Alsof hij het voor het uitzoeken hadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef Ritmo het volgende:
Geweldige keuze van Klaas-Jan.
Pato is een van de betere spelers daar .quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Leonardo wilde 4-3-3 spelen toch? Dan is Huntelaar halen wel een slimme move, Pato zal waarschijnlijk op de bank terecht komen of worden verkocht aan Sjelsie.
Dat viel wel mee. Hij heeft acht keer gescoord in een half seizoen tijd, waarin hij lang niet alles gespeeld heeft, en dat is in La Liga zeker niet slecht.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:46 schreef Radegast het volgende:
Het waren zes niet zo geweldige maanden.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
En dan toch voor Melvin Platje kiezen op het allerlaatste moment...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Als ik DAM moet geloven heeft Milan eerst 88 andere spitsen geprobeerd, maar die waren allemaal al verkocht. Het was Klaas, of Melvin Platje.
Geen idee, maar het kost DAM 100 euro als hij zijn woord houdt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor 15 miljoen naar Milan hoor ik net op het ANP.
Hoeveel krijgt Ajax daar van?
Idd en wat voor aanval heb je dan wel nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:14 schreef Merkie het volgende:
Zou een geweldige transfer zijn.
Onze kenner DAM lolquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kost DAM 100 euro als hij zijn woord houdt.
Huntelaar was 3e in de rij Fabiano, Dzeko en dan Huntelaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
En dan een hattrick maken. Dat zou te geniaal zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:49 schreef opinionr het volgende:
En zijn kans om wraak te nemen komt er al snel aan.
25/08/2009 - Real Madrid - AC Milan (vriendschappelijk)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef Suijk het volgende:
Naar Real uiteraard volgend jaar... Milan and Real, sitting in a tree...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Leonardo wilde 4-3-3 spelen toch? Dan is Huntelaar halen wel een slimme move, Pato zal waarschijnlijk op de bank terecht komen of worden verkocht aan Sjelsie.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
Hij is meer dan 10 miljoen in waarde gedaald in een half jaar tijd? Soort IJslander dus.
Daar krijgt Ajax volgens mij niets van, wel krijgt Ajax nog 7 miljoen van Real.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor 15 miljoen naar Milan hoor ik net op het ANP.
Hoeveel krijgt Ajax daar van?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:21 schreef Lexxxus het volgende:
Hij zou een leuke vervanger vanverbetering t.o.v. Adebayor zijn geweest
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef manny het volgende:
Klaas Jan is een italiaanse spits, dit komt goed. In duitsland was ie zeker afgevallen en had hij het loopvermogen van een marathonloper gekregen en had ie z'n schwalbes kunnen perfectioneren, maar in Italie gaat ie er gewoon 20 inknallen en verder niets.
Scherp +1quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bericht van jou zegt dat hij 2e keus was, hoor.
Londenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:31 schreef Rejected het volgende:
[..]
Scherp +1
Ook Huntelaar is bezig met een stedentripje in Europa. Amsterdam, Madrid en nu Milaan. Ik had liever Londen gezien.
nee hoor keuze 1, hun andere keus was gewoon goedkoper maar ze hadden liever Huntelaar :-)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat bericht van jou zegt dat hij 2e keus was, hoor.
Ik lees nog nergens een 100% bevestiging helaasquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Summerscreen het volgende:
Huntelaar en AC, bedankt!
[ afbeelding ]
Update 11:21 uur – Galliani bevestigt naderende komst Huntelaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik lees nog nergens een 100% bevestiging helaas
Ik ook, Ik vraag me af of hij wel in de basis komt of dat ze voor Pato kiezenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef Palmboom313 het volgende:
AC Milan dus. Had hem liever bij een engelse club gezien.
Leonardo had gezegd dat ie 4-4-2 wilde spelen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:48 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Ik ook, Ik vraag me af of hij wel in de basis komt of dat ze voor Pato kiezen
Joh, kijk die hele schijt competitie niet. Maar hopelijk kan hij het wel waarmaken en zorgen dat hij basis staat op het WK.. een KJH in vorm kunnen we dan wel gebruiken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:11 schreef Palmboom313 het volgende:
AC Milan dus. Had hem liever bij een engelse club gezien.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Summerscreen het volgende:
Huntelaar en AC, bedankt!
[ afbeelding ]
Serie A is in mijn mening de laatste jaren steeds interessanter geworden. Teams als Fiorentina, AS Roma, AC Milan fleuren het naar mijn mening best op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:51 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh, kijk die hele schijt competitie niet. Maar hopelijk kan hij het wel waarmaken en zorgen dat hij basis staat op het WK.. een KJH in vorm kunnen we dan wel gebruiken.
De Serie A heeft natuurlijk wel status verloren. 15/20 jaar geleden was het de absolute topcompetitie, maar de Premier League en in zekere zin ook de Primera Division zijn de Serie A voorbijgestreefd. Toch vind ik het altijd nog een mooie competitie om te volgen, maar het wordt wel tijd dat ze stappen gaan zetten qua stadionvernieuwing etc. Maar los daarvan is Milan natuurlijk nog steeds één van de grootste en mooiste clubs ter wereld en is het voor Huntelaar een geweldige transfer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Serie A is in mijn mening de laatste jaren steeds interessanter geworden. Teams als Fiorentina, AS Roma, AC Milan fleuren het naar mijn mening best op.
DAMquote:A.C. MILAN: KLAAS-JAN HUNTELAAR, ACCORDO CON IL REAL MADRID
06/08/2009
MILANO - L'A.C. Milan comunica di aver raggiunto un accordo con il Real Madrid per l'acquisizione dell'attaccante Klaas-Jan Huntelaar. Il calciatore olandese verrà sottoposto domani alle visite mediche, dopo le quali firmerà un contratto che lo legherà alla Società rossonera fino al 30 Giugno 2013.
100 @ 30? Dat zou wel een mooie zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige want ik had 100 euries ingezetLullig in eerste instantie voor Klaas-Jan hoe alles is verlopen bij Madrid echter als je naar AC gaat is het eigenlijk geen stap terug maar juist de ultieme stap.
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:03 schreef Stpan het volgende:
Even warmdraaien in Milan om in Zuid-Afrika topscorer van het toernooi te worden. ('88 deja-vu!)
Niet, ze zijn rechtstreeks geplaatst.quote:
Je hebt gelijk. Ik dacht dat ze 4e waren geëindigd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:20 schreef opinionr het volgende:
[..]
Niet, ze zijn rechtstreeks geplaatst.
Italië levert drie teams rechtstreeks in de poulfase.
Net zoals Spanje en Engeland.
Nee Ze zijn rechtstreeks geplaatstquote:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11835_5474103,00.htmlquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:57 schreef Ritmo het volgende:
Nu maar hopen dat KJ het daar geweldig gaat doen (wat wordt z'n concurrentie?) en dat Sneijder alsnog veel gaat spelen in Madrid. Robben hoor je niets meer over?
In het andere huntelaar topicquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dadelijk haalt een Europese subtopper Sand, dan is het helemaal lachen, gieren en brullen
Hier zegt Diegoarmdonmaradona dat er geen andere club voor Huntelaar zou komen dan Stuttgart.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen komt die niet dus dat wordt 4 uur per dag ronjes lopen voor de komende 5 maanden
21M dollar dan denk ik? Of Milan betaalt ook een gedeelte van de 7M die Ajax nog krijgt van Real.quote:
Men dacht dat ie 3e keus was, maar hij bleek 2e keus te zijn. Dan stond ie dus wel degelijk hoger dan menigeen dachtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:45 schreef mcyodogg het volgende:
D'r staat dat hun eerste keus onhaalbaar bleek, en toen overschakelden naar Huntelaar. Maar laten we het erop houden dat ze Huntelaar niet als troostprijs zien.
Ruimschootsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:12 schreef tong80 het volgende:
Bergkamp mislukte bij Inter en dat kwam nog goed.
en PSV?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
AGOVV beurt 75.000 euro dankzij de transfer van de Hummeloer en de Graafschap zelfs twee en een halve ton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |