De Rabobank boven de MM is zelfs van binnen spuuglelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan de troep die er nu staat. Maar wat vind je dan zo erg?
Zo zag dat er voor 1970 uit, gezien vanaf de Leidseveertunnel:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Shoombak het volgende:
[..]
De Rabobank boven de MM is zelfs van binnen spuuglelijk
CU2145.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou in de planning al rekening houdt met alle mogelijke bezwaren en procedures (waarvan je onderhand kunt wéten dat ze een realiteit gaan worden), dan kan de planning alleen maar meevallen.
Dat was / ben ik. Ik zit momenteel in Antwerpen, maar ik ben er hard over aan het denken om terug te verkassen naar Utrecht. Deze studie is wel goed, en Antwerpen ook, maar ik mis Utrecht. Ik mis de gezelligheid, mijn sociale kringetje en de grachten. En simpele dingen als fatsoenlijk internet, AH2Go, goeie supermarkten, fatsoenlijk en snel geregelde ambtelijke diensten en simpele dingen als een fietsenstalling en fietspaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef jakkop het volgende:
Maar ging jij niet naar Antwerpen of een of ander Vlaams dorp? Of haal ik nu 2 personen door elkaar?
299.916quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Myrna1989 het volgende:
Nu ik dan ook eindelijk officieel inwoner ben van het glamoureuze Utrecht: een tvp'tje!
Hadden ze er gelijk een anti-Van Oosten demonstratie van kunnen maken, aangezien er NIETS gedaan kan worden op het Vredenburg door die tyfushond van een Van Oostenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Roux het volgende:
Ik las op nu.nl dat er een pro-Palestijnse demonstratie aan de gang is op het Vredenburg.
Beter geweest als ze stilstonden en de wapenstok in hun nek kregen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef afterhourpower het volgende:
rellen in HoogCatharijne afgelopen uren. veel politie, iets met demonstratie die uit de hand liep. Klonk niet best, mensen moesten rennen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 21:09 schreef Roux het volgende:
Ik las op nu.nl dat er een pro-Palestijnse demonstratie aan de gang is op het Vredenburg.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
Op de C-singel kan je schaatsen iig. Wilhelminapark ook, maar op beiden ligt veel zooi. Maliesingel weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zag gisteren dat een gedeelte van de Catharijnesingel dicht ligt. Weet iemand of de Maliesingel ook dicht ligt en of je er kan schaatsen?
collega's, hij manager, ik simpele analystquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef speknek het volgende:
Maar definieer zakendiner, zitten jullie allebei in pak en probeer je een grote order los te peuteren, of zijn jullie concullega's die relaxt aan het netwerken zijn?
Goede tip, ik heb inderdaad wel een paar mogelijk foto's liggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:17 schreef Joesse het volgende:
als iemand Utrecht op de gevoelige plaat vast wil leggen en daar nog iets mee winnen wil:
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=278119
De enige overbevolking heeft is Kees van Oosten. Oh, plus de bewoners van Overvecht en Kanaleneiland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Specularium het volgende:
Toch wel apart dat deze variant van overbevolking zo hartelijk wordt ontvangen.
Dat komt doordat die 30.000e bewoner Helena Margrietha Dijkhuizen heet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef Specularium het volgende:
Toch wel apart dat deze variant van overbevolking zo hartelijk wordt ontvangen.
En niet Mohammed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef Myrna1989 het volgende:
[..]
Dat komt doordat die 30.000e bewoner Helena Margrietha Dijkhuizen heet.
link: Utrecht viert 300.000e inwonerquote:De stad Utrecht heeft vanaf nu 300.000 inwoners. Het was nog afwachten of het een nieuwe student, een nieuwkomer of een baby zou worden. Maar het is dat laatste geworden. Baby Helena Dijkhuizen is de gelukkige. Haar vader kwam haar afgelopen maandag bij de balie van Burgerzaken aangeven.
Utrecht heeft er van de vier grote steden de afgelopen jaren het meeste inwoners bij gekregen. In Rotterdam nam de bevolking zelfs af sinds 2000. Na Amsterdam, Rotterdam en Den Haag is Utrecht de vierde stad van het land. Nummer vijf is Eindhoven met 210.000 inwoners. Nummer zes is Tilburg met ruim 200.000 inwoners.
In 1958 kwam de stad op 250.000 en tot en met 1971 bleef de groei aanhouden tot 278.000. Daarna viel de stad ver terug: 232.000 inwoners in 1999. De bouw van stadsdeel Leidsche Rijn zorgde vanaf het jaar 2000 voor een groeispurt.
Om het inwoneraantal te vieren wordt het 'grootste kraamfeest ooit' gehouden door de gemeente. 24 januari mogen alle Utrechters beschuit met muisjes komen eten op het Plein voor het Stadhuis. Er wordt zelfs een recordpoging gedaan. Broodbelegfabrikant De Ruijter, die sinds kort een fabriek in Utrecht heeft staan, besloot voor deze gelegenheid speciale muisjes te maken in de kleuren van Utrecht: rood en wit. Het eerste Utrechtse beschuitje ontvangen de ouders.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die ene Hitler-dude in Duitsland? Is die daar nog steeds de baas?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Becherovka het volgende:
Goh, de FP zal eens niet een paar dagen achter lopen. Is het daar al aangekomen dat Israël ruzie heeft met Hamas?
En bedankt! Dat was mijn koffie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:38 schreef Becherovka het volgende:
Goh, de FP zal eens niet een paar dagen achter lopen. Is het daar al aangekomen dat Israël ruzie heeft met Hamas?
Je werkt bij de Rabobank?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef dyna18 het volgende:
[ afbeelding ]
5. Chaos bij het station met ambulance
[ afbeelding ]
6. Chaos bij het station met ambulance II
Werkte... Door de kredietcrisis is mijn project stopgezet en zit ik nu zonder werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |