Ah, da's een mooi dingetje! Mocht Jack die kunnen regelen bestel ik er ook één!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
En dan nu een officieel bandje kopen van 30 euro? want dat bandje ziet er niet uit
dat horloge wel
Ik heb me flashlight/laser gevonden : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
Is alleen uitverkocht
even kijken of Jack heb kan krijgen
kheb hem net gemailt, dus ik laat het wel wetenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ah, da's een mooi dingetje! Mocht Jack die kunnen regelen bestel ik er ook één!
Letterlijk gezien is dat ook niet zo vreemd!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef PIB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...![]()
Reken op 7 dagen. Op z'n snelst misschien 3, als het lang duurt misschien wel 30.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
Mijne is op de 15de " Shipped via Air Mail", 21 april Hong Kong verlaten. Nog niet binnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op de 16e is de status veranderd naar "Shipped via Air Mail". Hoelang duurt het gemiddeld voordat ik hem ontvang?
van jack of DX ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DX.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
van jack of DX ?
DX is.. ..het snelst 5 dagen
max 2 weken.
Gebruik nou gewoon msn/email... wordt dit topic niet nog meer vervuild.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:48 schreef KrsOne het volgende:
Jack
How much for a cheap Bluetooth keyboard?
Betekent meestal dat ie uit productie is. Jack vertelde me dat hij vrijwel alles wat op Sold Out staat óók niet kan leveren. Maar misschien kan hij nog wel een ander modelletje voor je regelenquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
En dan nu een officieel bandje kopen van 30 euro? want dat bandje ziet er niet uit
dat horloge wel
Ik heb me flashlight/laser gevonden : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1000
Is alleen uitverkocht
even kijken of Jack heb kan krijgen
Mijn stylussen duurden exact 3 weken (21 dagen) hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
van jack of DX ?
DX is.. ..het snelst 5 dagen
max 2 weken.
Haha, dat staat er volgens mij sinds ik die bug heb gereport, dat de site één grote puinhoop is als je hem in Chrome opent. Nu willen ze volgens mij voorkomen dat mensen niet-standaard browsers gebruiken (waarom Internet Exploder daartussen staat is me dan ook een raadsel) en zetten ze zo'n melding neer. Moest hem wel 3 keer lezen voordat ik snapte wat er stondquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef PedroN het volgende:
Waar slaat dit op op de pagina helemaal onderin op DP?
Daar staat dit:
The browser which is out of date and nonstandard has hindered the development of Web and should be withdrew from the market. To make you surfing more safe and comfortable, please use the updated and more secure browser.Your cooperation and support will contribute to a better future of online shopping.
Ik gebruik de laatste versies van IE en Firefox dus het slaat nergens op
dikke nep ja!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Taobao via Jack
Ik zit ook al een tijdje te denken aan deze lacoste polos http://item.taobao.com/au(...)a09d1933.jhtml?pm1=1
Jack kan ze voor ongeveer 10-11 dollar verkopen maar als er nou meer mensen geintereseerd zijn kan hij er misschien veel inkopen zodat ze goedkoper zijn
Hier nog een geïnteresseerde! Ik zou er wel drie willen voor een mooi prijsje! Laat maar weten wat jack je terug maitl!quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Hier geïnteresseerde!
1, hooguit 2, als je aantallen moet weten...
1 op 3 dat ze worden ingenomen bij de douane.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef jongman het volgende:
Ook Jack maar ff gemaild over [url= 3]http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-34be11dba277df74f4776074273e49b0.jhtml?cm_cat=50016853&pm2=3]3 paar schoenen[/url].
Laat het me even weten, als ie werkt koop ik hem misschien ook wel... Dat ding wat ik nu heb is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Mijn webcam van DX is binnen, even kijken of ik hem aan de praat krijg onder ubuntu.
Je link is een beetje verrotquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef jongman het volgende:
Ook Jack maar ff gemaild over [url= 3]http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-34be11dba277df74f4776074273e49b0.jhtml?cm_cat=50016853&pm2=3]3 paar schoenen[/url].
Ik laat ze uiteraard per paar versturen. Al 3 jaar goeie ervaring mee vanuit Amerika, dus zal meevallen met de douane...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
1 op 3 dat ze worden ingenomen bij de douane.
Ik zou even aan Jack vragen of hij het nog kan veranderen. Het is niet toevallig al geshipt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef TheBright het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik bij DP mijn adres niet kan veranderen? Ik heb zojuist besteld maar krijg de melding "The error occurs on your application of the address change of the order. It is probably because the order has already been shipped or your have already sent out the application!"
Aangepastquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Laat het me even weten, als ie werkt koop ik hem misschien ook wel... Dat ding wat ik nu heb is echt verschrikkelijkDe oudste Logitech quickcam die er ooit gemaakt is ofzo.
[..]
Je link is een beetje verrot
Is het nou Levi's of Ralph Lauren?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:43 schreef PIB het volgende:
dit is wel n mooi dingetje
http://item.taobao.com/au(...)3ba12.jhtml?cm_cat=0
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef raaavi het volgende:
Kijken of Jack dit voor me kan regelen![]()
http://pic.yupoo.com/lengyuhan88/966757283825/vnnyw1s1.jpg
De chick bedoel je?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:54 schreef raaavi het volgende:
Kijken of Jack dit voor me kan regelen![]()
http://pic.yupoo.com/lengyuhan88/966757283825/vnnyw1s1.jpg
defineer 'checken' ik wil geen tweedehansquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Vraag hem wel om even te checken of het echt een vrouwtje is
quote:
Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:33 schreef jongman het volgende:
Ook Jack maar ff gemaild over 3 paar schoenen
quote:Op maandag 20 april 2009 19:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ga weer even wat $2-spul bestellen in aparte orders, lekker veel pakketjes.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:02 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7515 <= Ook besteld voor moederdag
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21537 <= Laat even weten hoe ze bevallen!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21946 ...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11866 Maand of drie geleden 10,- voor betaald
Ook via Jack geordered? Ik heb iemand op mijn studie die regelmatig all stars laat komen uit china en die zijn echt van super kwaliteit. Ik haal ze zelf sinds 3 jaar uit Amerika, meestal ebay werk tot nu toe altijd goeie ervaring mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:33 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Schoenen zijn bagger. Ik heb ze ook. Slechte namaak.
neequote:Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand ook last dat taobao.com het niet doet via firefox
Ja!!! Ik zie alleen tekst en geen opmaak / afbeeldingen... heel hinderlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand ook last dat taobao.com het niet doet via firefox
Gmail 24 uur, ongeveer, en rond 5-6 uur komt hij op msnquote:Op woensdag 22 april 2009 08:29 schreef rac het volgende:
hoelang duurt het voordat Jack reageert? of wanneer zit hij op msn ?
Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:06 schreef djpdjpnl het volgende:
- Nog mensen die gratis willen reizen met het ov? Investering van ¤38,-
Jij wel, Wizzkidquote:Op woensdag 22 april 2009 11:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hiermee kan je dus je OV chipkaart opwaarderen?
.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:35 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me DX bestelling binnen van 13 April en 16 April verzonden. Wat leuke Nintendo DS accessoires
meestal staan er maten bij van het shirtjequote:Op woensdag 22 april 2009 11:51 schreef Stinosss het volgende:
Weet iemand hoe die shirtjes van taobao vallen?
Ik heb hier in Nederland normaal S, soms M. Komt dat redelijk overeen met de maten van TaoBao?
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:59 schreef gers het volgende:
[..]
meestal staan er maten bij van het shirtje
dus gewoon een shirtje opmeten en kijken wat het beste erbij past
als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaalquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.
Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is?
[ afbeelding ]
Klopt niets van. Jack was iets met omrekenen geloof ik. jack kan dat;)quote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef gers het volgende:
[..]
als ik naar de plaatjes kijk blijkbaar wel maar lijkt me niet normaal
Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een Nederlands Esprit shirtje, maatje s, is ongeveer 45cm breed.
Wat moet ik dan uit onderstaande tabel opmaken? Dat een S'je 90cm breed is?
[ afbeelding ]
Hier wordt anders duidelijk maar 1 kant van het shirtje gemeten.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Als je in plaats van de breedte de omtrek pakt klopt het precies he...
moet je er 2 kopen denkik.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:04 schreef Sc0Peh het volgende:
ik heb maat XXL in Nederland (nee ik ben niet dik maar gewoon heel breed) Zouden er in China XXL chinezen bestaan?
dus hij reageert wel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:26 schreef PIB het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beetje wordt genegeerd door Jack, he isn't responding to none of my mails...![]()
offtopic: doe je dat via een vaste ebay-verkoper? Heb ook weer een nieuw paar nodig..quote:Op woensdag 22 april 2009 07:38 schreef jongman het volgende:
[..]
Ook via Jack geordered? Ik heb iemand op mijn studie die regelmatig all stars laat komen uit china en die zijn echt van super kwaliteit. Ik haal ze zelf sinds 3 jaar uit Amerika, meestal ebay werk tot nu toe altijd goeie ervaring mee.
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:07 schreef Negentien het volgende:
Ik kreeg net stroom van die DX oortjes
Ja meestal bij deze Ebay store, goeie communicatie, goeie feedback en juiste prijzen! De verzendkosten zijn wel redelijk hoog $28, meestal is een paar schoenen dezelfde prijs! Je kan een combinatie zending laten doen, alleen kom je dan met je pakket boven de grens van ¤ 23. Daardoor moet je invoerrechten betalen. Uit amerika worden met name schoenen vaak onderschept. Mijn broertje draagt vaak niks sb en besteld deze regelmatig uit Amerika, 9 van de 10 paar die uit Amerika komt moet hij invoerrechten over betalen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:36 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
offtopic: doe je dat via een vaste ebay-verkoper? Heb ook weer een nieuw paar nodig..
Hoe is de kwaliteit van die schoenen? Bij jou broertje zijn er al wel vaak schoenen onderschept, hoe zit dat bij jou? Heb anders ook eventueel wel interesse om even te bestellen via ebay! Hoe lang duurt t voordat t aankomt?quote:
De kwaliteit is echt super! Het zijn ook zeker geen imitatie schoenen. Bij mij zijn de schoenen er tot nog toe niet uitgepikt bij de douane. Dit komt doordat de waarde die in het pakket zit beneden de 23¤ is, in tegenstelling tot mijn broertje. Deze waarde is altijd op het pakket aangegeven. Zorg er wel voor dat wanneer je schoenen besteld, je ze als "gift" laat verzenden. Dit is iets dat eigenlijk veel verkopers uit zichzelf al doen. In ieder geval de verkoper die ik heb aangegeven.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef PIB het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van die schoenen? Bij jou broertje zijn er al wel vaak schoenen onderschept, hoe zit dat bij jou? Heb anders ook eventueel wel interesse om even te bestellen via ebay! Hoe lang duurt t voordat t aankomt?
Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef THEFXR het volgende:
Ik had een order bij DX geplaatst, daarvan heb ik het goedkope artikel ontvangen, het dure zat er niet bij ook geen kaartje, staat wel op shipped, als ik het ordernr invoer.
Hoe nu te handelen?
Als je een artikel mist zit er meestal een kaartje bij met de SKU's van de missende artikelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.
Geen ervaring mee. Als zij zeggen dat het verzonden is dan moeten ze dat maar bewijzen.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als je een artikel mist zit er meestal een kaartje bij met de SKU's van de missende artikelen.
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325
Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
Dat ging toch over TF/Micro SD kaartjes?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Noem hem gewoon Jack, okequote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Tot 1 mei werden er volgens Jacques geen DS kaartjes verstuurd omdat de prijs niet goed zou zijn momenteel. Staat in het vorige topic (#60). Eventjes wachten dus.
Hij heeft het niet over Jackquote:Op woensdag 22 april 2009 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Noem hem gewoon Jack, oke. Hij heet sowieso niet eens echt Jack, dus om zijn Amerikaanse naam dan ook nog eens te veranderen slaat nergens op
.
Toch wel!quote:
Wel? Meende dat het ook over R4 e.d. ging. Snorry als ik het fout heb.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Dat ging toch over TF/Micro SD kaartjes?
Jack, dat heeft Jack zelf gekozen, als hij Jacques wilde heten had hij zichzelf wel zo genoemdquote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Toch wel!
Maar zeg nou zelf, Jack of Jacques? Laten we een poll op de frontpage gooien.
[..]
Wel? Meende dat het ook over R4 e.d. ging. Snorry als ik het fout heb.
Ik stem voor Sjakie, illegale Sjakiequote:Op woensdag 22 april 2009 17:06 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Toch wel!
Maar zeg nou zelf, Jack of Jacques? Laten we een poll op de frontpage gooien.
[..]
Ik zou dan de Acekard 2i nemen. Die is (net) goedkoper(er geworden) en heb goede ervaringen met de niet DSi versie (in tegenstelling tot r4's en dstt). Staat ook op shipped binnen 1-3 dgn nu! Ik heb er net 1 besteld om te testen!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef sweetlady-o het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22325
Heeft 1 van jullie deze al geprobeerd?
dat klopt, alleen het werkt niet via deze linkquote:Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Welk kaartje zat er niet bij? Gewoon een ticket aanmaken en zeggen dat het niet in de enveloppe zat. Enige manier om je recht te behalen he.
Die link inderdaad. Ordernummer invoeren (combinatie van 8 cijfers en letters) en de captcha overtypen. Moet werkenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat klopt, alleen het werkt niet via deze link
http://services.dealextre(...)tive.aspx?type=Short
gewoon ticket aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |