abonnement Unibet Coolblue
pi_65367147
Gaan we weer!



Legenda: Groen = leuk, rood = kut. Blauw is okee, maar saai, paars is de buitencategorie, zo saai.

Copyright en meningen over wijken van Speknek.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65370555
tvp
pi_65370869
Hmmm ik ben geel en paars. Toch is geel een prima buurt hoor, niets geen overlast hier.
pi_65372735
Wat een generaliserend kutkaartje.
pi_65377937
Tuurlijk is het enorm globaal. En bloemenbuurt had wat mij betreft wel wat minder oranje gemogen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65378248
Is wat je met voordorp hebt aangegeven niet tuindorp oost? Volgens mij ligt voordorp nog wat verder naar het noordoosten, waar je geen kleur aan hebt gegeven.

en wat is geel ?

Ik ben (nog) groen, oudwijk.
pi_65379304
ik heb zojuist heel hard gelachen om mijn eigen grap over de kabelbaan. hardop. in de ub.

obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_65379722
wie weet er wat leuks te doen vandaag? ben met een gezellige meid hier en we willen wat doen (geen poolen of bowlen), maar een leuk cultureel ietsje voor op de zondag.

Iemand een idee?
  zondag 25 januari 2009 @ 11:55:00 #9
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_65379850
Ik zit in geel (Zuilen) maar is geel dan goed of fout?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_65381671
Geel is medium.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_65383367
tvp
Shake'm U Won't Break'm
pi_65384263
quote:
Op zondag 25 januari 2009 11:29 schreef Becherovka het volgende:
ik heb zojuist heel hard gelachen om mijn eigen grap over de kabelbaan. hardop. in de ub.

Ik hoop maar dat Mestras door heeft dat het een grap was
  zondag 25 januari 2009 @ 14:30:08 #13
210050 Magpie
Ja, dat mag dus niet!
pi_65384628
tvp
pi_65390413
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:30 schreef Magpie het volgende:
tvp
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 januari 2009 @ 17:26:59 #15
111328 cryotek
zie signature
pi_65391148
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]


zie ondertitel
pi_65396463
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:19 schreef lost95 het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat Mestras door heeft dat het een grap was
jamaar hoe moet ik er dan uitkomen? kan toch niet met een fiets door die stationshal sjouwen?
pi_65396585
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Mestras het volgende:

[..]

jamaar hoe moet ik er dan uitkomen? kan toch niet met een fiets door die stationshal sjouwen?
Niet naar boven de roltrap op, maar een van de twee tunnels onder de sporen gebruiken
pi_65397977
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:01 schreef Mestras het volgende:

[..]

jamaar hoe moet ik er dan uitkomen? kan toch niet met een fiets door die stationshal sjouwen?
Zoals Dirk Jan aangeeft kan je de tunnel gebruiken, maar je kan ook de stationshal in en dan bij de uitgang naar de bussen eruit. Of je kan de uitgang naar de jaarbeurs gebruiken:

Plattegrond: http://loodewijk.nl/temp/map.png

[ Bericht 10% gewijzigd door lost95 op 25-01-2009 20:54:11 ]
pi_65408072
Zuilen mag ook wel 'wat' roder
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_na_schietpar.html
quote:
Politieagenten hebben vanmiddag in de Utrechtse wijk Zuilen waarschuwingsschoten gelost om twee vuurwapengevaarlijke jongens te kunnen arresteren. Eén van hen is slechts 14 jaar oud. Een deel van de wijk is nog steeds afgesloten. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
[...]
Na de arrestaties stroomden jongeren Marokkanen massaal naar Zuilen en ontstond er even een grimmige sfeer in de buurt. Een ME-bus en de hondenbrigade werden ingezet om de situatie beheersbaar te houden.
[...]
Het Prins Bernhardplein is al tijden een beruchte hangplek in de wijk waar vooral Marokkaanse jongeren ernstige overlast veroorzaken.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:14:04 #21
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_65411801
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:51 schreef dyna18 het volgende:
Zuilen mag ook wel 'wat' roder
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_na_schietpar.html
[..]


Dat zit zelfs nog in het bovenste stuk zuilen wat nu niet eens gekleurd is
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_65413357
Om nog even terug te komen op de foto wedstrijd voor Utrecht, ik volg jullie advies in welke foto op te sturen. Er mogen 3 foto's worden ingeleverd. Namelijk foto 1, foto 4 en een winter foto. Echter nu zit ik in dubio welke winterfoto ik wil opsturen.
# 8. Rotsoord in het wit of # 9. Tolsteeg in het wit?

Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef dyna18 het volgende:

1. Gondel in Utrechtse gracht


2. Terras langs Utrechtse gracht


3. Terras op Neude


4. Fietsen moeten aan de kant voor werk aan de stoep


5. Chaos bij het station met ambulance


6. Chaos bij het station met ambulance II


7. Sneeuwstorm


8. Rotsoord in het wit


9. Tolsteeg in het wit


10. De Dom bij nacht


11. Vuurwerk boven Tolsteeg I


12. Vuurwerk boven Tolsteeg II


13. Vuurwerk boven Tolsteeg III

Poll: Wat is de mooiste foto?
  • 1. Gondel in Utrechtse gracht
  • 2. Terras langs Utrechtse gracht
  • 3. Terras op Neude
  • 4. Fietsen moeten aan de kant voor werk aan de stoep
  • 5. Chaos bij het station met ambulance
  • 6. Chaos bij het station met ambulance II
  • 7. Sneeuwstorm
  • 8. Rotsoord in het wit
  • 9. Tolsteeg in het wit
  • 10. De Dom bij nacht
  • 11. Vuurwerk boven Tolsteeg I
  • 12. Vuurwerk boven Tolsteeg II
  • 13. Vuurwerk boven Tolsteeg III
    Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier

    http://picasaweb.google.com/Dyna18/Utrecht
  • pi_65416020
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 01:51 schreef dyna18 het volgende:
    Zuilen mag ook wel 'wat' roder
    http://www.spitsnieuws.nl(...)en_na_schietpar.html
    [..]


    Ah, vandaar die politiehelikopter in de lucht gisteren.
    Shake'm U Won't Break'm
      maandag 26 januari 2009 @ 13:08:49 #24
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65416818
    Ha kritiek . Mijn plaatje is inderdaad erg generaliserend, dat is ook zo bedoeld, ik ga natuurlijk niet straatje voor straatje inkleuren.
    quote:
    Op zaterdag 24 januari 2009 22:42 schreef dyna18 het volgende:
    Hmmm ik ben geel en paars. Toch is geel een prima buurt hoor, niets geen overlast hier.
    Ja, maar degene die info wilde over de Utrechtse wijken, vroeg naar de hipheid van de wijken. Hoograven Noord heeft een boel lelijke bejaardenflats. Voor de rest woon je er inderdaad prima, zolang je maar niet te dicht in de buurt van de gekleurde flats komt.
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 09:37 schreef jakkop het volgende:
    Tuurlijk is het enorm globaal. En bloemenbuurt had wat mij betreft wel wat minder oranje gemogen.
    Ja het is inderdaad weer wat beter dan Ondiep. Toch ook wel erg volks vind ik hoor. De huizen zijn er heel goedkoop, maar volgens mij met reden.
    quote:
    Op zondag 25 januari 2009 10:18 schreef _Ollie het volgende:
    Is wat je met voordorp hebt aangegeven niet tuindorp oost? Volgens mij ligt voordorp nog wat verder naar het noordoosten, waar je geen kleur aan hebt gegeven.

    en wat is geel ?

    Ik ben (nog) groen, oudwijk.
    Hm, ja, je hebt gelijk denk ik. Volgens mij is Voordorp inderdaad die uitstulpsel nu je het zo zegt. Zo tegen de tijd dat ik blauw in aan het kleuren was had ik het weer een beetje gehad met de accuratesse .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65417220
    Leuk kaartje hoor! Maar als ik ook een puntje van kritiek mag geven, Tuinwijk is zeker hipper dan Pijlsweerd en doet echt niet onder voor de Vogelenbuurt
      maandag 26 januari 2009 @ 13:53:01 #26
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65418274
    Meh, 1900 huizen >>> 1930 huizen. Daarbij liggen zowel Pijlsweerd als Vogelenbuurt dichter bij het centrum.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65424239
    Oké, de Vogelenbuurt is wel iets mooier, maar ik heb sommige van die jarendertig-etagewoningen van binnen gezien en daar word je niet altijd even blij van... En Pijlsweerd is, afgezien van de Herenweg en die paar straten eromheen, bepaald geen mooie koophuizenbuurt (hmm, wat zijn je criteria eigenlijk?).

    Het hangt er ook maar net van af waar de stad begint volgens jou. Vanuit Pijlsweerd ben je in 10 min. lopen op het Vredenburg, vanuit Tuinwijk ben je in 10 min. op de Neude.

    Genoeg gezeurd: jouw kaartje, jouw mening
    pi_65428631
    [spam]

    Debat Actieplan Luchtkwaliteit

    Het 1 miljard kostende actieplan luchtkwaliteit dat de gemeente Utrecht heeft gelanceerd, is onderwerp van felle discussie. D66 wil de mening van stadsgenoten horen en organiseert een debat op 26 januari ‘09 met een sterk discussieforum. Het debat zal worden ingeleid door een forum bestaande uit de spraakmakende ex-wethouder Yet van den Berg van Leefbaar Utrecht, Martin Hessels, adviseur regionale economie van de Kamer van Koophandel en Roland Pereboom, directeur van Milieucentrum Utrecht.

    Uiteraard is er voor de bezoekers volop de gelegenheid om hun kritische vragen aan het forum te stellen. Hoe schadelijk is het actieplan voor de economie? Is het plan effectief genoeg om de luchtkwaliteit te verbeteren? Is er sprake van normfetisjisme?

    D66-raadslid Arjan Kleuver hoopt op een grote opkomst. “Hiermee is veel geld gemoeid en het plan heeft een grote invloed op de stad. In het voorjaar moeten we beslissen of D66 voor of tegen dit plan is. Inbreng van mensen die er baat bij hebben of die er juist schade van ondervinden is voor ons onontbeerlijk om tot een gedegen standpunt te komen.”

    Tijdstip: maandag 26 januari ’09 om 20.00 uur
    Locatie: Café de Maartenshof aan de Loeff Berchmakerstraat 34 in Utrecht (zijstraat van de Neude)
    Sprekers: Yet van den Berg, ex-wethouder Verkeer en Milieu (Leefbaar Utrecht), Martin Hessels, adviseur regionale economie, Kamer van Koophandel, Roland Pereboom, directeur van Milieucentrum Utrecht

    [/spam]

    Vanavond dus .
    pi_65429552
    Hmm ik was die fotowedstrijd al bijna vergeten. Misschien morgen na mn tentamen eens met mn plaatjesgun op stap.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
      maandag 26 januari 2009 @ 22:33:32 #30
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_65438003
    ha ik (= mijn wijk) ben zo blauw als een smurf
      dinsdag 27 januari 2009 @ 00:59:23 #31
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_65442914
    Li La Lombok! Lombok the shizzel en nizzel! HA!

    Ook al ben ik even tijdelijk Belg, ik kom d'r wel naar terug! En hopelijk schnell ook, want ik mis mijn Kanaalstraat, brullende buitenlanders met vreemde accenten, verse groente en lekker gerechten. En ik mis de vers gesneden Ananas van de Perse Polis met zijn super assortiment Perzische Levensmiddelen. De dure Spar met de gezellig mensen, de döner van Orchide en het trillen van het huis als lijn 4 voorbij dendert. Voorheen miste ik ook nog de muntthee van Café Lombok, maar dat is niet meer, daar komt wat nieuws in binnenkort. Kijken of die ook muntthee hebben. (Was hét voordeel, wonen boven het museumcafé )

    Lombok
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      dinsdag 27 januari 2009 @ 09:10:05 #32
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65445399
    .

    Behalve dan Muntthee, blegh.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65446026
    Groetjes uit het rode gedeelte (al zit ik mijns inziens wel in een heel lichtrood gedeeltje)
    pi_65446423
    Vraagje... ik ga misschien met 3 anderen in een appartementje op de andesdreef overvecht (boven klein winkelcentrum)

    Is dit een no-go area of valt dit deel mee?
      dinsdag 27 januari 2009 @ 10:49:34 #35
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65447997
    Volgens mij zitten daar meer bejaarden dan marokkanen. Maar ik ben er niet heel bekend.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 27 januari 2009 @ 12:57:42 #36
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_65451947
    Tja bij winkels in Overvecht gaat het nooit helemaal lekker:
    quote:
    Utrecht, 08-01-2009

    Winkel overvallen

    UTRECHT Woensdagmorgen 7 januari is een winkel aan de Andesdreef overvallen.

    Omstreeks 10.25 uur kwamen twee personen met vuurwapens de winkel binnen. Ze bedreigden personeel, eisten geld en verlieten met buit de winkel. Beide daders hadden hun gezicht totaal bedekt met bivakmutsen met zelfgeknipte oogsgaten.
    Maar volgens mij valt die buurt nog wel mee.
    pi_65458273
    Groeten uit het oranje gedeelte (Lombok-West). Ik moet zeggen dat ik weinig verschillen zie tussen Lombok-Oost en West, de huizen zijn iets sfeervoller van de buitenkant gezien in Lombok-Oost, maar ik heb het idee dat er weer meer allochtonen zitten in Oost dan in West (vooral bij de Kanaalstraat uiteraard). Ik woon zelf bij de Laan van Nieuw Guinea vlakbij de Aldi en Nettorama.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      dinsdag 27 januari 2009 @ 16:28:29 #38
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65459813
    Hey Hoi! Ik ben eerste geworden op een klein huurhuisje in Lombok (bovenwoning, 42m2). Ik ga morgen eens kijken, wilde heel graag in Lombok zitten en dat kan nu dus. Maar het is een gehorige woning en geen cv, alhoewel dat volgens mij bij bijna alle huurhuizen zo is in Lombok.

    Ben benieuwd!
      dinsdag 27 januari 2009 @ 16:30:54 #39
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65459896
    Ik vind de huizen in Lombok-Oost een stuk mooier dan West, maar het harde onderscheid is inderdaad misschien niet helemala terecht.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 27 januari 2009 @ 16:32:25 #40
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65459957
    Gefeli! Welke straat? Of wil je dat niet zeggen? .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 27 januari 2009 @ 17:00:16 #41
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65461074
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 16:32 schreef speknek het volgende:
    Gefeli! Welke straat? Of wil je dat niet zeggen? .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Oost Lombok dus, precies tussen de kanaalstraat en vleutenseweg in en echt super dichtbij het station. Opzich klinkt het ideaal dus. Ik ben alleen benieuwd hoe gehorig de woning is (ik zal er zelf niet veel last van ondervinden maar mijn buren/onderburen wel gok ik) en ik moet even bekijken hoe het zit met verwarming. Ik kan best wat kou verdragen maar het moet niet gaan vriezen in mijn huisje
    pi_65461682
    Andesdreef is best goed te doen qua wonen, en handig met die winkels en dat cafe is ook gezellig, als je tenminste van echte Utrechters die van karaoke houden houdt.
    pi_65466603
    Iemand trouwens tips om een huis te vinden voor studenten die graag met vrienden een huis willen betrekken?
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_65478196
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 13:08 schreef speknek het volgende:
    Ja, maar degene die info wilde over de Utrechtse wijken, vroeg naar de hipheid van de wijken. Hoograven Noord heeft een boel lelijke bejaardenflats. Voor de rest woon je er inderdaad prima, zolang je maar niet te dicht in de buurt van de gekleurde flats komt.
    Ah K.... Tolsteeg is inderdaad niet echt hip.
    Maar ik ben al lang blij dat ik wat betaalbaars heb gevonden zonder overlast. Gelukkig niets geen problemen hier, en zit wel lekker dicht tegen het centrum aan.
      woensdag 28 januari 2009 @ 07:00:31 #45
    21865 WaVe
    WaVe detected
    pi_65479980
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 01:22 schreef dyna18 het volgende:

    [..]

    Ah K.... Tolsteeg is inderdaad niet echt hip.
    Maar ik ben al lang blij dat ik wat betaalbaars heb gevonden zonder overlast. Gelukkig niets geen problemen hier, en zit wel lekker dicht tegen het centrum aan.
    Inderdaad, ik woon er ook en ik vind het een prima plek, met 10 minuten midden in het centrum, met 5 minuten op de snelweg, een winkelcentrum om de deur. Het scheelt denk ik wel het merendeel van de woningen en flats koopwoningen zijn. Niet echt hip, wel erg fijn wonen.

    Volgens de makelaars trouwens:
    de populaire wijk Tolsteeg
    de populaire wijk Tolsteeg
    de gewilde wijk “Tolsteeg”

    Dyna: aan je foto's te zien, woon je boven het winkelcentrum, klopt dat?

    [ Bericht 10% gewijzigd door WaVe op 28-01-2009 07:12:45 ]
      woensdag 28 januari 2009 @ 15:25:08 #46
    191317 Nobu
    Nobutada Yakitori
    pi_65494519
    De Uithof lichtgroen, is daar iets te doen dan behalve wonen en studeren?
      woensdag 28 januari 2009 @ 15:27:46 #47
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_65494621
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 15:25 schreef Nobu het volgende:
    De Uithof lichtgroen, is daar iets te doen dan behalve wonen en studeren?
    ik weet het ook niet.. ik zou d'r niet willen wonen iig
      woensdag 28 januari 2009 @ 15:56:14 #48
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65495673
    Ik ook niet, maar degene die het vroeg wilde weten waar het een beetje hip is met veel studenten. En veel studenten zijn er zeker. Overigens lijkt het me nog best relaxt als je studeert om binnen 2 minuten in de collegezaal te zitten.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 28 januari 2009 @ 16:22:18 #49
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65496599
    Net wezen kijken bij de woning waar ik eerste ben geworden. En mijn vermoeden werd wel bevestigd namelijk de huizen zijn wel in hele oude staat en er moet veel worden opgeknapt! Oude muren en sommige stukken hout hier en daar verrot. Ik moet de algemene onderhoudsvoorwaarden van Bo-Ex even doorneuzen om te zien hoeveel hiervan op hun rekening komt.

    Wel moet ik zeggen dat het verder een leuke woning is met in elke kamer een raam en mooi uitzicht. Verder is de ligging wel erg goed. Ik ben er nog niet echt over uit dus. De kans dat ik 1,2,3 iets beters vind in Lombok zal niet groot zijn met mijn 5,5 jaar inschrijfjaren en daarnaast gok ik dat verder in Lombok de meeste huizen wel in een vergelijkbare staat zijn.

    * TheSeeker_NL is pondering
    pi_65497072
    Je staat dus 5,5 jaar ingeschreven bij woningnet en bent eerste geworden met reageren op een appartement? Kun je vertellen wat voor appartement precies? dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten
      woensdag 28 januari 2009 @ 16:50:52 #51
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65497577
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 16:35 schreef _Ollie het volgende:
    Je staat dus 5,5 jaar ingeschreven bij woningnet en bent eerste geworden met reageren op een appartement? Kun je vertellen wat voor appartement precies? dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten
    Nou ik niet direct eerste geworden hoor. Ik stond 15de na het aflopen de reageertijd. Daarna is dit in de loop van de weken teruggegaan naar 12 ofzo en toen stond ik eergister plotseling eerste. Kwam voor mij ook als een grote verassing en ik ging er dus ook vanuit dat er iets mis moest zijn met de woning. Ik heb bij Bo-Ex ook gevraagd waarom iedereen afgewezen had maar schijnbaar hebben al die mensen geen gehoor gegeven aan Bo-Ex. Dat is hun verhaal, of ik het moet geloven is een tweede uiteraard.

    Wat voor appartement precies? Een tweekamer apparement met een woonkamer van ongeveer 25m2 en een slaapkamer van 9m2. Verder een kleine badkamer, een kleine keuken en een wc. In totaal volgensmij iets van 42m2. Klein maar prima dus voor 1-2 mensen. De staat van het huis is verder dus niet al te best, verder ook geen cv, enkel beglazing, gehorig... etc etc.

    Pluspuntje: rekenhuur 210 euro per maand
    Pluspuntje: de ligging is wel echt heel erg top vind ik persoonlijk. Ik loop 30 meter links of rechts en ik zit in het bruisende hart van Lombok. Erg gezellig dus.
    pi_65497763
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 16:50 schreef TheSeeker_NL het volgende:

    [..]

    Nou ik niet direct eerste geworden hoor. Ik stond 15de na het aflopen de reageertijd. Daarna is dit in de loop van de weken teruggegaan naar 12 ofzo en toen stond ik eergister plotseling eerste. Kwam voor mij ook als een grote verassing en ik ging er dus ook vanuit dat er iets mis moest zijn met de woning. Ik heb bij Bo-Ex ook gevraagd waarom iedereen afgewezen had maar schijnbaar hebben al die mensen geen gehoor gegeven aan Bo-Ex. Dat is hun verhaal, of ik het moet geloven is een tweede uiteraard.s.
    Precies van 15de naar eerste zegt al genoeg. Overigens als je in die regionen zit zul je de komende tijd vaker op één terecht komen, dus laat je vooral niet opjagen (al klinkt het niet slecht).

    Overigens heb ik met 5,5/6 jaar wachttijd in 2005 een huisje in pijlsweerd kunnen betrekken; een rijtjeswoning met tuin, dus denk eraan dat dat ook tot de mogelijkheden behoort.

    Nu alweer een half jaartje weg en woon ik lekker in een donkergroen gedeelte in Tuinwijk/vogelenbuurt (koop)
      woensdag 28 januari 2009 @ 17:02:03 #53
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65497980
    Ja mooi plekje zit je hoor. Ik vind eigenlijk dat stukje Tuinwijk qua bouwstijl e.d. veel meer op Vogelenbuurt lijken.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 28 januari 2009 @ 17:05:27 #54
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65498102
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Precies van 15de naar eerste zegt al genoeg. Overigens als je in die regionen zit zul je de komende tijd vaker op één terecht komen, dus laat je vooral niet opjagen (al klinkt het niet slecht).

    Overigens heb ik met 5,5/6 jaar wachttijd in 2005 een huisje in pijlsweerd kunnen betrekken; een rijtjeswoning met tuin, dus denk eraan dat dat ook tot de mogelijkheden behoort.

    Nu alweer een half jaartje weg en woon ik lekker in een donkergroen gedeelte in Tuinwijk/vogelenbuurt (koop)
    Ik reageer al een tijdje op woningen in Lombok. Vaak eindigde ik tussen 20-40ste plek. Dit keer kwam ik dus al wat hoger uit en met een portie geluk ben ik eerste geworden. Natuurlijk weet je nooit wat ik in de toekomst eventueel zou kunnen krijgen maar ik vraag me af in hoeverre ik hier geluk mee heb gehad en hoelang ik anders moet wachten op iets wat beter is dan dit. En in wat voor opzichte het dus beter zal zijn. Want de staat van de huizen zijn in de hele wijk ongeveer vergelijkbaar verwacht ik. Eventueel een tuin/balkon wat ik nu niet heb, maar ik ga net zo graag met wat vrienden langs het water zitten of in het park.

    Maar je hebt gelijk aan de ene kant wil ik me niet laten opjagen, aan de andere kant wil ik natuurlijk ook niet een domme keuze maken en deze kans laten schieten. Lastig lastig. Ik heb in elk geval nog even de tijd om na te denken. Maandag is er namelijk een open bezoekdag (ik weet de juiste naam hier even niet voor) maar dan mogen alle geïnteresseerden dus langs het huisje komen. Als ik dan aanwezig ben kan ik bepalen of ik hem wil of niet. Nog een paar dagen de tijd om het een en ander uit te zoeken dus qua onderhoudskosten en wat Bo-Ex voor haar rekening neemt.

    spannend
    pi_65498330
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 17:05 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    Als ik dan aanwezig ben kan ik bepalen of ik hem wil of niet. Nog een paar dagen de tijd om het een en ander uit te zoeken dus qua onderhoudskosten en wat Bo-Ex voor haar rekening neemt.

    spannend
    Werkt inderdaad het beste; bij mijn huurhuis wist ik meteen dat ik hem wilde hebben; je krijgt toch altijd het gevoel bij een huis of het iets voor jou is of niet.
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef speknek het volgende:
    Ja mooi plekje zit je hoor. Ik vind eigenlijk dat stukje Tuinwijk qua bouwstijl e.d. veel meer op Vogelenbuurt lijken.
    Thnx, het bevalt zeer goed tot dusver. Tuinwijk bestaat meer uit de jaren 30 huizen iets verderop of de lelijke flats nog wat verder op...

    Jij woont tegenwoordig in Lombok toch? In die buurt (vlakbij de kerk tenminste) had ik ook een huis op het oog die ik graag wilde hebben, maar die is aan mijn neus voorbij gegaan omdat mensen meer dan 20.000 dan de vraagprijs gingen bieden terwijl dat hele huis opgeknapt moest worden (wel 80m2 tuin). Ach ja die goede oude tijd van voor de kredietcrisis
    pi_65503822
    Mja TheSeeker, is het echt noodzakelijk dat je NU iets voor jezelf hebt? Maakt een half jaartje of een jaartje wachten veel uit? Dat die rekenhuur laag is boeit niet, als je een hogere huur hebt krijg je namelijk gewoon huurtoeslag..
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      woensdag 28 januari 2009 @ 20:04:29 #57
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65504254
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef MoneyTalks het volgende:
    Mja TheSeeker, is het echt noodzakelijk dat je NU iets voor jezelf hebt? Maakt een half jaartje of een jaartje wachten veel uit? Dat die rekenhuur laag is boeit niet, als je een hogere huur hebt krijg je namelijk gewoon huurtoeslag..
    Op zich hoef ik niet perse nu iets voor mezelf. Echter, ik kom net terug van een jaar reizen en wil wel wat eigen ruimte. Ben 24 en wil niet voor eeuwig thuis blijven wonen, niet dat de situatie slecht is of iets dergelijks. Had me wel voorgenomen om op mezelf te gaan zodra ik terugkwam.

    Huurtoeslag moet ik me nog even in verdiepen. Ik weet bijvoorbeeld nog niet of ik in aanmerking kom daarvoor en hoeveel dit zou zijn in dat geval. Maar het is wel zo dat wanneer je boven een bepaalde inkomensgrens komt dat die toeslag sowieso vervalt. Dus wanneer ik fulltime zou gaan werken zou ik met deze woning meer geld kunnen sparen. Daarbij komt dat ik een aantal vrienden in Lombok wonen dus deze wijk is voor mij gewoon heel interessant

    Ik vraag me af of een (half) jaar wachten mij veel beters zal opleveren in dezelfde wijk? Wat denk jij? Ik gok erop dat ik over een aantal jaar uiteindelijk een koopwoning wil en dan misschien wel in een andere wijk of (sub)stad. Maar goed, veel dingen om over na te denken zo plotseling en weinig tijd voor ik mijn beslissing moet maken. Komt nog bij dat ik dit weekend weg ben! Maandag moet de knop door
    pi_65504713
    Naja, als jij denkt dat je teveel gaat verdienen voor huurtoeslag, en over een paar jaar misschien wil kopen, dan lijkt het me al een andere situatie. Ik zou gewoon gaan kijken en op basis daarvan beslissen.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      woensdag 28 januari 2009 @ 20:38:11 #59
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_65505464
    TheSeeker_NL : als jij nu al 5,5 jaar ingeschreven staat en in den beginne op plek 15 stond, dan ben je over een krappe 4 tot 6 weken ook rond de eerste 5 uit gekomen. Ik zou dit tochthok zeker niet accepteren. Er staan vaak genoeg woningen op woningnet in Lombok. Deze woning is gewoon al 14 keer afgewezen(oke stel dat de helft niets heeft laten horen, issie nog 7 keer afgewezen!).

    Je moet er rekening mee houden dat als je deze woning nu accpeteert, je er ook heul lang aan vast zit! Stel dat het idd een vochtig tochtig rottend hol blijkt te zijn, kan je overnieuw beginnen met het opbouwen van je inschrijvingsjaren....

    Ik persoonlijk zou wachten.... tot ik meer in de buurt van de 1e plek stond...
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_65505844
    TVP

    Ik vind het echt superrelaxed dat enkele supermarkten tegenwoordig op zondag open zijn. Utrecht wordt stapje bij stapje steeds minder dorps!
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_65507539
    Inderdaad, en het werd gofterdomme tijd ook.
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 15:56 schreef speknek het volgende:
    Overigens lijkt het me nog best relaxt als je studeert om binnen 2 minuten in de collegezaal te zitten.
    Op zich prettig, maar ik zit liever binnen 2 minuten in een kroeg en fiets dan wel 15 minuten naar college als het moet.

    Wat betreft inschrijven en wachttijd: ik sta nu ongeveer 5,5 jaar ingeschreven en ben nog lang niet in de buurt gekomen van een prettige woning voor weinig geld. de laatste keer dat ik iets probeerde was het plaats 40
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
    pi_65507736
    Van mij hoeft het niet; heb ook tegen de koopzondag gestemd.... De stad is op zijn mooist op een rustige zondag als al die kutmensen uit de omgeving van Utrecht er niet te vinden zijn, maar echte Utrechters genieten van hun stad en een lekker biertje drinken in hun stamkroeg!

    Eigenlijk is de maandagochtend nog mooier....
    pi_65507835
    We hebben het ook niet over koopzondag imho, maar een levensmiddelenzaak zoals een supermarkt moet gewoon open kunnen zijn in deze tijd. De rest van de winkels mag lekker dicht blijven van mij, al was het maar om kleine ondernemers te beschermen.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
    pi_65507931
    Ok dan is het goed

    Zelfs de kleine AH op het willem van noortplein is tegenwoordig op zondag open....
    pi_65508447
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 21:33 schreef zatoichi het volgende:
    Van mij hoeft het niet; heb ook tegen de koopzondag gestemd.... De stad is op zijn mooist op een rustige zondag als al die kutmensen uit de omgeving van Utrecht er niet te vinden zijn, maar echte Utrechters genieten van hun stad en een lekker biertje drinken in hun stamkroeg!

    Eigenlijk is de maandagochtend nog mooier....
    De rest van de stad hoeft wat mij betreft ook niet open, maar een paar supermarkten zijn wel erg fijn. Zeker aangezien we de hele week werken en niet altijd tijd hebben om op zaterdag alle boodschappen te doen.
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_65508516
    Hehe, laatst gingen we op zondag op de Albert Heijn aan de Twijnstraat. Onderweg raakten we echter beland in Cafe de Poort en vele Palms en een diner later toch nog even naar de Supermarkt geweest om brood en ijs te halen.
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_65508720
    Owja, er schijnt een standbeeld van Herman Berkien op het Ledig Erg te staan, maar het is me echt nog nooit opgevallen.
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
      woensdag 28 januari 2009 @ 22:42:00 #68
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65510667
    Van mij mogen de winkels wel open, als je in je stamkroeg zit heb je geen last van de provincialen, en anders heb ik zondag toch niks in de binnenstad te zoeken.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65511090
    Huilies die zeuren over provincialen Zonder het geld die de 'provincialen' in het laatje brengen was Utrecht al helemaal een pauperstad, nog erger dan het nu al is
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_65512620
    Iemand voelt zich aangesproken hoor.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
      woensdag 28 januari 2009 @ 23:36:47 #71
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65512793
    Die Tokkies leggen alleen geld in bij de FEBO, big deal.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65512866
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef Becherovka het volgende:
    Iemand voelt zich aangesproken hoor.
    Geboren in Oudenrijn ziekenhuis en woonachtig in Lombok
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_65515239
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 07:00 schreef WaVe het volgende:

    Dyna: aan je foto's te zien, woon je boven het winkelcentrum, klopt dat?
    Yup. Zelf vind ik het erg makkelijk dat ik boven op de winkels woon. Komt vaak genoeg voor dat ik tijdens het koken merk dat ik nog wat mis... geen probleem, ik stap de deur uit en ben bij de supermarkt.

    Alleen op zaterdag is het wat lastig parkeren. Dan komen er echt meer mensen die met de auto boodschappen gaan doen.
    pi_65539119
    Pfff, ik ben echt slecht met dit topic, ben 'm elke keer kwijt als er een nieuwe wordt geopend!

    Anyway, ik moet echt even m'n frustraties over het afsluiten van de Rodebrug kwijt! Dat ding is mijn beleving echt al hartstikke lang dicht, denk elke keer dat het binnenkort wel over zal zijn. Vandaag toch maar eens checken op de site wanneer ie weer open is, blijkt dat ze gewoon een jaar nodig hebben om dat ding te vervangen! Dat snap ik gewoon echt niet! Dat een brug vervangen lang kan duren, oke.. Maar het is maar een klein brugje en een heel jaar?!?! Naja.. het is voor mij gewoon erg onhandig, met name als het druk is kost het me zoveel tijd.. En dan ligt een van de mogelijke omrijroutes (Talmalaan enzo) ook nog eens open, pffff..

    Zo, nu ga ik weer gezellig doen hoor
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_65542179
    De gemeente Utrecht heeft nooit bepaald uitgeblonken in het plannen van verbouwingen en onderhoud.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
      donderdag 29 januari 2009 @ 20:50:53 #76
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_65543942
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Naamah het volgende:
    Pfff, ik ben echt slecht met dit topic, ben 'm elke keer kwijt als er een nieuwe wordt geopend!

    Anyway, ik moet echt even m'n frustraties over het afsluiten van de Rodebrug kwijt! Dat ding is mijn beleving echt al hartstikke lang dicht, denk elke keer dat het binnenkort wel over zal zijn. Vandaag toch maar eens checken op de site wanneer ie weer open is, blijkt dat ze gewoon een jaar nodig hebben om dat ding te vervangen! Dat snap ik gewoon echt niet! Dat een brug vervangen lang kan duren, oke.. Maar het is maar een klein brugje en een heel jaar?!?! Naja.. het is voor mij gewoon erg onhandig, met name als het druk is kost het me zoveel tijd.. En dan ligt een van de mogelijke omrijroutes (Talmalaan enzo) ook nog eens open, pffff..

    Zo, nu ga ik weer gezellig doen hoor
    Welke kant je ook opgaat in Utrecht, overal zijn ze wel bezig! Ik reed zondag tegen een compleet afgesloten 24-10 plein aan, geen vooreaarschuwingen niks langs de weg, gewoon ineens een hek voor je neus!
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_65546346
    Kaatstraat vanaf Oudenoord was dinsdag ook opeens afgesloten.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 2 februari 2009 @ 18:35:16 #78
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_65665038
    even tvp
      dinsdag 3 februari 2009 @ 11:26:08 #79
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65686007
    packing my bags and going to disneyland Lombok!
      dinsdag 3 februari 2009 @ 11:26:48 #80
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65686032
    Gefeliciteerd! Gelukkig is de winter bijna voorbij .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 3 februari 2009 @ 11:31:06 #81
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_65686159
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    packing my bags and going to disneyland Lombok!
    Ik wou net vragen of je al wat had besloten! Gefeliciteerd!
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
      dinsdag 3 februari 2009 @ 11:38:42 #82
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_65686430
    Dank je wel! Ja gelukkig is die winter bijna voorbij, eerste maand zal ik toch nog wel bezig zijn met klussen en daarna wordt het elke dag 20+ graden dus ik zie het zonnig in!
    pi_65696838
    Donkergroen hierzo! 8)
    Born To Rock
      dinsdag 3 februari 2009 @ 17:22:39 #84
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_65698411
    Ik ben ook blij dat ik donkergroen ben
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      zaterdag 7 februari 2009 @ 21:20:49 #85
    67518 bork
    Schaffner ohne Zwangzug
    pi_65835273
    Ik ben gewoon NIET ingekleurd, wat houden de ongekleurde tussenzones in?
    I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
    Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
    pi_65835628
    Dat speknek schijt heeft aan je wijk.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
      zondag 8 februari 2009 @ 00:24:54 #87
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65839288
    .

    Waar woon je, Schepenbuurt ofzo?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 8 februari 2009 @ 19:54:51 #88
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_65859196
    Ja, hallo.
    For great justice!
    pi_65860304
    Jammer trouwens dat het Janskerkhof een parkeerplaats is in plaats van een leuk terras a la de Neude.
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_65860717
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
    Jammer trouwens dat het Janskerkhof een parkeerplaats is in plaats van een leuk terras a la de Neude.
    Inderdaad. En jammer dat de Neude in 2en is gespleten door de busbaan.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      zondag 8 februari 2009 @ 23:22:58 #91
    185695 PhifeDawg
    a-biento, saucy bitch!
    pi_65866797
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef jakkop het volgende:
    Kaatstraat vanaf Oudenoord was dinsdag ook opeens afgesloten.
    Dat was zwaar kut. Mensen voor de haltes Adelaarstraat, Willem van Noortstraat en Willem van Noortplein mogen een klein stukje lopen. Klein stukje

    Vogelenbuurt represent trouwens
    Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
    pi_65868157
    Jammer ook, dat het Janskerkhof geen immuniteit meer is.
    obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
    pi_65868819
    Vandaag hebben ze de velgen van een vriend van me proberen te jatten. Stalen velgen van een VW Polo... stond geparkeerd achter de kardinaal de jongweg, bij de flat. Ze hadden pas 1 velg meegenomen (inclusief wieldop en moeren) en zijn waarschijnlijk gestoord in hun werk.

    Ik snap er geen reet van. Stalen velgen van een VW polo, daar ga je toch geen strafblad voor riskeren...
    pi_65871568
    Tja die studentenflats hè; je bent er zo weg, en het ligt naast overvecht en vlakbij ondiep (5de in de top 20 van slechtste wijken van Nederland).
    pi_65874016
    Die flats bedoelde ik niet helemaal, zat een beetje vanuit mezelf te denken, maar ik bedoel de flat die vanaf het griftpark exact aan de andere kant van het Eykmanplein (rotonde op de kardinaal de jongweg) staat.

    Hier dus:

    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=52.104364,5.134177&spn=0.00371,0.009763&z=17
    pi_65874481
    Tuindorp_Oost dus.
    Een van de betere wijken in Utrecht.
    Ook een van de wijken waar zelden tot nooit wat gebeurd.

    Maar ja....
      dinsdag 10 februari 2009 @ 23:36:50 #97
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_65972250
    Zo, de fiets-gestapo ging weer flink aan de bak vandaag in het centrum.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_65974358
    Ik werk tegenwoordig in het stationsgebied, echt heerlijk dat ik in de pauze zo even naar Oude Gracht kan of even de Dom een kusje kan geven. .
    For great justice!
      donderdag 12 februari 2009 @ 09:51:36 #100
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65976464
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef jakkop het volgende:
    Zo, de fiets-gestapo ging weer flink aan de bak vandaag in het centrum.
    Echt niet normaal heh, zeven man politie die mensen die door het winkelgebied heen fietsten bekeurden. Wat een respect krijg je voor de zwakke arm van de wet.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65976634
    Tja het is een beetje streng, maar ik word wel gek van de fietsers op de vismarkt, die je uit lopen te schelden als ze er niet direct langs kunnen...
      donderdag 12 februari 2009 @ 10:14:52 #102
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_65977145
    Mja het was op Vredenburg, ik weet niet of ze op de Vismarkt controleerden, dat is eigenlijk gewoon een weg, waar ook wel eens autos rijden.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_65978386
    De vismarkt is geen weg, die is zelfs afgezet met paaltjes. Sowieso is een groot deel van de binnenstad geen fietsgebied, ook op één heflt van de oude gracht mag je niet fietsen in het centrum. Kortom het is een risico.... (Ik wil niet het heilig boontje uithangen hoor, ik fiets regelmatig door de binnenstad, en heb gewoon het geluk gehad dat ik nog nooit ben aangehouden... )

    Hier:
    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=52.086172,5.144638&spn=0.004714,0.008733&z=17
    Moet je bijvoorbeeld ook nooit door rood fietsen, daar staat regelmatg politie hun quota bij te werken...
    pi_65981170
    Smakkelaarsveld/Catharijnesingel staan ze ook bijna dagelijks te controleren. Maarja het bureau zit daar ook vlakbij.
    pi_65981254
    Wat hoor ik toch voor een scheepstoeter de hele tijd?

    (P.s. hmmm ik geloof dat het nu is afgelopen.)

    [ Bericht 35% gewijzigd door barthol op 12-02-2009 12:24:00 ]
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_65996354
    Op de vismarkt mag je toch gewoon fietsen?
    pi_66004260
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Echt niet normaal heh, zeven man politie die mensen die door het winkelgebied heen fietsten bekeurden. Wat een respect krijg je voor de zwakke arm van de wet.
    Geeneens politie, het waren van die stadswacht-stakkers, of hoe ze ook mogen heten. Van die gasten die thuis onder de plak zitten en daarom hun frustraties op arme fietsers gaan botvieren.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      donderdag 12 februari 2009 @ 22:45:10 #108
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_66004603
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef jakkop het volgende:

    [..]

    Geeneens politie, het waren van die stadswacht-stakkers, of hoe ze ook mogen heten. Van die gasten die thuis onder de plak zitten en daarom hun frustraties op arme fietsers gaan botvieren.
    Mwa, die gasten vinden het van binnen ook gewoon kansloos. Maar goed het is hun werk en willen ze centen verdienen zullen ze het moeten uitvoeren. plus regels zijn regels. Ik denk echt niet dat het gros van die trieste personen zijn, alleen vinden wij het niet leuk om boetes te krijgen en reageren we dat dan maar weer af op hen.

    p.s

    regels zuigen (soms).
    pi_66004715
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 09:51 schreef speknek het volgende:

    [..]

    Echt niet normaal heh, zeven man politie die mensen die door het winkelgebied heen fietsten bekeurden. Wat een respect krijg je voor de zwakke arm van de wet.
    Ik zag het op RTV Utrecht, aan die kant van de Mac op de gracht mag je toch gewoon fietsen of is dat ook al afgeschaft?
    Schijnt dat ze 90 bekeuringen hebben uitgedeeld. Fietsers 35 euro pp, bromfietsen weet ik niet want toen lette ik even niet op.

    Ik erger me ook kapot als ze op de straatweg staan te controleren, en dan niet met 2 man maar gelijk met 10.
    Gelukkig waarschuwt iedereen elkaar als je in de buurt komt, dat vind ik dan weer mooi.
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:02:13 #110
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_66005197
    zo net een ordinaire schreeuwpartij hier in de straat
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:07:54 #111
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66005396
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:34 schreef jakkop het volgende:
    Geeneens politie, het waren van die stadswacht-stakkers, of hoe ze ook mogen heten. Van die gasten die thuis onder de plak zitten en daarom hun frustraties op arme fietsers gaan botvieren.
    Waren beide, drie man stadswacht, vier politie. Ongeveer dan. Ze zullen wel enige agressiviteit verwacht hebben .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_66005685
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef Specularium het volgende:

    [..]

    Ik zag het op RTV Utrecht, aan die kant van de Mac op de gracht mag je toch gewoon fietsen of is dat ook al afgeschaft?
    Jep, dat mag wel. Zoals een van die gasten het noemde: "Aan de linkerkant van de gracht mag je fietsen."
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66005727
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 09:57 schreef zatoichi het volgende:
    Tja het is een beetje streng, maar ik word wel gek van de fietsers op de vismarkt, die je uit lopen te schelden als ze er niet direct langs kunnen...
    Pardon, ik word juist gek van die slome wandelaars op de Vismarkt die maar denken dat ze gewoon midden op straat kunnen lopen. Het feit dat het stoep- en straatniveau gelijk ligt maakt het nog geen wandelstraat...
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_66005801
    4 manieren om Utrecht leefbaarder te maken:

    1) Geef die klapmongool Kees van Oosten een dodelijke injectie, zodat eindelijk al die mooie gebouwen eens gemaakt kunnen worden
    2) Sloop de Neudeflat
    3) Verban alle Marokkanen naar Kanaleneiland en bouw er een grote muur omheen
    4) Maak van het Janskerkhof een groot terras a la de Neude
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_66005820
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:15 schreef jakkop het volgende:

    [..]

    Jep, dat mag wel. Zoals een van die gasten het noemde: "Aan de linkerkant van de gracht mag je fietsen."
    Volgens mij moet ik even een herhaling kijken.
    pi_66005846
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:19 schreef Nielsch het volgende:
    4 manieren om Utrecht leefbaarder te maken:

    1) Geef die klapmongool Kees van Oosten een dodelijke injectie, zodat eindelijk al die mooie gebouwen eens gemaakt kunnen worden
    2) Sloop de Neudeflat
    3) Verban alle Marokkanen naar Kanaleneiland en bouw er een grote muur omheen
    4) Maak van het Janskerkhof een groot terras a la de Neude
    Welke partij ga je oprichten? Mijn stem heb je alvast.
    For great justice!
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:26:42 #117
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66006071
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:16 schreef Nielsch het volgende:
    Pardon, ik word juist gek van die slome wandelaars op de Vismarkt die maar denken dat ze gewoon midden op straat kunnen lopen. Het feit dat het stoep- en straatniveau gelijk ligt maakt het nog geen wandelstraat...
    Hear hear. Ook je andere punten.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      donderdag 12 februari 2009 @ 23:35:45 #118
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_66006405
    richt die partij op!
    pi_66006731
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef Specularium het volgende:

    [..]

    Volgens mij moet ik even een herhaling kijken.
    Niet op tv.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66006862
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef Nielsch het volgende:
    .....
    2) Sloop de Neudeflat
    .....
    Die Neudeflat is indertijd wel de redding geweest van de rest van de binnenstad. Als afschrikwekkend voorbeeld. Als je zag welke afgrijselijke sloopplannen er in de jaren 60 waren, dan is het goed geweest dat die Neudeflat iedereen wakker schudde en bewust maakte van "Dàt willen we niet".
    In die zin is het een soort monument. Een heel lelijk monument, bewustmakend van de monumentale waarde van oude binnenstad. (en het kan er ook lekker waaien)
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66007298
    Ik snap eigenlijk niet dat er geen studentengemeentepartij is in Utrecht. Zoveel studenten woonachtig in Utrecht, en de meeste stemgerechtigd...
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 09:12:16 #122
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_66010868
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 00:06 schreef MoneyTalks het volgende:
    Ik snap eigenlijk niet dat er geen studentengemeentepartij is in Utrecht. Zoveel studenten woonachtig in Utrecht, en de meeste stemgerechtigd...
    En veel studenten komen niet uit utrecht, das wel een reden. Daarnaast vertrekken ze ook weer.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 13 februari 2009 @ 09:29:10 #123
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66011222
    Wat ioko zegt. De meeste studenten hebben erg weinig binding met de stad.
    For great justice!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 09:34:01 #124
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66011329
    Moet wel veranderen, nu ze eindelijk eens wat meer studentenhuisvesting aan het bouwen zijn. Alhoewel, zitten ze allemaal op de Uithof, schiet natuurlijk ook niet echt op.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 09:40:43 #125
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66011447
    Max, aan de europalaan, is ook een mooi voorbeeld en niet op de Uithof. Wordt een mooi complex trouwens.
    For great justice!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 09:49:12 #126
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_66011639
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 09:40 schreef Q. het volgende:
    Max, aan de europalaan, is ook een mooi voorbeeld en niet op de Uithof. Wordt een mooi complex trouwens.
    zou d'r best willen gaan wonen ja
      vrijdag 13 februari 2009 @ 10:06:03 #127
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66012084
    Ik vraag me af hoe goed die campus voor de klandizie van de dames gaat zijn .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:00:22 #128
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_66013875
    Gaat weer lekker op de Amsterdamsestraatweg . De term eetcafe dekt dan ook niet echt de lading van deze tent.

    http://www.nuvideo.nl/alg(...)na-schietpartij.html
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      vrijdag 13 februari 2009 @ 11:04:12 #129
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_66014009
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef ioko het volgende:
    Gaat weer lekker op de Amsterdamsestraatweg . De term eetcafe dekt dan ook niet echt de lading van deze tent.

    http://www.nuvideo.nl/alg(...)na-schietpartij.html
    Das gelukkig niet aan mijn kant van de straatweg
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_66015103
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 22:48 schreef Specularium het volgende:

    [..]

    Ik zag het op RTV Utrecht, aan die kant van de Mac op de gracht mag je toch gewoon fietsen of is dat ook al afgeschaft?
    Schijnt dat ze 90 bekeuringen hebben uitgedeeld. Fietsers 35 euro pp, bromfietsen weet ik niet want toen lette ik even niet op.

    Ik erger me ook kapot als ze op de straatweg staan te controleren, en dan niet met 2 man maar gelijk met 10.
    Gelukkig waarschuwt iedereen elkaar als je in de buurt komt, dat vind ik dan weer mooi.
    Daar heb ik ook een bekeuring gehad, staan ze daar met z'n allen onder de spoorbrug.
    pi_66016295
    Hoera, speknek (en iedereen:)) kleurt mijn Vogelenbuurt groen!

    Ik kijk denk ik al 15 jaar niet om me heen, maar wat is in godsnaam de neudeflat?
    Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
    Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
      vrijdag 13 februari 2009 @ 13:06:06 #132
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66017972
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Vanyel het volgende:
    Hoera, speknek (en iedereen:)) kleurt mijn Vogelenbuurt groen!

    Ik kijk denk ik al 15 jaar niet om me heen, maar wat is in godsnaam de neudeflat?
    Een enorm lelijk gedrocht van een flat wat aan de Neude ligt. Zeg maar naast het postkantoor
      vrijdag 13 februari 2009 @ 13:55:10 #133
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_66019632
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef Vanyel het volgende:
    Hoera, speknek (en iedereen:)) kleurt mijn Vogelenbuurt groen!

    Ik kijk denk ik al 15 jaar niet om me heen, maar wat is in godsnaam de neudeflat?
    had ooit (of nog steeds?) Nijntje-oren

    pi_66027177
    Serieus nog nooit gezien dat hele ding, laat staan die nijntjeoortjes. De nijntje bij de bijenkorfstoplichten daarentegen..
    Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
    Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
      vrijdag 13 februari 2009 @ 18:18:26 #135
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66029438
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 @ 17:02 schreef Vanyel het volgende:
    Serieus nog nooit gezien dat hele ding, laat staan die nijntjeoortjes. De nijntje bij de bijenkorfstoplichten daarentegen..
    Hoe kan je dat lelijke monstreuze ding nou missen?
    For great justice!
      vrijdag 13 februari 2009 @ 18:18:47 #136
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66029445
    For great justice!
      Forum Admin vrijdag 13 februari 2009 @ 18:22:07 #137
    232445 crew  Specularium
    pi_66029521
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef ioko het volgende:
    Gaat weer lekker op de Amsterdamsestraatweg . De term eetcafe dekt dan ook niet echt de lading van deze tent.

    http://www.nuvideo.nl/alg(...)na-schietpartij.html
    Is gewoon een coffeeshop. Maar wel 1 waar alles stiekem gaat.
      Forum Admin vrijdag 13 februari 2009 @ 18:22:49 #138
    232445 crew  Specularium
    pi_66029539
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:37 schreef Shoombak het volgende:

    [..]

    Daar heb ik ook een bekeuring gehad, staan ze daar met z'n allen onder de spoorbrug.
    Inderdaad, allemaal schuilen voor de regen.
    pi_66048055
    Ik ben jarig geweest, en ik wilde uit eten vanavond.. Weet iemand nog een leuk restaurantje?

    (Het is wel de 14e.. shit, zou dat erg zijn? Ik wilde reserveren bij de Stairway maar ze namen niet op, nu blijkt er een radiouitzending te zijn vanaf 18u.. Weet niet of dat zo leuk is)
    pi_66048180
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 09:34 schreef Bellah het volgende:
    Ik ben jarig geweest, en ik wilde uit eten vanavond.. Weet iemand nog een leuk restaurantje?

    (Het is wel de 14e.. shit, zou dat erg zijn? Ik wilde reserveren bij de Stairway maar ze namen niet op, nu blijkt er een radiouitzending te zijn vanaf 18u.. Weet niet of dat zo leuk is)
    Gefeliciteerd! Maar er zijn zoveel leuke restaurantjes. Dus check www.iens.nl. Van Buuren vind ik wel een leuke tent.

    Enne gezien de datum zou ik zeker nog proberen te reserveren, niet op de bonnefooi:)
    pi_66048194
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 09:34 schreef Bellah het volgende:
    Ik ben jarig geweest, en ik wilde uit eten vanavond.. Weet iemand nog een leuk restaurantje?

    (Het is wel de 14e.. shit, zou dat erg zijn? Ik wilde reserveren bij de Stairway maar ze namen niet op, nu blijkt er een radiouitzending te zijn vanaf 18u.. Weet niet of dat zo leuk is)
    Er zijn veel leukere restaurantjes in Utrecht dan de Stairway.

    Zoek de volgende restaurantjes maar eens op bij iens.nl

    - Puur
    - Het Nachtrestaurant
    - Van Buuren
    - Chez Willy
    - Zakkendrager
    - Aal Restaurant
    - Dock 154

    En als je een passend alternatief voor de Stairway wilt, dan kun je altijd nog naar Broadway American Steakhouse aan de Oudegracht gaan.

    Owja, gefeliciteerd!

    En wel even reserveren!
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_66048249
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
    [ afbeelding ]
    Afgaande op je sig stel ik dat jij wel eens in de Luifel komt...
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_66089645
    Paar foto's die ik de afgelopen 2 maanden gemaakt heb.







    Album: http://picasaweb.google.com/Dyna18/Utrecht

    [ Bericht 19% gewijzigd door dyna18 op 15-02-2009 17:39:24 ]
    pi_66090568
    @Nielsch: dank! Het is Van Buuren geworden, erg gezellig daar
      zondag 15 februari 2009 @ 18:27:26 #145
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66091467
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2009 09:56 schreef Nielsch het volgende:

    [..]

    Afgaande op je sig stel ik dat jij wel eens in de Luifel komt...
    Niks mis met de Luifel, heb er toch 2 zomers gewerkt
    pi_66094396
    Er stond een mooie range rover uit te fikken op de berenkuil. Slecht weer uitgekozen voor een bbq.
      zondag 15 februari 2009 @ 22:16:48 #147
    32402 s0k
    ..............................
    pi_66100781
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef Nielsch het volgende:
    4 manieren om Utrecht leefbaarder te maken:

    4) Maak van het Janskerkhof een groot terras a la de Neude
    Zolang het zich permiteert tot voor filemon/hofman vind ik het best. Rest moet gewoon een leeg plein worden.
    ..................................................................................................................................................
    pi_66112954
    quote:
    Op zondag 15 februari 2009 17:57 schreef Bellah het volgende:
    @Nielsch: dank! Het is Van Buuren geworden, erg gezellig daar
    En dan wordt alleen Nielsch bedankt
    pi_66120548
    quote:
    Op maandag 16 februari 2009 11:06 schreef lost95 het volgende:
    En dan wordt alleen Nielsch bedankt
    Sorry! Ook jij natuurlijk
    pi_66145859
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef ioko het volgende:
    Gaat weer lekker op de Amsterdamsestraatweg . De term eetcafe dekt dan ook niet echt de lading van deze tent.

    http://www.nuvideo.nl/alg(...)na-schietpartij.html
    Crazy shit, daar fiets ik elke dag langs..
      dinsdag 17 februari 2009 @ 19:36:41 #151
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_66170702
    Vandaag wezen klussen in mijn nieuwe appartement. Meteen getuige mogen zijn van een diefstal. Ik kijk vanuit 2 hoog naar de straat en zie een gozer door de straat rennen met een backpack en de helft van de inhoud viel eruit. Toen dacht ik nog dat hij aan het stuntelen was, maar toen hij mij in de gaten kreeg gooide hij de tas neer en pakte ze fiets en ging er vandoor.

    Dus ik ging maar eens even kijken wat hij precies achterliet (was toch van plan een biertje te halen na het harde werk) was het een tas vol met allemaal babykleertjes en zo. Trieste zaak dus. Ik naar de wijkpost (weet ik ook meteen waar die zit) om de tas in te leveren, wil ik een omschrijving geven van het jochie, zegt de dame aan de balie dat dat niet nodig is want de politie doet er verder niks mee. Lekker dan...
      dinsdag 17 februari 2009 @ 19:38:05 #152
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66170751
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    -verhaal-
    Welke wijk?
    For great justice!
      dinsdag 17 februari 2009 @ 19:38:51 #153
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66170782
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
    wil ik een omschrijving geven van het jochie, zegt de dame aan de balie dat dat niet nodig is want de politie doet er verder niks mee. Lekker dan...
    "Sorry meneer, we zijn te druk met het bekeuren van mensen die 51 kph rijden"
    For great justice!
      dinsdag 17 februari 2009 @ 19:40:12 #154
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66170844
    Je zou bijna het recht in eigen hand gaan nemen.
    For great justice!
      dinsdag 17 februari 2009 @ 19:45:05 #155
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_66171057
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Welke wijk?

    Lombok
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_66173808
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Q. het volgende:

    [..]

    "Sorry meneer, we zijn te druk met het bekeuren van mensen die 51 kph rijden"
    "Sorry, we staan met 11 man jochies op brommers te bekeuren op het janskerkhof, recht voor het raam waar wtfbbq zit te studeren in de jb. We hebben echt geen tijd voor een luttele diefstal nu."
    pi_66287953
    Ik leverde altijd mijn boeken in bij de JB.
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
      zaterdag 21 februari 2009 @ 13:40:11 #158
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_66312355
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 23:19 schreef Nielsch het volgende:
    4 manieren om Utrecht leefbaarder te maken:

    1) Geef die klapmongool Kees van Oosten een dodelijke injectie, zodat eindelijk al die mooie gebouwen eens gemaakt kunnen worden
    2) Sloop de Neudeflat
    3) Verban alle Marokkanen naar Kanaleneiland en bouw er een grote muur omheen
    4) Maak van het Janskerkhof een groot terras a la de Neude
    Daar wordt al een dik jaar aan gewerkt. Ik heb de plannen en schetsen gezien en 't ziet er echt geweldig uit. De sfeer die je sowieso krijgt op 't Janskerkhof door een groot terras zou geweldig zijn. Die oude lantaarnpalen en de hele omgeving

    Er worden nog immer gesprekken met betrokkenen gevoerd, dus wellicht wellicht.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_66322287
    Leuk idee, maar belachelijk dat je dan helemáál niet meer kunt parkeren in de binnenstad.
    pi_66322376
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 @ 19:54 schreef WTFbbq het volgende:
    Leuk idee, maar belachelijk dat je dan helemáál niet meer kunt parkeren in de binnenstad.
    De binnenstad is ook niet gemaakt om te parkeren, dat doe je maar lekker daar buiten.
    For great justice!
    pi_66324248
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 19:57 schreef Q. het volgende:

    [..]

    De binnenstad is ook niet gemaakt om te parkeren, dat doe je maar lekker daar buiten.
    Ik woon in de binnenstad.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66324315
    Ja. Dus? Ik niet. Als je op zo'n plek woont heb je geen auto nodig. Hell, ik woon ver buiten de binnenstad en heb geen auto nodig. En als je wel een auto nodig hebt moet je niet in de binnenstad gaan wonen.
    For great justice!
    pi_66324667
    Jij kan niet bepalen of ik een auto nodig heb, ook al is het slechts af en toe, maar als ik een auto heb wil ik hem wel in de buurt van mijn huis hebben, gebruik ik hem ook om te laden en te lossen. En ik wil ook bereikbaar zijn voor mensen die me opzoeken. Niet in de binnenstad gaan wonen is onzin, ik woon er al 24 jaar. De binnenstad heeft ook een woonfunctie.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66324718
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 @ 21:10 schreef barthol het volgende:
    Jij kan niet bepalen of ik een auto nodig heb
    Natuurlijk wel. Dat zie je toch?
    For great justice!
    pi_66325010
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:11 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Natuurlijk wel. Dat zie je toch?
    Ik ben het wel met je eens dat het uitgaanspubliek niet in de binnenstad hoeft te parkeren. Maar belanghebbenden hebben recht op een parkeervergunning. punt.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66325043
    Maar op het janskerkhof zijn geen vergunningsplaatsen, of wel?
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66325188
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:23 schreef jakkop het volgende:
    Maar op het janskerkhof zijn geen vergunningsplaatsen, of wel?
    Zal zo even voor je kijken.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66325212
    Overigens, zijn er met St. Patricksday nog een beetje activiteiten in Utrecht? Heb wel zin in een party met gekke Ieren en veel Murphy's.

    En liever geen reactie als "ga maar naar O'Connels, dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66325214
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 @ 21:21 schreef barthol het volgende:

    [..]

    Ik ben het wel met je eens dat het uitgaanspubliek niet in de binnenstad hoeft te parkeren. Maar belanghebbenden hebben recht op een parkeervergunning. punt.
    En wie of wat geeft ze dat recht?
    For great justice!
    pi_66325224
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 @ 21:27 schreef jakkop het volgende:
    Overigens, zijn er met St. Patricksday nog een beetje activiteiten in Utrecht? Heb wel zin in een party met gekke Ieren en veel Murphy's.

    En liever geen reactie als "ga maar naar O'Connels, dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken.
    Ga maar naar O'Connels.
    For great justice!
    pi_66325317
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:28 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Ga maar naar O'Connels.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66325776
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:23 schreef jakkop het volgende:
    Maar op het janskerkhof zijn geen vergunningsplaatsen, of wel?
    Ik heb even gekeken op het Janskerkhof. Inderdaad daar geen vergunningsplaatsen op 1 plek na. die is gereserveerd voor Greenwheels. Maar het ging mij niet specifiek om het Janskerkhof, maar om de binnenstad als geheel. Sommigen vergeten dat de binnenstad ook een woonfunctie heeft. (Het autovrijmaken van het Janskerkhof zou ik ook toejuichen, net zo als dat het goed was toen de Neude parkeerplaats vrij werd.)
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66325868
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef Q. het volgende:

    [..]

    En wie of wat geeft ze dat recht?
    Het beleid van de gemeente die de woonfunctie van de binnenstad ook wil behouden.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66327020
    Oftewel, de woonfunctie van de binnenstad is helemaal niet relevant als het gaat om het parkeervrij maken van het Janskerkhof.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_66327116
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef jakkop het volgende:
    Oftewel, de woonfunctie van de binnenstad is helemaal niet relevant als het gaat om het parkeervrij maken van het Janskerkhof.
    Ik reageerde op een bewering over "de binnenstad", niet op het onderwerp Janskerkhof.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66343511
    quote:
    Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef jakkop het volgende:
    Overigens, zijn er met St. Patricksday nog een beetje activiteiten in Utrecht? Heb wel zin in een party met gekke Ieren en veel Murphy's.

    En liever geen reactie als "ga maar naar O'Connels, dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken.
    Ik zou O'Leary's in de Adelaarstraat eens proberen.
    pi_66343832
    Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar op het janskerkhof zijn minstens 30 vergunningsplekken. Alles dat voor de Hofman en Filemon staat is vergunningsplek.
    pi_66346396
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:24 schreef WTFbbq het volgende:
    Ik weet niet waar je gekeken hebt, maar op het janskerkhof zijn minstens 30 vergunningsplekken. Alles dat voor de Hofman en Filemon staat is vergunningsplek.
    Moet ik toch nog een keer goed kijken Ik was er van de breedstraat even snel langsgelopen, wat rondgekeken en toen weer terug. Misschien te snel geweest. Maar het liep al tegen tienen en ik wilde ook nog even snel naar de Appie op de voorstraat.
    Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
    pi_66364126
    Ik zat gisteren even funda te checken en zag dit huis:

    http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/detail/?id=f7d67003-7e41-4544-b4f2-3fbd9298183f&objecttype=DetailKoopObject

    Hierbij heb je de optie om een parkeerplaats te kopen op het oude AZU terrein. Dat vind ik wel een goede optie; je woont in het centrum , maar je parkeert erbuiten.

    En zeg nou zelf, het ziet er toch niet uit die oude gracht vol met geparkeerde auto's? Helemaal auto vrij, en veel café's met terassen!
    pi_66371958
    Als je een auto zou hebben had je misschien ingezien dat het een volslagen idioot idee is.
    pi_66374802
    Precies, ik heb er geen, en kan dus uit eigen ervaring zeggen dat je er in de stad absoluut geen nodig hebt, maar ik ben ook niet tegen het verbieden van auto's in de stad.

    Liever ontmoedigen en 20 euro per uur parkeergeld vragen!
      maandag 23 februari 2009 @ 16:34:03 #182
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_66377861
    quote:
    Op zondag 22 februari 2009 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:

    [..]

    Ik zou O'Leary's in de Adelaarstraat eens proberen.
    O'Leary's =
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_66381116
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef zatoichi het volgende:
    Precies, ik heb er geen, en kan dus uit eigen ervaring zeggen dat je er in de stad absoluut geen nodig hebt, maar ik ben ook niet tegen het verbieden van auto's in de stad.

    Liever ontmoedigen en 20 euro per uur parkeergeld vragen!
    Ben je gewoon staatsgevaarlijk of doe je maar als of?
    pi_66381137
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef Ireth het volgende:

    [..]

    O'Leary's =
    Klopt. Prima daghap voor een goeie prijs en gewoon een gezellige tent.
    pi_66381669
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef WTFbbq het volgende:

    Als je een auto zou hebben had je misschien ingezien dat het een volslagen idioot idee is.
    Mja, maar mensen mét een auto gaan zelfs met de auto als ze even sigaretten moeten halen, dus ach... .
      maandag 23 februari 2009 @ 20:22:48 #186
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_66385869
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 18:33 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Mja, maar mensen mét een auto gaan zelfs met de auto als ze even sigaretten moeten halen, dus ach... .
    Sommige hebben gewoon een auto nodig voor hun werk
    ik loop trouwens gewoon of stap op de fiets, maar goed
      woensdag 25 februari 2009 @ 19:22:16 #187
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_66455878
    Janskerkhof heeft zelfs een plek of 40 als vergunningsplaats.

    Die zouden dan deels verplaatst worden naar de nabij gelegen parkeergarages. Wellicht zou er gekeken worden om onder Janskerkhof ook een parkeergarage te maken. Maar hoe ver dat is met ontwikkeling weet ik niet.

    Daarbij zijn er praktisch geen omwonenden aan 't Janskerkhof. Er wonen veelal studenten en de auto's die er geparkeerd worden zijn voornamelijk ondernemers en een enkele omwonende en personeel van de UU.

    Ik geloof wel dat dan de openbare parkeerplaats van Janskerkhof zou gaan verdwijnen, iets wat niet zo heel erg is aangezien je daar (met reden!) nog alleen kunt pinnen met die 4,70 per uur!
    Langzaam wil men 't allemaal ontmoedigen. Toch snap ik de concept van Utrecht nog niet helemaal. Leuk van die parkeerplaatsen aan de rand van de stad, maar ze zijn allemaal kut bereikbaar. Kijk eens naar die bij Ikea. Ja moet op een of ander vaag vreemd paadje wandelen naast de tramrails. Nee dat wil je. Het is super afgelegen, ik voel me d'r echt niet veilig. Het is echt zo net niet. Dan parkeer ik nog liever in HC. Is ook nog 's dichterbij...
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_66456528
    Een andere optie is om gewoon te parkeren bij de Jaarbeurs.
    Voor 15 euro kun je er zo lang staan als je wilt.
      donderdag 26 februari 2009 @ 09:26:56 #189
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_66470907
    Welke debiel heeft er besloten om op de Amsterdamsestraatweg ook maar te gaan breken en bouwen en de boel open te gooien, terwijl de majellaknoop nu ook helegaar dicht zit en ik nu dus via de ASW naar het Oudenrijnzkh moet
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_66473714
    Leuk he die wegwerkzaamheden in Utrecht? Maandag reed ik opeens tegen een deels opgebroken Royaards van de Hamkade aan. Ik ga echt een half jaar op wereldreis ofzo, ik word compleet gek van de verkeerssituaties. Na het weekend kan ik in elk geval weer normaal mijn wijk uit, dan is het wachten tot de rotonde aangepakt wordt, dat wordt helemaal een feest.
      donderdag 26 februari 2009 @ 11:19:28 #191
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_66473978
    Dus de royaards kan ik ook wegstrepen als eventuele uitvalroute als de ASW dicht blijkt te zitten... en dan te bedenken dat ik net voor de Majellaknoop zit en normaal in 5 minuten in het Oudenrijn ben
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_66475148
    Wat ik nou weer meemaakte met de politie

    Ik stond te wachten tot ik de st. Jacobsstraat kon oversteken, van Vredenburg naar Lange Viestraat. Het werd oranje voor de St Jacobstraat, en op het allerlaatste moment fietste er nog een meisje voor ons (wachtenden) langs. Ze zei uitgebreid sorry.

    Aan de kant van de Lange Viestraat stonden achteraan de groep fietsers 2 broekie-agenten op een mountainbike. Ook voor hen werd het groen.1 van hen probeert zich vervolgens superlomp door de groep fietsers heen te werken, wat nogal een tijd duurde, het meisje was al halverwege dit kruispunt en het kruispunt met de Catharijnekade. DIe agent heeft zich losgemaakt uit de groep, en zet keihard de sprint in, en houdt dat meisje aan.

    Echt zeg, wat een mannetjes. Hebben ze niets beters te doen dan zich de ballen uit de broek fietsen om een meisje aan te houden die door rood reed maar niet niemand hinderde?
    Eins, zwei, hoeplakai.
      donderdag 26 februari 2009 @ 12:08:56 #193
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66475614
    Ook zo'n achterlijke plek, er komt nooit een auto uit Vredenburg zetten, en bussen gaan er al zeker niet heen . Goed man, de politie die haar eigen burgers geld aftroggelt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_66476072
    Ik bedoel het stuk Vredenburg richting catharijnesingel.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      donderdag 26 februari 2009 @ 12:42:14 #195
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66476663
    eh oh, de andere kant op. Ja dat is wel een beetje lomp, heb daar vroeger regelmatig ambulances en witte doeken zien staan/liggen.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_66476686
    Waar vorig jaar een fietser die door rood reed is doodgereden door een bus?
    pi_66476919
    Vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Het is bij mijn weten een van de meest gevaarlijke kruispunten in de stad.
    pi_66478149
    Ja maar goed, wat dat meisje deed was gewoon niet gevaarlijk. Ze nam de bocht naar rechts, dus ze stak het kruispunt niet over, niets kon haar raken. Alleen ging ze een beetje dicht voor ons voetgangers langs. Nogal overdreven dus dat die agent een sprint inzet om haar te bekeuren.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      vrijdag 27 februari 2009 @ 00:51:28 #199
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_66506163
    Zijn zelfs traumahelis op t vredenburg geland voor die kruising daar, niemand overleeft de aanvaring met een bus daar.
      vrijdag 27 februari 2009 @ 09:50:04 #200
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_66510651
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 12:51 schreef WTFbbq het volgende:
    Vorig jaar en het jaar daarvoor en het jaar daarvoor. Het is bij mijn weten een van de meest gevaarlijke kruispunten in de stad.
    Ik heb van iemand een verhaal gehoord over een afslaande vrachtwagen (richting de Uudenoord, onder dat 'bruggetje' tussen de C&A en de Bijenkorf) die over een fietser met passagiere heenreed.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_66511885
    Klopt, dat was een paar jaar terug. Mag je je schoonouders vertellen dat hun dochter is overleden achter op je fiets. Leuke binnenkomer. Erg treurig verhaal.
    pi_66523811
    Maar dat zijn dan altijd fietsers die door rood rijden of wat?
      vrijdag 27 februari 2009 @ 16:50:58 #203
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_66525917
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2009 16:03 schreef Luutgaert het volgende:
    Maar dat zijn dan altijd fietsers die door rood rijden of wat?
    Fietser door rood, alleen bussen die in dezelfde, of precies tegengestelde richting rijden (busbaan) hebben groen. De bussen die met je mee rijden slaan niet af (gaan naar CS) maar als er een vrachtwagen rijdt, tsja, dan gaat wel eens mis.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
      zondag 1 maart 2009 @ 03:39:12 #204
    140069 PrinceLu
    Geen Albert maar Lu.
    pi_66572834
    Even wat anders, ik zie regelmatig door de binnenstad een kerel lopen, met vaak nat of vet grijs lang haar, een wit pak en een paarse sjaal of handdoek (weet niet meer zeker) om z'n nek. heeft in het gezicht misschien wat weg van een slanke Han Peekel.

    Beter dan dit word m'n omschrijving niet, vroeg me af of jullie hem ook wel eens gezien hadden, en wat z'n verhaal is. Toch best een markante verschijning.
    Nee jij bent lekker. =X
      zondag 1 maart 2009 @ 10:55:15 #205
    81283 ImHungryLetsGetATaco
    Intelligenti pauca
    pi_66574702
    Ik weet wie je bedoelt, maar wat zijn verhaal is durf ik je niet te zeggen.
    Shake'm U Won't Break'm
      zondag 1 maart 2009 @ 17:57:00 #206
    46911 Mjam
    Zweven is leven
    pi_66588101
    Ik weet ook meteen wie je bedoelt, hij draagt ook een hoed toch? Hij lijkt een beetje dandy-achtig, maar dan van de verlopen soort, met dat gekreukte linnen pak en die vettige haren.
      zondag 1 maart 2009 @ 18:07:52 #207
    140069 PrinceLu
    Geen Albert maar Lu.
    pi_66588494
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef Mjam het volgende:
    Ik weet ook meteen wie je bedoelt, hij draagt ook een hoed toch? Hij lijkt een beetje dandy-achtig, maar dan van de verlopen soort, met dat gekreukte linnen pak en die vettige haren.
    Een hoed? Weet ik niet zeker, maar zou best kunnen.. Ook wit?
    Nee jij bent lekker. =X
      zondag 1 maart 2009 @ 19:08:19 #208
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_66590602
    Wannabe pimp
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_66608110
    Hoi allen,

    ik ben sinds een poosje op huizenjacht in utrecht en heb een leuk appartementje gezien aan het prins bernhardplein. Nou vond ik op google dat daar laatst een schietpartij was! Ik ben verder niet erg bekend in utrecht, en toen ik er laatst gekeken heb leek de omgeving me wel oke (wel een volksbuurt). Wat vinden jullie,is dit een 'slechte wijk'?
      maandag 2 maart 2009 @ 10:18:55 #210
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_66608514
    als we kijken naar Speknek's kaartje, zit je in het gele gebied, dus dat is niet heel goed en niet heel slecht Volgens mij kun je d'r prima wonen wel? Maar misschien dat anderen er meer verstand van hebben.
    pi_66608690
    Is voor zover ik weet een prima buurtje. Alleen de weg erheen zou ik 's avonds (vrouw zijnde) niet heel graag in m'n eentje fietsen. Weet niet of je er alleen zou gaan wonen of dat je gaat samenwonen met je vriendin ofzo, maar dat zou nog wel iets kunnen zijn om rekening mee te houden.
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
      Forum Admin maandag 2 maart 2009 @ 10:36:56 #212
    232445 crew  Specularium
    pi_66608994
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 10:03 schreef gerard81 het volgende:
    Hoi allen,

    ik ben sinds een poosje op huizenjacht in utrecht en heb een leuk appartementje gezien aan het prins bernhardplein. Nou vond ik op google dat daar laatst een schietpartij was! Ik ben verder niet erg bekend in utrecht, en toen ik er laatst gekeken heb leek de omgeving me wel oke (wel een volksbuurt). Wat vinden jullie,is dit een 'slechte wijk'?
    Nee, is een prima wijk om te wonen. Zo'n schietpartij zegt weinig over het leefklimaat in zo'n wijk.
    Je hebt hooguit last van kutburen maar dat kun je overal treffen. Straatcriminaliteit in Zuilen heeft al
    een tijdje een hoge prioriteit bij de politie en dat is te merken.
    Voor de rest zit alles wat je nodig hebt in de buurt en de stad op fietsafstand.
    Ik zou het gewoon doen.
    pi_66609669
    quote:
    Op zondag 1 maart 2009 03:39 schreef PrinceLu het volgende:
    Even wat anders, ik zie regelmatig door de binnenstad een kerel lopen, met vaak nat of vet grijs lang haar, een wit pak en een paarse sjaal of handdoek (weet niet meer zeker) om z'n nek. heeft in het gezicht misschien wat weg van een slanke Han Peekel.

    Beter dan dit word m'n omschrijving niet, vroeg me af of jullie hem ook wel eens gezien hadden, en wat z'n verhaal is. Toch best een markante verschijning.
    Als ik de goede voor me heb is ie wat donker van huidskleur, of bedoel je die niet?
    DIegene die voor ogen heb is een dealer van allerlei geestverruimende middellen.
    Die struint idd de hele stad door.
      maandag 2 maart 2009 @ 12:23:02 #214
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66612518
    Ik woon zelf in Zuilen, en kan beamen dat er niks tot nauwelijks iets gebeurd in Zuilen wat je zou moeten verontrusten. En mijn vriendin fietst regelmatig in het donker naar huis, en heeft nog nooit problemen gehad.

    In Wittevrouwen is vast en zeker ook wel eens een schietpartij geweest.
    pi_66613321
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 12:23 schreef Blik het volgende:
    In Wittevrouwen is vast en zeker ook wel eens een schietpartij geweest.
    Goed argument om iemand te overtuigen

    Mijn mening: het is nogal een 'volksbuurt'. Ik zou er liever niet voor kiezen omdat ik geen zin heb om de hele dag tussen plat volk te wonen. Het is dan ook niet de meest geliefde plek in Utrecht om te wonen. Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk, misschien dat jij het heerlijk vindt om tussen je soortgenoten te verblijven Als je echt serieus bent over dat appartement moet je maar gewoon eens een dag daar rondlopen in de buurt. De winkels, de mensen, de omgeving, alles een beetje tot je laten doordringen. Dan merk je vanzelf of het bij je past of niet. Kost je wel een hele (vrije) dag, maar dat is niets als je er vervolgens jarenlang gaat wonen.
    pi_66613370
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 10:59 schreef Bommenlegger het volgende:

    [..]

    Als ik de goede voor me heb is ie wat donker van huidskleur, of bedoel je die niet?
    DIegene die voor ogen heb is een dealer van allerlei geestverruimende middellen.
    Die struint idd de hele stad door.
    Nee, de kerel met het witte pak en de paarse sjaal is 100% blank, met grijs haar en een lange mat. Nogal een markant figuur maar zeker geen drugsfiguur. Geen idee wat zijn verhaal is, maar ik zie hem graag rondlopen en een hele hoop mensen kennen hem.
      maandag 2 maart 2009 @ 12:50:18 #217
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_66613389
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef WTFbbq het volgende:
    Mijn mening: het is nogal een 'volksbuurt'. Ik zou er liever niet voor kiezen omdat ik geen zin heb om de hele dag tussen plat volk te wonen.
    En bedankt he!
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
      maandag 2 maart 2009 @ 13:48:17 #218
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_66615181
    quote:
    Op maandag 2 maart 2009 12:48 schreef WTFbbq het volgende:

    [..]

    Goed argument om iemand te overtuigen [ afbeelding ]
    Dit was meer bedoeld om aan te geven dat een schietpartij niet meteen betekend dat het een criminele achterstandsbuurt is, maar dat het ook in de beste en duurste wijken van Utrecht gebeurt
    quote:
    Mijn mening: het is nogal een 'volksbuurt'. Ik zou er liever niet voor kiezen omdat ik geen zin heb om de hele dag tussen plat volk te wonen. Het is dan ook niet de meest geliefde plek in Utrecht om te wonen. Dat is natuurlijk wel heel persoonlijk, misschien dat jij het heerlijk vindt om tussen je soortgenoten te verblijven Als je echt serieus bent over dat appartement moet je maar gewoon eens een dag daar rondlopen in de buurt. De winkels, de mensen, de omgeving, alles een beetje tot je laten doordringen. Dan merk je vanzelf of het bij je past of niet. Kost je wel een hele (vrije) dag, maar dat is niets als je er vervolgens jarenlang gaat wonen.
    Het is misschien een beetje een volksbuurt, echter is het ook een hele betaalbare buurt en wonen er ook veel hoogopgeleide starters vanwege de lagere woonlasten. De veronderstelling dat er alleen "plat volk" loopt vind ik dus enorm overdreven. Tevens wordt Zuilen enorm opgeknapt de komende jaren wat verpaupering tegengaat.

    En niet iedereen heeft de mogelijkheid om te gaan wonen in de beste buurt van Utrecht. Ik vind dat Zuilen een gemiddelde wijk is in Utrecht, er zijn betere wijken, maar ook zeker slechtere wijken om in te wonen.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 00:53:38 #219
    213785 zyx1981
    Pepernoten iemand?
    pi_66883108
    Jeuj Zuilen is Geel. Prima buurtje hier!
      dinsdag 10 maart 2009 @ 00:57:16 #220
    140069 PrinceLu
    Geen Albert maar Lu.
    pi_66883154
    "Here be dragons"

    Ik woon in het groen, gelukkig, daar ga ik ook nooit meer weg...
    Nee jij bent lekker. =X
      dinsdag 10 maart 2009 @ 01:18:20 #221
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_66883527
    Hey, een Utrecht topic. Laat ik hier maar eens een tvp plaatsen dan.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 07:08:52 #222
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66884924
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 @ 01:18 schreef Ludootje het volgende:
    Hey, een Utrecht topic. Laat ik hier maar eens een tvp plaatsen dan.
    Gezellig.
    For great justice!
      woensdag 11 maart 2009 @ 12:54:57 #223
    12602 LuNaTiC
    Wunderbar!
    pi_66931624
    Ben nu aan het werk in Rijnsweerd-Noord, en we horen gedurende de laatste uur-anderhalf uur een hoop getoeter en af en toe wat geschreeuw.

    Het lijkt een beetje alsof Turkije een voetbalwedstrijd heeft gewonnen, maar ik gok op een demonstratie oid. Helaas kan ik vanuit ons gebouw er nergens iets van zien, ook zie ik nergens iets staan op de nieuwssites.

    Iemand enig idee waar dat rumoer over gaat? (inmiddels is het wel weer wat rustiger overigens).
    It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
      woensdag 11 maart 2009 @ 12:57:34 #224
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66931708
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 11 maart 2009 @ 13:00:41 #225
    12602 LuNaTiC
    Wunderbar!
    pi_66931839
    d'oh!

    en het is nog niet eens vrijdag... thanks
    It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
    pi_66943813
    What's with the helicopters ?
    pi_66944013
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
    What's with the helicopters ?
    Geen idee, zal wel weer een overval ofzo zijn gepleegt, hier in hoograven vliegt er al dik een uur eentje laag rondjes.
    pi_66948767
    quote:
    Weer gewapende overval in Lombok
    UTRECHT - Opnieuw een gewapende overval in de Utrechtse wijk Lombok. Dit keer was de Zeeman aan de Kanaalstraat doelwit.

    Een man kwam de zaak binnen, bedreigde een caissière en eiste geld. De medewerkster twijfelde geen moment en drukte op de alarmknop. De overvaller rende daarop weg. De politie heeft hem niet kunnen aanhouden.

    In het Utrechtse Lombok zijn de afgelopen weken veel overvallen gepleegd, onder meer op een snackbar in de Hasebroekstraat en een supermarkt aan de Groeneweg.

    Het signalement van de overvaller in de Kanaalstraat: man, tussen de 1.60 en 1.65 meter lang, licht getinte huidskleur, tenger postuur, zwart krullend haar en een grote kromme neus. Getuigen bellen 0900-8844.
      woensdag 11 maart 2009 @ 21:05:49 #229
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66948938
    Een Zeeman overvallen.
    For great justice!
    pi_66948949
    quote:
    licht getinte huidskleur
    Het zal eens niet..
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:08 #231
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_66949011
    Tussen de 1.60 en 65.. hoe oud zou ie zijn?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:17 #232
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_66949016
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:05 schreef Q. het volgende:
    Een Zeeman overvallen. [ afbeelding ]
    how low can you go
      woensdag 11 maart 2009 @ 21:10:33 #233
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_66949088
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 @ 21:06 schreef MoneyTalks het volgende:

    [..]

    Het zal eens niet..
    Net terug van vakantie aan de Costa?
    For great justice!
    pi_66949383
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef Q. het volgende:
    Net terug van vakantie aan de Costa?
    Waarschijnlijk gewoon geld halen bij de buren.
    pi_66953113
    quote:
    en een grote kromme neus
    Leuke beschrijving voor 'm. Niet goed voor de streetcred.
    pi_66965241
    Weet iemand nog een goeie fitness winkel in Utrecht?
    pi_66978483
    Herenstraat 33
    Als je van groepslessen houdt
    Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
    Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 14:11:08 #238
    200021 Mistahlilg
    Your brada from anada mada
    pi_67007850
    Fit4free in Overvecht

    schooneggendreef
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:04:49 #239
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_67009658
    Hmm, vliegt nu al een paar minuten een helicopter over Lombok.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_67010636
    Op zoek naar kebab. Schijnt de donut te hebben verdreven.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 16:21:01 #241
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67042187
    quote:
    Utrechts college staat op het punt te vallen
    UTRECHT - Het college van Burgemeester en Wethouders van Utrecht staat op het punt te vallen vanwege een crisis rond het Actieplan Luchtkwaliteit, meldt de NOS. Later vanmiddag wordt de pers ingelicht.

    Het college wil in het westen van de stad huizen slopen en tunnel aanleggen met daarbij een extra invalsweg. Met deze maatregelen wil het college aan de normen voldoen.

    Vanmorgen zijn de vier coalitiepartijen (PvdA, GroenLinks, CDA, ChristenUnie) bij elkaar gekomen voor crisisberaad maar dat heeft tot nu toe niets opgeleverd. GroenLinks zou besloten hebben het college niet langer te steunen.
    For great justice!
    pi_67046586
    Lekker kutplan ook... Groenlinks
      zaterdag 14 maart 2009 @ 19:00:08 #243
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_67046879
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 16:21 schreef Q. het volgende:

    [..]
    Laat dat college maar vallen... Erger me kapot aan al die werkzaamheden die maar niet opschieten
    pi_67047169
    Als ze maar geen verkiezingen uitschrijven de komende 2 maanden want ik ben vanaf morgen 2 maanden weg namelijk
    pi_67047188
    Precies nieuwe verkiezingen, een jaar om alles op orde te krijgen, de boel anders aanpakken, vier jaar projecten uitwerken, met twee jaar vertraging rekening houden en gaan!

    Maar even serieus, alles ligt dan nu wel open, maar er is in ieder geval veel beweging; in 2004 zou de complete singel weer open zijn...
      zaterdag 14 maart 2009 @ 19:11:04 #246
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67047219
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 @ 19:00 schreef Ludootje het volgende:

    [..]

    Laat dat college maar vallen... Erger me kapot aan al die werkzaamheden die maar niet opschieten
    Kees van Oosten for wethouder!
    For great justice!
      zaterdag 14 maart 2009 @ 19:11:27 #247
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67047233
    Kuttige gezeik over die luchtkwaliteit ook altijd.
    For great justice!
      zaterdag 14 maart 2009 @ 19:45:05 #248
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67048219
    quote:
    111 Teletekst za 14 mrt
    ***************************************
    College van B&W Utrecht gevallen

    ***************************************
    ` Het college van B&W van Utrecht is
    gevallen.De coalitiepartijen PvdA,CDA,
    GroenLinks en ChristenUnie zijn de hele
    middag in crisisberaad bijeen geweest,
    maar dat leverde niets op.

    Het Actieplan Luchtkwaliteit vormt de
    aanleiding voor de crisis.Om aan de
    kwaliteitseisen te voldoen,wil het
    college onder meer huizen slopen en een
    extra weg naar de A2 aanleggen.GL ging
    daar niet mee akkoord,waarop de andere
    partijen het vertrouwen in GL opzegden.

    GroenLinks zag zich daarop gedwongen
    deelname aan het college te beëindigen,
    waardoor dat in de Utrechtse raad geen
    meerderheid meer heeft.
    ***************************************
    For great justice!
      zaterdag 14 maart 2009 @ 20:02:19 #249
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_67048823
    vanavond gezellig naar Slagsmålsklubben
      zaterdag 14 maart 2009 @ 20:26:45 #250
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_67049622
    Nadat ze die 'winkelgebieden' 'fietsvrij' gemaakt hebben, mochten ze van mij ook wel vallen .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 20:27:33 #251
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67049657
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:26 schreef speknek het volgende:
    Nadat ze die 'winkelgebieden' 'fietsvrij' gemaakt hebben, mochten ze van mij ook wel vallen .
    De Kanaalstraat bedoel je?
    For great justice!
      zaterdag 14 maart 2009 @ 20:31:53 #252
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_67049798
    Verkeersregels hebben geen enkele vat op de Kanaalstraat.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_67050170
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 19:11 schreef Q. het volgende:

    [..]

    Kees van Oosten for wethouder!
    `

    Inderdaad, van een plaats ergens in Rusland ofzo. Ik betaal t ticket wel. Komt weer ten goede van de luchtkwaliteit in Utrecht.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 20:44:42 #254
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67050188
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:31 schreef speknek het volgende:
    Verkeersregels hebben geen enkele vat op de Kanaalstraat.
    Of wat voor regels dan ook. Hell, zelfs de Zeeman daar wordt overvallen!
    For great justice!
    pi_67050189
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 20:31 schreef speknek het volgende:
    Verkeersregels hebben geen enkele vat op de Kanaalstraat.
    Tssk, onderschat de verkeersregelaars op de kruising damstraat/kanaalstraat niet
    pi_67055156
    En *plof* deed 't college .

    Tijd voor nieuwe verkiezingen .
    pi_67090401
    In het mooi blauwe Utrecht Lunetten. Kan er niets tegenin brengen, een bruisende wijk is het niet. Maar zit 200 meter van het station af, tegenover het winkelcentrumpje in een gezellig studentenhuis dus mij hoor je niet klagen.
    pi_67102261
    Culturele Zondag gister was geweldig. Goede voorstelling gezien van Kaas en de evolutietheorie. Daarna Christiane F gezien in Louis Hartlooper. Was een mooie dag!
      maandag 16 maart 2009 @ 14:59:49 #259
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_67102434
    Ik ben ook bij Kaas.. geweest, was inderdaad erg leuk.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_67109986
    Sinds vanochtend is de Neude 1 grote bouwput... Lijkt wel op de beginselen van een zomerkerstmarkt...
    Iemand een idee wat ze van plan zijn?

    Verder nog even een praktisch vraagje: We willen op koninginnendag een plaatselijk feest houden.. niet in 1 of andere toko.. maar vanaf het balkon! Het DJ-Speaker idee.
    Weet iemand of ik -naast het informeren van buren- andere maatregelen moet nemen? Vergunningen etc? Of nemen ze het niet zo nauw op koninginnendag?
    FYI: woon hartje binnenstad, op de hoek van het Neude.........
      maandag 16 maart 2009 @ 18:54:39 #261
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_67110115
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:51 schreef riesjdabietsj het volgende:
    het Neude.........
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
    pi_67110235
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:51 schreef riesjdabietsj het volgende:
    Sinds vanochtend is de Neude 1 grote bouwput... Lijkt wel op de beginselen van een zomerkerstmarkt...
    Iemand een idee wat ze van plan zijn?

    Verder nog even een praktisch vraagje: We willen op koninginnendag een plaatselijk feest houden.. niet in 1 of andere toko.. maar vanaf het balkon! Het DJ-Speaker idee.
    Weet iemand of ik -naast het informeren van buren- andere maatregelen moet nemen? Vergunningen etc? Of nemen ze het niet zo nauw op koninginnendag?
    FYI: woon hartje binnenstad, op de hoek van het Neude.........
    Ik zou wel even informeren bij de gemeente. Voor een dikke installatie hoef je misschien nog geen vergunning te hebben, maar als je bier gaat tappen sowieso wel natuurlijk. Zou je moeten kunnen terugvinden op de website en anders bellen met een ambtenaar.
    pi_67110548
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:54 schreef Ymke het volgende:

    [..]


    What did I do?

    Verrek, zie het al: DE Neude... Ergens klinkt het niet
    pi_67110611
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 18:58 schreef WTFbbq het volgende:

    [..]

    Ik zou wel even informeren bij de gemeente. Voor een dikke installatie hoef je misschien nog geen vergunning te hebben, maar als je bier gaat tappen sowieso wel natuurlijk. Zou je moeten kunnen terugvinden op de website en anders bellen met een ambtenaar.
    Ik zit op de 2e etage, er word dus niets getapt in ieder geval (niet publiekelijk, binnen zuipen we ons gegarandeerd helemaal lam ).
    Ik ga eens een belletje plegen naar de gemeente!
    pi_67112519
    Het tweetakt festival is komende week, volgens utrecht.nl

    De Neude staat voor koninginnedag aangewezen als 90 db-area, dus op basis daarvan mag het waarschijnlijk wel. Probleem is alleen dat de gemeente misschien zelf iets van plan is, zo ja dan ga je daar moeilijk over heen komen. Naja, een belletje geeft iig uitsluitsel.

    Trouwens, op utrecht.nl staat op de evenementenkalender ook al Serious Request aangegeven, terwijl kort geleden een nieuwsbericht werd gepubliceerd waar Utrecht niet in de short list stond. Overigens was er eind vorig jaar wel een vergunning aangevraagd, volgens de stadspublicaties. Vaag verhaal.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      maandag 16 maart 2009 @ 20:37:51 #266
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_67114374
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_67115739
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 20:37 schreef Ireth het volgende:

    Lekker, een vriendin van mij is twee maanden geleden verhuist naar de Jan Overdijkstraat.... Worden alle huizen gesloopt?

    Hun bovenverdieping is nog niet eens af....
      maandag 16 maart 2009 @ 22:55:10 #268
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_67120378
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Lekker, een vriendin van mij is twee maanden geleden verhuist naar de Jan Overdijkstraat.... Worden alle huizen gesloopt?

    Hun bovenverdieping is nog niet eens af....
    Daar woon ik dus ook zo ongeveer sinds 2 jaar...
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
      maandag 16 maart 2009 @ 22:57:37 #269
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_67120517
    Waar kan je als student op maandag een beetje feesten in de stad (welke kroeg/club/café)?
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
    pi_67123277
    Wat is dat voor onzin dat ze de laatste tijd steeds tegen het eind van de middag het verkeer staan te regelen op het kruispunt Weerdsingel-Oudenoord terwijl de stoplichten het gewoon doen? Die mannetjes doen steeds alsof ze het heel druk hebben waardoor ik het steeds niet kan vragen..
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_67124261
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 00:12 schreef Naamah het volgende:
    Wat is dat voor onzin dat ze de laatste tijd steeds tegen het eind van de middag het verkeer staan te regelen op het kruispunt Weerdsingel-Oudenoord terwijl de stoplichten het gewoon doen? Die mannetjes doen steeds alsof ze het heel druk hebben waardoor ik het steeds niet kan vragen..
    Dat doen ze ook op het Westplein/Vleutenseweg.
    Enkel en alleen om eens in de zoveel tijd de drukte op die punten weg te nemen zodat er wat meer doorstroming is.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 01:22:12 #272
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_67124310
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 01:17 schreef Bommenlegger het volgende:

    [..]

    Dat doen ze ook op het Westplein/Vleutenseweg.
    Enkel en alleen om eens in de zoveel tijd de drukte op die punten weg te nemen zodat er wat meer doorstroming is.
    En dat doen ze ook op Kanaalstraat/Damstraat, is eigenlijk een teken dat de infrastructuur op die punten gewoon niet in orde is.
    Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 01:31:48 #273
    42636 TheSeeker_NL
    Damn fine coffee
    pi_67124411
    de infrastructuur op de kanaalstraat
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:55:25 #274
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_67128102
    infrachaos .

    Maar volgens mij zijn ze klaar bij de Damstraat, dus misschien moesten die lui nog even hun uitzendcontract uitdienen en zijn ze daarom nu bij Oudenoord gestationeerd.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 11:18:48 #275
    124373 Ireth
    Sjongejongejonge....
    pi_67130680
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef zatoichi het volgende:

    [..]

    Lekker, een vriendin van mij is twee maanden geleden verhuist naar de Jan Overdijkstraat.... Worden alle huizen gesloopt?

    Hun bovenverdieping is nog niet eens af....
    Ze kan blijven zitten! Ik heb net de wethouder gesproken! (geef de details wel even prive!)
    🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
    pi_67137864
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 22:57 schreef MoneyTalks het volgende:
    Waar kan je als student op maandag een beetje feesten in de stad (welke kroeg/club/café)?
    hp bijvoorbeeld.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 16:56:54 #277
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_67141580
    * zwahiel woont weer in Utrecht!!!!



    Nu nog bij een gratizzzz kamertje (lees muurkast) bij twee vrienden. Maar ik hoop binnenkort toch wat voor mezelf geregeld te hebben. Als ik weer een beetje bij kas zit dan heeft dat prio nummer één.
    (suggesties of te huur hoor ik natuurlijk graag van jullie )
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:05:48 #278
    32402 s0k
    ..............................
    pi_67141807
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef jakkop het volgende:

    [..]

    hp bijvoorbeeld.
    Is al een tijdje in de verbouwing. Beurs, kneus woo zijn open. Plakhuis iig niet op maandag.
    ..................................................................................................................................................
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:06:53 #279
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_67141840
    Hofman heeft dan altijd bandjes. Soms zijn ze klote, maar bijvoorbeeld gisteren was er een toffe band.

    Ook was er altijd in de Vingerhoed FCJ avond, was 't meestal wel gezelligheid enzo.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      dinsdag 17 maart 2009 @ 17:22:38 #280
    145672 Ludootje
    Mr. Brightside
    pi_67142303
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef zwahiel het volgende:
    Hofman heeft dan altijd bandjes. Soms zijn ze klote, maar bijvoorbeeld gisteren was er een toffe band.

    Ook was er altijd in de Vingerhoed FCJ avond, was 't meestal wel gezelligheid enzo.
    Zwahiel! Hoe is het er mee?!

    Gister nog in de VH geweest, met Q.
    pi_67153449
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef s0k het volgende:

    [..]

    Is al een tijdje in de verbouwing. Beurs, kneus woo zijn open. Plakhuis iig niet op maandag.
    Oh ja das waar ja, stom.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:36:08 #282
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67153589
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:

    [..]

    Gister nog in de VH geweest, met Q.
    Er was bier. Tof.
    For great justice!
    pi_67233126
    Weet iemand hoe het afgelopen is met de foto wedstrijd utrecht 300.000 ? Ik kan nergens de uitslag vinden.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 11:13:07 #284
    133414 Joesse
    Surrender your ego
    pi_67233399
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef dyna18 het volgende:
    Weet iemand hoe het afgelopen is met de foto wedstrijd utrecht 300.000 ? Ik kan nergens de uitslag vinden.
    Goede vraag ja, ik kan er nergens meer iets van vinden.. De uitslag zou eind februari toch komen?
      vrijdag 20 maart 2009 @ 12:18:14 #285
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_67235703
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef dyna18 het volgende:
    Weet iemand hoe het afgelopen is met de foto wedstrijd utrecht 300.000 ? Ik kan nergens de uitslag vinden.
    staat vast nog wel op www.utrecht.nl, anders ook te vinden in één van de oude topics van Straten raden in MEN
    pi_67245834
    Iemand die een leuke plek om te poolen weet in utrecht?
    pi_67246005
    Ik vind Smith & Jones pooling altijd wel relaxed. Ligt naast Stairway to Heaven, dus kan je daar na de tijd nog even lekker een biertje drinken.
      Forum Admin vrijdag 20 maart 2009 @ 18:19:30 #288
    232445 crew  Specularium
    pi_67246255
    Ozebi aan het begin van de Biltstraat.

    Die naast Stairway zit vaak vol met tuig.
    pi_67246490
    Bedankt!
    pi_67246809
    Ozebi is wel erg mooi inderdaad, tuig bij Smith & Jones vind ik persoonlijk erg meevallen. Percentage buitenlanders is wel wat hoger, maar heb er eigenlijk nooit last van.
    pi_67249100
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 12:18 schreef Blik het volgende:

    [..]

    staat vast nog wel op www.utrecht.nl, anders ook te vinden in één van de oude topics van Straten raden in MEN
    Ik heb gezocht op fok, utrecht.nl en met google... Helemaal niets kunnen vinden.
    Iemand die weet waar de uitslag te vinden is?
    pi_67254711
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef dyna18 het volgende:

    [..]

    Ik heb gezocht op fok, utrecht.nl en met google... Helemaal niets kunnen vinden.
    Iemand die weet waar de uitslag te vinden is?
    http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=281197
    pi_67260164
    Italiaans restaurant La Grotta, Oude Gracht werfkelder.

    - lang wachten op eten
    - voorgerecht vergeten
    - koud taai vlees op een koud bord
    - loeiende airco in de nek
    - niet hoeven betalen

    Storing in de keuken ofzo. Anyway, never ever ever go there again.
    pi_67263004
    Komen er nou nieuwe gemeenteraadsverkiezingen, of gaan ze nog een lijmpoging doen?
    Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
    pi_67263420
    Hmm, als ik het goed heb begrepen zijn tussentijdse raadsverkiezingen alleen mogelijk bij gemeentelijke herindeling ofzo.
    pi_67263574
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 01:09 schreef DennisMoore het volgende:
    Italiaans restaurant La Grotta, Oude Gracht werfkelder.

    - lang wachten op eten
    - voorgerecht vergeten
    - koud taai vlees op een koud bord
    - loeiende airco in de nek
    - niet hoeven betalen

    Storing in de keuken ofzo. Anyway, never ever ever go there again.
    Ik begrijp ook niet waarom het daar altijd zo druk is, ik ben er nu 2 keer geweest, en het eten was 2x echt niet goed.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 12:59:24 #297
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_67266470
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 10:24 schreef Shoombak het volgende:

    [..]

    Ik begrijp ook niet waarom het daar altijd zo druk is, ik ben er nu 2 keer geweest, en het eten was 2x echt niet goed.
    mooie plek om te eten, dat is denk ik de belangrijkste reden. Veel mensen van buitenaf die daar dan gaan eten.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 13:44:18 #298
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67267413
    Moet je eens de reacties lezen bij dit soort berichten:
    http://www.ad.nl/utrecht/(...)r_verbouwing_CS.html

    Wat de fuck is er mis met dat soort mensen? Vooral deze reactie:
    quote:
    Ik begrijp uit dit verhaal dat voor iedere vergunning een bezwaarperiode van kracht is en dat de bezwaarmakers iedere vergunningsaanvraag tot aan de RAAD VAN STATE kunnen aanvechten.

    Dus Tegenstanders van het UCP hier liggen Uw kansen om de Gemeente en de Partners langdurig dwars te zitten.

    Mijn Steun heeft U. Ik ben door mijn eigen situatie niet in staat om deit op te starten en te volmaken
    [ Citeer ]
    harry - Utrecht - 21/03/09 - 11:46:54 30
    Hebben dat soort mongolen echt niet door dat ze hiermee de gebruikers van het stationsgebied treffen en niet het gemeentebestuur zelf? Achterlijke kotsmongolen, enkeltje Nieuwegein er mee. .
    For great justice!
    pi_67271362
    Waarschijnlijk dezelfde idioten die tegen extra ontsluitingswegen zijn, zijn tegelijk tegen het verbeteren van het OV middels een beter CS .

    Hersendood...
    pi_67271526
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 17:05 schreef s0k het volgende:

    [..]

    Is al een tijdje in de verbouwing. Beurs, kneus woo zijn open. Plakhuis iig niet op maandag.
    Woo is dicht tot 4 april.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 17:03:26 #301
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_67271637
    Kees van Oosten. .
    For great justice!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')