Dat heb ik je uitgelegd, dat is een complot tegen Knorretje (niet de admin, maar onze auto).quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef paddy het volgende:
Ow ja, en ik erger mij aan de totale onlogische manier van hoe de stoplichten werken
Dan ben ik er zeker aan gewend ofzo, het was me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een oud-collega van mijn broer kwam uit Den Haag, kwam overal maar vond Zeist een verschrikking door al die eenrichtingsstratenlanen hier in de city. Geen enkele plaats vond hij zo erg als Zeist in dat opzicht.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:17 schreef paddy het volgende:
Ow ja, en ik erger mij aan de totale onlogische manier van hoe de stoplichten werken
Ik kom ook uit Den Haag oorspronkelijk en vond het vreselijk naar Zeist te verhuizen... ik was 8quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een oud-collega van mijn broer kwam uit Den Haag, kwam overal maar vond Zeist een verschrikking door al die eenrichtingsstratenlanen hier in de city. Geen enkele plaats vond hij zo erg als Zeist in dat opzicht.
Al een jaartje of 1200 geloof ik.quote:
Zeist bestaat officieel vanaf 838.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al een jaartje of 1200 geloof ik.
Nou ja, klein, toch 52.000 inwoners ongeveer. Okee, vergeleken bij Den Haag stelt het weinig voor, maar toch een redelijk grote plaats.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Den Haag oorspronkelijk en vond het vreselijk naar Zeist te verhuizen... ik was 8
Maar later ben ik het zeker gaan waarderen. Kom er nog vaak genoeg. Flinke Zeistclan op FOk trouwens, voor zo'n kleine stad.
Ik twijfelde trouwens ff, op wikipedia staat dat Zeist WEL een stad isquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeist bestaat officieel vanaf 838.
Maar nooit stadsrechten gehad, dus geen stad.
Gewoon stad als in een grote plaats ja, maar niet stad als in bezitter van stadsrechten. Overigens hebben die tegenwoordig weinig waarde. Zou ook vreemd zijn als je een plaats als bijvoorbeeld Almere een dorp moet noemen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik twijfelde trouwens ff, op wikipedia staat dat Zeist WEL een stad is
quote:Den Haag is een bijzonder geval, soms wordt deze stad beschouwd als het grootste dorp van Europa, omdat officieel nooit stadsrechten zouden zijn verkregen.
Zeistenaren zijn gezond volkquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:48 schreef Ferdo het volgende:
Wel een stad trouwens waar een MacDonalds het niet redt door te weinig klandize...
Jawel, van de Konijn (zoals hij zichzelf noemdequote:
De logica ontbreekt gewoon qua doorrijden en drukte. Weet niet hoe ik dat uit moet leggenquote:
We krijgen in ieder geval genoeg smog en fijnstof binnenquote:
Jij rijdt nooit over de kruising Utrechtseweg-Schaerweijdelaan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef Paul het volgende:
Maffigheid dat jullie je kunnen ergeren aan het verkeer in Zeist
Ik ken zoveel andere plaatsen waar ik me zoveel meer erger aan de stoplichten, drukte en vooral FLITSPALEN
Die heb je ook niet in Zeist, flitspalen
Waar zittie dan? ik let in ieder geval nooit op mijn snelheid in Zeistquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij rijdt nooit over de kruising Utrechtseweg-Schaerweijdelaan?
Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar zittie dan? ik let in ieder geval nooit op mijn snelheid in Zeist
Die bij de Dreef ken ik wel ja, maar die doet het volgens mij niet hoor, zo'n oud ding ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beide kanten Utrechtseweg. Verderop bij de Dreef weer trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |