SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je de zusterflat of gewoon die appartementen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef PDOA het volgende:
Zitten hier mensen die op de Schermerslaan wonen/hebben gewoond?
Die laatste zit hier zelfs in de gemeenteraad, voor Seyst.nu. Co Adriaanse heeft trouwens ook in Zeist gewoond.quote:Op zondag 5 april 2009 01:12 schreef leukerdje het volgende:
Wibbi Soerjadi en weerman Peter Timofeef wonen ook in Zeist.
Tip gewoon het AD en RTV Utrechtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:24 schreef leukerdje het volgende:
Zijn er hier mensen die in de prinses margrietlaan wonen, de laatste flat.
Beide liften van die flat zijn al een week kapot en de woningbouw doet er niets aan.
Er wonen daar oude mensen op de vierde etage, er zal maar een geval van nood zijn,
moet de ambulancedienst al die trappen op en weer af!!!
Onproffesioneel en onverantwoordelijk van de Seyster Veste.
Vervang Seyster Veste door 'De Kombinatie' en het verhaal klopt weer, maar dan voor mijzelfquote:Op zondag 10 mei 2009 12:12 schreef paddy het volgende:
In het flat waar we nu wonen vliegen de schilmesjes je rakelings voorbijKleine kinderen vinden het wel tof om te zien hoe vuilnis, tassen etc. naar beneden vallen, geloof ik
![]()
En even over die liften. Denk ook niet dat ze er iets aan gaan doen, want die flats worden gesloopt toch?
En Seyster Veste noemt zich een sociale woningbouwvereniging, maar reken er maar op dat deze vereniging alles, BEHALVE sociaal is. Dingen die gemaakt moeten worden worden gewoon niet gemaakt, en wanneer iemand buiten zijn schuld (omdat ze toevallig een zelfde achternaam hebben) gevaar gaat lopen, doen ze er alleen iets aan onder dreiging van de politie, wethouder en burgemeester (was in ons geval)
Stoppen ze je vervolgens op een plek waar zo mogelijk nog meer gevangenisstraf rondloopt, maar hoe jij je dan verder moet redden is niet hun pakje aan. (Let wel, Seyster Veste maakte een levensbedreigende fout)
Je bent als huurder alleen een klant wanneer je nog niet getekend hebt daar. Het is dat wij het geld niet hebben om een goed huis te kopen zonder teveel geld kwijt te zijn aan onderhoud en dus moeten huren, maar kopen is echt een aanrader, want ook in de woningen van de Seyster Veste moet je gewoon alles zelf doen...officieel dan niet, maar de praktijk vertelde mij anders.
Met een woningbouwvereniging in Groningen heb ik dan weer toffe ervaringen gehad en hoefde je maar één belletje te plegen en binnen een week was je probleem verholpen.
In de puntentelling komt de Seyster Veste niet eens aan een -1
Woon je via de Seyster Veste eenmaal in de woning, is alles afgelopen qua service.
Ik genoeg. Ik had laatst een lekkage van de kachels hier. Ik heb ze gebeld, wordt ik afgesnauwd door de huismeester dat ik eerder had moeten bellen. Ja, dat gaat ook zo lastig als het je nu pas opvalt. Hadden ze niets mee te maken, ik had eerder moeten bellen. Uitgelegd dat het de eerste week was dat het echt zonnig was en daarvoor alleen maar had geregend en gesneeuwd en dat het dan pas opviel. Hadden ze niets mee te maken. Dus ben maar boos geworden en 's middags was het gerepareerd. Blijkbaar kunnen ze normale klachten niet meer behandelen.quote:
Het is superveilig hier. Je ziet nergens meer politie dan hier.quote:
Hm ok, ja in de clomp hangen ook niet voor niets natuurlijk zoveel camera'squote:Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is superveilig hier. Je ziet nergens meer politie dan hier.
En zo ongeveer wekelijks worden er wel auto's opengebroken. Als je alleen WA-verzekerd bent kun je het beste je auto gewoon open laten staan. Onze dochter zei al dat ze in Groningen (stad, ja!) zelden politie zag, terwijl ze hier dagelijks rondrijden.
De woningen zelf zijn dan weer wel mooi, en je zit een stuk centraler dan in Vollenhove.
Hoor ik ook wel dingen van, maar wij woonden in het Geroflat en dertien hoog, dus kregen ook niet zoveel mee.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind het in Vollenhove nog wel meevallen trouwens, qua auto inbraken e.d. Ik had het erger verwacht.
Ja hoor dat wel graag, maar dat zeggen ze in geen bericht hierover. Ben geskimt laatst. Zal dan in Zeist gebeurd zijn gok ik. Hoewel mijn geld ergens in Engeland er af is gehaald.quote:Op maandag 27 april 2009 19:58 schreef Paul het volgende:
Bedrijfsleider skimt in eigen zaak
Zeist - Een 29-jarige bedrijfsleider van een winkel in Zeist is aangehouden op verdenking van skimmen in zijn eigen zaak. Met speciale apparatuur stal de man pincodes van klanten afgekeken en pinde hij geld van hun rekening. Twee andere mannen van 27 en 30 jaar uit de regio Utrecht zijn ook aangehouden voor deze vorm van fraude.
Welke winkel
Combi Poelsma op de slotlaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef TechXP het volgende:
Ik moet een nieuwe ID-kaart. Waar kan ik in Zeist foto's laten maken? Zit er een zaak die dat soort dingen doet?
Welkom, en eventueel sterkte, afhankelijk van in welke flat je bent beland.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Vanaf vandaag woon ik ook in Zeist, in een Vollenhoveflat
Merci ! Tussen de 1000 en 2000quote:Op maandag 1 juni 2009 15:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welkom, en eventueel sterkte, afhankelijk van in welke flat je bent beland.
Mooi. Het is ook de bovenste verdieping, scheelt ook al veel meestalquote:Op maandag 1 juni 2009 15:13 schreef Ferdo het volgende:
De Geroflat dus waarschijnlijk. Dat valt inderdaad nog wel mee.
Tot voor twee maanden terug woonden wij daar ook, ook dertien hoog. Je hebt er in elk geval geen last van langsvliegende tv's en koelkasten.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Mooi. Het is ook de bovenste verdieping, scheelt ook al veel meestal
Welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Welkom.. zelfde flat als ik....... als je een rode hanekam tegenkomt ff zwaaienquote:Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Susi het volgende:
Hehe, eindelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Paul het volgende:
Volgens mij begint het eindelijk wat op te schieten met de schaerwijdelaan![]()
En het regent in Seyst
Welkom.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Merci ! Tussen de 1000 en 2000
Volgens de bewoner was het erg rustig
Ja, dat zou volgens de borden in mei klaar zijn, in de Nieuwsbode werd dat al snel tot de zomer.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:24 schreef Paul het volgende:
Volgens mij begint het eindelijk wat op te schieten met de schaerwijdelaan![]()
En het regent in Seyst
Ik ben meer herkenbaar aan mijn auto. Als je een Grijze Kever voorbij ziet rijden, dan ben ik dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Laniboekje het volgende:
Grappig dat er toch redelijk wat mensen van FOK! allemaal in die flats wonen. Ik weet zeker dat ik enkele van jullie dan op dagelijkse basis tegen kom maar gewoon niet herken.
Grijze Kever, check... ga ik op letten.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben meer herkenbaar aan mijn auto. Als je een Grijze Kever voorbij ziet rijden, dan ben ik dat.
Als dat zo is issie niet alleen te herkennen aan zn shirtquote:
Whehe, ook aan zijn geur.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als dat zo is issie niet alleen te herkennen aan zn shirt
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef maniack28 het volgende:
Waarom is die kutkruidvat pas op 9 uur open, ik stond om 8 uur op om neusspray voor mn vriendin te halen, sta ik daar voor gesloten deur
Christelijk kutdorp![]()
In de Geroflat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef paddy het volgende:
Was er niet iemand met een soort hanenkam die in het L-flat woonde van FOK!
Want die heb ik wel gezien
Hoe kan dat nou, daar is toch geen ruimte om uit te bereiden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Paul het volgende:
Over Aldi gesproken, er wordt gezegd dat er nog 1 bij komt naast de C1000
Dat zei ik ook gelijk, maar we zullen zien of het een roddel is of waarheid misschien een stuk verder op ofzo tussen de sexclubsquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, daar is toch geen ruimte om uit te bereiden?
Aan de ene kant staan woonhuizen en aan de andere kant zit een sportschool.
Ik heb wel gehoord dat ze een Lidl erbij willen.
Op Kerckebosch, maar dat houdt de AH tegen.
Een soort hanekamquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef paddy het volgende:
Was er niet iemand met een soort hanenkam die in het L-flat woonde van FOK!
Want die heb ik wel gezien
Is het nu definitief? Vond alleen iets over een rechtzaak die was aangespannen om de komst van die Aldi te dwarsbomen. Niets over de afloop ervan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef Paul het volgende:
Hier krantenbericht over de nieuwe aldi in Zeist : http://www.deweekkrant.nl(...)BZ-1-23_080604_1.pdf
Hehe, ik dacht al dat je een FOK!ker wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een soort hanekam![]()
Yup, that's me!
Bijna het hele dorp moet je betalen voor parkeren, dus zal denk ik daar ook wel gaan gelden. Meer medelijden met de huizen om die winkels heen aan de achterkant (parkeerplaatsen). Nederlanders en zuinigheid enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is het nu definitief? Vond alleen iets over een rechtzaak die was aangespannen om de komst van die Aldi te dwarsbomen. Niets over de afloop ervan.
Zal alleen een ramp worden om daar fatsoenlijk je auto te parkeren.
Niet buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, klopt het dat er iemand van de bouw bij de Torenflat naar beneden is gekuukeld? Hoorde ik vandaag op mijn werk, een van de cliënten zou het gezien hebben.
Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo hey, jij reageert snel! Dagje vrij dan?
Ah, sterkte ermee!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzo![]()
En meteen de mogelijkheid om eens op te ruimen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had je een fruitmandje willen brengen maar zit inmiddels alweer ergens anders.
Niet meer.quote:
I know, dat station stelt niets voor. Maar er komen wel veel treinen van en naar Utrecht CS, dat is handig. Beetje jammer dat in de spits de bomen dan wel om de 2 min. dicht zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef FP128 het volgende:
Damm, vanmorgen met de trein aangekomen op Driebergen Zeist CS,maar dat is een
pietleutig stationnetje zeg..Alsof je in de prehistorie bent beland. Goed i.i.g dat mijn
afspraak er op tijd stond met de auto want ik was anders nooit op tijd op mijn afspraak
gekomen gezien het veelvuldige groen overal en gebrek aan goed overziend openbaar
vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |