prima zo lijkt mequote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Sounddragon het volgende:
Is dit trouwens goed zo ??![]()
Ik zag dit topic en dacht: heej, da's in de buurt en ik verveelde me![]()
Moet er nog een GPS lokatie bij ofzo ??
Het balkje is vandaag iig in stijl vervoerd
Als het zo blijft regenen als dat het hier doet, dan is die paal morgen in dat kanaal verdwenenquote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Je mag wel oppassen dat je niet in het water dondert als je de sleutel wilt pakken.
Got that rightquote:Op zondag 1 november 2009 16:18 schreef Houniet het volgende:
Je mag wel oppassen dat je niet in het water dondert als je de sleutel wilt pakken.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Thijz het volgende:
Is dat aan de Hitlandselaan?
Eén van de.. jaquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef nijnja het volgende:
Als ik met babybel aangewezen wordt tot het ophalen van de stok geef ik hem wel een voetje, en dan verlies ik mijn evenwicht, en dan ligt hij in dat kanaal
Maar is dat je eigen wagen?
Haha tof, wat rijd je nog meerquote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat ik een lekker onbekend plekkie had gevonden![]()
[..]
Eén van de.. ja
Ennehh.. kanaal ??![]()
Baggersloot bedoel je ??![]()
M'n tracking skills zijn nog op niveauquote:Op zondag 1 november 2009 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
En ik maar denken dat ik een lekker onbekend plekkie had gevonden![]()
wel een goed idee om een gps zender erin te bouwenquote:Op maandag 2 november 2009 11:54 schreef Thijz het volgende:
[..]
M'n tracking skills zijn nog op niveau
quote:Op maandag 2 november 2009 12:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel een goed idee om een gps zender erin te bouwenalleen dan moet ie telkens bij een usb poort liggen om opgeladen te worden
niks setje coordinaten, gewoon live een bliepje op google earthquote:Op maandag 2 november 2009 12:20 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan is de lol er snel af. Het is juist de fun, althans vind ik, om 'm op te zoeken. Met zo'n setje coördinaten is er geen hol meer aan.
![]()
En dat iedereen denkt: hé, was dat voor een bliepje?quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks setje coordinaten, gewoon live een bliepje op google earth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |