abonnement Unibet Coolblue
pi_64441420








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Onterecht verloren van de Friezen. (met dank aan Blom )
    [*] Koc vanaf volgend seizoen speler van de FC


    Download hier de OP!



    Steek die maar in een donker holletje, Blom .
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64441451
    Jans!
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_64441478
    * FritsVanEgters steekt zijn middelvinger op naar Ron Jans
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64441494
    Er is maar 1 trots van het Noorden!

    En dat is Clauwhee Is ze al thuis?
    pi_64441509
    Jans
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_64441574
    Mag wel geīnvesteerd worden in het middenrif. Verder een gruwelijke tifo van GF(ben hem aan het uploaden).
      zondag 28 december 2008 @ 20:37:21 #7
    130094 Robinhoo
    Hasj coke pillen
    pi_64441575
    Jansiehhh

    Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
    pi_64441644
    tvp
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 28 december 2008 @ 20:44:28 #9
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64441805
    Ik vond het eerlijk gezegd niet onverdiend...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64441868
    Ik denk dat een gelijkspelletje wel verdiend was geweest. Beide ploegen speelde niet best, al vond ik Heerenveen in de eerste helft iets slimmer spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64441902
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
    Er is maar 1 trots van het Noorden!

    En dat is Clauwhee Is ze al thuis?
    Hihi zie mijn reactie op de laatste pagina van het vorige deel..daar had ik mijn frustratie al geuit, gemist?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64441930
    Ow en het doekje van NN is niet meer
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64441952
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef clauwheee het volgende:
    Ow en het doekje van NN is niet meer
    Ik zag ze daarmee op Noord zwaaien.. Wat is daarmee gebeurd?
    Vond het al zo vaag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64441982
    In stukken gescheurd
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64442023
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64442040
    Middelvinger terug voor Jans met zijn kutwissels.

    Dat gezeik op Femi snap ik echt niet. Hij stond op een plek vandaag waar hij niet voor is gehaald. Hij hoort gewoon de spelverdeler van de tegenpartij op te vreten. Daar stond nu Mathijs zich weer ouderwets te verstoppen vlak voor de verdediging om lucht te dekken.

    Na de gelijkmaker van Garcia dacht ik dat Grunn H'veen zou oprollen. Maar goed na de wissels van Jans was die gedachte al snel weer weg. Tjongejonge wat een kutwissel weer op Garcia eruit te halen. Die was zelf ook niet blij met die wissel.
    pi_64442058
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef clauwheee het volgende:
    Ow en het doekje van NN is niet meer
    Jullie het doekje, wij de punten
    pi_64442074
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:49 schreef clauwheee het volgende:
    In stukken gescheurd
    Wauw stoer hoor
    pi_64442102
    Ja euh ikke niet. Maar vond het wel grappig natuurlijk
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64442129
    Tja Ungeheuer, mijn lief zei bij die wissels ook al dat we nog de boot in zouden gaan. Iedereen ziet dat, behalve Jans.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64442199
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Ungeheuer het volgende:

    Dat gezeik op Femi snap ik echt niet. Hij stond op een plek vandaag waar hij niet voor is gehaald.
    Persoonlijk vond ik Femi ook vrij goed spelen, zeker omdat het niet zijn positie is. Hij speelt wel wat op safe, maar levert veel nuttig werk. Jammer dat hij geblesseerd raakte. En dat Jans Garcia (enige man die wat creativiteit bracht) eruit haalde sloeg inderdaad helemaal nergens op. Weer een onberijpelijke beslissing. What was he thinking?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64442251
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef clauwheee het volgende:
    Ja euh ikke niet. Maar vond het wel grappig natuurlijk
    Belachelijk, jammer dat een deel van het Groningenpubliek zo primitief is.

    Verder wel prima tifo trouwens.

    En een heerlijke gepaste stilte na de 95e minuut

    Geniet anders nog even een keer van de ontlading in de Euroborg
    pi_64442254
    Volgens mij had Garcia ook een pijntje. Aangezien ik dat ook niet snapte heb ik hem gevolgd tot ie bij de dugout was en legde toen uit dat ie achter bij z'n hiel, achillespees, enkel iets voelde.

    Ik vind Femi veel te traag hoor, denkt niet vooruit. Ik val bijna in slaap als ik die gast zie.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64442291
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Belachelijk, jammer dat een deel van het Groningenpubliek zo primitief is.

    Verder wel prima tifo trouwens.

    En een heerlijke gepaste stilte na de 95e minuut

    Geniet anders nog even een keer van de ontlading in de Euroborg
    Liever primitief dan een Fries!!!!!!
    Ik hoef niet te klikken, want was er LIVE bij. Jij niet, nepsupporter
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_64442313
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef clauwheee het volgende:
    Tja Ungeheuer, mijn lief zei bij die wissels ook al dat we nog de boot in zouden gaan. Iedereen ziet dat, behalve Jans.
    Misschien moeten jullie het dan maar overnemen.

    Hopelijk wordt er zo snel mogelijk doorgeselecteerd, anders wordt het een saai seizoen...
    pi_64442315
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef clauwheee het volgende:

    [..]

    Ik hoef niet te klikken, want was er LIVE bij. Jij niet, nepsupporter
    Geloof me dat ik graag had willen gaan als mijn gezondheid het had toegelaten lieve hardcoresupporter
    pi_64442340
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef clauwheee het volgende:

    Ik vind Femi veel te traag hoor, denkt niet vooruit. Ik val bijna in slaap als ik die gast zie.
    Hij oogt ook wat traag inderdaad. En hij speelt misschien nog iets teveel op safe, veel balletjes breed. Maar verdedigend doet hij wel veel nuttig werk. Hij moet alleen nog iets meer vooruit denken, misschien ook nog een stukje angst? Ik denk dat het wel goed komt met Femi..
    quote:
    FC Groningen hoopt Koį al in januari te verwelkomen
    28/12/2008 19:10

    Serhat Koį heeft een vierjarig contract getekend met FC Groningen. De achttienjarige aanvaller komt over van FC Eindhoven, dat 200.000 euro ontvangt voor de clubtopscorer.

    In principe sluit Koį komende zomer aan bij de selectie van FC Groningen, maar de kans bestaat dat de spits al in januari de overstap maakt. Trainer Ron Jans heeft te kennen gegeven er nog wel een aanvaller bij te willen hebben na het vertrek van Berry Powel naar ADO Den Haag.

    Koį beleeft dit seizoen zijn grote doorbraak als prof. Tijdens de eerste seizoenshelft scoorde de jonge aanvaller al veertien keer voor FC Eindhoven.

    VI.nl
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64442342
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Geloof me dat ik graag had willen gaan als mijn gezondheid het had toegelaten lieve hardcoresupporter
    Sorry, wist ik niet...hebbie? PB?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      zondag 28 december 2008 @ 21:04:11 #29
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64442479
    Heerenveen wist direct waar de zwakte vandaag lag en dat was bij meneer Blom, blauw shirtje aan en lekker gaan liggen, kreeg je de bal wel mee. Dingsdag en Bak-Nielsen duwen constant Berg en Garcia omver, Berg denkt: "he dat kan ik dan dus ook wel" en krijgt bij het eerste duwtje direct de vrije trap tegen.

    Twente won verdiend, maar dit sloeg alles. Die middelvinger van Jans was terecht. Jammer dat hij vervolgens niet a la Booy zijn bek open durft te trekken.
    Beerens mag inderdaad best een penalty zijn, maar dan heb ik ook minstens 2 handsballen, 3 duwpartijen en 2 tackles gezien die een penalty voor Groningen waren.
    pi_64442793
    Heerlijk om die Groningen supportertjes te zien janken vanavond
      zondag 28 december 2008 @ 21:13:15 #31
    231801 Sef
    Karnemelk
      zondag 28 december 2008 @ 21:14:51 #32
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64442863
    Ik vond ook weer dat Berg teveel bezig was met uitlokken en irritant doen.
    Hoopte dat hij na vorige week weer terug op het goede pad was, maar helaas.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 28 december 2008 @ 21:15:03 #33
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64442876
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef kempertje het volgende:
    Heerlijk om die Groningen supportertjes te zien janken vanavond
    Krijg je er al een stijve plasser van jongentje?
    pi_64443022
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik vond ook weer dat Berg teveel bezig was met uitlokken en irritant doen.
    Hoopte dat hij na vorige week weer terug op het goede pad was, maar helaas.
    Ik zou ook gek worden als ik Berg was. Hij heeft in de eerste helft één redelijke bal gehad, die nam hij maar in één keer uit de lucht, helaas over. In de 2e helft had hij meer moeten doen met de pass van Lovre, maar voor de rest krijgt hij werkelijk alleen maar hoge kut ballen. Er is zoveel meer rendement te halen uit de jongen. Dat geld trouwens voor meer spelers. Er moet wat versterking bij, en we moeten weer over de grond gaan voetballen. Met al die lange ballen op Berg schiet je niets op. Zelfs de beste spits van de wereld kan daar niets mee.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 28 december 2008 @ 21:24:22 #35
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64443263
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik vond ook weer dat Berg teveel bezig was met uitlokken en irritant doen.
    Hoopte dat hij na vorige week weer terug op het goede pad was, maar helaas.
    Heb je ook gezien wat Dingsdag en Bak Nielsen voor smerige dingen uithaalden? Berg moet zich daar niks van aantrekken en gewoon scoren en dan ze in hun gezicht uitlachen, maar dan nog..
    pi_64443306
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef Sef het volgende:
    Sfeeraktie - http://vimeo.com/2653277
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 28 december 2008 @ 21:26:42 #37
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64443354
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Heb je ook gezien wat Dingsdag en Bak Nielsen voor smerige dingen uithaalden? Berg moet zich daar niks van aantrekken en gewoon scoren en dan ze in hun gezicht uitlachen, maar dan nog..
    Maar Vandenbussche kreeg er ook telkens van langs.
    Klonk erg zielig bij z'n interview .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64443518

    Vast voor Blom
    pi_64443732
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Prosac het volgende:
    Heerenveen wist direct waar de zwakte vandaag lag en dat was bij meneer Blom, blauw shirtje aan en lekker gaan liggen, kreeg je de bal wel mee. Dingsdag en Bak-Nielsen duwen constant Berg en Garcia omver, Berg denkt: "he dat kan ik dan dus ook wel" en krijgt bij het eerste duwtje direct de vrije trap tegen.

    Twente won verdiend, maar dit sloeg alles. Die middelvinger van Jans was terecht. Jammer dat hij vervolgens niet a la Booy zijn bek open durft te trekken.
    Beerens mag inderdaad best een penalty zijn, maar dan heb ik ook minstens 2 handsballen, 3 duwpartijen en 2 tackles gezien die een penalty voor Groningen waren.
    Heerljik dit gehuil. Wat een slecht verliezer ben je dan
      zondag 28 december 2008 @ 21:36:10 #40
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_64443768
    Beetje sneu al die mensen die hier komen te provoceren.
    pi_64443792
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [ afbeelding ]
    Vast voor Blom
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64443840
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Heerljik dit gehuil. Wat een slecht verliezer ben je dan
    Jij hebt de wedstrijd niet gezien.

    Prosac heeft gewoon gelijk.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64443869
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
    [ afbeelding ]
    Vast voor Blom
    Ik weet bijna zeker dat het voor de verdediging bedoeld is.
    pi_64443916
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Jij hebt de wedstrijd niet gezien.

    Prosac heeft gewoon gelijk.
    Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloos
      zondag 28 december 2008 @ 21:39:40 #45
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64443927
    Nieuw Noord kan trouwens opgeheven worden, ik zag namelijk hun officiele vlag op Noord langskomen.
      zondag 28 december 2008 @ 21:40:13 #46
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64443949
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloos
    Ja, dat zeg ik inderdaad.
    pi_64444039
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik weet bijna zeker dat het voor de verdediging bedoeld is.
    Nja ik heb dan ook niet de wedstrijd gezien





      zondag 28 december 2008 @ 21:42:42 #48
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_64444081
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloos
    Zijn je heerenveen vrienden nog in het stadion? aangezien je hier de hele tijd bent.
      zondag 28 december 2008 @ 21:43:05 #49
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64444106
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik weet bijna zeker dat het voor de verdediging bedoeld is.
    Voor de scheidsrechter, dat was welhaast duidelijk na zijn interviewtje na de wedstrijd.
    pi_64444184
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Voor de scheidsrechter, dat was welhaast duidelijk na zijn interviewtje na de wedstrijd.
    Nee hoor, want die kon niks aan die 3-2 doen, dat waren toch echt de kleuters in de verdediging
    pi_64444224
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef Grimm het volgende:
    Beetje sneu al die mensen die hier komen te provoceren.
    Gebeurt helemaal niet maar als zo'n Prosac het wil, dan kan ie het krijgen ook - geeft alleen maar glans aan het feestje
      zondag 28 december 2008 @ 21:48:15 #52
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64444384
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Gebeurt helemaal niet maar als zo'n Prosac het wil, dan kan ie het krijgen ook


    Kun je trouwens nog even aangeven waar ik zeg dat Groningen weergaloos speelde? Ik ben wel benieuwd namelijk.
    pi_64444462
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Prosac het volgende:

    [..]

      zondag 28 december 2008 @ 21:50:31 #54
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64444511
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef SCH het volgende:

    [..]

    pi_64444516
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:48 schreef Prosac het volgende:

    [..]



    Kun je trouwens nog even aangeven waar ik zeg dat Groningen weergaloos speelde? Ik ben wel benieuwd namelijk.
    Nee, het lag allemaal aan Blom toch? Allemaal. Allemaal. Allemaal.

    Foeke Booy, eat your heart out.

    Zullen we volgend jaar voor eens en altijd stoppen om het falen van je ploeg aan een scheidsrechter te wijten?

    Dank u!
    pi_64444720
    In mijn beleving speelt Groningen al weken fors beneden hun niveau. Begin dit seizoen liep het als een trein. Dat Groningenwas een zeer zeer solide ploeg en een geoliede machine, een ploeg in zeer goede vorm en in mijn beleving een absolute kandidaat voor de titel. Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ze boven hun kunnen speelden.
    Het huidige Groningen is niet meer dan middelmaat, een plekje boven in de middenmoot is waar ze horen te staan en daar staan ze dan ook. .

    Wat is nu de reden, afgezien van blessures en wat gemor met enkele spelers (maar dat mag bij een ploeg in vorm geen probleem zijn), dat het zo fout gaat.
    Een belangrijke reden is volgens mij de smalle selectie. Ik vind dat Jans zijn mening over de reden voor een dergelijk smalle selectie moet bijstellen. Bij de ambities van nu hoort een ruime selectie. Dit is een actie die van vandaag op morgen kan worden gedaan en met ingang van volgend jaar kan dat verbetert zijn.
    Daarnaast zit er een te groot verschil tussen de basisspelers en de reservespelers. Dat is helaas iets dat je niet zo maar even verandert. Hiervoor moet structureel ook het budget omhoog. Dit is volgens mij een groot verschil tussen een club als Groningen, dat nog minder ver is in de opbouw, dan clubs als Twente en Heerenveen. Een man als Mathijs is een echte Groningenman en een man met een geweldige instelling die meer respect verdient dan hij krijgt. Ze zouden hem wellicht kunnen gebruiken voor een functie maar als speler zouden ze komende zomer afscheid van hem moeten nemen.
    Ik beschouw mezelf niet als een kenner maar aan het begin van het seizoen was ik, en volgens mij bijna iedereen, van mening dat we een fantisch middenveld op het veld konden zetten. Groningen had een van de beste middenveldbezettingen van de eredivisie. Nu vindt ik het middenveld al weken het zorgenkindje van het elftal.
    Ik ben nog altijd positief over Jans maar ik denk wel dat hij ook bij zichzelf, en de rest van de technische staf, te rade mag gaan over hoe ze het doen. Achteraf is het gemakkelijk praten maar een technische staf die niet leert van haar eigen fouten is neit goed bezig.

    Ik heb al weken het gevoel dat Groningen zichzelf gigantisch tekort doet en het lijkt erop dat ze dat zelf niet beseffen. Ik vraag me wel eens af of ze wel voldoende zelfvertrouwen hebben. Ik blijf van mening dat deze ploeg in potentie bij de eerste vier kan eindigen zeker met zwalkende "topclubs" als PSV en Feyenoord en een niet overtuigend Heerenveen. Het huidige Twente is misschien nog een maatje te groot maar zo ver zouden ze er niet achter hoeven te zitten. Ik bespeur net iets te veel berusting over het huidige spel en de huidige stand op de ranglijst en dat irriteert me. Ik zou wat dat betreft meer bezieling willen zien. Jammer maar vooral een gemiste kans, er is wat dat betreft dit seizoen veel te winnen voor Groningen. Vooralsnog lijkt het erop dat ze de boot gaan missen. Toch zegt een zacht stemmetje in mijn achterhoofd dat we beter uit de winterstop gaan komen dan veel mensen verwachten en wie weet wat er dan nog mogelijk is.

    fd
    pi_64444734
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
    Foeke Booy, eat your heart out.
    Foeke Booy heeft het van ons, joh.
    quote:
    Nee, het lag allemaal aan Blom toch? Allemaal. Allemaal. Allemaal.

    Zullen we volgend jaar voor eens en altijd stoppen om het falen van je ploeg aan een scheidsrechter te wijten?
    Dat ze gefaald hebben wordt niet bestreden.
    Met minder dan 2 goals verschil winnen van het Heerenveen van vandaag is een failure.

    De schuld van de uitslag echter ligt wel voor een deel bij de scheidsrechter.
    Onterechte penalty, lichte penalty-overtredingen aan de andere kant niet geven, etcetera.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 28 december 2008 @ 21:55:46 #58
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64444766
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee, het lag allemaal aan Blom toch? Allemaal. Allemaal. Allemaal.
    Dat maak jij er van. Maar ik heb me vanmiddag rot zitten ergeren aan Blom en dat moet er dan even uit. Als je op deze wijze een penalty om de oren krijgt (en aan de andere kant geen, terwijl daar ook dan pingelwaardige overtredingen waren) en ook nog eens in de 95e minuut de 2-3, terwijl er 3 minuten bijgetrokken waren en Heerenveen alleen maar aan het tijdrekken was en daarvoor uiteindelijk ook nog eens beloond wordt, dan is dat even 10x kutter dan het feit dat wij vanmiddag maar 1% minder pauperesque speelden dan het slecht spelende Heerenveen.
    Dan noemt Studio Sport het ook nog eens een prachtige derby, terwijl het niveau echt om te janken was, maar blijkbaar vinden we in NL het al heel wat als er 5 doelpunten vallen.
      zondag 28 december 2008 @ 21:55:52 #59
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64444771
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:59 schreef venomsnake het volgende:
    FC Groningen hoopt Koį al in januari te verwelkomen
    VI.nl
    Goede zaak. We hadden zijn snelheid vandaag goed kunnen gebruiken.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64445145
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef FritsVanEgters het volgende:

    De schuld van de uitslag echter ligt wel voor een deel bij de scheidsrechter.
    Onterechte penalty, lichte penalty-overtredingen aan de andere kant niet geven, etcetera.
    Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. Kijk gvd naar je eigen keeper die als een dolle hengst op Beerens af komt stormen. Was niet nodig, was het ook geen pingel. Maar nee hoor, ineens ligt het allemaal daar aan.

    Terwijl wij veel meer last dan profijt van die hele kutpingel hebben gehad omdat de ploeg als een gek verkrampte. Dus Blom bedankt

    je kan alles zo lullen als je wilt. de schuld van de uitslag ligt niet bij de scheids, ik hou absoluut niet van die mensen die dat als smoesje gebruiken, zo jammer
    pi_64445149
    http://www.geenstijl.nl/m(...)ij_fc_groningen.html

    Weet niet zeker of deze link hier al geplaatst is..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64445162
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:55 schreef Prosac het volgende:
    Dan noemt Studio Sport het ook nog eens een prachtige derby, terwijl het niveau echt om te janken was, maar blijkbaar vinden we in NL het al heel wat als er 5 doelpunten vallen.
    Da's wel weer waar. Henk Kok was tenminste lekker negatief
      zondag 28 december 2008 @ 22:06:24 #63
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64445236
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. Kijk gvd naar je eigen keeper die als een dolle hengst op Beerens af komt stormen.
    Dolle Hengst.
    pi_64445366
    Goede post, fokkersdelight.

    Ik denk ook dat ze nu onder hun niveau spelen. Heeft denk ik meerdere oorzaken. Ik denk ook dat de selectie (kwalitatief) te smal is. Je kunt goed merken dat De Roover, Levchenko en ook Andersson er niet bij zijn. Svejdik is bijvoorbeeld gewoon een stuk minder dan De Roover. Maar ik vind ook dat er teveel van systeem is gewisseld de laatste weken, dan weer 4-4-2, dan weer 4-3-2-1, dan weer 4-3-3. Je ziet duidelijk dat er bepaalde vaste patronen missen.

    Nu zijn er ook nog wat spelers vertrokken, dus het is zaak om goed in te kopen de komende maand, dat zal nog lastig zat worden. Maar er moeten op sommige posities zeker wat spelers bij. Er moet weer over de grond gespeeld gaan worden, spitsen moeten goed aangespeeld worden, vleugels moeten goed bezet zijn, veld moet goed breed gehouden worden etc. het is de laatste weken teveel hoge ballen in de pot voetbal.

    En dan heb je natuurlijk nog het feit dat Matthijs gewoon een voorkeursbehandeling krijgt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64445387
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Dolle Hengst.
    Ja, het was zijn fout natuurlijk. Was een geweldige bal op Beerens, hij neemt hem geweldig mee, was een superkans, komt er zo'n lompo op je afgestormd
      zondag 28 december 2008 @ 22:09:41 #66
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64445391
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. Kijk gvd naar je eigen keeper die als een dolle hengst op Beerens af komt stormen. Was niet nodig, was het ook geen pingel. Maar nee hoor, ineens ligt het allemaal daar aan.

    Terwijl wij veel meer last dan profijt van die hele kutpingel hebben gehad omdat de ploeg als een gek verkrampte. Dus Blom bedankt

    je kan alles zo lullen als je wilt. de schuld van de uitslag ligt niet bij de scheids, ik hou absoluut niet van die mensen die dat als smoesje gebruiken, zo jammer
    Ik heb vandaag een Jos Brinkie gegeten .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 28 december 2008 @ 22:10:59 #67
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64445454
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ja, het was zijn fout natuurlijk. Was een geweldige bal op Beerens, hij neemt hem geweldig mee, was een superkans, komt er zo'n lompo op je afgestormd
    Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe jij zo lekker kan doordraven en nuanceren.
    pi_64445477
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. Kijk gvd naar je eigen keeper die als een dolle hengst op Beerens af komt stormen. Was niet nodig, was het ook geen pingel. Maar nee hoor, ineens ligt het allemaal daar aan.

    Terwijl wij veel meer last dan profijt van die hele kutpingel hebben gehad omdat de ploeg als een gek verkrampte. Dus Blom bedankt

    je kan alles zo lullen als je wilt. de schuld van de uitslag ligt niet bij de scheids, ik hou absoluut niet van die mensen die dat als smoesje gebruiken, zo jammer
    Ik vind dit pure onzin. Waarom moet je fouten van de scheids niet beoordelen?

    Zullen we de beslissingen van rechters ook maar nooit herroepen?
    Bajesklanten die zeggen dat het de schuld is van de politie, ik kan daar slecht tegen.

    De scheidsrechter is een wezenlijk onderdeel van het spel.
    Als hij het slecht doet des te meer.

    En voor de zoveelste keer, jij maakt het ervan dat wij alle schuld bij hem neerleggen, terwijl als je de moeite had genomen om de laatste pagina van het vorige topic te lezen, je had gezien dat Jans ook genoeg werd aangerekend.

    Of vind je dat ook flauw, supporters die alle schuld bij de trainer leggen?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64445488
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik vind het altijd wel vermakelijk hoe jij zo lekker kan doordraven en nuanceren.
    Ik ook

    Wat is een jos brinkie>?
      zondag 28 december 2008 @ 22:13:53 #70
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64445610
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik ook

    Wat is een jos brinkie>?
    Een frikandel met pindasaus, oftewel een lul met poep .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64445694
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Een frikandel met pindasaus, oftewel een lul met poep .
      zondag 28 december 2008 @ 22:16:34 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64445751
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Maar hij smaakte mij niet zo goed.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 28 december 2008 @ 22:17:26 #73
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64445804
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]


    Of vind je dat ook flauw, supporters die alle schuld bij de trainer leggen?
    Weet je wat ook flauw is, supporters die alle schuld bij de spelers leggen.
    pi_64445809
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Maar hij smaakte mij niet zo goed.
    Is ook een wat dooie lul, die Jos.
    pi_64445874
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Ik vind dit pure onzin. Waarom moet je fouten van de scheids niet beoordelen?

    Zullen we de beslissingen van rechters ook maar nooit herroepen?
    Bajesklanten die zeggen dat het de schuld is van de politie, ik kan daar slecht tegen.

    De scheidsrechter is een wezenlijk onderdeel van het spel.
    Als hij het slecht doet des te meer.

    En voor de zoveelste keer, jij maakt het ervan dat wij alle schuld bij hem neerleggen, terwijl als je de moeite had genomen om de laatste pagina van het vorige topic te lezen, je had gezien dat Jans ook genoeg werd aangerekend.

    Of vind je dat ook flauw, supporters die alle schuld bij de trainer leggen?
    Weet je wat het gewoon is. Heerenveenfans zijn ook helemaal niet tevreden over de arbitrage. Iedereen voelt zich altijd wel ergens door benadeeld. Zo issut leven en dat hebben we inderdaad maar te accepteren.

    Ook Foeke Booy
    pi_64446162
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64446208
    Haha, goede avatar.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 28 december 2008 @ 22:25:11 #78
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64446245
    Ik wil ook een Jans-middelvinger avatar.
      zondag 28 december 2008 @ 22:25:26 #79
    17153 DeWaasheid
    Gematigd extremist
    pi_64446260
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:44 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Nee hoor, want die kon niks aan die 3-2 doen, dat waren toch echt de kleuters in de verdediging
    Beetje kinderachtig om hier te gaan rondhangen en provoceren.
    /-=]
    |o-0
    ~~~`
    pi_64446277
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Weet je wat het gewoon is. Heerenveenfans zijn ook helemaal niet tevreden over de arbitrage. Iedereen voelt zich altijd wel ergens door benadeeld. Zo issut leven en dat hebben we inderdaad maar te accepteren.

    Ook Foeke Booy
    En jij hebt het maar te accepteren dat wij zeiken.

    Ze missen je in het Heerenveen-topic. Daar is het een dolle boel.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 28 december 2008 @ 22:27:55 #81
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64446388
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef DeWaasheid het volgende:

    [..]

    Beetje kinderachtig om hier te gaan rondhangen en provoceren.
    Ik geef SCH groot gelijk, veel leuker hier dan in zijn eigen topic.
    pi_64446448
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:23 schreef FritsVanEgters het volgende:

    Leuke avatar
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64446963
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    En jij hebt het maar te accepteren dat wij zeiken.

    Ze missen je in het Heerenveen-topic. Daar is het een dolle boel.
    Prosac hangt er aan het spit.
    pi_64447000
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:25 schreef DeWaasheid het volgende:

    [..]

    Beetje kinderachtig om hier te gaan rondhangen en provoceren.
    Wrom, het Heerenveentopic is nooit een hol te beleven en dat eigen forumpie is leuk maar daar is iedereen het eens, behalve als Prosac langs komt
      zondag 28 december 2008 @ 22:38:59 #85
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64447002
    Nu krijg ik weer honger.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 28 december 2008 @ 22:45:06 #86
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_64447342
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_64447693
    tvp
    Twinning = boring
      zondag 28 december 2008 @ 22:53:53 #88
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64447805
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Prosac hangt er aan het spit.
    Dat jij van een stalen staaf in je reet houdt betekend niet dat ik daar van gediend ben he.
    Ik moet toch maar solliciteren als mod. Je moet mij blijkbaar hebben vanavond en dat is mooi meegenomen bij de sollicitatie procedure.
    pi_64447887
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2008 18:15 schreef Prosac het volgende:
    [..]
    Hallo diepFries.
    Hoi
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef Prosac het volgende:
    en ook gewoon direct affluiten na die goal he.. Van heerenveen vieren ze dit weer als een kampioenschap.
    Het was toch ook gewoon tijd? En in een dramatisch seizoen (qua vertoond spel en tegendoelpunten) zoals we dat nu beleven is dit zo vlak voor de winterstop een zeer welkome opsteker
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 19:59 schreef Prosac het volgende:
    [..]
    Sowieso weer een bijzonder slechte samenvatting.
    Klopt
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:04 schreef clauwheee het volgende:
    Fuck ...
    ^^ was voldoende geweest.. Denk ik.
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef venomsnake het volgende:
    [..]
    Nee mienjong , je draait de rollen om.
    Gewoon een fout van Blom, Luciano deed niets verkeerd.
    Ja, hij werd uitgespeeld, kan gebeuren. Maar hij maakte geen overtreding.

    Beerens deed het overigens wel slim, maar het blijft een fout van Blom.
    Luciano tikte Beerens (heel) licht aan en Beerens ging 'professioneel' liggen. Op de samenvatting leek Luciano z'n hand op de voet/tenen van Beerens te plaatsen. Eerst dacht ik dat Luciano rood had moeten hebben, maar er liepen nog twee verdedigers mee, dus geel was op z'n plaats. In 9 van de 10 gevallen gaat 'ie hier gewoon op de stip, zit het ons nu ook eens mee


    Over de hele wedstrijd gezien ben ik erg blij met drie punten. Vooraf teken je voor een puntje, 1e helft is hoewel niet goed wel voor ons. 2e helft is weer zo slordig en in plaats van dat je 1-3 maakt krijg je in blessuretijd 2-2 om de oren. En daarna is het gekkenhuis

    Ik vond overigens de sfeer toch flink tegenvallen. En erg veel lege plekken in de Euroborg.. Stonden al die mensen op de omloop of is dat bijna iedere thuiswedstrijd zo tegenwoordig?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zondag 28 december 2008 @ 23:02:52 #90
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64448217
    alle lege plekken op de hoofdtribune waren van friezen die dit keer maar thuis waren gebleven. Gingen veel minder lui juichen bij de heerenveen goals namelijk in tegenstelling tot vorige edities.
    pi_64448410
    Dat zal het verschil hebben gemaakt ja.. Stelletje successupporters
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_64449159
    quote:
    Groningen in gesprek over Deense aanvaller

    Het Scandinavische scoutingapparaat van FC Groningen blijft op volle toeren draaien. De club ziet in Nicklas Pedersen een uitstekende mogelijkheid om de opengevallen plaats van de naar ADO Den Haag vertrekkende Berry Powel in te vullen. De Deense aanvaller speelt momenteel in eigen land voor FC Nordsjælland, De 21-jarige speler was zondag tijdens de wedstrijd tussen Groningen en SC Heerenveen op bezoek om een indruk van de club te krijgen. “Nicklas Pedersen was hier ter oriëntatie”, vertelt manager technische zaken Henk Veldmate tegenover het Dagblad van het Noorden. “Maar ik kan niet ontkennen dat hij een serieuze kandidaat is.”

    Volgens het bestuurslid zijn de onderhandelingen met Nordsjælland inmiddels gestart, maar tot een akkoord wisten beide partijen nog niet te komen. Pedersen heeft bij de nummer acht uit Denemarken nog een contract tot medio 2010. De spits begon zijn profloopbaan bij Herfølge en speelt sinds het seizoen 2007/08 voor Nordsjælland.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 28 december 2008 @ 23:31:21 #93
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64449467
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Kerol het volgende:
    http://www.geenstijl.nl/m(...)ij_fc_groningen.html

    Weet niet zeker of deze link hier al geplaatst is..
    En nu?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64449534
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 23:31 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    En nu?
    Dat gedicht is trouwens geschreven door Pruiminho van het FCGForum, althans dat zegt hij zelf..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 28 december 2008 @ 23:35:10 #95
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64449629
    Maar wat moeten we met een gedichtje zonder enig niveau? Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig dat het op GeenStijl is beland.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 28 december 2008 @ 23:36:30 #96
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64449702
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 19:18 schreef detulp050 het volgende:
    Van een medewerker van FC Groningen (ik weet niet wat zijn functie is, maar hij had een officieel FC Groningen pak aan ) hoorde ik (tegen iemand anders zeggen) dat er ene Pederson uit Denemarken of Zweden op bezoek was bij FCG. Het zou een spits zijn en kennis komen maken met de club. Geen idee of het wat is hoor, maar ik ving het toevallig op
    Had detulp050 toch gelijk.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 28 december 2008 @ 23:39:47 #97
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64450717
    Dan liever met 2-3 verliezen, met 2-2 als einduitslag zouden Jans en zijn onderdanen ook nog gaan denken dat ze een puike wedstrijd hebben gespeeld waar ze het onderste uit de kan hebben gehaald.
    pi_64451384
    Tulp .

    Maar is dat een beetje wat, die Nicklas Pedersen?
    Heeft iemand hem wel eens zien spelen?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 29 december 2008 @ 00:36:11 #100
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64451621
    Ik moet bekennen, de laatste tijd volg ik de Deense competitie niet meer zo. Maar dit filmpje stond op FCG Forum. De eerste goal is van hem.

    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64451824
    Mjah, die had ik ook nog wel gemaakt. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64451833
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
    Nee, het lag allemaal aan Blom toch? Allemaal. Allemaal. Allemaal.

    Zullen we volgend jaar voor eens en altijd stoppen om het falen van je ploeg aan een scheidsrechter te wijten?

    quote:
    Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef SCH het volgende:
    Ik word echt schijtziek van dat schuld leggen bij anderen. (...) Maar nee hoor, ineens ligt het allemaal daar aan.

    je kan alles zo lullen als je wilt. de schuld van de uitslag ligt niet bij de scheids, ik hou absoluut niet van die mensen die dat als smoesje gebruiken, zo jammer

    SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold :
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 15:11 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Kom nou toch zeg.

    Weer een van die dwaze domme beslissingen van die grijze mannetjes die op hun macht zitten en helemaal niet luisteren.

    quote:
    Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Het is nog maar de vraag of het volgens de regels is.Er is niemand aangeraakt, je kan oprecht de vraag stellen of werd gehinderd. Het is een heel grijs gebied en dit had geen enkele invloed op de race. Ik vind het de dood van de sport, dit soort dingen.
    quote:
    Op zondag 28 december 2008 15:17 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ze hield er wel rekening mee, ze kon er voor langs, zoals je zag.

    Ik dacht in eerste instantie ook dat ze fout zat maar in de herhaling zieje heel goed dat het Wust is die een keuze maakt, daar wordt ze niet toe gedwongen, ze zitten niet op elkaar, er is geen gevaar voor contact, allemaal van die dingen die hierin meespelen.

    Ik kon het niet laten.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 29 december 2008 @ 01:32:57 #103
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_64452948
    tvp
    pi_64455665
    Zo. Alles even bijgelezen.
    pi_64455787
    Kom ik ook eens voor het eerst met 'inside information'
      maandag 29 december 2008 @ 08:54:29 #106
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_64455868
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]


    [..]

    SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold :
    [..]


    [..]


    [..]

    Ik kon het niet laten.

    Heheh , owned
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_64457216
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64460015




    pi_64460897
    Hehe.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64461603
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 08:32 schreef MaxPower het volgende:
    Zo. Alles even bijgelezen.
    Ik ook.

    Het kostte een half uur, maar dan ben je hier weer op de hoogte.
    pi_64467457
    quote:
    FC Eindhoven laat Koį in januari niet gaan

    FC Eindhoven laat Serhat Koį onder geen enkele voorwaarde in de winterstop naar FC Groningen gaan. Dat heeft technisch directeur Hans Smulders van de Eindhovense club maandagmiddag laten weten aan Omroep Brabant. De achttienjarige aanvaller tekende zondag in stadion de Euroborg in Groningen een contract voor vier jaar. De transfer levert 210.000 euro op. FC Groningen heeft, na de verkoop van spits Berry Powel, een vervangende spits nodig. De club wil Koį daarom al in de winterstop overnemen. Maar dat gaat dus op dit moment niet door.

    Koį maakt dit seizoen indruk bij FC Eindhoven. De aanvaller, die op 11 januari van dit kalenderjaar debuteerde in de hoofdmacht, heeft in zijn tweede seizoen in de Jupiler League al veertien keer gescoord. Ook diverse clubs uit Frankrijk, met name AS Nancy, hadden eerder belangstelling voor Koį.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 29 december 2008 @ 16:09:22 #112
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64467662
    de knvb gaat een vooronderzoek instellen naar de middelvinger van Jans..
      maandag 29 december 2008 @ 16:10:22 #113
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64467686
    Quote van het FCGForum:
    quote:
    Volgens Wim Masker,FC Groningen-kenner, zojuist in het sportprogramma van Radio Noord, zou FC Groningen een bod op minstens 7/8 spitsen hebben uitgebracht. Het bod is allemaal door de clubs terzijde geschoven.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64467728
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 16:09 schreef Prosac het volgende:
    de knvb gaat een vooronderzoek instellen naar de middelvinger van Jans..
    Volgens iemand op het forum heeft Jans tot 14 januari om te verklaren waarom hij een middelvinger opstak?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 29 december 2008 @ 16:12:55 #115
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64467770
    klopt, jans mag tot die tijd iets anders verzinnen dan dat het voor Blom was.
    pi_64467778
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64468227
    quote:
    Supportersvereniging FC verwijdert grievende column

    GRONINGEN - De supportersvereniging van FC Groningen heeft een grievende column van haar website gehaald.

    In de column worden oud-spelers van de FC, onder wie Erik Nevland en Luis Suarez, dood gewenst. Het bekende weblog Geen Stijl plaatste zondag een link naar het 'Kerstgedicht', zoals de column is betiteld. De tekst leverde honderden verontwaardigde reacties op.

    De supportersvereniging van FC Groningen heeft de column inmiddels verwijderd. De redacteur, die de tekst had geschreven, is niet meer welkom.

    Steven Radersma in gesprek met voorzitter Roger Stinissen van de supportersvereniging...

    RTVNOORD


    Hehe. :P :+

    [ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 01-09-2011 16:39:34 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64468245
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Hehe. :P
    _O- _O-

    [ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 01-09-2011 16:39:50 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64468410
    quote:
    Nicklas P: Groningen een interessante stap.

    FC Nordsjaelland aanvaller Nicklas Pedersen is gister naar Groningen gereisd, en het was erg interessant, maar de aanvaller benadrukt dat er geen overeenkomst is. De 21-jarige ster was in Groningen om een wedstrijd te bekijken en het was zeker de moeite waard. De jonge aanvaller zou graag willen overstappen en de reis naar Groningen was zeker de moeite waard. 'Het was een geweldige ervaring, ze hebben een groot stadion, een goed team en een aantal fijne mensen rond de club. Het is een jong team net als FC Nordsjaelland wat om de prijzen speelt, en speelt voetbal zoals ons,' zei Nicklas Pedersen tegen bold.dk.

    Is het een club waar je jezelf ziet spelen?
    -Ja, ik wil wel maar er is nog geen akkoord. Het was gewoon om te kijken, maar je kunt lezen in de Nederlandse media dat ze geinteresseerd zijn. Maar meer is er nog niet, zei hij. Hij weet het standpunt van FC Nordsjaelland nog niet over een mogelijk bod van Groningen. 'Ik weet het niet, maar ze hebben mij toestemming gegeven om naar Groningen te gaan dus als het aanbod juist is dan is het zeker mogelijk'.
    http://www.bold.dk/nyt/?vis=94020&rss=true
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 29 december 2008 @ 16:36:08 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64468534
    prima teksten voor op het fcgforum, maar ook hij had mogen weten dat het niet past op de sv site.

    [ Bericht 34% gewijzigd door Danny op 01-09-2011 16:40:02 ]
    pi_64468628
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 16:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]

    Hehe. :P :+,
    Wat voor een zielige gast is dat?

    [ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 01-09-2011 16:40:15 ]
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_64468712
    Zoveel ophef over zo'n sneu gedicht.
      maandag 29 december 2008 @ 16:42:24 #123
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64468759
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 16:39 schreef Pritt het volgende:

    [..]

    Wat voor een zielige gast is dat?
    Buiten dit gedicht en zijn emoties in het stadion om een prima vent.
      maandag 29 december 2008 @ 17:05:54 #124
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_64469513
    Haha, het meest frappante is juist dat iemand van de supportersvereniging (iemand die wel even de ratio in acht moet nemen lijkt me) dit ook nog op de website plaatst ipv die supporter even terugmailt van 'Ja, ik begrijp je woede maar dit kunnen we eigenlijk niet echt plaatsen...Daar krijgen we problemen mee'.
    Gourmetten of steengrillen?
      maandag 29 december 2008 @ 17:12:12 #125
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_64469727
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]


    [..]

    SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold :
    [..]


    [..]


    [..]

    Ik kon het niet laten.
    Ach, zo ken ik SCH inmiddels wel.

    Jammer trouwens van de 2-3, maar misschien is er zo wel meer kans dat er geen spelers weggaan in de winterstop.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      maandag 29 december 2008 @ 17:33:49 #126
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64470438
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 17:05 schreef Silenus het volgende:
    Haha, het meest frappante is juist dat iemand van de supportersvereniging (iemand die wel even de ratio in acht moet nemen lijkt me) dit ook nog op de website plaatst ipv die supporter even terugmailt van 'Ja, ik begrijp je woede maar dit kunnen we eigenlijk niet echt plaatsen...Daar krijgen we problemen mee'.
    Volgens mij heeft hij het zelf kunnen plaatsen, als ik het goed begrepen heb.
    pi_64470681
    Kon wel grinniken om het gedicht. Het is zķ over de top dat het weer grappig wordt.

    [ Bericht 51% gewijzigd door Danny op 01-09-2011 16:40:57 ]
      maandag 29 december 2008 @ 18:10:32 #128
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64471698
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 17:40 schreef MaxPower het volgende:

    Kon overigens wel grinniken om het gedicht. Het is zķ over de top dat het weer grappig wordt.
    Hij schrijft altijd ontzettend over the top en ongenuanceerd, de meeste mensen weten dat wel, maar ja.. als jij als nietsvermoedende GeenStijler even langs komt wippen, dan denk je ook weer met een levensgevaarlijke voetbalsupporter te maken te hebben.

    pi_64472353
    quote:
    Jans: 'Verwacht dat Berg in januari vertrekt'

    Trainer Ron Jans van FC Groningen houdt ernstig rekening met een vertrek van Marcus Berg komende maand. "We moeten rekening houden met de verhalen rond hem. Als er een concrete aanbieding komt van een club naar zijn zin, dan hebben we een probleem."

    De Zweedse spits, dit seizoen goed voor 12 treffers, zou in de belangstelling staan van Ajax. En dat niet alleen. Die interesse zou voor onrust zorgen bij de 22-jarige centrumaanvaller. Jans in Sportweek.: "Ik zei tegen hem dat hij van dat gedoe af kan zijn, als hij zou zeggen dat hij in januari niet weg wil. Maar dat heeft hij dus niet gezegd."

    Het gesprek tussen de oefenmeester en zijn goalgetter volgde na een periode, waarin Berg tegen Willem II in de voorlaatste minuut een onnodige rode kaart pakte en zich vanwege enkele onbestrafte elleboogstoten liet gelden. "Hij was veel te geīrriteerd. Hij wilde niet alleen doelpunten maken of een voorzetje geven, hij wilde ook graag goed meevoetballen. Hij wilde teveel."

    Jans verwacht dat Ajax voor Berg de meest logische nieuwe werkgever is. "Hij vindt het een interessante club, zegt hij. Alleen voor Ajax is hij betaalbaar. Zij hebben het geld van Huntelaar binnen. Dat is wel genoeg."

    ELF
    Ajax heeft met die Dario al de opvolger denk ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64472473
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 18:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    [ afbeelding ]
    Jammer dat 'ie niet net iets eerder genomen is.. Dan zou namelijk (afgaande op beelden samenvatting) de hand van Luciano op de voet van Beerens moeten staan. Gaan we hier trouwens nog lang over nakaarten of gewoon feest vieren/bier drinken in de 3e helft? Jullie hebben overigens nog tot 7 maart om aan kwaliteit/zelfvertrouwen te winnen en ons in het Abe Lenstra-stadion proberen terug te pakken. Tot die tijd zijn wij blij en jullie iets minder blij
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      maandag 29 december 2008 @ 18:36:53 #131
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64472576
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 18:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Jullie hebben overigens nog tot 7 maart om aan kwaliteit/zelfvertrouwen te winnen en ons in het Abe Lenstra-stadion proberen terug te pakken. Tot die tijd zijn wij blij en jullie iets minder blij
    Gaan we ook niet winnen hoor, Heerenveen uit hoort in het rijtje PSV/Ajax/Willem II uit.
      maandag 29 december 2008 @ 18:58:45 #132
    17153 DeWaasheid
    Gematigd extremist
    pi_64473265
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]


    [..]

    SCH eerder vandaag over de diskwalificatie van Renate Groenewold :
    [..]


    [..]


    [..]

    Ik kon het niet laten.
    pwned
    /-=]
    |o-0
    ~~~`
    pi_64484682
    Word tijd dat Grunn spelers langer aan zich vast kunnen houden dan na 1 seizoen
    Twinning = boring
    pi_64492822
    quote:
    Op maandag 29 december 2008 23:55 schreef Inca het volgende:
    Word tijd dat Grunn spelers langer aan zich vast kunnen houden dan na 1 seizoen
    Dat is met Berg toch gelukt?
    pi_64541142
    quote:
    FC Nordsjaelland heeft geen haast met verkoop Pedersen

    FC Nordsjaelland-spits Nicklas Pedersen bekeek onlangs het duel tussen FC Groningen en sc Heerenveen. De ploeg van trainer Ron Jans zal echter ver moeten gaan om Pedersen ook daadwerkelijk los te kunnen weken.

    Sportchef Jan Laursen van de Deense club zegt op de officiële website van de club dat Pedersen slechts ter oriëntatie een bezoek bracht aan de club uit de Eredivisie. "FC Nordsjaelland heeft al jaren een zeer goede relatie met FC Groningen, dat ijverig wedstrijden van ons bezoekt. De afgelopen paar seizoenen heeft die club zich altijd erg professioneel opgesteld. Dus gaven we hem toestemming hun laatste wedstrijd, voor de Nederlandse winterstop, tegen sc Heerenveen te mogen kijken", verklaart Laursen de aanwezigheid van Pedersen in het Euroborg.

    Volgens de sportchef is een spoedig vertrek van Pedersen naar Nederland niet aan de orde. "Het bezoek aan FC Groningen was louter van sportieve aard en niet voor contractonderhandelingen. Of dat er in de toekomst van zal komen? De tijd zal het leren. Maar meerdere clubs hebben gezien dat Pedersen een speler is met potentie. We hebben geen haast om hem van de hand te doen aangezien we halverwege de competitie zitten. Dat is een sterk argument."

    Pedersen speelde dit seizoen veertien duels voor FC Nordsjaelland, waarin hij zes keer scoorde. De 21-jarige spits is bezig aan zijn tweede seizoen bij de club.
    quote:
    Manager technische zaken Henk Veldmate vertelde dat het Scandinavische talent wordt gevolgd. “Nicklas Pedersen was hier ter oriëntatie”, zei hij tegenover het Dagblad van het Noorden. “Maar ik kan niet ontkennen dat hij een serieuze kandidaat is.”

    Nordsjælland wijt een mogelijke transfer van haar speler echter van de hand. “Het bezoek aan Groningen was van louter van sportieve aard en hij was er niet om over een contract te onderhandelen”, aldus Laursen, maar houdt de deur over een mogelijke overgang wel open. “De tijd zal het leren of er meer van komt dan enkel een bezoek.”
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64544907
    Berg gaat echt niet naar Ajax. alleen al om het simpele feit dat FCG te veel vraagt voor hem.

    En de KNVB met hun onderzoeken .. z ehebben echt niets te doen. Jans kan beweren wat ie wil en er zo makkelijk onderuit komen.
    pi_64545301
    Ik vraag me af wat ze willen onderzoeken?
    Hij steekt zijn vinger op, kan Jans moeilijk ontkennen.. En nu?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 31 december 2008 @ 22:27:09 #138
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64545403
    Ach, Jans moet gewoon alsnog ontkennen.

    "Dat was ik nie..."
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64545912
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 22:27 schreef The_Verve het volgende:
    Ach, Jans moet gewoon alsnog ontkennen.

    "Dat was ik nie..."
    It wasn't me

    Een gelukkig en gezond 2009 Grunnegers !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64547057
    Gelukkig 2009 luitjes..

    En jans kunnen ze geen moer maken.. belachelijk zeg dat jagen op zogenaamd foute mensen. Dit soort dingen maken het voetbal leuk om naar te kijken
    pi_64547636
    Gelukkig 2009 jullie boeren . Dat jullie jullie eerste thuiswedstrijd van 2009 maar mogen verliezen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_64548472
    Jullie ook beste wensen.
    pi_64548524
    De beste wensen Grunnigers Hopen op een mooi jaar!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64551530
    De beste wensen voor 2009 iedereen!
    pi_64552282
    Gelukkig nieuwjaar.
      donderdag 1 januari 2009 @ 13:14:28 #146
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64552701
    Veul hail en zeeg'n
    pi_64552773
    Folle lok en seine yn it nije jier!
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_64553084
    Gelukkig nieuwjaar.
    pi_64553126
    * FritsVanEgters wijst op z'n avatar.

    Gelukkig nieuwjaar, en dat we maar veel mogen winnen.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      donderdag 1 januari 2009 @ 14:23:12 #150
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64554053
    Gelukkig nieuwjaar en dat de tweede seizoenshelft ons heel wat moois mag brengen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64554827
    Het zal me benieuwen wat er gaat gebeuren in de transferperiode
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 1 januari 2009 @ 15:02:58 #152
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64554841
    Ik maak me alvast op voor weer een overgangshalfjaar.

    gelukkig nieuwjaar nog allemaal!
      donderdag 1 januari 2009 @ 17:26:27 #153
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64558231
    Ik heb er nog wel vertrouwen in. Een aantal goede aankopen en daarna vlammen. Bekertje winnen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64559133
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 17:26 schreef The_Verve het volgende:
    Bekertje winnen...
    Dat zou echt zijn..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64653032
    En er is leven in de brouwerij:
    quote:
    FC Groningen onderhandelt over Pedersen

    GRONINGEN - FC Groningen is met de Deense club FC Nordsjaelland in onderhandeling over de transfer van de Deense spits Nicklas Pedersen.

    Volgens FC Groningen-directeur Hans Nijland hebben beide partijen de intentie om eruit te komen. Met de speler zelf moet nog onderhandeld worden.

    Verder hoopt FC Groningen Serhat Koc nog in de winterstop aan de selectie toe te voegen. De aanvaller heeft al een contract voor vier jaar getekend bij Groningen, maar FC Eindhoven wil hem pas vanaf het volgend seizoen kwijt.
    http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78398
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64653567
    Overzicht Groningen tot de winterstop, per speler het aantal gespeelde duels en tussen haakjes de gemaakte goals
    quote:
    1. LOO, Brian van 1 (0)
    2. DE ROOVER, Sepp (BEL) 9 (2)
    3. SANKOH, Gibril (SLE) 16 (0)
    4. CAHAIS, Matias (ARG) 1 (0)
    5. STENMAN, Frederik (ZWE) 14 (0)
    6. MATTHIJS, Paul 12 (0)
    7. GRANQVIST, Andreas (ZWE) 16 (3)
    8. LEVCHENKO, Evgeniy (OEK) 5 (2)
    9. BERG, Marcus (ZWE) 16 (13)
    10. LOVRE, Goran (SER) 17 (3)
    11. POWEL, Berry 15 (1)
    12. SVEJDIK, Ondrej (TSJ) 11 (0)
    13. LAAK, Koen van de 13 (3)
    14. NIJLAND, Stef 0 (0) *
    15. AJILORE, Oluwafemi (NIG) 14 (1)
    16. KOOPMANS, Gijs 0 (0)
    17. MEERDINK, Martijn 2 (0)
    18. GONZALO (URU) 15 (2)
    19. VELDMATE, Jeroen 0 (0)
    21. HOLLA, Danny 14 (1)
    23. METAJ, Shkodran 8 (0)
    24. HIARIEJ, Tom 5 (0)
    26. LUCIANO (BRA) 16 (0)
    20. ANDERSSON, Petter (ZWE) 14 (5)

    *= verkocht aan PSV
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      zondag 4 januari 2009 @ 17:52:21 #157
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_64654165
    quote:
    Op zondag 4 januari 2009 17:29 schreef Kerol het volgende:
    En er is leven in de brouwerij:
    [..]

    http://www.rtvnoord.nl/sport/index.asp?actie=totaalbericht&pid=78398
    Ik ben benieuwd.. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 10:22:54 #158
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64677786
    Volgens het Dagblad van het Noorden is FC Groningen bijna rond met Niklas voor een contract van 4.5 jaar.
    Ik ben in ieder geval benieuwd naar hem, ik kende Moa niet, Fall niet en ook Pedersen heb ik nooit zien voetballen. Maar ik vertrouw op de technische staf. Ben benieuwd wat dat jong gekost heeft. Iemand?
    pi_64677850
    Wel opvallend dat vd Laak zoveel geblesseerd is bij jullie. Wassie bij ons nooit.
      maandag 5 januari 2009 @ 10:39:08 #160
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64678186
    Het is zonde in ieder geval. Van de Laak is toch een speler die je het liefst elke week in de basis zit.
      maandag 5 januari 2009 @ 10:43:37 #161
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64678319
    ik las ergens dat men iets tussen de 1 en 2 miljoen voor Pedersen wilde hebben.
      maandag 5 januari 2009 @ 19:47:22 #162
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64699927
    quote:
    Pedersen per direct naar FC

    05-01-09 - 19:34

    FC Groningen heeft de Deen Nicklas Pedersen gecontracteerd. De 21-jarige aanvaller is afkomstig van FC Nordsjaelland. FC Groningen betaalt 2,2 miljoen euro voor de overname van Pedersen, die een contract tekende voor viereneenhalf seizoen. Hij wordt vanavond nog medisch gekeurd.

    De spits is met zes treffers in veertien gespeelde wedstrijden clubtopscorer bij FC Nordsjaelland, dat op de helft van de competitie achtste staat in de hoogste Deense divisie. Vorig seizoen scoorde hij driemaal in twaalf optredens.

    Van 2005 tot 2007 speelde hij 44 wedstrijden in de tweede Deense divisie voor Herfølge BK, waarin hij 22 keer tot scoren kwam. Pedersen is international voor Jong Denemarken en maakte drie doelpunten in elf interlands.

    De aanvaller is de zesde Deense speler die voor GVAV/FC Groningen zal uitkomen. Eerder waren Ole Fritsen, Bjarne Jensen, Karsten Jensen, Peter Sörensen en Jakob Gregersen actief in Groningen.

    Indien Pedersen vanavond de medische keuring doorstaat, sluit hij per direct aan bij de eerste selectie, die dinsdagsochtend naar het Spaanse Marbella vertrekt voor het trainingskamp in de voorbereiding op de tweede seizoenshelft. (bron: FC Groningen)
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64699960


    Eerste aanwinst is dus binnen..
    Ben benieuwd.

    Jammer dat er zo weinig beeldmateriaal van hem online staat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 19:54:03 #164
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_64700267
    Hum aparte aankoop en best duur. Ben benieuwd.
    pi_64700351
    Stukje over hem in de VI van afgelopen week:


    Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64700507
    Hij lijkt qua gezicht op Peter Crouch
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_64701205
    Lijkt me dat Berg dan toch weg gaat in de winter
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_64701238
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef superjood het volgende:
    Lijkt me dat Berg dan toch weg gaat in de winter
    Omdat?
    Het is de bedoeling dat hij naast Berg komt te spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 20:12:37 #169
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64701248
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:11 schreef superjood het volgende:
    Lijkt me dat Berg dan toch weg gaat in de winter
    Dat lijkt me toch niet, dan zou er nog een spits moeten komen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 5 januari 2009 @ 20:16:42 #170
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_64701454
    Al die mensen die op het FCGforum roepen "Welkom, Nicklas", alsof hij het straks even gaat lezen op zijn laptopje...

    Maar goed, ben benieuwd. Ze kopen meestal niet zo maar wat
    pi_64701457
    Nou ik ben benieuwd, welkom jonkie.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 5 januari 2009 @ 20:19:03 #172
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_64701598
    Hij leest FOK! natuurlijk als eerste, clauwhee
      maandag 5 januari 2009 @ 20:23:43 #173
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64701859
    Ben benieuwd of dit de 'beloofde' 'superspits' is. Je zou denken van wel aan het bedrag te zien.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_64702226
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Omdat?
    Het is de bedoeling dat hij naast Berg komt te spelen.
    Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_64702342
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:

    [..]

    Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.
    Zij moeten strijden om de AM of LM positie, en kunnen eventueel als backup voor de spits gebruikt worden.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 5 januari 2009 @ 20:33:25 #176
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64702394
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:

    [..]

    Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.
    Dan nog heb je maar 3 spitsen voor 2 posities (hoewel Andersson geen spits is).
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64702528
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef superjood het volgende:

    [..]

    Omdat je ook nog Garcia en Andersson hebt die daar kunnen spelen.
    Dat zijn middenvelders van origine.
    Groningen heeft aangegeven dat er een spits bij moest komen, al voordat Powel vertrok.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64703838
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 20:16 schreef detulp050 het volgende:
    Al die mensen die op het FCGforum roepen "Welkom, Nicklas", alsof hij het straks even gaat lezen op zijn laptopje...

    Maar goed, ben benieuwd. Ze kopen meestal niet zo maar wat
    Het unoff fcg forum vind ik toch wel zo'n butforum geworden de afgelopen tijd. Maar goed, toch blijf ik kijken he, op zoek naar nieuws.
      maandag 5 januari 2009 @ 21:52:28 #179
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64706961
    Hier zitten ook vast nog wel wat jongens die zin hebben om af en toe een gokje te wagen .

    [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #17

    Doe mee .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64707130
    Stukje van boerenmacht:
    quote:
    Pedersen: een zeer effectieve Deense spits

    Nicklas Pedersen, de zojuist gecontracteerde Deense spits (en niet aanvallende middenvelder, zoals andere sites ten onrechte beweren) telt in Denemarken tot de meest effectieve aanvallers. Een korte toelichting uit de Deense pers.

    De laatste dagen stonden wij in redelijk frequent contact met Jakob Horn van de Deense site BOLD. Vandaag heeft hij ons gewezen op het volgende artikel, dat de site enige tijd geleden geplaatst heeft.

    De site heeft een analyse gemaakt van alle dit seizoen gespeelde wedstrijden in de Deense SAS-liga. In de categorie meest effectieve aanvaller scoort Niklas Pedersen erg hoog. Hij staat hier op een mooie tweede plaats en moet alleen Frank Kristensen van Femi's vroegere club FC Midtjylland voor zich dulden. Met zijn bijna 32 jaar valt deze spits echter buiten de scope van de technische beleidsmakers van FC Groningen. De keuze voor Pedersen lijkt daarom een logische.

    Bij de categorie meest effectieve aanvaller wordt naar alle facetten gekeken. Er werd gekeken naar doelpogingen, schoten, assists, kaarten en wat dies meer zij. En het beoordelen van een speler op deze manier mag dan tot een subjectief resultaat leiden, het feit dat onze Nicklas hoge ogen scoorde in deze competitie mag ons tevreden stemmen.

    Twee uit Denemarken afkomstige filmpjes waarin hij zowel scoort, assists aflevert als praat:

    Nicklas Pedersen in thuiswedstrijd tegen AC Horsens (27-10-2008, 3-1 zege)

    Nicklas Pederen in uitwedstrijd tegen AAB (20-10-2008, 1-2 zege)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 22:08:53 #181
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64707892
    Ik weet niet waarom, maar ik had niet echt een goed gevoel over deze transfer. Na het zien van de twee filmpjes ben ik wel iets positiever. Aardige kopper en tweebenig.

    En inderdaad even meedoen: [GOKKEN] Wie niet waagt, wie niet wint #17
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 5 januari 2009 @ 22:09:49 #182
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64707946
    Ik vind zijn speelstijl nogal op die van Berg lijken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64708004


    [ Bericht 100% gewijzigd door d_b01 op 05-01-2009 22:11:35 ]
      maandag 5 januari 2009 @ 22:11:43 #184
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64708052
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ik vind zijn speelstijl nogal op die van Berg lijken .
    Daar ben ik het wel mee eens. Beide kopsterk en tweebenig. Maar als ik die beelden zie doet hij me nog het meest denken aan Johan Elmander.
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef d_b01 het volgende:
    op na de 11 Zweden!!!
    Dan moeten we Pedersen afzeggen. Dat is een Deen namelijk...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64708305
    Mooi op tijd met je quote.
    pi_64708365
    Nu zeggen die filmpjes niet zo heel veel. Maar hij heeft ook een aardige dieptepass in huis.

    Tweebenig is ook altijd handig, hij heeft een behoorlijk schot met links:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 5 januari 2009 @ 22:25:24 #187
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64708753
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef Ungeheuer het volgende:
    Mooi op tijd met je quote.
    Kijk uit met wat je post in dit topic. Je kan er namelijk niet tegen editten...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 5 januari 2009 @ 23:21:16 #188
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64711403
    2,2 miljoen. Wat weinig.

    Weer een jaartje plezier van en dan voor 10 miljoen naar Amsterdam.
    pi_64711434
    Sef.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      maandag 5 januari 2009 @ 23:26:30 #190
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64713926
    Is er trouwens niet nog een centrale verdediger nodig als Cahais vertrekt?
    Bjärsmyr lijkt me wel een goede optie, voordat Feyenoord daarmee aan de haal gaat.
    Mochten ze een speler verkopen in Rotterdam that is...

    Maar goed, daar zal wel een flink prijskaartje aan hangen..
    En ik vraag me af of men nog een linksback gaat halen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 00:25:32 #192
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64714164
    gezien de status van feyenoord met hun aankopen, lijkt het me verstandiger om nu van die man af te zien.
    pi_64714196
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Prosac het volgende:
    2,2 miljoen. Wat weinig.

    Weer een jaartje plezier van en dan voor 10 miljoen naar Amsterdam.
    pcies
    Twinning = boring
    pi_64714272
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:25 schreef Prosac het volgende:
    gezien de status van feyenoord met hun aankopen, lijkt het me verstandiger om nu van die man af te zien.
    Haha, daar zit wat in idd. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 00:29:42 #195
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64714321
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:19 schreef venomsnake het volgende:
    Is er trouwens niet nog een centrale verdediger nodig als Cahais vertrekt?
    Bjärsmyr lijkt me wel een goede optie, voordat Feyenoord daarmee aan de haal gaat.
    Mochten ze een speler verkopen in Rotterdam that is...

    Maar goed, daar zal wel een flink prijskaartje aan hangen..
    En ik vraag me af of men nog een linksback gaat halen..
    Kruiswijk terughalen...

    Als centrale verdediger, niet als linksback.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64714451
    Heeft Kruiswijk niet net een basisplek veroverd daar in Belgie?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 januari 2009 @ 00:42:54 #197
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_64714745
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:
    Heeft Kruiswijk niet net een basisplek veroverd daar in Belgie?
    een maandje terug nog niet, het wilde maar niet lukken daar.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_64714926
    Ah oke.. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij de laatste wedstrijden in de basis stond.
    Ik vrees trouwens dat Kruiswijk op de bank komt te zitten als hij nu zou komen, want ik vind Granqvist gewoon een betere speler.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 januari 2009 @ 00:50:57 #199
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_64714981
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef venomsnake het volgende:
    Ah oke.. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij de laatste wedstrijden in de basis stond.
    Ik vrees trouwens dat Kruiswijk op de bank komt te zitten als hij nu zou komen, want ik vind Granqvist gewoon een betere speler.
    dat zou wel kunnen, heb België de laatste maand niet zo gevolgd
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      dinsdag 6 januari 2009 @ 01:51:16 #200
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_64716218
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:

    [..]

    dat zou wel kunnen, heb België de laatste maand niet zo gevolgd
    Volgens mij speelt hij de laatste wedstrijden gewoon. Stuk of 6 achtereen ofzo?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 januari 2009 @ 01:52:07 #201
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_64716229
    nou dan is het hem eindelijk gelukt een basisplaats te krijgen
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      dinsdag 6 januari 2009 @ 01:56:03 #202
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64716277
    Maar wie weet is Kruiswijk klaar voor een stap hogerop...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64719204
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 01:56 schreef The_Verve het volgende:
    Maar wie weet is Kruiswijk klaar voor een stap hogerop...
    ghehe

    Maar wat mij betreft hoeft hij ook niet terug te komen. Ik heb het niet zo op terugkerende spelers.. weg is gewoon weg. Jammer en helaas.. maar op naar nieuwere en betere spelers.
    pi_64719279
    Vind ik ook. Liever een talentje uit de Jupiler League.

    Als we dan toch een verdediger terughalen dan graag Luirink. (als die fit is... )
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      dinsdag 6 januari 2009 @ 09:47:35 #205
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64719338
    luirink.. 22 potjes voor de fc en die levert ons 3.5 miljoen op.
    pi_64720039
    quote:
    Selectie onderweg naar Marbella

    De eerste selectie van FC Groningen is in het gezelschap van de nieuwe aanwinst Nicklas Pedersen onderweg naar het Spaanse Marbella voor een zevendaags trainingskamp. De spelersgroep bestaat daardoor nu uit 24 personen.

    Van de eerste selectie zijn drie spelers niet mee naar het trainingskamp. Matias Cahais, die bij FC Groningen mag vertrekken, is er niet bij. Martijn Meerdink, die werd teruggezet naar de Beloften, is niet mee. En ook Jeroen Veldmate, die aan beide liezen werd geopereerd, is in Nederland achtergebleven.

    Een viertal spelers uit de Beloften zijn mee naar Marbella. Het gaat om verdediger Daryll Lachman, middenvelder Frank Olijve en de aanvallers Pepijn Kluin en Dennis Krohne. Naast enkele journalisten is ook een groep van een kleine dertig sponsors meegereisd met het gezelschap. Vanochtend rond zeven uur vertrok de vlucht vanaf Rotterdam naar Malaga. Van daaruit reist groep door naar Marbella. Dinsdagavond wordt voor het eerst getraind.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 10:19:18 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64720197
    Berg weer met zijn mooiboy thema.
    pi_64721370
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 10:19 schreef Prosac het volgende:
    Berg weer met zijn mooiboy thema.
    huh?

    Ik vroeg me trouwens af wie die knakker daar op de voorgrond is... maar dat schijnt Pedersen dus al te zijn
    pi_64727972
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 11:00 schreef Ephemera het volgende:

    [..]

    huh?

    Ik vroeg me trouwens af wie die knakker daar op de voorgrond is... maar dat schijnt Pedersen dus al te zijn
    Links voorover gebogen is Koopmans, in het midden met z'n mobiel Pedersen.
    pi_64729126
    Daryll Lachman en Frank Olijven hebben die niet in de jeugd bij Ajax gespeelt?
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      dinsdag 6 januari 2009 @ 14:57:39 #211
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64729701
    Ja.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64729855
    De FC speelt vrijdag dus tegen NEC in Spanje.
    Ik hoop dat daar beelden van komen, ik wil onze nieuwe aanwinst aan het werk zien.
    Eigenlijk zou TV Noord dat soort potjes live moeten uitzenden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64729874
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 14:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ja.
    Ik wou net zeggen die namen kwamen me bekend voor uit FM
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:02:53 #214
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64729892
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:01 schreef venomsnake het volgende:
    De FC speelt vrijdag dus tegen NEC in Spanje.
    Ik hoop dat daar beelden van komen, ik wil onze nieuwe aanwinst aan het werk zien.
    Eigenlijk zou TV Noord dat soort potjes live moeten uitzenden.
    Dan kun je in Spanje tegen zoveel clubs spelen, speel je tegen NEC...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64729941
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:02 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Dan kun je in Spanje tegen zoveel clubs spelen, speel je tegen NEC...
    Vergeet niet dat in Spanje de competitie gewoon doorgaat he.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 15:09:57 #216
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64730147
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Vergeet niet dat in Spanje de competitie gewoon doorgaat he.
    Ja snap ik, vind het alleen zo jammer.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64731493
    quote:
    Blij met nieuwe aanwinsten

    “Vlak voor de winterstop verloren we in een uitverkocht Euroborg met 3-2 van sc Heerenveen. Een flinke domper zo vlak voor de jaarwisseling. Ondanks het feit dat de laatste serie wedstrijden redelijk teleurstellend was te noemen, staan we nog zevende op de ranglijst. Daarmee liggen we op koers om de doelstelling, het bereiken van de play-offs, te behalen.”

    “We zijn heel blij dat we gisteravond een overeenkomst hebben gesloten met Nicklas Pedersen. Het is opnieuw een jonge speler die we langdurig en zorgvuldig gescout hebben. Hij is 21 jaar oud en zal uiteraard nog wat tijd nodig hebben om zich aan te passen. Hij is zeker een beloftevolle spits, aan wie we in de komende jaren met z’n allen veel plezier kunnen beleven. Gisteravond is hij goed door de medische keuring gekomen en daardoor is hij vanochtend ook meteen vertrokken naar Marbella voor het trainingskamp.”

    “Een andere aanwinst die we in de afgelopen twee weken hebben gecontracteerd, is de 18-jarige Serhat Koį. Hij zal de rest van het seizoen bij FC Eindhoven spelen en dus niet een vervroegde overstap naar Groningen maken. Serhat sluit aan het begin van het seizoen 2009/2010 aan bij de eerste selectie.”

    Nieuwsbrief
    Ergens wel jammer dat Koc niet direct kon komen. Maar natuurlijk goed te begrijpen van de kant van Eindhoven.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64735701
    quote:
    Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Kijk uit met wat je post in dit topic. Je kan er namelijk niet tegen editten...

    ik merk het...

    nu nog een middenvelder erbij

    [ Bericht 0% gewijzigd door d_b01 op 06-01-2009 17:22:22 ]
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:19:46 #219
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64735854
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    nu nog een middenveder middenvelder erbij
      dinsdag 6 januari 2009 @ 17:34:30 #220
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64736354
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:16 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    ik merk het...

    nu nog C. Ronaldo en Messi erbij
    pi_64737965
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    C Ronaldo .
    Die hoef ik hier niet te zien.

    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 06-01-2009 18:22:14 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64738416
    quote:
    Pedersen gaat spelen met nummer 14

    Nicklas Pedersen zal de rest van het seizoen rugnummer 14 dragen. De Deense aanwinst van FC Groningen gaf de voorkeur aan dit beschikbare nummer omdat hij het eerder succesvol droeg in zijn periode bij Herfølge BK.

    Pedersen kwam maandagavond met goed gevolg door de medische keuring. Derhalve sloot hij in de nacht van maandag op dinsdag aan bij het Groningse gezelschap dat zich opmaakte voor een trainingskamp in Spanje. “Ik ben wel wat vermoeid ja”, laat hij ’s ochtends vroeg bescheiden weten op de luchthaven van Rotterdam.

    Keuring
    “De keuring ging goed, al heb ik nog last van mijn knie. De laatste weken bij FC Nordsjaelland heb ik eigenlijk alleen wedstrijden gespeeld en nauwelijks getraind. Ik heb nu wel wat rust gehad, maar het is nog niet honderd procent.” Pedersen heeft last van een zogenaamde ‘runners-knee’, dat is een irritatie aan de buitenkant van de knie. “We moeten er verstandig mee omgaan, het komt goed”, laat hij geruststellend weten.

    Op zijn trainingspak staat het nummer 14. Of dat ook zijn nieuwe rugnummer wordt in Groningen tijdens de tweede seizoenshelft? “Ik denk het wel. Heb dit pak vanmorgen gekregen, dus. De nummers 11 en 14 zijn nog vrij? Is ook een mooi nummer, 11. Maar bij Herfølge BK droeg ik nummer 14 en daar heb ik het goed gedaan. Laten we het daarom inderdaad maar bij 14 houden.”

    22 keer
    Pedersen speelde van 2005 tot 2007 44 wedstrijden voor Herfølge BK in de tweede Deense divisie. Daarin kwam hij 22 keer tot scoren. Aan het begin van dit seizoen behoorde het rugnummer 14 toe aan Stefan Nijland, maar die vertrok nog voor de start van de competitie naar PSV. In de winterstop verliet Berry Powel FC Groningen en hij droeg tot die tijd het shirt met rugnummer 11.

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64738971
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 18:28 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    De nieuwe Johan Cruijff
      dinsdag 6 januari 2009 @ 18:51:32 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64739211
    quote:
    Op dinsdag 6 januari 2009 18:44 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    De nieuwe Johan Cruijff Nijland
    pi_64739797
    quote:
    Koen's dagboek vanuit Marbella; dinsdag 6 januari
    FC Groningen belegt deze week een trainingskamp in het Spaanse Marbella. Op deze website zal Koen een dagboek bijhouden.

    Dinsdag 6 januari

    Uitgerust en fit kunnen we aan de tweede seizoenshelft beginnen, maar wat een contrast! Van het ijzige winterweer in Nederland naar het iets warmere Spanje. Je kan het slechter treffen, dacht ik zo. Helaas zat er een klein minpuntje aan vast. We moesten al om half 3 's morgens (!) in de Euroborg aanwezig zijn. Dus met een slaapkop van het jewelste stonden daar alle spelers van de FC - op Gonzalo Garcia na, die al in Spanje op vakantie was en rechtstreeks naar Malaga vloog. Ook de nieuwe speler Nicklas Pedersen was aanwezig.

    Het grappige aan het wonen in Groningen is dat je even lang met de bus naar Rotterdam rijd, als het vliegen van Rotterdam naar Malaga duurt. In de bus pakte iedereen zijn nodige uurtjes slaap terug en ook in het vliegtuig viel er weinig te beleven. Eenmaal aangekomen kregen we een lekkere Spaanse lunch voorgeschoteld en je zal het misschien al raden wat we daarna gingen doen. Juist, slapen! De training van vandaag zal een opwarming zijn voor de rest van de week. Duurloopje, positiespel en een kleine partij vorm. De trainer heeft samen met ons het programma doorgenomen voor de rest van de week en dat ziet er niet uit als een vakantieweekje. Maar daar zijn we hier dan ook niet voor. Hoe het verder verloopt, laat ik jullie de komende dagen weten. Eerst maar eens lekker trainen.

    Hasta maņana

    Bron: koenvdlaak.nl
    pi_64749093
    quote:
    Eerste dag trainingskamp verloopt vlekkeloos

    De eerste dag van het trainingskamp van FC Groningen zit erop. De reis, het hotel en de trainingsaccommodatie kregen allemaal een dikke voldoende. Trainer Ron Jans kan zich de komende week met zijn manschappen onder prima omstandigheden voorbereiden op de tweede seizoenshelft.

    Vanochtend vroeg al stond het Groningse gezelschap op de luchthaven van Rotterdam. Mét Nicklas Pedersen, de nieuwste aanwinst. Die zocht, na een korte nacht, met kleine rode oogjes direct het gezelschap van Oluwafemi Ajilore. De twee kennen elkaar nog uit de Deense competitie. “We hebben tegen elkaar gespeeld”, laat Ajilore weten. Pedersen knikt instemmend. De kersverse spits was tot maandagavond laat in de weer om zijn overgang naar FC Groningen definitief te maken. “Ik ben blij met deze transfer”, laat Pedersen in een eerste reactie weten.

    Malaga
    Het vliegtuig van Transavia heeft als bestemming Malaga. De selectie tijdens het trainingskamp telt 24 spelers, in het vliegtuig stappen er maar 23. Met instemming van de volledige spelersgroep en staf had Gonzalo Garcia toestemming gekregen om rechtstreeks vanuit Compostela met een binnenlandse vlucht naar Malaga te vliegen. De Spanjaard zou zich op de plaatselijke luchthaven bij de Groningse ploeg vervoegen, maar hij had twee uur vertraging.

    Dat kon niet gezegd worden van de reis die spelers, staf, begeleiding en sponsorrelaties maakten. De vlucht naar Malaga en de busreis naar Estepona, onder de rook van Marbella, verliepen vlekkeloos. Het Gran Hotel Elba Estepona bood vervolgens alle luxe voor een uitstekend verblijf.

    Eerste training
    Vanavond om 19.30 uur stond de eerste training gepland. Op een prima veld in Quinta, een klein half uur rijden van het hotel, werd eerst begonnen met enkele oefeningen om de lichamen weer los te krijgen na een week van rust en daarna kwam de bal er voor het eerst in 2009 aan te pas. De training werd afgesloten met een partijspel waarbij drie groepen rouleerden. Bij dit laatste onderdeel moesten vier spelers verstek laten gaan.

    Sepp De Roover bleef na zijn liesoperatie uit voorzorg aan de kant. Hij kon het eerste gedeelte zonder problemen en klachtenvrij volgen. Hetzelfde gold voor Ajilore, die nog wat last van het bovenbeen heeft. Ook Petter Andersson pakt de draad na zijn knieblessure weer rustig op. Van Pedersen is dus bekend dat hij zijn knie nog rust moet geven. Om iets over 21.00 uur werd de eerste werkdag beëindigd en werd tevreden vastgesteld dat het trainingskamp een geslaagd begin kende.

    fc groningen



    Leuk optrekje
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 6 januari 2009 @ 22:53:17 #227
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64750652
    Ik dacht even dat die bus gecrasht was in de bossages.
    pi_64764207
    quote:
    Nicklas Pedersen begint met FC Groningen niet geheel okselfris aan het trainingskamp in Spanje. De kersverse aanwinst van de Eredivisionist heeft last van een irritatie aan de knie, maar de van FC Nordsjælland overgekomen spits laat tevens weten dat de klachten niet zorgwekkend zijn.

    Maandagavond was Pedersen (21) al met succes door de medische keuring gekomen. “De keuring ging goed, al heb ik nog last van mijn knie”, verklaarde de Deense aanvaller op de website van Groningen. “De laatste weken bij FC Nordsjælland heb ik eigenlijk alleen wedstrijden gespeeld en nauwelijks getraind. Ik heb nu wel wat rust gehad, maar het is nog niet honderd procent.”

    Nader onderzoek wees uit dat de Scandinavische nieuwkomer last heeft van een zogenaamde ‘runners-knee’, een irritatie aan de buitenkant van de knie. “We moeten er verstandig mee omgaan, het komt goed”, stelt Pedersen, die bij Groningen met rugnummer 14 zal gaan spelen, iedereen gerust.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64776186
    quote:
    Pedersen: ‘Iedereen is heel behulpzaam’

    Nicklas Pedersen is nu bijna twee dagen Groninger. In deze beginperiode komt er vanzelfsprekend van alles af op de kersverse Deense spits, maar hij is bijzonder blij met de ontvangst bij FC Groningen. “De eerste indrukken zijn heel goed.”

    Zoals een Noord-Europees betaamt, is Pedersen heel rustig en bescheiden. Hoewel de nieuwe aanvaller van de Trots van het Noorden heel vriendelijk is, netjes in de omgang en iedereen keurig te woord staat, is het duidelijk dat Pedersen liever zijn voeten laat spreken. Gevraagd naar zijn eerste indrukken, glimlacht hij. “Er komt inderdaad heel wat op me af. Maar alle jongens zijn aardig voor me en iedereen is heel behulpzaam.”

    Huiswerk
    De 21-jarige spits heeft huiswerk te doen. Hij moet de 23 namen van zijn collega-spelers gaan leren kennen. Pedersen zucht: “Het valt me inderdaad niet mee. Op Oluwafemi en de Scandinaviërs na, kende ik nauwelijks een naam. Toen ik in Denemarken overstapte van Herfolge BK naar FC Nordsjaelland, waren dat nieuwe collega’s die ik al kende uit de Deense competities.”

    De taal acht Pedersen, naar goed Noord-Europees gebruik, geen groot probleem. Na anderhalve trainingsdag kent hij zelfs al enkele voetbaltermen. “Links, rechts, midden, draaien”, somt hij feilloos op. “En als je de bal direct terugspeelt? Oh ja, kaatsen. Als de trainer praat, begrijp ik al regelmatig waarover hij het heeft. De Nederlandse taal heeft heel wat woorden die ik vanuit het Deens versta.”

    De ‘G’
    In het trainingskamp in Estepona deelt Pedersen een kamer met derde keeper Gijs Koopmans. Daar krijgt de nieuwbakken spits al direct te maken met wat voor iedere buitenlander als lastig wordt ervaren: de ‘G’. “Ik krijg die letter niet uitgesproken. Die kennen wij in Denemarken niet. Met Gijs kan ik die nu goed oefenen, door zijn voornaam steeds te herhalen.”

    Pedersen is opgetogen over zijn transfer naar Euroborg. “Ik had andere opties in andere competities, maar ik heb met geen enkele andere club gesproken. Nadat ik bij de wedstrijd FC Groningen – sc Heerenveen was, wist ik het voor mezelf zeker: ik wilde alleen nog maar naar Groningen. De ontvangst bij de club, de uitstraling van Euroborg, de sfeer in het stadion, het was allemaal top en daarop heb ik mijn keuze bepaald.”

    De juiste competitie
    Pedersen vond het vooral ook van belang voor de juiste club in de juiste competitie te kiezen. “In Denemarken is de Eredivisie te volgen op tv en heeft het Nederlandse voetbal een goede naam. Ik ben een voetballende spits, speel graag over de grond en ik denk daarom dat de Nederlandse competitie heel goed bij me past. Ik heb er heel veel zin in.”

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64778549
    Interview met Pedersen
    quote:
    Het is dan ook logisch dat de Eindhovenaren niet best scoren op efficiency: slechts veertien procent van alle scoringspogingen zijn succesvol. FC Groningen gaat in Nederland het beste om met zijn kansen: één op de vijf pogingen levert succes op. De Graafschap heeft de meeste moeite zijn kansen te verzilveren.
    Efficiency bij doelpogingen

    Club Pogingen Goals Efficiency
    FC Groningen 175 36 20,57%
    SC Heerenveen 180 36 20,00%
    Willem II 128 24 18,75%
    AZ 207 37 17,87%
    FC Twente 189 33 17,46%
    Ajax 244 41 16,80%
    Feyenoord 197 30 15,23%
    ADO Den Haag 126 19 15,08%
    Sparta Rotterdam 204 30 14,71%
    NAC Breda 178 26 14,61%
    NEC 177 25 14,12%
    PSV 217 30 13,82%
    FC Utrecht 175 23 13,14%
    FC Volendam 149 19 12,75%
    Roda JC 180 21 11,67%
    Heracles Almelo 163 17 10,43%
    Vitesse 164 15 9,15%
    De Graafschap 147 12 8,16%

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64785952
    quote:
    Veel fysieke arbeid op dag 2 in Estepona

    Op de tweede dag van het trainingskamp in Estepona moest de eerste selectie van FC Groningen flink aan de bak. De ochtendtraining was weliswaar korter dan normaal, maar daarentegen was de middagsessie meer dan pittig. Mooi was ’s middags het weerzien met oude bekenden van Fiorentina.

    De ochtendtraining begon met een looptest, gevolgd door een positiespel. Al met al duurde de sessie ongeveer een uur. Dat was ’s middags wel anders. Op één van de prachtige velden van het trainingscomplex in Quinta werd er vooral fysiek gewerkt. Na enkele opwarmoefeningen volgden een eerste grote partijspel van elf tegen elf, waarbij Pepijn Kluin – de jonge spits werd vanwege lichte klachten enigszins ontzien – en eerste keeper Luciano da Silva niet hoefden aan te treden. Het potje van twaalf minuten eindigde in 0-0.

    Minder bijval
    De twee blokken van twaalf minuten die daarna volgden, kon op minder bijval rekenen van de Groningse selectie. In vier groepen moesten alle spelers twaalf minuten aan een stuk ronden lopen, tegen de wijzers van de klok in. Na een korte rustperiode werden de chronometers opnieuw ingedrukt en was het opnieuw twaalf minuten duurlopen, nu met de wijzers van de klok mee. Na de tweede sessie bleek Sepp De Roover over de beste longinhoud te beschikken, gevolgd door Danny Holla. Jongeling Dennis Krohne eindigde als derde met het aantal gemeten ronden.

    Fiorentina
    Ondertussen begon op het aangrenzende veld de middagtraining van Fiorentina. De Italianen bereiden zich eveneens in Marbella voor op hun tweede competitiehelft. Voor de Europese tegenstander van FC Groningen van vorig seizoen was het echter de afsluitende dag. Zondag al wacht voor Fiorentina in de Serie A het thuisduel met Lecce. Over en weer werden met respect begroetingen uitgewisseld, een teken van herkenning en erkenning na de enerverende Europese confrontaties van vorig jaar. De trainers Ron Jans en Cesare Prandelli hadden langs de lijn zelfs een korte innige omhelzing. Een mooi moment, waarbij eens te meer werd aangetoond dat er ook in topsport meer is dan alleen winst en verlies.

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64790995
    quote:
    Cahais terug naar Argentinie

    Groningen - Matías Cahais keert terug naar de Argentijnse topclub Boca Juniors. Het contract dat FC Groningen met hem heeft wordt ontbonden. De verdediger had het in de Euroborg niet naar de zin. FC Groningen huurde Cahais voor 500.000 euro van Boca Junior.

    Cahais kwam op 21 januari van dit jaar naar FC Groningen. De jonge Zuid-Amerikaan kwam in veertien competitie- en nacompetitiewedstrijden van FC Groningen in actie.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 7 januari 2009 @ 22:42:05 #233
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64791714
    Heel goed. Beter voor Groningen en beter voor Cahais. Al was het leuker geweest wanneer hij naar een andere Nederlandse club was gegaan.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64791819
    Mwah ik vond het altijd wel een groot talent, jammer dat Jans niks ziet in hem.
    Zul je net zien dat hij over 3 jaar bij Barįa speelt, dat zou wel lullig zijn...
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 7 januari 2009 @ 22:44:29 #235
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64791845
    Wat waren zijn sterke punten?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64792079
    - Hij durft een overtreding te maken wanneer het nodig is, iets wat bijvoorbeeld Svejdik of Hiariej vaak niet doen.
    - Goede mandekking.
    - Kopsterk.


    Zoveel heb ik nou ook weer niet gezien van hem maar de keren dat hij speelde viel me dit op..
    Jammer genoeg past hij niet in het spel van Groningen, volgens Jans is hij te defensief..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64792277
    Volgens deze URL is de transfer van Moa helemaal van de baan. Er moest 3,75 betaald worden voor Moa wat Groningen teveel vind.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64793243
    Prosac als mod. Hebben de Groningen fans ook eens wat .
    pi_64793388
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 23:12 schreef SCH het volgende:
    Prosac als mod. Hebben de Groningen fans ook eens wat .
    Ah mooi. Nou raak ik niet meer zo in de war van z'n Ron Jans ava.

    Gefeliciteerd Prosac.
    Vanaf nu hebben alle Groningen-topics dus 301 posts?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64796295

    Klikbaar
    Met dank aan Tembelis, fcgforum

    Nou, nu Cahais ook nog weg is mag er ook wel een verdediger bij wmb .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64801750
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 00:30 schreef venomsnake het volgende:

    Nou, nu Cahais ook nog weg is mag er ook wel een verdediger bij wmb .
    Iemand die slechts 2 wedstrijden speelt kan je in nood beter opvullen met een talentvolle jeugdspeler.
      donderdag 8 januari 2009 @ 10:22:33 #242
    200504 Amokzaaier
    zonder te ploegen!
    pi_64801895
    jmmr.. bij FM is Cahais altijd een toppertje
    je oogst wat je zaait
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:53:18 #243
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64804985
    Ik vind het ook erg jammer, Cahais was echt één van mijn favorieten .

    En Prosac gefeli met je modschap .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 8 januari 2009 @ 12:30:11 #244
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64806180
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:53 schreef Bullet-tooth het volgende:


    En Prosac gefeli met je modschap .


    Stiekem was ik altijd al voor Ajax.
    pi_64831068
    quote:
    De ‘ontgroening’ van Pedersen op dag 3

    Het belangrijkste nieuws op dag 3 van het trainingskamp van FC Groningen aan de Costa del Sol is dat er twee ballen zijn gestolen. De conclusie tot nu toe is dus dat het verblijf in Estepona en de trainingen in Quinta gesmeerd verlopen. Eigenlijk zorgde alleen de ‘ontgroening’ van Nicklas Pedersen voor enige opwinding op het trainingsveld.

    De ochtendtraining bestond uit het trainen van sjablonen. Dat betekent vaste oefenvormen, die moeten leiden tot automatismen. In de middagsessie zat meer dynamiek. Trainer Ron Jans had dit al van tevoren kenbaar gemaakt, zodat de meegereisde sponsors een onderhoudende training konden uitkiezen om bij aanwezig te zijn.

    Ongerust
    Na de opwarmoefeningen riep Jans dat het tijd was voor de ‘ontgroening’ van Nicklas Pedersen. De Deen keek de trainer vragend en ietwat ongerust aan. De nieuwe spits van FC Groningen moest op de middenstip gaan staan en alle overige 23 spelers stonden met een bal aan de voet om hem heen op de middencirkel. Vervolgens riep Jans de naam van een speler en Pedersen moest daarop zo snel mogelijk in de richting van zijn collega bewegen en de ingespeelde bal terugkaatsen. Dat ging nog iets te snel ging voor de nieuweling. Pedersen moest duidelijk nog wennen aan de namen van zijn medespelers.

    Bemoedigend applaus
    Niettemin kreeg Pedersen na een paar dappere pogingen een bemoedigend applaus van de spelersgroep en de toeschouwers langs de rand van het veld. Na een positiespel werd de groep opgedeeld in twee teams en volgde een partijspel van twee keer dertien minuten. Op de trainingen zijn de doelpunten in de partijtjes tot nu toe nog duur, want het potje eindigde na iets minder dan een half uur spelen in 1-0. Marcus Berg maakte de enige goal toen hij de bal afsnoepte van de weifelende Luciano da Silva. De keeper protesteerde hevig, wijzend op een vermeende overtreding van Berg, maar scheidsrechter Raymond Libregts was onverbiddelijk. Bij het partijspel bleef in de eerste helft Pedersen buiten de lijnen en in het tweede bedrijf Pepijn Kluin. Zij zijn tot nu toe de enige twee spelers die wat extra zorg behoeven.

    Hoop
    Tijdens het partijspel verdwenen twee ballen hoog over de omheining op een daarboven gelegen weg. Twee jongens op motoren, die in de buurt waren, reageerden snel. Even was er de hoop dat zij de ballen keurig aan de rechtmatige eigenaren zouden terugbezorgen, maar ze waren materiaalman Henk Sikkema te snel af en scheurden weg met hun ‘buit’. Volgens de terreinmeesters van het complex in Quinta loeren zij op dit soort momenten en zijn er op deze wijze al diverse ballen verdwenen.

    Bij de afsluitende duurloop, waarbij Berg en Pedersen werden ontzien, gaf de Deen er blijk van een snelle leerling te zijn. Na twee rondjes wist hij tijdens het passeren van zijn medespelers alle voornamen van de Groningen-spelers foutloos op te noemen. Berg was slechts één van de weinige getuigen van de zeer vlotte vorderingen van Pedersen, anders had een groot applaus van alle aanwezigen op z’n plaats geweest.

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64832436
    quote:
    Marcus Berg maakte de enige goal toen hij de bal afsnoepte van de weifelende Luciano da Silva. De keeper protesteerde hevig, wijzend op een vermeende overtreding van Berg, maar scheidsrechter Raymond Libregts was onverbiddelijk.

    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64834609
    quote:
    Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef venomsnake het volgende:

    [..]
    Dat is nog een aardige huursom , benieuwd wat er nu met die jongen gaat gebeuren.
    pi_64843776
    Ben wel benieuwd naar die Pedersen .
    pi_64846502
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:

    [..]

    Dat is nog een aardige huursom , benieuwd wat er nu met die jongen gaat gebeuren.
    Ik ook.. Stond toch te boek als een behoorlijk talent.
    quote:
    Voorbeschouwing Jans op oefenduel met NEC

    De oefenwedstrijd van FC Groningen, vrijdagmiddag om 15.00 uur in Quinta tegen NEC, is onderdeel van het totale trainingsprogramma dat de selectie van Ron Jans deze week afwerkt. De trainer laat dan ook weten dat de trainingsopbouw naar de tweede seizoenshelft belangrijker is dan de uitslag van het oefenduel.

    Jans zal vrijdagmiddag voor en na rust twee verschillende elftallen het veld insturen. Zo komen alle veldspelers minimaal een helft in actie. “We hebben een conditionele planning gemaakt”, vertelt Jans. “Daarin past het dat alle spelers minimaal 45 minuten aan voetballen toekomen. Alleen met Pepijn Kluin en Nicklas Pedersen moeten we wat meer rekening houden, zij zullen wellicht wat minder spelen. Pedersen bijvoorbeeld is een maand uit competitie geweest.”

    Van belang
    Jans benadrukt dat aan de Costa del Sol vooral de fysieke opbouw naar de herstart van de competitie van belang is. “We hebben het zo gepland dat we zowel de dagen voor als de dagen na de wedstrijd gewoon flink kunnen door trainen. Voor ons is de oefenwedstrijd onderdeel van de trainingsopbouw en we vinden de uitslag niet zo belangrijk. Al willen we natuurlijk wel een goed resultaat neerzetten.”

    De trainer durft het haast niet hardop te zeggen, maar Jans is maar wat blij dat hij tot nu toe met een volledige groep heeft kunnen werken. “Het is heerlijk dat iedereen er bij is, laten we het afkloppen. We houden lichte klachten goed in de gaten, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Brian van Loo, Sepp De Roover, Evgeniy Levchenko en Petter Andersson, die zijn weer volledig bij de groep. Zij ontbraken tijdens de laatste wedstrijden voor de winterstop. Hopelijk hebben we bij de herstart van het seizoen een complete groep tot onze beschikking.”

    Sparta Rotterdam
    Volgende week bij terugkeer in Euroborg zal Jans met zijn selectie gericht toewerken naar het treffen met Sparta Rotterdam. “Hier werken we vooral aan de fysieke basis”, laat Jans weten. “Volgende week gaan we ons in Groningen technisch/tactisch voorbereiden op de wedstrijd tegen Sparta. Tot nu toe zijn we heel tevreden over hoe het trainingskamp verloopt.”

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64858110
    2-0 gewonnen tegen NEC
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      vrijdag 9 januari 2009 @ 17:23:44 #251
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64858589
    Pedersen 1-0
    Andersson 2-0
    pi_64858658
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 17:23 schreef Sef het volgende:
    Pedersen 1-0
    Andersson 2-0
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 9 januari 2009 @ 17:27:00 #253
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64858689
    Volgens de reacties op boerenmacht, dus onder voorbehoud.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 17:34:17 #254
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64858936
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 17:23 schreef Sef het volgende:
    Andersson 1-0
    Kluin 2-0
    pi_64858992
    .

    Jammer dat onze nieuwe aanwinst geen doelpuntje heeft meegepikt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64860503
    Volgens NOS tt heeft NEC gewonnen?

    Edit: dat zal dus wel niet kloppen, rest geeft allemaal 2-0 grunn aan.
    pi_64860554
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef EKterror het volgende:
    Volgens NOS tt heeft NEC gewonnen?
    quote:
    Pedersen debuteert in winnend FC Groningen


    marbella - In het wintertrainingskamp in Marbella heeft FC Groningen de oefenwedstrijd tegen NEC met 2-0 gewonnen. Petter Andersson was voor de rust succesvol met een kopbal, Pepijn Kluin verdubbelde in de tweede helft de score met een schitterende uithaal net buiten het strafschopgebied.

    Nicklas Pedersen maakte in de zestigste minuut zijn debuut. FC Groningen nam hem maandag over van FC Nordsjaelland. De 21-jarige Deen was tien minuten voor tijd dicht bij zijn eerste treffer voor zijn nieuwe club. Zijn inzet van dichtbij werd evenwel gekeerd door de Nijmeegse doelman Rein Baart.


    DVHN
    Check anders ook de officiele site van NEC.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64860595
    jajaa

    maar jij reageert ook veel te snel man dat telt niet
    pi_64860624
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64861311
    Wie is Kluin?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64861415
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Wie is Kluin?
    Weet je dat echt niet
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 9 januari 2009 @ 18:49:27 #262
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64861432
    Pepijn Kluin, speler van de beloften.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64861490
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Weet je dat echt niet
    Vergeef me dat ik het tweede elftal niet volg.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64861544
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Pepijn Kluin, speler van de beloften.
    Goeie speler?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64862204
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Vergeef me dat ik het tweede elftal niet volg.


    Kwam vorig jaar over van AZ.

    En of het een goede spelert is moet nog blijken maar volgens mij wil Jans hem bij de eerste selectie hebben vanaf nu.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 9 januari 2009 @ 19:42:57 #266
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_64863345
    quote:
    Vier minuten voor tijd zorgde Pepijn Kluin voor de 2 - 0 eindstand. De Groningse beloftenspeler kapte Peter Wisgerhof uit en kogelde bal onhoudbaar langs doelman Rein Baart: 2-0.
    Topper!
    pi_64868021
    quote:
    FC Groningen verslaat NEC in Marbella
    FC Groningen heeft de oefenwedstrijd in het trainingskamp in Spanje tegen NEC met 2-0 gewonnen. Petter Andersson scoorde voor rust. Pepijn Kluin zorgde middels een machtige uithaal voor de 2-0 eindstand in Gronings voordeel. Nicklas Pedersen maakte zijn debuut voor de Trots van het Noorden.

    Zoals trainer Ron Jans al had aangekondigd trad FC Groningen voor en na rust aan in een nagenoeg compleet andere samenstelling. De beide ploegen waren bovendien door elkaar gehusseld. Er was derhalve geen sprake van een ‘basisteam’ of een ‘tweede elftal’. Dat zorgde er wel voor dat het vanuit Gronings perspectief geen bijzondere wedstrijd werd, maar het oefenduel maakte dan ook onderdeel uit van de gehele trainingsopbouw tijdens het verblijf aan de Costa del Sol. Op derde doelman Gijs Koopmans en Sepp De Roover na, de Belgische verdediger bleef uit voorzorg de gehele wedstrijd aan de kant, kwamen alle overige selectiespelers in actie.

    Eén keer echt gevaarlijk
    In de eerste helft verscheen FC Groningen welgeteld één keer echt gevaarlijk voor het doel van NEC en dat leverde ook direct de enige treffer voor rust op. Rechtsback Tom Hiariej was na veertig minuten spelen mee naar voren gestoomd en zijn scherpe voorzet werd feilloos ingekopt door Petter Andersson. Na rust had NEC het beste van het spel, maar creëerden de Nijmegenaren de grootste kans door een misverstand in de Groningse verdediging. Luciano da Silva bracht echter redding. Het hoogtepunt van de middag volgde vijf minuten voor tijd. Pepijn Kluin werd aan de linkerkant van het veld aan het werk gezet. De spits van Jong FC Groningen maakte een actie naar binnen en schoot de bal vervolgens met een verwoestende knal onhoudbaar in de linkerbovenhoek. Dat betekende meteen de 2-0 eindstand.

    Vermeldenswaardig was het debuut van Nicklas Pedersen. De Deense aanwinst kwam na een uur spelen in het veld en maakte een sterke indruk. Pedersen leed nauwelijks balverlies en vormde een goed verdeelstation in de Groningse aanval. De nieuwe spits was zelfs heel dicht bij een treffer, maar zijn inzet bij een voorzet stuitte op de voeten van de Nijmeegse doelman.

    Tevreden
    Trainer Ron Jans toonde zich na afloop tevreden. “We hebben de afgelopen dagen toch hard getraind. Het resultaat was vandaag niet het belangrijkste. We hebben geen blessures opgelopen en bijna iedereen heeft in wedstrijdverband in actie kunnen komen. We hebben vooral effectiever gespeeld dan NEC, zeker niet beter. Vooral de tweede helft was hun spelaandeel groter dan dat van ons. Voor de jonge jongens was het echter een mooie ervaring en Pepijn Kluin schiet die bal er natuurlijk fantastisch in. Ook Pedersen maakte op ons een goede indruk tijdens zijn invalbeurt. Dat zag er veelbelovend uit.”

    Zaterdag staat er een ochtendtraining gepland. Zondag heeft de selectie nog twee trainingssessies. Maandag vliegt het gezelschap terug naar Groningen.

    Opstelling FC Groningen 1e helft:
    Van Loo; Hiariej, Sankoh, Svejdik, Stenman; Andersson, Matthijs, Holla, Olijve; Garcia en Berg

    Opstelling FC Groningen 2e helft:
    Da Silva; Hiariej (65. Svejdik), Lachman, Granqvist, Metaj; Van de Laak, Ajilore, Levchenko, Lovre; Krohne (75. Kluin) en Berg (60. Pedersen)
    WTF Van Loo de nul

    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64868947
    Eén helftje maar hč?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64869086
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Eén helftje maar hč?
    Ja, en? Vaak heeft hij in de eerste helft er al wel een om de oren gekregen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_64869253
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:15 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Ja, en? Vaak heeft hij in de eerste helft er al wel een om de oren gekregen
    Dit jaar: eerste helft 0, tweede helft 4.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_64869495
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:19 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Dit jaar: eerste helft 0, tweede helft 4.
    Nu praat je over 1 potje
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:19:02 #272
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64871583
    Ben vandaag op bezoek geweest bij mijn beste vriendin (of mijn eigen vriendin na dan) is ze verdorie na jaren woonachtig in Nijmegen voor NEC geworden.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:24:36 #273
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64871762
    Kwam ze 'vroeger' wel eens bij de FC dan?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64871808
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Sef het volgende:

    [Vier minuten voor tijd zorgde Pepijn Kluin voor de 2 - 0 eindstand. De Groningse beloftenspeler kapte Peter Wisgerhof uit en kogelde bal onhoudbaar langs doelman Rein Baart: 2-0.]

    Topper!
    De lul. Dat flikte hij ook eens bij mij.
    Hoi.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:28:28 #275
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64871899
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef The_Verve het volgende:
    Kwam ze 'vroeger' wel eens bij de FC dan?
    Ze is verdorie een geboren Groningse, dit kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Derhalve uitgenodigd voor de thuispot tegen NEC.
    Heb al gezegd dat als ze mijn vriendin wil blijven, dat ze dan voor mijn FC moet gaan juichen.
    pi_64871992
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 22:25 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Nu praat je over 1 potje
    Ja, kan ik het helpen dat jij alle wedstrijden van het tweede ook in je analyse betrekt?
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:42:00 #277
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64872384
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:28 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ze is verdorie een geboren Groningse, dit kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Derhalve uitgenodigd voor de thuispot tegen NEC.
    Heb al gezegd dat als ze mijn vriendin wil blijven, dat ze dan voor mijn FC moet gaan juichen.
    Wanneer ze nooit iets met de FC en voetbal heeft gehad kan ik me er best iets bij voorstellen eerlijk gezegd.

    Desondanks:



    [ Bericht 0% gewijzigd door The_Verve op 09-01-2009 23:47:41 ]
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64880113
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64886018
    quote:
    Andersson: ‘Het was een grote opluchting voor me’

    De dag na de oefenwedstrijd tegen NEC vormt het slot van de training het hoogtepunt als een toernooitje voetvolley wordt afgewerkt. De winnaars worden Andreas Granqvist, Gibril Sankoh, Frank Olijve en Gonzalo Garcia. De hoofdrolspelers van een dag eerder blikken in een stralende Spaanse zon terug op het duel met NEC.

    Petter Andersson was de maker van het eerste Groningse doelpunt in de met 2-0 gewonnen testwedstrijd. Voor de dynamische Zweed was het een tijd geleden dat hij in wedstrijdverband in actie was gekomen. Een knieblessure hield hem de laatste twee competitieduels voor de winterstop aan de kant. “Het voelt goed weer terug te zijn”, laat Andersson opgewekt weten. “Het ging me niet zozeer om het weer spelen van een wedstrijd, maar meer hoe mijn knie zich zou houden. Dat ging heel goed. Het is een grote opluchting voor me dat ik geen last meer heb.”

    Reactie
    Een dag na de wedstrijd is er wel een reactie op belasting van de knie. “Maar dat is geen groot probleem denk ik. Zondag moet ik weer gewoon kunnen trainen.” De periode van deels noodgedwongen rust heeft Andersson goed gedaan, zo laat hij weten. “Ik heb een heel jaar lang gevoetbald en dus nauwelijks rust gehad. De batterij was leeg gelopen, ik merkte het. Nu ik drie weken niets heb gedaan, heb ik weer energie gekregen. Of ik weer helemaal terug ben? Ik hoop het.”

    Tegen NEC had ook de andere doelpuntenmaker indruk gemaakt. Jongeling Pepijn Kluin schoot de bal op fantastische wijze in de bovenhoek en zorgde daarmee voor de 2-0 eindstand. De spits van Jong FC Groningen kon er een dag later nog van genieten. “Ja, het was een lekker doelpunt natuurlijk. Zo maak je ze niet elke dag. Het was bovendien mijn eerste treffer bij het eerste elftal, dat maakt het dubbel mooi. Het was zeker één van mijn mooiste doelpunten, maar in de D-jeugd van Hollandia heb ik ooit een omhaal gemaakt, die goal was nog fraaier.”

    Eén van de vier
    Kluin is één van de vier jongelingen, die van trainer Ron Jans een uitnodiging kregen mee te gaan naar het trainingskamp in Marbella. “Het bevalt me uitstekend”, zegt Kluin met een twinkeling in de ogen. “Ik heb wel vaker in een trainingskamp gezeten, met name met vertegenwoordigende elftallen van Oranje. Maar zo’n goed hotel als waarin wij nu zitten en zo’n mooie trainingsaccommodatie als hier heb ik nooit eerder gehad.”

    Vermeldenswaardig was natuurlijk ook het debuut van Nicklas Pedersen. De Deense aanwinst van FC Groningen speelde een half uur mee in het duel met NEC, maar liet daarin al genoeg zien. “Ik denk dat ik heel tevreden mag zijn over mijn eerste optreden voor FC Groningen. Ik kon de bal goed bij me houden en voetballend een inbreng hebben in de aanvallen die we hadden. Ik vind wel dat ik had moeten scoren. De keeper redde goed met zijn benen, maar voor mezelf moet zo’n bal erin.”

    Prima
    Pedersen moest dus genoegen nemen met dertig minuten speeltijd. “Dat was prima. We bouwen het rustig op. Ik heb geen problemen met de knie, ik moet alleen conditioneel aansterken. Dan zullen we zien hoe ik er voor sta als volgende week zondag de competitie weer van start gaat tegen Sparta Rotterdam.”

    fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64936023
    quote:
    Jans: ‘Zeer tevreden over trainingskamp’

    Het trainingskamp van FC Groningen aan de Costa del Sol zit erop. Zondagmiddag werd in Quinta de laatste training afgewerkt. Maandagmorgen keert het gezelschap terug naar Nederland. Vanaf woensdag worden de trainingen in Groningen hervat. Trainer Ron Jans blikt met een goed gevoel terug op de week in Estepona.

    Zondag, op de zesde en laatste dag in Spanje, volgden trainingssessie zeven en acht. Bij de afsluitende training, die eindigde met een partijspel elf tegen elf, moesten Goran Lovre en Nicklas Pedersen verstek laten gaan. Beiden hadden te kampen met liesklachten. “Na het laatste fluitsignaal heb ik de groep namens de staf bedankt voor het goede werk dat ze de afgelopen week hebben geleverd”, laat trainer Ron Jans weten. “Als de jongens zich goed inzetten en de gevraagde inspanningen leveren, is dat ook prettig werken voor de begeleidende staf. We zijn zeer tevreden over de afgelopen week.”

    Niveau
    Jans laat zijn blik schijnen over het zesdaagse verblijf onder de rook van Marbella. “Conditioneel hebben we veel gedaan en het niveau van het voetbal zag er op het laatst ook al wel aardig uit. Helemaal goed getimed was dat na de cooling down van de laatste training de eerste regenbui van de week losbrak. Veel Nederlandse ploegen zijn deze periode in het buitenland en ook voor ons was dit goed. In Groningen zouden de omstandigheden nu veel moeilijker zijn geweest om te werken. We hadden hier goed weer en een uitstekende accommodatie.”

    Pedersen
    Jans kon deze week zijn nieuwste aanwinst, Nicklas Pedersen, van dichtbij aan het werk zien. Het oordeel van de trainer: “Voetballend gezien maakt hij een positieve indruk. Voor het publiek is het belangrijk om te weten dat Pedersen ongeveer een maand niets heeft gedaan. Hij heeft dus een behoorlijke achterstand. Hij moet weer volledig op kracht komen en daar is nog wel een paar weken voor nodig. Maar voetballend heeft Pedersen al goede dingen laten zien.”

    Blessures
    Pedersen, moest net als Lovre, de zondagmiddagsessie laten lopen. “Dat was op zich jammer”, zegt Jans. “Maar als je kijkt naar de inspanningen die afgelopen week zijn geleverd, loop je het risico op klachten en blessures. Waar hard gewerkt wordt, vallen wel eens spaanders. Bij ons waren het slechts splinters. Daarover mogen we dus niet ontevreden zijn.”

    Jongelingen
    Jans nam ook vier jongelingen mee naar Spanje; Pepijn Kluin, Frank Olijve, Dennis Krohne en Darryl Lachman. De trainer over dit viertal van Jong FC Groningen: “Er waren twee redenen hen mee te nemen. Op de eerste plaats getalsmatig. Wij wilden met een grote groep afreizen om zo ook elf tegen elf te kunnen spelen. Reden twee is dat het voor de ontwikkeling van deze jongens heel goed is om een dergelijk trainingskamp mee te maken. Zij kunnen zichzelf testen onder deze omstandigheden en wij kunnen ze van dichtbij goed beoordelen waar ze staan ten opzichte van de eerste selectie. Dan zie je dat er nog wel wat bij moet. Belangrijke taak voor hen is nu echter vooral om bij de trainingen en wedstrijden van de Beloften te laten zien dat ze de ervaringen van dit trainingskamp met zich meebrengen.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64940967




    klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64954164
    quote:
    Opsteken middelvinger heeft geen gevolgen voor Jans

    FC Groningen-trainer Ron Jans krijgt een berisping vanwege het opsteken van een middelvinger na de wedstrijd tegen SC Heerenveen. De aanklager betaald voetbal deed Jans maandag het schikkingsvoorstel. aanleiding van het vooronderzoek dat hij na het incid

    Dit naar aanleiding van het vooronderzoek dat hij na het incident had ingesteld. Jans liet maandag weten met het voorstel akkoord te gaan. De KNVB heeft dit bevestigd.

    Jans stak in de laatste wedstrijd voor de winterstop een middelvinger op nadat Groningen op het nippertje met 2-3 had verloren van Heerenveen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64955485
    Vind ik best gek. Eén of twee wedstrijden schorsing had ik wel verwacht.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 12 januari 2009 @ 17:01:13 #284
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_64955623
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
    Vind ik best gek. Eén of twee wedstrijden schorsing had ik wel verwacht.
    Was eigenlijk ook gewoon redelijk geweest,
    pi_64956701
    Ik had ook wel een kleine schorsing verwacht. Aan de andere kant, Jans heeft niet echt een "strafblad" op dit gebied..

    Ben blij dat de competitie volgende week weer van start gaat.
    Ben wel klaar met die winterstop eigenlijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64957800
    FC Groningen heeft 'uitstekend' trainingskamp achter de rug.
    Bekijk de reportage, opgenomen in Marbella...
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64957860
    Een schorsing voor die middelvinger? Dat menen jullie toch niet serieus?

    Vond het hele vooronderzoek al overdreven.
      maandag 12 januari 2009 @ 17:55:19 #288
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64957862
    De Sport tot Twee

    Vanaf minuut 19 gaat het over FC Groningen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64957918
    quote:
    Pedersen
    Jans kon deze week zijn nieuwste aanwinst, Nicklas Pedersen, van dichtbij aan het werk zien. Het oordeel van de trainer: “Voetballend gezien maakt hij een positieve indruk. Voor het publiek is het belangrijk om te weten dat Pedersen ongeveer een maand niets heeft gedaan. Hij heeft dus een behoorlijke achterstand. Hij moet weer volledig op kracht komen en daar is nog wel een paar weken voor nodig. Maar voetballend heeft Pedersen al goede dingen laten zien.”
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 12 januari 2009 @ 17:58:01 #290
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_64957959
    Hetzelfde liedje als destijds met Suarez. Die was volgens Jans te dik en meer van dat soort onzin...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_64958386
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef MaxPower het volgende:
    Een schorsing voor die middelvinger? Dat menen jullie toch niet serieus?
    Zou een speler ook krijgen.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      maandag 12 januari 2009 @ 18:16:36 #292
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_64958505
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef MaxPower het volgende:
    Een schorsing voor die middelvinger? Dat menen jullie toch niet serieus?

    Vond het hele vooronderzoek al overdreven.
    Dit dus.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_64959789
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 17:58 schreef The_Verve het volgende:
    Hetzelfde liedje als destijds met Suarez. Die was volgens Jans te dik en meer van dat soort onzin...
    Van Suarez hoor je niks meer joh, Jans had gelijk
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      maandag 12 januari 2009 @ 18:59:15 #294
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64959846
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    Van Suarez hoor je niks meer joh, Jans had gelijk
    Whatever happened met die duikelaar eigenlijk? 4e divisie Spanje ofzo zeker.
    pi_64963619
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef The_Verve het volgende:
    [ afbeelding ] De Sport tot Twee

    Vanaf minuut 19 gaat het over FC Groningen...
    Thanks, ik was het helemaal vergeten vanmiddag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64964116
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Prosac het volgende:
    Ben vandaag op bezoek geweest bij mijn beste vriendin (of mijn eigen vriendin na dan) is ze verdorie na jaren woonachtig in Nijmegen voor NEC geworden.
    Is ze single? Stuur eens een hyveprofielletje over de PM?
      dinsdag 13 januari 2009 @ 07:33:03 #297
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_64978414
    Heeft er zich nog niemand gemeld voor...

    ... nee, ik zal maar geen slapende honden wakker maken.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_64981361
    Zou echt mooi zijn als er niemand meer vertrekt (behalve Meerdink dan).
    Maar de transferperiode duurt voorlopig nog wel even.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 13 januari 2009 @ 10:55:23 #299
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_64982056
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef venomsnake het volgende:
    Zou echt mooi zijn als er niemand meer vertrekt (behalve Meerdink dan).
    Maar de transferperiode duurt voorlopig nog wel even.
    Matthijs
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_64982237
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef venomsnake het volgende:
    Zou echt mooi zijn als er niemand meer vertrekt (behalve Meerdink dan).
    Maar de transferperiode duurt voorlopig nog wel even.
    Gonzalo.
      dinsdag 13 januari 2009 @ 11:06:33 #301
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_64982420
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 11:01 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Gonzalo.
    Die komt net op gang. Mag blijven.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')