TaoBao zoeken > Jack schoppen > Betalen > Donequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hoe bestel je dan kleding? Ik kan niets vinden op de site.
hij heeft het waarschijnlijk via www.taobao.comquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:21 schreef Thorical het volgende:
[..]
Hoe bestel je dan kleding? Ik kan niets vinden op de site.
Apart ding wel. Is er meer info over?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef PiRANiA het volgende:
Voor hoe veel kan ik deze phone in NL krijgen dan?
http://vl.am/vi
WTF is bento?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Mirjam het volgende:
jack, any chance you will sell bento boxes and accessoires?
always so expensive to get here
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Hij doet mij een beetje denken aan de Nokia Aeon concept phone van een paar jaar geleden. Faked in Chinaquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Apart ding wel. Is er meer info over?
alleen die doos of met eten erin.......quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Mirjam het volgende:
jack, any chance you will sell bento boxes and accessoires?
always so expensive to get here
lijkt veel op deze....quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:47 schreef PiRANiA het volgende:
Voor hoe veel kan ik deze phone in NL krijgen dan?
http://vl.am/vi
DX heeft dan ook uhm.. 100x zoveel meer medewerkers, of zou dat in ieder geval moeten hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 23:57 schreef Stinosss het volgende:
[..]
DX is ook uhm..100x groter dan DP, misschien dat dat ermee te maken heeft. Desalniettemin wel raar dat die stock-statussen van DX vrijwel nooit kloppen.
Dat is raar, ik stuurde een mailtje en een paar uur later had ik antwoord, en op MSN reageert hij meteen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:10 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Alsof Dp zo fantastisch is... heb nu al 3x gehad dat jack niet mijn mails antwoord.
Hij zal het best druk hebben maar goed dan haal ik het wel ergens anders.
alleen de doos natuurlijk, duhquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:26 schreef foxbow het volgende:
[..]
alleen die doos of met eten erin.......![]()
Ik zat zo een beetje naar broeken te kijken, maar ik zie bij heel veel broeken maar 1 maat staan.
bv hier : http://item.taobao.com/au(...)651401a1b7442e.jhtml
Als ik in de winkel een broek koop staan er altijd 2 getallen ,bij mij rond de "34-36".
weet iemand hoe dat zit met die broeken met maar 1 maat?
Jack is rond 18.00 onze tijd bijna altijd wel te bereiken via MSN, emailtjes reageert hij ook snel op (dealperfectcs01@live.cn). Hij kijkt natuurlijk het topic wel na, maar zo kan je ook meteen op andere vragen antwoorden krijgen, mocht je die hebben.quote:
ok, goeie tip, thanksquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jack is rond 18.00 onze tijd bijna altijd wel te bereiken via MSN, emailtjes reageert hij ook snel op (dealperfectcs01@live.cn). Hij kijkt natuurlijk het topic wel na, maar zo kan je ook meteen op andere vragen antwoorden krijgen, mocht je die hebben.
En waar kan je die tint bij gepolariseerde precies kiezen? Ik ging net bestellen maar kreeg nergens de keuze...quote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Je kan zelf de tint kiezen, de gespiegelde zijn sterk getint, de gepolariseerde zijn er in sterk getint en licht getint.
USD. Paypal. CC weet i kniet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:01 schreef feelsgoodman het volgende:
In welke currency staan de items in webshop van Jack? HKD? +Accepteert hij Paypal of alleen CC?
USD en hij accepteert ook Paypal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:01 schreef feelsgoodman het volgende:
In welke currency staan de items in webshop van Jack? HKD? +Accepteert hij Paypal of alleen CC?
Oh op Taobao staan ze in Yuan. Moet je gewoon omrekenen met Google.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:05 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik heb het over taobao.com trouwens. Die prijzen staan volgens mij niet in USD, als dat wel het geval is zijn ze absurt hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |