5, 600. 500 in Belgie, 600 in Nederland (import).quote:Op zondag 7 maart 2010 01:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kost een Iphone 3gs 16gb ongeveer?
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dank je, in Belgie is hij toch automatisch sim-lock vrij toch?
Zou het veel uitmaken om hem te kopen op Schiphol?
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schiphol, zal ie, als ie al los te krijgen is ook minimaal 500 kosten. En in Duitsland is ie ook gelocked.
Daarom ook minimaal 500 en de opmerking 'als ie er al te krijgen is'.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schiphol is gewoon Nederland, dus reken er niet op dat je 'm daar voor 500 krijgt. En ook niet simlockvrij.
Dat ben je wel kwijt voor een simlockvrije. Wel checken of het een uit de fabriek simlockvrij is.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
Als 't een origineel simlockvrije 32 GB is, is 't een goede prijs. In België 675 in de winkel.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er een staan bij ons in de buurt voor 623 en simlock vrij.
De moeite of nog verder shoppen?
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.simlockvrijmaken.nl/
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...quote:
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In België dus 675 origineel simlockvrij... Hier in NL helemaal niet origineel simlockvrij te krijgen...
16GB is 575 in België.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor een 32gb? Wat betaal je voor een 16GB?
Waar moet je op letten als ik besluit om hem te kopen?
Apart inderdaad. Ben er weleens geweest en weleens iets gekocht. Geen problemen mee gehad verder.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vraag me dan altijd weer af hoe zij zo goedkoop aan toestellen kunnen komen...
Kan ik niet, ik weet niets over jailbreaken. Niet geinteresseerd ook.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Goed, maak jij die OP maar. Ik doe het niet meer.
Net even geprobeerd, werkt idd prima!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Teamviewer is gratis voor de iPhone! Werkt als een zonnetje ook.
Ik zie het nut er nog niet echt van in..quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef Skv het volgende:
Teamviewer is gratis voor de iPhone! Werkt als een zonnetje ook.
Moet binnenkort maar weer eens gaan jailbreaken als ik dit zo allemaal lees van jequote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef Skv het volgende:
Infiniboard in Cydia is ook top, kan je ook verticaal scrollen tussen je apps.
Ik vind het wel handig om van afstand dingen van mijn eigen pc naar mezelf te mailen of van afstand nieuwsgroependownloads aan te zetten.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zie het nut er nog niet echt van in..
Oh, ja dan welquote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om van afstand dingen van mijn eigen pc naar mezelf te mailen of van afstand nieuwsgroependownloads aan te zetten.
Heb je je bonuskaart wel geregistreerd? Op naam? Anders herkent ie m inderdaad nietquote:Op zondag 7 maart 2010 14:43 schreef Rejected het volgende:
Appie app is wel grappig, jammer dat hij mijn bonuskaartnummer niet herkent.
Moet niet uitmaken. Ik kan met een anonieme gewoon zien wat ik gekocht heb. En zodra ik die anonieme invoer in m'n iPhone, dan issie niet anoniem meer, dus voer ik 'm ook niet in.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je je bonuskaart wel geregistreerd? Op naam? Anders herkent ie m inderdaad niet
het is wel echt ongelooflijk, WHAT THE FUCK doe jij met je gear echt? Je doet volgens mij echt iets verkeerd, want dit is geen toeval meer.....quote:Op zondag 7 maart 2010 22:59 schreef nelisb het volgende:
@SKv klote, dat het bij jou gebeurt verbaasd met alleen niks!
Succes met je klacht, vergeet dit trouwens niet te vermelden want het is een vrij belangrijk gedeelte van het verhaal...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:55 schreef Skv het volgende:
Het was overigens een 2G-dock, welke ik met een mes wat heb lopen bewerken aan de voorkant zodat m'n 3G er in paste. Achterkant heb ik niks aan veranderd.
Is wel veel hoor, laatst een voor 350 gehaald, met bon e.d. dus niet van de vrachtwagen gevallen, alleen niet simlockvrij.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
5, 600. 500 in Belgie, 600 in Nederland (import).
2g of 3g, het zou niks uit moeten maken, kabels en connectors zijn identiekquote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Succes met je klacht, vergeet dit trouwens niet te vermelden want het is een vrij belangrijk gedeelte van het verhaal...
wtfquote:Op zondag 7 maart 2010 22:55 schreef Skv het volgende:
Ik ben twee dagen niet thuis geweest en zojuist pakte mijn telefoon mijn dock niet meer. Kreeg het bericht over dat het accessoire niet ondersteund werd. Even loskoppelen liet als snel zien waarom..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch te gek voor woorden? Ik mijn gewone Apple USBkabel gebruikt, voor hetzelfde geld was mijn hele kamer afgebrand! Zal even snel uitzoeken waar ik terecht kan met klachten. Ongelooflijk.
Het was overigens een 2G-dock, welke ik met een mes wat heb lopen bewerken aan de voorkant zodat m'n 3G er in paste. Achterkant heb ik niks aan veranderd.
Moet niks uitmaken, voltage en bekabeling blijft hetzelfde.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Succes met je klacht, vergeet dit trouwens niet te vermelden want het is een vrij belangrijk gedeelte van het verhaal...
Het werkte ook allemaal gewoon. Ik denk dat het is gebeurd op een moment dat mijn iPhone er niet in zat. Mijn PC heeft er een handje van om zo nu en dan spontaan aan te gaan. Iets zorgt er dan voor dat de hybernate wordt getriggerd, dus dat mijn pc dan aan gaat. Ik was twee dagen niet thuis en toen ik mijn iPhone wilde syncen werkte het dus niet meer. Ik mag verdomd blij zijn dat er verder niks is gaan branden. Mijn hele hebben en houden staat in mijn kamer. Ook heb ik 5 huisgenoten die liever niet hebben dat mijn kamer in de fik staat. Waar zou ik met een klacht naartoe kunnen? De dock heb ik gekregen en de kabel was gewoon de originele die bij mijn iPhone zat.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Moet niks uitmaken, voltage en bekabeling blijft hetzelfde.
dat zal het vast zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je je bonuskaart wel geregistreerd? Op naam? Anders herkent ie m inderdaad niet
Mwaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:55 schreef Skv het volgende:
Tja, dat dacht ik, maar Biogarde zegt net dat dat niet uit hoeft te maken. Ik weet het ook niet zeker meer nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |