Rachel ja, is prima voor het navragen van product informatie etcquote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef rac het volgende:
Bij mij heeft jack ook nog niet gereageerd![]()
Iemand ervaring met rachel of die ander?
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:44 schreef PedroN het volgende:
Ik denk dat Jack het druk heeft met het schrijven van stukjes op zijn blog.
Echt lachen de stukjes van de klant "White Marie" en "Bannister Matthew". Dit zijn zogenaamd klanten in de UK maar het Engels lijkt nergens op. Het laatste stukje van Marie wordt ondertekend met de letter J.
Foutje Jack!
Lees: Flashcards?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
Shock-you-friend Electic Earbuds?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Negentien het volgende:
Ik kreeg net stroom van die DX oortjes
NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325
Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
Dat ging volgens mij over microSD (TransFlash)-kaartjes en niet over flashcards... maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Klik op "Blog" op de DP homepagequote:
quote:
Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typenquote:Well, I ordered a pair of sunglasses Sku 940. But it came to be a little bit broken when it arrived this Tuesday. Maybe due to the long distance shipping. Anyway, I talked with the customer server. After uploading the picutre, the cs said the free replcement will be processed within 1-2 days. OK. I will wait. And if I am satisfied with the replacement, I suppose I will be the frequenter of DP. J
100% Jack inderdaad!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typen![]()
Noem een site die zijn recensies niet zelf schrijftquote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Dat is Jack zelf gewoon, dat zie je aan zijn manier van typen![]()
helaas, niet in firefox en in ie, wel pas als ik op verzenden druk, krijg ik een network errorquote:Op woensdag 22 april 2009 19:05 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Die link inderdaad. Ordernummer invoeren (combinatie van 8 cijfers en letters) en de captcha overtypen. Moet werken
Ik probeer het toch maar, de foto's op taobao leken zeer goed, mooi ingezoomd, juiste kwaliteit. Jack mailde mij dat de kwaliteit van deze schoenen sterk verschild en deze verkopers zeer goede feedback hebben. Ik wacht af! Als de 2 paar binnen zijn, zal ik ff fototjes schieten en kwaliteit checken. Jullie horen van me!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.
Klinkt het meest logisch, die valt het meeste op en raakt niet zo snel kwijt...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef RacerDKB het volgende:
3 pakketjes van DX binnen vandaag!
Retesnel allemaal, geordert op 12,14 en 15 april, vandaag alle drie binnen.
En verbazingwekkend genoeg was het snelste pakketje nog het grootste ook.
Nope nix.. alleen hetzelfde gedoe van jack dit en dat, order ontvangen/besteld, tvpjes en laserlampje gedoe.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef Granaatappel het volgende:
TVP!
Gaat zeer hard deze reeks.
Nog iets bijzonders gemist?
nou dan ga ik die eens bekijken. bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef joepie91 het volgende:
NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.
Je kunt beter gewoon voor de DSTTi of de Acekard2i gaan, als je per se een voor de DSi wilt hebben, anders een gewone DSTT of Acekard2. Zijn ietsjes duurder (DSTT 7 dollar, Acekard 11 dollar) maar die worden nog wel ontwikkeld. Zelf raad ik de Acekard aan, die firmware is namelijk open-source en zal dus altijd in ontwikkeling blijven. Heeft ook iets betere prestaties dan de DSTT
bedoel je deze?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef joepie91 het volgende:
NIET kopen. Is gewoon de zoveelste kloon van de R4, zou ik gewoon bij uit de buurt blijven. Originele R4-cards worden al sinds begin 2008 niet meer gemaakt, en sommige klonen (zoals de N5) veroorzaken kortsluiting in je DS omdat de microSD-kaart over je chip heen schraapt ofzo. Ik heb ergens foto's gezien, maar ben ze even kwijt.
Je kunt beter gewoon voor de DSTTi of de Acekard2i gaan, als je per se een voor de DSi wilt hebben, anders een gewone DSTT of Acekard2. Zijn ietsjes duurder (DSTT 7 dollar, Acekard 11 dollar) maar die worden nog wel ontwikkeld. Zelf raad ik de Acekard aan, die firmware is namelijk open-source en zal dus altijd in ontwikkeling blijven. Heeft ook iets betere prestaties dan de DSTT
1GB - $4.30 / ¤3.40quote:Op woensdag 22 april 2009 22:21 schreef Skiet het volgende:
DSTT kaartjes en hoesjes en dergelijke.
Nu zoek ik alleen nog goedkoop 2GB microSD kaartjes. Als iemand tips heeft waar ik die even goedkoop op de kop kan tikken dan hoor ik het graag
Ik ga morgen wel wat foto's maken en een kleine review erbij zetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Welke had je besteld en hoe bevallen ze? Heb jij ook van die hele donkere glazen?
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoop morgen mijn wifi antenne binnen te krijgen die vorige week vrijdag verzonden is
Een vriend van mij heeft er 1, en daarmij heeft hij een netwerk van 1.1KM ver opgevangenquote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? Welk SKU? Laat je even weten als je hem hebt hoe hij is? Ik wil er ook 1 aanschaffen namelijk. Wat is het bereik en dergelijke wil ik wel weten.
Krijg je bijna geld bij joh!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Jack besteld tien van deze horloges![]()
Verzendkosten is 115... de truc van de dagquote:Op woensdag 22 april 2009 23:32 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Krijg je bijna geld bij joh!0.01 Chinese yuan = 0.00112527667 Euros
Mare... al kreeg ik er geld bij hoef ik 'm nog niet
Voor welke prijs? Als je ze binnen hebt, kun je dan even kwaliteit melden en of deze echt lijkt?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
Prijs weet ik nog niet, zal wel een reviewtje schrijven als ik hem hebquote:Op donderdag 23 april 2009 07:56 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Voor welke prijs? Als je ze binnen hebt, kun je dan even kwaliteit melden en of deze echt lijkt?
Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoordquote:Op donderdag 23 april 2009 08:43 schreef sven93 het volgende:
M'n 10 piggy's zijn niet meer Pending dus zullen eerdaags wel verstuurd worden.![]()
Zal ik een 50 mw laser bestellen of krijg je dan problemen met de douane?
Zier er erg stijlvol uit. Ik wil er ook 1 , is ongeveer 8 euro ofzo toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoord
btw, hoe beschermen die "ray-bans" je ogen tegen de zon? Als ze niet beschermend zijn, waarom kopen mensen het dan?![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:23 schreef drummerdude het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!
[..]
Kan iemand misschien een foto plaatsen, op één of andere manier zie ik met geen enkele browser opmaak of afbeeldingen bij taobao...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet echt zo zeker hoor... ik heb het jack gevraagd en hij wou het mij niet garanderen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
De Ray-Ban's hebben allemaal UV protection!
Vorige week wist hij het niet, gister zei hij van wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is niet echt zo zeker hoor... ik heb het jack gevraagd en hij wou het mij niet garanderen.
Ik las ook dat ze die uv laag weg laten om kosten te besparen, denk je nou echt dat ze wat om je ogen geven, in China heb je namaak medicatie wat voor geen fuck werkt en waar mensen aan dood gaan.
Kzal hem zeker niet de hele zomer op het strand dragen in Spanje ofzozijn me ogen te kostbaar voor.
om s avonds te dragenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:
btw, hoe beschermen die "ray-bans" je ogen tegen de zon? Als ze niet beschermend zijn, waarom kopen mensen het dan?![]()
Grappig dat er altijd mensen moeten klagen over een product van ongeveer een 10tje.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef henkjan90 het volgende:
Bedankt!
Ik vind hem ook wat kitscherig!
Wat is dit dan voor een opmerking?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:52 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Grappig dat er altijd mensen moeten klagen over een product van ongeveer een 10tje.
Je mail knopje doet het niet meer? Dealperfectcs01@gmail.comquote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef mcwops het volgende:
heb bij Jack een wii guitar besteld (gegarandeerd goedkoper dan DX), hij had m 2 dagen geleden al, zie m anders niet op de site verschijnen. gisteren op msn gemist.
Ervaring?, zijn echt vet die lasersquote:Op donderdag 23 april 2009 09:00 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Doe maar niet, als de douane het opmerkt wordt je vermoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |