abonnement Unibet Coolblue
pi_69002406
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus Schaars en Dembele zullen ook wel vertrekken.
Schaars is voor een paar stuivers weg te halen, die heeft nog maar een contract voor een seizoen toch?
Twee seizoenen. De Zeeuw idem dito overigens.
pi_69002497
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Luijckx en Poulsen zie ik liever vandaag dan morgen vertrekken. Didulica wilt graag spelen en achter Romero zal dat sowieso niet veel gaan gebeuren. Ik vraag mij af hoe Waterman tegen zijn situatie aankijkt, want hij kwam in de pikorde zelfs achter Didulica. Dat Holman weg mag vind ik onbegrijpelijk. Ik ben wel gecharmeerd van zulke spelers.
pi_69002510
En fucking Pelle willen ze dus wel behouden blijkbaar? Wat een droeftoeters
pi_69004034
Luijckx blijft zeker, althans dat is wat hij zei tegen mij...
Ari idem.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:39:46 #55
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69004330
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Luijckx blijft zeker, althans dat is wat hij zei tegen mij...
Ari idem.

Luijckx mag best weg van mij. Poulsen idem, alhoewel die actie de laatste wedstrijd erg goed van hem was! Maar gelukkig worden spelers niet beordeeld op 1 goede actie per seizoen!

Ik kijk AZ altijd in de kroeg en iedereen springt vloekend van zijn kruk af daar als Luijckx erin komt!
Nee, echt veel fans heeft hji niet......
  donderdag 14 mei 2009 @ 08:57:26 #56
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69004645
quote:
Bergkamp mag als hoofdcoach aan de slag
13/05/2009 17:49

Dennis Bergkamp heeft de versnelde cursus Coach Betaald Voetbal succesvol afgerond. De 79-voudig international is daarmee in het bezit gekomen van papieren die hem toestaan als hoofdcoach bij een Betaald Voetbal Organisatie aan de slag te gaan.

De oud-speler van Ajax, Internazionale en Arsenal is in dienst bij Ajax waar hij werkt met de B1 en de hoofdmacht van de Amsterdammers. Daarnaast fungeert hij als assistent van Johan Neeskens bij Nederland B.

Bergkamp kiest ervoor om zijn carrière geleidelijk op te bouwen en volgens het AD gaat hij komend seizoen aan de slag bij de D-junioren van de Amsterdammers. Hij volgt daarmee het pad dat Frank de Boer ook bewandelde. 'Dat spreekt mij aan. Frank maakt als trainer steeds stapjes vooruit', liet Bergkamp optekenen. De Boer is inmiddels coach van de A-junioren van Ajax.

Ook Michael Reiziger (assistent van De Boer bij Ajax A1) en Patrick Kluivert (stagiair bij AZ) volgden de cursus die Bergkamp heeft afgerond. Het is nog niet bekend of zij ook geslaagd zijn.
Er zijn weer nieuwe gegadigden! Bergkamp bij Ajax misschien?
pi_69004761
quote:
'AZ denkt aan Jol, Ten Cate of Gertjan Verbeek'

Met het vertrek van Louis van Gaal naar Bayern München kan AZ nu op zoek naar een opvolger. Afgelopen week zette de landskampioen van Nederland een streep door de namen van Co Adriaanse en Dick Advocaat. De Noord-Hollanders richten zich nu op andere namen, die de erfenis van Louis van Gaal durven te aanvaarden.

Volgens De Telegraaf zit AZ in de wachtkamer wat betreft Martin Jol en Henk ten Cate. Jol heeft een doorlopend contract bij Hamburger SV maar zag de afgelopen drie weken de kans op drie hoofdprijzen in rook opgaan. Ten Cate doet er goed aan om Panathinaikos te kwalificeren voor de volgende editie van de Champions League.

Ook Morten Olsen zou op de verlanglijst van Marcel Brands staan, maar de technisch directeur stuit op hetzelfde probleem als Ajax. De bondscoach zit met Denemarken op WK-koers en heeft een contract tot aan het eind van het mondiale toernooi, de zomer van 2010. Hij was eerder werkzaam voor Brondby IF, 1.FC Köln en Ajax.

Daarom komt de naam Gertjan Verbeek nu boven. Die was eerder al in beeld om assistent van Van Gaal te worden, met de optie om op termijn door te groeien als hoofdtrainer. Zij zijn min of meer uit hetzelfde hout gesneden en Verbeek was ook in beeld toen Van Gaal vorig jaar het bijltje er in Alkmaar aanvankelijk bij neergooide.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:09:46 #58
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69004937
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]


Kan ik alledrie mee leven!

