abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:00:26 #1
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68236750


Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.


DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's



http://www.focalprice.com


http://www.kaidomain.com


http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)


http://www.budgetgadgets.com


http://www.mymemory.co.uk


http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)



V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:


Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.





Lange termijn:


PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.


Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!



[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61]



Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).



[ Bericht 49% gewijzigd door Beelzebufo op 21-04-2009 14:07:58 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:02:02 #2
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68236812
Ja, tvp .
pi_68236840
waarom zal ik niet kunnen lezen?
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:05:55 #4
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68236935
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef jjbakker het volgende:
waarom zal ik niet kunnen lezen?
Hij kon niet wijs uit taobao.
Het sturen van de link is geen probleem
pi_68236982
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:05 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hij kon niet wijs uit taobao.
Het sturen van de link is geen probleem
Okay ik dacht misschien dat hij dacht dat ie er kon bestellen en dat ie daarom er niet uit kon komen
Ik probeerde hem alleen maar te helpen hoor
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:07:41 #6
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_68236998
Ik ga vanavond ook maar even kijken of ik wat leuks kan vinden bij taobao.
YB
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:08:54 #7
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68237033
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef Maruna het volgende:
taobao kom ik niet uit
Kijk eens op http://www.taobao.nl ??
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:10:56 #8
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68237096
Is er al eens iemand geslaagd om een product request afgehandeld te krijgen bij DX?

Ik wil graag deze hebben, maar dan óf goedkoper, óf in een kleinere verpakking.

[verduidelijking]
Ik heb bij DX dus een productrequest gedaan voor het DP product, met de aantekening dat ik een lagere prijs wilde zien of een kleinere verpakking. Het request staat echter alweer geruime tijd op 'pending'.
[/verduidelijking]

[ Bericht 34% gewijzigd door Beelzebufo op 21-04-2009 14:21:27 ]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68237164
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Is er al eens iemand geslaagd om een product request afgehandeld te krijgen bij DX?

Ik wil graag deze hebben, maar dan óf goedkoper, óf in een kleinere verpakking.
De link is van DP
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_68237193
Zojuist deze bad boy gekocht . Gelijk maar betaald etc.
pi_68237216
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

De link is van DP
DX is even prijzig met die dingen. Wel jammer overigens. Maar.. het zijn twee berichten in één, vandaar de verwarring denk ik.
pi_68237337
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

DX is even prijzig met die dingen. Wel jammer overigens. Maar.. het zijn twee berichten in één, vandaar de verwarring denk ik.
Die dingen kan je volgens mij beter in NL kopen
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:22:32 #13
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68237465
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

De link is van DP
[verduidelijking]
Ik heb bij DX dus een productrequest gedaan voor het DP product, met de aantekening dat ik een lagere prijs wilde zien of een kleinere verpakking. Het request staat echter alweer geruime tijd op 'pending'.
[/verduidelijking]
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:18 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Die dingen kan je volgens mij beter in NL kopen
Heb je een suggestie waar??
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68237669
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:22 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

[verduidelijking]
Ik heb bij DX dus een productrequest gedaan voor het DP product, met de aantekening dat ik een lagere prijs wilde zien of een kleinere verpakking. Het request staat echter alweer geruime tijd op 'pending'.
[/verduidelijking]
[..]

Heb je een suggestie waar??
feestwinkel
pi_68237695
Weet niet meer wie het was (geen zin om te zoeken) maar een vriendin van een Fok!ker was gek van Hello Kitty (met die laptop tas). Focal Price heeft vandaag een lading HK spul erbij gegooid.
pi_68237716
tvp
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:42:58 #17
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68238036
Hallo
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:43:41 #18
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68238061
Had dit topic nog nooit gezien. Iemand ervaring met zo'n groen laserpennetje? Zit eraan te denken om die van 50mw te halen, is dat goed genoeg? http://www.dealextreme.com/feedbacks/BrowseReviews.dx/sku.1371
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:46:47 #19
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68238166
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Is er al eens iemand geslaagd om een product request afgehandeld te krijgen bij DX?

Ik wil graag deze hebben, maar dan óf goedkoper, óf in een kleinere verpakking.

[verduidelijking]
Ik heb bij DX dus een productrequest gedaan voor het DP product, met de aantekening dat ik een lagere prijs wilde zien of een kleinere verpakking. Het request staat echter alweer geruime tijd op 'pending'.
[/verduidelijking]
Er zijn meerdere product requests geweest voor deze lampionnen op DX, ook in het forum. Uiteindelijk heeft DX besloten ze niet te verkopen omdat ze bang waren dat ze te fragiel waren voor de post.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:48:38 #20
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_68238235
Gaat rap.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:50:00 #21
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68238286
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:43 schreef Kopbal het volgende:
Had dit topic nog nooit gezien. Iemand ervaring met zo'n groen laserpennetje? Zit eraan te denken om die van 50mw te halen, is dat goed genoeg? http://www.dealextreme.com/feedbacks/BrowseReviews.dx/sku.1371
Euh? Ben je serieus? Gezien het feit dat je het over een 'groen laserpennetje' hebt kan je misschien beter een 5 mW exemplaar kopen? Die zijn al behoorlijk fel! (En niet meteen dodelijk voor je ogen als je iets fout doet...)
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:39 #22
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68238393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:50 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Euh? Ben je serieus? Gezien het feit dat je het over een 'groen laserpennetje' hebt kan je misschien beter een 5 mW exemplaar kopen? Die zijn al behoorlijk fel! (En niet meteen dodelijk voor je ogen als je iets fout doet...)
Wil het liefst wel zo'n beam zien als ik er in het donker mee ga kloten. Ben verder niet zo heel thuis in lasers hoor dus ik laat me graag informeren.
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:55:37 #23
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68238484
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wil het liefst wel zo'n beam zien als ik er in het donker mee ga kloten. Ben verder niet zo heel thuis in lasers hoor dus ik laat me graag informeren.
Als het je daar om gaat, dan kan je met een 5 mW heel goed uit de voeten.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:01:02 #24
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_68238650
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:08 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Kijk eens op http://www.taobao.nl ??
Thx, makkelijkere oplossing dan dat kan bijna niet
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_68238658
Bij 5mw zie je de straal tog niet?
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:01:40 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68238675
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:55 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Als het je daar om gaat, dan kan je met een 5 mW heel goed uit de voeten.
Hmm, duidelijk. Denk ook wel dat je met zo'n 50mW al snel de aandacht van de politie trekt?
Erg toffe site zeg, eens even in de gaten houden deze topicreeks.
pi_68238726
Ik heb een armband-ding voor mijn iPhone gekocht voor 3,50 dollar. Is een stuk minder pauper dan ik had verwacht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:05:41 #28
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_68238793
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:03 schreef Skv het volgende:
Ik heb een armband-ding voor mijn iPhone gekocht voor 3,50 dollar. Is een stuk minder pauper dan ik had verwacht.
Voor fitness/sport? Leuke dingen ja. Ik heb er ook eentje, geweldige kwaliteit voor die paar euro.
pi_68238814
Nog meer brillen binnengekomen bij de mensen hier?
pi_68239175
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:05 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Voor fitness/sport? Leuke dingen ja. Ik heb er ook eentje, geweldige kwaliteit voor die paar euro.
Om aan mijn arm te doen tijdens het hardlopen. Kan ik altijd zien heo hard ik loop en hoe lang enzo.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_68239202
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Om aan mijn arm te doen tijdens het hardlopen. Kan ik altijd zien heo hard ik loop en hoe lang enzo.
heb je dat ding van nike erbij ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68239373
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb je dat ding van nike erbij ofzo?
Nee, Runkeeper (programma) gekocht. (www.runkeeper.com).
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:24:38 #33
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68239432
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hmm, duidelijk. Denk ook wel dat je met zo'n 50mW al snel de aandacht van de politie trekt?
Erg toffe site zeg, eens even in de gaten houden deze topicreeks.
Bedankt voor de tip
pi_68239608
de postbode neemt wel zijn tijd met mijn rayban brilletje
Let me occupy your mind
As you do mine
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:31:46 #35
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_68239668
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Om aan mijn arm te doen tijdens het hardlopen. Kan ik altijd zien heo hard ik loop en hoe lang enzo.
Alright, daar gebruik ik hem ook voor. (ook icm met RK)
pi_68239720
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:31 schreef feelsgoodman het volgende:

[..]

Alright, daar gebruik ik hem ook voor. (ook icm met RK)
Hoe gebruik jij dat ding precies? Om je bovenarm klemmen en..? Waar laat je de headset?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:35:14 #37
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_68239780
Bovenarm inderdaad. Waar ik de headset laat? Wat bedoel je precies. Ik doe vaak het draad van mijn oortjes "dubbel" door de armband (binnen de plastic casing), anders zit je met veels te veel draad.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:38:30 #38
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68239879
De shops in de OP kloppen eigenlijk al een deel niet meer... Ik zou op 't moment zeggen:
- DealExtreme
- DealPerfect
- Focalprice
- Taobao (als special noemen )
- ... ?
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:44:45 #39
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68240099
Denk dat het toch deze gaat worden.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:55:56 #40
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68240525
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat het toch deze gaat worden.
Begin nou maar rustig met een 5mWtje... Ik wil zelf ook wel een groene laser maar ik ken mezelf en ga er daarom juist niet eentje kopen...

Enneh, niet die laser gebruiken bij Feyenoord - Ajax he !
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_68240574
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef WasMachinator het volgende:
de postbode neemt wel zijn tijd met mijn rayban brilletje
Denk dat er nu een postbode met een Ray Ban bril rondfietst
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:51 #42
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68240639
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:55 schreef Luco het volgende:

[..]

Begin nou maar rustig met een 5mWtje... Ik wil zelf ook wel een groene laser maar ik ken mezelf en ga er daarom juist niet eentje kopen...
Zit nu weer te twijfelen, zag net een filmpje van 5mW in het donker en dat ziet er toch al best leuk uit.
Er zit ook wel erg weinig verschil in prijzen tussen bijvoorbeeld een 5mW en een 30mW.
quote:
Enneh, niet die laser gebruiken bij Feyenoord - Ajax he !
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:02:39 #43
252797 ManOnFire
Without a pants!
pi_68240781
Nog steeds geen bril
pi_68241020
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:52 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wil het liefst wel zo'n beam zien als ik er in het donker mee ga kloten. Ben verder niet zo heel thuis in lasers hoor dus ik laat me graag informeren.

Ik heb een 35mw van DX en de straal is overdag al goed te zien. 50mw is nog wat leuker dingetje maar pas bij 200mw mag je patsen met wat je hebt.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:09:54 #45
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68241049
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zit nu weer te twijfelen, zag net een filmpje van 5mW in het donker en dat ziet er toch al best leuk uit.
Er zit ook wel erg weinig verschil in prijzen tussen bijvoorbeeld een 5mW en een 30mW.
[..]

Als je er echt alleen maar in het donker mee wil kloten (Om bijvoorbeeld sterren aan te wijzen) heb je aan een 5mw voldoende.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:14:29 #46
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68241209
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:44 schreef Kopbal het volgende:
Denk dat het toch deze gaat worden.
en nog iets, je kan beter die andere 30MW kopen van het merk True, die is stukken beter in kwaliteit, en is maar 4/5 dollar meer
ik heb hem zelf ook whaha, lekker katten mee fokken (A)
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:18:33 #47
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68241358
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:08 schreef djpdjpnl het volgende:

Ik heb een 35mw van DX en de straal is overdag al goed te zien. 50mw is nog wat leuker dingetje maar pas bij 200mw mag je patsen met wat je hebt.
Wel, ik heb vandaag de 200mw binnen gekregen, maar ik ben zwaar teleurgesteld. Visible beam daytime? No fucking way. Burns match? Ik dacht het niet. Na een minuut of twee brandt 'ie een heel klein puntje in een pennendop, maar dat is het dan ook wel.

Moet ik DX hierover contacteren, mede-eigenaren?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_68241361
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Zit nu weer te twijfelen, zag net een filmpje van 5mW in het donker en dat ziet er toch al best leuk uit.
Er zit ook wel erg weinig verschil in prijzen tussen bijvoorbeeld een 5mW en een 30mW.
[..]


Ik zou lekker eerst een 5mw kopen, de straal is 's nachts al erg goed zichtbaar!

Ik heb zelf een 5mw en een 100mw, maar die tweede is echt heel erg fel, maar ook gevaarlijk zonder IR filter.

Tevens zou ik hem bij Jack/DP bestellen, heb je hem veel sneller binnen en het is goedkoper.

Met de kanttekening dat de prijs voor een 50mw niet veel hoger is...
pi_68241764
Zie je bij een groene sneller de straal dan bij de rode
en wat is de goedkoopste laser waarvan je de straal ziet
  FOK!fotograaf dinsdag 21 april 2009 @ 16:35:13 #50
145146 Andyy
pi_68241960
hoezo pinda eigenlijk?
de postbode kwam net weer
pi_68242140
Wat gaan deze topics snel man. Moet elke dag wel de nieuwe opzoeken lijkt het wel.
pi_68242255
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wel, ik heb vandaag de 200mw binnen gekregen, maar ik ben zwaar teleurgesteld. Visible beam daytime? No fucking way. Burns match? Ik dacht het niet. Na een minuut of twee brandt 'ie een heel klein puntje in een pennendop, maar dat is het dan ook wel.

Moet ik DX hierover contacteren, mede-eigenaren?
Zou ik wel even doen. Er is veel crap te koop en ik ben er zelf niet uit wanneer je nou een goede en wanneer je een slechte te pakken hebt. Die 35mw die ik van DX heb is perfect maar je hoort ook weer mensen die dezelfde bestellen en dat de straal in het donker al amper zichtbaar is. Geen idee wat je er aan kunt doen. Eventjes melden dat ie niet doet wat er gezegd wordt (overdrijf het desnoods) en hoop op een nieuwe.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
Wat gaan deze topics snel man. Moet elke dag wel de nieuwe opzoeken lijkt het wel.
Hoezo lijkt het wel alsof...? Het is gewoon zo.
pi_68242259
Vandaag me Iphone 3G In-ear oordopjes binnen!
Geluid kwaliteit is beter dan die in-ears die ik voor 30 euro had gekocht (sennheiser!)

Lekker doorverkopen !
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:48:58 #54
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68242378
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
Wat gaan deze topics snel man. Moet elke dag wel de nieuwe opzoeken lijkt het wel.
http://fok.w8effe.nl/dx.php
pi_68242436
Wat zijn jullie allemaal slim met de computer
De ene maakt een calculator de andere een doorverbind site
ga zo door
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:51:27 #56
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68242468
Duurt wel lang zeg, zo'n paypal-account aanmaken. En ik had net zo'n mooie (fake) zonnebril gezien.
pi_68242544
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef mvc het volgende:

[..]

Denk dat er nu een postbode met een Ray Ban bril rondfietst
als dat zo is dan voel ik me zwaar geownd
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_68242675
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:18 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wel, ik heb vandaag de 200mw binnen gekregen, maar ik ben zwaar teleurgesteld. Visible beam daytime? No fucking way. Burns match? Ik dacht het niet. Na een minuut of twee brandt 'ie een heel klein puntje in een pennendop, maar dat is het dan ook wel.

Moet ik DX hierover contacteren, mede-eigenaren?
De Dilda?
Die moet je GOED focussen en hij fikt overal doorheen wat zwart is.
Ik gebruik trouwens wel 3.6v CR2's ipv de 'standaard' 3v
kei lief.
pi_68242684
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:30 schreef jjbakker het volgende:
Zie je bij een groene sneller de straal dan bij de rode
en wat is de goedkoopste laser waarvan je de straal ziet
Groen is volgens mij zo'n 10 a 15 keer beter zichtbaar dan rood, vraag me niet waarom, maar het zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de opname van rood licht.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Zou ik wel even doen. Er is veel crap te koop en ik ben er zelf niet uit wanneer je nou een goede en wanneer je een slechte te pakken hebt. Die 35mw die ik van DX heb is perfect maar je hoort ook weer mensen die dezelfde bestellen en dat de straal in het donker al amper zichtbaar is. Geen idee wat je er aan kunt doen. Eventjes melden dat ie niet doet wat er gezegd wordt (overdrijf het desnoods) en hoop op een nieuwe.
[..]

Hoezo lijkt het wel alsof...? Het is gewoon zo.
Een niet nader te noemen persoon die ooit bij DX heeft gewerkt heeft mij het volgende verteld:

Bij DealExtreme leveren ze de rode 200mw heel willekeurig. Soms heb je een goede, soms een slechte. Dat is gewoon een keuze van DealExtreme om ze in te kopen bij een goede en een slechte fabrikant. Ik had er twee besteld bij Jack en die doen het allebei geweldig, je hoeft maar op de lucifer te richten en hij gaat aan.

Hetzelfde geldt voor de groene lasers. DealExtreme verkoopt veel groene lasers met een laag vermogen met een opdruk van een hoger vermogen. Jack kon mij ook 50mw lasers leveren met een 100mw label...

Zo heb ik nog wel meer dingen gehoord.

Conclusie; in China is alles nep, niets is wat het lijkt en je dus wordt genaaid waar je bij staat!

Het is dat Jack hiermee DealExtreme zwart maakt en klanten binnen haalt anders zou hij het ook niet zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door henkjan90 op 21-04-2009 17:04:49 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:02:11 #60
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68242857
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef jjbakker het volgende:
Wat zijn jullie allemaal slim met de computer
De ene maakt een calculator de andere een doorverbind site
ga zo door
Niet van mij hoor, alle lof naar de echte maker though
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:02:38 #61
252797 ManOnFire
Without a pants!
pi_68242872
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:53 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

als dat zo is dan voel ik me zwaar geownd
Volgens mij wel meer als één
De mijne is ook al een behoorlijk tijdje onderweg..
pi_68242919
rayban besteld, afwachten maarrr
pi_68243109
Heeft er iemand hier ervaring met het bestellen van Ralph Lauren polo's via TaoBao?

zien er toch ook wel aantrekkelijk uit!
pi_68243381
Nog effe en Jack verkoopt alleen maar illegale shit.
Maakt het voor de douane aan de andere kant wel een stuk makkelijker, ze kunnen dan gewoon alle pakketjes van DP onderscheppen, altijd prijs. Dus het wachten is tot een paar pakketjes gecontroleerd zijn en de douane doorheeft dat er altijd wel illegale shit in zit, misschien lopen ze bij de douane nu wel met Ray Ban brilletjes op maar dan zien ze in ieder geval niets meer zo donker zijn ze

O, ja, eigenlijk gewoon wéér een tvp
pi_68243430
50mW groen is wel tof hoor, maar inderdaad wat te lomp om zo wat mee te gaan spelen. Daar heb ik me ook wat op verkeken, ik ga denk ik maar een 5mW erbij halen, ook omdat die veel minder IR-vervuiling heeft.
pi_68243449
Nieuw in dit topic maar volg het al een tijdje en koop ook al een tijdje bij DX en DP vandaaag maar eens reageren om te zeggen dat ik mijn Ray-ban model 2 en een fake U-BOAT horloge binnen heb, prachtig horloge voor t geld! 20 euro)

Fotos komen nog
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68243728
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Nieuw in dit topic maar volg het al een tijdje en koop ook al een tijdje bij DX en DP vandaaag maar eens reageren om te zeggen dat ik mijn Ray-ban model 2 en een fake U-BOAT horloge binnen heb, prachtig horloge voor t geld! 20 euro)

Fotos komen nog
Linkje naar dat horloge?
pi_68243766
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Niet van mij hoor, alle lof naar de echte maker though
Thenk Joe!
Momenteel 3 bestellingen staan waarvan 1 al shipped is
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_68243855
wachtend op foto van horloges xD
x
pi_68244031


Alle 3 de kleine klokjes werken ook gewoon goed
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68244361
Hmm heb volgens mij me bril binnen maar kan hem niet vinden , me zus heeft hem uitgepakt.
Is het adres van DP Fineou p.o box 958 ?

Nvm was een hoesje van focalprice

[ Bericht 18% gewijzigd door Kadooosh op 21-04-2009 18:06:09 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:48:33 #72
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68244376
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef PedroN het volgende:
Nog effe en Jack verkoopt alleen maar illegale shit.
Maakt het voor de douane aan de andere kant wel een stuk makkelijker, ze kunnen dan gewoon alle pakketjes van DP onderscheppen, altijd prijs. Dus het wachten is tot een paar pakketjes gecontroleerd zijn en de douane doorheeft dat er altijd wel illegale shit in zit, misschien lopen ze bij de douane nu wel met Ray Ban brilletjes op maar dan zien ze in ieder geval niets meer zo donker zijn ze

O, ja, eigenlijk gewoon wéér een tvp
Hier is inmiddels een laser ingenomen door de douane.
  dinsdag 21 april 2009 @ 17:49:21 #73
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68244400
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Is er al eens iemand geslaagd om een product request afgehandeld te krijgen bij DX?

Ik wil graag deze hebben, maar dan óf goedkoper, óf in een kleinere verpakking.

[verduidelijking]
Ik heb bij DX dus een productrequest gedaan voor het DP product, met de aantekening dat ik een lagere prijs wilde zien of een kleinere verpakking. Het request staat echter alweer geruime tijd op 'pending'.
[/verduidelijking]
Ik heb ook een request ingediend. Status staat op "reviewed". Die status wordt dus niet uitgelegd in de FAQ, ik heb ook geen bericht gekregen ofzo, dus ik heb geen flauw idee wat het betekent.
Misschien dat ze hebben gekeken maar te zwakzinnig zijn om te zoeken?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef PiRANiA het volgende:
Voor hoe veel kan ik deze phone in NL krijgen dan?
http://vl.am/vi
Gebruik mijn calculator effe, staat in de OP.
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:57 schreef Stinosss het volgende:

[..]

DX is ook uhm..100x groter dan DP, misschien dat dat ermee te maken heeft . Desalniettemin wel raar dat die stock-statussen van DX vrijwel nooit kloppen.
De stock die DX geeft, is wat de fabrikant beweert. Het wordt namelijk na je bestelling door de fabrikant naar DX verstuurd, die het dan weer naar jou verstuurt. Als de fabrikant zegt "4 dagen", dan staat dat ook op DX. De fabrikant kan echter ook minder eerlijk zijn en er langer over doen, maar toch 4 dagen zeggen.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 15:01 schreef Maruna het volgende:

[..]

Thx, makkelijkere oplossing dan dat kan bijna niet
Ook echt een lekkere vertaling :|
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef jjbakker het volgende:
Wat zijn jullie allemaal slim met de computer
De ene maakt een calculator de andere een doorverbind site
ga zo door
Je moet toch wat doen als je een puisterige tiener met programmeerkennis en zonder werk bent.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:51 schreef Kopbal het volgende:
Duurt wel lang zeg, zo'n paypal-account aanmaken. En ik had net zo'n mooie (fake) zonnebril gezien.

Formuliertje invullen en klaar?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef PedroN het volgende:
Nog effe en Jack verkoopt alleen maar illegale shit.
Maakt het voor de douane aan de andere kant wel een stuk makkelijker, ze kunnen dan gewoon alle pakketjes van DP onderscheppen, altijd prijs. Dus het wachten is tot een paar pakketjes gecontroleerd zijn en de douane doorheeft dat er altijd wel illegale shit in zit, misschien lopen ze bij de douane nu wel met Ray Ban brilletjes op maar dan zien ze in ieder geval niets meer zo donker zijn ze

O, ja, eigenlijk gewoon wéér een tvp
Effe zorgen dat iedereen bij de douane zo'n brilletje heeft, kunnen ze ook niet meer zien welke pakjes van DP zijn en kunnen wij lekker importeren
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Nieuw in dit topic maar volg het al een tijdje en koop ook al een tijdje bij DX en DP vandaaag maar eens reageren om te zeggen dat ik mijn Ray-ban model 2 en een fake U-BOAT horloge binnen heb, prachtig horloge voor t geld! 20 euro)

Fotos komen nog
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:20 schreef Semmm het volgende:
Nieuw in dit topic maar volg het al een tijdje en koop ook al een tijdje bij DX en DP vandaaag maar eens reageren om te zeggen dat ik mijn Ray-ban model 2 en een fake U-BOAT horloge binnen heb, prachtig horloge voor t geld! 20 euro)

Fotos komen nog
Van DX of DP?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68244576
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef joepie91 het volgende:

Van DX of DP?
Taobao via Jack

Ik zit ook al een tijdje te denken aan deze lacoste polos http://item.taobao.com/au(...)a09d1933.jhtml?pm1=1
Jack kan ze voor ongeveer 10-11 dollar verkopen maar als er nou meer mensen geintereseerd zijn kan hij er misschien veel inkopen zodat ze goedkoper zijn
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68244666
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:47 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm heb volgens mij me bril binnen maar kan hem niet vinden , me zus heeft hem uitgepakt.
Is het adres van DP Fineou p.o box 958 ?
Nee, op mijn pakketje staat
FROM: 007(wangwang)
Room 202 Kai MinLau, Chow
YiuChen, KwaiChung N.T.HK
Tel:69302366

Maar jack is pas verhuisd dus het zou kunnen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68244870
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1371 is ook binnen, erg vet om in het donker te schijnen buiten, dikke laserstraal! :p
Wel redelijk krachtig dus ben er nogal voorzichtig mee
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:07:03 #77
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68244893
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef Semmm het volgende:

[..]

Taobao via Jack

Ik zit ook al een tijdje te denken aan deze lacoste polos http://item.taobao.com/au(...)a09d1933.jhtml?pm1=1
Jack kan ze voor ongeveer 10-11 dollar verkopen maar als er nou meer mensen geintereseerd zijn kan hij er misschien veel inkopen zodat ze goedkoper zijn
Hier geïnteresseerde!
1, hooguit 2, als je aantallen moet weten...
pi_68244907
Ik zoek eigenlijk weer een zaklamp/laser

Had er 1 uit Thailand (was daar op vakantie)

had 6 LED's en 1 Laser in het midden
deze is helaas kapot.
maar vond wel reuze handig.

iemand heeft enige aanraders?
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:13:55 #79
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68245097
Nog nooit gehoord/gezien, klinkt wel goed
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:15:12 #80
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68245139
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef raaavi het volgende:
Ik zoek eigenlijk weer een zaklamp/laser

Had er 1 uit Thailand (was daar op vakantie)

had 6 LED's en 1 Laser in het midden
deze is helaas kapot.
maar vond wel reuze handig.

iemand heeft enige aanraders?
Hij staat *ergens* op DealExtreme. Maar weet zo snel even niet waar.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:15:57 #81
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68245162
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:49 schreef joepie91 het volgende:


Formuliertje invullen en klaar?

Nu worden er 2 bedragen gestort binnen 7 dagen, vanaf dan kan ik pas iets kopen volgens mij.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:16:34 #82
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68245185
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nu worden er 2 bedragen gestort binnen 7 dagen, vanaf dan kan ik pas iets kopen volgens mij.
Oh dat. Het bankrekening toevoegen. Ja, dat duurt wel ff
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68245325
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hier is inmiddels een laser ingenomen door de douane.
En wat gebeurt er nu?
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:32:09 #84
97745 Thorical
finding a way
pi_68245715
Stinoss schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:48
1Hier is inmiddels een laser ingenomen door de douane.

Da's niet zo mooi we zijn allemaal wel eens een beetje fout
pi_68245748
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:48 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Hier is inmiddels een laser ingenomen door de douane.
Damn... wat kostte de laser en wat doet de douane nu met jou?
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:37:30 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68245912
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:45 schreef djpdjpnl het volgende:

Zou ik wel even doen. Er is veel crap te koop en ik ben er zelf niet uit wanneer je nou een goede en wanneer je een slechte te pakken hebt. Die 35mw die ik van DX heb is perfect maar je hoort ook weer mensen die dezelfde bestellen en dat de straal in het donker al amper zichtbaar is. Geen idee wat je er aan kunt doen. Eventjes melden dat ie niet doet wat er gezegd wordt (overdrijf het desnoods) en hoop op een nieuwe.
Ik ga inderdaad gewoon een nieuwe eisen ja, 41 dollar is me net iets te veel om te negeren. Maar dan willen ze zeker dat ik deze weer opstuur is het niet?
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:56 schreef Lolque het volgende:

De Dilda?
Die moet je GOED focussen en hij fikt overal doorheen wat zwart is.
Ik gebruik trouwens wel 3.6v CR2's ipv de 'standaard' 3v
Geen idee wat een dilda is maar met de juiste focus doet het ding nog steeds amper wat. Heb dus kennelijk een fout exemplaar ontvangen. (Na 3 weken )
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:57 schreef henkjan90 het volgende:

Een niet nader te noemen persoon die ooit bij DX heeft gewerkt heeft mij het volgende verteld:

Bij DealExtreme leveren ze de rode 200mw heel willekeurig. Soms heb je een goede, soms een slechte. Dat is gewoon een keuze van DealExtreme om ze in te kopen bij een goede en een slechte fabrikant. Ik had er twee besteld bij Jack en die doen het allebei geweldig, je hoeft maar op de lucifer te richten en hij gaat aan.

Hetzelfde geldt voor de groene lasers. DealExtreme verkoopt veel groene lasers met een laag vermogen met een opdruk van een hoger vermogen. Jack kon mij ook 50mw lasers leveren met een 100mw label...

Zo heb ik nog wel meer dingen gehoord.

Conclusie; in China is alles nep, niets is wat het lijkt en je dus wordt genaaid waar je bij staat!

Het is dat Jack hiermee DealExtreme zwart maakt en klanten binnen haalt anders zou hij het ook niet zeggen.
Ik was er al bang voor ja. Nou ze zullen het zometeen wel gaan merken daar in China
En anders zijn ze een klant kwijt.

Bedankt voor jullie reacties
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:38:46 #87
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68245950
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:33 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Damn... wat kostte de laser en wat doet de douane nu met jou?
Was naar een vriend gestuurd. Kwam van Jack. Laser is ingenomen. Hij kreeg een brief thuis van de Douane. Alle gegevens moesten doorgespeeld worden en dan zit de kans erin dat de zaak geseponeerd wordt. Anders gaat de zaak naar het Parket ofzo.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:41:35 #88
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68246044
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Was naar een vriend gestuurd. Kwam van Jack. Laser is ingenomen. Hij kreeg een brief thuis van de Douane. Alle gegevens moesten doorgespeeld worden en dan zit de kans erin dat de zaak geseponeerd wordt. Anders gaat de zaak naar het Parket ofzo.
Welke gegevens precies?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:47:56 #89
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68246313
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Welke gegevens precies?
Ik zal straks eens navragen welke gegevens dat precies moeten zijn.
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:52:45 #90
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68246579
Niemand ervaring met aanschaffen van polo's via Jack?
pi_68246664
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef Semmm het volgende:
[ link | afbeelding ]

Alle 3 de kleine klokjes werken ook gewoon goed
Wat een hondslelijk ding.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_68246724
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:37 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad gewoon een nieuwe eisen ja, 41 dollar is me net iets te veel om te negeren. Maar dan willen ze zeker dat ik deze weer opstuur is het niet?
[..]

Als het goed is moet je met een foto oid laten zien dat hij het niet doet. Gewoon je verhaal vertellen en dan komt het echt wel goed. Denk dat ik ongeveer de helft van de producten bij DX opnieuw moet laten komen omdat het niet naar behoren werkt (1 cent of 100 euro... ik ben een Nederlander en betaal niet voor iets wat het niet doet!). Nooit geherrie gehad om zo'n ticket.


[quote]Op dinsdag 21 april 2009 18:38 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Was naar een vriend gestuurd. Kwam van Jack. Laser is ingenomen. Hij kreeg een brief thuis van de Douane. Alle gegevens moesten doorgespeeld worden en dan zit de kans erin dat de zaak geseponeerd wordt. Anders gaat de zaak naar het Parket ofzo.
*voelt dat ie weer eens geluk heeft gehad
pi_68246745
quote:
Stappenteller, dacht eerst dat het een pedofielen meter was.
pi_68246750
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Ik zal straks eens navragen welke gegevens dat precies moeten zijn.
Om eerlijk te zijn ben ik wel heel erg benieuwd hoe dit af loopt.

Volgens mij kan de douane moeilijk hard maken dat jij dat besteld hebt. Stel jij besteld een horloge bij Jack en hij stuurt per ongeluk Nunchaku's... tevens zou ik iemand die ik niet zo lief vind flink kunnen naaien door hem 10 BB Guns cadeau te doen...

Om wat voor laser gaat het eigenlijk?

Houd ons op de hoogte!
  dinsdag 21 april 2009 @ 18:59:44 #96
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68246754
quote:
Je weet niet wat een pedometer is?
pi_68246779
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je weet niet wat een pedometer is?
Zolang de politie de teller niet ziet is het goed toch?
pi_68246818
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:55 schreef PIB het volgende:
Niemand ervaring met aanschaffen van polo's via Jack?
Ik heb een T-Shirt besteld voor een klasgenoot, maar deze is nog niet binnen. Zal wel in een van deze dagen binnen komen en dan kan ik wel vertellen hoe de kwaliteit is enzo.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:04:54 #99
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68246930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn ben ik wel heel erg benieuwd hoe dit af loopt.

Volgens mij kan de douane moeilijk hard maken dat jij dat besteld hebt. Stel jij besteld een horloge bij Jack en hij stuurt per ongeluk Nunchaku's... tevens zou ik iemand die ik niet zo lief vind flink kunnen naaien door hem 10 BB Guns cadeau te doen...

Om wat voor laser gaat het eigenlijk?

Houd ons op de hoogte!
Ik hou jullie op de hoogte. Het gaat om een groene laser.
pi_68247229
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef Semmm het volgende:
[ link | afbeelding ]

Alle 3 de kleine klokjes werken ook gewoon goed
En dan nu een officieel bandje kopen van 30 euro? want dat bandje ziet er niet uit
dat horloge wel

Ik heb me flashlight/laser gevonden : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
Is alleen uitverkocht
even kijken of Jack heb kan krijgen
pi_68247314
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef raaavi het volgende:

[..]

En dan nu een officieel bandje kopen van 30 euro? want dat bandje ziet er niet uit
dat horloge wel

Ik heb me flashlight/laser gevonden : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
Is alleen uitverkocht
even kijken of Jack heb kan krijgen
Ah, da's een mooi dingetje! Mocht Jack die kunnen regelen bestel ik er ook één!
pi_68247650
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Ah, da's een mooi dingetje! Mocht Jack die kunnen regelen bestel ik er ook één!
kheb hem net gemailt, dus ik laat het wel weten
pi_68247796
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...
pi_68248046
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
pi_68248054
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef PIB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...
Letterlijk gezien is dat ook niet zo vreemd!

Bij mij reageert hij eigenlijk altijd heel snel!
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
Reken op 7 dagen. Op z'n snelst misschien 3, als het lang duurt misschien wel 30.
pi_68248136
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
Mijne is op de 15de " Shipped via Air Mail", 21 april Hong Kong verlaten. Nog niet binnen.
pi_68248143
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
van jack of DX ?
DX is.. ..het snelst 5 dagen
max 2 weken.
pi_68248172
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef raaavi het volgende:

[..]

van jack of DX ?
DX is.. ..het snelst 5 dagen
max 2 weken.
DX.

Oke, dan zal ik hem volgende week wel ontvangen Merci
pi_68248311
Hoe zit dat eigenlijk met taobao... ik klik geregeld op wat linkjes, maar ik nooit afbeeldingen... meer mensen daar last van?

Er komen teveel leuke producten voorbij om er niet ook is te gaan neuzen.
pi_68248702
Jack
How much for a cheap Bluetooth keyboard?
pi_68248857
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef KrsOne het volgende:
Jack
How much for a cheap Bluetooth keyboard?
Gebruik nou gewoon msn/email... wordt dit topic niet nog meer vervuild.
pi_68249221
Waar slaat dit op op de pagina helemaal onderin op DP?
Daar staat dit:
The browser which is out of date and nonstandard has hindered the development of Web and should be withdrew from the market. To make you surfing more safe and comfortable, please use the updated and more secure browser.Your cooperation and support will contribute to a better future of online shopping.

Ik gebruik de laatste versies van IE en Firefox dus het slaat nergens op
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:12:18 #113
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68249519
Het is gewoon een algemene melding volgensmij, voor mensen die wel een vage browser gebruiken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:25:30 #114
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68250047
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef raaavi het volgende:

[..]

En dan nu een officieel bandje kopen van 30 euro? want dat bandje ziet er niet uit
dat horloge wel

Ik heb me flashlight/laser gevonden : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
Is alleen uitverkocht
even kijken of Jack heb kan krijgen
Betekent meestal dat ie uit productie is. Jack vertelde me dat hij vrijwel alles wat op Sold Out staat óók niet kan leveren. Maar misschien kan hij nog wel een ander modelletje voor je regelen
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef raaavi het volgende:

[..]

van jack of DX ?
DX is.. ..het snelst 5 dagen
max 2 weken.
Mijn stylussen duurden exact 3 weken (21 dagen) hoor.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef PedroN het volgende:
Waar slaat dit op op de pagina helemaal onderin op DP?
Daar staat dit:
The browser which is out of date and nonstandard has hindered the development of Web and should be withdrew from the market. To make you surfing more safe and comfortable, please use the updated and more secure browser.Your cooperation and support will contribute to a better future of online shopping.

Ik gebruik de laatste versies van IE en Firefox dus het slaat nergens op
Haha, dat staat er volgens mij sinds ik die bug heb gereport, dat de site één grote puinhoop is als je hem in Chrome opent. Nu willen ze volgens mij voorkomen dat mensen niet-standaard browsers gebruiken (waarom Internet Exploder daartussen staat is me dan ook een raadsel) en zetten ze zo'n melding neer. Moest hem wel 3 keer lezen voordat ik snapte wat er stond

EDIT: Die bug dat het er in Chrome niet uitziet, is overigens al opgelost. Had hem 2 dagen geleden doorgegeven, dus snel genoeg
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68250564
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef Semmm het volgende:

[..]

Taobao via Jack

Ik zit ook al een tijdje te denken aan deze lacoste polos http://item.taobao.com/au(...)a09d1933.jhtml?pm1=1
Jack kan ze voor ongeveer 10-11 dollar verkopen maar als er nou meer mensen geintereseerd zijn kan hij er misschien veel inkopen zodat ze goedkoper zijn
dikke nep ja!
x
pi_68250749
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:39 schreef richbitch het volgende:

[..]

dikke nep ja!
Dat logo ziet er inderdaad erg rot uit
pi_68251223
Mijn webcam van DX is binnen, even kijken of ik hem aan de praat krijg onder ubuntu.
pi_68251564
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Hier geïnteresseerde!
1, hooguit 2, als je aantallen moet weten...
Hier nog een geïnteresseerde! Ik zou er wel drie willen voor een mooi prijsje! Laat maar weten wat jack je terug maitl!
pi_68252477
Ook Jack maar ff gemaild over 3 paar schoenen
pi_68252531
quote:
1 op 3 dat ze worden ingenomen bij de douane.
pi_68252552
Weet iemand hoe het kan dat ik bij DP mijn adres niet kan veranderen? Ik heb zojuist besteld maar krijg de melding "The error occurs on your application of the address change of the order. It is probably because the order has already been shipped or your have already sent out the application!"
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:35:51 #122
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68252588
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Mijn webcam van DX is binnen, even kijken of ik hem aan de praat krijg onder ubuntu.
Laat het me even weten, als ie werkt koop ik hem misschien ook wel... Dat ding wat ik nu heb is echt verschrikkelijk De oudste Logitech quickcam die er ooit gemaakt is ofzo.
quote:
Je link is een beetje verrot
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68252610
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef raaavi het volgende:

[..]

1 op 3 dat ze worden ingenomen bij de douane.
Ik laat ze uiteraard per paar versturen. Al 3 jaar goeie ervaring mee vanuit Amerika, dus zal meevallen met de douane...
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:37:36 #124
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68252647
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef TheBright het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik bij DP mijn adres niet kan veranderen? Ik heb zojuist besteld maar krijg de melding "The error occurs on your application of the address change of the order. It is probably because the order has already been shipped or your have already sent out the application!"
Ik zou even aan Jack vragen of hij het nog kan veranderen. Het is niet toevallig al geshipt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68252666
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Laat het me even weten, als ie werkt koop ik hem misschien ook wel... Dat ding wat ik nu heb is echt verschrikkelijk De oudste Logitech quickcam die er ooit gemaakt is ofzo.
[..]

Je link is een beetje verrot
Aangepast
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:50:13 #127
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68253155
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef PIB het volgende:
dit is wel n mooi dingetje

http://item.taobao.com/au(...)3ba12.jhtml?cm_cat=0
Is het nou Levi's of Ralph Lauren?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68253222
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Is het nou Levi's of Ralph Lauren?
RL staat in de titel.
pi_68253310
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Is het nou Levi's of Ralph Lauren?
Ik denk dat Levi's de nick of de naam van de aanbieder/winkel is...
pi_68253340
Kijken of Jack dit voor me kan regelen
http://pic.yupoo.com/lengyuhan88/966757283825/vnnyw1s1.jpg
pi_68253419
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef raaavi het volgende:
Kijken of Jack dit voor me kan regelen
http://pic.yupoo.com/lengyuhan88/966757283825/vnnyw1s1.jpg

Vraag hem wel om even te checken of het echt een vrouwtje is
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:56:41 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68253429
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef raaavi het volgende:
Kijken of Jack dit voor me kan regelen
http://pic.yupoo.com/lengyuhan88/966757283825/vnnyw1s1.jpg
De chick bedoel je?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68253675
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef Skiet het volgende:

[..]

Vraag hem wel om even te checken of het echt een vrouwtje is
defineer 'checken' ik wil geen tweedehans
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

De chick bedoel je?
jea
pi_68253783
Zijn er al mensen die voetbalshirts binnen hebben? Ik heb gisteren 1 shirt besteld, maar nog niet betaald. Moet nog een linkje krijgen om te betalen ofzo.. maar jack is er niet
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:33:00 #135
201952 lezut
et rezut
pi_68254971
* lezut wacht op het eerste huilhuil-bericht dat iemands kleding is ingenomen door de douane.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:33:17 #136
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68254988
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef jongman het volgende:
Ook Jack maar ff gemaild over 3 paar schoenen
Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:49:39 #137
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68255689
quote:
Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ga weer even wat $2-spul bestellen in aparte orders, lekker veel pakketjes .

24 uur geleden besteld, en nu 3 al op packaging, ik moet zeggen, DX doet het weer redelijk snel .
Nu gaat het packagen alleen 1 week duren waarschijnlijk .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68256153
Altijd leuk zoveel kleine pakketjes!

Ik heb overigens nooit lang hoeven wachten bij status 'Packaging'.

Wat heb je allemaal besteld?
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:02:31 #139
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68256225
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515 - Die gekleurde bolletjes waar water in geabsorbeerd wordt enzo
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21537 - Van die in-ear oordopjes die op de nieuwe Apple in-ears lijken
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21946 ( ... mjah )
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 - Dat mini-Bluetooth dingetje
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68256317
Heeft iemand enig idee waar ik een setje extra earbuds kan kopen voor de bose in-ear earphones van Jack? Ze zijn namelijk geleverd met 1x maat s en 2x maat l. En ik heb ze nodig in maat m...
pi_68256331
Ik heb vorige week ook is wat voor het eerst wat besteld, ben wel benieuwd als t overkomt

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5115
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8566 (voor mijn lieve zusje...)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2009 23:05:26 ]
pi_68256347
Is DE met paypal te betalen?
pi_68256373
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is DE met paypal te betalen?
jup
pi_68256389
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515 <= Ook besteld voor moederdag
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21537 <= Laat even weten hoe ze bevallen!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21946 ...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 Maand of drie geleden 10,- voor betaald

Iemand trouwens ervaring met de thee bij Jacques? deze
Er staat bij m'n order 'If your order is not over 15$,click here to get a paid tracking number'. Als ik er op klik gebeurd er niks en zou ook niet weten waarom het zou moeten?


- Cock mint
- Enig idee hoe dit in de post gaat? sku.21749
- Nog mensen die gratis willen reizen met het ov? Investering van ¤38,-

[ Bericht 5% gewijzigd door djpdjpnl op 22-04-2009 01:23:36 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 06:57:32 #145
215011 Placenta
eating your placenta
pi_68259955
Animo hier voor de polo's (RL en Lacoste)! Zijn niet van echt te onderscheiden als ik het zo zie.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  woensdag 22 april 2009 @ 07:02:17 #146
215011 Placenta
eating your placenta
pi_68259977
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_68260178
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.
Ook via Jack geordered? Ik heb iemand op mijn studie die regelmatig all stars laat komen uit china en die zijn echt van super kwaliteit. Ik haal ze zelf sinds 3 jaar uit Amerika, meestal ebay werk tot nu toe altijd goeie ervaring mee.
pi_68260219
Heeft iemand ook last dat taobao.com het niet doet via firefox
pi_68260228
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand ook last dat taobao.com het niet doet via firefox
nee
pi_68260450
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand ook last dat taobao.com het niet doet via firefox
Ja!!! Ik zie alleen tekst en geen opmaak / afbeeldingen... heel hinderlijk.

In IE trouwens ook niet...
  woensdag 22 april 2009 @ 08:29:04 #151
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68260658
hoelang duurt het voordat Jack reageert? of wanneer zit hij op msn ?
  woensdag 22 april 2009 @ 08:52:30 #152
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68261063
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:29 schreef rac het volgende:
hoelang duurt het voordat Jack reageert? of wanneer zit hij op msn ?
Gmail 24 uur, ongeveer, en rond 5-6 uur komt hij op msn
  woensdag 22 april 2009 @ 10:51:21 #153
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_68264142
Ook ik heb de eerste 3 RB thuis!
YB
pi_68264743
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef djpdjpnl het volgende:
- Nog mensen die gratis willen reizen met het ov? Investering van ¤38,-
Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 11:11:34 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 11:15:58 #155
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68264917
Nee.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68265045
Deze reeks gaat echt te snel

Weet iemand toevallig of Jack of DX gps-apparaten verkoopt? Graag niet zo'n plugje voor aan je phone.
Einde bericht
  woensdag 22 april 2009 @ 11:30:39 #157
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68265409
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?
Jij wel, Wizzkid
pi_68265431
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Jij wel, Wizzkid
pi_68265454
me voetbalshirtje is verzonden
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_68265604
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
pi_68265890
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
.

Er is bij mij ook wat de 16e verzonden, ik hoop dat ik ze dan ook binnen heb...
  woensdag 22 april 2009 @ 11:51:18 #162
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68266110
Weet iemand hoe die shirtjes van taobao vallen?

Ik heb hier in Nederland normaal S, soms M. Komt dat redelijk overeen met de maten van TaoBao?
pi_68266389
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand hoe die shirtjes van taobao vallen?

Ik heb hier in Nederland normaal S, soms M. Komt dat redelijk overeen met de maten van TaoBao?
meestal staan er maten bij van het shirtje
dus gewoon een shirtje opmeten en kijken wat het beste erbij past
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 22 april 2009 @ 12:07:22 #164
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68266668
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:59 schreef gers het volgende:

[..]

meestal staan er maten bij van het shirtje
dus gewoon een shirtje opmeten en kijken wat het beste erbij past
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.

Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is ?

pi_68266784
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.

Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is ?

[ afbeelding ]
als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaal
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_68266874
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef gers het volgende:

[..]

als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaal
Klopt niets van. Jack was iets met omrekenen geloof ik. jack kan dat;)
pi_68266916
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.

Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is ?

[ afbeelding ]
Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...
  woensdag 22 april 2009 @ 12:22:39 #168
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68267152
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...
Hier wordt anders duidelijk maar 1 kant van het shirtje gemeten.

pi_68267897
Soms is het alleen in de breedte, andere keer is het de omtrek. Gewoon even beetje meten, die maten kloppen namelijk wel gewoon bij alle kleding die ik gezien heb. Gewoon getest met eigen kleding..
pi_68268259
ik heb maat XXL in Nederland (nee ik ben niet dik maar gewoon heel breed ) Zouden er in China XXL chinezen bestaan?
pi_68268314
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:04 schreef Sc0Peh het volgende:
ik heb maat XXL in Nederland (nee ik ben niet dik maar gewoon heel breed ) Zouden er in China XXL chinezen bestaan?
moet je er 2 kopen denkik.
en dan zelf 1 van maken
  woensdag 22 april 2009 @ 13:13:36 #172
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68268533
sjonge, wat gaan die topics snel :/
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68270146
Ik kreeg net stroom van die DX oortjes
Einde bericht
  FOK!fotograaf woensdag 22 april 2009 @ 14:33:27 #174
145146 Andyy
pi_68270934
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef PIB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...
dus hij reageert wel?
pi_68271051
quote:
Op woensdag 22 april 2009 07:38 schreef jongman het volgende:

[..]

Ook via Jack geordered? Ik heb iemand op mijn studie die regelmatig all stars laat komen uit china en die zijn echt van super kwaliteit. Ik haal ze zelf sinds 3 jaar uit Amerika, meestal ebay werk tot nu toe altijd goeie ervaring mee.
offtopic: doe je dat via een vaste ebay-verkoper? Heb ook weer een nieuw paar nodig..
pi_68272313
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:33 schreef Andyy het volgende:

[..]

dus hij reageert wel?
Haha. Ja, ik zag m'n fout later ook ja! Maar hij heeft wel gereageerd uiteindelijk
pi_68272554
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Negentien het volgende:
Ik kreeg net stroom van die DX oortjes
pi_68273034
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:36 schreef Greatmarked het volgende:

[..]

offtopic: doe je dat via een vaste ebay-verkoper? Heb ook weer een nieuw paar nodig..
Ja meestal bij deze Ebay store, goeie communicatie, goeie feedback en juiste prijzen! De verzendkosten zijn wel redelijk hoog $28, meestal is een paar schoenen dezelfde prijs! Je kan een combinatie zending laten doen, alleen kom je dan met je pakket boven de grens van ¤ 23. Daardoor moet je invoerrechten betalen. Uit amerika worden met name schoenen vaak onderschept. Mijn broertje draagt vaak niks sb en besteld deze regelmatig uit Amerika, 9 van de 10 paar die uit Amerika komt moet hij invoerrechten over betalen.

Conclusie, je kan beter per paar bestellen!
pi_68273812
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:36 schreef jongman het volgende:

[..]

Heel verhaal...

Hoe is de kwaliteit van die schoenen? Bij jou broertje zijn er al wel vaak schoenen onderschept, hoe zit dat bij jou? Heb anders ook eventueel wel interesse om even te bestellen via ebay! Hoe lang duurt t voordat t aankomt?
pi_68274238
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef PIB het volgende:

[..]

Hoe is de kwaliteit van die schoenen? Bij jou broertje zijn er al wel vaak schoenen onderschept, hoe zit dat bij jou? Heb anders ook eventueel wel interesse om even te bestellen via ebay! Hoe lang duurt t voordat t aankomt?
De kwaliteit is echt super! Het zijn ook zeker geen imitatie schoenen. Bij mij zijn de schoenen er tot nog toe niet uitgepikt bij de douane. Dit komt doordat de waarde die in het pakket zit beneden de 23¤ is, in tegenstelling tot mijn broertje. Deze waarde is altijd op het pakket aangegeven. Zorg er wel voor dat wanneer je schoenen besteld, je ze als "gift" laat verzenden. Dit is iets dat eigenlijk veel verkopers uit zichzelf al doen. In ieder geval de verkoper die ik heb aangegeven.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:12:23 #181
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68274243
Ik had een order bij DX geplaatst, daarvan heb ik het goedkope artikel ontvangen, het dure zat er niet bij ook geen kaartje, staat wel op shipped, als ik het ordernr invoer.
Hoe nu te handelen?
pi_68274490
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef THEFXR het volgende:
Ik had een order bij DX geplaatst, daarvan heb ik het goedkope artikel ontvangen, het dure zat er niet bij ook geen kaartje, staat wel op shipped, als ik het ordernr invoer.
Hoe nu te handelen?
Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.
pi_68274785
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.
Als je een artikel mist zit er meestal een kaartje bij met de SKU's van de missende artikelen.
kei lief.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:29:45 #184
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68274843
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325

Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_68275026
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Lolque het volgende:

[..]

Als je een artikel mist zit er meestal een kaartje bij met de SKU's van de missende artikelen.
Geen ervaring mee. Als zij zeggen dat het verzonden is dan moeten ze dat maar bewijzen. Ticket aanmaken en een nieuwe zichtbare claimen.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325

Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
pi_68275450
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Dat ging toch over TF/Micro SD kaartjes?
  woensdag 22 april 2009 @ 16:59:33 #187
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68275892
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Noem hem gewoon Jack, oke . Hij heet sowieso niet eens echt Jack, dus om zijn Amerikaanse naam dan ook nog eens te veranderen slaat nergens op .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68275934
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Noem hem gewoon Jack, oke . Hij heet sowieso niet eens echt Jack, dus om zijn Amerikaanse naam dan ook nog eens te veranderen slaat nergens op .
Hij heeft het niet over Jack !
pi_68276141
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef raaavi het volgende:

[..]

Hij heeft het niet over Jack !
Toch wel!
Maar zeg nou zelf, Jack of Jacques? Laten we een poll op de frontpage gooien.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef seventhseagulll het volgende:

[..]

Dat ging toch over TF/Micro SD kaartjes?
Wel? Meende dat het ook over R4 e.d. ging. Snorry als ik het fout heb.
pi_68276256
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:51 schreef YourBuddy het volgende:
Ook ik heb de eerste 3 RB thuis!
Welke had je besteld en hoe bevallen ze? Heb jij ook van die hele donkere glazen?
  woensdag 22 april 2009 @ 17:18:17 #191
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68276496
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Toch wel!
Maar zeg nou zelf, Jack of Jacques? Laten we een poll op de frontpage gooien.
[..]

Wel? Meende dat het ook over R4 e.d. ging. Snorry als ik het fout heb.
Jack, dat heeft Jack zelf gekozen, als hij Jacques wilde heten had hij zichzelf wel zo genoemd _! Daarnaast ben jij de enige die hem liever Jacques noemt .

Het ging trouwens over de DSTTi, hij had het niet over de R4i. De DSTTi wordt inderdaad pas na 1 mei geshipt, en de microSD's ook omdat die erg qua prijs zijn gestegen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68276730
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Toch wel!
Maar zeg nou zelf, Jack of Jacques? Laten we een poll op de frontpage gooien.
[..]
Ik stem voor Sjakie, illegale Sjakie
  woensdag 22 april 2009 @ 18:37:43 #193
126068 Metal666
HardRock Rules
pi_68278629
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325

Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
Ik zou dan de Acekard 2i nemen. Die is (net) goedkoper(er geworden) en heb goede ervaringen met de niet DSi versie (in tegenstelling tot r4's en dstt). Staat ook op shipped binnen 1-3 dgn nu! Ik heb er net 1 besteld om te testen!
Ja. Dus..
  woensdag 22 april 2009 @ 18:40:04 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68278703
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.
dat klopt, alleen het werkt niet via deze link
http://services.dealextre(...)tive.aspx?type=Short
gewoon ticket aanmaken?
pi_68279485
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat klopt, alleen het werkt niet via deze link
http://services.dealextre(...)tive.aspx?type=Short
gewoon ticket aanmaken?
Die link inderdaad. Ordernummer invoeren (combinatie van 8 cijfers en letters) en de captcha overtypen. Moet werken
pi_68279584
jack is al 2 dagen niet online gekomen:S?
pi_68279615
gisteravond was hij er hoor
pi_68279921
Hij heeft anders nogsteeds niet geantwoord op mijn mail Jacky, where are you?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_68280278
hij is op skype nu
  woensdag 22 april 2009 @ 19:34:09 #200
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_68280550
Bij mij heeft jack ook nog niet gereageerd

Iemand ervaring met rachel of die ander?
pi_68280900
Ik denk dat Jack het druk heeft met het schrijven van stukjes op zijn blog.
Echt lachen de stukjes van de klant "White Marie" en "Bannister Matthew". Dit zijn zogenaamd klanten in de UK maar het Engels lijkt nergens op. Het laatste stukje van Marie wordt ondertekend met de letter J.
Foutje Jack!
pi_68280923
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef rac het volgende:
Bij mij heeft jack ook nog niet gereageerd

Iemand ervaring met rachel of die ander?
Rachel ja, is prima voor het navragen van product informatie etc
Rachel weet soms meer over de producten dan Jack zelf
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_68281182
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef PedroN het volgende:
Ik denk dat Jack het druk heeft met het schrijven van stukjes op zijn blog.
Echt lachen de stukjes van de klant "White Marie" en "Bannister Matthew". Dit zijn zogenaamd klanten in de UK maar het Engels lijkt nergens op. Het laatste stukje van Marie wordt ondertekend met de letter J.
Foutje Jack!

Welke blog?
  woensdag 22 april 2009 @ 19:59:04 #204
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68281347
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
Lees: Flashcards?
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Negentien het volgende:
Ik kreeg net stroom van die DX oortjes
Shock-you-friend Electic Earbuds?
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325

Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.
Je kunt beter gewoon voor de DSTTi of de Acekard2i gaan, als je per se een voor de DSi wilt hebben, anders een gewone DSTT of Acekard2. Zijn ietsjes duurder (DSTT 7 dollar, Acekard 11 dollar) maar die worden nog wel ontwikkeld. Zelf raad ik de Acekard aan, die firmware is namelijk open-source en zal dus altijd in ontwikkeling blijven. Heeft ook iets betere prestaties dan de DSTT
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Dat ging volgens mij over microSD (TransFlash)-kaartjes en niet over flashcards... maar weet het niet zeker.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:53 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Welke blog?
Klik op "Blog" op de DP homepage
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68281378
Deze: DEZE
pi_68281708
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:00 schreef PedroN het volgende:
Deze: DEZE
quote:
Well, I ordered a pair of sunglasses Sku 940. But it came to be a little bit broken when it arrived this Tuesday. Maybe due to the long distance shipping. Anyway, I talked with the customer server. After uploading the picutre, the cs said the free replcement will be processed within 1-2 days. OK. I will wait. And if I am satisfied with the replacement, I suppose I will be the frequenter of DP. J
Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_68281766
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef deepart het volgende:

[..]


[..]

Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typen
100% Jack inderdaad!
pi_68281975
De rest ook, een chinees schrijft over het algemeen eerst een achternaam en dan de voornaam, Jack doet dat ook met White Marie en Bannister Matthew.
  woensdag 22 april 2009 @ 20:20:39 #209
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68282007
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef deepart het volgende:

[..]


[..]

Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typen
Noem een site die zijn recensies niet zelf schrijft

Maar inderdaad, dat had ie beter weg kunnen laten.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 22 april 2009 @ 20:39:05 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_68282611
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Die link inderdaad. Ordernummer invoeren (combinatie van 8 cijfers en letters) en de captcha overtypen. Moet werken
helaas, niet in firefox en in ie, wel pas als ik op verzenden druk, krijg ik een network error
pi_68282852
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.
Ik probeer het toch maar, de foto's op taobao leken zeer goed, mooi ingezoomd, juiste kwaliteit. Jack mailde mij dat de kwaliteit van deze schoenen sterk verschild en deze verkopers zeer goede feedback hebben. Ik wacht af! Als de 2 paar binnen zijn, zal ik ff fototjes schieten en kwaliteit checken. Jullie horen van me!
pi_68283588
3 pakketjes van DX binnen vandaag!

Retesnel allemaal, geordert op 12,14 en 15 april, vandaag alle drie binnen.

En verbazingwekkend genoeg was het snelste pakketje nog het grootste ook.
pi_68283674
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
3 pakketjes van DX binnen vandaag!

Retesnel allemaal, geordert op 12,14 en 15 april, vandaag alle drie binnen.

En verbazingwekkend genoeg was het snelste pakketje nog het grootste ook.
Klinkt het meest logisch, die valt het meeste op en raakt niet zo snel kwijt...
  woensdag 22 april 2009 @ 21:16:26 #214
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68283826
TVP!
Gaat zeer hard deze reeks.

Nog iets bijzonders gemist?
pi_68285145
quote:
Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Granaatappel het volgende:
TVP!
Gaat zeer hard deze reeks.

Nog iets bijzonders gemist?
Nope nix.. alleen hetzelfde gedoe van jack dit en dat, order ontvangen/besteld, tvpjes en laserlampje gedoe.
  woensdag 22 april 2009 @ 22:21:02 #216
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68286245
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef joepie91 het volgende:

NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.
Je kunt beter gewoon voor de DSTTi of de Acekard2i gaan, als je per se een voor de DSi wilt hebben, anders een gewone DSTT of Acekard2. Zijn ietsjes duurder (DSTT 7 dollar, Acekard 11 dollar) maar die worden nog wel ontwikkeld. Zelf raad ik de Acekard aan, die firmware is namelijk open-source en zal dus altijd in ontwikkeling blijven. Heeft ook iets betere prestaties dan de DSTT

nou dan ga ik die eens bekijken. bedankt voor de tip.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_68286264
DSTT kaartjes en hoesjes en dergelijke.

Nu zoek ik alleen nog goedkoop 2GB microSD kaartjes. Als iemand tips heeft waar ik die even goedkoop op de kop kan tikken dan hoor ik het graag
  woensdag 22 april 2009 @ 22:29:45 #218
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_68286620
quote:
Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef joepie91 het volgende:

NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.
Je kunt beter gewoon voor de DSTTi of de Acekard2i gaan, als je per se een voor de DSi wilt hebben, anders een gewone DSTT of Acekard2. Zijn ietsjes duurder (DSTT 7 dollar, Acekard 11 dollar) maar die worden nog wel ontwikkeld. Zelf raad ik de Acekard aan, die firmware is namelijk open-source en zal dus altijd in ontwikkeling blijven. Heeft ook iets betere prestaties dan de DSTT

bedoel je deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18728
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_68286670
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef Skiet het volgende:
DSTT kaartjes en hoesjes en dergelijke.

Nu zoek ik alleen nog goedkoop 2GB microSD kaartjes. Als iemand tips heeft waar ik die even goedkoop op de kop kan tikken dan hoor ik het graag
1GB - $4.30 / ¤3.40
2GB - $5.22 / ¤4.13
4GB - $9.33 / ¤7,39
8GB - $16.90 / ¤13.38
  woensdag 22 april 2009 @ 22:31:14 #220
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_68286687
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef Asgard het volgende:

[..]

Welke had je besteld en hoe bevallen ze? Heb jij ook van die hele donkere glazen?
Ik ga morgen wel wat foto's maken en een kleine review erbij zetten.
YB
  woensdag 22 april 2009 @ 22:32:55 #221
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68286781
na 2 weken is mijn bestelling eindelijk veranderd
van Waiting for supplier, naar Packaging! de snelheid is niet te geleuven!
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  woensdag 22 april 2009 @ 23:07:39 #222
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68288208
Ik hoop morgen mijn wifi antenne binnen te krijgen die vorige week vrijdag verzonden is
pi_68288367
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop morgen mijn wifi antenne binnen te krijgen die vorige week vrijdag verzonden is

Welke heb je gekocht? Welk SKU? Laat je even weten als je hem hebt hoe hij is? Ik wil er ook 1 aanschaffen namelijk. Wat is het bereik en dergelijke wil ik wel weten.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:14:33 #224
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68288475
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Welke heb je gekocht? Welk SKU? Laat je even weten als je hem hebt hoe hij is? Ik wil er ook 1 aanschaffen namelijk. Wat is het bereik en dergelijke wil ik wel weten.
Een vriend van mij heeft er 1, en daarmij heeft hij een netwerk van 1.1KM ver opgevangen
Ik heb straks een andere (wel vergelijkbaar qua specs)
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20158
  woensdag 22 april 2009 @ 23:23:10 #225
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68288795
Jack besteld tien van deze horloges
pi_68289149
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Jack besteld tien van deze horloges
Krijg je bijna geld bij joh! 0.01 Chinese yuan = 0.00112527667 Euros
Mare... al kreeg ik er geld bij hoef ik 'm nog niet
  donderdag 23 april 2009 @ 01:34:13 #227
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68291907
omg
nieuwe topic en bij 10 al
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 23 april 2009 @ 07:53:33 #228
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68293066
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Krijg je bijna geld bij joh! 0.01 Chinese yuan = 0.00112527667 Euros
Mare... al kreeg ik er geld bij hoef ik 'm nog niet
Verzendkosten is 115... de truc van de dag
pi_68293097
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Jack besteld tien van deze horloges
Voor welke prijs? Als je ze binnen hebt, kun je dan even kwaliteit melden en of deze echt lijkt?
  donderdag 23 april 2009 @ 07:58:27 #230
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68293119
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:56 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

Voor welke prijs? Als je ze binnen hebt, kun je dan even kwaliteit melden en of deze echt lijkt?
Prijs weet ik nog niet, zal wel een reviewtje schrijven als ik hem heb

(Hoop wel voor 7 Mei... dan heb ik gala )
pi_68293653
M'n 10 piggy's zijn niet meer Pending dus zullen eerdaags wel verstuurd worden.
Zal ik een 50 mw laser bestellen of krijg je dan problemen met de douane?
pi_68293688
tvpeetje
pi_68293957
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef sven93 het volgende:
M'n 10 piggy's zijn niet meer Pending dus zullen eerdaags wel verstuurd worden.
Zal ik een 50 mw laser bestellen of krijg je dan problemen met de douane?
Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoord

btw, hoe beschermen die "ray-bans" je ogen tegen de zon? Als ze niet beschermend zijn, waarom kopen mensen het dan?

[ Bericht 12% gewijzigd door Multivitamine op 23-04-2009 09:13:55 ]
De klaagbaak is een machine.
pi_68294230
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Jack besteld tien van deze horloges
Zier er erg stijlvol uit. Ik wil er ook 1 , is ongeveer 8 euro ofzo toch?
pi_68294505
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoord

btw, hoe beschermen die "ray-bans" je ogen tegen de zon? Als ze niet beschermend zijn, waarom kopen mensen het dan?
De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Jack besteld tien van deze horloges

Kan iemand misschien een foto plaatsen, op één of andere manier zie ik met geen enkele browser opmaak of afbeeldingen bij taobao...
pi_68294854
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!
[..]

Kan iemand misschien een foto plaatsen, op één of andere manier zie ik met geen enkele browser opmaak of afbeeldingen bij taobao...


Ik vind hem niet zo heel mooi eigenlijk. Hopen dat Jack nog andere horloges gaat verkopen.
pi_68294896
Onder de spoiler staan de foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68294913
Acekard 2i AK2i Multimedia SDHC TF Cart for DSi/NDSi/DS Lite

Waar kan je die nou het beste bestellen? Waren daar nou leveringsproblemen mee?
pi_68294938
Bedankt!

Ik vind hem ook wat kitscherig!
pi_68294990
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!
Dat is niet echt zo zeker hoor... ik heb het jack gevraagd en hij wou het mij niet garanderen.
Ik las ook dat ze die uv laag weg laten om kosten te besparen, denk je nou echt dat ze wat om je ogen geven, in China heb je namaak medicatie wat voor geen fuck werkt en waar mensen aan dood gaan.

Kzal hem zeker niet de hele zomer op het strand dragen in Spanje ofzo zijn me ogen te kostbaar voor.


Zelfs die van $150 blocken uv niet helemaal en dan zouden deze van waarschijnlijk $5 het wel doen ?
pi_68295034
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dat is niet echt zo zeker hoor... ik heb het jack gevraagd en hij wou het mij niet garanderen.
Ik las ook dat ze die uv laag weg laten om kosten te besparen, denk je nou echt dat ze wat om je ogen geven, in China heb je namaak medicatie wat voor geen fuck werkt en waar mensen aan dood gaan.

Kzal hem zeker niet de hele zomer op het strand dragen in Spanje ofzo zijn me ogen te kostbaar voor.
Vorige week wist hij het niet, gister zei hij van wel.

Maar het blijft China, daar heb je absoluut gelijk in.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:15:57 #242
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68296016
ik heb nog een jaren 80 Rayban Wayfarer waar Bausch en Lomb in de glazen is gegraveeerd.
toch zeker een verschil na langdurig dragen dat ik de 'original' BL fijner vind.
Toen ik m kocht voor 75 gulden lette je speciaal op de BL. btw, in 86: no internet en alleen bij de opticien
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 23 april 2009 @ 10:19:54 #243
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68296127
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:


btw, hoe beschermen die "ray-bans" je ogen tegen de zon? Als ze niet beschermend zijn, waarom kopen mensen het dan?
om s avonds te dragen
om in je haren te steken
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68297214
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef henkjan90 het volgende:
Bedankt!

Ik vind hem ook wat kitscherig!
Grappig dat er altijd mensen moeten klagen over een product van ongeveer een 10tje.
pi_68297310
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:52 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Grappig dat er altijd mensen moeten klagen over een product van ongeveer een 10tje.
Wat is dit dan voor een opmerking? Als iets goedkoop is hoeft het toch niet gelijk mooi te zijn?

  donderdag 23 april 2009 @ 11:15:52 #246
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68298007
heb bij Jack een wii guitar besteld (gegarandeerd goedkoper dan DX), hij had m 2 dagen geleden al, zie m anders niet op de site verschijnen. gisteren op msn gemist.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68298971
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef mcwops het volgende:
heb bij Jack een wii guitar besteld (gegarandeerd goedkoper dan DX), hij had m 2 dagen geleden al, zie m anders niet op de site verschijnen. gisteren op msn gemist.
Je mail knopje doet het niet meer? Dealperfectcs01@gmail.com
pi_68299609
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoord

Ervaring?, zijn echt vet die lasers .
  donderdag 23 april 2009 @ 12:25:02 #249
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68300114
Waar ga je de laser voor gebruiken?
pi_68301420
Vraagje:

Als je iets besteld bij dealperfect, hebben jullie je ook geregistreerd op de site of enkel via paypal betaald (zonder dat je geregistreerd staat op de site).

Ik heb namelijk dat laatste gedaan, heb enkel een bevestiging van paypal gekrgen dat het geld verstuurd is, maar geen orderbevestiging van dealperfect.

2 dagen voorbij, heb ze inmiddels al gemailt, maar nog geen reactie gekregen.

Zijn dit normale gang van zaken bij dealperfect, of...?

Bedankt.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:12:02 #251
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68301533
[beter lezen]

Onzinnige reactie

[/beter lezen]
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68301541
Stuurt dealextreme nu altijd aangetekend op?
De pakjesman noemt mij al bij naam
Hey, nerds! Who's got two thumbs, speaks limited French, and hasn't cried once today? This moi.
pi_68301549
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef suno het volgende:
Vraagje:

Als je iets besteld bij dealperfect, hebben jullie je ook geregistreerd op de site of enkel via paypal betaald (zonder dat je geregistreerd staat op de site).

Ik heb namelijk dat laatste gedaan, heb enkel een bevestiging van paypal gekrgen dat het geld verstuurd is, maar geen orderbevestiging van dealperfect.

2 dagen voorbij, heb ze inmiddels al gemailt, maar nog geen reactie gekregen.

Zijn dit normale gang van zaken bij dealperfect, of...?

Bedankt.
Rachel is nu online op MSN, aan haar kan je het vragen: dealperfectcs02@live.cn
  donderdag 23 april 2009 @ 13:15:01 #254
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68301642
Ik kan me overigens nog als de dag van eergisteren herinneren dat ik dit topic geopend heb...
nu alweer post #254 van het topic...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:15:50 #255
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68301667
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef suno het volgende:
Vraagje:

Als je iets besteld bij dealperfect, hebben jullie je ook geregistreerd op de site of enkel via paypal betaald (zonder dat je geregistreerd staat op de site).

Ik heb namelijk dat laatste gedaan, heb enkel een bevestiging van paypal gekrgen dat het geld verstuurd is, maar geen orderbevestiging van dealperfect.

2 dagen voorbij, heb ze inmiddels al gemailt, maar nog geen reactie gekregen.

Zijn dit normale gang van zaken bij dealperfect, of...?

Bedankt.
maak eventjes een accountje aan met het email adress wat je ook voor je paypal gebruikt, moet werken!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:18:02 #256
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_68301740
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:15 schreef makkie88 het volgende:

[..]

maak eventjes een accountje aan met het email adress wat je ook voor je paypal gebruikt, moet werken!
Dat had ik dus ook geschreven in de inmiddels weer door mij leeggehaalde reactie. Zo werkt DX, maar werkt DP ook zo?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_68302374
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef suno het volgende:
Vraagje:

Als je iets besteld bij dealperfect, hebben jullie je ook geregistreerd op de site of enkel via paypal betaald (zonder dat je geregistreerd staat op de site).

Ik heb namelijk dat laatste gedaan, heb enkel een bevestiging van paypal gekrgen dat het geld verstuurd is, maar geen orderbevestiging van dealperfect.

2 dagen voorbij, heb ze inmiddels al gemailt, maar nog geen reactie gekregen.

Zijn dit normale gang van zaken bij dealperfect, of...?

Bedankt.
Ja dit is normaal.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:47:28 #258
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68302620
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:18 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook geschreven in de inmiddels weer door mij leeggehaalde reactie. Zo werkt DX, maar werkt DP ook zo?
ja
pi_68303549
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef Stinosss het volgende:
Waar ga je de laser voor gebruiken?
Nergens bijzonders voor, gewoon om mee te schijnen en ballonnen te laten knappen .
  FOK!fotograaf donderdag 23 april 2009 @ 14:23:32 #260
145146 Andyy
pi_68303774
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
Stuurt dealextreme nu altijd aangetekend op?
De pakjesman noemt mij al bij naam
alleen bij een waarde hoger dan 15 dollar
pi_68304078
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Dat_Drink_lk_Op het volgende:
De pakjesman noemt mij al bij naam
Mijn pakjesman heeft een hekel aan me geloof ik

Moest laatst wel lachen, iets uit Amerika gekocht, maar ze waren vergeten het huisnummer er bij te zetten
Komt die postbode zo ''Ja, tis dat je zoveel besteld en ik wist dat het wel voor jou zou zijn, anders had je het mooi niet zo snel ontvangen!''

En wie was dat ,een paar topics terug, die voor $1500 aan iPod oortjes kocht? Ben benieuwd of hij/zij nog een enorme boete voor invoeren heeft gekregen, en of hij nog de beloofde foto's van het pakket heeft gepost.
pi_68304492
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn pakjesman heeft een hekel aan me geloof ik

Moest laatst wel lachen, iets uit Amerika gekocht, maar ze waren vergeten het huisnummer er bij te zetten
Komt die postbode zo ''Ja, tis dat je zoveel besteld en ik wist dat het wel voor jou zou zijn, anders had je het mooi niet zo snel ontvangen!''

En wie was dat ,een paar topics terug, die voor $1500 aan iPod oortjes kocht? Ben benieuwd of hij/zij nog een enorme boete voor invoeren heeft gekregen, en of hij nog de beloofde foto's van het pakket heeft gepost.
Wow, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
pi_68305141
Ik moet het iedere keer ophalen bij het TNT servicepunt omdat ik overdag werk. Vraagt dat mens of ik soms een handeltje heb (Het is meer voor mezelf en om wat vrienden af te zetten).
pi_68305334
Jack is/was ziek trouwens.
pi_68305409
Aan deze kan Jack niet meer komen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
  donderdag 23 april 2009 @ 15:24:25 #266
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68305827
quote:
Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef sven93 het volgende:
Zal ik een 50 mw laser bestellen of krijg je dan problemen met de douane?
Zou ik zeker niet doen.
Ik had ook een laser besteld op DX, een 100mW en die hebben ze uit deze container gepakt:



Van horen zeggen zaten er 20.000 enveloppen in en de mijne met laser is eruit gepakt! Dik de lul, brief van de douane binnen gehad en een dikke vette boete van ¤1000,-!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 15:30:12 #267
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68306060
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Zou ik zeker niet doen.
Ik had ook een laser besteld op DX, een 100mW en die hebben ze uit deze container gepakt:

[ afbeelding ]

Van horen zeggen zaten er 20.000 enveloppen in en de mijne met laser is eruit gepakt! Dik de lul, brief van de douane binnen gehad en een dikke vette boete van ¤1000,-!!!
ik geloof t niet, brief hier plaatsen Granaatappel
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68306389
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

alleen bij een waarde hoger dan 15 dollar

Sinds wanneer? Heb al meerdere keren $15+ besteld en gewoon in de brievenbus gekregen. Had eigenlijk dus kunnen claimen dat ie niet was aangekomen!
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

...

En wie was dat ,een paar topics terug, die voor $1500 aan iPod oortjes kocht? Ben benieuwd of hij/zij nog een enorme boete voor invoeren heeft gekregen, en of hij nog de beloofde foto's van het pakket heeft gepost.
Wtf... en die geloofde erin dat allemaal kwijt te raken?
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Zou ik zeker niet doen.
Ik had ook een laser besteld op DX, een 100mW en die hebben ze uit deze container gepakt:

[ afbeelding ]

Van horen zeggen zaten er 20.000 enveloppen in en de mijne met laser is eruit gepakt! Dik de lul, brief van de douane binnen gehad en een dikke vette boete van ¤1000,-!!!
1k voor één laser? Man... ben ik blij dat die van mij doorgekomen zijn!


Stuurt DP trouwens de brillen per briefpost of per pakketpost? Moet toch onderhand hier in de buurt zijn.
pi_68306579
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

1k voor één laser? Man... ben ik blij dat die van mij doorgekomen zijn!


Weet iemand trouwens waar ik mijn order bij jack kan tracken? Er zat wel een mailtje bij maar ik snap er niks van.
pi_68306675
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:43 schreef gabberklaas het volgende:

[..]



Weet iemand trouwens waar ik mijn order bij jack kan tracken? Er zat wel een mailtje bij maar ik snap er niks van.
Wat ? Mag ik ook even blij zijn dat ik niet m'n spaarrekening hoef te plunderen voor een boete waar ik zelf voor betaald heb?


Tracken kan volgens mij niet of heb je het via EMS/DHL verzonden? In dat geval kan ik je er niet mee verder helpen, ik doe alleen aan gratis verzending en die kende niet tracken (pas als je 'm hebt, loll).
pi_68306829
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Wat ? Mag ik ook even blij zijn dat ik niet m'n spaarrekening hoef te plunderen voor een boete waar ik zelf voor betaald heb?


Tracken kan volgens mij niet of heb je het via EMS/DHL verzonden? In dat geval kan ik je er niet mee verder helpen, ik doe alleen aan gratis verzending en die kende niet tracken (pas als je 'm hebt, loll).
Mjah ik heb een track nummer bij mijn order zitten dus dan kan ik hem ook wel ergens tracken toch?
pi_68306961
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Zou ik zeker niet doen.
Ik had ook een laser besteld op DX, een 100mW en die hebben ze uit deze container gepakt:

[ afbeelding ]

Van horen zeggen zaten er 20.000 enveloppen in en de mijne met laser is eruit gepakt! Dik de lul, brief van de douane binnen gehad en een dikke vette boete van ¤1000,-!!!
Onzin, zooi wordt via Airmail verzonden.... mooi niet dat er een 20voets container in een vliegtuig gaat...
pi_68307060
Dus ik moet hem bestellen?
pi_68307423
Ik ben persoonlijk heel benieuwd hoe dat wereldje in elkaar zit!

Lijkt me geweldig om zo een site te kunnen runnen. Ik baal er alleen van dat mijn Micro sd kaartje maar niet verzonden worden.....
pi_68307503
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef raaavi het volgende:
Aan deze kan Jack niet meer komen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000


Ook niet iets vergelijkbaars ofzo?
pi_68307579
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef sven93 het volgende:
Dus ik moet hem bestellen?
Blijft eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Dat hier 99% 'm zonder problemen heeft ontvangen zegt niet dat het bij jou ook zo is. Het mag officieel niet en je kunt gepakt worden. Weeg zelf maar af of je het wel of niet aan durft.
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef Xuerio het volgende:
Ik ben persoonlijk heel benieuwd hoe dat wereldje in elkaar zit!

Lijkt me geweldig om zo een site te kunnen runnen. Ik baal er alleen van dat mijn Micro sd kaartje maar niet verzonden worden.....
MicroSD wordt niet verzonden tot 1 mei i.v.m. de verhoogde tarieven. Meerdere keren in dit topic (en vorige deel) aangegeven. Zo'n site runnen lukt alleen in China (of via dropshipping, maar dan ben je sowieso niet de goedkoopste).
  donderdag 23 april 2009 @ 17:44:56 #277
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68310282
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef sven93 het volgende:
Dus ik moet hem bestellen?
Voor welke laser ga je? De 200mw is mij zoals elders in dit topic aangegeven slecht bevallen. Tot op heden reageert DX ook niet op de klacht.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_68310317
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

Voor welke laser ga je? De 200mw is mij zoals elders in dit topic aangegeven slecht bevallen. Tot op heden reageert DX ook niet op de klacht.
Die 200 moet je gewoon via Jack halen. Als hij ons naait met producten dan is ie z'n grootste klantenbron kwijt dus dat zal ie niet snel doen.
  donderdag 23 april 2009 @ 18:06:25 #279
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_68310807
Eeuhm. Ik wil een 4GB MP4 speler kopen, het liefst donkergrijs. Met goede oordopjes.

Welke raden jullie mij aan?
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
pi_68311119
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Eeuhm. Ik wil een 4GB MP4 speler kopen, het liefst donkergrijs. Met goede oordopjes.

Welke raden jullie mij aan?
1 uit china? anders maak je maar een nieuw topic
pi_68311162
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:09 schreef henkjan90 het volgende:

[..]



Ook niet iets vergelijkbaars ofzo?
voordat ik daar een reactie op heb..geen idee
  FOK!fotograaf donderdag 23 april 2009 @ 18:26:41 #282
145146 Andyy
pi_68311400
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Eeuhm. Ik wil een 4GB MP4 speler kopen, het liefst donkergrijs. Met goede oordopjes.

Welke raden jullie mij aan?
die ene
  donderdag 23 april 2009 @ 18:36:58 #283
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68311672
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Eeuhm. Ik wil een 4GB MP4 speler kopen, het liefst donkergrijs. Met goede oordopjes.

Welke raden jullie mij aan?
Sorry hoor, maar wat is dat nou voor een kutvraag? Kom zelf ook met iets.
pi_68311699
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef Andyy het volgende:

[..]

die ene


Ga voor een Zen stone!
Einde bericht
pi_68311782
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat is dat nou voor een kutvraag? Kom zelf ook met iets.
Het had kunnen zijn dat hier massaal mp3 spelers gekocht werden. Dan had deze vraag wel gekund. Mare.. THE_WAARHEID, doet eens moeite voor je besparing!
pi_68311839
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

Rachel is nu online op MSN, aan haar kan je het vragen: dealperfectcs02@live.cn
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:15 schreef makkie88 het volgende:

[..]

maak eventjes een accountje aan met het email adress wat je ook voor je paypal gebruikt, moet werken!
Bedankt, ik haar een mailtje gestuurd, heeft ze snel op gereageerd.

Account aangemaakt op dp, producten waren helaas niet op voorraad, effe wachten dus.
pi_68311881
Heb deze gisteren binnen gekregen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13480

Werkt niet met mijn type gsm...
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft er 1, en daarmij heeft hij een netwerk van 1.1KM ver opgevangen
Ik heb straks een andere (wel vergelijkbaar qua specs)
http://dealextreme.com/details.dx/sku.20158
In de specs staat dat de bereik rond 500 meter is op papier, in werkelijkheid misschien maar 200 meter.

[ Bericht 10% gewijzigd door suno op 23-04-2009 18:51:11 ]
pi_68312121
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef suno het volgende:
Heb deze gisteren binnen gekregen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13480

Werkt niet met mijn type gsm...

Je hebt je SIM gesloopt in de veronderstelling dat het echt zou werken?
  donderdag 23 april 2009 @ 18:56:38 #289
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_68312232
Zojuist mijn eerste Nokia USB lader verkocht via marktplaats. Profit!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_68313152
Zit net even in m'n mailbox te kijken wanneer m'n zonnebril verstuurd is. Zie ik een mail staan van 19/04 oftewel vier dagen geleden. Dacht dat ie al eerder verstuurd was dus ik op DP kijken, staat daar 13/04. Is die mail te laat verstuurd (met de verzend info zoals welke koerier e.d.). Heb geen tracknr. dus kan het niet nachecken. Had 'm al verwacht hehe.
pi_68313346
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:56 schreef LasTeR het volgende:
Zojuist mijn eerste Nokia USB lader verkocht via marktplaats. Profit!
Wat is je marge?
pi_68313347
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef djpdjpnl het volgende:
Zit net even in m'n mailbox te kijken wanneer m'n zonnebril verstuurd is. Zie ik een mail staan van 19/04 oftewel vier dagen geleden. Dacht dat ie al eerder verstuurd was dus ik op DP kijken, staat daar 13/04. Is die mail te laat verstuurd (met de verzend info zoals welke koerier e.d.). Heb geen tracknr. dus kan het niet nachecken. Had 'm al verwacht hehe.
Waarschijnlijk is die mail van PayPal, ze zijn daar nogal traag met verwerkingen...
pi_68313429
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is die mail van PayPal, ze zijn daar nogal traag met verwerkingen...
Hope so..! Heeft iemand 'm al binnen die ook op de 13e verzonden is?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:11:37 #294
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68314870
quote:
Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

bedoel je deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18728
Ja die
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:06 schreef Hardrebel het volgende:
Ik moet het iedere keer ophalen bij het TNT servicepunt omdat ik overdag werk. Vraagt dat mens of ik soms een handeltje heb (Het is meer voor mezelf en om wat vrienden af te zetten).
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Eeuhm. Ik wil een 4GB MP4 speler kopen, het liefst donkergrijs. Met goede oordopjes.

Welke raden jullie mij aan?
Dan moet je dus sowieso de oordopjes apart kopen. Bij 99,99999% van de Chinese MP3-spelers zijn de bijgeleverde oordopjes kut. Die andere 0,00001% is dat ene spelertje waar ze per ongeluk een goed setje oordopjes bij hebben gedaan
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Je hebt je SIM gesloopt in de veronderstelling dat het echt zou werken?
Die kan je onder je SIM stoppen hé... daarvoor hoef je je SIM niet kapot te knippen
En uit wat ik heb gehoord, werken de meeste van die dingen ook nog.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_68314910
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:11 schreef joepie91 het volgende:


[..]

Die kan je onder je SIM stoppen hé... daarvoor hoef je je SIM niet kapot te knippen
En uit wat ik heb gehoord, werken de meeste van die dingen ook nog.
Baseerde dat op het geplaatste filmpje. Dacht dat het noodzakelijk was, vandaar.
pi_68315518
wanneer staat dat horloge op de site?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:36:35 #297
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68315777
Hoe heet zo'n standaard USB kabeltje?
(dezelfde aansluiting als de Fiio Walkbox)
pi_68315855
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef drummerdude het volgende:
Hoe heet zo'n standaard USB kabeltje?
(dezelfde aansluiting als de Fiio Walkbox)
Mini usb?
  donderdag 23 april 2009 @ 20:45:01 #299
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68316072
Chinees vertaald niet

Of toch wel
pi_68316750
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef drummerdude het volgende:
Chinees vertaald niet

Of toch wel
Die hebben ze op DX toch ook?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')