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_82161631
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:41 schreef GimmeGore het volgende:
Als je naar een goeie shop gaat hebben ze er echt wel de middelen voor hoor.

Heeft iemand trouwens een handige tip om mn oor te zeezouten? Want ik had zeep als instructie meekregen, maar de rest van mn oor waardeert de zeep niet zo, die droogt ontzettend uit.
Ik zet dan meestal een kopje over m'n oor heen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82161807
Koop anders een busje steriele zoutoplossing, dan heb je de juiste verhoudingen (komt zo nauw) en dan droogt je huid dus niet uit en het is altijd binnen bereik.
https://www.alloverpiercings.nl/artikel/zoutoplossing-spray-50ml

Anders water koken en met de verhouding 9 gram zout op 1 liter in een kommetje doen. Als het genoeg afgekoeld is je oor er in hangen, totdat het koud is ongeveer.
  maandag 31 mei 2010 @ 20:51:41 #211
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82162093
Iemand enig idee hoe lang ik minstens met wachten met nieuwe piercings na een operatie? Kleine ingreep, wel volledig onder narcose.
Het kriebelt al zo lang!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_82181316
Hij is er al uit... Blijkt dat ik er een dermal in heb zitten zonder gaatjes waar weefsel door kan groeien? Dan vind ik het ook niet raar dat hij er zomaar uit kan... Ik ga dat zaakje toch even een mail sturen denk ik...

---

mail is gestuurd...

[ Bericht 14% gewijzigd door Cyntiaa op 01-06-2010 11:23:56 ]
pi_82182558
Fail antwoord terug :

Hoi, Voor zover ik nu weet hebben we alleen maar dermals met gaatjes erin en
als jij een ander erin gehad gekregen heb zal dat zo zijn omdat er toen geen
dermals met gaatjes erin waren maar dit heeft verder niks met de kwaliteit
van het sieraad te maken anders had ie er wel na 2/3 maanden uitgelegen, we
plaatsen nu al zo,n 3 jaar dermals en het blijkt gewoon niet het suscces te
geven wat iedereen ervan verwacht had omdat ze toch wel heel vaak uitgroeien
en ik hoor van mijn collegas dezelfde berichten.En na een jaar kunnen we er
ook meer weinig aan doen.
MVG Arne/Studio *****

  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:52:28 #214
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82182947
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is er al uit... Blijkt dat ik er een dermal in heb zitten zonder gaatjes waar weefsel door kan groeien? Dan vind ik het ook niet raar dat hij er zomaar uit kan... Ik ga dat zaakje toch even een mail sturen denk ik...

---

mail is gestuurd...
Dat hoeft niet zoveel uit te maken volgens mij? Skin divers hebben ook geen gaatjes maar groeien toch ook niet allemaal uit?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_82183065
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zoveel uit te maken volgens mij? Skin divers hebben ook geen gaatjes maar groeien toch ook niet allemaal uit?
Ze kunnen op z'n minst vertellen dat ze dus een ander soort dermal erin doen? Of denk ik nu verkeerd?
pi_82183141
Zo punten en komma's ofzo? @ dat mailtje
En inderdaad, skin divers slagen ook wel is, terwijl die wel minder stabiel lijken eigenlijk.
pi_82183500
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Empathologica het volgende:
Zo punten en komma's ofzo? @ dat mailtje
En inderdaad, skin divers slagen ook wel is, terwijl die wel minder stabiel lijken eigenlijk.
Daarom heb ik hem even letterlijk geknipt en geplakt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:06:06 #218
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82183519
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ze kunnen op z'n minst vertellen dat ze dus een ander soort dermal erin doen? Of denk ik nu verkeerd?
Sowieso vind ik dat je hoort te weten wat ze erin stoppen. Ook of het titanium of chirurgisch staal is. Maar lekker zaakje ja.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:06:49 #219
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82183547
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Empathologica het volgende:
Zo punten en komma's ofzo? @ dat mailtje
En inderdaad, skin divers slagen ook wel is, terwijl die wel minder stabiel lijken eigenlijk.
En 'suscces'
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_82183589
Ik zoek dit weekend wel even een andere, goede, zaak om hem opnieuw te laten zetten
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:07:16 #221
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82190809
En een helix rijker! Nog geen foto, heeft gebloed onderweg..
pi_82204836
Mensen ervaring met een snug hier? Ik twijfel een beetje, een snug of toch maar een tragus.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:21:04 #223
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82205350
roze tong en het doet geen pijn meer en en ik begin op mijn staafje te bijten maar over 2 dagen een korter staafje



komt het toch nog allemaal goed
wel een drama hoor in het begin
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 juni 2010 @ 20:24:57 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82205561
Waar jij dat bolletje hebt zitten in je lip, had ik jaaaaaaaaren geleden een ringetje, .
Ik zet erover te denken er gewoon weer een piercing door te rammen, ik wil weer wat anders maar niet per se hoeven te prikken omdat ik daar toch nog een gaatje heb, .

Kan ik ook een paar jaar weer terug naar de eskimo, !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:29:04 #225
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82205796
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar jij dat bolletje hebt zitten in je lip, had ik jaaaaaaaaren geleden een ringetje, .
Ik zet erover te denken er gewoon weer een piercing door te rammen, ik wil weer wat anders maar niet per se hoeven te prikken omdat ik daar toch nog een gaatje heb, .

Kan ik ook een paar jaar weer terug naar de eskimo, !
Hihi ja die aan de andere kant, zit ook nog een soort gaaje aan de buitenkant, alleen binnenkant is die dicht. had die ook al een paar keer doorgeprikt als het aan mij lag, zou ik het dus gewoon doen, je hebt het gaatje toch al..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 juni 2010 @ 20:30:34 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82205877
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Hihi ja die aan de andere kant, zit ook nog een soort gaaje aan de buitenkant, alleen binnenkant is die dicht. had die ook al een paar keer doorgeprikt als het aan mij lag, zou ik het dus gewoon doen, je hebt het gaatje toch al..
Ahaha, hoe had je hem doorgeprikt dan?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:32:01 #227
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82205960
Met een piercingstaafje, ik deed hem er eerst andersom doorheen, dus zodat die platte kant aan de voorkant te zien is, en daarna als het gaatje er goed zat dan deed ik hem er goed in haha
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 1 juni 2010 @ 20:34:46 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82206130
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Met een piercingstaafje, ik deed hem er eerst andersom doorheen, dus zodat die platte kant aan de voorkant te zien is, en daarna als het gaatje er goed zat dan deed ik hem er goed in haha
Ohja, zo haha. Zat ik ook aan te denken.

Nouja, even een keer een goeie dag voor uitkiezen, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_82206940
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
roze tong en het doet geen pijn meer en en ik begin op mijn staafje te bijten maar over 2 dagen een korter staafje

[ afbeelding ]

komt het toch nog allemaal goed
wel een drama hoor in het begin
Niiiiiiice

Ik heb al sinds vorige week donderdag een 16mm dr in zitten.. (Na 1 week dus)
Morgen komen nieuwe bolletjes binnen, kleurtjes
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:03:53 #230
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82224484
Hierbij maar een foto van mijn nieuwe helix gisteren laten zetten..

Iemand enig idee hoe ik op een vriendelijke manier deze korstjes achter mn piercing vandaan kan halen? Ik gebruik nooit een zoutoplossing en het wassen doet nog te zeer om het fatsoenlijk weg te krijgen (gebruik Sebamed op aanraden van de shop en dat werkt voor mij super, maar ik weet dus niet of die zoutoplossing dit wel weg weet te krijgen?)

pi_82230555
Ja Lekker zacht maken met zoutoplossing eventueel op een steriel gaasje, of als je er niet bij kan een wattenstaafje en dan zachte prutjes er af vegen. En met zoutoplossing na het douchen, dan zijn je prutjes ook zacht (al dan niet er al afgespoeld). En that's it
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:30:44 #232
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82235596
Ooh dankje! Ja ik heb het al onder de douche geprobeerd en met een wattenstaafje heb ik al heel veel weg gekregen (er zat een hele mooie donkere druppel omheen namelijk) maar dan ga ik toch maar even met zeezout spelen..
pi_82242220
Tof Ja dat eerste bloed is altijd zo lekker fijn om weg te vegen.
Oh en het hoeft geen zeezout te zijn.
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:01:11 #234
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82242969
Ah dat is al helemaal mooi Bedankt voor je reactie
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:55:04 #235
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_82245159
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Iemand enig idee hoe lang ik minstens met wachten met nieuwe piercings na een operatie? Kleine ingreep, wel volledig onder narcose.
Het kriebelt al zo lang!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:39:53 #236
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82291314
Tja, geen idee. Misschien de shop mailen met de vraag?
pi_82292163
Het genezen gaat moeilijker als je lichaam niet in zijn beste conditie is. Hoe lang denk je nodig hebben om te herstellen? Hou dat aan als tijd, vraag het anders aan de arts.
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:17:53 #238
92409 Twinky
Little star.
pi_82298454
@pumpkinsoup:
zonder je heel bang te maken: het lijkt bij jou precies hetzelfde te gaan als bij mij. Ik heb een jaar lang een tongpiercing gehad (nu bijna een jaar eruit) en het was helemaal niet zo leuk als het leek. Vooral omdat -ie zo diep in mijn tong zat en dan maakte het niet uit of ik een lang of kort staafje had... Drukte gewoon mijn tong teveel tegen mijn gehemelte ofzo! Maar het bleef dus pijn doen, elke dag gewoon irritant, ondanks dat je er wel aan went. En ik had ook heel veel last van 'een betje ziek zijn' waardoor mijn tong dan weer een beetje dikker werd en nog meer crisis.
En ja, toch haal je hem er niet uit want het kostte zoveel en het is toch mooi... Heb nadat ik hem eruit haalde 2 dagen hem gemist (vooral de eerste uren: wat beweegt je tong ineens makkelijk!) en nu nog heel soms dat ik herinner hoe leuk het was om ermee te spelen maar al met al heel blij dat hij eruit is!
pi_82304621
Ik wil zwemmen, ik wil zoooooo graag zwemmen! Mja hij zit er pas 3 weken in ongeveer (navel) en mn dermal ook. Navel is al ontstoken n beetje, komt beetje pus uit maar het doet geen pijn.

Wil zwemmen
pi_82304925
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:03 schreef Sulley02 het volgende:
Hierbij maar een foto van mijn nieuwe helix gisteren laten zetten..

Iemand enig idee hoe ik op een vriendelijke manier deze korstjes achter mn piercing vandaan kan halen? Ik gebruik nooit een zoutoplossing en het wassen doet nog te zeer om het fatsoenlijk weg te krijgen (gebruik Sebamed op aanraden van de shop en dat werkt voor mij super, maar ik weet dus niet of die zoutoplossing dit wel weg weet te krijgen?)

[ afbeelding ]
Oh wauw! Nice one!

Ik ga morgen weer een steentje kopen voor mn tragus, gewoon een normale want een dik staafje krijg ik er nooit meer doorheen. Misschien volgende maand ook weer iets in mijn oor laten zetten maar zou niet weten waar. Heb 2 normale gaatjes, 1 rechts bovenin en een tragus. Wil een rook of een snug dan denk ik, dat is net even iets anders.

-Edit- Het gaat een snug worden Na de zomer ergens, heb zinnnnn.



Ik ga wel pleiten voor een kleiner staafje.

[ Bericht 4% gewijzigd door LaFemmeFatale op 03-06-2010 22:17:31 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:22:51 #241
92409 Twinky
Little star.
pi_82305925
grote foto ik vind de balletjes ook heel groot!
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:23:19 #242
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82305964
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:17 schreef Twinky het volgende:
@pumpkinsoup:
zonder je heel bang te maken: het lijkt bij jou precies hetzelfde te gaan als bij mij. Ik heb een jaar lang een tongpiercing gehad (nu bijna een jaar eruit) en het was helemaal niet zo leuk als het leek. Vooral omdat -ie zo diep in mijn tong zat en dan maakte het niet uit of ik een lang of kort staafje had... Drukte gewoon mijn tong teveel tegen mijn gehemelte ofzo! Maar het bleef dus pijn doen, elke dag gewoon irritant, ondanks dat je er wel aan went. En ik had ook heel veel last van 'een betje ziek zijn' waardoor mijn tong dan weer een beetje dikker werd en nog meer crisis.
En ja, toch haal je hem er niet uit want het kostte zoveel en het is toch mooi... Heb nadat ik hem eruit haalde 2 dagen hem gemist (vooral de eerste uren: wat beweegt je tong ineens makkelijk!) en nu nog heel soms dat ik herinner hoe leuk het was om ermee te spelen maar al met al heel blij dat hij eruit is!
Hmm, heb er nu al wat minder last van en ook geen pijn. Maar omdat ik veel ziek ben, ben ik wel bang dat het weer zal gaan kutten Nouja ik zie het wel even, ik ga morgen na school weer naar de piercer, er mag een korter staafje in.. hoop dat ik er niet zoveel last van zal krijgen.
pi_82306383
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Twinky het volgende:
grote foto ik vind de balletjes ook heel groot!
Ja heb gewoon de eerste de beste van google geplukt. Ik vind de balletjes ook erg groot, ga voor wat kleins pleiten want vind die overdreven grote dingen nooit zo mooi en uitstekende dingen ook niet.

Bij mijn navelpiercing had ze het bovenste stipje veel lager gezet dan dat hij nu zit. Heb gezegd dat ze hem hoger moest doen anders steekt dat staafje zo naar voren eruit en nu zit ie gewoon mooi strak.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:05:48 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82317814
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]


Wat EV al zei en misschien moet je ook rekening houden met een eventuele nabehandeling (medicijnen, scans etc).

Sowieso kan je altijd het beste wachten tot je weer lekker in je vel zit. Dan is de ervaring ook prettiger.
pi_82488807
Heeft iemand ervaring met piercers in Alkmaar?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:13:10 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_82489000
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:07 schreef Etto het volgende:
Heeft iemand ervaring met piercers in Alkmaar?
Ja, maar da's ondertussen meer dan vijf jaar terug en die zit er niet meer. Bij die nieuwe vind ik het een beetje meh, best kans dat ze prima werk leveren, maar ik ga liever naar Amsterdam.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82489294
Flesh Factory is een hele goeie
Lab360 ook wel maar ik zou eerder naar FF gaan want Ilya is gaaf.
pi_82491967
Ik ben bij Flesh Factory langsgeweest voor info over een piercing, en ze hebben wel een goede indruk achter gelaten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:31:21 #249
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82495633
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:03 schreef Sulley02 het volgende:
Hierbij maar een foto van mijn nieuwe helix gisteren laten zetten..

Iemand enig idee hoe ik op een vriendelijke manier deze korstjes achter mn piercing vandaan kan halen? Ik gebruik nooit een zoutoplossing en het wassen doet nog te zeer om het fatsoenlijk weg te krijgen (gebruik Sebamed op aanraden van de shop en dat werkt voor mij super, maar ik weet dus niet of die zoutoplossing dit wel weg weet te krijgen?)

[ afbeelding ]
Mooie plek voor een helix! Ik heb een helix in mn linkeroor, een ringetje bovenin (dus gewoon in de buitenste rand van mn oor) maar nu wil ik in mn andere oor ook iets...dat is wel een hele mooie plek! Heb je misschien ook een foto van je hele oor, zodat ik wat beter kan zien hoe het nou staat? Dit lijkt me wel heel gaaf
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:53:47 #250
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82557597
Ik zal vanavond proberen een foto van mijn hele oor te maken Hij is nu ook mooi schoon.

Heb er trouwens (net als mijn rook) geen spat last van gehad. Geen zwelling, geen pijn, heerlijk gewoon. Kan er al bijna op slapen zonder pijn, ghehe.
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:17:41 #251
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82564034
Dankjewel vast! Ik ben benieuwd de 'napijn' klinkt ook goed. Ik heb van mijn helix ook bijna geen last gehad, dus dan zal dit wel meevallen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:18:10 #252
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82572194
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef morgane het volgende:
Dankjewel vast! Ik ben benieuwd de 'napijn' klinkt ook goed. Ik heb van mijn helix ook bijna geen last gehad, dus dan zal dit wel meevallen.
Mijn piercing is op 1,6mm gepiercet en er zit 1,2 mm in. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft, die piercing staat zo wel minder onder spanning namelijk.

Hierbij de foto, best lastig nog om er een van mijn eigen oor te maken, mijn haar zat er iedere keer voor en de foto is wel erg groot zo

  woensdag 9 juni 2010 @ 21:25:16 #253
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82572868
Dankjewel!! Zo als totaalplaatje vind ik het nog veel toffer toch maar eens over nadenken. Zou er ook een iets korter staafje inkunnen, zodat het onderste bolletje wat hoger komt te zitten?
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:33:16 #254
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82573713
Zou wel kunnen, maar de piercer zette er bij mij voor de zekerheid toch een langer staafje in voor het geval dat deze wel zou zwellen . Ik wil het bolletje net onder het kraakbeen uit laten komen, dus dat wordt sowieso een korter staafje als de piercing goed genoeg genezen is.

Het is trouwens een minder fijne piercing voor bij de kapper. Ik heb er voor de zekerheid een pleister overheen geplakt en dat was maar goed ook .
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:37:39 #255
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82574152
Ok, ik hoopte al dat het een wat langer staafje i.v.m. zwelling zou zijn ja dat van de kapper kan ik me goed voorstellen, gelukkig ga ik maar 1 of 2 keer per jaar
pi_82586566
Mijn helix piercing had eerst een grote bult maar na een tijdje zeezout behandeling toe tepassen is het wel wat gezakt maar alsnog is het niet helemaal weggegaan .. en soms gloeit mn oor nog helemaal. iemand nog tips om het helemaal weg te laten ? of moet ik het echt wegstippen?
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:42:45 #257
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_82586978
Je hebt 'm toch wel laten piercen? Of heb je 'm laten schieten?
pi_82590236
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Mijn piercing is op 1,6mm gepiercet en er zit 1,2 mm in. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft, die piercing staat zo wel minder onder spanning namelijk.
Met kraakbeen is het altijd wel fijn om met een maatje groter (tenzij erg groot) te piercen. Dit omdat kraakbeen niet echt fijn meerekt en het kraakbeen met de extra ruimte beter (om) de wond kan sluiten. Het bloed wel vaak altijd extra Maar dat is het altijd zeker waard.
  donderdag 10 juni 2010 @ 07:59:09 #259
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_82601330
Klinkt ook logisch . Maar wordt het dan alleen met kraakbeen gedaan? Lijkt mij dat het eigenlijk met elke piercing wel beter geneest..
pi_82634999
Ik heb 1,6 mm steel crescents in beide oren. Deze worden op hun plek gehouden met o-ringen.



Nu is afgelopen nacht de rechter er uit gegaan en daar ben ik zojuist pas achter gekomen.
Het gaatje lijkt dicht te zitten, want ik krijg hem er niet meer in.

Wat nu te doen?
pi_82635733
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef morgane het volgende:
Je hebt 'm toch wel laten piercen? Of heb je 'm laten schieten?
Ik heb het laten piercen , ik weet dat schieten verboden is xd
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:20 #262
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82635955
Ik had ooit een helix piercing laten zetten (dus echt zo'n 5 jaar geleden), maar die had ik na een maandje eruit gehaald want ontstoken. En daarna nooit meer last van gehad, en nu begint het ineens helemaal dik en rood en gevoelig te worden, wtf
pi_82636047
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had ooit een helix piercing laten zetten (dus echt zo'n 5 jaar geleden), maar die had ik na een maandje eruit gehaald want ontstoken. En daarna nooit meer last van gehad, en nu begint het ineens helemaal dik en rood en gevoelig te worden, wtf
Ik heb dus nog steeds last ervan.. ik heb het sinds december. Er zit nog steeds een klein bultje.. en soms gloeit het en bloed het..
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:26 #264
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82636252
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef undiscoverdx het volgende:

[..]

Ik heb dus nog steeds last ervan.. ik heb het sinds december. Er zit nog steeds een klein bultje.. en soms gloeit het en bloed het..
Ja inderdaad.. wat stom
pi_82636750
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:48 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja inderdaad.. wat stom
Ik gebruik elke keer zeezout met warm water.. dan helpt t een tijdje maar even later komt er weer iets. Ik word er zo moe van.. mijn tragus deed ook tijdje zo maar daar heb ik al tijdje geen last meer van gehad. Weten jullie nog meer huishoudelijke middelen tegen ontstekingen?
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:57:19 #266
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82636781
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef undiscoverdx het volgende:

[..]

Ik gebruik elke keer zeezout met warm water.. dan helpt t een tijdje maar even later komt er weer iets. Ik word er zo moe van.. mijn tragus deed ook tijdje zo maar daar heb ik al tijdje geen last meer van gehad. Weten jullie nog meer huishoudelijke middelen tegen ontstekingen?
Maar jij hebt hem nog of niet? Want die van mij is er dus al 5 jaar uit heh..
pi_82642558
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Maar jij hebt hem nog of niet? Want die van mij is er dus al 5 jaar uit heh..
Ja ik heb um nog! Soms als het erg gloeit ofzo doe ik het een nachtje uit maar verder overdag draag ik het altijd.
pi_82651136
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef swollywood het volgende:
Ik heb 1,6 mm steel crescents in beide oren. Deze worden op hun plek gehouden met o-ringen.

[ afbeelding ]

Nu is afgelopen nacht de rechter er uit gegaan en daar ben ik zojuist pas achter gekomen.
Het gaatje lijkt dicht te zitten, want ik krijg hem er niet meer in.

Wat nu te doen?
Ben je al naar de shop geweest, Swolly?
pi_82701871
Ik probeer na 5 jaar een piercing door mijn navel te duwen, maar het lijkt of het onderste gaatje dicht is gegroeid.
Van bovenaf kan ik hem er best een stukje inkrijgen. Kan ik doorduwen? Of beter van niet?
pi_82702089
Probeer het met een taper.
pi_82702237
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:23 schreef ParanoidEv het volgende:
Probeer het met een taper.
Die heeft m'n vriend misschien nog wel ergens liggen, dankje.
pi_82702711
Oh en misschien wat glijmiddel (heeft je vriend misschien ook nog wel ergens liggen? )
pi_82703075
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Oh en misschien wat glijmiddel (heeft je vriend misschien ook nog wel ergens liggen? )
Haha euh, ja dat zal geen probleem zijn.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:01:10 #274
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82838100
Heb vorig jaar mijn oor dicht laten groeien toen ik op vakantie mijn plug kwijtraakte, toen ik thuis kwam paste er al geen 6mm plugje meer in dus heb eens gekeken tot hoever ik 'm weer terug kon laten groeien, en tot m'n verbazing was het gewoon weer de maat van een oorbelgaatje.

Tijd geleden weer begonnen met stretchen en sinds vandaag weer terug op 14mm. Hoezee.
Het zag er pas raar uit toen ik m'n haar weer kort had, 1 gigantisch oor en 1 klein oor. Gelukkig is mijn hoofd nu weer in evenwicht.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:12:45 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82838661
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef swollywood het volgende:
Ik heb 1,6 mm steel crescents in beide oren. Deze worden op hun plek gehouden met o-ringen.

[ afbeelding ]

Nu is afgelopen nacht de rechter er uit gegaan en daar ben ik zojuist pas achter gekomen.
Het gaatje lijkt dicht te zitten, want ik krijg hem er niet meer in.

Wat nu te doen?

Terug naar de shop als hij echt dicht zit en er gewoon een 1,6mm BCR of CBB ofzo in laten zetten, raak je veel moeilijker kwijt
pi_82943288
Zo, tongpiercing zit er in! Ben alleen nu al ruim een uur bezig met het wegwerken van een bord macaroni..
pi_82943952
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:25 schreef Etto het volgende:
Zo, tongpiercing zit er in! Ben alleen nu al ruim een uur bezig met het wegwerken van een bord macaroni..
Komt allemaal goed!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:11:02 #278
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_83014591
Zo! nu morgen en overmorgen ook nog regen, dan kan ik overmorgen neuspiercings laten zetten
  zaterdag 19 juni 2010 @ 15:39:19 #279
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83022855
Piercings
Ik had tot vorig jaar 6mm plugjes in m`n oren maar ze er uitgehaald omdat ik het zat was
Nu toch maar weer terug begonnen met stretchen..ging deze keer veel makkelijker
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_83042568
Ik heb mijn helix en tragus vervangen met ringetje/balletje.
Mij leek het leuk om een tongpiercing te nemen..
iemand ervaring mee met hoe t was? pijnljk? hoe lang duurde de genezing?
En is het echt zo gevaarlijk voor de tanden?
  zondag 20 juni 2010 @ 01:04:30 #281
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83042776
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef GimmeGore het volgende:
Zo! nu morgen en overmorgen ook nog regen, dan kan ik overmorgen neuspiercings laten zetten
twee?
pi_83047271
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:56 schreef undiscoverdx het volgende:
Ik heb mijn helix en tragus vervangen met ringetje/balletje.
Mij leek het leuk om een tongpiercing te nemen..
iemand ervaring mee met hoe t was? pijnljk? hoe lang duurde de genezing?
En is het echt zo gevaarlijk voor de tanden?
Totaal geen pijn, beetje vervelend gevoel the day after.
Persoonlijk vond ik de slikbeweging vervelend de eerste 2 dagen.
Daarna heb ik er geen last meer van gehad.

Maar ik ken ook andere verhalen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 10:59:10 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83047530
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:56 schreef undiscoverdx het volgende:
Ik heb mijn helix en tragus vervangen met ringetje/balletje.
Mij leek het leuk om een tongpiercing te nemen..
iemand ervaring mee met hoe t was? pijnljk? hoe lang duurde de genezing?
En is het echt zo gevaarlijk voor de tanden?
Laten zetten vond ik niet zo pijnlijk, maar de week d'rna had ik wel moeite met eten en praten en vond ik deze vele malen vervelender/pijnlijker.

Ik geloof dat het met de gevaren voor de tanden wel enigszins meevalt: het ligt er ook wel aan hoeveel je ermee speelt en wat voor materiaal je piercing is (daarom kiezen veel voor een acryl bolletje. Persoonlijk vind ik dat niet mooi, dus heb ik gewoon titanium). Daarnaast raakt mijn piercing mijn tanden niet eens aan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_83047561
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:56 schreef undiscoverdx het volgende:
Ik heb mijn helix en tragus vervangen met ringetje/balletje.
Mij leek het leuk om een tongpiercing te nemen..
iemand ervaring mee met hoe t was? pijnljk? hoe lang duurde de genezing?
En is het echt zo gevaarlijk voor de tanden?
Afgelopen donderdag laten zetten. Pijn doet het nauwelijks, meer een vervelende prikkel. Hij is nu nog een beetje opgezwollen, maar dat trekt binnenkort wel weg hoop ik. En hij raakt m'n tanden niet eens aan.
pi_83049666
Bedankt voor jullie reacties over de tongpiercing! Ik heb al onderzoek gedaan en filmpjes bekeken. Ik wou toen zeker weten eentje hebben maar toen ik over de gevaren las begon ik beetje te twijfelen. Lijkt me als je gewoon na genezingstijd die balletje verwisseld met acyrl dat het dan niet meer schadelijk is?
pi_83049710
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:24 schreef undiscoverdx het volgende:
Bedankt voor jullie reacties over de tongpiercing! Ik heb al onderzoek gedaan en filmpjes bekeken. Ik wou toen zeker weten eentje hebben maar toen ik over de gevaren las begon ik beetje te twijfelen. Lijkt me als je gewoon na genezingstijd die balletje verwisseld met acyrl dat het dan niet meer schadelijk is?
Najah, dat getik tegen je tanden is niet goed, maar dat is alleen als je er mee speelt.
Als ie gewoon in je mond zit komt ie niet tegen je tanden hoor.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 12:27:18 #287
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83049744
Inderdaad, an sich is het ding op zichzelf niet echt schadelijk. Maargoed, aangezien veel mensen wel de neiging hebben/krijgen er af en toe mee te spelen, tja, dan zou je voor acryl kunnen gaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:29:36 #288
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83049823
Met een tongpiercing spelen valt wel mee opzich denk ik?
Ik speel er echt nooit mee, ook geen behoefte aan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 12:33:37 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83049937
Mja, maar sommige mensen wel. Je kan moeilijk voor alle mensen met een tongpiercing spreken, .
Zijn er genoeg die er wel veel mee spelen, en ze moet er zelf maar achter komen of zij zo iemand is ofniet, . Zo wel, is wrs acryl handiger.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:38:50 #290
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83050105
Ja dat is waar. kan 't me alleen zo slecht voorstellen, omdat je dan helemaal aan je tongpiercing moet trekken met je tanden om ermee te kunnen spelen. Met m'n lippiercing speelde ik wel constant (ging automatisch) en daardoor staan 2 tanden een klein beetje over elkaar.
pi_83050127
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat is waar. kan 't me alleen zo slecht voorstellen, omdat je dan helemaal aan je tongpiercing moet trekken met je tanden om ermee te kunnen spelen. Met m'n lippiercing speelde ik wel constant (ging automatisch) en daardoor staan 2 tanden een klein beetje over elkaar.
Je kan toch het onderste bolletje van je piercing over je lip rollen ofzoiets
Geen tanden voor nodig.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 20 juni 2010 @ 12:43:05 #292
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83050233
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:39 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je kan toch het onderste bolletje van je piercing over je lip rollen ofzoiets
Geen tanden voor nodig.
Kan ook wel met de bovenste.
En hoogstens dat je je staafje even de goede kant op drukt met je tanden.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 20 juni 2010 @ 12:44:44 #293
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_83050295
Ik denk dat mijn piercing vrij ver naar achter staat...
Waardoor als ik er mee zou spelen 't altijd m'n tanden raakt.
Ik kan 't niet uitleggen.
pi_83052401
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:43 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Kan ook wel met de bovenste.
En hoogstens dat je je staafje even de goede kant op drukt met je tanden.
Ja maar dan gebruik je toch iets van je tanden..
Bij onderste niet

En mijn piercing zit ook erg ver naar achter, maar kan bolletje makkelijk naar buiten duwen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:48:52 #295
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_83052728
Als ik met m;n bovenste balletje kloot, komt ;t staafje niet tegen m;n tanden. Als ik ;t met de onderste doe wel.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_83063487
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:25 schreef Joysa het volgende:

[..]

Najah, dat getik tegen je tanden is niet goed, maar dat is alleen als je er mee speelt.
Als ie gewoon in je mond zit komt ie niet tegen je tanden hoor.
Gewoon niet ermee spelen dus xd haha
pi_83063516
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Inderdaad, an sich is het ding op zichzelf niet echt schadelijk. Maargoed, aangezien veel mensen wel de neiging hebben/krijgen er af en toe mee te spelen, tja, dan zou je voor acryl kunnen gaan.
Ik zou toch voor de zekerheid voor mezelf de balletje verwisselen want ik weet toch vanmezelf dat ik er wel aan zou zitten. :p
pi_83063569
Wat is de plaatsing van een goede tonpiercing dan?
Hoe weet je of het scheef is gezet of recht?
Ik neem aan dat ze het naast de aders bij je ondertong zetten?
pi_83065257
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:01 schreef undiscoverdx het volgende:
Wat is de plaatsing van een goede tonpiercing dan?
Hoe weet je of het scheef is gezet of recht?
Ik neem aan dat ze het naast de aders bij je ondertong zetten?
Ga bij een piercer langs en je krijgt antwoord op alle vragen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83083905
Ik heb een vraagje! =O

Ik heb nu mijn lippiercing al 7 maanden en er zit een knobbeltje aan de binnenkant. (is dat normaal?)
Ook heb ik als ik een nieuwe erin wil doen (zoals een ringetje bijv.) dat het een beetje
bloed of er komt geelachtig spul uit D: Mijn vraag was dus is het nog steeds niet genezen?!
Ohja als ik mijn staafje daarna er weer in doe is mijn lip weer dik en heb ik er last van. -.-

What to do? D:

PS: Ik wil de opleiding tandartsassistente gaan doen en ik heb dinsdag een intakegesprek maar
mijn retainer wil niet in het gaatje D: Het is wel gewoon 1.2..
  maandag 21 juni 2010 @ 06:12:09 #301
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_83086480
quote:
Op zondag 20 juni 2010 01:04 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

twee?
yup, maar het is niet blijven regenen, dus het zit er niet in vandaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')