abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:16:52 #126
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408674
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Berlusconi kondigt nieuwe transferpolitiek Milan aan
28/07/2009 17:20

AC Milan heeft de naam een 'oude mannenclub' te zijn. Silvio Berlusconi deed de nieuwe transferpolitiek uit de doeken, die daar een einde aan moet maken.

'We concentreren ons op spelers onder de 23 jaar', gaf Berlusconi uitleg over de nieuwe koers. Volgens de Italiaanse premier, die in San Siro met de scepter zwaait, haalt AC Milan geen dertigers meer. 'Want die verdienen ook veel.'

De gewijzigde koers moet een einde maken aan de twijfelachtige bijnaam die AC Milan kreeg vanwege het schijnbare gebrek aan investeringen in de jeugd en de hoge gemiddelde leeftijd van de selectie: oude mannenclub.

Bovendien diende Berlusconi de criticasters van repliek die vraagtekens zetten bij het gebrek aan transfers deze zomer. De Rossoneri hebben nog niets uitgegeven van de miljoenen die zijn ontvangen voor Kaká. Trainer Leonardo verwelkomde alleen de transfervrije Oguchi Onyewu.
En wat wil je hiermee zeggen?
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:17:44 #127
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71408711
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En wat wil je hiermee zeggen?
Dat Huntelaar afvalt voor AC Milan neem ik aan.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:19:01 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408753
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat Huntelaar afvalt voor AC Milan neem ik aan.
Vast, maar dan moet hij het bericht nog maar eens goed lezen.
pi_71408953
En waarom dan precies?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:25:38 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71408991
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waarom dan precies?
Omdat nergens staat dat ze geen 25-jarige spelers meer halen.
pi_71409402
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71412350
Daar weet jij alles van DAM
Staat inderdaad alleen dat Milan zich niet meer richt op 32-jarigen bijvoorbeeld, dus waarom dit bericht in dit topic vermeld wordt, slaat nergens op (al kan ik me voorstellen dat jij wel weer een reden weet te bedenken ...).

Al denk ik eerder dat Silvio met "onder de 23 jaar" naar zijn hoertjes refereerde dan naar voetbalspelers
pi_71413680
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:05 schreef Smeich het volgende:
Daar weet jij alles van DAM
Staat inderdaad alleen dat Milan zich niet meer richt op 32-jarigen bijvoorbeeld, dus waarom dit bericht in dit topic vermeld wordt, slaat nergens op (al kan ik me voorstellen dat jij wel weer een reden weet te bedenken ...).

Al denk ik eerder dat Silvio met "onder de 23 jaar" naar zijn hoertjes refereerde dan naar voetbalspelers
Als de president en geldschieter zegt dat er in principe alleen nog jonge spelers komen is dat inderdaad niet relavant
pi_71414019
Heb je je spaarpot al omgekeerd DAM ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_71414087
Nee
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:08:37 #136
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71414431
Berlusconi zegt nergens dat ze zich ALLEEN MAAR richten op spelers onder de 23, dus het kan nog altijd.
pi_71416194
Ik denk dat Huntelaar zich ook daar aan vast houdt
pi_71417746
Ik denk eerder dat het een stunt is om enigszins te verklaren dat ze geen geld hebben voor grote aankopen en het zullen moeten doen met de youngsters die voorhanden zijn. Zoals het er naar uitziet, hebben ze "slechts" 14 miljoen euro te besteden.
pi_71417769
Het resultaat blijft het zelfde voor Klaas - Jan

\
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:57:24 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71418600
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als de president en geldschieter zegt dat er in principe alleen nog jonge spelers komen is dat inderdaad niet relavant
Dat zegt hij dus niet.
pi_71418839
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zegt hij dus niet.
Wat jij wil, het is jou dag vandaag
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 juli 2009 @ 09:20:17 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71418941
Wat meer een teken is dat KJH niet naar AC gaat is niet zozeer de leeftijdsgrens maar de laatste opmerking: "AC Milan haalt geen dertigers meer. 'Want die verdienen ook veel.'"
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71420103
Het lijkt me vrijwel uitgesloten dat hij naar Milan gaat of zowel Real en hijzelf zullen serieus iets aan de prijs moeten doen. Spurs is ook uitgesloten en ik denk dat Arsenal in elk geval ook geen dure spits gaat halen

Tik-tak-tik-tak
pi_71430622
quote:
'Arsenal leidt race om Huntelaar'
Volgens The Daily Mail is Arsenal de belangrijkste gegadigde om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Real Madrid. De Londenaren zullen zich de komende dagen echter niet op de transfermarkt begeven.

Arsenal zag maandag een concurrent in de strijd om de 25-jarige Huntelaar afhaken. Tottenham Hotspur nam namelijk Peter Crouch over van Portsmouth, waarmee het het de vacante spitspositie al heeft ingevuld.

Coach Arsčne Wenger wil echter geen haast maken met mogelijke transfers. "Er zijn nog een aantal oefenduels om te bekijken wat we echt nodig hebben", zegt de Fransman in de London Evening Standard. "Op het juiste moment zullen we wat gaan doen, maar ik stel daar liever geen termijn voor vast."

Huntelaar wees vorige week een overgang naar VfB Stuttgart af. Naar verluidt is AC Milan nog wel geďnteresseerd in de Nederlandse international.
pi_71433326
quote:
Arsenal leidt race om Huntelaar'
Volgens The Daily Mail is Arsenal de belangrijkste gegadigde om Klaas-Jan Huntelaar over te nemen van Real Madrid. De Londenaren zullen zich de komende dagen echter niet op de transfermarkt begeven.
Dus ze hebben geen concurrent, ze hebben ook geen haast, en het is zelfs niet duidelijk of ze zelf wel meedoen. Spannende race hoor, die race om Huntelaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71433380
Van Persie wil ook graag een opvolger voor Adebayor zou hier ook 1+1 > 2 zijn
pi_71434089
quote:
'Huntelaar en Drenthe op wensenlijst Aston Villa'
Klaas-Jan Huntelaar en Royston Drenthe staan volgens The Birmingham Mail hoog op het wensenlijstje van Aston Villa-trainer Martin O'Neill. De oefenmeester zou de twee Real Madrid-spelers graag naar Birmingham willen halen.

De krant heeft werk gemaakt van de woorden van O'Neill eerder deze week en ging op onderzoek uit. De trainer zei dat hij, ondanks de komst van Stewart Downing, nog altijd op zoek is naar versterkingen.

Naast Huntelaar en Drenthe, die beiden mogen vertrekken uit Madrid, staan ook Sylvain Distin (Portsmouth), Fabian Delph (Leeds United), Matthew Upson (West Ham United), Stephen Warnock (Blackburn Rovers) en het Tottenham Hotspur-viertal David Bentley, Robbie Keane, Tom Huddlestone en Jermaine Jenas op de uitgebreide lijst van mogelijke versterkingen.

"We zijn bezig, maar dat zegt op dit moment nog niets", geeft O'Neill te kennen. "We hebben Downing nu binnen, maar daar blijft het niet bij. We hebben flink wat lijntjes uitgeworpen en daar is bij verschillende clubs positief op gereageerd."

Bron: Voetbalprimeur.nl
pi_71434338
Liever naar Villa dan naar Tottenham imo.
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:38:37 #149
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71434378
Onze vriend Klaas wacht dus nog even af. Ben benieuwd hoe lang hij daarmee door blijft gaan.
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:45:50 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71435990
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Rejected het volgende:
Liever naar Villa dan naar Tottenham imo.
Lijkt me inderdaad een verstandigere keus aangezien het een wat stabielere club is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')