Er is niets over deze TV of het merk "Level" te vinden. Dat, en het feit dat de hele 'handleiding' kennelijk uit 5 bladzijden bestaat, zegt al genoeg. Zoiets kopen is vragen om problemen, dat blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:22 schreef Mefistoteles het volgende:
Probeer anders wat reviews op internet te lezen...
Probeer ook reviews te vinden van het merk "Level"
De Xbox 360 doet toch geen 1080p? Voor deze toepassingen kun je net zo goed een 720p (hd-ready) televisie kopen, maar om op de toekomst voorbereid te zijn is het natuurlijk een goed ding.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Enchanter het volgende:
Ik plaats hem maar gewoon in dit topic.
Als we binnenkort ons nieuwe huis gaan betreden , dan moet er natuurlijk wel een nieuwe TV in![]()
Nu heb ik DEZE van Samsung op het oog , is dat een beetje een goeie ?
Hij zal worden gebruikt voor de volgende dingenGamen (XBOX 360 ) TV kijken (Digitaal van UPC) Films kijken via DVD (misschien in de toekomst Blu-ray)
graag jullie mening
Stuur anders gokuSFE 's een PM. Die heeft exact diezelfde tv. Met dat budget zou ik trouwens ook eens naar de Pioneer 5090 kijken.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Enchanter het volgende:
Als we binnenkort ons nieuwe huis gaan betreden , dan moet er natuurlijk wel een nieuwe TV in![]()
Hij zal worden gebruikt voor de volgende dingenGamen (XBOX 360 ) TV kijken (Digitaal van UPC) Films kijken via DVD (misschien in de toekomst Blu-ray)
graag jullie mening
Daar heb ik ook naar gekeken , maar las wel dat Pioneer stopt met de distributie van Plasma's.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:11 schreef PP. het volgende:
[..]
Stuur anders gokuSFE 's een PM. Die heeft exact diezelfde tv. Met dat budget zou ik trouwens ook eens naar de Pioneer 5090 kijken.
Tja, de panelen van Samsung zijn nogal glossy, waardoor je snel last hebt van reflecties door invallend licht. En in deze test (weliswaar van de 40 inch versie, maar ik neem aan dat die ook representatief is voor de 52 inch versie) komen toch wel wat minpuntjes aan het licht. Slecht geluid, slechte VGA ingang, de testers slaagden er niet in een PC signaal via HDMI in de native resolutie aan de praat te krijgen, en de dynamische contrastregeling (niet uitschakelbaar?) maakte zich af en toe storend bemerkbaar. Ook de beeldscherpte bij SD bronnen bleef een beetje achter (in tegenstelling tot de scherpte bij HD bronnen).quote:Op zondag 10 mei 2009 23:46 schreef Enchanter het volgende:
graag jullie mening
Ja en? Die dingen zijn nog wel te koop. De samsung waar je naar linkt word ook niet meer geproduceerd, so what?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar heb ik ook naar gekeken , maar las wel dat Pioneer stopt met de distributie van Plasma's.
Weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De Xbox 360 doet toch geen 1080p? Voor deze toepassingen kun je net zo goed een 720p (hd-ready) televisie kopen, maar om op de toekomst voorbereid te zijn is het natuurlijk een goed ding.
360 heeft een upscaling chip. De games worden meestal in 720p gerenderd maar door de upscaling ziet het er in full-hd ook gewoon goed uit. Het is in ieder geval niet zo dat je voor je 360 beter een hd-ready kan kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:08 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De Xbox 360 doet toch geen 1080p? Voor deze toepassingen kun je net zo goed een 720p (hd-ready) televisie kopen, maar om op de toekomst voorbereid te zijn is het natuurlijk een goed ding.
Ik heb dezelfde tv en bij mij doet de resolutie 1920x1080 het ook niet! Het ligt dus niet aan jou.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:36 schreef resque het volgende:
Ik heb zo'n LEVEL tv aangeschaft en ik krijg het niet werkende om 1920x1080 (full hd 1080p) vanuit mijn ati 4870 te krijgen... ik kan maar enkele resoluties instellen:
800x600
1024x768
1152x864
1280x960
dat is alles... de 720p resolutie geeft de tv niet weer... en de 1080p ook niet.. gewoon een zwart scherm...
heb al alle hertz uitgeprobeerd, alles poorten (hdmi 1,2 dvi output 1,2 etc etc...) heb er een dvi-->hdmi kabel tussen hangen...
als ik binnen 1 week niet dat 1080p aan de gang krijg ga ik ermee terug naar de mediamarkt...
iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Prisonbreaker het volgende:
Waarom lcd? Vergelijk deze tv bijvoorbeeld eens met een wat ouder type plasma van panasonic.
Weinig vertraging, betere zwartwaarde en soepeler gamen maar dat blijft een mening natuurlijk.
Als je een plasma hebt die sd redelijk weergeeft zou ik daarvoor gaan! Of je moet echt full hd willen...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:44 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
plasma sucks, LCD is altijd scherper
ja logisch,1920x1080 pixels op een lcd zijn uiteraard stukken scherper dan die 1920x1080 pixels van een plasma.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:44 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
plasma sucks, LCD is altijd scherper
Uiteraard, een plsma heeft branduren, zitten gassen in, het beeld is vager. Een LCD daarentegen heeft geen branduren, is totaal iets anders. Een LCD tv heeft standaard scherpere weergavequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef PP. het volgende:
[..]
ja logisch,1920x1080 pixels op een lcd zijn uiteraard stukken scherper dan die 1920x1080 pixels van een plasma.
Ow christ, een kenner.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Uiteraard, een plsma heeft branduren, zitten gassen in, het beeld is vager. Een LCD daarentegen heeft geen branduren, is totaal iets anders. Een LCD tv heeft standaard scherpere weergave
Vage nietzeggende reactiequote:
Maar een LCD heeft ook gewoon branduren hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Vage nietzeggende reactie![]()
Maar LCD is scherper en de kleuren van een plasma zijn intenser. Ook is een plasma vaak wat rustiger voor de ogen. Dat kun je ongeveer als richtlijn nemen.
Hahaha. Een expert.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Uiteraard, een plsma heeft branduren, zitten gassen in, het beeld is vager. Een LCD daarentegen heeft geen branduren, is totaal iets anders. Een LCD tv heeft standaard scherpere weergave
en scherm dat vager is en toch rustiger voor de ogen? dat strookt helemaal niet....quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Vage nietzeggende reactie![]()
Maar LCD is scherper en de kleuren van een plasma zijn intenser. Ook is een plasma vaak wat rustiger voor de ogen. Dat kun je ongeveer als richtlijn nemen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je bent vast blij met je el cheapo LCDtje, maar een plasma van 50 euro meer heeft 10x beter beeld.
Ja een gloeilamp ook, maar het is niet te vergelijken. Zou je een plasma 6 jaar lang dag en nacht aanzetten en een LCD tv ook zul je zien dat het beeld van het plasma in kwaliteit sterk achteruit gaat, bij de LCD tv blijft de kwaliteit vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar een LCD heeft ook gewoon branduren hoor
Juist, maar neem je de alleduurste plasma heb je nog steeds geen betere beeldkwaliteit, het is voor mensen een directe reactie op de op de prijs dat ze zoiets zeggen maar ze hebben de tv niet eens in werking gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:40 schreef mschol het volgende:
[..]een plasma van minimaal 250 euro meer heeft beter beeld... de el cheapo plasma's zijn kwalitatief net zo min (zo niet minder) als de LCD's
Klopt, het beeld van een plasma is vloeiender rustiger voor de ogen inderdaad. Elk voordeel heft zijn nadeel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
en scherm dat vager is en toch rustiger voor de ogen? dat strookt helemaal niet....
Jij hebt er echt verstand vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Kwamkwammers het volgende:
[..]
Ja een gloeilamp ook, maar het is niet te vergelijken. Zou je een plasma 6 jaar lang dag en nacht aanzetten en een LCD tv ook zul je zien dat het beeld van het plasma in kwaliteit sterk achteruit gaat, bij de LCD tv blijft de kwaliteit vrijwel gelijk.
In tegenstelling tot plasma, welke in tegenstelling tot wat dat genie boven je zegt juist aanzienlijk betere beeldkwaliteit geeft naarmate er meer branduren gemaakt zijn. Sowieso na de eerste paar honderd uur, inspelen heet dat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt er echt verstand van
Als jij een lcd-tv 6 jaar lang dag en nacht aanzet, is na drie jaar de lichtopbrengst van de ccfl's al dermate verminderd, dat je geen kut meer zal zien als je pr0n aan het kijken bent.
Het is algemeen bekend dat een plasma veel minder lang mee gaat dan een LCD tv. Je kan ontzettend veel sites vinden waarop je die informatie kan vinden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
In tegenstelling tot plasma, welke in tegenstelling tot wat dat genie boven je zegt juist aanzienlijk betere beeldkwaliteit geeft naarmate er meer branduren gemaakt zijn. Sowieso na de eerste paar honderd uur, inspelen heet dat.
Op FOK! om TV advies vragen![]()
gathering.tweakers.net
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |