Mijn piercing is op 1,6mm gepiercet en er zit 1,2 mm in. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft, die piercing staat zo wel minder onder spanning namelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:17 schreef morgane het volgende:
Dankjewel vast! Ik ben benieuwdde 'napijn' klinkt ook goed. Ik heb van mijn helix ook bijna geen last gehad, dus dan zal dit wel meevallen.
Met kraakbeen is het altijd wel fijn om met een maatje groter (tenzij erg groot) te piercen. Dit omdat kraakbeen niet echt fijn meerekt en het kraakbeen met de extra ruimte beter (om) de wond kan sluiten. Het bloed wel vaak altijd extraquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Mijn piercing is op 1,6mm gepiercet en er zit 1,2 mm in. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft, die piercing staat zo wel minder onder spanning namelijk.
Ik heb het laten piercen , ik weet dat schieten verboden is xdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef morgane het volgende:
Je hebt 'm toch wel laten piercen? Of heb je 'm laten schieten?
Ik heb dus nog steeds last ervan.. ik heb het sinds december. Er zit nog steeds een klein bultje.. en soms gloeit het en bloed het..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had ooit een helix piercing laten zetten (dus echt zo'n 5 jaar geleden), maar die had ik na een maandje eruit gehaald want ontstoken. En daarna nooit meer last van gehad, en nu begint het ineens helemaal dik en rood en gevoelig te worden, wtf
Ja inderdaad.. wat stomquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef undiscoverdx het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds last ervan.. ik heb het sinds december. Er zit nog steeds een klein bultje.. en soms gloeit het en bloed het..
Ik gebruik elke keer zeezout met warm water.. dan helpt t een tijdje maar even later komt er weer iets. Ik word er zo moe van.. mijn tragus deed ook tijdje zo maar daar heb ik al tijdje geen last meer van gehad. Weten jullie nog meer huishoudelijke middelen tegen ontstekingen?quote:
Maar jij hebt hem nog of niet? Want die van mij is er dus al 5 jaar uit heh..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef undiscoverdx het volgende:
[..]
Ik gebruik elke keer zeezout met warm water.. dan helpt t een tijdje maar even later komt er weer iets. Ik word er zo moe van.. mijn tragus deed ook tijdje zo maar daar heb ik al tijdje geen last meer van gehad. Weten jullie nog meer huishoudelijke middelen tegen ontstekingen?
Ja ik heb um nog! Soms als het erg gloeit ofzo doe ik het een nachtje uit maar verder overdag draag ik het altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem nog of niet? Want die van mij is er dus al 5 jaar uit heh..
Ben je al naar de shop geweest, Swolly?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef swollywood het volgende:
Ik heb 1,6 mm steel crescents in beide oren. Deze worden op hun plek gehouden met o-ringen.
[ afbeelding ]
Nu is afgelopen nacht de rechter er uit gegaan en daar ben ik zojuist pas achter gekomen.
Het gaatje lijkt dicht te zitten, want ik krijg hem er niet meer in.![]()
Wat nu te doen?
Haha euh, ja dat zal geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Oh en misschien wat glijmiddel (heeft je vriend misschien ook nog wel ergens liggen?)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:24 schreef swollywood het volgende:
Ik heb 1,6 mm steel crescents in beide oren. Deze worden op hun plek gehouden met o-ringen.
[ afbeelding ]
Nu is afgelopen nacht de rechter er uit gegaan en daar ben ik zojuist pas achter gekomen.
Het gaatje lijkt dicht te zitten, want ik krijg hem er niet meer in.![]()
Wat nu te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |