Keihard uitgeluldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Je bent keihard uitgeluld, misschien kan je het topic beter verlaten en het adviseren overlaten aan mensen die er wel iets van hebben begrepen.
Oeh jammer, want 1900x1200 zou ik niet erg vinden, want dan kan ik m'n laptop erop aansluiten, maar mijn PS3 moet er ook op werken. Voor de prijs laat je hem niet staan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:11 schreef Da_Wei het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde tv en bij mij doet de resolutie 1920x1080 het ook niet! Het ligt dus niet aan jou.
Ik gebruik ook een ati kaart. De resolutie 1920x1200 werkt echter wel, dit is misschien niet helemaal ideaal maar iig al een stuk beter!
Ik heb helaas geen dvd/xbox ofzo zodat ik kan uitproberen of hij van een dergelijk apparaat wel full hd aanneemt.
Je bent druk aan het googlen zie ik wel weer en nu wil je hier de expert uithangen, ik heb daarentegen gewoon algemene kennis en hoef niet snel op allerlei vage sites te kijken om hierover te kunnen praten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Sowieso zijn branduren van fabrikanten al niet te vergelijken. De ene legt de grens bij 25% lichtopbrengst, de ander bji 50%. Maar tv's met een lichtopbrengst van 500cd/m˛ kunnen natuurlijk relatief veel verder zakken dan tv's met een opbrengst van 250cd/m˛. Maar goed, Kwamkwammers is hier natuurlijk de echte expert, dus hij zal het wel beter weten
Wat lul je nou vent, ik heb het nooit over de TV uit de openingspost gehad.Je gaat nu het onderwerp verdraaien, Bart en ik hebben alleen jouw argumenten weerlegt (lees: keihard onderuit gehaald). Ik heb het nooit over die TV zelf gehad, goedkoop hoeft, ook bij TV's, niet perse slecht te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Keihard uitgeluld![]()
Door mensen die niets over die tv weten en hem niet in werking gezien hebben en daarnaast alleen op de prijs af gaan, hij is goedkoop dus hij MOET wel slecht zijn![]()
Hoe dom kun je zijn
Hieruit blijkt je onkunde maar weer. Full HD is allesbehalve bepalend voor de kwaliteit.quote:Waar vind je nu een LCD van 42 inch van 444 euro met Full HD?
Je mocht willen dat je mij keihard onderuit lult, dat is je natte droom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat lul je nou vent, ik heb het nooit over de TV uit de openingspost gehad.Je gaat nu het onderwerp verdraaien, Bart en ik hebben alleen jouw argumenten weerlegt (lees: keihard onderuit gehaald). Ik heb het nooit over die TV zelf gehad, goedkoop hoeft, ook bij TV's, niet perse slecht te zijn.
Jouw redenaties slaan echter nergens op:
[..]
Hieruit blijkt je onkunde maar weer. Full HD is allesbehalve bepalend voor de kwaliteit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:21 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je mij keihard onderuit lult, dat is je natte droom.
Algemeen bekend is dat LCD scherper is dan plasma
En dat LCD langer mee gaat kwa branduren welke definitie je ook hanteert.
Dat is een feit die jij niet kan weerleggen, je wilt het wel graag maar dat lukt je helaas niet![]()
Voorts heb ik echter nooit beweerd dat Full HD bepalend is voor de kwaliteit voor het toestel, zelfs geen enkele opmerking gemaakt die slechts zou doen vermoeden dat ik daar een directe link mee leg.
Jij bent onwaardig als gesprekspartner en lult je zelf steeds klem![]()
Je blijft maar blaten over hoe goed LCD is tov bijvoorbeeld Plasma technologie. Je onderbouwd echter niets, noch kom je met bronnen. Ik geef daarentegen aan waarom je ongelijk hebt, daar reageer je vervolgens niet op en wimpel je af met "het is algemeen bekend dat..". En dat noemt mij een onwaardige gesprekspartnerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:39 schreef HostiMeister het volgende:
Effe relativeren, een pauper koopt een full hd tv voor 444 euro. Gaat meteen spammen hoe geweldig de beeldkwaliteit is. Dan vraag ik mij af of de voorgenoemde pauper ooit een andere full hd tv heeft gezien, van voorgenoemde beelddiagonaal van een A-merk en of deze voorgenoemde geweldige beeldkwaliteit overeenkwam danwel ontsteeg. Met andere woorden, voelt de eerder genoemde pauper in dit verhaal de drang om zijn miskoop enigszins te verantwoorden of is deze pauper iemand die wat te winnen heeft bij het aanprijzen van rotzooi? Levensvragen, heren, levensvragen.
quote:zelfs geen enkele opmerking gemaakt die slechts zou doen vermoeden dat ik daar een directe link mee leg.
quote:Waar vind je nu een LCD van 42 inch van 444 euro met Full HD?
een wazig beeld is voor mijn gevoel al gelijk onrustig... (en ik heb, helaas, al een aantal keer achter wazige schermen/tv's gezeten)quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Klopt, het beeld van een plasma is vloeiender rustiger voor de ogen inderdaad. Elk voordeel heft zijn nadeel.
toevallig een Level tv?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
een wazig beeld is voor mijn gevoel al gelijk onrustig... (en ik heb, helaas, al een aantal keer achter wazige schermen/tv's gezeten)
Dat je een link daar tussen kan leggen, hoe dom ben je danquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Gast maak jezelf nou niet zo belachelijk. Hostimeister heeft het aardig goed samengevat:
[..]
Je blijft maar blaten over hoe goed LCD is tov bijvoorbeeld Plasma technologie. Je onderbouwd echter niets, noch kom je met bronnen. Ik geef daarentegen aan waarom je ongelijk hebt, daar reageer je vervolgens niet op en wimpel je af met "het is algemeen bekend dat..". En dat noemt mij een onwaardige gesprekspartner!
Wat je zegt is niet waar, punt. Je bent gewoon verneukt door een verkooppraatje en gaat nu huilen om je miskoop te verantwoorden, zie quote hierboven.
[..]
[..]
![]()
En leer eens Nederlands, kutkloon.
Ik heb hem allang gekocht! is een hele mooie prijs voor een LCD tv Full HD 107 cm.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef nein het volgende:
En tussen al dat gebekvecht door vraag ik me inmiddels af wat TS nu uiteindelijk gekozen heeft?
*meldt zich, de level tv ben ik vanaf gestapt, ik wacht even op mn vakantiegeld en ga dan waarschijnlijk voor een Samsung LE40A656 @ http://www.plasma-discoun(...)40a656-art-14118.htmquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:54 schreef nein het volgende:
En tussen al dat gebekvecht door vraag ik me inmiddels af wat TS nu uiteindelijk gekozen heeft?
IDD dat zijn mensen die er echt verstand van hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef dj_ko het volgende:
[..]
maar de reviews op tweakers zijn aardig goed voor deze tv.
dat dacht jequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
444 is gewoon een stunt waar de mediamarkt niets op verdient.
Welnee, je hebt toevallig net de verkeerde uit het schap gepakt! Het moet wel een goede tv zijn, vraag maar aan Kwamkwammersquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:08 schreef Apekoek het volgende:
Wat een achterlijk apparaat die Level tv, kwaliteit is het totaal niet, de behuizing van de tv begint al na 3 dagen uit elkaar te vallen, pakt de playstation 3 hdmi signaal niet, en gele kleuren lijken eerder paars. Ik denk dat ik dit ding nog liever in de fik zet dan dat ik het terug ga brengen.
Gast, ben je nou echt zo dom of is dat gewoon een hele slechte trolkloon?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
IDD dat zijn mensen die er echt verstand van hebben![]()
Sowieso kunnen mensen altijd de level kopen voor 444 euro, je kan hem eventueel gebruiken als opstapje naar een ander merk als je het niet zo vertrouwdt.
Over 3 jaar kun je hem nog steeds voor hetzelfde bedrag verkopen als waar je hem voor gekocht hebt.
die ms die ze geven is vaak ook gebakken lucht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
8.5ms ga je waarschijnlijk niet merken.
Dan zijn jouw cijfers ook gebakken lucht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Ze beloven wel meer maar de uitkomsten zijn meestal anders.
De wereldverbeteraarsquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
444 is gewoon een stunt waar de mediamarkt niets op verdient.
Laat me raden, vergeleken qua cijfers en in de showroom, waar je niet aan de knoppen mocht zitten om te calibreren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:45 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Het is geen relativeren gezien je hoogswaarschijnlijk de uitmuntende kwaliteit van deze tv nog niet hebt mogen aanschouwen.
Ik heb ze allen vergeleken en en de Level was even scherp als een philips LG of samsung.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |