De Rabobank boven de MM is zelfs van binnen spuuglelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter dan de troep die er nu staat. Maar wat vind je dan zo erg?
Zo zag dat er voor 1970 uit, gezien vanaf de Leidseveertunnel:quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:38 schreef Shoombak het volgende:
[..]
De Rabobank boven de MM is zelfs van binnen spuuglelijk
CU2145.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
Als je nou in de planning al rekening houdt met alle mogelijke bezwaren en procedures (waarvan je onderhand kunt wéten dat ze een realiteit gaan worden), dan kan de planning alleen maar meevallen.
Dat was / ben ik. Ik zit momenteel in Antwerpen, maar ik ben er hard over aan het denken om terug te verkassen naar Utrecht. Deze studie is wel goed, en Antwerpen ook, maar ik mis Utrecht. Ik mis de gezelligheid, mijn sociale kringetje en de grachten. En simpele dingen als fatsoenlijk internet, AH2Go, goeie supermarkten, fatsoenlijk en snel geregelde ambtelijke diensten en simpele dingen als een fietsenstalling en fietspaden.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:26 schreef jakkop het volgende:
Maar ging jij niet naar Antwerpen of een of ander Vlaams dorp? Of haal ik nu 2 personen door elkaar?
299.916quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Myrna1989 het volgende:
Nu ik dan ook eindelijk officieel inwoner ben van het glamoureuze Utrecht: een tvp'tje!
Hadden ze er gelijk een anti-Van Oosten demonstratie van kunnen maken, aangezien er NIETS gedaan kan worden op het Vredenburg door die tyfushond van een Van Oostenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Roux het volgende:
Ik las op nu.nl dat er een pro-Palestijnse demonstratie aan de gang is op het Vredenburg.
Beter geweest als ze stilstonden en de wapenstok in hun nek kregen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef afterhourpower het volgende:
rellen in HoogCatharijne afgelopen uren. veel politie, iets met demonstratie die uit de hand liep. Klonk niet best, mensen moesten rennen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 21:09 schreef Roux het volgende:
Ik las op nu.nl dat er een pro-Palestijnse demonstratie aan de gang is op het Vredenburg.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:40 schreef Q. het volgende:
Er was een demonstratie van allerlei lieve voorbipsberbertjes in mijn geliefde domstadje. Ze waren allemaal lieve leuzen aan het schreeuwen zoals "Hamas, hamas, Joden aan het gas!". Het was net Ajax-Feyenoord.
Op de C-singel kan je schaatsen iig. Wilhelminapark ook, maar op beiden ligt veel zooi. Maliesingel weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zag gisteren dat een gedeelte van de Catharijnesingel dicht ligt. Weet iemand of de Maliesingel ook dicht ligt en of je er kan schaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |