abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 maart 2009 @ 16:27:41 #1
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_67328276


deel1: Zeist!
deel2: Zeist [ deel 2]

Statistieken:



Zeist, vroeger!:



Luchtfoto met broeder en zusterplein !





Het slot



KNVB zit ook in Zeist



Voetbal, o.a Jonathan

Geboren in Zeist:


Chris Zegers


Katja zat samen met dr zusje op school in Zeist ( ben naam school ff kwijt )



Hockeymeisje Eva de Goede, geboren in Zeist



Ursul de Geer, vaak voor gek gezet door Andre van Duin, ook uit Zeist

Uitgaan


Voor de jonkies is er palazzo
Voor de 21+ is er De koets



Eigenaar Jop van de Bus:


Een bossie rooie roozen !1!

Bert van Soest, voor alle leeftijden ( met groot rookgedeelte)

En natuurlijk de druppel voor de stoere hardrockers


de OP in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67334806
Haha alweer deel 3
Geweldige titel
pi_67383865
Zitten hier mensen die op de Schermerslaan wonen/hebben gewoond?
  donderdag 26 maart 2009 @ 07:14:31 #4
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_67418580
Ik niet!

Wat is het rustig hier!
Iemand nog wat mee gemaakt in de Super de Boer?
pi_67419840
De naam van de school van Katja en d'r zus is trouwens het Herman Jordan Lyceum.
pi_67718917
Wibbi Soerjadi en weerman Peter Timofeef wonen ook in Zeist.
pi_67727595
Hans Janmaat (partijleider Centrum Democraten) woonde ook in Zeist.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 18:29:48 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67871802
Oh was er een deel 3
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 18:30:16 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67871813
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier mensen die op de Schermerslaan wonen/hebben gewoond?
Bedoel je de zusterflat of gewoon die appartementen?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_67875172
Nee, de zusterflat.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 9 april 2009 @ 23:02:25 #11
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67880778
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef PDOA het volgende:
Nee, de zusterflat.
Ik ken wel mensen die er wonen, hoezo dan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:04:55 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_67883811
Zo.. ik kwam net terug (Geroflat, Vollenhove) van mn jamsessie.. staat een Marokkaanse meid heel hard te huilen en te kreunen.. dacht dat ze dronken was ofzo.. roept dr vriend op een gegeven moment dat ze gebeten is door een koehoge hond.... Die man had zn hond gewoon loslopen.. volgens mij zijn ze net naar het ziekenhuis ofzo.. echt ziek. Die hond liep ook gewoon los (weet welke het is)... met alle respect maar meteen afmaken dat beest!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_67939571
quote:
Op zondag 5 april 2009 01:12 schreef leukerdje het volgende:
Wibbi Soerjadi en weerman Peter Timofeef wonen ook in Zeist.
Die laatste zit hier zelfs in de gemeenteraad, voor Seyst.nu. Co Adriaanse heeft trouwens ook in Zeist gewoond.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 april 2009 @ 19:58:08 #14
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68434013
Bedrijfsleider skimt in eigen zaak
Zeist - Een 29-jarige bedrijfsleider van een winkel in Zeist is aangehouden op verdenking van skimmen in zijn eigen zaak. Met speciale apparatuur stal de man pincodes van klanten afgekeken en pinde hij geld van hun rekening. Twee andere mannen van 27 en 30 jaar uit de regio Utrecht zijn ook aangehouden voor deze vorm van fraude.


Welke winkel
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68434550
Goeie vraag. Voorzover ik weet hebben we hier toch geen vage belwinkels of zo.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:15:51 #16
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68455100
roflpantoffel xDl
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_68836187
Zijn er hier mensen die in de prinses margrietlaan wonen, de laatste flat.
Beide liften van die flat zijn al een week kapot en de woningbouw doet er niets aan.
Er wonen daar oude mensen op de vierde etage, er zal maar een geval van nood zijn,
moet de ambulancedienst al die trappen op en weer af!!!
Onproffesioneel en onverantwoordelijk van de Seyster Veste.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 11:44:56 #18
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68866447
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef leukerdje het volgende:
Zijn er hier mensen die in de prinses margrietlaan wonen, de laatste flat.
Beide liften van die flat zijn al een week kapot en de woningbouw doet er niets aan.
Er wonen daar oude mensen op de vierde etage, er zal maar een geval van nood zijn,
moet de ambulancedienst al die trappen op en weer af!!!
Onproffesioneel en onverantwoordelijk van de Seyster Veste.
Tip gewoon het AD en RTV Utrecht
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68867066
In het flat waar we nu wonen vliegen de schilmesjes je rakelings voorbij Kleine kinderen vinden het wel tof om te zien hoe vuilnis, tassen etc. naar beneden vallen, geloof ik

En even over die liften. Denk ook niet dat ze er iets aan gaan doen, want die flats worden gesloopt toch?
En Seyster Veste noemt zich een sociale woningbouwvereniging, maar reken er maar op dat deze vereniging alles, BEHALVE sociaal is. Dingen die gemaakt moeten worden worden gewoon niet gemaakt, en wanneer iemand buiten zijn schuld (omdat ze toevallig een zelfde achternaam hebben) gevaar gaat lopen, doen ze er alleen iets aan onder dreiging van de politie, wethouder en burgemeester (was in ons geval)

Stoppen ze je vervolgens op een plek waar zo mogelijk nog meer gevangenisstraf rondloopt, maar hoe jij je dan verder moet redden is niet hun pakje aan. (Let wel, Seyster Veste maakte een levensbedreigende fout)

Je bent als huurder alleen een klant wanneer je nog niet getekend hebt daar. Het is dat wij het geld niet hebben om een goed huis te kopen zonder teveel geld kwijt te zijn aan onderhoud en dus moeten huren, maar kopen is echt een aanrader, want ook in de woningen van de Seyster Veste moet je gewoon alles zelf doen...officieel dan niet, maar de praktijk vertelde mij anders.

Met een woningbouwvereniging in Groningen heb ik dan weer toffe ervaringen gehad en hoefde je maar één belletje te plegen en binnen een week was je probleem verholpen.

In de puntentelling komt de Seyster Veste niet eens aan een -1

Woon je via de Seyster Veste eenmaal in de woning, is alles afgelopen qua service.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 12:13:57 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68867089
Paddy woont @ vollenhove?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_68867137
We woonDEN in Vollenhove, nu in Nijenheim.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 12:17:31 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68867166
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:16 schreef Ferdo het volgende:
We woonDEN in Vollenhove, nu in Nijenheim.
Dat is nog wel ok toch?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 10 mei 2009 @ 12:18:10 #23
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_68867181
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:12 schreef paddy het volgende:
In het flat waar we nu wonen vliegen de schilmesjes je rakelings voorbij Kleine kinderen vinden het wel tof om te zien hoe vuilnis, tassen etc. naar beneden vallen, geloof ik

En even over die liften. Denk ook niet dat ze er iets aan gaan doen, want die flats worden gesloopt toch?
En Seyster Veste noemt zich een sociale woningbouwvereniging, maar reken er maar op dat deze vereniging alles, BEHALVE sociaal is. Dingen die gemaakt moeten worden worden gewoon niet gemaakt, en wanneer iemand buiten zijn schuld (omdat ze toevallig een zelfde achternaam hebben) gevaar gaat lopen, doen ze er alleen iets aan onder dreiging van de politie, wethouder en burgemeester (was in ons geval)

Stoppen ze je vervolgens op een plek waar zo mogelijk nog meer gevangenisstraf rondloopt, maar hoe jij je dan verder moet redden is niet hun pakje aan. (Let wel, Seyster Veste maakte een levensbedreigende fout)

Je bent als huurder alleen een klant wanneer je nog niet getekend hebt daar. Het is dat wij het geld niet hebben om een goed huis te kopen zonder teveel geld kwijt te zijn aan onderhoud en dus moeten huren, maar kopen is echt een aanrader, want ook in de woningen van de Seyster Veste moet je gewoon alles zelf doen...officieel dan niet, maar de praktijk vertelde mij anders.

Met een woningbouwvereniging in Groningen heb ik dan weer toffe ervaringen gehad en hoefde je maar één belletje te plegen en binnen een week was je probleem verholpen.

In de puntentelling komt de Seyster Veste niet eens aan een -1

Woon je via de Seyster Veste eenmaal in de woning, is alles afgelopen qua service.
Vervang Seyster Veste door 'De Kombinatie' en het verhaal klopt weer, maar dan voor mijzelf . Blij als ik hier weg ben.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 12:19:19 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68867210
Ik heb geen problemen met de kombinatie
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 10 mei 2009 @ 12:21:48 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_68867279
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:19 schreef Paul het volgende:
Ik heb geen problemen met de kombinatie
Ik genoeg. Ik had laatst een lekkage van de kachels hier. Ik heb ze gebeld, wordt ik afgesnauwd door de huismeester dat ik eerder had moeten bellen. Ja, dat gaat ook zo lastig als het je nu pas opvalt. Hadden ze niets mee te maken, ik had eerder moeten bellen. Uitgelegd dat het de eerste week was dat het echt zonnig was en daarvoor alleen maar had geregend en gesneeuwd en dat het dan pas opviel. Hadden ze niets mee te maken. Dus ben maar boos geworden en 's middags was het gerepareerd. Blijkbaar kunnen ze normale klachten niet meer behandelen.
pi_68867309
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:17 schreef Paul het volgende:

[..]

Dat is nog wel ok toch?
Het is superveilig hier. Je ziet nergens meer politie dan hier.

En zo ongeveer wekelijks worden er wel auto's opengebroken. Als je alleen WA-verzekerd bent kun je het beste je auto gewoon open laten staan. Onze dochter zei al dat ze in Groningen (stad, ja!) zelden politie zag, terwijl ze hier dagelijks rondrijden.

De woningen zelf zijn dan weer wel mooi, en je zit een stuk centraler dan in Vollenhove.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 mei 2009 @ 12:24:36 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68867356
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het is superveilig hier. Je ziet nergens meer politie dan hier.

En zo ongeveer wekelijks worden er wel auto's opengebroken. Als je alleen WA-verzekerd bent kun je het beste je auto gewoon open laten staan. Onze dochter zei al dat ze in Groningen (stad, ja!) zelden politie zag, terwijl ze hier dagelijks rondrijden.

De woningen zelf zijn dan weer wel mooi, en je zit een stuk centraler dan in Vollenhove.
Hm ok, ja in de clomp hangen ook niet voor niets natuurlijk zoveel camera's
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 10 mei 2009 @ 12:26:11 #28
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_68867390
Ik vind het in Vollenhove nog wel meevallen trouwens, qua auto inbraken e.d. Ik had het erger verwacht.
pi_68868258
Volgens mij gaat dat nog wel een paar jaar duren voordat die flatten tegen de vlakte gaan.
Ik vind het belachtelijk dat ze het al een week niet doen.
Voor de goede orde, ik woon er niet, maar ik kom daar geregeld, vanwege mijn werk in de thuiszorg.
Als ze van de week nog niet doen dan zal ik contact opnemen met de krant ja.
Dit is te gek voor woorden.

Ik huur ook van de Kombinatie '86 en ben er wel tevreden over.
pi_68868730
quote:
Op zondag 10 mei 2009 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het in Vollenhove nog wel meevallen trouwens, qua auto inbraken e.d. Ik had het erger verwacht.
Hoor ik ook wel dingen van, maar wij woonden in het Geroflat en dertien hoog, dus kregen ook niet zoveel mee.

In de anderhalf jaar dat ik daar woonde 1 auto in de brand. drie inbraken en 1 diefstal van een auto. Oh ja, er was ook een auto gestript daar (van de buurvrouw)

Hangjeugd zag ik er nauwelijks, maar wel ongeveer 4x gezien dat men een wietplantage vond. (jawel! In de woning zelf)

Had helemaal geen last van vallende messen en ook het huisvuil werd niet gedumpt over het balkon (zoals ik eerst altijd hoorde)

Nu geef ik eerlijk toe dat ik als NWS-mod niet vies van ramptoerisme ben, dus ik ga heerlijk op het balkon zitten wanneer er hier een drugsdeal of achtervolging van de politie plaats vindt

Maar onze dochter gaat avonds echt niet alleen naar haar vriendin zonder dat één van ons erbij is

Ik heb dus persoonlijk ook geen last van de hangjeugd hier. Die hebben toch een plek nodig.

Wat me dus nu nog het meeste stoort is toch wel de afgesloten nooduitgang. al een brief gestuurd, maar ga hem nog één keer aangetekend sturen. De nooduitgang is met een fietsketting afgesloten. Zou niet aan de gevolgen moeten denken wanneer er een ramp plaatsvindt hier.

Ik onderneem daar wel actie tegen, want volgens mij mogen ze niet bewust een nooduitgang afsluiten. Ze zorgen maar dat die deur alleen van de binnenkant eenvoudig open kan, wanneer ze las hebben van de kinderen die uit de lagere school naar huis moeten, het belsysteem niet snappen en dus via de noodtrap naar huis moeten. Dat belsysteem deugt ook niet, trouwens. Wanneer mensen bij mij aanbellen krijgt een andere bewoner van het flat ook die bel te horen. Aangezien ik ook nog wel eens laat visite krijg, kan ik me goed voorstellen dat die vrouw zich daar aan stoort, maar ook zij moet daar zelf over klagen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_68868766
En leukerdje? Ik was blij dat er twee liften in de Geroflat zaten, want kon in ieder geval vaak nog met de lift tot de elfde verdieping. Onze lift heeft het in dat anderhalf jaar meer NIET, dan WEL gedaan....en uiteraard ligt het NOOIT aan de SeysterVeste
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 10 mei 2009 @ 17:33:33 #32
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_68877678
Nooit last van.. woon ook Geroflat... DSV regelt ook altijd dingetjes snel als ze stuk waren, kon altijd gewoon bellen.. dus tjsa... andere ervaringen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:52:12 #33
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_69275878
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Paul het volgende:
Bedrijfsleider skimt in eigen zaak
Zeist - Een 29-jarige bedrijfsleider van een winkel in Zeist is aangehouden op verdenking van skimmen in zijn eigen zaak. Met speciale apparatuur stal de man pincodes van klanten afgekeken en pinde hij geld van hun rekening. Twee andere mannen van 27 en 30 jaar uit de regio Utrecht zijn ook aangehouden voor deze vorm van fraude.


Welke winkel
Ja hoor dat wel graag, maar dat zeggen ze in geen bericht hierover. Ben geskimt laatst. Zal dan in Zeist gebeurd zijn gok ik. Hoewel mijn geld ergens in Engeland er af is gehaald.

Gelukkig wel geld weer teruggekregen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 22:52:44 #34
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_69275906
Ik moet een nieuwe ID-kaart. Waar kan ik in Zeist foto's laten maken? Zit er een zaak die dat soort dingen doet?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:05:44 #35
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_69282607
In het centrum zit een fotowinkel waar je pasfoto's kan maken.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 22 mei 2009 @ 09:05:53 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69282610
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef TechXP het volgende:
Ik moet een nieuwe ID-kaart. Waar kan ik in Zeist foto's laten maken? Zit er een zaak die dat soort dingen doet?
Combi Poelsma op de slotlaan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69285109
En fotowinkel.nu in winkelcentrum De Clomp.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:10:38 #38
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_69291117
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:12 schreef Ferdo het volgende:
En fotowinkel.nu in winkelcentrum De Clomp.
Heb ik goeie ervaringen mee! Leuke zaak.
  maandag 1 juni 2009 @ 14:27:43 #39
202348 Susi
Temple of Love
pi_69602229
Vanaf vandaag woon ik ook in Zeist , in een Vollenhoveflat
pi_69603309
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in Zeist , in een Vollenhoveflat
Welkom, en eventueel sterkte, afhankelijk van in welke flat je bent beland.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 1 juni 2009 @ 15:09:43 #41
202348 Susi
Temple of Love
pi_69603362
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:07 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welkom, en eventueel sterkte, afhankelijk van in welke flat je bent beland.
Merci ! Tussen de 1000 en 2000

Volgens de bewoner was het erg rustig
pi_69603483
De Geroflat dus waarschijnlijk. Dat valt inderdaad nog wel mee.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 1 juni 2009 @ 15:15:22 #43
202348 Susi
Temple of Love
pi_69603553
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:13 schreef Ferdo het volgende:
De Geroflat dus waarschijnlijk. Dat valt inderdaad nog wel mee.
Mooi. Het is ook de bovenste verdieping, scheelt ook al veel meestal
pi_69603888
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Susi het volgende:

[..]

Mooi. Het is ook de bovenste verdieping, scheelt ook al veel meestal
Tot voor twee maanden terug woonden wij daar ook, ook dertien hoog. Je hebt er in elk geval geen last van langsvliegende tv's en koelkasten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 1 juni 2009 @ 17:40:56 #45
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_69607711
langs vliegende mensen daarentegen... .
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juni 2009 @ 18:20:06 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69608782
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in Zeist , in een Vollenhoveflat
Welkom
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:14:58 #47
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69709634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in Zeist , in een Vollenhoveflat
Welkom.. zelfde flat als ik....... als je een rode hanekam tegenkomt ff zwaaien
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69799770
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:40 schreef Orealo het volgende:
langs vliegende mensen daarentegen... .
Ja, dat was er een van mijn werk onlangs...

  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 juni 2009 @ 17:24:58 #49
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69799793
Volgens mij begint het eindelijk wat op te schieten met de schaerwijdelaan
En het regent in Seyst
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69799846
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Paul het volgende:
Volgens mij begint het eindelijk wat op te schieten met de schaerwijdelaan
En het regent in Seyst
Hehe, eindelijk.

Het regent ook in Driebergen.

Ha Paul!

  zondag 7 juni 2009 @ 17:28:27 #51
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_69799905
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:

[..]

Merci ! Tussen de 1000 en 2000

Volgens de bewoner was het erg rustig
Welkom.
Ik zit in de L-Flat. Hoeveel Fok!kers wonen er trouwens in de Vollenhove flats?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 juni 2009 @ 17:28:37 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69799911
Hoi Laniboekje
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69800018
Grappig dat er toch redelijk wat mensen van FOK! allemaal in die flats wonen. Ik weet zeker dat ik enkele van jullie dan op dagelijkse basis tegen kom maar gewoon niet herken.

pi_69802316
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Paul het volgende:
Volgens mij begint het eindelijk wat op te schieten met de schaerwijdelaan
En het regent in Seyst
Ja, dat zou volgens de borden in mei klaar zijn, in de Nieuwsbode werd dat al snel tot de zomer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 7 juni 2009 @ 19:01:32 #55
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_69802453
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Laniboekje het volgende:
Grappig dat er toch redelijk wat mensen van FOK! allemaal in die flats wonen. Ik weet zeker dat ik enkele van jullie dan op dagelijkse basis tegen kom maar gewoon niet herken.


Ik ben meer herkenbaar aan mijn auto. Als je een Grijze Kever voorbij ziet rijden, dan ben ik dat.
pi_69803258
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben meer herkenbaar aan mijn auto. Als je een Grijze Kever voorbij ziet rijden, dan ben ik dat.
Grijze Kever, check... ga ik op letten.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 juni 2009 @ 20:52:42 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69806397
Ik ben te herkennen aan mijn fok shirt
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69808588
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Paul het volgende:
Ik ben te herkennen aan mijn fok shirt
Heb je die dan iedere dag aan?
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:08:15 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69887673
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Heb je die dan iedere dag aan?
Als dat zo is issie niet alleen te herkennen aan zn shirt
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69887705
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als dat zo is issie niet alleen te herkennen aan zn shirt
Whehe, ook aan zijn geur.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:11:12 #61
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69887727
Waarom is die kutkruidvat pas op 9 uur open, ik stond om 8 uur op om neusspray voor mn vriendin te halen, sta ik daar voor gesloten deur

Christelijk kutdorp
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69887912
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef maniack28 het volgende:
Waarom is die kutkruidvat pas op 9 uur open, ik stond om 8 uur op om neusspray voor mn vriendin te halen, sta ik daar voor gesloten deur

Christelijk kutdorp


Geen idee man. Volgens mij zijn dat soort winkels altijd pas om 09.00u open. Verkoopt de Super geen neusspray?
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:12:56 #63
202348 Susi
Temple of Love
pi_69897517
Heeft Zeist een Aldi of een Lidl ?
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:23:53 #64
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:25:03 #65
202348 Susi
Temple of Love
pi_69897960
Merci
pi_69898754
Was er niet iemand met een soort hanenkam die in het L-flat woonde van FOK!
Want die heb ik wel gezien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 juni 2009 @ 16:16:49 #67
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69901665
Over Aldi gesproken, er wordt gezegd dat er nog 1 bij komt naast de C1000
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69903509
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef paddy het volgende:
Was er niet iemand met een soort hanenkam die in het L-flat woonde van FOK!
Want die heb ik wel gezien
In de Geroflat.

Maniack28 is dat. Heb hem daar dan ook wel eens gezien.

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_69915460
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Paul het volgende:
Over Aldi gesproken, er wordt gezegd dat er nog 1 bij komt naast de C1000
Hoe kan dat nou, daar is toch geen ruimte om uit te bereiden?
Aan de ene kant staan woonhuizen en aan de andere kant zit een sportschool.

Ik heb wel gehoord dat ze een Lidl erbij willen.
Op Kerckebosch, maar dat houdt de AH tegen.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 juni 2009 @ 22:15:33 #70
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69915734
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef leukerdje het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, daar is toch geen ruimte om uit te bereiden?
Aan de ene kant staan woonhuizen en aan de andere kant zit een sportschool.

Ik heb wel gehoord dat ze een Lidl erbij willen.
Op Kerckebosch, maar dat houdt de AH tegen.
Dat zei ik ook gelijk, maar we zullen zien of het een roddel is of waarheid misschien een stuk verder op ofzo tussen de sexclubs
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69916226
Daar zou misschien ook kunnen ja.
Of daar waar een paar jaar terug een soort van kringloopwinkel zat.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 juni 2009 @ 22:27:52 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69916338
Zou wel goed lopen denk ik een aldi daar in die buurt
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 juni 2009 @ 22:29:49 #73
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69916442
Hier krantenbericht over de nieuwe aldi in Zeist : http://www.deweekkrant.nl(...)BZ-1-23_080604_1.pdf
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 11 juni 2009 @ 10:56:15 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69927684
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef paddy het volgende:
Was er niet iemand met een soort hanenkam die in het L-flat woonde van FOK!
Want die heb ik wel gezien
Een soort hanekam

Yup, that's me!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69928600
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef Paul het volgende:
Hier krantenbericht over de nieuwe aldi in Zeist : http://www.deweekkrant.nl(...)BZ-1-23_080604_1.pdf
Is het nu definitief? Vond alleen iets over een rechtzaak die was aangespannen om de komst van die Aldi te dwarsbomen. Niets over de afloop ervan.

Zal alleen een ramp worden om daar fatsoenlijk je auto te parkeren.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_69929193
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Een soort hanekam

Yup, that's me!
Hehe, ik dacht al dat je een FOK!ker was
Ik reed af en toe wel eens achter je met een oude witte pugeot wanneer je op je fiets de geluidsbarričre probeerde te doorbreken
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Is het nu definitief? Vond alleen iets over een rechtzaak die was aangespannen om de komst van die Aldi te dwarsbomen. Niets over de afloop ervan.

Zal alleen een ramp worden om daar fatsoenlijk je auto te parkeren.
Bijna het hele dorp moet je betalen voor parkeren, dus zal denk ik daar ook wel gaan gelden. Meer medelijden met de huizen om die winkels heen aan de achterkant (parkeerplaatsen). Nederlanders en zuinigheid enzo
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_69937924
Zeg, klopt het dat er iemand van de bouw bij de Torenflat naar beneden is gekuukeld? Hoorde ik vandaag op mijn werk, een van de cliënten zou het gezien hebben.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:30:06 #78
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69937959
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, klopt het dat er iemand van de bouw bij de Torenflat naar beneden is gekuukeld? Hoorde ik vandaag op mijn werk, een van de cliënten zou het gezien hebben.
Niet buiten geweest vandaag
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69937978
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Niet buiten geweest vandaag
Zo hey, jij reageert snel! Dagje vrij dan?
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:36:00 #80
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69938190
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Zo hey, jij reageert snel! Dagje vrij dan?
Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzo

En meteen de mogelijkheid om eens op te ruimen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69938222
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzo

En meteen de mogelijkheid om eens op te ruimen
Ah, sterkte ermee!
pi_69938240
Ik had je een fruitmandje willen brengen maar zit inmiddels alweer ergens anders.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:43:56 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_69938507
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had je een fruitmandje willen brengen maar zit inmiddels alweer ergens anders.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_69954998
Woont iedereen nou in Vollenhoven
pi_69955320
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef stievun1234 het volgende:
Woont iedereen nou in Vollenhoven
Ik niet. Maar de rest onderhand wel.



Ik woon in Driebergen. Maar werk in Vollenhoven.
pi_69956566
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef stievun1234 het volgende:
Woont iedereen nou in Vollenhoven
Niet meer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 juni 2009 @ 22:50:18 #87
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_69956649
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef stievun1234 het volgende:
Woont iedereen nou in Vollenhoven
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_69994826
Weet iemand welke winkel zich gaat vestigen in de vroegere Mac Donalds?
Het verhaal gaat dat er een Hennis & Maurits komt.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 10:53:41 #89
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_69995852
Er zit nu toch zo'n winkel in die altijd opheffingsuitverkoop heeft?
Met schoenen, geloof ik. Ben er nooit binnen geweest, maar wel eens langs gelopen. een H&M zou niet verkeerd zijn, maar ik heb toch liever een WE.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 juni 2009 @ 17:40:07 #90
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_70005664
Dacht H en M ja
Waarom praten we altijd hier over dezelfde dingen ?
Ohja omdat er niets gebeurt in Zeist verder
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:48:06 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_70005807
Ik ga morgen verhuizen als 't goed is
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:19:49 #92
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_70006394
Vanwaar naar waarnaar?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:25:20 #93
202348 Susi
Temple of Love
pi_70006507
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:19 schreef Orealo het volgende:
Vanwaar naar waarnaar?
Van buiten Zeist naar de Laan van Vollehove
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:27:53 #94
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_70006549
Oh ja, dat stond al eerder in dit topic.
Excuus.
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:45:43 #95
202348 Susi
Temple of Love
pi_70315934
Wat moet je allemaal meenemen naar het gemeentehuis ook al weer om je in te schrijven ?

Een id of paspoort en je huurcontract ?
  woensdag 8 juli 2009 @ 06:32:49 #96
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_70767859
Weet iemand of er een goede tandarts zit in Vollenhove? Ik moet weer eens... .
Naar Dr. Muijs van de Moer ga ik in ieder geval niet.

[ Bericht 35% gewijzigd door Orealo op 08-07-2009 06:38:19 ]
pi_71002271
Damm, vanmorgen met de trein aangekomen op Driebergen Zeist CS,maar dat is een
pietleutig stationnetje zeg.. Alsof je in de prehistorie bent beland. Goed i.i.g dat mijn
afspraak er op tijd stond met de auto want ik was anders nooit op tijd op mijn afspraak
gekomen gezien het veelvuldige groen overal en gebrek aan goed overziend openbaar
vervoer.
75 topics = FIN
pi_71002847
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef FP128 het volgende:
Damm, vanmorgen met de trein aangekomen op Driebergen Zeist CS,maar dat is een
pietleutig stationnetje zeg.. Alsof je in de prehistorie bent beland. Goed i.i.g dat mijn
afspraak er op tijd stond met de auto want ik was anders nooit op tijd op mijn afspraak
gekomen gezien het veelvuldige groen overal en gebrek aan goed overziend openbaar
vervoer.
I know, dat station stelt niets voor. Maar er komen wel veel treinen van en naar Utrecht CS, dat is handig. Beetje jammer dat in de spits de bomen dan wel om de 2 min. dicht zitten.
pi_71030627
Vollenhove

Heb daar ooit eens een flat (in de Gero Flat) aangeboden gekregen. De huismeester vertelde me dat het er 's avonds vrij rustig was en dat het met de inbraken en overvallen best wel meeviel. Het was tenslotte al 2 weken geleden dat er iemand was beroofd en afgetuigd.Hij raadde mijn vriendin wel af om niet 's avonds via de L-Flat naar de flat toe lopen.

Er zaten ook echt iets van 4 sloten op de voordeur!!
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:45:17 #100
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_71038471
Ja man, The Bronx van Zeist.. voor je het weet wordt je doodgestoken gek!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_71038510
Geen idee, dat verhaal is alweer zo'n 5 jaar geleden.
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:48:36 #102
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_71038563
Ploegleidersauto van Vacansoleil Procycling Team op de Warande?
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_71335241
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, klopt het dat er iemand van de bouw bij de Torenflat naar beneden is gekuukeld? Hoorde ik vandaag op mijn werk, een van de cliënten zou het gezien hebben.
ik woon in de torenflat en heb hier niets van meegekregen. Er hangen ook overal wel veiligheidslijnen enzo.. dus lijkt me stug. Dat soort ongelukken in de bouw komen dan wel weer ergens in het nieuws naar boven..
everyone's a critic...
even you ! !
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 augustus 2009 @ 22:18:20 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71745050
Kick is er nog wat gebeurt in Seyst of hoe zit dat
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:05:26 #105
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:04:13 #106
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_71917049
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef FP128 het volgende:
Damm, vanmorgen met de trein aangekomen op Driebergen Zeist CS,maar dat is een
pietleutig stationnetje zeg.. Alsof je in de prehistorie bent beland.
Ik vind het station wel meevallen. Ga maar eens op een station staan in belgie in een kleinere plaats... dat is pas prehistorie

Zou wel graag zien dat er een rechtstreekse trein naar amsterdam centraal komt. Dat zou erg handig zijn.
pi_72029352
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:18 schreef Paul het volgende:
Kick is er nog wat gebeurt in Seyst of hoe zit dat
Douwe dabbert overvallen 's nachts.....
boeit weinig zeisternaren, maar de manier waarop het is overvallen is knap lullig..

toen het dicht was 's nachts ingebroken. vervolgens de muziek aangezet... (ja, hoe stom kan je zijn!)
gokapparaten open gebroken en leeg gehaald. toen de tap opgezeten (100 liter weg..) en alle glazen kapot gegooit. ze hebben zelfs nog door de microfoon zitten lullen!
uiteindelijk een aantal blikjes redbull leeg gegooit over het geluidsapparatuur, dus dat werkte waarschijnlijk ook niet meer...
uiteindelijk zijn er 3 gepakt waarvan er 2 de nacht mochten blijven achter slot en grendel.
1 nederlandse (wannebee mocro met bontkraag en petje) en 2 mocro's waarvan 1 vrouw.
de rest van de 'bende' is niet gepakt.

gebeurd er toch nog eens wat hier in zeist!
pi_72034037
En daar kan aan toegevoegd worden dat er gisteravond twee brandweerauto's en het nodige politievolk (plus een leger ramptoeristen) voor onze flat (Nijenheim) stond. Was namelijk een melding over een gaslucht binnengekomen.

Bleek gelukkig al heel snel loos alarm.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 augustus 2009 @ 17:54:44 #109
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72047214
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:14 schreef Ferdo het volgende:
En daar kan aan toegevoegd worden dat er gisteravond twee brandweerauto's en het nodige politievolk (plus een leger ramptoeristen) voor onze flat (Nijenheim) stond. Was namelijk een melding over een gaslucht binnengekomen.

Bleek gelukkig al heel snel loos alarm.
Ah hoorde het gisteravond idd door zeist heen sjeezen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:03:35 #110
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_72117106
Nou, we zijn weer in het nieuws jongens. Er is een vrouw bevallen voor de kinderboerderij.
pi_72117202
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 augustus 2009 @ 18:26:51 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72117711
Jojoortje moest bevallen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_72220431
Guust.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:32:26 #114
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72223440
Guust kom ik nooit, waar gaan jullie nog meer uit?
Ik kom wel eens in de koets
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:03:05 #115
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_72235612
Druppel!
Alleen jammer van al die kleine jankkinderen die om kwart over 1 buiten aan papa staan uit te leggen waarom ze nog niet thuis zijn. .
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:05:02 #116
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72235679
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:03 schreef Orealo het volgende:
Druppel!
Alleen jammer van al die kleine jankkinderen die om kwart over 1 buiten aan papa staan uit te leggen waarom ze nog niet thuis zijn. .
wtf
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:12:06 #117
202348 Susi
Temple of Love
pi_72280930
't Licht viel vrijdagnacht uit in de van Vollenhoveflats. Zat ik opeens in het donker
pi_72284410
lang leve de torenflat
de halve zaterdag was het ook nog duister in de gangen..
everyone's a critic...
even you ! !
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:34:33 #119
202348 Susi
Temple of Love
pi_72285263
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:09 schreef the_critic het volgende:
lang leve de torenflat
de halve zaterdag was het ook nog duister in de gangen..
Kan best inderdaad, ik werd pas ergens halverwege de middag wakker
pi_72308591
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
't Licht viel vrijdagnacht uit in de van Vollenhoveflats. Zat ik opeens in het donker
Ja, die storing merkten we hier op kantoor ook. Deze ochtend waren de computers er nog beduusd van, hele ochtend niet kunnen werken omdat alles ontregeld was door die storing.

  maandag 31 augustus 2009 @ 16:37:44 #121
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_72313133
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:05 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja, die storing merkten we hier op kantoor ook. Deze ochtend waren de computers er nog beduusd van, hele ochtend niet kunnen werken omdat alles ontregeld was door die storing.


Jij werkt in de vollenhoveflats? Mijn vriendin ook. Waar werk je, of wil je dat niet kwijt?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 1 september 2009 @ 22:12:30 #122
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72355790
Laniboekje is er weerrrrrrrrr
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_72391142
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:37 schreef Orealo het volgende:

[..]

Jij werkt in de vollenhoveflats? Mijn vriendin ook. Waar werk je, of wil je dat niet kwijt?
Oh, dat vertel ik wel hoor. Werk bij Kwintes. Dus niet die kantoren boven het winkelcentrum waar ook ontzettend veel bedrijven zitten.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Paul het volgende:
Laniboekje is er weerrrrrrrrr
Woei!

pi_72582828
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Paul het volgende:
Guust kom ik nooit, waar gaan jullie nog meer uit?
Ik kom wel eens in de koets
koets inderdaad..
pi_72582930
Waarom zou je uitgaan in Zeist als Utrecht om de hoek ligt?
Find your prince, before you start kissing frogs
  woensdag 9 september 2009 @ 15:00:51 #126
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72583197
Ik ben verhuisd . Eindelijk weg uit die takke flats.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 september 2009 @ 16:09:14 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72585367
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben verhuisd . Eindelijk weg uit die takke flats.
Verhuisd binnen Seyst?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 9 september 2009 @ 16:09:41 #128
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72585375
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Kings het volgende:
Waarom zou je uitgaan in Zeist als Utrecht om de hoek ligt?
Makkelijk, en ik ken wel wat mensen in de koets
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 9 september 2009 @ 23:26:54 #129
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72601444
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Kings het volgende:
Waarom zou je uitgaan in Zeist als Utrecht om de hoek ligt?
Omdat Zeist een leuk poppodium heeft?

www.peppel-zeist.nl
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 9 september 2009 @ 23:33:59 #130
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72601692
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef Paul het volgende:

[..]

Verhuisd binnen Seyst?
Nee. Naar Leusden .
pi_72601802
Ach, één van de buurgemeenten.

Veel plezier in je nieuwe woning!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_72603911
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat Zeist een leuk poppodium heeft?

www.peppel-zeist.nl
Spam! Maar komen wel leuke bandjes zo te zien!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_72603930
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee. Naar Leusden .
Kakker!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 10 september 2009 @ 08:36:03 #134
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_72605795
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kakker!
In Zeist wonen toch de kakkers ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_72609369
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:53 schreef Kings het volgende:
Waarom zou je uitgaan in Zeist als Utrecht om de hoek ligt?
Waarom niet?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72609509
quote:
Op donderdag 10 september 2009 08:36 schreef Paul het volgende:

[..]

In Zeist wonen toch de kakkers ?
Ik had het goed qua geld in Groningen. Hier in Zeist hou ik altijd een paar dagen per maand over i.p.v. geld

Weet je trouwens hoe wij vroeger kakkers noemden (mijn ouders hadden dus wel aardig wat geld)

Dure kleren en pochen op wat ze bezitten, maar wanneer je ze op de kop gaat houden valt er niets uit

Mensen met geld wilden dus juist geen kakker genoemd worden in Enschede.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:00:07 #137
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_72632345
quote:
Op donderdag 10 september 2009 01:00 schreef Kings het volgende:

[..]

Spam! Maar komen wel leuke bandjes zo te zien!
Niks spam, gewoon Zeist!

De Peppel is echt leuk, als je in Zeist woont er niet bent geweest edcht een keer komen. Ik had er ook spijt van dat het 1,5 jaar geduurd heeft voor ik kwam!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:29:13 #138
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_72869778
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Omdat Zeist een leuk poppodium heeft?

www.peppel-zeist.nl
Ik zag jou gisteren fietsen op je oranje fiets! .
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 19:24:01 #139
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73218911
Zou toch leuk zijn als ooit de Slotlaan autoluw wordt gemaakt
Wat jullie?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73218975
Alleen het gedeelte tussen de Weeshuislaan en Korte Steijnlaan. Je moet er nog wel fatsoenlijk met de bus kunnen komen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73220065
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:24 schreef Paul het volgende:
Zou toch leuk zijn als ooit de Slotlaan autoluw wordt gemaakt
Wat jullie?
Dat is al gebeurd. Vroegah was het "gewoon" 2-richtingverkeer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73220228
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd. Vroegah was het "gewoon" 2-richtingverkeer.
Maar er kunnen nog steeds auto's door, zij het in één richting. En deels zelfs nog in twee richtingen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73220304
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar er kunnen nog steeds auto's door, zij het in één richting. En deels zelfs nog in twee richtingen.
Dat vind ik prima. Het grootste gedeelte is ruim opgezet voor voetgangers en fietsers. Het andere gedeelte wordt bediend door de bus.

Asjeblieft niet weer van die gemeentewerken die jaren duren vanwege de karakteristieke luiheid van ambtenaren...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73220531
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind ik prima. Het grootste gedeelte is ruim opgezet voor voetgangers en fietsers. Het andere gedeelte wordt bediend door de bus.

Asjeblieft niet weer van die gemeentewerken die jaren duren vanwege de karakteristieke luiheid van ambtenaren...
Een user van NWS uit Zeist!

Woon je hier allang?

En idd onwerkelijk hoe lang hier alles duurt. Heb nu trouwens wel een sluiproute gevonden wanneer de Utrechtse weg weer eens stil ligt. Eigenlijk vind ik het nog steeds moeilijk hier wat te vinden. Ik heb nog nooit zoveel eenrichtingswegen in een dorp gezien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 20:20:10 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73220677
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het nog steeds moeilijk hier wat te vinden. Ik heb nog nooit zoveel eenrichtingswegen in een dorp gezien
Wat is dat voor onzin, zoveel 1 richtingswegen heeft Zeist helemaal niet.
Ga eens naar Hilversum, daar heb je wel even wat meer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73220722
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef paddy het volgende:

[..]

Een user van NWS uit Zeist!

Woon je hier allang?
Ik heb er 11 jaar gewoond. En ik kom er regelmatig bij familie.
quote:
En idd onwerkelijk hoe lang hier alles duurt. Heb nu trouwens wel een sluiproute gevonden wanneer de Utrechtse weg weer eens stil ligt. Eigenlijk vind ik het nog steeds moeilijk hier wat te vinden. Ik heb nog nooit zoveel eenrichtingswegen in een dorp gezien
Zeist is ook de enige stad in Nederland met maar een paar "straten". Verreweg de meeste zijn "lanen" en een paar "wegen".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 20:29:04 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73221005
Zeist is geen stad
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73225082
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb er 11 jaar gewoond. En ik kom er regelmatig bij familie.
[..]

Zeist is ook de enige stad in Nederland met maar een paar "straten". Verreweg de meeste zijn "lanen" en een paar "wegen".
Een stuk of vijftien straten in totaal. En dan reken ik de beide Dorpsstraten elk apart en tel de Willem Versteeghstraat in Huis ter Heide ook mee.

Met dank aan de ondernemers trouwens. Die wilden klanten in vroeger tijden graag laten weten dat hun toko aan een laan was gelegen in plaats van aan een straat.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73225230
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:20 schreef Paul het volgende:

[..]

Wat is dat voor onzin, zoveel 1 richtingswegen heeft Zeist helemaal niet.
Ga eens naar Hilversum, daar heb je wel even wat meer
Een oud-collega van mijn broer kwam uit Den Haag, kwam overal maar vond Zeist een verschrikking door al die eenrichtingsstratenlanen hier in de city. Geen enkele plaats vond hij zo erg als Zeist in dat opzicht.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73225232
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:13 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Een stuk of vijftien straten in totaal. En dan reken ik de beide Dorpsstraten elk apart en tel de Willem Versteeghstraat in Huis ter Heide ook mee.

Met dank aan de ondernemers trouwens. Die wilden klanten in vroeger tijden graag laten weten dat hun toko aan een laan was gelegen in plaats van aan een straat.
Wanneer je het in Enschede over lanen hebt, heb je het over gewone huizen in de duurdere wijken. Di 2x zoveel waard zijn om die reden

Hier is dat blijkbaar niet het geval
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73225286
Ow ja, en ik erger mij aan de totale onlogische manier van hoe de stoplichten werken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73225372
Ik dacht dat er zeitgeist stond.
pi_73225423
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef paddy het volgende:
Ow ja, en ik erger mij aan de totale onlogische manier van hoe de stoplichten werken
Dat heb ik je uitgelegd, dat is een complot tegen Knorretje (niet de admin, maar onze auto).

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:20:45 #154
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73225427
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Een oud-collega van mijn broer kwam uit Den Haag, kwam overal maar vond Zeist een verschrikking door al die eenrichtingsstratenlanen hier in de city. Geen enkele plaats vond hij zo erg als Zeist in dat opzicht.
Dan ben ik er zeker aan gewend ofzo, het was me nooit opgevallen
Maar wel dus als ik in een andere stad ben als Hilversum
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:21:31 #155
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73225464
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef paddy het volgende:
Ow ja, en ik erger mij aan de totale onlogische manier van hoe de stoplichten werken
Hoe bedoel je?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73225997
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Een oud-collega van mijn broer kwam uit Den Haag, kwam overal maar vond Zeist een verschrikking door al die eenrichtingsstratenlanen hier in de city. Geen enkele plaats vond hij zo erg als Zeist in dat opzicht.
Ik kom ook uit Den Haag oorspronkelijk en vond het vreselijk naar Zeist te verhuizen... ik was 8

Maar later ben ik het zeker gaan waarderen. Kom er nog vaak genoeg. Flinke Zeistclan op FOk trouwens, voor zo'n kleine stad.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73226041
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Zeist is geen stad
Al een jaartje of 1200 geloof ik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_73226244
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Al een jaartje of 1200 geloof ik.
Zeist bestaat officieel vanaf 838.

Maar nooit stadsrechten gehad, dus geen stad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73226362
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kom ook uit Den Haag oorspronkelijk en vond het vreselijk naar Zeist te verhuizen... ik was 8

Maar later ben ik het zeker gaan waarderen. Kom er nog vaak genoeg. Flinke Zeistclan op FOk trouwens, voor zo'n kleine stad.
Nou ja, klein, toch 52.000 inwoners ongeveer. Okee, vergeleken bij Den Haag stelt het weinig voor, maar toch een redelijk grote plaats.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:42:13 #160
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73226585
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zeist bestaat officieel vanaf 838.

Maar nooit stadsrechten gehad, dus geen stad.
Ik twijfelde trouwens ff, op wikipedia staat dat Zeist WEL een stad is
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:42:58 #161
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73226625
Anyways, in Zeist mag wel eens wat meer georganiseerd worden
Leuk festivalletje ofzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73226864
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik twijfelde trouwens ff, op wikipedia staat dat Zeist WEL een stad is
Gewoon stad als in een grote plaats ja, maar niet stad als in bezitter van stadsrechten. Overigens hebben die tegenwoordig weinig waarde. Zou ook vreemd zijn als je een plaats als bijvoorbeeld Almere een dorp moet noemen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73226945
Wel een stad trouwens waar een MacDonalds het niet redt door te weinig klandize...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:48:52 #164
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73226953
Den Haag ook niet
quote:
Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschouwd als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrechten zouden zijn verkregen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 22:49:16 #165
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73226974
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Ferdo het volgende:
Wel een stad trouwens waar een MacDonalds het niet redt door te weinig klandize...
Zeistenaren zijn gezond volk
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73227286
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Paul het volgende:
Den Haag ook niet
[..]


Jawel, van de Konijn (zoals hij zichzelf noemde )van Holland, Lodewijk Napoleon (broertje van...) , net als Austerlitz trouwens.

Maar toen was het al symbolisch qua betekenis.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_73227501
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:21 schreef Paul het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De logica ontbreekt gewoon qua doorrijden en drukte. Weet niet hoe ik dat uit moet leggen Ik erger mij er in ieder geval wel aan dat je op bepaalde plekken door oranje moet gaan rijden omdat er maar twee auto's de kans krijgen om met groen licht te rijden.Wanneer het dan druk is rij ik wel eens om, puur omdat ik mij aan deze stoplichten erger
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 23:03:19 #168
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73227647
Maffigheid dat jullie je kunnen ergeren aan het verkeer in Zeist
Ik ken zoveel andere plaatsen waar ik me zoveel meer erger aan de stoplichten, drukte en vooral FLITSPALEN
Die heb je ook niet in Zeist, flitspalen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73227670
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:49 schreef Paul het volgende:

[..]

Zeistenaren zijn gezond volk
We krijgen in ieder geval genoeg smog en fijnstof binnen
Alhoewel, dit hoorde ik op een gemeentevergadering. Hadden ze het over Vollenhove.

Nijenheim zal het wel wat beter zijn. en wat nou gezond. De Turkse pizza's lopen geloof ik wat beter, maar zo gezond lijken die mij ook niet

Wel lekker
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_73227797
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef Paul het volgende:
Maffigheid dat jullie je kunnen ergeren aan het verkeer in Zeist
Ik ken zoveel andere plaatsen waar ik me zoveel meer erger aan de stoplichten, drukte en vooral FLITSPALEN
Die heb je ook niet in Zeist, flitspalen
Jij rijdt nooit over de kruising Utrechtseweg-Schaerweijdelaan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 23:07:34 #171
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73227821
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij rijdt nooit over de kruising Utrechtseweg-Schaerweijdelaan?
Waar zittie dan? ik let in ieder geval nooit op mijn snelheid in Zeist
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73227869
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef Paul het volgende:

[..]

Waar zittie dan? ik let in ieder geval nooit op mijn snelheid in Zeist
Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 23:09:03 #173
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73227891
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.
Die bij de Dreef ken ik wel ja, maar die doet het volgens mij niet hoor, zo'n oud ding ook
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 23:09:46 #174
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73227923
Volgens mij doet geen 1 flitspaal het in Zeist, woon m'n hele leven al in Zeist en ben nog nooit geflitst hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73227961
Nou, wij proberen het niet uit.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 29 september 2009 @ 23:12:33 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73228033
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef Ferdo het volgende:
Nou, wij proberen het niet uit.
Ik ga morgen eens kijken waar die zit dan op de kruising Utrechtseweg schaerwijdelaan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 30 september 2009 @ 21:19:13 #177
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_73256424
Viel de stroom net bij jullie uit? een kleine seconde?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 september 2009 @ 21:34:10 #178
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73257024
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:19 schreef Orealo het volgende:
Viel de stroom net bij jullie uit? een kleine seconde?
JA maar niet alles, alleen mijn lamp flikkerde even
Verder bleef alles aan
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 07:05:27 #179
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_73264469
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Paul het volgende:

[..]

JA maar niet alles, alleen mijn lamp flikkerde even
Verder bleef alles aan
Gekkigheid. Bij mij viel zelfs een telefoongesprek weg. En de PC viel uit .
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 oktober 2009 @ 08:24:23 #180
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73264904
Internet lag er ook uit vannacht
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73290865
Ik woon ook in Zeist,
maar niet in vollenhove
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 oktober 2009 @ 22:42:11 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73290903
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:41 schreef SpongeBob1 het volgende:
Ik woon ook in Zeist,
maar niet in vollenhove
Alleen de paupers wonen daar weetog
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73292742
Niemand hier bij wie de stroom helemaal uitviel gisteren? Bij ons van 21.15 uur tot 23.45 uur ongeveer, en internet deed het om 01.00 uur nog niet, na tig keer dat modem gereset te hebben Uiteindelijk maar gaan slapen en 's ochtends werkte het weer. Ben gelijk even buiten wezen kijken toen en in ieder geval de Schaerweijdelaan en omgeving, en de Bergweg, van Lenneplaan, Panweg, Dalweg, van der Heijdenlaan, Egelinglaan, van der Merschlaan en de Verzetswijk lagen er compleet uit. Op andere plekken was alleen de straatverlichting eruit geloof ik.

Nog Dichterswijkers hier?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 oktober 2009 @ 23:31:38 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73292847
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:28 schreef tomwas54 het volgende:
Niemand hier bij wie de stroom helemaal uitviel gisteren? Bij ons van 21.15 uur tot 23.45 uur ongeveer, en internet deed het om 01.00 uur nog niet, na tig keer dat modem gereset te hebben Uiteindelijk maar gaan slapen en 's ochtends werkte het weer. Ben gelijk even buiten wezen kijken toen en in ieder geval de Schaerweijdelaan en omgeving, en de Bergweg, van Lenneplaan, Panweg, Dalweg, van der Heijdenlaan, Egelinglaan, van der Merschlaan en de Verzetswijk lagen er compleet uit. Op andere plekken was alleen de straatverlichting eruit geloof ik.

Nog Dichterswijkers hier?
internet lag er alleen 's nachts uit. Ik dacht dat het een ziggo controle was ofzoiets. Maar had dus misschien met die stroomstoring te maken. Heb niets gemerkt van straatverlichting die was uitgevallen.
Volgens mij was in heel Zeist heel ff de stroom uitgevallen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73293727
Nou, wel een lamp die even flikkerde.. verder niet. Ook geen probleem met internet...
en in woon wel in vollenhove, maar ben toch alles behalve pauper!!!
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Alleen de paupers wonen daar weetog
everyone's a critic...
even you ! !
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 2 oktober 2009 @ 00:11:16 #186
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73293815
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:34:50 #187
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_73603296
Omdat iedereen altijd zeurt dat er niks te doen is in Zeist:



Ik zou zeggen, kom het zien! Er is zeker wel wat leuks te doen!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 14:56:51 #188
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73611251
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:34 schreef maniack28 het volgende:
Omdat iedereen altijd zeurt dat er niks te doen is in Zeist:

[ afbeelding ]

Ik zou zeggen, kom het zien! Er is zeker wel wat leuks te doen!
Ik ben geen punker maar een lief Paultje hoor
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 14:58:04 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73611296
Er is trouwens iets veel belangrijkers vrijdag



GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:16:35 #190
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_73611924


Elle Bandita is niet echt punk hoor, das heel toegankelijke muziek Maar ga jij maar lekker karaoken...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 oktober 2009 @ 15:20:55 #191
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73612047
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:16 schreef maniack28 het volgende:


Maar ga jij maar lekker karaoken...
Zekers
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:21:04 #192
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_73744708
Er was hier toch iemand die in de Wombat komt in de Warande? Wanneer is die open?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_73745133
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:06 schreef the_critic het volgende:
Nou, wel een lamp die even flikkerde.. verder niet. Ook geen probleem met internet...
en in woon wel in vollenhove, maar ben toch alles behalve pauper!!!
[..]
Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staan

Nu gewoon tien jaar wachten op ons huisje met tuin
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:20:16 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_73748789
Het waait in Zeist
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_73756448
Zit in de torenflat dus dat valt mee. En is inderdaad niet de beste wijk van zeist, maar verder valt het best wel mee.
en een huisje, das in zeist nie te betalen op 1 salaris. Dus das nog ff wachten
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staan

Nu gewoon tien jaar wachten op ons huisje met tuin
everyone's a critic...
even you ! !
pi_73765189
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:21 schreef maniack28 het volgende:
Er was hier toch iemand die in de Wombat komt in de Warande? Wanneer is die open?
Wombat is altijd op donderdagavond open! Of op deze dagen in oktober.

[ Bericht 15% gewijzigd door Kings op 17-10-2009 13:45:23 ]
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_73767840
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 12:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Wij hebben daar ook gewoond, en ondanks dat ik er geen hangjeugd heb gezien (veel studenten juist) vond ik het flat maar niets. Maar heey, je hebt hier ook niets te kiezen. Zelfs voor Vollenhove moet je al een paar jaar ingeschreven staan

Nu gewoon tien jaar wachten op ons huisje met tuin
Wij woonden toen in de Geroflat, en daar zie je inderdaad niet veel hangjeugd. Maar de L-Flat was toch een ander verhaal.

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_74565065
Werkt in Seyst!
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:26:05 #199
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_74570958
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.
Die flitst alleen wanneer je het rode verkeerslicht negeert, niet op snelheid.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_74647014
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
Anyways, in Zeist mag wel eens wat meer georganiseerd worden
Leuk festivalletje ofzo
Mental Theo dit weekend.

Dacht ik.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:38:46 #201
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74653246
Ja en Face Tomorrow + Spirit That Guides Us + John Coffey in de Peppel.

Maar voor de mensen die echt met de voetjes van de vloer willen raad ik volgende week vrijdag aan naar de Peppel te gaan. Voor nog geen 4 euro Sideshift Harry (reggae/ska achtige shit, heel vrolijk, maar wel origineel.... niet van dat uptemo skashit) en Zibabu, een skapunkfusionreggaewhatever-band uit de Amsterdamse kraakscene. Heel erg origineel en vrolijk...

Tsja, en verder maar naar de Druppel?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:28:36 #202
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_74781778
Hoi allemaal,

Ben nieuw hier op Fok! Ik ben geboren en getogen in Zeist. Hoe heet een inwoner van Zeist trouwens?? Een Zeister of een Zeistenaar?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_74781908
Geboren en getogen Zeistenaar en niet eens weten hoe je je mededorpelingen noemt?

En welkom!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:38:02 #204
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_74782085
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ferdo het volgende:
Geboren en getogen Zeistenaar en niet eens weten hoe je je mededorpelingen noemt?

En welkom!
Ahh, Zeistenaar dus! Bedankt hé..., maar komt inderdaad niet echt slim over!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_74799923
Woon er nu vanaf April maar ga snel weer weg :$
Wat een saaie bedoening joh! De koets is wel tof om uit te gaan.. En de tattoo's van Toots zijn ook top! Maar voor de rest..
Misschien komt het omdat ik niet verder ben gekomen dan het Centrum maar volgens mij is dat ook echt het hart van Zeist en is daarbuiten al helemaal niks te beleven.
En de elfflat waar ik echt al 2 mensen beneden heb zien leggen. (gesprongen) Drama!
pi_74800170
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef KellyK het volgende:
Woon er nu vanaf April maar ga snel weer weg :$
Wat een saaie bedoening joh! De koets is wel tof om uit te gaan.. En de tattoo's van Toots zijn ook top! Maar voor de rest..
Misschien komt het omdat ik niet verder ben gekomen dan het Centrum maar volgens mij is dat ook echt het hart van Zeist en is daarbuiten al helemaal niks te beleven.
En de elfflat waar ik echt al 2 mensen beneden heb zien leggen. (gesprongen) Drama!
Zeist is niet de meest bruisende plaats nee, maar ligt natuurlijk wel lekker tussen Utrecht en Amersfoort in, en daar is toch wel wat te beleven.

En dat de L-flat nogal eens als springplank wordt gebruikt is natuurlijk geen nieuws. Heb in de flat ernaast gewoond, de Geroflat, en als je dan weer eens mensen bij één der flats in de weer zag met hogedrukspuiten waarmee de stoep wordt gereinigd dan weet je wel weer hoe laat het is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_74800729
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik de mensen hier ook flink uit de hoogte, komt misschien omdat ´t net buiten het gooi ligt..
Kom zelf uit de buurt van Amsterdam en daar is het toch wel wat meer multi-culti en wat minder posh..

Ja heftig joh die springende mensen.
In mijn oude buurtje hadden we ook een hoge flat maar daar sprongen ze echt maar min 2x in 't jaar vanaf.
Dit is gewoon ongelofelijk.
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:39:44 #208
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74801319
ach ja.. die bloembak voor de l-flat, is dat ook voor een dooie? dat ronde ding?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_74812520
Springen ze van de flats hier? Tja, vind die flatrij ook wel een beetje een trieste bedoening zo naast de snelweg en met zo'n saai winkelcentrumpje ernaast...... kzou er misschien een paar jaar kunnen wonen, maar dan snel op zoek naar iets anders!
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_75296999
Ik pas wel eens op katten in de Laan van Vollenhove.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75341225
Wat is eigenlijk de duurste straat van Zeist?
pi_75341633
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef stievun1234 het volgende:
Wat is eigenlijk de duurste straat van Zeist?
Geen idee, maar ik denk dat straten als de Verlengde Slotlaan, Aristoteleslaan, Platolaan, Socrateslaan en Homeruslaan al aardig in de buurt komen. En als je de gehele gemeente rekent, dus ook Bosch en Duin erbij, verbleken al die straten nog.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_75371213
Ik had er een discussie over met een maat hij zei in de buurt van de Veldheimlaan/Jan Meerdinklaan
pi_75379368
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef stievun1234 het volgende:
Ik had er een discussie over met een maat hij zei in de buurt van de Veldheimlaan/Jan Meerdinklaan
Nou ja, dat is toch ook een redelijk gemiddelde wijk, dacht ik. Niet echt de Zeisterse versie van Zonnendael.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 7 december 2009 @ 18:23:21 #215
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75380545
Wat is er gebeurd aan de LAAN VAN VOLLENHOVE 2169?

3 ambu's, 3 brandweerwagens, alles is weer afgezet. Ze hebben voor de portiek een doek opgehangen dus ik denk dat er iemand behandeld word en dat we dat niet mogen zien... of misschien zelfs iemand overleden.
quote:
7-12-09
17:31:02
P 1 FLATBRAND LAAN VAN VOLLENHOVE 2169 ZEIST EENH: BNK742 AFT652
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps

0706440 brandweer Bunnik / Hulpverleningsgroep / Utrecht

0706435 brandweer Binnensticht / DOvD / Utrecht

0706140 regio 9 Utrecht BRANDWEER 40

0706136 brandweer Amersfoort / Monitorcode Eemland / Utrecht

0706120 brandweer Amersfoort / Kazernealarm hulpverlening hoofdpost / Utrecht

0706001 brandweer / Monitorcode / Utrecht
07-12-09
17:30:19
P 1 WONINGBRAND LAAN VAN VOLLENHOVE 2169 ZEIST EENH: DLR722
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps

0709350 brandweer Den Dolder / Blusgroep / Utrecht

0706001 brandweer / Monitorcode / Utrecht
07-12-09
17:29:21
P 1 FLATBRAND GUNNINGLAAN 2157 ZEIST EENH: ZST712 ZST714 DOV719 BHV615
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps
Edit - Dit dus:
quote:
Vrouw gewond bij brand Zeist
ZEIST - In Zeist is maandagmiddag brand uitgebroken in een flat aan de Laan van Vollenhove.

Daarbij is een vrouw gewond geraakt. Een traumahelikopter is onderweg.

Over de oorzaak en de omvang van de brand is nog niets bekend.
Maar die zal er niet best aan toe zijn gezien het afschermen zelfs naar de ambulance toe.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 7 december 2009 @ 18:38:06 #216
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_75381171
Vrienden van mij die daar vlakbij wonen, drie deuren verderop geloof ik, zijn gelukkig in orde maar wel hevig geschrokken. Een van hen ging polshoogte nemen toen hij brand rook, nog voordat de hulpdiensten ter plaatse waren, en heeft twee seconden door het raam naar binnen kunnen kijken maar zag niets dan vlammen. Uiteraard heeft hij direct 112 gebeld, twee seconden later hoorde ik ze al voorbij komen bij de Utrechtse weg.

Lifeliner 3 vanuit Nijmegen heb ik ook over zien vliegen, die was erg druk bezig met zoeken naar een landingsplek.

[ Bericht 0% gewijzigd door TiGG op 07-12-2009 18:40:45 (Typo) ]
Don't take everything for granted but question and educate...
  maandag 7 december 2009 @ 18:46:56 #217
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75381586
ai, dat klinkt icm die heli en met wat ik vanaf hier heb kunnen zien niet best...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 7 december 2009 @ 18:51:48 #218
14844 TiGG
Giraffe DNA detected
pi_75381828
Ik heb overigens geen extra informatie kunnen lospeuteren over wat er nou aan de hand is. De politie verteld niets zoals gewoonlijk en maant omwonende binnen te blijven.

Die ambulances blijven trouwens af en aan rijden, iets zegt mij dat er misschien meer slachtoffers zijn maar dat blijft natuurlijk speculatie.
Don't take everything for granted but question and educate...
  maandag 7 december 2009 @ 21:38:48 #219
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_75389742
Dus dat was de helikopter die ik zag overvliegen vanavond. Jeetje zeg.
  maandag 7 december 2009 @ 23:37:17 #220
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75394835
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:02:56 #221
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_75416501
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef maniack28 het volgende:
Wat is er gebeurd aan de LAAN VAN VOLLENHOVE 2169?

3 ambu's, 3 brandweerwagens, alles is weer afgezet. Ze hebben voor de portiek een doek opgehangen dus ik denk dat er iemand behandeld word en dat we dat niet mogen zien... of misschien zelfs iemand overleden.
[..]

Edit - Dit dus:
[..]

Maar die zal er niet best aan toe zijn gezien het afschermen zelfs naar de ambulance toe.
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef TiGG het volgende:
Ik heb overigens geen extra informatie kunnen lospeuteren over wat er nou aan de hand is. De politie verteld niets zoals gewoonlijk en maant omwonende binnen te blijven.

Die ambulances blijven trouwens af en aan rijden, iets zegt mij dat er misschien meer slachtoffers zijn maar dat blijft natuurlijk speculatie.
Het was moord!
quote:

dinsdag 8 december 2009 15:52 uur
Dode brand flat Zeist door misdrijf

ZEIST - De vrouw die maandag in Zeist om het leven is gekomen bij een brand,is het slachtoffer van een misdrijf.Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Aan het eind van de middag kregen agenten een melding van een brand in een portiek aan de Van Laan van Vollenhoven. Brandweer en politie vonden de 23-jarige vrouw uit Zeist met ernstige brandwonden.

Het slachtoffer werd per traumahelicopter vervoerd naar het ziekenhuis. Later op de avond is de vrouw aan haar verwondingen overleden.

Over de preciese toedracht is nog niets bekend gemaakt. Inmiddels is de politie een grootschalig onderzoek gestart en worden getuigen opgeroepen zich te melden.
bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/223710
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:04:16 #222
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_75416539
Maar Van Laan van Vollenhoven is natuurlijk Laan van Vollenhove. Dat ze dat niet eens even kunnen opzoeken, daar bij ons provinciaals omroepje.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  woensdag 9 december 2009 @ 01:24:39 #223
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75432622
Ik las het ja, ziek! Ze schijnt in brand gestoken te zijn
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 9 december 2009 @ 09:17:01 #224
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_75435268
quote:
Op woensdag 9 december 2009 01:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik las het ja, ziek! Ze schijnt in brand gestoken te zijn
DAT DIT KAN IN...ZEIST!
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 9 december 2009 @ 10:00:52 #225
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_75436190
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:17 schreef kasper het volgende:

[..]

DAT DIT KAN IN...ZEIST!
Mwoah, ik had het al eerder verwacht in Vollenhove.
Het is een portiek verder als waar ik gewoond heb en ik ben blij dat ik nu weg ben. Zeker als ik er aan denk .
  woensdag 9 december 2009 @ 14:54:03 #226
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75446846
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mwoah, ik had het al eerder verwacht in Vollenhove.
Het is een portiek verder als waar ik gewoond heb en ik ben blij dat ik nu weg ben. Zeker als ik er aan denk .
Huilie, er gebeurd hier nooit wat...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:38:32 #227
202348 Susi
Temple of Love
pi_75458978
Getver, dat was in het portiek waar ik tot op een week terug woonde
  donderdag 10 december 2009 @ 11:26:04 #228
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_75476080
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Huilie, er gebeurd hier nooit wat...
Niet?
Mensen die naar beneden springen. Gezinsproblematiek waarbij de politie ineens weer voor je portiek staat. Autoruiten die tot tig keer toe gesloopt worden.
En om nou te zeggen "er gebeurd nooit wat hier" vind ik iemand in de fik steken wel een ander uiterste. Ik heb 2 jaar gewoond op de Laan van Vollenhove en ik ben echt oprecht blij dat ik weg ben bij dat takke zooitje.
pi_75477536
Alleen denk ik dat dat enkel op de L-flat betrekking heeft. Heb in de Geroflat gewoond en het enige dat ik daar meemaakte in de twee jaar die wij daar woonden was een brand in een garagebox onder het tegenover de flat gelegen parkeerdek, waarvan een deel maandenlang afgezet bleef.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_75477574
Oh, maar jij hebt dus ook in de Geroflat gewoond?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_75478466
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Kees22 het volgende:
Ik pas wel eens op katten in de Laan van Vollenhove.
Jij woont in Zeist?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 december 2009 @ 13:39:38 #232
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_75480705
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef Ferdo het volgende:
Oh, maar jij hebt dus ook in de Geroflat gewoond?
Nee, L-Flat.
pi_75481704
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij woont in Zeist?
Nee. Ik heb van de zomer een week op katten gepast van kennissen van een vriendin uit Zeist. Die wonen in de Vollenhove-flat.
Mag ik nou niet meer meedoen hier?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 10 december 2009 @ 14:10:25 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75481757
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:26 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Niet?
Mensen die naar beneden springen. Gezinsproblematiek waarbij de politie ineens weer voor je portiek staat. Autoruiten die tot tig keer toe gesloopt worden.
En om nou te zeggen "er gebeurd nooit wat hier" vind ik iemand in de fik steken wel een ander uiterste. Ik heb 2 jaar gewoond op de Laan van Vollenhove en ik ben echt oprecht blij dat ik weg ben bij dat takke zooitje.
Bullshit, gezien de hoeveelheid mensen die hier wonen hutje mutje op elkaar valt het allemaal mee. Dat er meer gebeurd dan in een gewone wijk is logisch, er wonen immers meer mensen.

Je bent imo gewoon een aansteller, doet nu net alsof het hier The Bronx is.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 10 december 2009 @ 23:15:53 #235
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_75501642
En als we toch over moord en doodslag in Zeist hebben:
quote:
Gehakt lijk in Austerlitz?
Update 12.40 uur:

Iemand meldt "uit betrouwbare bron" te hebben vernomen dat er vorige week dinsdag of woensdag een in stukken gehakt lichaam in de bossen van Zeist/Austerlitz is gevonden.
Specifiek in de bossen in Austerlitz aan de Grensweg. "Tot mijn verwondering wordt er in de pers over dit misdrijf met geen woord gerept. Wel wordt er in de omgeving gevraagd of er mensen in de nabije omgeving worden vermist. Vreemde en mysterieuze gang van zaken."

Wie weet meer?

Aanvulling 14.45 uur:
Zie deze link: http://www.alarmeringen.n(...)tz-eenh--zst712.html

bron: http://misdaadjournalist.(...)/gehakt-lijk-in.html (bericht is trouwens van 30 november)
Iemand hier wat van gehoord? Of is het gewoon een hoax...? (wat ik denk )
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:54:54 #236
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_75507486
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Ragboer het volgende:
En als we toch over moord en doodslag in Zeist hebben:
[..]

Iemand hier wat van gehoord? Of is het gewoon een hoax...? (wat ik denk )
Woensdag? Gehakt? Hmmmmm...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:47:19 #237
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_75508269
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:10 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Bullshit, gezien de hoeveelheid mensen die hier wonen hutje mutje op elkaar valt het allemaal mee. Dat er meer gebeurd dan in een gewone wijk is logisch, er wonen immers meer mensen.

Je bent imo gewoon een aansteller, doet nu net alsof het hier The Bronx is.
Dan ben ik maar een aansteller. Ik ben blij dat ik weg ben.
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:53:54 #238
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_75508383
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dan ben ik maar een aansteller. Ik ben blij dat ik weg ben.
Nee hoor.
Het is een feit dat Vollenhove, net als de Vogelbuurt, een zeer slechte naam heeft in Zeist.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:00:26 #239
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_75523037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef kasper het volgende:

[..]

Nee hoor.
Het is een feit dat Vollenhove, net als de Vogelbuurt, een zeer slechte naam heeft in Zeist.
Een zeer slechte naam in een kakgemeente als Zeist betekend dat het nog altijd veiliger is dan een nette buurt in Amsterdam zzzzzz
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_75539453
Ik ben er maar korte tijd geweest, maar ik heb geen problemen ondervonden of gezien. Ik was in een flat met een laag huisnummer, onder de 600.
De laatste keer, in de herfstvakantie, hoorde ik ergens een geschreeuw als van een echtelijke ruzie: twee mensen die graag van elkaar zouden houden maar wanhopig constateren dat dat niet lukt. Ik vroeg me af hoe dat voor de politie zou zijn: met een man of vier op zo'n smalle galerij. Tracy Chapman heeft daar een nummer over geschreven.
En ik zag een brief van de woningcorporatie over een contract met de bewoners. Wel een goede brief: met de bewoners is een contract gesloten over hun gedrag. Dat is grotendeels gelukt en bij degenen met wie dat niet gelukt is, worden nog gesprekken aangegaan. Ik vond het goed klinken en had respect voor de aanpak.
Ik moet zeggen dat het me meeviel, aangezien het de grootste flat van Europa zou zijn (volgens mijn zegsvrouwe!). Ik heb er geen probleem mee om nog eens terug te komen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 16 december 2009 @ 21:19:22 #241
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_75705043
En vannacht was er alweer een auto in de fik gestoken bij ons in de straat. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is...
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 25 december 2009 @ 23:37:22 #242
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76062070
Ik ben er ook weer, terug van m'n ban
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:42:26 #243
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_76070147
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
Ik ben er ook weer, terug van m'n ban
Mocht je Zeist niet meer in?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 december 2009 @ 10:47:57 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76070237
Hehe lolzzzzzzzz ohja hier wat foto's van Zeist die ik heb gemaakt















GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:55:03 #245
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76070356
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Paul het volgende:
Hehe lolzzzzzzzz ohja hier wat foto's van Zeist die ik heb gemaakt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie foto's man! Vooral die ene laatste is goed gelukt!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 december 2009 @ 11:04:18 #246
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76070504
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 10:55 schreef Orealo het volgende:

[..]

Mooie foto's man! Vooral die ene laatste is goed gelukt!
Gewoon met mijn cybershotje
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:05:04 #247
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_76070519
Idd mooie foto's.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 december 2009 @ 11:06:03 #248
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76070543
Toch stiekem jammer dat de sneeuw nu weer bijna weg is
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76092676
Vanwaar vandaan heb je die laatste foto eigenlijk genomen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 27 december 2009 @ 07:57:42 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76094882
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Vanwaar vandaan heb je die laatste foto eigenlijk genomen?
Alle foto's zijn gemaakt op die koopzondag dat er zoveel sneeuw lag, vorige week was dat toch
Die laatste foto is rond 18 uur gemaakt vanaf flatje boven de Kesler
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:36:54 #251
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76289518
Zeist staat in de hens!


  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 1 januari 2010 @ 13:37:38 #252
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76289538
OK
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 1 januari 2010 @ 13:49:46 #253
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76289856
Weet je al meer Orealo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:00:30 #254
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76290072
Neen. Net nog even gekeken maar het ziet er naar uit dat de brandweer goed werk geleverd heeft. De rook is weg althans.
pi_76357738
Waar in Zeist of directe omgeving staan oplaadpunten/ophaalautomaten voor de OV chipkaart?
Als ik Zeist intyp op de site krijg ik geen resultaat.

http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
  maandag 4 januari 2010 @ 16:48:58 #256
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
  maandag 4 januari 2010 @ 20:21:13 #257
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_76412200
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef leukerdje het volgende:
Waar in Zeist of directe omgeving staan oplaadpunten/ophaalautomaten voor de OV chipkaart?
Als ik Zeist intyp op de site krijg ik geen resultaat.

http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
dunno.. kon het ook niet vinden!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_76413991
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef leukerdje het volgende:
Waar in Zeist of directe omgeving staan oplaadpunten/ophaalautomaten voor de OV chipkaart?
Als ik Zeist intyp op de site krijg ik geen resultaat.

http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Er staat zo'n geel ding in de C1000 op de Oldenbarneveldlaan....
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_76418289
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:55 schreef Kings het volgende:

[..]

Er staat zo'n geel ding in de C1000 op de Oldenbarneveldlaan....
Zo, één zo'n ding in heel Zeist? Way to go...

Gelukkig zijn er nog genoeg winkels waar gewoon strippenkaarten worden verkocht,
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 4 januari 2010 @ 23:46:45 #260
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_76422479
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef leukerdje het volgende:
Waar in Zeist of directe omgeving staan oplaadpunten/ophaalautomaten voor de OV chipkaart?
Als ik Zeist intyp op de site krijg ik geen resultaat.

http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
Er staat er ook eentje bij de Vivant (achter de V&D), staat echter niet op die ov-website!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 23:47:21 #261
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76422498
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Er staat er ook eentje bij de Vivant (achter de V&D), staat echter niet op die ov-website!
Over de Vivant gesproken, die man is echt cool
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:09:45 #262
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76427085
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef Paul het volgende:

[..]

Over de Vivant gesproken, die man is echt cool
Weliswaar een beetje over de top, maar hij probeert het leuk. Leuker dan die sacherijnigen in de Clomp .
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:18:59 #263
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_76427819
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef Paul het volgende:
Over de Vivant gesproken, die man is echt cool
Ik kocht daar een keer een Autoweek, zegt hij: "ga je een nieuwe auto uitzoeken?"
Ik vraag me af wat hij zegt wanneer je een sexboekje koopt.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 09:44:15 #264
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76428336
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:09 schreef Orealo het volgende:

[..]

Weliswaar een beetje over de top, maar hij probeert het leuk. Leuker dan die sacherijnigen in de Clomp .
Hehe zo doet hij al jaren, jammer dat je er geen voetbalkaartjes maar kan kopen. Heb er nu niet meer echt reden voor om bij hem langs te gaan. Volgens mij staat z'n dochter er ook wel eens
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76446417
Bedankt voor de tips.
Het winkeltje achter de V&D is lekker dichtbij.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 18:12:02 #266
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76447000
Wisten jullie dat er een poffertjeszaak is vlak bij de voorheuvel
Nooit geweten, zit in steegje tegenover Kesler
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76447315
Ja die zit er al een tijdje.
De pannenkoeken zijn echt super.
En het personeel is ook heel vriendelijk.
Echt aan te raden hoor.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 18:22:11 #268
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76447400
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:20 schreef leukerdje het volgende:
Ja die zit er al een tijdje.
De pannenkoeken zijn echt super.
En het personeel is ook heel vriendelijk.
Echt aan te raden hoor.
OK
Dan moet ik daar maar heen he
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 januari 2010 @ 18:22:37 #269
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76447420
* Paul is benieuwd naar Leukerdje
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:56:50 #270
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76451763
Romance! Samen naar de poffertjestent!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2010 @ 14:04:29 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76521676
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76523389
Oh, gauw eens lezen!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_76523396
Flauw, sorry
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 januari 2010 @ 17:39:30 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76529684
Leukerdje waar ben je nou ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76559520
Oke, ik zal eens gaan opletten in Zeist of ik misschien ooit een keer een vrouwke van 1.60m lang zie lopen, met donker haar en mogelijk brandwonden.

pi_76559538
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:39 schreef Paul het volgende:
Leukerdje waar ben je nou ?
Die loopt al dagen rond in Zeist, op zoek naar jou!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:56:12 #277
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_76561949
Het was Fatima van de Super de Boer .
pi_76562321
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:56 schreef Orealo het volgende:
Het was Fatima van de Super de Boer .
Verrek! De vuilak!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 januari 2010 @ 18:42:20 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76573359
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Die loopt al dagen rond in Zeist, op zoek naar jou!
Laniboekje is ook al zo'n chick
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76573559
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Laniboekje is ook al zo'n chick
Maar gelukkig ben ik geen Zeistenaar, dus hoef je niet op zoek te gaan naar mij. Ik werk er alleen maar.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 8 januari 2010 @ 19:41:24 #281
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76575541
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Maar gelukkig ben ik geen Zeistenaar, dus hoef je niet op zoek te gaan naar mij. Ik werk er alleen maar.
Dat weet ik
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_76576483
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:41 schreef Paul het volgende:

[..]

Dat weet ik
Mooi.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 januari 2010 @ 02:59:27 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76590065
Leukerdje ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 17 januari 2010 @ 23:24:26 #284
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_76946580
Iemand die weet of er ergens op de Jagerlaan van die musquitogeluiden worden afgespeeld tegen hangjongeren? Liep er gisteren langs en opeens hoorde ik een piep :p (ongeveer terhoogte van de basisschool daar).
pi_76946984
Op de Jagerlaan? Lijkt me niet echt voor de hand liggend eigenlijk, lijkt me niet echt een hangplek. Voorzover ik weet hebben ze die apparaatjes alleen achter de V&D hangen, bij Viviant.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 18 januari 2010 @ 09:27:01 #286
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_76954858
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Op de Jagerlaan? Lijkt me niet echt voor de hand liggend eigenlijk, lijkt me niet echt een hangplek. Voorzover ik weet hebben ze die apparaatjes alleen achter de V&D hangen, bij Viviant.
Achter de V&D? Op het Emmeplein tegenover de AH lijkt mij een betere plek om zo'n apparaat op te hangen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 januari 2010 @ 10:02:08 #287
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76955665
quote:
Op maandag 18 januari 2010 09:27 schreef kasper het volgende:

[..]

Achter de V&D? Op het Emmeplein tegenover de AH lijkt mij een betere plek om zo'n apparaat op te hangen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:57:05 #288
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_77284745
quote:
di 26 jan 2010, 11:48

Vrouw aangehouden voor brandmoord Zeist
ZEIST - De politie heeft zondag een verdachte aangehouden in verband met de moord op een 23-jarige vrouw uit Zeist. Dat maakte de politie dinsdag bekend.

Het slachtoffer werd begin december gevonden in een portiek van een flat aan de Laan van Vollenhove in Zeist. Uit onderzoek bleek dat de vrouw in brand was gestoken.

De verdachte, een vrouw, meldde zich zondagavond zelf bij het politiebureau. De politie kan haar identiteit nog niet bekendmaken. Wat precies haar betrokkenheid bij het misdrijf is, wordt onderzocht.

Het programma Opsporing Verzocht besteedt dinsdagavond aandacht aan de zaak.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)or_brandmoord__.html
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 26 januari 2010 @ 11:58:01 #289
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77284777
quote:
ZEIST - Het tv-programma Opsporing Verzocht besteedt vanavond opnieuw aandacht aan de moord op de 23-jarige Nerges Achikzei uit Zeist.

De vrouw werd op 7 december op de 12de verdieping van de Geroflat in brand gestoken. Hoogstwaarschijnlijk was een vrouw de dader.

Nerges Achikzei overleed later in het ziekenhuis.

Vijfentwintig rechercheurs houden zich met de zaak bezig, maar kunnen nieuwe tips goed gebruiken. Mogelijk helpt een nieuwe oproep via de televisie.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77319549
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:58 schreef Paul het volgende:

[..]
Ik zag het stomtoevallig.
Er is een topic over geweest. Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist

Wat me wel goed deed: de politie denkt niet aan eerwraak, maar sluit die ook niet uit. In het forum werd toch steeds gesteld, dat de politie aan eerwraak dacht.

Best wel een leuke vrouw, trouwens, die Nergez.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 januari 2010 @ 00:41:47 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77319572
Ik herkende de vrouw niet bij opsporing verzocht, ze was wel slim met zich zo te verstoppen in haar jas in de lift
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_77320541
Lijkt me trouwens een van de ergste manieren van doodgaan: verbrand worden.
Als goede gelijke: gewurgd worden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77372647
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb van de zomer een week op katten gepast van kennissen van een vriendin uit Zeist. Die wonen in de Vollenhove-flat.
Mag ik nou niet meer meedoen hier?
Doe niet zo maf

Wanneer het kliekjes gaan worden bij dit soort topics hoop ik dat ze ermee stoppen.

Je bent gewoon welkom. Was ook gewoon een vraag
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77385564
poe, wat een snelle reactie... pas 6 weken geleden.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_77399240
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Doe niet zo maf

Wanneer het kliekjes gaan worden bij dit soort topics hoop ik dat ze ermee stoppen.

Je bent gewoon welkom. Was ook gewoon een vraag
Sorry, was niet zo vervelend bedoeld als je het op lijkt te vatten.

Maar waarom stelde je die vraag eigenlijk?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77402590
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Sorry, was niet zo vervelend bedoeld als je het op lijkt te vatten.

Maar waarom stelde je die vraag eigenlijk?
Je bent een NWS user. Kom je regelmatig tegen. Verder geen speciale reden ofzo. Gewoon grappig wanneer je NWS users hier ziet posten. Antraxx zelfs al eens zien fietsen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77402687
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:28 schreef paddy het volgende:

[..]

Je bent een NWS user. Kom je regelmatig tegen. Verder geen speciale reden ofzo. Gewoon grappig wanneer je NWS users hier ziet posten. Antraxx zelfs al eens zien fietsen
OK.
Kwam hier toevallig langs, denk ik. Heb wel een linkje met Zeist. Een buslijn (oud), een tante (vaag), een vriendin (vervagend), een klus (vertrouwend), een misdaad (merkwaardig).
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 februari 2010 @ 12:39:25 #298
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_77726638
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:45:34 #299
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_77726795
quote:
Ik weet nog wel een wijk in de buurt van de Kroostweg die ze wat mij betreft een paar meter onder water mogen zetten.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_77728464
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef kasper het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een wijk in de buurt van de Kroostweg die ze wat mij betreft een paar meter onder water mogen zetten.
Of wat er van die wijk over is?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 2 maart 2010 @ 10:40:06 #301
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_78626676
Zeist #4 - Waar we gaan stemmen.

[ Bericht 74% gewijzigd door Paul op 02-03-2010 10:47:53 ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')