Hihi zie mijn reactie op de laatste pagina van het vorige deel..daar had ik mijn frustratie al geuit, gemist?quote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
Er is maar 1 trots van het Noorden!
En dat is ClauwheeIs ze al thuis?
Ik zag ze daarmee op Noord zwaaien.. Wat is daarmee gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Ow en het doekje van NN is niet meer
Jullie het doekje, wij de puntenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef clauwheee het volgende:
Ow en het doekje van NN is niet meer
Persoonlijk vond ik Femi ook vrij goed spelen, zeker omdat het niet zijn positie is. Hij speelt wel wat op safe, maar levert veel nuttig werk. Jammer dat hij geblesseerd raakte. En dat Jans Garcia (enige man die wat creativiteit bracht) eruit haalde sloeg inderdaad helemaal nergens op. Weer een onberijpelijke beslissing. What was he thinking?quote:Op zondag 28 december 2008 20:50 schreef Ungeheuer het volgende:
Dat gezeik op Femi snap ik echt niet. Hij stond op een plek vandaag waar hij niet voor is gehaald.
Belachelijk, jammer dat een deel van het Groningenpubliek zo primitief is.quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh ikke niet. Maar vond het wel grappig natuurlijk
Liever primitief dan een Fries!!!!!!quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk, jammer dat een deel van het Groningenpubliek zo primitief is.
Verder wel prima tifo trouwens.![]()
En een heerlijke gepaste stilte na de 95e minuut
Geniet anders nog even een keer van de ontlading in de Euroborg
Misschien moeten jullie het dan maar overnemen.quote:Op zondag 28 december 2008 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Tja Ungeheuer, mijn lief zei bij die wissels ook al dat we nog de boot in zouden gaan. Iedereen ziet dat, behalve Jans.
Geloof me dat ik graag had willen gaan als mijn gezondheid het had toegelaten lieve hardcoresupporterquote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken, want was er LIVE bij. Jij niet, nepsupporter
Hij oogt ook wat traag inderdaad. En hij speelt misschien nog iets teveel op safe, veel balletjes breed. Maar verdedigend doet hij wel veel nuttig werk. Hij moet alleen nog iets meer vooruit denken, misschien ook nog een stukje angst? Ik denk dat het wel goed komt met Femi..quote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Femi veel te traag hoor, denkt niet vooruit. Ik val bijna in slaap als ik die gast zie.
quote:FC Groningen hoopt Koį al in januari te verwelkomen
28/12/2008 19:10
Serhat Koį heeft een vierjarig contract getekend met FC Groningen. De achttienjarige aanvaller komt over van FC Eindhoven, dat 200.000 euro ontvangt voor de clubtopscorer.
In principe sluit Koį komende zomer aan bij de selectie van FC Groningen, maar de kans bestaat dat de spits al in januari de overstap maakt. Trainer Ron Jans heeft te kennen gegeven er nog wel een aanvaller bij te willen hebben na het vertrek van Berry Powel naar ADO Den Haag.
Koį beleeft dit seizoen zijn grote doorbraak als prof. Tijdens de eerste seizoenshelft scoorde de jonge aanvaller al veertien keer voor FC Eindhoven.
VI.nl
Sorry, wist ik niet...hebbie? PB?quote:Op zondag 28 december 2008 20:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof me dat ik graag had willen gaan als mijn gezondheid het had toegelaten lieve hardcoresupporter
Krijg je er al een stijve plasser van jongentje?quote:Op zondag 28 december 2008 21:13 schreef kempertje het volgende:
Heerlijk om die Groningen supportertjes te zien janken vanavond
Ik zou ook gek worden als ik Berg was. Hij heeft in de eerste helft één redelijke bal gehad, die nam hij maar in één keer uit de lucht, helaas over. In de 2e helft had hij meer moeten doen met de pass van Lovre, maar voor de rest krijgt hij werkelijk alleen maar hoge kut ballen. Er is zoveel meer rendement te halen uit de jongen. Dat geld trouwens voor meer spelers. Er moet wat versterking bij, en we moeten weer over de grond gaan voetballen. Met al die lange ballen op Berg schiet je niets op. Zelfs de beste spits van de wereld kan daar niets mee.quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond ook weer dat Berg teveel bezig was met uitlokken en irritant doen.
Hoopte dat hij na vorige week weer terug op het goede pad was, maar helaas.
Heb je ook gezien wat Dingsdag en Bak Nielsen voor smerige dingen uithaalden? Berg moet zich daar niks van aantrekken en gewoon scoren en dan ze in hun gezicht uitlachen, maar dan nog..quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond ook weer dat Berg teveel bezig was met uitlokken en irritant doen.
Hoopte dat hij na vorige week weer terug op het goede pad was, maar helaas.
Maar Vandenbussche kreeg er ook telkens van langs.quote:Op zondag 28 december 2008 21:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat Dingsdag en Bak Nielsen voor smerige dingen uithaalden? Berg moet zich daar niks van aantrekken en gewoon scoren en dan ze in hun gezicht uitlachen, maar dan nog..
Heerljik dit gehuil. Wat een slecht verliezer ben je danquote:Op zondag 28 december 2008 21:04 schreef Prosac het volgende:
Heerenveen wist direct waar de zwakte vandaag lag en dat was bij meneer Blom, blauw shirtje aan en lekker gaan liggen, kreeg je de bal wel mee. Dingsdag en Bak-Nielsen duwen constant Berg en Garcia omver, Berg denkt: "he dat kan ik dan dus ook wel" en krijgt bij het eerste duwtje direct de vrije trap tegen.
Twente won verdiend, maar dit sloeg alles. Die middelvinger van Jans was terecht. Jammer dat hij vervolgens niet a la Booy zijn bek open durft te trekken.
Beerens mag inderdaad best een penalty zijn, maar dan heb ik ook minstens 2 handsballen, 3 duwpartijen en 2 tackles gezien die een penalty voor Groningen waren.
Jij hebt de wedstrijd niet gezien.quote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerljik dit gehuil. Wat een slecht verliezer ben je dan
Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloosquote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd niet gezien.![]()
Prosac heeft gewoon gelijk.
Ja, dat zeg ik inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloos
Nja ik heb dan ook niet de wedstrijd gezienquote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het voor de verdediging bedoeld is.
Zijn je heerenveen vrienden nog in het stadion? aangezien je hier de hele tijd bent.quote:Op zondag 28 december 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, het lag allemaal aan de scheids en Groningen speelde weergaloos
Voor de scheidsrechter, dat was welhaast duidelijk na zijn interviewtje na de wedstrijd.quote:Op zondag 28 december 2008 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het voor de verdediging bedoeld is.
Nee hoor, want die kon niks aan die 3-2 doen, dat waren toch echt de kleuters in de verdedigingquote:Op zondag 28 december 2008 21:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Voor de scheidsrechter, dat was welhaast duidelijk na zijn interviewtje na de wedstrijd.
Gebeurt helemaal niet maar als zo'n Prosac het wil, dan kan ie het krijgen ook - geeft alleen maar glans aan het feestjequote:Op zondag 28 december 2008 21:36 schreef Grimm het volgende:
Beetje sneu al die mensen die hier komen te provoceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |