Ahh, Zeistenaar dus! Bedankt hé..., maar komt inderdaad niet echt slim over!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef Ferdo het volgende:
Geboren en getogen Zeistenaar en niet eens weten hoe je je mededorpelingen noemt?![]()
En welkom!
Zeist is niet de meest bruisende plaats nee, maar ligt natuurlijk wel lekker tussen Utrecht en Amersfoort in, en daar is toch wel wat te beleven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef KellyK het volgende:
Woon er nu vanaf April maar ga snel weer weg :$
Wat een saaie bedoening joh! De koets is wel tof om uit te gaan.. En de tattoo's van Toots zijn ook top! Maar voor de rest..
Misschien komt het omdat ik niet verder ben gekomen dan het Centrum maar volgens mij is dat ook echt het hart van Zeist en is daarbuiten al helemaal niks te beleven.
En de elfflat waar ik echt al 2 mensen beneden heb zien leggen. (gesprongen) Drama!
Geen idee, maar ik denk dat straten als de Verlengde Slotlaan, Aristoteleslaan, Platolaan, Socrateslaan en Homeruslaan al aardig in de buurt komen. En als je de gehele gemeente rekent, dus ook Bosch en Duin erbij, verbleken al die straten nog.quote:Op zondag 6 december 2009 17:03 schreef stievun1234 het volgende:
Wat is eigenlijk de duurste straat van Zeist?
Nou ja, dat is toch ook een redelijk gemiddelde wijk, dacht ik. Niet echt de Zeisterse versie van Zonnendael.quote:Op maandag 7 december 2009 14:22 schreef stievun1234 het volgende:
Ik had er een discussie over met een maat hij zei in de buurt van de Veldheimlaan/Jan Meerdinklaan
Edit - Dit dus:quote:7-12-09
17:31:02
P 1 FLATBRAND LAAN VAN VOLLENHOVE 2169 ZEIST EENH: BNK742 AFT652
Foto uploaden bij deze melding Adres tonen in Google Maps
0706440 brandweer Bunnik / Hulpverleningsgroep / Utrecht
0706435 brandweer Binnensticht / DOvD / Utrecht
0706140 regio 9 Utrecht BRANDWEER 40
0706136 brandweer Amersfoort / Monitorcode Eemland / Utrecht
0706120 brandweer Amersfoort / Kazernealarm hulpverlening hoofdpost / Utrecht
0706001 brandweer / Monitorcode / Utrecht
07-12-09
17:30:19
P 1 WONINGBRAND LAAN VAN VOLLENHOVE 2169 ZEIST EENH: DLR722
0709350 brandweer Den Dolder / Blusgroep / Utrecht
0706001 brandweer / Monitorcode / Utrecht
07-12-09
17:29:21
P 1 FLATBRAND GUNNINGLAAN 2157 ZEIST EENH: ZST712 ZST714 DOV719 BHV615
Maar die zal er niet best aan toe zijn gezien het afschermen zelfs naar de ambulance toe.quote:Vrouw gewond bij brand Zeist
ZEIST - In Zeist is maandagmiddag brand uitgebroken in een flat aan de Laan van Vollenhove.
Daarbij is een vrouw gewond geraakt. Een traumahelikopter is onderweg.
Over de oorzaak en de omvang van de brand is nog niets bekend.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef maniack28 het volgende:
Wat is er gebeurd aan de LAAN VAN VOLLENHOVE 2169?
3 ambu's, 3 brandweerwagens, alles is weer afgezet. Ze hebben voor de portiek een doek opgehangen dus ik denk dat er iemand behandeld word en dat we dat niet mogen zien... of misschien zelfs iemand overleden.
[..]
Edit - Dit dus:
[..]
Maar die zal er niet best aan toe zijn gezien het afschermen zelfs naar de ambulance toe.
Het was moord!quote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef TiGG het volgende:
Ik heb overigens geen extra informatie kunnen lospeuteren over wat er nou aan de hand is. De politie verteld niets zoals gewoonlijk en maant omwonende binnen te blijven.
Die ambulances blijven trouwens af en aan rijden, iets zegt mij dat er misschien meer slachtoffers zijn maar dat blijft natuurlijk speculatie.
quote:
dinsdag 8 december 2009 15:52 uur
Dode brand flat Zeist door misdrijf
ZEIST - De vrouw die maandag in Zeist om het leven is gekomen bij een brand,is het slachtoffer van een misdrijf.Dat heeft de politie bekend gemaakt.
Aan het eind van de middag kregen agenten een melding van een brand in een portiek aan de Van Laan van Vollenhoven. Brandweer en politie vonden de 23-jarige vrouw uit Zeist met ernstige brandwonden.
Het slachtoffer werd per traumahelicopter vervoerd naar het ziekenhuis. Later op de avond is de vrouw aan haar verwondingen overleden.
Over de preciese toedracht is nog niets bekend gemaakt. Inmiddels is de politie een grootschalig onderzoek gestart en worden getuigen opgeroepen zich te melden.
bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/223710
DAT DIT KAN IN...ZEIST!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:24 schreef maniack28 het volgende:
Ik las het ja, ziek! Ze schijnt in brand gestoken te zijn
Mwoah, ik had het al eerder verwacht in Vollenhove.quote:
Huilie, er gebeurd hier nooit wat...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mwoah, ik had het al eerder verwacht in Vollenhove.
Het is een portiek verder als waar ik gewoond heb en ik ben blij dat ik nu weg ben. Zeker als ik er aan denk.
Niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Huilie, er gebeurd hier nooit wat...
Jij woont in Zeist?quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:55 schreef Kees22 het volgende:
Ik pas wel eens op katten in de Laan van Vollenhove.
Nee, L-Flat.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef Ferdo het volgende:
Oh, maar jij hebt dus ook in de Geroflat gewoond?
Nee. Ik heb van de zomer een week op katten gepast van kennissen van een vriendin uit Zeist. Die wonen in de Vollenhove-flat.quote:
Bullshit, gezien de hoeveelheid mensen die hier wonen hutje mutje op elkaar valt het allemaal mee. Dat er meer gebeurd dan in een gewone wijk is logisch, er wonen immers meer mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet?
Mensen die naar beneden springen. Gezinsproblematiek waarbij de politie ineens weer voor je portiek staat. Autoruiten die tot tig keer toe gesloopt worden.
En om nou te zeggen "er gebeurd nooit wat hier" vind ik iemand in de fik steken wel een ander uiterste. Ik heb 2 jaar gewoond op de Laan van Vollenhove en ik ben echt oprecht blij dat ik weg ben bij dat takke zooitje.
Iemand hier wat van gehoord? Of is het gewoon een hoax...? (wat ik denkquote:Gehakt lijk in Austerlitz?
Update 12.40 uur:
Iemand meldt "uit betrouwbare bron" te hebben vernomen dat er vorige week dinsdag of woensdag een in stukken gehakt lichaam in de bossen van Zeist/Austerlitz is gevonden.
Specifiek in de bossen in Austerlitz aan de Grensweg. "Tot mijn verwondering wordt er in de pers over dit misdrijf met geen woord gerept. Wel wordt er in de omgeving gevraagd of er mensen in de nabije omgeving worden vermist. Vreemde en mysterieuze gang van zaken."
Wie weet meer?
Aanvulling 14.45 uur:
Zie deze link: http://www.alarmeringen.n(...)tz-eenh--zst712.html
bron: http://misdaadjournalist.(...)/gehakt-lijk-in.html (bericht is trouwens van 30 november)
Woensdag? Gehakt? Hmmmmm...quote:Op donderdag 10 december 2009 23:15 schreef Ragboer het volgende:
En als we toch over moord en doodslag in Zeist hebben:
[..]
Iemand hier wat van gehoord? Of is het gewoon een hoax...? (wat ik denk)
Dan ben ik maar een aansteller. Ik ben blij dat ik weg ben.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Bullshit, gezien de hoeveelheid mensen die hier wonen hutje mutje op elkaar valt het allemaal mee. Dat er meer gebeurd dan in een gewone wijk is logisch, er wonen immers meer mensen.
Je bent imo gewoon een aansteller, doet nu net alsof het hier The Bronx is.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:47 schreef Anthraxx het volgende:
Dan ben ik maar een aansteller. Ik ben blij dat ik weg ben.
Een zeer slechte naam in een kakgemeente als Zeist betekend dat het nog altijd veiliger is dan een nette buurt in Amsterdam zzzzzzquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is een feit dat Vollenhove, net als de Vogelbuurt, een zeer slechte naam heeft in Zeist.
Mocht je Zeist niet meer in?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef Paul het volgende:
Ik ben er ook weer, terug van m'n ban
Mooie foto's man! Vooral die ene laatste is goed gelukt!quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:47 schreef Paul het volgende:
Hehe lolzzzzzzzz ohja hier wat foto's van Zeist die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon met mijn cybershotjequote:Op zaterdag 26 december 2009 10:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mooie foto's man! Vooral die ene laatste is goed gelukt!
Alle foto's zijn gemaakt op die koopzondag dat er zoveel sneeuw lag, vorige week was dat tochquote:Op zondag 27 december 2009 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Vanwaar vandaan heb je die laatste foto eigenlijk genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |