Hehe, ik dacht al dat je een FOK!ker wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een soort hanekam![]()
Yup, that's me!
Bijna het hele dorp moet je betalen voor parkeren, dus zal denk ik daar ook wel gaan gelden. Meer medelijden met de huizen om die winkels heen aan de achterkant (parkeerplaatsen). Nederlanders en zuinigheid enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is het nu definitief? Vond alleen iets over een rechtzaak die was aangespannen om de komst van die Aldi te dwarsbomen. Niets over de afloop ervan.
Zal alleen een ramp worden om daar fatsoenlijk je auto te parkeren.
Niet buiten geweest vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg, klopt het dat er iemand van de bouw bij de Torenflat naar beneden is gekuukeld? Hoorde ik vandaag op mijn werk, een van de cliënten zou het gezien hebben.
Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zo hey, jij reageert snel! Dagje vrij dan?
Ah, sterkte ermee!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Meeeh, hooikoorts + verkoudheid, alles zit vast... lekker een kaakholteontsteking enzo![]()
En meteen de mogelijkheid om eens op te ruimen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had je een fruitmandje willen brengen maar zit inmiddels alweer ergens anders.
Niet meer.quote:
I know, dat station stelt niets voor. Maar er komen wel veel treinen van en naar Utrecht CS, dat is handig. Beetje jammer dat in de spits de bomen dan wel om de 2 min. dicht zitten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef FP128 het volgende:
Damm, vanmorgen met de trein aangekomen op Driebergen Zeist CS,maar dat is een
pietleutig stationnetje zeg..Alsof je in de prehistorie bent beland. Goed i.i.g dat mijn
afspraak er op tijd stond met de auto want ik was anders nooit op tijd op mijn afspraak
gekomen gezien het veelvuldige groen overal en gebrek aan goed overziend openbaar
vervoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |