abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:05 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326198
Geldwolf of moedige eenling tegen het grootkapitaal van Real

Of gaat hij gewoon op 31 augustus naar een andere club?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Forum Admin zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:27 #2
35723 crew  GGMM
pi_71326208
Wat een kutOP.

Wel een goeie imitatie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:08:43 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326281
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutOP.

Wel een goeie imitatie.
Ik heb de imitatie verslechter, maar het bljft een kut-OP. Als een mod een plaatje wil plaatsen doet-ie 't maar.

[Tongmodus] Ik weet niet hoe dat moet [/Tongmodus]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 juli 2009 @ 22:09:50 #4
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71326307
Laatste post uit het vorige topic Klaas-Jan Huntelaar Topic #30: Der Jäger?
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik las hier dat hij 3,8 miljoen zou verdienen, bruto. Als je daar netto 1,5 miljoen minder aan overhoudt, dan betaal je dus zo'n 40% meer belasting. Dat vind ik nog wel heel veel.
Ja het scheelt veel. Dat klopt..
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:

Bovendien is het nou eenmaal inherent aan het voetbalwereldje, het ene moment ben je nodig en het andere moment zetten ze je op straat.
En dus? Dat moet je als voetballer dan heel normaal vinden dat je het ene moment iets beloofd wordt en het ander moment maar naar de pijpen van de club moet dansen. KJH wil bij het ontbinden van het arbeidscontract een afkoop van Real. Dat is ook normaal in die wereld. Doen ze dat niet KJH kan dus gewoon zijn contract uitdienen.
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:53 schreef Zjakkie het volgende:
En als andere spelers ruzie krijgen om geld dan roept (bijna) iedereen dat het geldwolven zijn. Maar nu doet Huntelaar het, en dan is het ineens zijn goed recht.
Ik vond dat Bogarde ook in zijn recht stond. Ik ben benieuwd of je ergens van mij een post kan vinden waar ik voetballers voor geldwolven uit maak.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:13:07 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71326378
De weg leidt in ieder geval niet naar een basisplaats op het WK
pi_71326462
Het beste lijkt mij gewoon een club die net niet top is. Tottenham en Stuttgart waren zeer geschikt voor hem. Jammer dat hij die kans niet gegrepen heeft.
pi_71326632
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef Doc het volgende:
Laatste post uit het vorige topic Klaas-Jan Huntelaar Topic #30: Der Jäger?
[..]

Ja het scheelt veel. Dat klopt..
Kan het me niet voorstellen, als je daar een officiële bron voor hebt zal ik het geloven.

Bovendien is 2 miljoen per jaar voor een potje voetballen ook niet slecht.
quote:
[..]

En dus? Dat moet je als voetballer dan heel normaal vinden dat je het ene moment iets beloofd wordt en het ander moment maar naar de pijpen van de club moet dansen. KJH wil bij het ontbinden van het arbeidscontract een afkoop van Real. Dat is ook normaal in die wereld. Doen ze dat niet KJH kan dus gewoon zijn contract uitdienen.
[..]
Eh ja. Als je vliegangst hebt moet je geen piloot worden, als je hoogtevrees hebt moet je niet in de bouw werken en als je niet in salaris achteruit wilt gaan moet je geen voetballer worden.
Zeker in Huntelaar’s situatie niet, 25 jaar, moet nu echt doorbreken, en er ligt een WK in het verschiet.
quote:
Ik vond dat Bogarde ook in zijn recht stond. Ik ben benieuwd of je ergens van mij een post kan vinden waar ik voetballers voor geldwolven uit maak.
Ik bedoelde ook ‘men’ in het algemeen, ik kijk je niet persoonlijk aan
pi_71326798
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef Kopbal het volgende:
De weg leidt in ieder geval niet naar een basisplaats op het WK
Gelukkig is Kuijt ook als nummer 9 een groot succes.
pi_71326881
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gelukkig is Kuijt ook als nummer 9 een groot succes.
Dat is weer een andere discussie. Op zich kan ik Van Marwijk wel begrijpen met het van positie wisselen, maar ik zou toch de voorkeur aan Huntelaar geven. Maar dan moet ie wel een basisplaats hebben. Maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat hij weg is voor 31 augustus.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:36:06 #10
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71326889
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Gelukkig is Kuijt ook als nummer 9 een groot succes.
Kuijt die switcht met Van Persie als nummer 9 was de vorige keer zeker een succes. Dat heeft Bertje ook gezien.
pi_71326932
Huntelaar gaat wel weg bij Real, de vraag is alleen voor hoeveel. Ik denk dat Real nog iets in de prijs moet zakken eigenlijk, dan zijn AC en Arsenal misschien wél serieuze opties.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:39:41 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71326963
Bij AC Milan zou hij wel uit de verf komen, denk ik.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:55:10 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71327374
Geen geldwolf lijkt me, het is pas juli, grote kans dat er een club langskomt die meer salaris biedt.
2000 light years from home
pi_71327823
Ik vind Arsenal na de Verkoop van Adebayor wel een mooie club voor hem.
pi_71329355
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef TC03 het volgende:
Bij AC Milan zou hij wel uit de verf komen, denk ik.
Denk het ook, type Inzaghi, alleen minder overdreven zeg maar.
Topic #31, best veel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 01:09:16 #16
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71331328
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, als je daar een officiële bron voor hebt zal ik het geloven.

Bovendien is 2 miljoen per jaar voor een potje voetballen ook niet slecht.
[..]

Eh ja. Als je vliegangst hebt moet je geen piloot worden, als je hoogtevrees hebt moet je niet in de bouw werken en als je niet in salaris achteruit wilt gaan moet je geen voetballer worden.
Zeker in Huntelaar’s situatie niet, 25 jaar, moet nu echt doorbreken, en er ligt een WK in het verschiet.
Ik zal kijken of ik daar officiele bronnen voor kan vinden.

[edit: uit de news of the world kan je opmaken dat in Engeland £90,000 per week netto ongeveer £55,000 is (dat is wat hij netto in Madrid verdient) - hoeveel bruto dat in Spanje is weet ik niet, maar wel minder dan £90,000 per week; dat is niet helemaal het antwoord op de vraag, maar ggeeft wel een idee]

Het grappige is dat je als voetballer niet in salaris achteruit hoeft te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. En jij vind dat een club als Real niet aan een dergelijk contract gehouden hoeft te worden en mag eisen dat een speler weg gaat voor minder salaris? Daar hebben ze afkoop sommen voor uitgevonden in het voetbal ...

Hoe verder kan je doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.

[ Bericht 14% gewijzigd door Doc op 26-07-2009 10:43:03 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71332393
Hij gaat wel weg, maar waarheen.

That's the question.........
pi_71332496
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:24 schreef Zjakkie het volgende:

Eh ja. Als je vliegangst hebt moet je geen piloot worden, als je hoogtevrees hebt moet je niet in de bouw werken en als je niet in salaris achteruit wilt gaan moet je geen voetballer worden.
Zeker in Huntelaar’s situatie niet, 25 jaar, moet nu echt doorbreken, en er ligt een WK in het verschiet.
100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 09:48:16 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71333526
Waarom worden er dan contracten afgesloten als spelers klakkeloos moeten accepteren dat ze er in salaris op achteruit gaan?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71333575
Wat maakt iedereen zich druk over KJ ? Hij komt echt wel aan een andere (goede) club, de transferperiode duurt nog een maand.
Verstandig van hem om niet bij de eerste de beste club gelijk toe te happen maar rustig alle opties op zich in te laten werken
KJ staat gewoon volgend jaar in de basis op het WK (al weet je het met laffe Bertje maar nooit).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 juli 2009 @ 10:05:56 #21
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71333642
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:56 schreef Pedroso het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk over KJ ? Hij komt echt wel aan een andere (goede) club, de transferperiode duurt nog een maand.
Verstandig van hem om niet bij de eerste de beste club gelijk toe te happen maar rustig alle opties op zich in te laten werken
KJ staat gewoon volgend jaar in de basis op het WK (al weet je het met laffe Bertje maar nooit).
Die eerste twee dingen doet hij inderdaad slim, dat Klaas Jan niet meteen toehapt maar die basisplaats weet ik zo net nog niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 10:37:06 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71333908
quote:
Op zondag 26 juli 2009 03:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

100% eens, Dat hoort gewoon bij je werk. Gelukkig weet iedereen nu hoe hij in elkaar zit. Een nieuwe transfer zal wel niet mee vallen
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom worden er dan contracten afgesloten als spelers klakkeloos moeten accepteren dat ze er in salaris op achteruit gaan?
Als een speler er in salaris op achteruit gaat worden afkoopsommen of creatievere constructies gebruikt om de overgang makkelijker te laten verlopen.


Zoals ik al eerder schreef: Als voetballer hoef je niet in salaris achteruit te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. Hoe verder kan KJH doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.


Volgens de Engelse pulpblaadjes zijn overigens de twee grootste noord Londen clubs nog geinteresseerd. Kan uiteraard 100% onzin zijn gezien het hournalistieke gehalte van die papierverspilling.

And the Arsenal boss is planning to make a £15m move for Real Madrid striker - and Tottenham target - Klaas-Jan Huntelaar and a £10m bid for Wigan midfielder Lee Cattermole (Sunday Express)

Tottenham boss Harry Redknapp will fly out to Amsterdam to thrash out personal terms with Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar, 25, after agreeing an £18m deal with the Spanish side.
Full story: News of the World

Dat laatste verhaal daar kan volgens mij in ieder geval nu al de fish & chips in verpakt worden aangezien Crouch naar Spurs gaat ...

[ Bericht 21% gewijzigd door Doc op 26-07-2009 10:47:07 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71334784
Als dat laatste zo is wordt het wel steeds triester.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335230
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als dat laatste zo is wordt het wel steeds triester.
Vertel is knul, wat is daar zo triest aan ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335310
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vertel is knul, wat is daar zo triest aan ?
Dat Spurs Crouch beter vindt dan Huntelaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335351
quote:
Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Doc het volgende:

Het grappige is dat je als voetballer niet in salaris achteruit hoeft te gaan als je dat niet wilt. Daar is het contract voor. En jij vind dat een club als Real niet aan een dergelijk contract gehouden hoeft te worden en mag eisen dat een speler weg gaat voor minder salaris? Daar hebben ze afkoop sommen voor uitgevonden in het voetbal ...
Het hoeft niet nee, maar als je meer wilt bereiken dan heel veel geld verdienen, als je status wilt verdienen en prijzen wilt winnen, dan moet je wel eens compromiseren.
quote:
Hoe verder kan je doorbreken dan met een contract van 5M per jaar? Als je voor de lol wil voetballen dan doe je dat bij de amateurs. Als je er geld mee wilt verdienen wordt je prof.
Hoe verder kan je doorbreken? Zomaar een idee'tje hoor, maar bijvoorbeeld door topscorer in topcompetities te worden, of grote prijzen te winnen? Op de tribune bij Real gaat dat niet gebeuren. Of is een contract met een grote hoeveelheid geld al genoeg om internationaal doorgebroken te zijn?
pi_71335443
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat Spurs Crouch beter vindt dan Huntelaar
Goh, dat is toch wel triest ja. Denk dat KJ nu op instorten staat van deze trieste mededeling en zal met tranen in zijn ogen richting Arsenal gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71335455
Die willen hem niet dus het trainingsveld van Real F komt steeds dichterbij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 12:08:59 #29
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71335509
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die willen hem niet dus het trainingsveld van Real F komt steeds dichterbij
Dat is nog altijd beter dan spelen bij Independiente Rivadavia.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71335538
Liever gewardeerd in Mendoza dan uitgekotst in Madrid
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71335564
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die willen hem niet dus het trainingsveld van Real F komt steeds dichterbij
Je blijft er op hopen he. Wees gerust (of niet in jouw geval), dat gaat niet gebeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:42:16 #32
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71336217
Maar goed, wordt hoog tijd dat we hier weer serieus gaan discussieren en DAM en zijn flauwekul verder links laten liggen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71336503
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71336530
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:54 schreef Pedroso het volgende:
Goed, we gaan weer on topic.
Is Kj al weg ?
Nee,


Te veel spitsen die beter zijn en beschikbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71336726
Goed, de grootste bagger in dit topic is verdwenen.
Hou dat graag even zo.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:12:54 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71336963
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:00 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Het hoeft niet nee, maar als je meer wilt bereiken dan heel veel geld verdienen, als je status wilt verdienen en prijzen wilt winnen, dan moet je wel eens compromiseren.
[..]

Hoe verder kan je doorbreken? Zomaar een idee'tje hoor, maar bijvoorbeeld door topscorer in topcompetities te worden, of grote prijzen te winnen? Op de tribune bij Real gaat dat niet gebeuren. Of is een contract met een grote hoeveelheid geld al genoeg om internationaal doorgebroken te zijn?
Je bent prof voetballer. Dat betekent dat je geld wil verdienen met voetballen. Voor zijn lol kan hij nog altijd vanaf z'n 30e bij de amateurs voetballen. Status is overrated

Overigens denk ik niet dat deze sitautie langer dan een half jaar duurt. Je moet wel heell erg sterk in je schoenen staan wil je vier en een half jaar bij een werknemer blijven zitten die je liever kwijt dan rijk is. Als-ie niet deze zomer al weg gaat, dan wel in de winter, vermoed ik zo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:14:46 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71336993
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat Spurs Crouch beter vindt dan Huntelaar
Beter weet ik niet: ik vermoed dat ze ongeveer even goed geacht worden; daarnaast heeft Crouch PL ervaring. Ik denk wel dat goedkoper is en daarmee aantrekkelijker voor Spurs.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 26 juli 2009 @ 13:14:50 #38
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71336996
Persoonlijk worden nergens voor nodig, hoe vervelend iemand in jouw ogen ook is. Negeer dan gewoon.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:15:59 #39
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71337025
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
Persoonlijk worden nergens voor nodig, hoe vervelend iemand in jouw ogen ook is. Negeer dan gewoon.
Je hebt op zich gelijk, maar DAM valt haast niet te negeren en hij verneukt veel te veel topics en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vindt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71337037
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Je bent prof voetballer. Dat betekent dat je geld wil verdienen met voetballen. Voor zijn lol kan hij nog altijd vanaf z'n 30e bij de amateurs voetballen. Status is overrated

Overigens denk ik niet dat deze sitautie langer dan een half jaar duurt. Je moet wel heell erg sterk in je schoenen staan wil je vier en een half jaar bij een werknemer blijven zitten die je liever kwijt dan rijk is. Als-ie niet deze zomer al weg gaat, dan wel in de winter, vermoed ik zo.
Dit gaat ook geen maand meer duren. KJ vindt voor de transferdeadline nog wel een leuke club.
Vindt het alleen maar goed dat hij kieskeurig is w.b. zijn volgende club.
En de carroussel zal hoe dichter de deadline nadert steeds harder gaan draaien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:17:36 #41
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337062
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je hebt op zich gelijk, maar DAM valt haast niet te negeren en hij verneukt veel te veel topics en ik geloof niet dat ik de enige ben die dat vindt.
Neen, zeker niet, maar hij doet niks wat niet door de beugel kan. We kunnen iemand niet verplichten om op niveau mee te discussieren.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:18:43 #42
264022 Damisklote
De user, niet de voetballer
pi_71337088
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Prosac het volgende:
Persoonlijk worden nergens voor nodig, hoe vervelend iemand in jouw ogen ook is. Negeer dan gewoon.
Kom op zeg DAM is gewoon een triest ventje waar tegen te weinig tegenstand geboden wordt. Hij haalt zelf iedereen neer door PSVers en Argentijnen op te hemelen alsof het allemaal wereldtoppers zijn.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:18:45 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71337090
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Neen, zeker niet, maar hij doet niks wat niet door de beugel kan. We kunnen iemand niet verplichten om op niveau mee te discussieren.
Daar heb je wel gelijk in, maar feit is dat hij de sfeer en het niveau hier negatief beinvloedt en dat komt VBL dus niet ten goede.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:20:26 #44
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337127
Niks verboden aan ophemelen van spelers. Als we daar wat tegen gaan doen, kunnen sowieso alle clubtopics wel dicht.

DAM mag wel wat beter mee gaan discussieren ipv alles maar met oneliners af te doen, dat klopt.
pi_71337129
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Je bent prof voetballer. Dat betekent dat je geld wil verdienen met voetballen. Voor zijn lol kan hij nog altijd vanaf z'n 30e bij de amateurs voetballen. Status is overrated

Overigens denk ik niet dat deze sitautie langer dan een half jaar duurt. Je moet wel heell erg sterk in je schoenen staan wil je vier en een half jaar bij een werknemer blijven zitten die je liever kwijt dan rijk is. Als-ie niet deze zomer al weg gaat, dan wel in de winter, vermoed ik zo.
Beter beschikbare speler dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 13:20:48 #46
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71337138
Maar goed, hier gewoon verder over Klaas Jan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:22:59 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71337193
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:18 schreef Damisklote het volgende:

[..]

Kom op zeg DAM is gewoon een triest ventje waar tegen te weinig tegenstand geboden wordt. Hij haalt zelf iedereen neer door PSVers en Argentijnen op te hemelen alsof het allemaal wereldtoppers zijn.
Dat je daar een kloon voor aanmaakt - ik weet niet onder welke usernaam je normaal post, maar dit valt ook wel een beetje onder het kopje triest

En hij hemelt helemaal niet alle Argentijnen op: de aanvoerder van het Argentijnse nationale team kraakt hij bijvoorbeeld altijd af
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juli 2009 @ 13:25:03 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71337229
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Beter beschikbare speler dan
Kan je uitleggen wat je met deze reactie bedoelt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71337317
Dat ze bij Tottenham Crouch een betere optie vinden dan Huntelaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71338731
Tottenham vindt Crouch niet beter maar Redknapp vindt Crouch beter gezien hij Crouch ook naar Portsmouth haalde.
  zondag 26 juli 2009 @ 15:30:00 #51
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71340230
Ben benieuwd hoe de zaak Huntelaar zich deze week ontwikkelt, ik mag toch aannemen dat ze hem bij zijn eventueel nieuwe club willen gebruiken in de voorronde CL of Europa League.
pi_71340231
Klaas Maak deze keer de goede keuze!

Dit is wel een mooie op foto, wel effe achter een linkje ivm grootte:
http://storage0.dms.mpint(...)0672/1/huntelaar.jpg
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 26 juli 2009 @ 17:03:17 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71342607
Hij wordt gewoon op het laatste moment voor een jaar verhuurd aan Ajax.
Bedankt Hans.
pi_71342789
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:03 schreef bascross het volgende:
Hij wordt gewoon op het laatste moment voor een jaar verhuurd aan Ajax.
Dream on ..
  zondag 26 juli 2009 @ 18:31:17 #55
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71344639
quote:
'Tottenham Hotspur in afrondende fase met Huntelaar'
- Datum: 26-jul-2009 15:01

Tottenham Hotspur heeft met Real Madrid een akkoord bereikt over de komst van aanvaller Klaas-Jan Huntelaar (foto). Dit meldt News of the World zondag. Naar verluidt zou bij de overstap een bedrag van 21 miljoen euro gemoeid zijn. Manager Harry Redknapp is volgens het dagblad inmiddels naar Amsterdam gereisd om de deal met Huntelaar af te ronden.

Overigens wil Tottenham Hotspur op korte termijn ook een twee aanvaller aanstellen. The Sunday Mirror meldt dat Peter Crouch maandag gaat tekenen bij de Engelse club. Voor deze transfer zou elf miljoen euro aan Portsmouth moeten worden overgemaakt.
Sportweek

  zondag 26 juli 2009 @ 19:07:53 #56
52871 Blight
Supersized.
pi_71345381
Wel treurig voor Klaas-Jan dat hij dan weer geen Champions League kan spelen..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_71345834
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:31 schreef BoerBert het volgende:
Sportweek
Sportweek houdt de moed erin door een artikel van de minst betrouwbare tabloid van Engeland op te blazen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71345909
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:23 schreef TTD het volgende:
Tottenham vindt Crouch niet beter maar Redknapp vindt Crouch beter gezien hij Crouch ook naar Portsmouth haalde.
Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71346019
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
Zit jij nou bij alle anti-ajax/huntelaar posts die je maakt met je broek op je enkels of hoe zit dat?

Ontopic: Voor Klaas is de club minder belangrijk dan de competitie. Als ie bijvoorbeeld bij de Spurs zijn klasse kan laten zien kan ie de stap alsnog maken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 26 juli 2009 @ 19:36:35 #60
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71346102
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
Kun je ook even een betrouwbare bron hiervoor geven?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71346347
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Kun je ook even een betrouwbare bron hiervoor geven?
Ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71346379
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja
Laat maar zien dan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 26 juli 2009 @ 19:49:50 #63
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71346457
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:11 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dream on ..
Ik ben geen Ajax-supporter, dus het is geen droom van mij. Voor Huntelaar zou het wel aardig zijn, kan hij zich mooi in een bekende omgeving voorbereiden op het WK. Bovendien kan Ajax nog wel een goede spits gebruiken, win-win situatie.
Bedankt Hans.
pi_71346516
Benzema
Tevez
Adebayor
Owen
Berg
Palacio
Crespo
Lisandro
Falcao
Gomez
Nimar
Jo
Milito
Keirirson
Zlatan ?
Eto'o?
Crouch?
Bent?

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 26-07-2009 20:00:24 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71346548
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Benzema
Tevez
Adebayor
Owen
Berg
Palacio
Crespo
Lisandro
Falcao
Gomez
Nimar
Jo
Zlatan ?
Eto'o?
Crouch?
Bent?
Leuk, een lijstje met namen. Wat heeft dat te maken met:
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ht gaat allemaal om concrete resultaten en het resultaat is dat Huntelaar WEER gepasseerd wordt
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71346585
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Leuk, een lijstje met namen. Wat heeft dat te maken met:
[..]


Allemaal spelers die wel een transfer maakten en Huntelaar niet. Huntelaar wordt dus steeds gepasseerd door die spelers

Maar das al heel zijn carriere zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71346640
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Allemaal spelers die wel een transfer maakten en Huntelaar niet. Huntelaar wordt dus steeds gepasseerd door die spelers

Maar das al heel zijn carriere zo
Dat is niet helemaal waar. Er zitten veel spelers bij die veel goedkoper waren dan Huntelaar en naar clubs gingen die niet de portemonnee konden trekken. Ik denk dat je van dat lijstje dan namelijk alleen Benzema, Tevez, Adebayor, Etoo en Zlatan over houdt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71346767
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Er zitten veel spelers bij die veel goedkoper waren dan Huntelaar en naar clubs gingen die niet de portemonnee konden trekken. Ik denk dat je van dat lijstje dan namelijk alleen Benzema, Tevez, Adebayor, Etoo en Zlatan over houdt.
Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.

Lisandro en Milito horen er sws ook bij en als je denkt dat Huntelaar beter is dan Nilmar, Keirirson, Gomez of Falcao moet je eigen op laten nemen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:01:56 #69
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71346845
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Clubs gaan altijd voor de beste speler die beschikbaar is.
Dus toen RBC van de zomer een spits zocht begonnen ze volgens jou bij Tevez?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71346860
ik kan me overigens ook prima voorstellen dat een club geen interesse heeft in een speler die begint te janken als hij bij Oranje niet in de basis staat en met ruzie weg wil bij Madrid
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71346884
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:01 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dus toen RBC van de zomer een spits zocht begonnen ze volgens jou bij Tevez?
Nee, de clubs die Huntelaar kunnen betalen, maar dat begreep zelfs jij nog wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:12:43 #72
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71347143
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, de clubs die Huntelaar kunnen betalen, maar dat begreep zelfs jij nog wel
En al die spelers die jij noemt zijn naar een club toegegaan die circa 20.000.000 voor een spits kon en wilde betalen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71347824
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En al die spelers die jij noemt zijn naar een club toegegaan die circa 20.000.000 voor een spits kon en wilde betalen?
Ja,


Dus is Huntelaar te duur en dus niet interessant
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:40:10 #74
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71347917
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja,


Dus is Huntelaar te duur en dus niet interessant
Dat is een conclusie die nergens op slaat en veel te kort door de bocht is aangeien tig andere redenen een rol spelen bij een transfer en de keuze voor een bepaalde speler.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71348111
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die nergens op slaat en veel te kort door de bocht is aangeien tig andere redenen een rol spelen bij een transfer en de keuze voor een bepaalde speler.
En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien, dus waarschijnlijk is hij gewoon niet zo goed als hij zelf denkt dat hij is

Dat hij Stuttgart liet lopen zegt ook alweer voldoende want hij mag heel erg blij zijn met Stuttgart
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 26 juli 2009 @ 20:50:19 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71348215
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat hij Stuttgart liet lopen zegt ook alweer voldoende want hij mag heel erg blij zijn met Stuttgart
Dat heb je nu al 26 keer gezegd, we weten nu heus wel dat je dit vindt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71348260
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die nergens op slaat en veel te kort door de bocht is aangeien tig andere redenen een rol spelen bij een transfer en de keuze voor een bepaalde speler.
Ach je moet daar niet eens meer op ingaan is geen "discussie" waard

Huntelaar komt wel aan een club of DAM het nou wil of niet.
  zondag 26 juli 2009 @ 20:56:12 #78
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71348403
Je hebt gelijk, DAM gaat vanaf nu in ieder geval in dit topic op de negeerstand.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:18:09 #79
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_71348967
DAM maakt zich weer behoorlijk geliefd met zijn gedrag.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 26 juli 2009 @ 21:21:39 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71349073
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:18 schreef El-Salvador het volgende:
DAM maakt zich weer behoorlijk geliefd met zijn gedrag.
Ach, dat krijg je als je een speler die vijf jaar op rij een transfer heeft geweigert omdat hij er financieel niet op achteruit wilde gaan een topper noemt en geen enkele aanmerking heeft op diens gedrag, en als er drie weken lang geen transfer komt van Huntelaar hem begint te verketteren.
pi_71349618
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
Je hebt gelijk, DAM gaat vanaf nu in ieder geval in dit topic op de negeerstand.
Verstandig, hij is ook niet serieus te nemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71353361
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heb je nu al 26 keer gezegd, we weten nu heus wel dat je dit vindt.
En nog steeds geen argumenten van jou
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:32:07 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365356
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien, dus waarschijnlijk is hij gewoon niet zo goed als hij zelf denkt dat hij is
Hij is niet steeds over het hoofd gezien. Hij is gekocht door Real.
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:21 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat krijg je als je een speler die vijf jaar op rij een transfer heeft geweigert omdat hij er financieel niet op achteruit wilde gaan een topper noemt en geen enkele aanmerking heeft op diens gedrag.
Wie bedoel je hier?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71365430
Tottenham is toch een mooie club. Komt ie vast ook aan spelen toe. Beter dan bij Arsenal op de bank te zitten.
pi_71365446
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij is niet steeds over het hoofd gezien. Hij is gekocht door Real.
En ze hebben hem na een half jaar al niet meer nodig.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:35:34 #86
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365467
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef SCH het volgende:
Tottenham is toch een mooie club. Komt ie vast ook aan spelen toe. Beter dan bij Arsenal op de bank te zitten.
Ik denk niet dat hij naar THFC gaa nu ze Crouch hebben gekocht. Misschien alleen als ze eerst Pav en Bent verkopen, maar daarvoor zou me het verbazen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 27 juli 2009 @ 14:36:16 #87
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71365481
Of het voor zijn carrière goed is betwijfel ik, maar ik denk dat hij er op zich slim aan doet nog even dwars te liggen. Real zal alleen maar zakken met de prijs en dan komen vanzelf wel mooiere clubs dan Stuttgart.

In Stuttgart was ie echter in een gespreid bedje ( de positie van Gomez) gekomen.. jammer dat hij zich daar te goed voor voelt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:37:00 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365504
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:34 schreef SCH het volgende:

[..]

En ze hebben hem na een half jaar al niet meer nodig.
Klopt, maar ik reageer op de opmerking dat hij telkens overgeslagen wordt, en dat is dus niet zo.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71365651
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt, maar ik reageer op de opmerking dat hij telkens overgeslagen wordt, en dat is dus niet zo.
Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval. Je kan toch ook weer niet zeggen dat het allemaal zo geweldig gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 14:46:53 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71365825
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval. Je kan toch ook weer niet zeggen dat het allemaal zo geweldig gaat.
Ik ging in op " En steeds wordt Huntelaar over het hoofd gezien" en dat is dus niet zo ... Hij is de vorige transferwindom nog verkocht - en deze transferperiode duurt nog ruim een maand, dus om te zeggen dat jij dit keer wel ov ergeslagen is, is nog iets te vroeg ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 27 juli 2009 @ 14:48:16 #91
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71365879
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is dit keer wel overgeslagen in ieder geval.
Het is pas 27 juli, pas op 1 september kun je zeggen dat hij is overgeslagen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 27 juli 2009 @ 14:53:43 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71366057
quote:
Op maandag 27 juli 2009 14:32 schreef Doc het volgende:
Wie bedoel je hier?
Saviola, daar hebben zowel Barcelona als Real Madrid de afgelopen vijf jaar mee lopen leuren om hem kwijt te raken. Zelfs als ze hem transfervrij beschikbaar stelden, was zijn salaris en tekenpremie zo hoog dat er geen enkele willekeurige Europese subtopper verder wilde gaan dan huren.
pi_71367864
En AC Milan toont wederom interesse.
quote:
Leonardo vindt Huntelaar overwegen waard
Geschreven op maandag, 27 juli om 13:02

Klaas-Jan Huntelaar is weer terug in het vizier van AC Milan. De Italianen liepen eerder een blauwtje bij Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) en Luis Fabiano (Sevilla) en zien nu in Huntelaar een serieuze optie. “Als wij het geld bij elkaar weten te krijgen, dan is hij het overwegen absoluut waard”, zei trainer Leonardo in La Gazzetta dello Sport.

De financiën kunnen echter juist het probleem zijn. Milan heeft ondanks de transfer van Kaká naar Real Madrid niet bijster veel geld te besteden en liep om die reden al een blauwtje bij Dzeko en Fabiano. Voor laatstgenoemde spits had Milan slechts veertien miljoen euro over. Real verlangt ruim zes miljoen euro meer voor Huntelaar.

De Nederlander leek vorige week nog op weg te zijn naar VfB Stuttgart, maar de Duitsers verloren het geduld en besloten om de deal af te blazen. Huntelaar werd vervolgens in verband gebracht met clubs als Tottenham Hotspur, Arsenal en AS Roma, maar nog niet met AC Milan. Opmerkelijk, daar vice-voorzitter Adriano Galliani eind juni nog meldde dat de Rossoneri een eerste optie op de voormalig Ajacied hadden.

“Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Pérez”, vertelde Galliani na de succesvolle onderhandelingen met Real over de transfer van Kaká. “We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooij maar naar Huntelaar. Hij is een speler die zeker onze interesse heeft.” El Cazador heeft nog altijd geen duidelijkheid over zijn toekomst, maar het is duidelijk dat hij bij Real gaat vertrekken.
Hoe bedoel je weinig interesse.
pi_71369236
Een club noem je veel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71369836
Geruchten zijn er genoeg inderdaad.
pi_71369966
Alleen worden die bij Huntelaar bijnanooit concreet. Ik denk dat hij zelf die geruchten ook gelooft want anders had hij wel bij Stuttgart getekend

Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 27-07-2009 17:13:31 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 17:11:15 #97
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71370152
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen worden die bij Huntelaar nooit concreet. Ik denk dat hij zelf die geruchten ook gelooft want anders had hij wel bij Stuttgart getekend

Denk overigens dat Milan voor Jovanovich of Dzeko gaat
Het te vroeg om het woord 'nooit' te gebruiken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71370195
Happy nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 17:22:21 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71370466
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Happy nu?
Afgelopen 5 jaar was het 3 keer concreet. Dat is niet echt "bijna nooit".
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71370561
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Afgelopen 5 jaar was het 3 keer concreet. Dat is niet echt "bijna nooit".
Heerenveen, Ajax, Real?

Maar hoe vaak is Huntelaar niet in verband gebracht met een topclub voor hij naar Real ging en steeds nooit ging terwijl er karrevrachten spitsen wel werden getransfereerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 17:42:57 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71370978
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heerenveen, Ajax, Real?

Maar hoe vaak is Huntelaar niet in verband gebracht met een topclub voor hij naar Real ging en steeds nooit ging terwijl er karrevrachten spitsen wel werden getransfereerd?
Als je het aantal geruchten per speler in Europa bekijkt en het aantal keer dat zij daadwerkelijk naar een topclubtransfereren dan is het duidelijk dat het eerste aantal vele malen groter is dan het eerste. Het aantal echte topclubs is overigens ook behoorlijk beperkt (Real, Barca, SCUM, CFC, Inter, AC; en als je wilt ook Juve, LFC, AFC, en Bayern, maar veel meer echte topclubs zou ik niet weten) en dus het aantal spelers dat daar heen gaat ook.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71371076
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Afgelopen 5 jaar was het 3 keer concreet. Dat is niet echt "bijna nooit".
Hoe concreet is concreet als je na een half jaar weer weg moet.

De schuld wordt nu helemaal bij Real gelegd terwijl ik en anderen destijds al riepen hoe dom het was om naar Real te gaan. Dat mag hem zelf toch ook wel aangerekend worden voor een deel nu.
pi_71371276
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je het aantal geruchten per speler in Europa bekijkt en het aantal keer dat zij daadwerkelijk naar een topclubtransfereren dan is het duidelijk dat het eerste aantal vele malen groter is dan het eerste. Het aantal echte topclubs is overigens ook behoorlijk beperkt (Real, Barca, SCUM, CFC, Inter, AC; en als je wilt ook Juve, LFC, AFC, en Bayern, maar veel meer echte topclubs zou ik niet weten) en dus het aantal spelers dat daar heen gaat ook.
Maar al die clubs kozen jarenlang voor andere spitsen terwijl de Ajacieden dachten dat hij het daar zou gaan maken. Dat is gebleken toen hij na 3 jaar eindelijk daar terecht kwam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 19:23:58 #104
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71373552
De discussie blijft zichzelf maar herhalen, het is te hopen dat hij binnenkort bij een nieuwe club tekent, zodat we een keer over iets nieuws kunnen discussiëren.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:36:16 #105
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71373940
Milan zou en mooie club voor hem zijn. Sowieso valt daar een wereld te winnen aangezien de club de laatste jaren niet goed gepresteerd heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:38:09 #106
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71374003
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
Milan zou en mooie club voor hem zijn. Sowieso valt daar een wereld te winnen aangezien de club de laatste jaren niet goed gepresteerd heeft.
Als een spits als Gilardino het daar al niet redt, hoe zou Huntelaar het daar dan moeten redden. Gilardino kon op het moment dat hij naar AC Milan ging in ieder geval aantonen dat hij in een sterke competitie veel doelpunten kon maken.
pi_71375009
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:38 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Als een spits als Gilardino het daar al niet redt, hoe zou Huntelaar het daar dan moeten redden. Gilardino kon op het moment dat hij naar AC Milan ging in ieder geval aantonen dat hij in een sterke competitie veel doelpunten kon maken.
Huntelaar heeft overal gescoort, zelfs in die paar maanden bij Real heeft ie het qua doelpunten moyenne goed gedaan. Ik ben geen moment bang dat ie droog komt te staan bij een club als Milan.
Hij moet wel uitkijken naar welke club hij gaat en niet alleen naar de pegels kijken. Denk overigens dat ie verstandig genoeg is om de goede keuze te maken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 20:42:21 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71376087
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe concreet is concreet als je na een half jaar weer weg moet.
Klaas-Jan Huntelaar Topic #31: Waaaar heen, leidt de weg..
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:46 schreef SCH het volgende:

De schuld wordt nu helemaal bij Real gelegd terwijl ik en anderen destijds al riepen hoe dom het was om naar Real te gaan. Dat mag hem zelf toch ook wel aangerekend worden voor een deel nu.
Het KJ Huntelaar topic #24 Op weg naar het zuiden
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71376668
Pellegrini zet Van der Vaart opnieuw op de tribune
27/07/2009 19:50

Voor Rafael van der Vaart lijkt zijn avontuur bij Real Madrid tot een snel einde te komen. De middenvelder ontbreekt dinsdag opnieuw in de selectie van De Koninklijke.

Zondag moest Van der Vaart al vanaf de tribune toekijken hoe Real met 1-1 gelijkspeelde tegen Al Ittihad in het toernooi om de Peace Cup. Coach Manuel Pellegrini passeert de Oranje-international opnieuw voor het treffen met LDU Quito van dinsdag.

Officieel heeft Pellegrini hem vanwege 'tactische redenen' buiten de selectie gelaten voor het duel in Santiago Bernabéu, net als Gabriel Heinze en Klaas-Jan Huntelaar. Maar de absentie van Van der Vaart lijkt een duidelijke indicatie dat hij moet vertrekken bij Real, net als Huntelaar én Heinze.

Van de overige Nederlanders ontbreekt de nog niet fitte Ruud van Nistelrooy. Royston Drenthe, Arjen Robben en Wesley Sneijder maken wel deel uit van de spelersgroep. Dit trio kwam zondag nog in actie tegen Al Ittihad. Drenthe en Sneijder begonnen in de basis, Robben viel in.

Pellegrini verwelkomde maandag nieuwkomers Kaká en Raúl Albiol tijdens de training. Het tweetal trainde voor het eerst mee, net als de Spaanse internationals Iker Casillas en Sergio Ramos. Alle vier zitten dinsdag op de tribune tijdens de ontmoeting met LDU Quito.

www.vi.nl


Hij kan dadelijk wel mooi samen met Van der Vaart rondjes gaan lopen. Heinze gaat waarschijnlijk naar OM
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71376734
04/01/2009 Real Madrid Villarreal 1-0
11/01/2009 Real Mallorca Real Madrid 0-3
18/01/2009 Real Madrid Osasuna 3-1
25/01/2009 Real Madrid Deportivo La Coruña 1-0
31/01/2009 Numancia Real Madrid 0-2
15/02/2009 Sporting Gijón Real Madrid 0-4 1
21/02/2009 Real Madrid Real Betis Sevilla 6-1 2
28/02/2009 Espanyol Real Madrid 0-2
07/03/2009 Real Madrid Atlético Madrid 1-1 1
14/03/2009 Athletic de Bilbao Real Madrid 2-5 2
22/03/2009 Real Madrid UD Almería 3-0 2
04/04/2009 Málaga Real Madrid 0-1
12/04/2009 Real Madrid Real Valladolid 2-0
18/04/2009 Recreativo Real Madrid 0-1
21/04/2009 Real Madrid Getafe 3-2
26/04/2009 Sevilla Real Madrid 2-4
02/05/2009 Real Madrid Barcelona 2-6
16/05/2009 Villarreal Real Madrid 3-2
24/05/2009 Real Madrid Real Mallorca 1-3
31/05/2009 Osasuna Real Madrid 2-1


6 goals tegen ploegen waar Real 14 keer tegen scoorde

Haal je die weg dan blijft er 2 in 17 over
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 juli 2009 @ 21:02:28 #111
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71376800
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
04/01/2009 Real Madrid Villarreal 1-0
11/01/2009 Real Mallorca Real Madrid 0-3
18/01/2009 Real Madrid Osasuna 3-1
25/01/2009 Real Madrid Deportivo La Coruña 1-0
31/01/2009 Numancia Real Madrid 0-2
15/02/2009 Sporting Gijón Real Madrid 0-4 1
21/02/2009 Real Madrid Real Betis Sevilla 6-1 2
28/02/2009 Espanyol Real Madrid 0-2
07/03/2009 Real Madrid Atlético Madrid 1-1 1
14/03/2009 Athletic de Bilbao Real Madrid 2-5 2
22/03/2009 Real Madrid UD Almería 3-0 2
04/04/2009 Málaga Real Madrid 0-1
12/04/2009 Real Madrid Real Valladolid 2-0
18/04/2009 Recreativo Real Madrid 0-1
21/04/2009 Real Madrid Getafe 3-2
26/04/2009 Sevilla Real Madrid 2-4
02/05/2009 Real Madrid Barcelona 2-6
16/05/2009 Villarreal Real Madrid 3-2
24/05/2009 Real Madrid Real Mallorca 1-3
31/05/2009 Osasuna Real Madrid 2-1


6 goals tegen ploegen waar Real 14 keer tegen scoorde

Haal je die weg dan blijft er 2 in 17 over
Hoe vaak heeft hij de volle 90 minuten gespeeld?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71377057
Ik had geen zin om het op te zoeken maar de meeste wedstrijden speelde hij meer dan 60 minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71377359
quote:
Wat ben je toch een vervelend pikkie af en toe
pi_71379285


[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 27-07-2009 22:24:09 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71379344
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:


6 goals tegen ploegen waar Real 14 keer tegen scoorde

Haal je die weg dan blijft er 2 in 17 over
Waarom zou je die weghalen wijsneus ? Tellen die niet ? Dan kan je ook wel 80% van de goals van v. Nistelrooij weghalen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:15:24 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71380965
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
04/01/2009 Real Madrid Villarreal 1-0
11/01/2009 Real Mallorca Real Madrid 0-3
18/01/2009 Real Madrid Osasuna 3-1
25/01/2009 Real Madrid Deportivo La Coruña 1-0
31/01/2009 Numancia Real Madrid 0-2
15/02/2009 Sporting Gijón Real Madrid 0-4 1
21/02/2009 Real Madrid Real Betis Sevilla 6-1 2
28/02/2009 Espanyol Real Madrid 0-2
07/03/2009 Real Madrid Atlético Madrid 1-1 1
14/03/2009 Athletic de Bilbao Real Madrid 2-5 2
22/03/2009 Real Madrid UD Almería 3-0 2
04/04/2009 Málaga Real Madrid 0-1
12/04/2009 Real Madrid Real Valladolid 2-0
18/04/2009 Recreativo Real Madrid 0-1
21/04/2009 Real Madrid Getafe 3-2
26/04/2009 Sevilla Real Madrid 2-4
02/05/2009 Real Madrid Barcelona 2-6
16/05/2009 Villarreal Real Madrid 3-2
24/05/2009 Real Madrid Real Mallorca 1-3
31/05/2009 Osasuna Real Madrid 2-1


6 goals tegen ploegen waar Real 14 keer tegen scoorde

Haal je die weg dan blijft er 2 in 17 over
Als je de dribbel van Maradona tegen Engeland weghaalt blijft er ook alleen een handsbal over.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71384377
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Waarom zou je die weghalen wijsneus ? Tellen die niet ? Dan kan je ook wel 80% van de goals van v. Nistelrooij weghalen.
Nee, het geeft alleen aan hoe andere clubs tegen die 8 goals aankijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71384948
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, het geeft alleen aan hoe andere clubs tegen die 8 goals aankijken
Nee dat is hoe jij tegen die goals aankijk. Je moet niet voor clubs gaan praten. Net alsof jij weet hoe clubs ergens over denken/tegen aankijken...

Dream on...
pi_71385193
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 03:36 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Nee dat is hoe jij tegen die goals aankijk. Je moet niet voor clubs gaan praten. Net alsof jij weet hoe clubs ergens over denken/tegen aankijken...

Dream on...
Ja dat weet ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juli 2009 @ 09:43:41 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71386814
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben je toch een vervelend pikkie af en toe
Jij vraagt of ik mezelf wil herhalen, en dan doe ik dat, is het weer niet goed...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71387210
Waarom gaan jullie in godsnaam de discussie toch weer telkens met m aan? Ik had laatst ook een aanvaring met m in t Liverpool-topic, maar echt. 't is t niet waard, want hij leest toch niet wat je schrijft

misschien handige functionaliteit voor een abonnement? users automatisch negeren? Heck, IK zou daar voor betalen

Ontopic: Wat zou ik m graag in een AC shirt zien

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2009 10:11:05 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:57:29 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71388515
Hij had bij Ajax het seizoen moeten afmaken. Maargoed, altijd makkelijk praten achteraf.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71394620
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:57 schreef Houniet het volgende:
Hij had bij Ajax het seizoen moeten afmaken. Maargoed, altijd makkelijk praten achteraf.
Ajax heeft hem zelf aangeboden aan Real als ik mij niet vergis, terwijl Real geen spitsen beschikbaar had en de voorzitter probeerde zijn positie te redden met aankopen. Dus je kunt Huntelaar weinig verwijten. Wel zou het hem te denken moeten geven dat twee clubs binnen een jaar tijd hem bij andere clubs gaan aanbieden. Dan moet je niet doen alsof je een gewilde spits bent die de clubs voor het uitzoeken heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71395004
Ja want Ajax ging hem aanbieden omdat ze Huntelaar niet goed genoeg vonden
pi_71407859
Berlusconi kondigt nieuwe transferpolitiek Milan aan
28/07/2009 17:20

AC Milan heeft de naam een 'oude mannenclub' te zijn. Silvio Berlusconi deed de nieuwe transferpolitiek uit de doeken, die daar een einde aan moet maken.

'We concentreren ons op spelers onder de 23 jaar', gaf Berlusconi uitleg over de nieuwe koers. Volgens de Italiaanse premier, die in San Siro met de scepter zwaait, haalt AC Milan geen dertigers meer. 'Want die verdienen ook veel.'

De gewijzigde koers moet een einde maken aan de twijfelachtige bijnaam die AC Milan kreeg vanwege het schijnbare gebrek aan investeringen in de jeugd en de hoge gemiddelde leeftijd van de selectie: oude mannenclub.

Bovendien diende Berlusconi de criticasters van repliek die vraagtekens zetten bij het gebrek aan transfers deze zomer. De Rossoneri hebben nog niets uitgegeven van de miljoenen die zijn ontvangen voor Kaká. Trainer Leonardo verwelkomde alleen de transfervrije Oguchi Onyewu.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:16:52 #126
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408674
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Berlusconi kondigt nieuwe transferpolitiek Milan aan
28/07/2009 17:20

AC Milan heeft de naam een 'oude mannenclub' te zijn. Silvio Berlusconi deed de nieuwe transferpolitiek uit de doeken, die daar een einde aan moet maken.

'We concentreren ons op spelers onder de 23 jaar', gaf Berlusconi uitleg over de nieuwe koers. Volgens de Italiaanse premier, die in San Siro met de scepter zwaait, haalt AC Milan geen dertigers meer. 'Want die verdienen ook veel.'

De gewijzigde koers moet een einde maken aan de twijfelachtige bijnaam die AC Milan kreeg vanwege het schijnbare gebrek aan investeringen in de jeugd en de hoge gemiddelde leeftijd van de selectie: oude mannenclub.

Bovendien diende Berlusconi de criticasters van repliek die vraagtekens zetten bij het gebrek aan transfers deze zomer. De Rossoneri hebben nog niets uitgegeven van de miljoenen die zijn ontvangen voor Kaká. Trainer Leonardo verwelkomde alleen de transfervrije Oguchi Onyewu.
En wat wil je hiermee zeggen?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:17:44 #127
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71408711
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En wat wil je hiermee zeggen?
Dat Huntelaar afvalt voor AC Milan neem ik aan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:19:01 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408753
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat Huntelaar afvalt voor AC Milan neem ik aan.
Vast, maar dan moet hij het bericht nog maar eens goed lezen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71408953
En waarom dan precies?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:25:38 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408991
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waarom dan precies?
Omdat nergens staat dat ze geen 25-jarige spelers meer halen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71409402
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71412350
Daar weet jij alles van DAM
Staat inderdaad alleen dat Milan zich niet meer richt op 32-jarigen bijvoorbeeld, dus waarom dit bericht in dit topic vermeld wordt, slaat nergens op (al kan ik me voorstellen dat jij wel weer een reden weet te bedenken ...).

Al denk ik eerder dat Silvio met "onder de 23 jaar" naar zijn hoertjes refereerde dan naar voetbalspelers
pi_71413680
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef Smeich het volgende:
Daar weet jij alles van DAM
Staat inderdaad alleen dat Milan zich niet meer richt op 32-jarigen bijvoorbeeld, dus waarom dit bericht in dit topic vermeld wordt, slaat nergens op (al kan ik me voorstellen dat jij wel weer een reden weet te bedenken ...).

Al denk ik eerder dat Silvio met "onder de 23 jaar" naar zijn hoertjes refereerde dan naar voetbalspelers
Als de president en geldschieter zegt dat er in principe alleen nog jonge spelers komen is dat inderdaad niet relavant
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71414019
Heb je je spaarpot al omgekeerd DAM ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71414087
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:08:37 #136
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71414431
Berlusconi zegt nergens dat ze zich ALLEEN MAAR richten op spelers onder de 23, dus het kan nog altijd.
pi_71416194
Ik denk dat Huntelaar zich ook daar aan vast houdt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71417746
Ik denk eerder dat het een stunt is om enigszins te verklaren dat ze geen geld hebben voor grote aankopen en het zullen moeten doen met de youngsters die voorhanden zijn. Zoals het er naar uitziet, hebben ze "slechts" 14 miljoen euro te besteden.
pi_71417769
Het resultaat blijft het zelfde voor Klaas - Jan

\
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:57:24 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71418600
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als de president en geldschieter zegt dat er in principe alleen nog jonge spelers komen is dat inderdaad niet relavant
Dat zegt hij dus niet.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71418839
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zegt hij dus niet.
Wat jij wil, het is jou dag vandaag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 juli 2009 @ 09:20:17 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71418941
Wat meer een teken is dat KJH niet naar AC gaat is niet zozeer de leeftijdsgrens maar de laatste opmerking: "AC Milan haalt geen dertigers meer. 'Want die verdienen ook veel.'"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71420103
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat of zowel Real en hijzelf zullen serieus iets aan de prijs moeten doen. Spurs is ook uitgesloten en ik denk dat Arsenal in elk geval ook geen dure spits gaat halen

Tik-tak-tik-tak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71430622
quote:
'Arsenal leidt race om Huntelaar'
Volgens The Daily Mail is Arsenal de belangrijkste gegadigde om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Real Madrid. De Londenaren zullen zich de komende dagen echter niet op de transfermarkt begeven.


Arsenal zag maandag een concurrent in de strijd om de 25-jarige Huntelaar afhaken. Tottenham Hotspur nam namelijk Peter Crouch over van Portsmouth, waarmee het het de vacante spitspositie al heeft ingevuld.

Coach Arsène Wenger wil echter geen haast maken met mogelijke transfers. "Er zijn nog een aantal oefenduels om te bekijken wat we echt nodig hebben", zegt de Fransman in de London Evening Standard. "Op het juiste moment zullen we wat gaan doen, maar ik stel daar liever geen termijn voor vast."

Huntelaar wees vorige week een overgang naar VfB Stuttgart af. Naar verluidt is AC Milan nog wel geïnteresseerd in de Nederlandse international.
pi_71433326
quote:
Arsenal leidt race om Huntelaar'
Volgens The Daily Mail is Arsenal de belangrijkste gegadigde om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Real Madrid. De Londenaren zullen zich de komende dagen echter niet op de transfermarkt begeven.
Dus ze hebben geen concurrent, ze hebben ook geen haast, en het is zelfs niet duidelijk of ze zelf wel meedoen. Spannende race hoor, die race om Huntelaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71433380
Van Persie wil ook graag een opvolger voor Adebayor zou hier ook 1+1 > 2 zijn
pi_71434089
quote:
'Huntelaar en Drenthe op wensenlijst Aston Villa'
Klaas-Jan Huntelaar en Royston Drenthe staan volgens The Birmingham Mail hoog op het wensenlijstje van Aston Villa-trainer Martin O'Neill. De oefenmeester zou de twee Real Madrid-spelers graag naar Birmingham willen halen.


De krant heeft werk gemaakt van de woorden van O'Neill eerder deze week en ging op onderzoek uit. De trainer zei dat hij, ondanks de komst van Stewart Downing, nog altijd op zoek is naar versterkingen.

Naast Huntelaar en Drenthe, die beiden mogen vertrekken uit Madrid, staan ook Sylvain Distin (Portsmouth), Fabian Delph (Leeds United), Matthew Upson (West Ham United), Stephen Warnock (Blackburn Rovers) en het Tottenham Hotspur-viertal David Bentley, Robbie Keane, Tom Huddlestone en Jermaine Jenas op de uitgebreide lijst van mogelijke versterkingen.

"We zijn bezig, maar dat zegt op dit moment nog niets", geeft O'Neill te kennen. "We hebben Downing nu binnen, maar daar blijft het niet bij. We hebben flink wat lijntjes uitgeworpen en daar is bij verschillende clubs positief op gereageerd."

Bron: Voetbalprimeur.nl
pi_71434338
Liever naar Villa dan naar Tottenham imo.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:38:37 #149
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71434378
Onze vriend Klaas wacht dus nog even af. Ben benieuwd hoe lang hij daarmee door blijft gaan.
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:45:50 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71435990
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Rejected het volgende:
Liever naar Villa dan naar Tottenham imo.
Lijkt me inderdaad een verstandigere keus aangezien het een wat stabielere club is.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71436479
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad een verstandigere keus aangezien het een wat stabielere club is.
Inderdaad, sowieso is het verstandig om te kiezen voor een club die ook voor hem kiest in plaats van te kiezen voor een club die voor Crouch kiest. En wat betreft stabiliteit is Aston Villa absolute top natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71438181
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad een verstandigere keus aangezien het een wat stabielere club is.
De held worden. Zoiets als van der Vaart naar HSV.
pi_71496617
Mooi nummer ook, daar zou hij nu een mooid voor doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71585093
Jammer ADM maar
quote:
Klaas-Jan Huntelaar wordt de aanvaller waar AC Milan al weken naar op zoek is. De Italiaanse topclub heeft maandagavond na een urenlange vergadering met algemeen directeur Jorge Valdano overeenstemming bereikt over een transfersom van zestien miljoen euro, plus vijf miljoen extra indien aan bepaalde sportieve doelstellingen wordt voldaan. Luis Fabiano (Sevilla) is definitief niet meer in beeld. (Sky Italia)
bron: Voetbalzone.nl en veel buitenlandse bronnen

Je zit er dus "hopelijk" weer naast
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:46:35 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585214
Hij kan de nieuwe Marco worden daar.
Maar prachtige club voor hem.. .
-
pi_71585249
Volgens mij het enige land waar hij op zijn plek is. Met dat saaie voetbal waarbij ze van die goaltjesdieven zoals hij gebruiken. Ik wens hem er het beste maar ik vraag me nog steeds af of hij nou echt zo'n grote voetballer is.

De nieuwe Marco is een gotspe natuurlijk.
pi_71585260
Ik hoop het
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:51:16 #159
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585266
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:49 schreef SCH het volgende:
Volgens mij het enige land waar hij op zijn plek is. Met dat saaie voetbal waarbij ze van die goaltjesdieven zoals hij gebruiken. Ik wens hem er het beste maar ik vraag me nog steeds af of hij nou echt zo'n grote voetballer is.

De nieuwe Marco is een gotspe natuurlijk.
Ik bedoelde niet qua kwaliteiten, maar voor de fans daar. .
En als Inzaghi al zoveel kan scoren, dan kan Huntelaar helemaal los gaan daar. Zeker als Seedorf ze voor je op je stropdas legt.
-
pi_71585276
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet qua kwaliteiten, maar voor de fans daar. .
Genoteerd!!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:54:09 #161
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71585298
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:49 schreef SCH het volgende:
Met dat saaie voetbal waarbij ze van die goaltjesdieven zoals hij gebruiken.
Ik vind het Italiaanse voetbal zeker de laatste jaren helemaal niet saai. Het is anders dan Engels of nederlands voetbal, maar lang niet altijd saai.

Milan is natuurlijk een geweldige club voor Huntelaar, die bovendien wat fatsoenlijker met hun spelers omspringt dan Real. Ik denk dat hij het daar zal gaan maken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71585310
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik vind het Italiaanse voetbal zeker de laatste jaren helemaal niet saai. Het is anders dan Engels of nederlands voetbal, maar lang niet altijd saai.

Milan is natuurlijk een geweldige club voor Huntelaar, die bovendien wat fatsoenlijker met hun spelers omspringt dan Real. Ik denk dat hij het daar zal gaan maken.
Wat mij altijd opvalt aan Milan is dat ze heel trouw zijn aan hun spelers (en hun spelers aan Milan)
pi_71585332
Wel een jaar te laat. Maar misschien loten we nog een keer tegen Milan
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:56:41 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585333
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt aan Milan is dat ze heel trouw zijn aan hun spelers (en hun spelers aan Milan)
Milan is dan ook een club die echt van de spelers houdt.. .
Niet zo'n slap aftreksel van een club als Real of Chelsea.
-
pi_71585346
Hallo, we hebben het wel over de club van Berlusconi
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:57:49 #166
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71585351
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:54 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt aan Milan is dat ze heel trouw zijn aan hun spelers (en hun spelers aan Milan)
Dat bedoelde ik ook. Milan zal een speler die ze in de winterstop gehaald hebben en die vervolgens heel behoorlijk gepresteerd heeft nooit zomaar bij het oud vuil zetten zoals Real nu bij Huntelaar gedaan heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:58:17 #167
80382 manny
30 is best veel
pi_71585360
Italie is HET land voor hem, daar waarderen ze hem zeker. Klaas is gewoon een machine, en gaat overal scoren. In italie gaan ze niet zeuren over meevoetballen en dat soort gedoe, ondanks dat ie dat eigenlijk ook gewoon prima kan.

Stats bij Madrid zijn trouwens ook best prima: met 20 (halve / kwart) wedstrijden en 8 doelpunten. (Raoul liep 0,5 per wedstrijd, Higain deed het er goed met 22 goals in 34 wedstrijden ).
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:58:26 #168
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71585364
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:57 schreef SCH het volgende:
Hallo, we hebben het wel over de club van Berlusconi
Klopt, maar in dit opzicht is het in ieder geval een fatsoenlijke club.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:05:26 #169
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585482
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:57 schreef SCH het volgende:
Hallo, we hebben het wel over de club van Berlusconi
Ach, Abrahmovic, Perez en die oliesjeiks in de PL zullen ook niet allemaal even zuiver zijn.
Al is Berlusconi wel een hele grote boef.. .
-
pi_71585505
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, Abrahmovic, Perez en die oliesjeiks in de PL zullen ook niet allemaal even zuiver zijn.
Al is Berlusconi wel een hele grote boef.. .
Berlusconi is zo fout dat t heerscht
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:12:34 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585605
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Berlusconi is zo fout dat t heerscht
Iemand noemde hem ooit eens de voorzitter van AC Milan die in z'n vrije tijd Italie runt.
Ach, zolang hij geen trucjes in de voetballerij uithaalt vind ik zijn uiterst bedenkelijke reputatie als politicus niet zo heel boeiend.
Hij is nog niet Gil y Gil fout, zeg maar. .
-
pi_71585648
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Klopt, maar in dit opzicht is het in ieder geval een fatsoenlijke club.
Lekker fatsoenlijk als je voorzitter na elke transferonderhandeling, meteen even de Italiaanse kranten belt om ze een update te geven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:19:12 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585746
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lekker fatsoenlijk als je voorzitter na elke transferonderhandeling, meteen even de Italiaanse kranten belt om ze een update te geven.
Ach, wat Real doet is helemaal fout.
Die laat Marca geruchten produceren om spelers warm te krijgen om weg te gaan.. Zie Ribery.
DAT is pas fout. Als een speler met een club praat, moet een club daar eerst toestemming voor geven.
Dus waarom zou je dat niet mogen melden?
-
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:21:45 #174
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71585811
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lekker fatsoenlijk als je voorzitter na elke transferonderhandeling, meteen even de Italiaanse kranten belt om ze een update te geven.
Dat valt in het niet bij de praktijken van Real. Sowieso praten bijna alle spelers die bij Milan gespeeld hebben later heel positief over de club, dat zegt heel wat.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71585942
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, wat Real doet is helemaal fout.
Die laat Marca geruchten produceren om spelers warm te krijgen om weg te gaan.. Zie Ribery.
DAT is pas fout. Als een speler met een club praat, moet een club daar eerst toestemming voor geven.
Dus waarom zou je dat niet mogen melden?
Dat laatste is sowieso een stomme regel. Je moet daar natuurlijk niet MARCA, AS of een andere sportkrant voor gebruiken, maar als een club eerst even informeert bij een speler of ie een transfer wel of niet ziet zitten, ik zie niet wat daar zo moreel fout aan is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71586326
Zou het dan toch goed zijn geweest om nog even te wachten?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71594696
Misschien pakt het toch nog goed uit dat hij niet naar Stuttgart is gegaan.
Hoewel ik Engeland beter vind voor Huntelaar is AC Milaan een waardige topclub voor Huntelaar.
Hopelijk wordt hij 12 augustus op zijn verjaardag opgestelt bij de wedstrijd van Oranje tegen Engeland ondanks dat hij weinig nog niet heeft gespeeld dit seizoen maar meer Hollanders zitten in hetzelfde schuitje. Volgens de berichten heeft van Marwijk begrip voor de situatie bij Real Madrid waar hopelijk de Hollanders een geschikte club vinden waar zij weer zullen voetballen en zich zullen klaarstomen voor het WK 2010.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:10:43 #178
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71603564
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:08 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, die is gestopt. Ik heb ook geen idee over welke B-voetballer hij het heeft, ik kan in ieder geval niets over de transfer vinden via google.
Ik vond het al vreemd en vraag me af waarom zo'n voetballer erbij gehaald werd. Ik heb hier al vaak aangegeven dat ik Huntelaar te kort vindt komen voor de echte top. Ik vind het wel een spits die geschikt is voor de clubs net daaronder. Roy Makaay kon ook niet meevoetballen, maar heeft er ook op los gescoord in grote competities.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:17:02 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71603782
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals ik zei, zijn ze beide enorm beperkt en hebben ze zich alleen bewezen in een kleine competitie
Nee hoor, Huntelaar heeft zich bewezen in La Liga en zelfs als dat niet zo was slaat het nog nergens op om te wijzen op een transfer van iemand naar Al Ain.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71603808
Opgeschoond. Nu weer over Huntelaar en kappen met dat zure getroll.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71603824
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee hoor, Huntelaar heeft zich bewezen in La Liga en zelfs als dat niet zo was slaat het nog nergens op om te wijzen op een transfer van iemand naar Al Ain.
Misschien gaat ie juist wel naar El Ain omdat er geen beweging meer zit in de spitsenmarkt

Zou natuurlijk zomaar kunnen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:19:34 #182
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71603889
Zelfs een fantastische voetballer als Bergkamp slaagde niet bij Inter, omdat hij niet bij die club paste. Huntelaar zal even balen dat hij het niet gemaakt heeft bij de absolute top, maar er bestaat dus wel degelijk een mogelijkheid op een mooi vervolg van zijn loopbaan.
pi_71603972
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef thewishmaster het volgende:
Zelfs een fantastische voetballer als Bergkamp slaagde niet bij Inter, omdat hij niet bij die club paste. Huntelaar zal even balen dat hij het niet gemaakt heeft bij de absolute top, maar er bestaat dus wel degelijk een mogelijkheid op een mooi vervolg van zijn loopbaan.
Tot op heden is maar een club serieus geworden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71604340
Is dat AC Milan verhaal nou serieus?
pi_71605489
Bagger verwijderd.
Elkaar persoonlijk bashen doe je maar via andere kanalen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71605770
Nee, niet serieus natuurlijk. Misschien in de laatste week als Madrid voor een miljoen of 6 wil verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71605854
Fenerbahce heeft zich ook gemeld.
pi_71606102
dat komt al beter in de buurt van zijn niveau
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71606447
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat komt al beter in de buurt van zijn niveau
Wat moet jij je vervelen in een dag
pi_71606601
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Wat moet jij je vervelen in een dag
Hopelijk komt Atlas voor hem, daar zou hij een revelatie zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:04:05 #191
80382 manny
30 is best veel
pi_71615353


Deze meneer hoort bij een europese topclub te spelen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_71616196
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:57 schreef Hugo.1988 het volgende:
Misschien pakt het toch nog goed uit dat hij niet naar Stuttgart is gegaan.
Hoewel ik Engeland beter vind voor Huntelaar is AC Milaan een waardige topclub voor Huntelaar.
Hopelijk wordt hij 12 augustus op zijn verjaardag opgestelt bij de wedstrijd van Oranje tegen Engeland ondanks dat hij weinig nog niet heeft gespeeld dit seizoen maar meer Hollanders zitten in hetzelfde schuitje. Volgens de berichten heeft van Marwijk begrip voor de situatie bij Real Madrid waar hopelijk de Hollanders een geschikte club vinden waar zij weer zullen voetballen en zich zullen klaarstomen voor het WK 2010.
Idd, zo kan KJH zich in de kijker spelen bij topclubs. Moet hij wel scoren.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Wat moet jij je vervelen in een dag
Ja echt hè.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:04 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]

Deze meneer hoort bij een europese topclub te spelen.
Vind ik ook, alleen komt dat deels door subjectiviteit.
pi_71616199
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:57 schreef Hugo.1988 het volgende:
Misschien pakt het toch nog goed uit dat hij niet naar Stuttgart is gegaan.
Hoewel ik Engeland beter vind voor Huntelaar is AC Milaan een waardige topclub voor Huntelaar.
Hopelijk wordt hij 12 augustus op zijn verjaardag opgestelt bij de wedstrijd van Oranje tegen Engeland ondanks dat hij weinig nog niet heeft gespeeld dit seizoen maar meer Hollanders zitten in hetzelfde schuitje. Volgens de berichten heeft van Marwijk begrip voor de situatie bij Real Madrid waar hopelijk de Hollanders een geschikte club vinden waar zij weer zullen voetballen en zich zullen klaarstomen voor het WK 2010.
Idd, zo kan KJH zich in de kijker spelen bij topclubs. Moet hij wel scoren.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Wat moet jij je vervelen in een dag
Ja echt hè.
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:04 schreef manny het volgende:
[ afbeelding ]

Deze meneer hoort bij een europese topclub te spelen.
Vind ik ook, alleen komt dat deels door subjectiviteit.
pi_71630182
quote:
'Huntelaar tekent donderdag bij AC Milan'
De Italiaanse media Corriere dello Sport en Sky Sport24, doorgaans goed ingevoerd, weten het zeker: Klaas Jan Huntelaar wordt de nieuwe spits van AC Milan. De rossoneri zouden het met Real Madrid eens zijn geworden over een transfersom van vijftien miljoen euro.

5 aug. 2009 18:42:16

Huntelaar verhuisde halverwege het voorbije seizoen van Ajax naar Real Madrid, maar heeft in de Spaanse hoofdstad geen toekomst meer. Een overgang naar VfB Stuttgart ketste onlangs nog af, maar volgens eerder genoemde media zal Huntelaar donderdag een vierjarig contract tekenen bij Milan en de medische keuring ondergaan.

Clubeigenaar Silvio Berlusconi liet eerder op de dag al doorschemeren dat Milan een echte doelpuntenmaker zal gaan aantrekken. Huntelaar kwam bij de Italianen in beeld nadat de transfers van Edin Dzeko en Luis Fabiano niet doorgingen.

Ook maakte Berlusconi duidelijk dat middenvelder Andrea Pirlo in de Italiaanse modestad blijft voetballen. Chelsea deed onlangs een bod op de spelmaker, maar trainer Leonardo wil Pirlo (30) niet kwijt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2009 19:05:18 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:14:00 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71630400
Zou een geweldige transfer zijn.
2000 light years from home
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:18:48 #196
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71630520
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Merkie het volgende:
Zou een geweldige transfer zijn.
Voor Real in ieder geval.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:19:52 #197
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71630548
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Voor Real in ieder geval.
En voor Huntelaar ook. Milan is net als Real 1 van de grootste clubs ter wereld en als je daarheen kan moet je het in principe altijd doen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71630562
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En voor Huntelaar ook. Milan is net als Real 1 van de grootste clubs ter wereld en als je daarheen kan moet je het in principe altijd doen.
En Ajax krijgt ook extra centen
pi_71630784
Dus toch. Leuk voor hem. In Italie hebben ze erg behoefte aan spitsen die verder niet kunnen voetballen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:29:08 #200
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71630809
Pippo wordt te oud en kan hij wel hebben, Borriello, mits hij snel begint te scoren ook, dus ik vind het wel een goede zet.
Bovendien vergroot dit de kansen dat Paloschi bij Parma kan blijven...
pi_71630828
7 miljoen erbij, bedankt Real
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71630843
Hij speelt dan met Pato in de spits dat is ook niet verkeerd
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:32:13 #203
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71630895
Leonardo wilde 4-3-3 spelen toch? Dan is Huntelaar halen wel een slimme move, Pato zal waarschijnlijk op de bank terecht komen of worden verkocht aan Sjelsie.
WOS'ser for life.
pi_71630925
Geweldige keuze van Klaas-Jan.
-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:34:09 #205
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71630956
Al zal hij het wel jammer vinden dat het geen Al Ain geworden is, maar je kunt niet alles hebben.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71630969
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef Ritmo het volgende:
Geweldige keuze van Klaas-Jan.
Alsof hij het voor het uitzoeken had
pi_71630975
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Leonardo wilde 4-3-3 spelen toch? Dan is Huntelaar halen wel een slimme move, Pato zal waarschijnlijk op de bank terecht komen of worden verkocht aan Sjelsie.
Pato is een van de betere spelers daar .
pi_71631008
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof hij het voor het uitzoeken had
Hij had ook bij Stuttgart ofzo kunnen tekenen.
-
pi_71631250
Het waren zes niet zo geweldige maanden. Zal mij benieuwen of hij het bij Milan wel weet te maken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:47:33 #210
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71631284
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Radegast het volgende:
Het waren zes niet zo geweldige maanden.
Dat viel wel mee. Hij heeft acht keer gescoord in een half seizoen tijd, waarin hij lang niet alles gespeeld heeft, en dat is in La Liga zeker niet slecht.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71631344
En zijn kans om wraak te nemen komt er al snel aan.

25/08/2009 - Real Madrid - AC Milan (vriendschappelijk)
pi_71631352
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71631356
Hmmm ze hebben duidelijk niet naar het advies van DAM geluisterd.
pi_71631448
Mooie transfer voor die jongen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71631521
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
-
pi_71631551
Hopelijk krijgt ie daar in Italie een echte killlersmentaliteit, dat kunnen we wel gebruiken bij Oranje.
-
pi_71631617
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
En dan toch voor Melvin Platje kiezen op het allerlaatste moment...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71631675
is het nou al zeker ? Ac-Milan had laatst ook een 'zeker' contract met Luis Fabiano ?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:04:03 #219
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_71631779
Voor 15 miljoen naar Milan hoor ik net op het ANP.
Hoeveel krijgt Ajax daar van?
Wie dit leest is gek
pi_71631833
Jammer dat Ajax ook niet nog een doorverkooppercentage heeft afgedongen van 30 procent ofzo. Dan zou je dus nog 7 miljoen krijgen plus 5 miljoen. Dan houdt Real net een jaarsalaris over voor de reservekeeper van het tweede.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:06:08 #221
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71631846
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor 15 miljoen naar Milan hoor ik net op het ANP.
Hoeveel krijgt Ajax daar van?
Geen idee, maar het kost DAM 100 euro als hij zijn woord houdt.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71632111
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Merkie het volgende:
Zou een geweldige transfer zijn.
Idd en wat voor aanval heb je dan wel niet
pi_71633523
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Geen idee, maar het kost DAM 100 euro als hij zijn woord houdt.
Onze kenner DAM lol
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_71633996
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
Huntelaar was 3e in de rij Fabiano, Dzeko en dan Huntelaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_71634610
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:49 schreef opinionr het volgende:
En zijn kans om wraak te nemen komt er al snel aan.

25/08/2009 - Real Madrid - AC Milan (vriendschappelijk)
En dan een hattrick maken. Dat zou te geniaal zijn
pi_71634654
Huntelaar zorgt in een half jaar 2x voor een leuke opsteker voor de Graafschap toch had hij wel 7 miljoen meer mogen kosten. Milan is een mooie club natuurlijk.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:50:29 #227
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71634826
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
2000 light years from home
pi_71635688
Geweldig voor Klaas-Jan.. ik denk dat dit echt een groot seizoen wordt voor deze jongen! DAM, wat jij?
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Leonardo wilde 4-3-3 spelen toch? Dan is Huntelaar halen wel een slimme move, Pato zal waarschijnlijk op de bank terecht komen of worden verkocht aan Sjelsie.
Naar Real uiteraard volgend jaar... Milan and Real, sitting in a tree...
pi_71635920
Hoewel half Nederland vind dat ie niet past in Italië zie ik hem daar eigenlijk wel slagen. En anders houdt ie er natuurlijk altijd nog een paar centjes aan over.
Smile, it confuses people.
pi_71636094
Hij is meer dan 10 miljoen in waarde gedaald in een half jaar tijd? Soort IJslander dus.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:33:25 #231
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71636104
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
Hij is meer dan 10 miljoen in waarde gedaald in een half jaar tijd? Soort IJslander dus.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71636699
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor 15 miljoen naar Milan hoor ik net op het ANP.
Hoeveel krijgt Ajax daar van?
Daar krijgt Ajax volgens mij niets van, wel krijgt Ajax nog 7 miljoen van Real.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71636776
En nu als een Inzaghi die wel kan voetballen het ongelijk van Real Madrid aantonen en aan de lopende band scoren. En Milan speelt ook CL toch?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71637433
Ik hoop dat KJH gewoon het vertrouwen krijgt mocht hij naar Milan gaan. Ik ben heel benieuwd hoe ie 't daar gaat doen. Ik gun hem het beste
pi_71639478
Hij zou een leuke vervanger van Adebayor zijn geweest
pi_71639950
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef Lexxxus het volgende:
Hij zou een leuke vervanger vanverbetering t.o.v. Adebayor zijn geweest
pi_71640677
Mooie move.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 6 augustus 2009 @ 02:01:47 #238
131603 Afwazig
Serious business
pi_71641097
Goed bezig Huntelaar .
pi_71642148
Leuke club maar hij zal het niet makkelijk krijgen in de Serie A.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:56:45 #240
80382 manny
30 is best veel
pi_71642210
Goede transfer, dit gaat goedkomen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:59:49 #241
263417 Keyos
Like a Boss
pi_71642230
En weer maakt die jongen de fout door naar zo een grote maffiaclub te gaan waar je als speler niets waard bent. Hij had gewoon naar Stuttgart moeten gaan, had hij er gewoon 25 ingeschoten, altijd een basisplek gehad, en waardering gehad ook als het minder gaat.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:08:40 #242
80382 manny
30 is best veel
pi_71642282
Klaas Jan is een italiaanse spits, dit komt goed. In duitsland was ie zeker afgevallen en had hij het loopvermogen van een marathonloper gekregen en had ie z'n schwalbes kunnen perfectioneren, maar in Italie gaat ie er gewoon 20 inknallen en verder niets.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_71642485
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef manny het volgende:
Klaas Jan is een italiaanse spits, dit komt goed. In duitsland was ie zeker afgevallen en had hij het loopvermogen van een marathonloper gekregen en had ie z'n schwalbes kunnen perfectioneren, maar in Italie gaat ie er gewoon 20 inknallen en verder niets.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 08:30:47 #244
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71642520
Goed voor Klaas, succes jongen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71643009
hij was dus toch de nummer 1 keus van Milan

AC Milan wilde Huntelaar al eerder

Van onze Telesportredactie
MILAAN - Klaas-Jan Huntelaar lijkt bij AC Milan achter Edin Dzeko (Wolfsburg) en Luis Fabiano (FC Sevilla) de derde keus, maar stond hoger op het verlanglijstje van Silvio Berlusconi dan menigeen denkt. De Italianen wilden aanvankelijk de goedkopere Dzeko, maar schakelden direct over op de Nederlandse international toen bleek dat een verkoop van de Bosniër onbespreekbaar was voor Wolfsburg.

AC Milan meldde zich bij zaakwaarnemer Arnold Oosterveer en Huntelaar zag een overgang naar Milaan wel zitten. De transfer werd echter geblokkeerd door Real Madrid, dat al een akkoord had met VfB Stuttgart. De Duitsers waren bereid meer te betalen dan Milan. De Italianen haalden plan C uit de kast, maar nadat Fabiano te duur was gebleken en Huntelaar op zijn beurt geen akkoord kon bereiken met VfB Stuttgart, werd weer aangeklopt bij Oosterveer. Met de aanstaande transfer tot gevolg.
pi_71644973
Dat bericht van jou zegt dat hij 2e keus was, hoor.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71645142
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bericht van jou zegt dat hij 2e keus was, hoor.
Scherp +1
Ook Huntelaar is bezig met een stedentripje in Europa. Amsterdam, Madrid en nu Milaan. Ik had liever Londen gezien.
pi_71645323
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef Rejected het volgende:

[..]

Scherp +1
Ook Huntelaar is bezig met een stedentripje in Europa. Amsterdam, Madrid en nu Milaan. Ik had liever Londen gezien.
Londen
pi_71645743
Liverpool

Anyhow Milan is een prachtige club voor Klaas Jan. Met Seedorf achter zich moeten de doelpunten wel rijkelijk gaan vallen.
pi_71646684
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bericht van jou zegt dat hij 2e keus was, hoor.
nee hoor keuze 1, hun andere keus was gewoon goedkoper maar ze hadden liever Huntelaar :-)
pi_71647193
D'r staat dat hun eerste keus onhaalbaar bleek, en toen overschakelden naar Huntelaar. Maar laten we het erop houden dat ze Huntelaar niet als troostprijs zien.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_71647470
Huntelaar en AC, bedankt!

pi_71647488
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Summerscreen het volgende:
Huntelaar en AC, bedankt!

[ afbeelding ]
Ik lees nog nergens een 100% bevestiging helaas

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 11:56:41 ]
pi_71647544
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik lees nog nergens een 100% bevestiging helaas
Update 11:21 uur – Galliani bevestigt naderende komst Huntelaar
Vice-voorzitter Adriano Galliani heeft donderdagmiddag de geruchten over de komst van Klaas-Jan Huntelaar bevestigd. “Tussen de clubs is alles rond”, zei het bestuurslid tegen Sky Italia. “De speler meldt zich donderdagavond in Milaan voor de medische keuring en zal aansluitend een contract ondertekenen. Wij verwachten geen problemen.”

Dat kan haast niet meer fout gaan! Er moet inderdaad nog even wat onderhandeld worden....
pi_71647890
AC Milan dus. Had hem liever bij een engelse club gezien.
pi_71648837
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef Palmboom313 het volgende:
AC Milan dus. Had hem liever bij een engelse club gezien.
Ik ook, Ik vraag me af of hij wel in de basis komt of dat ze voor Pato kiezen
pi_71648908
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:48 schreef Lexxxus het volgende:

[..]

Ik ook, Ik vraag me af of hij wel in de basis komt of dat ze voor Pato kiezen
Leonardo had gezegd dat ie 4-4-2 wilde spelen.

Pato/Huntelaar of Inzaghi/Huntelaar
DAM

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 12:51:39 ]
pi_71648926
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef Palmboom313 het volgende:
AC Milan dus. Had hem liever bij een engelse club gezien.
Joh, kijk die hele schijt competitie niet. Maar hopelijk kan hij het wel waarmaken en zorgen dat hij basis staat op het WK.. een KJH in vorm kunnen we dan wel gebruiken.
pi_71648972
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Summerscreen het volgende:
Huntelaar en AC, bedankt!

[ afbeelding ]

Je bent niet de enige want ik had 100 euries ingezet Lullig in eerste instantie voor Klaas-Jan hoe alles is verlopen bij Madrid echter als je naar AC gaat is het eigenlijk geen stap terug maar juist de ultieme stap.
75 topics = FIN
pi_71648993
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Joh, kijk die hele schijt competitie niet. Maar hopelijk kan hij het wel waarmaken en zorgen dat hij basis staat op het WK.. een KJH in vorm kunnen we dan wel gebruiken.
Serie A is in mijn mening de laatste jaren steeds interessanter geworden. Teams als Fiorentina, AS Roma, AC Milan fleuren het naar mijn mening best op.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 12:59:10 #261
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71649144
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Serie A is in mijn mening de laatste jaren steeds interessanter geworden. Teams als Fiorentina, AS Roma, AC Milan fleuren het naar mijn mening best op.
De Serie A heeft natuurlijk wel status verloren. 15/20 jaar geleden was het de absolute topcompetitie, maar de Premier League en in zekere zin ook de Primera Division zijn de Serie A voorbijgestreefd. Toch vind ik het altijd nog een mooie competitie om te volgen, maar het wordt wel tijd dat ze stappen gaan zetten qua stadionvernieuwing etc. Maar los daarvan is Milan natuurlijk nog steeds één van de grootste en mooiste clubs ter wereld en is het voor Huntelaar een geweldige transfer.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71649195
Status trek ik me geen hort van aan. Mij gaat het erom dat als ik de TV aanzet, of ik anderhalf uur van mn leven weggooi of dat ik een leuke wedstrijd te zien krijg. Vaak is het t 2e.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:25:37 #263
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71649921
Huntelaar eindelijk weg bij Real Madrid
AC Milan een goeie keus
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:28:58 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71650022
Het staat nu ook op de site van AC Milan. Voor de Italianen onder ons:
quote:
A.C. MILAN: KLAAS-JAN HUNTELAAR, ACCORDO CON IL REAL MADRID
06/08/2009
MILANO - L'A.C. Milan comunica di aver raggiunto un accordo con il Real Madrid per l'acquisizione dell'attaccante Klaas-Jan Huntelaar. Il calciatore olandese verrà sottoposto domani alle visite mediche, dopo le quali firmerà un contratto che lo legherà alla Società rossonera fino al 30 Giugno 2013.
DAM .
2000 light years from home
pi_71650313
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef FP128 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige want ik had 100 euries ingezet Lullig in eerste instantie voor Klaas-Jan hoe alles is verlopen bij Madrid echter als je naar AC gaat is het eigenlijk geen stap terug maar juist de ultieme stap.
100 @ 30? Dat zou wel een mooie zijn
pi_71650632
Milan veel mooiere club dan Madrid Klaas
pi_71650712
Kom er maar in DAM.
pi_71650782
Opvallend is dat voetbalkenner DAM zelf nog niet gereageerd heeft. Normaal spamt hij het forum vol met zijn geleuter...
pi_71650788
Milan speelt toch VCL?
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:56:22 #270
131603 Afwazig
Serious business
pi_71650887
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
Milan speelt toch VCL?
Ja.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:03:02 #272
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_71650997
Even warmdraaien in Milan om in Zuid-Afrika topscorer van het toernooi te worden. ('88 deja-vu!)
pi_71651178
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:03 schreef Stpan het volgende:
Even warmdraaien in Milan om in Zuid-Afrika topscorer van het toernooi te worden. ('88 deja-vu!)
pi_71651302
Ik ga wel meer Milan kijken, nu Huntelaar er is
pi_71651442
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja.
Niet, ze zijn rechtstreeks geplaatst.
Italië levert drie teams rechtstreeks in de poulfase.
Net zoals Spanje en Engeland.
pi_71651714
Ok de website van Real meldt het nu.

http://www.realmadrid.com(...)EMENT_2009-08-06.htm
pi_71651768
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef opinionr het volgende:

[..]

Niet, ze zijn rechtstreeks geplaatst.
Italië levert drie teams rechtstreeks in de poulfase.
Net zoals Spanje en Engeland.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat ze 4e waren geëindigd.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:31:20 #278
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71651780
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Ritmo het volgende:
Milan speelt toch VCL?
Nee Ze zijn rechtstreeks geplaatst
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71651817
Geniaal! Huntelaar bij AC is echt cool.
pi_71652322
-edit-

[ Bericht 100% gewijzigd door -J-D- op 06-08-2009 14:50:52 (Doe eens niet) ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71652386
In Italie komen de langzame goalgetters (Toni, Inzaghi, Trezeguet, Borriello, Lucarelli) toch beter tot zijn recht dan in Spanje.
pi_71652474
Nu maar hopen dat KJ het daar geweldig gaat doen (wat wordt z'n concurrentie?) en dat Sneijder alsnog veel gaat spelen in Madrid. Robben hoor je niets meer over?
-
  donderdag 6 augustus 2009 @ 15:26:09 #283
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71653183
il Cacciatore
pi_71654075
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef Ritmo het volgende:
Nu maar hopen dat KJ het daar geweldig gaat doen (wat wordt z'n concurrentie?) en dat Sneijder alsnog veel gaat spelen in Madrid. Robben hoor je niets meer over?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11835_5474103,00.html
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:01:44 #285
176521 Grulez
rasgroninger
pi_71654085
Mooi topic om terug te lezen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 16:53:34 #286
144587 vinnie06
Dapp're strijder
pi_71655497
Nieuwe website van Klaas is erg stylish

klaasjanhuntelaar.com

AC mag nog net na Ajax
pi_71656217
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dadelijk haalt een Europese subtopper Sand, dan is het helemaal lachen, gieren en brullen
In het andere huntelaar topic
Sand gaat naar een club in het midden Oosten terwijl Huntelaar naar AC Milaan toe is.
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
Hier zegt Diegoarmdonmaradona dat er geen andere club voor Huntelaar zou komen dan Stuttgart.

Je zit er wel heel erg naast hoor.
pi_71656299
Hij is ook angstvallig stil in dit topic nu.
pi_71656344
Die komt pas terug als 'ie een keer op de bank moet plaatsnemen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71656406
AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
Wie dit leest is gek
  Trouwste user 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 17:55:46 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_71657067
CNN sprak net over 21 miljoen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71657306
Positief voor de Graafschap.
pi_71657334
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef tong80 het volgende:
CNN sprak net over 21 miljoen.


21M dollar dan denk ik? Of Milan betaalt ook een gedeelte van de 7M die Ajax nog krijgt van Real.
pi_71657423
Ook geen verkeerde club dacht ik zo. Succes!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71657424
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef mcyodogg het volgende:
D'r staat dat hun eerste keus onhaalbaar bleek, en toen overschakelden naar Huntelaar. Maar laten we het erop houden dat ze Huntelaar niet als troostprijs zien.
Men dacht dat ie 3e keus was, maar hij bleek 2e keus te zijn. Dan stond ie dus wel degelijk hoger dan menigeen dacht
  Trouwste user 2022 donderdag 6 augustus 2009 @ 18:12:16 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_71657463
Bergkamp mislukte bij Inter en dat kwam nog goed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_71657558
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp mislukte bij Inter en dat kwam nog goed.


Ruimschoots
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_71659144
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
en PSV?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:18:04 #299
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71659204
Als AGOVV 75.000 beurt en De Graafschap twee ton zal PSV er wel tussenin zitten?
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:18:59 #300
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71659236
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

en PSV?
En geef jij nu toe dat je er compleet naast zat?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:28:02 #301
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71659540
Het blijft ineens opvallend stil.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')