(Doe Jol maar )
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:10:18 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69004949
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 08:57 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Er zijn weer nieuwe gegadigden! Bergkamp bij Ajax misschien?
Klopt , bij de D1 welteverstaan
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:17:40 #60
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69005131
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Klopt , bij de D1 welteverstaan
Kleine stap naar het eerste elftal dus!

(zelfde niveau )
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:25:43 #61
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_69005321
Wat is nu de roddel met Romero? Van Gaal wil hem meenemen?

*me denkt; foute aankoop.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:35:37 #62
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69005584
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:25 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wat is nu de roddel met Romero? Van Gaal wil hem meenemen?

*me denkt; foute aankoop.
Volgens mij wil Juve hem hebben (samen met dembéle)
pi_69005969
Luickx heeft niet genoeg kwaliteit voor AZ. Spijtig maar waar, Ari kan wel voetballen maar heeft te veel pieken en dalen. Pelle idem...
Ik denk dat er niet gek veel spelers zullen vertrekken.
HSV zal het niet worden voor de Zeeuw. Hij wilt ook europees aan de gang en de kans dat HSV dat gaat halen is erg klein....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 mei 2009 @ 09:56:41 #64
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69006126
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:49 schreef fuckbuddy het volgende:
Luickx heeft niet genoeg kwaliteit voor AZ. Spijtig maar waar, Ari kan wel voetballen maar heeft te veel pieken en dalen. Pelle idem...
Ik denk dat er niet gek veel spelers zullen vertrekken.
HSV zal het niet worden voor de Zeeuw. Hij wilt ook europees aan de gang en de kans dat HSV dat gaat halen is erg klein....
Idd Luickx redt het niet bij de top. Pelle geloof ik ook niet in. Als spits moet je scoren, klaar.
Ari, daar ben ik wat meer van gecharmeerd. Als je hem nou gewoon het hele seizoen in de basis zet, dan scoort hij 20 goals. Oké, vorig seizoen moest hij wennen. Maar dit seizoen heeft hij het heel goed gedaan. Volgend seizoen gewoon de hele tijd in de basis, komt het helemaal goed met hem!

Brazilianen hebben vertrouwen nodig.
pi_69006175
Holman, Didulica en Poulsen kunnen vertrekken bij AZ.
Luijckx ook, maar die wilt blijven (logisch kans op CL)
Maar AZ laat ze gaan...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:06:50 #66
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69006411
Jammer van Van Gaal en ook van Co. Dit word echt een heel erg spannende zomer. Misschien in de OP ook even een lijstje bijhouden wie de gegadigden zijn, zowel als trainers als als spelers
pi_69007157
Van Gaal wilt: Suarez, Emanuelson, Schaars, Romero en nu ook El Hamdaoui.
quote:
Scouts van Bayern München bezochten afgelopen maanden ettelijke competitieduels van AZ om Mounir El Hamdaoui te bezichtigen. Sport Bild bericht dat de eredivisietopscorer de beoogde nieuwe ‘Torjäger’ van Bayern is. El Hamdaoui is na Sergio Romero en Stijn Schaars de derde AZ-speler die in verband wordt gebracht met Der Rekordmeister. Een en ander heeft vermoedelijk te maken met de overstap van Louis van Gaal naar Zuid-Duitsland.
De Zeeuw misschien wel naar HSV en er blijft niets over van AZ. Toch wel een trieste bedoeling, maar goed bij Ajax weten we daar alles van af. Dat is kennelijk het lot van de Nederlandse clubs.
pi_69007297
quote:
Vanmiddag 13.00 uur persconferentie AZ

Vanmiddag om 13.00 uur zal AZ een perconferentie houden met de laatste stand van zaken.
quote:
'El Hamdaoui op lijst nieuwe 'Torjägers' van Bayern'

Scouts van Bayern München bezochten afgelopen maanden ettelijke competitieduels van AZ om Mounir El Hamdaoui te bezichtigen. Sport Bild bericht dat de eredivisietopscorer de beoogde nieuwe ‘Torjäger’ van Bayern is. El Hamdaoui is na Sergio Romero en Stijn Schaars de derde AZ-speler die in verband wordt gebracht met Der Rekordmeister. Een en ander heeft vermoedelijk te maken met de overstap van Louis van Gaal naar Zuid-Duitsland.

El Hamdaoui staat tot 2012 onder contract in Alkmaar en werd in Engelse tabloids al gelinkt aan Arsenal en Liverpool.
Maar dan lees ik ook weer dit.....
quote:
Rummenigge: "Geen AZ-spelers naar Bayern"

In navolging van Louis van Gaal zullen geen spelers van AZ de overstap maken naar Bayern München. Dat heeft voorzitter Karl-Heinz Rummenigge van de Duitse topclub laten weten.

Vooral middenvelder Stijn Schaars en doelman Sergio Romero worden met Bayern in verband gebracht. "Louis van Gaal is niet van plan spelers van zijn oude club mee te nemen", laat Rummenigge echter weten in Bild.

Van Gaal heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij enorm gecharmeerd is Schaars (25). Omdat de AZ-captain bovendien weigert zijn contract te verlengen, kunnen de Alkmaarders geen grote transfersom vragen.

De 22-jarige Romero speelt sinds het seizoen 2007-2008 voor AZ. De kampioen van de Eredivisie verlengde en verbeterde het contract met de Argentijnse sluitpost in december, waardoor er een fiks prijskaartje om zijn nek hangt.
quote:
Romero moet v. Gaal volgen

Op het hoofdkwartier van DSB in Wognum bereikten AZ en Bayern München gisteren rond vijf uur 's middags een volledig akkoord over de overgang van trainer Louis van Gaal naar de Duitse topclub.

AZ krijgt een ruime compensatie voor het verbreken van het contract, dat nog een jaar doorliep. Het gaat om een bedrag van een paar miljoen euro. Bayern gaat het invullen met het spelen van een vriendschappelijke wedstrijd, het stallen van een speler bij de Alkmaarse club of nog een interessantere optie: namelijk, dat er voor de transfer van doelman Sergio Romero een extra betaling wordt gedaan.

Van Gaal wil de talentvolle keeper namelijk dolgraag meenemen. De Argentijn moet sowieso een hoge transfersom opleveren, want hij verlengde onlangs nog zijn zwaar opgewaardeerde contract. Romero is wereldkampioen onder-21 met Argentinië en olympisch kampioen. Boven op die transfersom komt dan nog een bedrag van naar schatting vier à vijf miljoen euro. Waardoor Bayern vol kan houden dat het nooit een 'Ablöse' heeft betaald voor Van Gaal.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69007298
-edit- Anders lees je het topic even niet Mutsaers-
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:46:05 #70
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69007648
quote:
'Van Gaal neemt geen AZ-spelers mee'

Dirk Scheringa en consorten kunnen opgelucht adem halen. Volgens Bayern München-directeur Karl-Heinz Rummenigge is de nieuwe trainer van de Duitsers, Louis van Gaal, niet van plan om AZ-spelers mee te nemen naar Beieren.

De Telegraaf meldde donderdag dat Sergio Romero hoog op het verlanglijstje van Van Gaal zou staan. De Argentijnse goalie zou op de nominatie staan om met de trainer mee te verhuizen naar Beieren. Hoewel Rummenigge in Bild toegeeft dat de club zijn zinnen op een nieuwe doelman heeft gezet, spreekt hij tegen dat het hier om Romero gaat.

"Louis van Gaal is niet van plan om spelers van zijn oude club mee te nemen naar Bayern", stelt Rummenigge in gesprek met de krant. De club richt zijn pijlen dan ook op René Adler (Bayer Leverkusen) en Manuel Neuer (Schalke 04). Eén van hen zal de nieuwe doelman van Bayern moeten worden.

Romero heeft in Alkmaar nog een contract dat hem tot de zomer van 2012 aan de club verbindt. Mocht Bayern alsnog besluiten de Argentijn aan te willen trekken, zal het dus diep in de buidel moeten tasten.
Ik ben inmiddels overleden
pi_69007826
Manuel Neuer is supergoed!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69008992
De persconferentie is te volgen hier

http://voetbal.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-516821/
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:19:18 #73
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69011130
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 09:09 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Kan ik alledrie mee leven!

(Doe Jol maar )
Waarom zou Jol willen komen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:24:49 #74
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_69011315
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:19 schreef Grulez het volgende:

[..]

Waarom zou Jol willen komen?
Gewoon, omdat het kan!

Had jij in eerste instantie dan gedacht dan van Gaal zou komen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:27:35 #75
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69011391
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:24 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan!

Had jij in eerste instantie dan gedacht dan van Gaal zou komen?
Jawel, want die had geen club.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')