Welke kant je ook opgaat in Utrecht, overal zijn ze wel bezig! Ik reed zondag tegen een compleet afgesloten 24-10 plein aan, geen vooreaarschuwingen niks langs de weg, gewoon ineens een hek voor je neus!quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:49 schreef Naamah het volgende:
Pfff, ik ben echt slecht met dit topic, ben 'm elke keer kwijt als er een nieuwe wordt geopend!
Anyway, ik moet echt even m'n frustraties over het afsluiten van de Rodebrug kwijt! Dat ding is mijn beleving echt al hartstikke lang dicht, denk elke keer dat het binnenkort wel over zal zijn. Vandaag toch maar eens checken op de site wanneer ie weer open is, blijkt dat ze gewoon een jaar nodig hebben om dat ding te vervangen! Dat snap ik gewoon echt niet! Dat een brug vervangen lang kan duren, oke.. Maar het is maar een klein brugje en een heel jaar?!?! Naja.. het is voor mij gewoon erg onhandig, met name als het druk is kost het me zoveel tijd.. En dan ligt een van de mogelijke omrijroutes (Talmalaan enzo) ook nog eens open, pffff..
Zo, nu ga ik weer gezellig doen hoor
Ik wou net vragen of je al wat had besloten! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:26 schreef TheSeeker_NL het volgende:
packing my bags and going to disneyland Lombok!
Inderdaad. En jammer dat de Neude in 2en is gespleten door de busbaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:26 schreef Nielsch het volgende:
Jammer trouwens dat het Janskerkhof een parkeerplaats is in plaats van een leuk terras a la de Neude.
Dat was zwaar kut. Mensen voor de haltes Adelaarstraat, Willem van Noortstraat en Willem van Noortplein mogen een klein stukje lopen. Klein stukjequote:Op donderdag 29 januari 2009 21:47 schreef jakkop het volgende:
Kaatstraat vanaf Oudenoord was dinsdag ook opeens afgesloten.
Echt niet normaal heh, zeven man politie die mensen die door het winkelgebied heen fietsten bekeurden. Wat een respect krijg je voor de zwakke arm van de wet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:35 schreef jakkop het volgende:
Zo, de fiets-gestapo ging weer flink aan de bak vandaag in het centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |