abonnement Unibet Coolblue
pi_60006131
Ik snap niet waarom er nog geen topic is over Jesse Huta Galung, de nummer 2 van Nederland. Daarom heb ik deze topic gemaakt.

Gegevens Jesse Huta Galung:

Birthdate: 6-Oct-85

Birthplace: Haarlem, The Netherlands

Residence: Heel

Height: 6'2'' (187 cm)

Weight: 176 lbs (80 kg)

Plays: Right-handed

Turned Pro: 2004

Coach: Kelvin Nieberg/W.Jan Van Hulst
Current ATP Ranking - Singles: 171

Career High ATP Ranking - Singles: 169 (23-Jun-08)

Current ATP Race - Singles: 165



Jesse Huta Galung zit in de 2de ronde van het challenger toernooi van scheveningen morgen moet hij spelen tegen Frederico Gil.
Ik heb hem gister zien spelen hij speelde erg goed.
  woensdag 9 juli 2008 @ 21:43:54 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60006210
Ik wil de opmerking eigenlijk niet maken, maar anders doet iemand anders het. Volgens mij is Robin namelijk de nummer 2 van Nederland.

Ontopic vind ik Huta Galung een leuke tennisser. Leuk spel, aardige techniek en een sympathieke speler. Leuke dingen laten zien bij de Davis Cup... maar niet echt constant in zijn prestaties. Dat is zonde, want anders stond hij korter op de top 100.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_60006400
Robin is nummer 1, en Jesse Huta Galung nummer 2.
pi_60006434
Martin .... lol
pi_60006529
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef tennisboy het volgende:
Robin is nummer 1, en Jesse Huta Galung nummer 2.
Ik zou snel een hoekje opzoeken en je daar gaan schamen, voordat de toorn van Martin op je neerdaalt.

Waarom er geen topic is? Die jongen is alweer bijna 23 en bungelt nog steeds ergens tussen de 100 en 200 op de rankings. Dan moet je al een cultfactor van het niveau Big Dick of Donald hebben, wil je een topic op fok verdienen
pi_60006621
Haase 67ste
Huta Galung 171ste
Middelkoop 208ste
......
Verkerk 311ste.
Op de ranglijst is Huta Galung nog steeds de 2de Nederlander op de ranglijst, dus ook de nummer 2 van Nederland. Martin zal Huta Galung waarschijnlijk wel in halen dan is Martin de nummer 2 van Nederland.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:09:48 #7
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_60006852
Een waar volger van Martin heeft schijt aan zoiets triviaals en voorbijgaands als een ranking
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_60008372
Sowieso een held
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_60008742
Jesse is wel een leuke vriendelijke jongen, maar echt grote stappen maken zit er vrees ik niet in.
That's all folks!
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:01:50 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60017332
Zal geen supertopper worden, maar een top100 notering zou erg mooi zijn voor die jongen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60032704
Jesse is een leuke speler, heeft zeker talent, en heeft ook echt wel de mogelijkheid een keer misschien in de top 100, wellicht 50 te pieken....maar ja, niet constant genoeg inderdaad dus zo randje 100 zou denk ik de plaats zijn waar hij zijn meeste jaren gaat doorbrengen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:39:45 #12
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60032939
Hij moet de prestaties van Sluiter kunnen evenaren als hij flink blijft doortrainen, qua ranking dan. Een finale plek in een ATP-toernooi is iig nog ver weg. Eerst maar eens een challenger winnen. (misschien Scheveningen?)
Weisst
pi_60036879
Jese Huta Galang heeft van Frederico Gil gewonnen met 7-6 6-6-0. Hij speelde zeer goed. Dit is natuurlijk ook een zeer mooie prestatie om van de nummer 2 geplaatste en de nummer 110 van de ranglijst te winnen.
Morgenavond niet voor 19.00 moet hij tegen Adrian Unger.
pi_60047955
Jesse heeft de 1ste set gewonnen met 7-5 en breekt gelijk 1-0.
pi_60048908
Jesse heeft gewonnen met 7-5 7-5. hij zit dus in de halve finale!
pi_60055853
quote:
Siemens Open: ook Huta Galung naar halve eindstrijd

Jesse Huta Galung is vrijdag doorgedrongen tot de halve finales van de Siemens Open tenniskampioenschappen in Scheveningen. De 22-jarige nummer 171 van de wereld won met 7-5, 7-5 van de Roemeen Adrian Ungur. Eerder bereikte ook Thiemo de Bakker de laatste vier van het challenger-toernooi.

In de halve eindstrijd neemt Huta Galung het op tegen Thierry Ascione. De Franse nummer 130 van de wereld won vrijdag met 6-3, 6-4 van de Spanjaard Daniel Muñoz-De La Nava. De Bakker speelt in de halve finales tegen de Argentijn Diego Hartfield.


http://www.hutagalung.nl/
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60059128
Door
6-3, 6-3
Morgen in de finale !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60064516
Tijdens dit toernooi ben ik echt fan van hem geworden. Hij speelt onwijs goed en houdt zich altijd rustig, hij zal zeker binnenkort in de top 100 komen.
pi_60064701
Dit is inderdaad echt indrukwekkend hoor...ook allemaal straight sets

Hoeveel gaat ie stijgen?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60064960
Als hij morgen het toernooi weet te winnen komt hij rond de plek 146 met 311 punten. Als hij de finale van de Dutch Open wint komt hij in de top100. Hij zal waarschjnlijk niet de Dutch Open Winnen, dat betekend wel dat hij dicht bij de top 100 zit. Hij heeft 146 punten nodig om in de top 100 te komen( na Scheveningen vanuit gaat dat hij wint. de 146 punten zal wel iets meer worden aangezien sommige tennisser ook gaan stijgen. DIe 146 punten is mooi te halen met challengers.

[ Bericht 1% gewijzigd door tennisboy op 12-07-2008 21:22:01 ]
pi_60065108
Hmm, ik wil niet zeggen dat hij de Dutch Open gaat winnen, maar er is met deze vorm zeker wel een kansje...het is echt een veredelde challenger...wat een slecht deelnemersveld...zelfs vorig jaar was beter....Gicquel eerste geplaatst?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60071532
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60071716
@ Kleinzusje: Zit er leuk uit .
Ik zal wat foto's van Jesse maken. ALs ik ze op mijn pc heb staan, hoe kan ik ze dan op de deze forum zetten? Ik heb het al geprobeerd bij foto's van Thiemo die redelijk gelukt waren, van Jesse nog niet maar dat komt vandaag wel goed, ik weet dus niet hoe ik ze erop kan plaatsen. Ik zie wel zo'n optie ervoor voeg afbeelding toe, dan moet het wel een website zijn en niet mijn documenten waar die in staan.
pi_60071787
antwoord staat hier ivm topic vervuiling
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 13 juli 2008 @ 12:34:27 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60072772
Speelde goed gisteren (itt De Bakker)
Sterke service en leuk aanvallend spel. Vooral met zijn forehand kan hij flink veel vaart maken. Was leuk om naar te kijken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60075707


All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60078460
pi_60078952
Ik heb hem weer live in actie kunnen zien. hij speelde zeer goed, alleen in twee eigen service games speelde hij iets minder, wat maakt het uit hij heeft gewonnen!!

Ik zal zometeen de foto's erop zetten van Jesse die ik heb gemaakt.

De leukste foto's zal ik plaatsen aangezien 30 a 45 foto's een beetje te veel wordt

[ Bericht 14% gewijzigd door tennisboy op 13-07-2008 18:38:34 ]
pi_60080916
hierbij de foto's zoals belooft.

Tijdens de wedstrijd:





Na de wedstijd:


Thiemo feliciteert Jesse

pi_60081084
Toffe foto's!

Stukje van het AD:
quote:
Rust in het hoofd door nieuwe coach

SCHEVENINGEN - Het had de week van thuisspeler Robin Haase moeten worden. Of anders de Nederlandse wederopstanding van Martin Verkerk. En misschien wel een toernooizege met 'Sluiter-effect' voor talent Thiemo de Bakker. Maar het werd een klinkende overwinning voor Jesse Huta Galung, al tijden de tweede Nederlander op de wereldranglijst, maar met enige afstand de onbekendste van het genoemde viertal.

De tijd voor verandering daarin lijkt echter gekomen. Zijn tweede zege op een challenger-toernooi (vorig jaar won hij in Alphen aan den Rijn) betekent voor Huta Galung de bevestiging dat hij recent de juiste beslissing nam door te kiezen voor een nieuwe coach. Willem-Jan van Hulst gaat Huta Galung én trainingspartner Matwe Middelkoop, ook in het buitenland, begeleiden.

Met zijn 22 jaar is Huta Galung te oud voor Jong Oranje en daarmee sinds kort op zichzelf aangewezen. Een coach inhuren is duur. Maar Huta Galung is opgelucht dat hij de investering nu aandurft. ,,Ik wilde al een tijd wat anders. Maar wat, vroeg ik me steeds af. Nu is er rust. Daarbij voel ik me heel prettig. Deze combinatie van nieuwe mensen voelt als een nieuwe baan: heel verfrissend en motiverend.''

De veranderde situatie leidde hem tot zijn eigen verbazing meteen naar de overwinning in Nederlands grootste challenger, het niveau direct onder de ATP-toernooien. In de finale was hij verrassend veel sterker dan de favoriete Diego Hartfield uit Argentinië: 6-3 6-4. ,,Het moest zo zijn, zo leek het,'' zei Huta Galung. ,,De hele week serveerde ik goed, behalve in deze finale. Toch stond ik er op de belangrijke punten nu wel. Matwe had deze week al van Hartfield verloren. Ik wist hoe ik moest spelen: hem geen initiatief gunnen en zelf domineren. Thiemo de Bakker liep in de halve finale tegen Hartfield achter de feiten aan. Dat ging dus mis.''

Maar Huta Galung speelde bij vlagen fenomenaal tennis. Met zijn technisch bijna perfecte enkelhandige backhand speelde hij de verdediging van de Argentijn gemakkelijk kapot. Hartfield (27), vorig jaar nog de nummer 73 van de wereld, prees de Nederlander na afloop terecht zeer nadrukkelijk. ,,Jesse is een ongelooflijk goede speler. Erg jong nog en dus met een grote carrière voor zich.''

Daarin lijkt Huta Galung nu ook zelf te geloven. Hij meldde na afloop met veel vertouwen naar de toekomst, die deze week verder gaat op de Dutch Open in Amersfoort, te kijken. ,,Ik heb nu de ideale situatie gevonden. Ik heb de beslissing rond mijn coaching te lang voor me uitgeschoven.''

Met gevoel voor understatement: ,,Maar het lijkt tot nu toe best een goede keus.''


[ Bericht 44% gewijzigd door BliksemSchigt op 13-07-2008 20:51:18 ]
pi_60083109
tennisboy super man !
Die van jou ( uit de krant) is ook prachtig BS !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60084575
ja, dankjewel, de foto van BliksemSchigt is trouwens ook schitterend, net zoals het krantenartikel.

Jesse gaat zijn titel in Alphen verdedigen!
Laten we hopen dat hij dat toch niet gaat doen, dat zal dan betekenen dat hij in de 3de ronde van de US Open staat.
Huta Galung verdedigt titel TEAN
ALPHEN - Jesse Huta Galung verdedigt over zo’n twee maanden zijn enkelspeltitel op het TEAN International.
De 22-jarige tennisser uit Hillegom heeft dit toernooidirecteur Henk Hamming van het TEAN International toegezegd.

,,Of hij moet de derde ronde van de US Open bereiken, dan wordt het onmogelijk,’’ zegt Hamming. ,,Jesse reist in ieder geval naar Amerika voor de kwalificatie, maar schrijft zich ook sowieso in Alphen in’’

Het is Huta Galung na zijn overwinning in Alphen voor de wind gegaan. Inmiddels bekleedt hij de 169ste positie op de wereldranglijst, zijn hoogste klassering tot nu toe. ( dat zal nu rond plek 140 zijn)
  maandag 14 juli 2008 @ 01:30:35 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60088410
mooi stukje
hoewel die 'rust' nog wel ver gezogd is vind ik.
ik zie hem nog steeds wel eens met het racket gooien op totaal onnodige situaties (alsof er een situatie is waarbij het wel zinvol is )

maar laten we hopen dat het steeds een stukje beter met hem gaat. zou mooi zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60091250
quote:
Huta Galung 146e op ranglijst na Scheveningen
Novum) - Jesse Huta Galung staat voor het eerst in zijn carrière bij de top 150 van de wereldranglijst. De Hillegommer steeg dankzij zijn toernooiwinst op het challengertoernooi van Scheveningen 25 plaatsen en staat nu 146e.


[ Bericht 14% gewijzigd door tennisboy op 14-07-2008 10:40:03 ]
pi_60106885
quote:
Op maandag 14 juli 2008 01:30 schreef Komakie het volgende:
mooi stukje
hoewel die 'rust' nog wel ver gezogd is vind ik.
ik zie hem nog steeds wel eens met het racket gooien op totaal onnodige situaties (alsof er een situatie is waarbij het wel zinvol is )

maar laten we hopen dat het steeds een stukje beter met hem gaat. zou mooi zijn
Gezogd is ook ver gezocht
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:01:39 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60112041
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gezogd is ook ver gezocht
hmm scherp.

krijg je als je met je telefoon internet.. dan ga je ineens dingen verkeerd spellen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60118213
Jesse heeft gewonnen, zijn tegenstander gaf op bij 6-1 1-0. een breek voor voor Jesse in de 2de set.
Jesse speelde erg goed.

Jesse is nu erg in vorm, ben benieuwd tot hoever dit nog gaat komen dit jaar, misschien een plaatsje in de top 100 aan het eind van het jaar?

[ Bericht 37% gewijzigd door tennisboy op 15-07-2008 12:58:52 ]
pi_60118838
In de volgende ronde moet Jesse tegen Matsukevitch of Hernandez.

[ Bericht 84% gewijzigd door tennisboy op 15-07-2008 13:24:50 ]
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:15:31 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60120326
Leuk dat hij nu weer een ronde verder is. Hoewel de manier waarop nooit leuk is.
Mooi dat hij wint want het is toch weer een geplaatste speler
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60122371
Huta is een heerlijk held !
( met een geile gooise scheiding)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60152438
Jesse speelt morgen de 3de partij op het Centre Court. Vermoedelijk zal dit rond 16.00 tussen 17.00 zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door tennisboy op 17-07-2008 09:44:24 ]
pi_60172749
Jammer dat hij heeft verloren, vooral zijn service was niet goed en maakte redelijk veel fouten. Met Jesse komt het wel goed. Ben benieuwd wat zijn volgende toernooi is en ook wanneer( hopelijk al maandag, ik denk ook dat hi j wel een weekje rust neemt).
pi_60174010
quote:
AMERSFOORT - Jesse Huta Galung is er donderdag niet in geslaagd de kwartfinales van de Dutch Open te bereiken. De Nederlandse tennisser verloor met 3-6 2-6 van de Spanjaard Oscar Hernandez.

Nadat de eerste game in de tweede set lag de partij een aantal uren stil wegens regen. Na de hervatting kon Huta Galung de wedstrijd niet naar zijn hand zetten.
Hij kwam al snel op een 4-0-achterstand en verloor met 6-2.

Door de uitschakeling van Huta Galung zijn alle Nederlanders uit het enkelspel van de Dutch Open verdwenen. (ANP)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60175666
Ik hoop wel dat Jesse de aankomende 2 weken wel gewoon toernooien speelt, aangezien hij de aankomende 2 weken punten te verdedigen heeft:
23-Jul-07 Nottingham CH Great Britain S 22
30-Jul-07 Tampere CH Finland Q 13
pi_60182121
quote:
Sjeng Schalken geeft Jesse Huta Galung bijles
Tennisser Jesse Huta Galung krijgt bijles van oud-tennisser Sjeng Schalken als voorbereiding op de US Open. De 22-jarige Huta Galung hoopt zich te kunnen kwalificeren voor het Amerikaanse Grand Slam toernooi. 'Ik vind het mooi om met een ervaren man als Schalken te kunnen trainen', aldus Huta Galung tegenover AD Sportwereld.

Schalken stond in 2002 zelf in de halve finale van de US Open. Huta Galung won vorige week het challenger toernooi in Scheveningen en verloor donderdagavond in de tweede ronde van de Dutch Open in Amersfoort van de Spanjaard Óscar Hernández.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60182364
oke, leuk nieuwsbericht, was vroeger altijd een grote fan van Sjeng Schalken en hij heeft heel wat gepresteert, Sjeng zal waarde aan Jesse toevoegen, goede combinatie dus.

Jesse krijgt les in de achtertuin van Sjeng Schalken.
quote:
De voormalige nummer elf van de wereld heeft in de achtertuin van zijn kasteelhoeve in het Belgische Kessenich een tennisbaan liggen met bijna dezelfde ondergrond als die van de Grand Slam in New York


[ Bericht 51% gewijzigd door tennisboy op 18-07-2008 09:46:14 ]
pi_60183293
Ik heb even op internet opgezocht wat en wanneer zijn eerstvolgende toernooi is. Dat is gelijk aankomende week, de plaats is nog niet bekend. Poznan 125K+H, Pol of San Marino 125K+H, Ita
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:45:12 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60195887
Iedereen neemt tegenwoordig net gestopte tennissers in dienst...
Ach het is alleen maar goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60196271
Het werkt inspirerend en die gestopte jongens vinden het alleen maar leuk om de talenten verder te helpen. Wat Komakie zegt, een goede zaak.
That's all folks!
pi_60197554
quote:
Schalken als sparringpartner

Tennisser Huta Galung (22) werd gisteren in de tweede ronde van de Dutch Open uitgeschakeld. Hij hoopt, onder anderen aan de hand van Sjeng Schalken, de tophonderd te halen.
Tennisser Huta Galung, hier in actie op Roland Garros in Parijs.
Foto AFP Amersfoort, 18 juli. Jesse Huta Galung heeft de hulp van Sjeng Schalken en diens voormalige coach Willem-Jan van Hulst ingeroepen om de stap richting de tophonderd te kunnen maken. De tennisser bleek gisteren in de tweede ronde van de Dutch Open in Amersfoort nog ver verwijderd van het vereiste niveau.

Onder het toeziend oog van Van Hulst en slechts een paar honderd toeschouwers verloor de huidige nummer 146 van de wereld kansloos in twee sets van de Spanjaard Oscar Hernandez: 6-3 en 6-2. Na de partij kon Huta Galung slechts tot de conclusie komen dat hij geen antwoord had weten te vinden op het solide gravelspel van zijn tegenstander.

Op de juiste momenten zelf de antwoorden vinden, daar draait het volgens Van Hulst bij de opleiding van een tennisprof om. De aan het CIOS opgeleide coach ziet het als een uitdaging om Huta Galung de komende tijd verder te brengen. Van Hulst kwam zelf vooral lichamelijk tekort voor een carrière als tennisprof, maar wist zich onder de vleugels van zijn vader Henk van Hulst te ontwikkelen tot een allround coach. Zo werkte hij bij de tennisschool in Valkenswaard, die hij in oktober over gaat nemen, met alle categorieën tennissers. Van jeugdspelers tot en met nationale toppers als Paul Haarhuis en Sjeng Schalken.

Als coach van Schalken maakte Van Hulst in 2002 van nabij mee hoe de Nederlandse tennisser de halve finale van de US Open haalde. Na een jarenlang van vallen en opstaan kwam bij Schalken destijds in New York alles op de goede plaats. Van Hulst fungeerde vooral als klankbord van de voormalige nummer elf van de wereld. „Schalken was iemand die zelf aangaf wanneer hij hulp nodig had”, stelt Van Hulst in de playerslounge van de Dutch Open. „Op een gegeven moment heeft hij zelf leren inzien welke keuzes hij moest maken. Bij mij ging Schalken dan bepaalde aspecten van het spel toetsen. Huta Galung moet die stappen nog maken. Daarbij ga ik proberen hem handvatten aan te reiken.”

De samenwerking tussen Van Hulst en Huta Galung begon een paar weken geleden. Het is de bedoeling dat ze dit jaar zo’n twaalf weken met elkaar de wereld over trekken. Afgelopen zondag kon het duo met de winst bij het challengertoernooi van Scheveningen al een eerste succesje vieren. En op de Dutch Open won Huta Galung voor het eerst een partij op ATP-niveau na opgave van de Spanjaard Santiago Ventura.

Van Hulst is ervan overtuigd dat de nieuwe generatie Nederlandse tennissers zonder goede begeleiding bijna kansloos is in „de tennisjungle”. Hij juicht het dan ook toe dat een talent als Thiemo de Bakker wordt bijgestaan door oud-profs als Raemon Sluiter en John van Lottum. Van Hulst: „Je moet niet vergeten dat tennissers vaak partijen verliezen en tegen teleurstellingen aanlopen. Dan kunnen ze verzuipen in dit wereldje. De coach is ervoor om een speler weer fris te maken.”

Huta Galung moet de tiende tennisser worden die met begeleiding van de tennisfamilie Van Hulst de tophonderd van het mondiale proftennis gaat halen. „Ik denk zeker dat Huta Galung die potentie heeft”, zegt Van Hulst over de speler die een deel van zijn tennisopleiding genoot in Barcelona. De coach krijgt bij de begeleiding van Huta Galung hulp van Schalken. In de aanloop naar de US Open gaan Huta Galung en Schalken een week met elkaar trainen op de hardcourtbaan in de tuin van de Limburgse oud-prof.

Van Hulst heeft de laatste paar weken geconstateerd dat Schalken toch weer geïnteresseerd is geraakt in tennis. „Marco van Basten is er eerst ook een tijd uit geweest voordat hij in de voetbalwereld terugkeerde. Dus wie weet.”

De komende tijd hopen Van Hulst en Schalken bij te dragen aan de ontwikkeling van Huta Galung. Na de verloren partij tegen Hernandez weet de Nederlander dat er nog een lange weg te gaan is. „Deze nederlaag is zwaar kloten”, is de eerste reactie van de laatste Nederlander op de Dutch Open. „Maar ik ben heel blij met mijn nieuwe coach. Wat mij betreft is mijn begeleidingsstaf nu compleet. Het gaat nu om de ontwikkeling van mijn spel. Dan komen de resultaten
pi_60211266
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:21 schreef tennisboy het volgende:
Ik heb even op internet opgezocht wat en wanneer zijn eerstvolgende toernooi is. Dat is gelijk aankomende week, de plaats is nog niet bekend. Poznan 125K+H, Pol of San Marino 125K+H, Ita
Ik denk dat Jesse voor San Marino 125K+H, Ita( aanstaande maandag) gaat kiezen aangezien hij de week ernaar Cordenons 125K+H, Ita speelt en dat is ook in Italië. kwa reizen zal dat ook het best uitkomen.
pi_60230542
Het is ook San Marino geworden. De 1ste ronde is gelijk de finale van de SIemens Open. Jesse moet dus weer tegen Diego Hartfield.
pi_60231861
Montanes gaat daar ook spelen..best een goede line-up daar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60239238
quote:
Op zondag 20 juli 2008 19:40 schreef tennisboy het volgende:
Het is ook San Marino geworden. De 1ste ronde is gelijk de finale van de SIemens Open. Jesse moet dus weer tegen Diego Hartfield.
Whoow !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60246734
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60247444
@ Kleinzusje: Je was me net voor, ik wou net ook een livestream plaatsen .
Hierbij de site waarbij je zo naar een andere baan kan kijken.

http://www.e-tennis.tv/atpsanmarino/index.htm

Hoogstwaarschijnlijk kunnen we dus morgen hier en op de streams van Kleinzusje Jesse live volgen.
pi_60261464
Jesse speelt de 2de wedstijd op baan 3. Ze beginnen daar om 16.00. Jesse zal ongeveer rond 17.30 spelen.
pi_60261690
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef tennisboy het volgende:
Jesse speelt de 2de wedstijd op baan 3. Ze beginnen daar om 16.00. Jesse zal ongeveer rond 17.30 spelen.
Met een beetje mazzel kan ik zowel Huta als Andy zien

thx voor je streamlink: zelfs court 3 staat er !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60270423
Hierbij het programma van Jesse de komende weken.
21 juli : Challenger, San Marino ( ITA ) $ 100.000,-
28 Juli : Challenger, Cordenons ( ITA ) $ 100.000,-
4 Augustus : Challenger, Segovia ( ESP ) $ 125.000,-
11 Augustus : week trainen voorbereiding op US Open.
18 Augustus : US Open kwalificatie
Bron: http://www.hutagalung.nl/joomla/
pi_60271836
Tot nu toe doet alleen de centre court het, ik hoop wel dat we straks wel naar Jesse kunnen kijken op baan 3.
pi_60274810
Kom net binnen, krijg helemaal geen beeld, nergens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60275123
Bij mij doen ze het helaas ook nog niet. Wel erg irritant gister deden ze het gewoon en wij willen Jesse kijken en hij doet het niet meer
Dan moeten we het helaas maar doen met het scorebord.

[ Bericht 49% gewijzigd door tennisboy op 22-07-2008 18:52:59 ]
pi_60275902
Jesse begint goed, staat 4-1 voor.
Nu 5-2

[ Bericht 21% gewijzigd door tennisboy op 22-07-2008 19:24:49 ]
pi_60276030
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:19 schreef tennisboy het volgende:
Jesse begint goed, staat 4-1 voor.
Ik lees jouw scores wel
Hier zit alles vast, streams/ scorenbord !
Maar Andy staat op de baan dus ben weer blij
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60276107
Jesse wint de eerste set met 6-2! .
Hij lijkt het dus gemakkelijker te hebben dan de Siemens Open .

[ Bericht 17% gewijzigd door tennisboy op 22-07-2008 20:06:59 ]
pi_60276897
Jesse verliest ineens zomaar een set, ook met 6-2. Dit ben ik niet gewend van Jesse. Nu dan de 3de set winnen.
pi_60276978
In de 3de set verliest Jesse gelijk zijn service in de openingsgame. Wat heeft hij ineens.

Yes, Jesse breekt terug 1-1. weer teruggebroken 1-2 1-3, 2-3, 2-4, 2-5. 2-6.

Jesse heeft dus verloren. 6-2 2-6 2-6, valt wel erg tegen nadat je de 1ste set hebt gewonnen. Maarja volgende week hopelijk beter..

[ Bericht 18% gewijzigd door tennisboy op 22-07-2008 20:39:11 ]
pi_60277607
Shit, lees je edit
Verloren

Dank voor je postings
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60383807
Jesse heeft een hele zware loting, hij moet tegen de als 1ste geplaatste Starace, nummer 60 van de wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door tennisboy op 27-07-2008 21:13:27 ]
pi_60391443
quote:
Op zondag 27 juli 2008 21:02 schreef tennisboy het volgende:
Jesse heeft een hele zware loting, hij moet tegen de als 1ste geplaatste Starace, nummer 60 van de wereld.
Yep ! zie het
Kan geen streams vinden.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60397542
Nu staat er wel een stream. Helaas kan ik hem niet kijken, als ik er op klik krijg ik een forum, volgens mij moet je eerst registreren ofzo.
Stream: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=106&part=sports&discipline=tennis.
pi_60414328
Jesse speelt vandaag niet voor 20.00.
Ik heb slecht nieuws over Jesse: Jesse is 9 plaatsen gezakt en staat nu 152ste. Jesse heeft deze week 13 punten te verdedigen. Dit zal wel moeilijk worden om die punten te halen aangezien hij tegen de als 1ste geplaatste Starace moet.
pi_60414404
Starace speelde zondag nog een finale..hopen op wat vermoeidheid maar dan nog..vrees dat Potitito toch wat te hoog gegrepen is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60414842
quote:
Op maandag 28 juli 2008 15:45 schreef tennisboy het volgende:
Nu staat er wel een stream. Helaas kan ik hem niet kijken, als ik er op klik krijg ik een forum, volgens mij moet je eerst registreren ofzo.
Stream: http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=106&part=sports&discipline=tennis.
Klopt !
Bij bwin moet je ook inleggen om streams te kunnen kijken
Heb me rot gezocht ( justin.tv, kanalenkiezer, andere Italiaanse streamlinks), maar kan helaas niks vinden.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60414916
(goede) beelden van Challengers zijn zeldzaam..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60429554
Jesse wint in de eerste ronde van de Challenger in Cordenons(Ita) met 6-3, 6-3 van topseed Potito Starace

In de volgende ronde wacht Santiago Giraldo.
pi_60429655
Ik las het net ook, je was me net voor .
Jesse Huta Galung heeft een uitstekende start gemaakt aan de challenger in Cordenons(Ita). In de 1e ronde boekte hij een 6-3 6-3 overwinning op de als 1e geplaatste Potito Starace(Ita, 60)(1), die een thuiswedstrijd speelde. Starace kwam vorige week nog tot de finale van de challenger in San Marino. Onze landgenoot wist nog niet eerder van een speler met een dergelijke ranking te winnen, zijn overwinning op de nummer 95 van de wereld in oktober 2006 was tot nog toe het hoogste.
Huta Galung staat in de 2e ronde tegenover Santiago Giraldo(Col, 160).

Mijn avond kan niet meer stuk . Wat een mooi overwinning!

Als Jesse de 2de ronde wint dan staat die weer rond de 143ste, zijn hoogste positie op de ranglijst.

[ Bericht 5% gewijzigd door tennisboy op 29-07-2008 22:36:59 ]
pi_60430702
Wat een held!
  Redactie Games dinsdag 29 juli 2008 @ 22:39:22 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60430744
Grappig ken heel die gozer niet maar had een Indo verwacht...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 29 juli 2008 @ 23:20:00 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60431935
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Grappig ken heel die gozer niet maar had een Indo verwacht...
Dat is het toch ook?
Half indisch misschien...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60437017
Geweldige zege
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_60443097
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:01 schreef tennisboy het volgende:
Ik las het net ook, je was me net voor .
Jesse Huta Galung heeft een uitstekende start gemaakt aan de challenger in Cordenons(Ita). In de 1e ronde boekte hij een 6-3 6-3 overwinning op de als 1e geplaatste Potito Starace(Ita, 60)(1), die een thuiswedstrijd speelde. Starace kwam vorige week nog tot de finale van de challenger in San Marino. Onze landgenoot wist nog niet eerder van een speler met een dergelijke ranking te winnen, zijn overwinning op de nummer 95 van de wereld in oktober 2006 was tot nog toe het hoogste.
Huta Galung staat in de 2e ronde tegenover Santiago Giraldo(Col, 160).

Mijn avond kan niet meer stuk . Wat een mooi overwinning!

Als Jesse de 2de ronde wint dan staat die weer rond de 143ste, zijn hoogste positie op de ranglijst.
Geweldig
Morgen moet die weer !
Vandaag een dubbel !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60471271
Helaas heeft Jesse na zijn overwinning op Starace geen goed vervolg gemaakt. Hij verloor met 6-1en 6-3 van GIRALDO. S.. Is helaas toch wel een slechte nederlaag. Aankomende week speelt hij in Spanje:
http://www.teniselespinar.com/.
pi_60482825
Zonde !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60545700
Vandaag speelt Jesse om 18.00 tegen Pablo ANDUJAR, atp 116.
pi_60558468
Huta Galung verder in Segovia
Jesse Huta Galung heeft de tweede ronde van de Challenger in Segovia (106.500 dollar) bereikt. Hij won van Pablo Andujar.

De Haarlemmer pakte de zege met 7-6 (4), 6-3. In de tweede ronde stuit Huta Galung op de als tweede geplaatste Marcel Granollers of qualifier Pawel Olejniczak.

De eerste set ging gelijk op en de tiebreak moest daarin de beslissing brengen. Huta Galung won deze met 7-4. De tweede set was in evenwicht tot 3-3. Huta Galung stoomde daarna door naar 6-3 setwinst.
pi_60561078
Jiepiej, mooie overwinning van Jesse. Volgende ronde wordt lastig tegen mogelijk de als 2de geplaatste.
pi_60561165
Andujar en Starace zijn wel zeer goede spelers die hij zo even verslaat deze weken..erg netjes. Granollers gaat erg lastig worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60603265
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:01 schreef tennisboy het volgende:
Jiepiej, mooie overwinning van Jesse. Volgende ronde wordt lastig tegen mogelijk de als 2de geplaatste.
Jesse ! De kjoet tennisbal FTW !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60620852
Vandaag speelt Jesse om 18.00 tegen Marcel Granollers.
pi_60624672
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef tennisboy het volgende:
Vandaag speelt Jesse om 18.00 tegen Marcel Granollers.
Dank tennisboy !
1 klein puntje van kritiek Je bent voor Fed
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60624788
Zal wel moeilijk worden voor Jesse omdat hij tegen de nr 52 van de wereld moet. Even off topic
Ik zie liever Fed dan Nadal . ben jij dan voor Nadal?
pi_60624879
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:01 schreef tennisboy het volgende:
Zal wel moeilijk worden voor Jesse omdat hij tegen de nr 52 van de wereld moet. Even off topic
Ik zie liever Fed dan Nadal . ben jij dan voor Nadal?
Ja
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60624938
oke, maar gelukkig zijn we alletwee voor Jesse .
pi_60625050
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:08 schreef tennisboy het volgende:
oke, maar gelukkig zijn we alletwee voor Jesse .
Ben je ook voor ANDY ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60625135
Welke ? Murray of Roddick? Ik denk dat je Rodick bedoelt he, ja voor hem ben ik ook wel ja, heeft een mooie service snoeihard
pi_60625226
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:16 schreef tennisboy het volgende:
Ik denk dat je Rodick bedoelt he, ja voor hem ben ik ook wel ja, heeft een mooie service snoeihard
Gelukkig
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60635251
Jesse wint in de tweede ronde met 6-3, 7-6(4) van Marcel Granollers
pi_60635756
wat een fucking koning!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60637723
Een zeer knappe overwinning, hij is zeer goed bezig.
pi_60649246
Wow, erg knappe overwinning!!
pi_60656574
Nu tegen Stakhovskiy: 4-2 voorsprong en breakkansen voor 5-2 maar helaas...verliest de set met 4-6 door 4 games op een rij
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60657215
Helaas..4-6 5-7
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60661153
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Helaas..4-6 5-7
Zonde !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60662895
Jammer...Op naar de US Open toch?
pi_60663486
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef VegaKip het volgende:
Jammer...Op naar de US Open toch?
Yep !
Moet hij wel ff door de Qualys komen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60664699
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Yep !
Moet hij wel ff door de Qualys komen
Ja de kwali's bedoelde ik ook
pi_60666344
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:34 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ja de kwali's bedoelde ik ook
Lijkt me super: Andy tegen Huta ( 2e ronde ivm met bye Roddick)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_60668763
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:33 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lijkt me super: Andy tegen Huta ( 2e ronde ivm met bye Roddick)
Nou een iets gunstigere loting voor Jesse mag wel
pi_61002542
quote:
US Open: Huta Galung verder in kwalificatietoernooi

Jesse Huta Galung heeft zich woensdagnacht eenvoudig geplaatst voor de tweede ronde van het kwalificatietoernooi van de US Open. De 22-jarige Nederlander versloeg de Italiaan Francesco Piccari in twee sets (6-2, 6-2). In de volgende ronde treft hij de Amerikaanse nummer 705 van de wereld, K.J. Hippensteel.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61034167
En hij wint met 6-2, 6-1 van Hippensteel

Nu de lastige ontmoeting met Capdeville voor een plaats in het hoofdtoernooi.
pi_61045253
mooi, hij zit dus bijna in het hoofdtoernooi nog een ronde winnen.

Dan heeft de trainingen met Sjeng Schalken veel goed gedaan voor Jesse
pi_61048999
Meteen een break
pi_61059769
quote:
US Open: Huta Galung sneuvelt in kwalificaties

De lessen op de tennisbaan in de tuin van Sjeng Schalken hebben Jesse Huta Galung geen plaats in het hoofdtoernooi van de US Open opgeleverd. Hij verloor vrijdag in de laatste kwalificatieronde
met 5-7, 6-7(0) van de Chileen Paul Capdeville.
Daardoor doen er voor het eerst sinds de US Open in 1986 bij zowel de heren als de dames geen Nederlanders mee aan een Grand Slam.

Huta Galung trainde in de aanloop naar de US Open met Schalken. De voormalig nummer elf van de wereld heeft ooit in zijn achtertuin een tennisbaan aangelegd met exact dezelfde ondergrond als bij de US Open, waar hij in 2002 de halve finales haalde.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61263926

teaninternational



[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 31-08-2008 13:49:00 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61284209
Schema overzicht !

Huta speelt dinsdag
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61330634
Heeft Huta trouwens iets gehad met Svetlana "Koezzie" Kuznetsova ?
pi_61330931
Op weg naar de de halve finale voor Jesse kunnen veel Nederlanders tussen zitten. 1ste ronde: Tim Terheijden. 2de : ronde MIddelkoop. kwartfinale De Bakker.
pi_61331331
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Huta trouwens iets gehad met Svetlana "Koezzie" Kuznetsova ?
Hoe kom je daar bij dan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61331918
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij dan?
Quote uit het dagboek van Jesse
quote:
Tijdens het diner werden allerlei awards uitgereikt zoals:de beste tennisser, d beste bar man/vrouw,de knapste man, de knapste vrouw. Ik viel ook in de prijzen, ik won een award voor de knapste jongen van de
academie. De awards werden uitgereikt na een enquête onder alle mensen van de academie.
Ik was erg verrast met deze award want ik ben er pas 7 weken. Na de awards was er een Party
in een aparte ruimte met Dj Rafael. Het was erg leuk, veel mensen bleven tijdens de dance
Party. Iedereen danste met elkaar ,spelers, coaches, werknemers en zelfs Arantxa Sanchez en
Emilio. De Party duurde tot 4 uur ’s ochtends. Na afloop bracht Svetlana Kuznetsova mij naar
huis omdat ze vlakbij mij woont.
pi_61335667
quote:
De Party duurde tot 4 uur ’s ochtends. Na afloop bracht Svetlana Kuznetsova mij naar
huis omdat ze vlakbij mij woont
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61335720
De "knapste jongen" heeft trouwens niet gespeeld vandaag, moet morgenavond
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61336913
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef Nalbandian het volgende:
Heeft Huta trouwens iets gehad met Svetlana "Koezzie" Kuznetsova ?
Als Kuznetsova hetero is vreet ik een stuk uit de vloer
pi_61350362
Het wedstrijdschema voor Jesse ziet er tot november goed uit, elke week speelt hij een toernooi( uiteraard met uitzondering na de Davis Cup en in de week van 29 september gaat hij trainen. ). Hij speelt ook 1 ATP toernooi in Vienna.
Schema:

01 september : Alphen aan de Rijn , Challenger ¤ 42.500,-
08 september : Seville , Challenger ¤ 42.500,- + H
15 september : Davis Cup Apeldoorn / Szczecin, Polen, Challenger ¤ 106.500,-+H
22 september : Napoli , Challenger ¤ 42.500,-+H
29 september : trainen
06 oktober : Vienna, ATP ¤ 653.000,-
13 oktober : Kolding, Denemarken, Challenger ¤ 42.500,-+H
20 oktober : Basel, ATP ¤ 870.000,-
27 oktober : Aachen, Duitsland , Challenger ¤ 42.500,-+H
03 november : Bratislava Challenger ¤ 106.500 +H / Eckental Challenger ¤ 30.000,-+H
pi_61356748
Unofficial score: Huta Galung def van Terhijden 6-3 6-4
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61356835
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Unofficial score: Huta Galung def van Terhijden 6-3 6-4
Heb jij Ambro naar Alphen aan den Rijn gestuurd ?
pi_61357034
haha nee, een Zjerman op MFT zei dat hij had gebeld
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61358523
Huta
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61359721
Morgen moet hij niet voor 14.00 spelen, morgen ga ik ernaar toe!
pi_61360052
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:43 schreef tennisboy het volgende:
Morgen moet hij niet voor 14.00 spelen, morgen ga ik ernaar toe!
Foto's
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61360078
Oke, ik zal mijn fototoestel meenemen
pi_61361817
Jesse speelt trouwens tegen Midelkoopje.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:02:17 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61369354
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef tennisboy het volgende:
Jesse speelt trouwens tegen Midelkoopje.
Hopelijk knalt hij hem keihard van de baan.
Middelkoop Huta Galung
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61377076
Even een tussenstandje. Jesse leidt met 7-5, 2-0*.
pi_61377413
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef TheArt het volgende:
Even een tussenstandje. Jesse leidt met 7-5, 2-0*.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_61377735
En het stond 7-5 2-4* toen de livescore ermee kapte. Jesse verloor dus 4 games op rij.
pi_61380639
de livescore kapte ermee omdat het helaas ging regenen in Alphen.
pi_61380973
Foto's Jesse vandaag:

`


En toen was de batterij van mijn fototoestel op ....
pi_61387078
Jesse heeft Midelkoop verslagen met 7-5 2-6 6-2 .
Jesse treft om niet voor 12.30 Thiemo de Bakker. Voor jesse lijkt het wel het Nederlands Kampioenschap
pi_61387345
Toch 4 Nederlanders in de kwartfinale daar..(Wessels + Koning ook).
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61403680
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:21 schreef tennisboy het volgende:
Foto's Jesse vandaag:

En toen was de batterij van mijn fototoestel op ....
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61403899
Huta Galung in spannend duel langs de Bakker
Jesse Huta Galung is nog steeds in de race om zijn titel te prolongeren in Alphen. In een spannend gevecht was hij zijn jonge landgenoot Thiemo de Bakker net de baas, 6-3, 3-6, 7-5. In de beslissende set kwam Huta Galung één break voor, maar die kon De Bakker nog goed maken. De twaalfde game van de derde set bracht echter de beslissing, want op zijn derde matchpoint sloeg Huta Galung alsnog toe. In de halve finale stuit hij op de winnaar van het duel tussen Michel Koning en de nummer 1 geplaatste Ivan Navarro-Pastor(Spa, 75)(1).

pi_61403937
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:29 schreef VegaKip het volgende:
Huta Galung in spannend duel langs de Bakker
Jesse Huta Galung is nog steeds in de race om zijn titel te prolongeren in Alphen. In een spannend gevecht was hij zijn jonge landgenoot Thiemo de Bakker net de baas, 6-3, 3-6, 7-5. In de beslissende set kwam Huta Galung één break voor, maar die kon De Bakker nog goed maken. De twaalfde game van de derde set bracht echter de beslissing, want op zijn derde matchpoint sloeg Huta Galung alsnog toe. In de halve finale stuit hij op de winnaar van het duel tussen Michel Koning en de nummer 1 geplaatste Ivan Navarro-Pastor(Spa, 75)(1).

Huta, held !

( alhoewel Thiemo ook een kjuutie is )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61404410
Leuke pot geweest. Halve finale zie ik hem niet winnen eerlijk gezegd maar met Jese in NL weet je het nooit..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61405196
Wordt trouwens tijd dat Huta uit de kleren gaat !

( niet in de Party ofzo hoor )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61405512
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61405704
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:28 schreef Tim86 het volgende:
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61408171
heb hem vandaag zien spelen tegen Thiemo zal zometeen of vanavond wel wat foto's er op zetten.
pi_61408952
Foto's Jesse van vandaag:







[IMG]http://i35.tinypic.com/2updabp.jpg[/IMG
pi_61423176
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61428603
Navarro wint van Koning, maar wel pas 7-6 derde set...ben benieuwd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61432032
Jesse verliest helaas van Navarro, ook in 3 sets. 3-6 6-4 2-6.
pi_61490417
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:01 schreef tennisboy het volgende:
Jesse verliest helaas van Navarro, ook in 3 sets. 3-6 6-4 2-6.
Jammer, weer een update wanneer hij mag ?

Edit: gevonden: Jesse Huta Galung: De nummer 2 van Nederland
Klopt dit nog ?

[ Bericht 19% gewijzigd door kleinzusje op 09-09-2008 06:55:54 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61490991
Jesse is nog steeds de nummer 2 van de ranglijst. Er gaan wel 31 punten vanaf omdat hij in de halfe finale is uitgeschakeld en vorig jaar het toernooi won. Vandaag speelt Jesse in Sevilla . Hij speelt tegen I. Cervantes. Jesse is als 6de geplaatst.
pi_61507301
Balen:
Jesse geeft op:
Voor Jesse Huta Galung is zijn optreden tijdens de challenger van Sevilla uitgelopen op een deceptie. Onze 23-jarige landgenoot moest in de derde set bij een stand van 2-3 in het voordeel van Inigo Cervantes(Spa, 450) de strijd staken. De eerste set was nog met 6-2 naar Huta Galung gegaan. De tweede set ging in exact dezelfde cijfers naar de 19-jarige Cervantes. De blessure van Huta Galung valt mee, hij heeft een grote bloeduitstorting op zijn knie, vanwege een mislukte backhand. '' Het komt goed, ik wilde geen risico nemen'' aldus de Nederlander.
pi_61508230
Hij sloeg dus met zijn racket op zijn knie..lekker dan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_61776707
quote:
Davis Cup - Huta Galung: ‘Ik ben niet uitbundig’

Hij hield het rustig, na zijn overwinning in vier sets op de Zuid-Koreaan Kyu-Tae Im. Maar dat was normaal vond Jesse Huta Galung , de man die Nederland aan het einde van de eerste dag langszij bracht in de promotiewedstrijd voor een plek in de wereldgroep van de Davis Cup. “Ik kan wel uit mijn dak gaan, maar zo ben ik niet. Ik ben nu eenmaal niet zo’n uitbundige persoon. Morgen wordt het dubbel een sleutelwedstrijd, het is in elk geval belangrijk dat ik 1-1 heb gemaakt.”



Held !


[ Bericht 6% gewijzigd door kleinzusje op 20-09-2008 11:11:00 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61778224
Was een mooie overwinning van Jesse, hierdoor kunnen we nog winnen.
pi_61781407
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef tennisboy het volgende:
Was een mooie overwinning van Jesse, hierdoor kunnen we nog winnen.
Wel een volle batterij meenemen morgen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61798719
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_61843196
quote:
Huta Galung en De Bakker nemen rust na Davis Cup

Jesse Huta Galung en Thiemo de Bakker zijn nog niet helemaal bijgekomen van hun enerverende Davis Cup-weekend. Beide tennissers hebben zich maandag afgemeld voor het challengertoernooi dat ze deze week zouden spelen. Huta Galung stond ingeschreven in Napels en De Bakker zou in actie komen in Trnava.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:45 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61844389
En terecht.
Ik denk dat er wel een aardig feestje is geweest zondagavond

Ik snap trouwens niet waarom ze in de week na de Davis Cup inschrijven in een Challenger. Je ziet spelers altijd afmelden in de week nadat ze Davis Cup gespeeld hebben. Kun je net zo goed niet inschrijven...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61849706
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Komakie het volgende:
En terecht.
Ik denk dat er wel een aardig feestje is geweest zondagavond

Ik snap trouwens niet waarom ze in de week na de Davis Cup inschrijven in een Challenger. Je ziet spelers altijd afmelden in de week nadat ze Davis Cup gespeeld hebben. Kun je net zo goed niet inschrijven...
Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:05:23 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61851051
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als het na 2 dagen 3-0 of 0-3 had gestaan had hij waarschijnlijk wel gespeeld. Als je dan nergens ingeschreven staat gaat dat natuurlijk niet.
Je kunt natuurlijk een wildcard aanvragen bij een wat kleiner toernooi.
Maar goed, dat is misschien wel zo. Dan nog zou ik dat weekje rust pakken om je te concentreren op de rest van het jaar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_62323033
Jesse Huta Galung komt komende week in actie bij het challengertoernooi in het Deense Kolding.
De 23-jarige Huta Galung staat in de eerste ronde tegenover Dawid Olejniczak (Pol, 198). Ik hoop dat Jesse tijdens dit toernooi hoge gooien gaat doen, aangezien hij behoorijk is gezakt, hij staat nu 188ste.
pi_62324456
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 10:21 schreef tennisboy het volgende:
Jesse Huta Galung komt komende week in actie bij het challengertoernooi in het Deense Kolding.
De 23-jarige Huta Galung staat in de eerste ronde tegenover Dawid Olejniczak (Pol, 198). Ik hoop dat Jesse tijdens dit toernooi hoge gooien gaat doen, aangezien hij behoorijk is gezakt, hij staat nu 188ste.

Cool

[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 12-10-2008 23:59:35 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62382991
Jesse heeft gewonnen .
quote:
Jesse Huta Galung heeft zich op nipte wijze weten te plaatsen voor de tweede ronde van het challengertoernooi in Kolding (Den).
In de eerste ronde was de 23-jarige Hillegommer in 3 sets te sterk voor Dawil Olejniczak(Pol, 198). De beide spelers waren zeer aan elkaar gewaagd maar Huta Galung wist aan het langste eind te trekken. De eerste set kaapte de 25-jarige Pool nog weg, maar daarna vocht de Nederlander zich terug, het werd 6-7, 7-6, 7-5.
In de volgende ronde treft Huta Galung de winnaar van het duel tussen de als 3e geplaatste Joseph Sirianni (Aus, 142) en qualifier Filip Prpic (Zwe, 323).
Matwe Middelkoop komt als volgende op de baan voor zijn partij in de eerste ronde.
pi_62410318
Helaas, Sirianni was beter. 6-3 3-6 3-6
Middelkoop wint overigens wel knap, van Kevin Anderson, 6-4 6-4.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62501684
Verloren in Basel
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62719203
Morgen in Aachen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62757691
En hij wint met 6-3, 6-1 van de Pakistani Aisam Qureshi. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Middelkoop.
pi_62765677
Erg knappe overwinning hoor
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62804521
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:51 schreef TheArt het volgende:
En hij wint met 6-3, 6-1 van de Pakistani Aisam Qureshi. Volgende ronde waarschijnlijk tegen Middelkoop.
quote:
Challenger Aken: Middelkoop tegen Huta Galung
Matwé Middelkoop kan zich opmaken voor een partij tegen Jesse Huta Galung in de tweede ronde van het challengertoernooi in Aken. De Nederlandse tennisser versloeg woensdag in de eerste ronde de Duitser Alexander Flock: 6-4, 6-7(4), 6-1.

Middelkoop zou in de eerste ronde eigenlijk tegen de als achtste geplaatste Duitser Benjamin Becker spelen, maar die meldde zich af.
14.30

Stream
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62810116
wat spelen die nederlanders best vaak tegen elkaar in die toernooien zeg...Vooral Middelkoop :/ Zoveel challenger spelers hebben we ook weer niet
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_62811567
Jesse wint de 1ste set met 6-2.
pi_62812838
Jesse Huta Galung heeft zich dankzij een overwinning op Matwé Middelkoop weten te plaatsen voor de kwartfinale van het challengertoernooi in het Duitse Aachen. In 2006 betekende dit toernooi in Aachen de doorbraak op challengerniveau voor Huta Galung, toen bereikte hij de halve finale.
Huta Galung speelde zeer constant, terwijl Middelkoop bij vlagen zeer sterk speelde maar dit afwisselde met mindere momenten. De 23-jarige Hillegommer Huta Galung was met tweemaal 6-2 te sterk voor de man uit Leerdam.
Voor een plaats in de halve finale staat Huta Galung tegenover de winnaar van de partij tussen Topseed Philipp Petzschner (Dui, 75)(1) en Bjorn Rehnquist (Zwe, 193).
pi_62817500
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62832144
Petzschner dus om 17.00 uur
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62832337
Live te zien weer op http://www.atp-ac.com en dan bij live video.
pi_62843836
Jesse verliest de eerste met 6-3, maar staat in de tweede set met 3-2 en een break voor.
pi_62844043
Jesse serveert voor de 2de set 5-4.
pi_62844137
helaas is Jesse gebroken, toen hij moch serveren voor de 2de set. Staat nu 5-5, hopelijk wint Jesse de 2de set alsnog.
pi_62844143
5-5, Jesse domme kloot.

@Nalbandian: Die was het niet eens met een beslissing en legde even demonstratief zijn racket op de grond
pi_62844259
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef TheArt het volgende:
5-5, Jesse domme kloot.

@Nalbandian: Die was het niet eens met een beslissing en legde even demonstratief zijn racket op de grond
Petzschner
pi_62844271
6-6 tiebreak
pi_62844315
4-2 Jesse
pi_62844369
5-2 naar 5-5, jesse wat doe je
pi_62844387
Ace! setpoint

edit: 6-6, 7-6 sp
pi_62844444
Jesse pakt de 2de set. 7-6( 8-6)
pi_62844844
In de 3de set staat jesse met 4-1 voor..


Edit 5-2, nu serveert jesse's tegenstander, daarna mag Jesse dus in elk geval voor de wedstrijd serveren.

[ Bericht 61% gewijzigd door tennisboy op 31-10-2008 18:48:55 ]
pi_62845038
Jesse wint met 6-2. mooie overwinning op de als 1ste geplaatst en 75ste van de wereld.
pi_62845308
Netjes. Nu Dorsch of Korolev, dus ook daar kansen. En dan de andere halve finale is Bemelmans - Juska, dus ook te doen. Maar eerst de halve finale nu maar.
pi_62854601
Briljant, die Duitser won laatst nog een toernooi met oa Monfils en Lopez onderweg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_62857648
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Briljant, die Duitser won laatst nog een toernooi met oa Monfils en Lopez onderweg
Tijdens dat toernooi won hij ook van Wawrinka, Hernych, Moya. Dat zijn natuurlijk allemaal goede spelers. Dus het is een hele mooie overwinning van Jesse.
pi_62858020
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef TheArt het volgende:
Netjes. Nu Dorsch of Korolev, dus ook daar kansen. En dan de andere halve finale is Bemelmans - Juska, dus ook te doen. Maar eerst de halve finale nu maar.
Korolev dus, om 19.30 !
Wat een held
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_62870871
Helaas Jesse is er niet in geslaagd om de finale te bereiken.
quote:
Jesse Huta Galung is in de halve finale van de challenger in Aachen(Dui) blijven steken. Ook nu moest hij zijn meerdere erkennen in Evgeny Korolev(Dui, 103)(5), die hem in 2006 ook al in de halve finale wist te verslaan. De Rus, bezig aan een goede reeks bij de Duitse challenger, wist de 23-jarige Huta Galung met 2-6 6-7 naar huis te sturen.
Het is natuurlijk wel een goed toernooi voor Jesse geweest.
Volgende week speelt Jesse een challenger in Eckental ,hij is 7de geplaatst en speelt tegen Martin Fischer(Oos, 204).
pi_63047841
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef tennisboy het volgende:
Helaas Jesse is er niet in geslaagd om de finale te bereiken.
[..]

Het is natuurlijk wel een goed toernooi voor Jesse geweest.
Volgende week speelt Jesse een challenger in Eckental ,hij is 7de geplaatst en speelt tegen Martin Fischer(Oos, 204).
Verloren ( 6-4 6-4)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  woensdag 12 november 2008 @ 09:50:05 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_63151234
Ik snap niet dat we hier met zijn allen staan te juichen om een of andere B-speler die in zijn hele carrière neit hoger is gekomen dan plaats 182 . Bivakkeert ergens tussen 200 en 300. Het is toch om te janken dat de nummer 2 van Nederland op zo'n plek staat .
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_63158387
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:50 schreef Szura het volgende:
Ik snap niet dat we hier met zijn allen staan te juichen om een of andere B-speler die in zijn hele carrière neit hoger is gekomen dan plaats 182 . Bivakkeert ergens tussen 200 en 300. Het is toch om te janken dat de nummer 2 van Nederland op zo'n plek staat .
Ergens tussen de 200 en 300? Hij staat het hele jaar al in de top-200, dus wat je zegt klopt al niet. Zijn beste plaats is trouwens de 143e. Niet dat het voor je strekking van je verhaal veel uitmaakt, maar als je iets beweert, zorg dan dat het klopt.
pi_63165163
Ik juich graag voor mannen met potentie
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_63857939

Holland sport 20.30
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_63983239
quote:
Bij de Tennis Masters in Rotterdam waren er vrijdag geen verrassingen. Favoriet Jesse Huta Galung bereikte de halve finales ten koste van Nick van der Meer: 7-6, 6-2. Hij staat in de halve eindstrijd tegenover Michel Koning, die te sterk was voor Bart de Gier (6-3, 6-4). Thiemo de Bakker en Matwé Middelkoop vechten om het andere finaleticket.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_63983810
Had het terplekke gezien..Heb Jesse nog nooit zo boos gezien, al in de 2e game 4 keer zijn racket op de grond gegooid
Maar ja, hij kwam ook 4-1 achter, maar hij kwam terug!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_63985944
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:10 schreef Norrage het volgende:
Had het terplekke gezien..Heb Jesse nog nooit zo boos gezien, al in de 2e game 4 keer zijn racket op de grond gegooid
Maar ja, hij kwam ook 4-1 achter, maar hij kwam terug!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_63991641
Verloren 7-6 7-6
pi_63992881
Hij was ook niet echt gemotiveerd dit toernooi geloof ik. En Koning is in koningsvorm
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64011109
Erg jammer, Thiemo heeft er dus ook niks van gebakken
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_64011143
Thiemo speelde ook als een krant dit toernooi ja. Verdiend gewonnen door Koning.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_64635524
Kwalificatie Brisbane: Gregorc - Huta Galung, eerste set 6-4 verloren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64636318
6-4 6-4 verloren, behoorlijk kansloos. Eerste BP had hij op 6-4 5-2.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 5 januari 2009 @ 01:35:29 #212
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_64673870
Zag hem spelen en heeft denk ik terecht verloren. Zijn service liep niet optimaal en had ook wat pech. Het was vast een tegenstander die hij zou moeten kunnen hebben, en het verschil was erg klein, maar vandaag zat het er niet in.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_64981973
Eerste ronde qualies AO: Ventura, Santiago - Huta
0-1 HTH
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65023492
Verloren :
quote:
Huta Galung moest zijn meerdere erkennen in de Spanjaard Santiago Ventura (6-7, 3-6)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65480735
quote:
Huta Galung vervangt Haase in Rotterdam

Jesse Huta Galung zal de plaats innemen van Robin Haase tijdens het 36ste ABN AMRO World Tennis Tournament, dat van 9 tot en met 15 februari 2009 wordt gehouden in Rotterdam. Dat maakte de organisatie dinsdag middels een persbericht bekend. Huta Galung, nummer 175 op de ATP ranking, is na Haase de op één na hoogst geklasseerde Nederlander op de ATP World Tour.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65615710
1e ronde qualies overleefd
Vandaag tegen Sancic

OOP
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65632077
quote:
Jesse Huta Galung heeft zich geplaatst voor de 3e en beslissende kwalificatieronde voor het ATP toernooi van Zagreb (Kro).
De 23-jarige Nederlander was in de 2e ronde met 6-4, 7-6 te sterk voor Antonio Sancic (Kro, 479). Dankzij deze overwinning is hij slechts één overwinning verwijderd van een plaats in het hoofdtoernooi.
Huta Galung moet in de 3e kwalificatieronde zien af te rekenen met Lukas Lacko (Slw, 325). Beide spelers stonden eenmaal eerder tegenover elkaar, in januari 2008 was Huta Galung nipt in 3 sets te sterk voor de Slowaak.
.

Jesse heeft weer mooi gewonnen. Hopelijk wint hij ook de 3de kwalificatiewedstrijd en dan kan hij zich alvast warm maken voor Rotterdam , om daar te stunten .
pi_65655466
Lacko wint in 3 sets van Huta Galung. Beetje jammer omdat hij de eerste set nog in een tie-break won, maar er vervolgens met 6-4 6-0 af ging.
sig verwijderd door FA
pi_65656588
Ja, zeer jammer had niet gemogen tegen iemand die iets in de 300 staat. maarja dan maar In Rotterdam vlammen.
pi_65825585
1e partij van Huta
quote:
(WC) HUTA GALUNG, Jesse NED v (7) TSONGA, Jo-Wilfried FRA
Nog effe zoeken welke dag
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65825711
Phoef.... Zal wel heel moeilijk worden om hem te verslaan. Hopelijk kan Jesse stunten voor een publiek wat van hem is
pi_65825796
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:05 schreef tennisboy het volgende:
Phoef.... Zal wel heel moeilijk worden om hem te verslaan. Hopelijk kan Jesse stunten voor een publiek wat van hem is
Ga je ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65825892
Goede loting voor Jesse! Tsonga zal of geblesseerd raken, of misschien wel niet eens spelen (dan moet jesse tegen een LL), of ongemotiveerd zijn, of vermoeid zijn van het vorige toernooi, of gewoonweg slecht spelen..Goede kans voor Jesse om de 2e ronde te halen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_65826027
No way dat Tsonga dat geintje 2 jaar achter elkaar gaat flikken..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65826176
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef Tim86 het volgende:
No way dat Tsonga dat geintje 2 jaar achter elkaar gaat flikken..
Wel kans dat die het niet erg vind om er vroeg uit te gaan. Volgende week alweer in Marseille voor eigen publiek.
pi_65826277
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wel kans dat die het niet erg vind om er vroeg uit te gaan. Volgende week alweer in Marseille voor eigen publiek.
As ie dat flikt
Heeft tenslotte ook tijd om Afrikaanse kinderen de vreugde voor het sporten bij te brengen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65857825
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ga je ?
Ik weet nog niet. Ga jij wel?

Bij lijkt het wel leuk om Nadal een keer in actie te zien.
pi_65872806
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:14 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Ik weet nog niet. Ga jij wel?

Bij lijkt het wel leuk om Nadal een keer in actie te zien.
Wel in de planning
Vanavond geeft ie een modeshow
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65882051
oke, ik las het ja. daar ga jij zeker wel naar toe?
pi_65967357


quote:
ABN AMRO-toernooi - Huta Galung: 'Veel geleerd'

Jesse Huta Galung trof in de eerste ronde van het ABN AMRO-toernooi een oude bekende: Jo-Wilfried Tsonga, de Franse nummer 13 van de wereld.

“Twee jaar geleden speelde ik nog tegen hem op de futures, toen was het ook close tussen ons,” aldus de Nederlandse 178 van de wereld na zijn nederlaag met 7-6, 7-6. “Hij heeft mooie resultaten geboekt de afgelopen twee jaar, met hem is het sneller gegaan dan met mij. Tsonga is een klasse beter geworden de afgelopen twee jaar.”

De Fransman stond vorig jaar in de finale van de Australian Open, haalde de zesde plaats op de wereldranglijst en pakte zondag de titel bij het ATP-toernooi van Johannesburg. Huta Galung deed mee omdat hij een wildcard kreeg. “Van deze week leer ik heel veel. Ik train met jongens van wereldtop en zij leggen gemakkelijker mijn zwakke punten bloot. Ik zie waar ik aan moet werken, aan mijn returns bijvoorbeeld. En het verschil tussen wereldtop en subtop is dat zij de belangrijke punten maken. Vandaag heb ik het niveau gezien waar ik heen moet. Natuurlijk vraag ik me soms af waarom Tsonga wel die stap heeft gemaakt en ik nog niet. Maar toch neem ik van deze week vooral de positieve dingen mee: het is mooi te weten waar ik aan moet werken de komende tijd.”
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_65994535
Lol dat stukje woude ik net ook plaatsen. Toch een knappe prestatie om er 2 tybreeks uit te slepen tegen Tsjonga.
pi_66052736
Jesse speelt deze week in de kwalificaties van Marseille. Huta Galung speelt tegen Benoit Paire(Fra, 599). De 1ste ronde is mooi te doen. Hopelijk plaatst Jesse zich voor het ATP toernooi, moet zeker lukken als je ziet hoe hij tegen Tsjonga speelde.

Loting: http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/496/qs.pdf

Order of play: http://www.atpworldtour.c(...)ting/2009/496/op.pdf

Livescore: http://www.protennislive.com/frameset.asp?year=2009&wkno=7&lang=en&tabno=3&eventid=0496&ref=www.atpworldtour.com

Jesse speelt als 4de partij op het Centrecourt de wedstrijden zijn begonnen om 9.00.

Net is De Koning begonnen die ook kwalificaties speelt. En na De Koning Speelt Jesse.

[ Bericht 32% gewijzigd door tennisboy op 14-02-2009 13:53:39 ]
pi_66059170
Jesse met 6-4, 4-6, 6-4 gewonnen van Paire. Het had ook veel makkelijk gekund als hij gewoon wat beter met de breakpoints was omgegaan.
pi_66059181
Jesse heeft gewonnen met 6-4 4-6 6-4 . In de 2de ronde van de kwalificatie moet hij tegen jerzy janowicz ( 346). Moet dus te doen zijn.
pi_66059253
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef TheArt het volgende:
Jesse met 6-4, 4-6, 6-4 gewonnen van Paire. Het had ook veel makkelijk gekund als hij gewoon wat beter met de breakpoints was omgegaan.
Qwa breakpoints is het op zich wel goed, hij had er meer tegen. Jesse gered 8/11 en 4/6 benut.
pi_66059286
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Qwa breakpoints is het op zich wel goed, hij had er meer tegen. Jesse gered 8/11 en 4/6 benut.
Helemaal niet. Juist andersom. Jesse benutte er maar 3 van de 11 en Paire benutte er 2 van de 6.
pi_66059924
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:51 schreef TheArt het volgende:

[..]

Helemaal niet. Juist andersom. Jesse benutte er maar 3 van de 11 en Paire benutte er 2 van de 6.
Jep ik zie het nu dat ik het verkeerd had gelezen. Mijn excuses ervoor. Dat is wel erg weining breakkansen benut ja, gelukkig heeft hij wel gewonnen.
pi_66061070
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef tennisboy het volgende:
Jesse heeft gewonnen met 6-4 4-6 6-4 . In de 2de ronde van de kwalificatie moet hij tegen jerzy janowicz ( 346). Moet dus te doen zijn.
Goed bezig die Huta Galung!

Hopelijk bereikt hij het hoofdtoernooi .
pi_66077391
Vandaag speelt Jesse de 3de partij op baan 1, de wedstrijden beginnen om 9.30.

Hopelijk gaat Jesse weer winnen en zich plaatsen voor het hoofdtoernooi ( dan moet hij na deze wedstrijd nog een wedstrijd winnen ).
pi_66077447
Hij mag na de partij van de super held Dick Norman .

Als dat niet goed komt .
Matwe Middelkoop speelt als laatste tegen De Chaunac. Kunnen Huta en hij soms goed met elkaar opschieten? Zal wel leuk zijn als ze zich zo samen kunnen motiveren enzo.
pi_66077545
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef Wopper1 het volgende:
Hij mag na de partij van de super held Dick Norman .

Als dat niet goed komt .
Matwe Middelkoop speelt als laatste tegen De Chaunac. Kunnen Huta en hij soms goed met elkaar opschieten? Zal wel leuk zijn als ze zich zo samen kunnen motiveren enzo.
Ze trainen in ieder geval allebei bij Henk van Hulst.

Trouwens is er al sowieso 1 LL-plek. Het zou mooi zijn als Matwé en Jesse tegen elkaar uitkomen in de laatste kwalificatieronde, dat Matwé dan wint en dat Jesse dan LL wordt. Maar dat is dagdromen
pi_66077945
Kan het dagschema van de qualies niet vinden
Wel de draw
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_66078092
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
Kan het dagschema van de qualies niet vinden
Wel de draw
Het is niet eens moeilijk te vinden hoor. OOP staat hier
pi_66078292
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is niet eens moeilijk te vinden hoor. OOP staat hier
Thx !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_66084460
jesse heeft de eerste set gewonnen 3-6
pi_66084999
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef sven2345 het volgende:
jesse heeft de eerste set gewonnen 3-6
En de tweede tankt ie kansloos weg met 6-0 Derde set dus.
pi_66085007
huta galung gebageld in de 2e set:6-3, 0-6 nu:P
pi_66085035
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef sven2345 het volgende:
huta galung gebageld in de 2e set:6-3, 0-6 nu:P
Gewoon na die tweede break getankt. Dat zag je duidelijk aan dat scoreverloop.

Matwé de eerste set heel knap met 6-4 gewonnen van De Chaunac.
pi_66085352
Nee dit gaat em niet worden voor Jesse. Heeft hij een blessure ofzo? Zijn service stort helemaal in. In de tweede set maar 22% eerste service en nu weer direct gebroken.
pi_66085667
ja het lijkt nergens meer op..zal toch wel wat aan de hand zijn denk ik
pi_66085671
Ik vraag me ook af wat hij ineens heeft, hij begon wel sterk met setwinst, daarna stortte het in.
pi_66086145
Jesse verliest: 6-3, 0-6, 3-6. Vreemd verloop.
pi_66086188
Ik ben bang dat het altijd een gevalletje tussen servet en tafellaken zal blijven voor Huta
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66086215
ja dat denk ik ook...23 al...heel veel goeie bedoelingen maar gewoon niet genoeg talent, zeker als je van dit soort losers blijft verliezen
pi_66086265
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:44 schreef sven2345 het volgende:
ja dat denk ik ook...23 al...heel veel goeie bedoelingen maar gewoon niet genoeg talent, zeker als je van dit soort losers blijft verliezen
Talent genoeg hoor. Alleen veel te wisselvallig en niet de echte topsportspirit. Daar had Middelkoop ook heel lang last van, maar die begint nu door te hebben wat je over moet hebben voor topsport.
pi_66086349
Naar mijn mening niet genoeg talent. Hij is gefocused op kracht ipv zoveel mogelijk ballen terugbrengen
pi_66086460
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:48 schreef sven2345 het volgende:
Naar mijn mening niet genoeg talent. Hij is gefocused op kracht ipv zoveel mogelijk ballen terugbrengen
Waar slaat dit nu weer op. Dus iedereen die op kracht tennist en het moet hebben van harde klappen die kunnen het niet maken? Flauwekul ten top. Dan kan je een derde uit de huidige top-100 zowat schrappen.

Je verkoopt echt onzin Sven.
pi_66086547
Wisselvalligheid is natuurlijk ook terug te voeren op talent... als je veel talent hebt kun je die wisselvalligheid opvangen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66086639
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Wisselvalligheid is natuurlijk ook terug te voeren op talent... als je veel talent hebt kun je die wisselvalligheid opvangen....
Dat klopt ook niet helemaal. Thiemo is nog wel het beste voorbeeld. Talent te over, echt te over. Alleen doet hij er gewoon te weinig voor en dat resulteert zich ook in de stand op de wereldranglijst. Veel te wisselvallig. Het belangrijkste is en blijft dat je er alles voor over hebt. Dan komen daarna de spelers die het meeste talent hebben toch nog het verst.
pi_66086688
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet helemaal. Thiemo is nog wel het beste voorbeeld. Talent te over, echt te over. Alleen doet hij er gewoon te weinig voor en dat resulteert zich ook in de stand op de wereldranglijst. Veel te wisselvallig. Het belangrijkste is en blijft dat je er alles voor over hebt. Dan komen daarna de spelers die het meeste talent hebben toch nog het verst.
True, mentaliteit is wel het belangrijkste... en ik heb het hier al vaker geroepen, in Nederland zijn de mentaal sterke sporters echt op een hand te tellen... hopelijk gaan ze daar bij NOC*NSF eens echt wat aandacht aan besteden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 15 februari 2009 @ 16:01:39 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66086725
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

True, mentaliteit is wel het belangrijkste... en ik heb het hier al vaker geroepen, in Nederland zijn de mentaal sterke sporters echt op een hand te tellen... hopelijk gaan ze daar bij NOC*NSF eens echt wat aandacht aan besteden
Welke nederlandse topsporter is mentaal sterk dan? Ik ken er niet 1
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66086751
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef XL het volgende:

[..]

Welke nederlandse topsporter is mentaal sterk dan? Ik ken er niet 1
Sven Kramer... en als je darten sport wil noemen dan is Barney het ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66086766
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:01 schreef XL het volgende:

[..]

Welke nederlandse topsporter is mentaal sterk dan? Ik ken er niet 1
Kramer is wel een mooi voorbeeld. Ook iemand als Van der Weijden, oke gestopt, is een mooi voorbeeld en zo zijn er nog een stuk meer, maar er zijn ook heel veel Nederlandse sporters die dat niet hebben.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:07:13 #264
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66086907
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sven Kramer... en als je darten sport wil noemen dan is Barney het ook
Barney? Dat vind ik echt een loser. Als die geen zin heeft gooit hij niks. Heb je die nederlaag tegen Taylor gezien 2 weken geleden. Gewoon genant. Bij 4-0 achter probeerde hij niet eens meer. Hij laat sowieso zijn hoofd snel hangen,

van der Weijden ken ik maar 1 prestatie van en ken ik als persoon niet. Kramer ken ik ook niet goed genoeg. Die heeft toch uberhaupt geen concurrentie? Hoe laat een schaatser eigenlijk een topmentaliteit zien?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66087049
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef XL het volgende:

[..]

Barney? Dat vind ik echt een loser. Als die geen zin heeft gooit hij niks. Heb je die nederlaag tegen Taylor gezien 2 weken geleden. Gewoon genant. Bij 4-0 achter probeerde hij niet eens meer. Hij laat sowieso zijn hoofd snel hangen,

van der Weijden ken ik maar 1 prestatie van en ken ik als persoon niet. Kramer ken ik ook niet goed genoeg. Die heeft toch uberhaupt geen concurrentie? Hoe laat een schaatser eigenlijk een topmentaliteit zien?
Hoe kan jij dan in godsnaam zeggen dat niet 1 Nederlandse sporter een topsportmentaliteit heeft, terwijl je niet weet hoe je dat kan laten zien
Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen lantaarnpaal op straat staat als je blind bent.
pi_66087099
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:07 schreef XL het volgende:

[..]

Barney? Dat vind ik echt een loser. Als die geen zin heeft gooit hij niks. Heb je die nederlaag tegen Taylor gezien 2 weken geleden. Gewoon genant. Bij 4-0 achter probeerde hij niet eens meer. Hij laat sowieso zijn hoofd snel hangen,

van der Weijden ken ik maar 1 prestatie van en ken ik als persoon niet. Kramer ken ik ook niet goed genoeg. Die heeft toch uberhaupt geen concurrentie? Hoe laat een schaatser eigenlijk een topmentaliteit zien?
Door alle belangrijke wedstrijden te winnen . Zoals EK en WK allround.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:15:14 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66087147
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hoe kan jij dan in godsnaam zeggen dat niet 1 Nederlandse sporter een topsportmentaliteit heeft, terwijl je niet weet hoe je dat kan laten zien
Dat is hetzelfde als zeggen dat er geen lantaarnpaal op straat staat als je blind bent.
Waarom is het bij Kramer mentaliteit waarin hij uitblinkt en niet klasse? Ik weet niet hoe ik dat bij een schaatser kan zien. Bij veel sporten zie je dat duidelijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66087274
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:15 schreef XL het volgende:

[..]

Waarom is het bij Kramer mentaliteit waarin hij uitblinkt en niet klasse? Ik weet niet hoe ik dat bij een schaatser kan zien. Bij veel sporten zie je dat duidelijk.
Omdat hij zoals vorige week in Hamar zich niet laat afleiden door de vreemde streken die de Noren uithaalden. Doordat hij zo getergd is nadat hij zijn wereldrecord verloor dat hij in de volgende race em gelijk weer terug pakte. Bij Kramer kan je echt wel zien dat het mentaal erg goed zit. Net als bij meer Nederlandse sporters hoor. Zo dramatisch zoals jij het stelt, is het echt niet met de Nederlandse topsport. Als we allemaal mentaal makke lammetjes hadden gehad, waren we niet 12e geworden in het medailleklassement van de OS. Om maar een voorbeeld te noemen. Wel is het zo dat de mentaliteit bij vooral het tennissen op dit moment een groot probleem is.
  zondag 15 februari 2009 @ 16:22:31 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66087378
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

Omdat hij zoals vorige week in Hamar zich niet laat afleiden door de vreemde streken die de Noren uithaalden. Doordat hij zo getergd is nadat hij zijn wereldrecord verloor dat hij in de volgende race em gelijk weer terug pakte. Bij Kramer kan je echt wel zien dat het mentaal erg goed zit. Net als bij meer Nederlandse sporters hoor. Zo dramatisch zoals jij het stelt, is het echt niet met de Nederlandse topsport. Als we allemaal mentaal makke lammetjes hadden gehad, waren we niet 12e geworden in het medailleklassement van de OS. Om maar een voorbeeld te noemen. Wel is het zo dat de mentaliteit bij vooral het tennissen op dit moment een groot probleem is.
Klinkt als mentaal sterk inderdaad, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Ik vind overigens de Olympische spelen altijd een mooie etalage van de mentaal zwakke Nederlanders. We winnen veeeeeel te weinig gezien de extreem strenge selectie-eisen. Met name de Nederlandse mannen. De positie van de vrouw is door ons progressief land wat sterker dan bij de concurrentie op de spelen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66087587
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef XL het volgende:

[..]

Klinkt als mentaal sterk inderdaad, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Ik vind overigens de Olympische spelen altijd een mooie etalage van de mentaal zwakke Nederlanders. We winnen veeeeeel te weinig gezien de extreem strenge selectie-eisen. Met name de Nederlandse mannen. De positie van de vrouw is door ons progressief land wat sterker dan bij de concurrentie op de spelen.
Maar is dat een mentaal probleem of een probleem wat betreft slecht pieken? Bij het zwemmen en het baanwielrennen lag het gewoon aan het slechte pieken. Er was totaal geen vorm. De ene na de andere zakte door het ijs en niet een klein beetje, maar heel erg. Bij andere sporten heb ik geen idee waar het aan lag, maar neem bijv. de beachvolleyballers Schuil en Nummerdor. Die speelden het hele toernooi goed en hebben er één mindere wedstrijd tussen zitten, in de kwartfinale. En het ligt dan ook zo dicht bij elkaar dat het direct fataal is. Dat heeft naar mijn idee ook weinig met mentaliteit te maken.
pi_66087953
Waaruit kun jij dan afleiden dat Huta Galung mentaal niet sterk is, bij de Bakker is het wel duidelijk dat hij niet 100% ervoor gaat
pi_66088090
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:41 schreef sven2345 het volgende:
Waaruit kun jij dan afleiden dat Huta Galung mentaal niet sterk is, bij de Bakker is het wel duidelijk dat hij niet 100% ervoor gaat
Omdat dat bij Huta ook het geval is. Die jongen laat veel te snel zijn kop hangen. Ik heb vorige week nog een interview met Henk van Hulst gehoord. Die is trainer van zowel Jesse als Matwé. Hij gaf heel duidelijk aan dat de mentaliteit het grootste punt was. Middelkoop was mentaal zwak, maar Van Hulst gaf aan dat de knop bij hem nu echt om is. Bij Huta is dat nog niet het geval.
pi_66088151
ja dat interview heb ik ook gehoord..was van vorige week. Maar een paar weken daarvoor hoorde ik een interview waarin werd gezegd dat die jongens zich op de verkeerde dingen focusen bij de training....
pi_66088207
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:46 schreef sven2345 het volgende:
ja dat interview heb ik ook gehoord..was van vorige week. Maar een paar weken daarvoor hoorde ik een interview waarin werd gezegd dat die jongens zich op de verkeerde dingen focusen bij de training....
Dan geeft Van Hulst toch impliciet aan dat het ook zijn eigen schuld is. Nee, daar geloof ik nu echt niets van.
pi_66088375
Het was geen interview met van Hulst maar met iemand anders.....ik weet het zo 1, 2, 3 ook niet meer waar he was...
pi_66088699
Iewk.... Schaatsen en Barney in het Huta topic

Wel een leuke discussie btw.
Doe even een topic maken waar er gezellig gebabbeld kan worden
over de mentaliteit van Nederlandse topsporters anders !

On topic:
quote:
Op zondag 15 februari 2009 15:41 schreef TheArt het volgende:
Jesse verliest: 6-3, 0-6, 3-6. Vreemd verloop.
Erg jammer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 15 februari 2009 @ 17:02:56 #277
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66088700
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Maar is dat een mentaal probleem of een probleem wat betreft slecht pieken? Bij het zwemmen en het baanwielrennen lag het gewoon aan het slechte pieken. Er was totaal geen vorm. De ene na de andere zakte door het ijs en niet een klein beetje, maar heel erg. Bij andere sporten heb ik geen idee waar het aan lag, maar neem bijv. de beachvolleyballers Schuil en Nummerdor. Die speelden het hele toernooi goed en hebben er één mindere wedstrijd tussen zitten, in de kwartfinale. En het ligt dan ook zo dicht bij elkaar dat het direct fataal is. Dat heeft naar mijn idee ook weinig met mentaliteit te maken.
Beachvolley op de OS is een goed voorbeeld, zoals vrijwel altijd bij 'slechte dagen'. De wedstrijd opent klote, koppie gaat hangen. Je gaat er keihard af en wijt het aan een slechte dag. Die vorm van de dagen daarvoor is niet ineens weg, je verliest van jezelf doordat je gaat geloven dat het kut is. Een slechte dag is alleen voor losers.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66088735
please
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 15 februari 2009 @ 17:06:17 #279
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66088803
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:03 schreef kleinzusje het volgende:
please
Stel je niet aan kleinzusje, ik post in dezelfde minuut 4 regels. Denk je dat ik dan jou post al gezien heb en bovendien kan het hier prima. Het is 100% gerelateerd aan Huta's rare nederlaag.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66092144
quote:
Op zondag 15 februari 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sven Kramer... en als je darten sport wil noemen dan is Barney het ook
Kramer is geen goed voorbeeld (komt er wel het dichtst bij in de buurt).Die is gewoon duizend keer beter dan de rest. Federer won ook alles en leek ook mentaal sterk, maar uiteindelijk nu ie wat meer tegenstand heeft is hij ook een mentaal wrak. We hebben geen goede nederlandse sporters qua mentaal vermogen. VDH misschien.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_66093491
Wat ik dacht, blijkt dus ook waar te zijn. Jesse had last van een schouderblessure en kon boven zijn schouder bijna niets in slaan.
pi_66094034
XL en Norrage kennen Marit van Eupen zeker niet
pi_66745878
quote:
Geloof me, ik werk keihard’


BUENOS AIRES - Jesse Huta Galung kreeg veel kritiek over zich heen. Hij zou niet professioneel genoeg zijn. Nu is hij de eerste speler bij het Davis Cup-duel met Argentinië.

Jesse Huta Galung serveert tijdens een trainingssessie in Argentinië. FOTO AP
Het donkere gezicht, de blauwe ogen en de altijd perfecte scheiding in het haar. Jesse Huta Galung heeft de uitstraling van een ideale schoonzoon, maar wel met iets ondeugends in de blik. De afgelopen maanden twijfelden Nederlandse tennistrainers en voormalige toppers hardop aan zijn professionaliteit. Er moest toch een verklaring worden gevonden voor het uitblijven van Nederlands succes.

Als de 23-jarige Huta Galung ergens een kans heeft om de critici de mond te snoeren, dan is het vandaag in Buenos Aires. Fanatiek publiek, tegenstanders die over lijken gaan om te winnen. De ultieme karaktertest. Zijn reactie: ,,Regelen jullie de zon, dan zorg ik voor de rest.’’

Er is veel kritiek op de tennissers van dit Davis Cup-team. Jullie zouden talent genoeg hebben, maar niet echt leven voor de sport. Klopt dat?
Huta Galung: ,,Het is nooit leuk om te horen als anderen zich op die manier over je uitlaten. Maar ik zie het als positieve kritiek. Het gaat om de intentie. Als mensen iets roepen om ons wakker te schudden, heb ik er geen problemen mee. Het is wel wat makkelijk om kritiek te leveren als je niet het hele plaatje kent. Ik heb dingen over ons gelezen van oud-tennissers die ik nog nooit heb gesproken.’’

Zelfs Rohan Goetzke, technisch-directeur van de KNLTB, riep dat jullie niet professioneel genoeg zijn.
,,Rohan heeft met ons gewerkt, ziet wat we nu doen en dus mag hij daar iets over zeggen. Het is alleen niet zo dat hij altijd het gelijk aan zijn zijde heeft. Guus Hiddink lijkt alles wat hij aanraakt in goud te veranderen, maar dat is niet iedereen gegeven.’’

Richard Krajicek geeft aan dat hij jullie graag advies geeft, maar dat hij dan later via-via hoort dat wordt geroepen dat in het hedendaagse tennis alles heel anders is.
,,Het niveau van het tennis is de afgelopen vijftien tot twintig jaar enorm gestegen, dat is een feit. Er wordt nu anders getraind dan in het tijdperk van Richard Krajicek. Maar sommige dingen zijn niet veranderd. Zeker als je het hebt over de professionaliteit en beleving. Ik zit alleen in een compleet andere situatie dan Richard. Hij stond al snel in de top-100, ik was vorig jaar de nummer 140 van de wereld en ben nu de nummer 188. De vergelijking met de gouden generatie is niet altijd eerlijk. Nederland had in die periode vier tennissers in de top-20, dat probeert elk land voor elkaar te krijgen. Het kan niet altijd zo fantastisch zijn.’’

Krajicek stelt dat Nederlandse talenten een tijdje naar Spanje moeten worden gestuurd om harder te worden.
,,Dat is wel grappig, want ik heb er een jaar gezeten. Ik kan het iedereen aanraden.’’

Davis Cup-captain Jan Siemerink vindt het vreemd dat jij en Matwé Middelkoop trainer Willem-Jan van Hulst in januari niet hebben meegenomen bij de trip naar Australië. Heb je er moeite mee dat hij daar zo openlijk over praat?
,,Na vragen van journalisten heeft Jan zijn mening geven, dat kan ik hem niet verbieden. We verschillen van mening, maar ik twijfel niet aan zijn goede bedoelingen. In september vorig jaar hebben Matwé en ik het schema voor januari gemaakt. Hij was van plan andere toernooien te spelen dan ik. Ik kon het me niet veroorloven om Willem-Jan zelf voor een langere tijd mee te nemen naar Australië. Ik ben financieel niet in die positie. Daarna was het anders, reisden Matwé en ik samen naar Zagreb, Marseille en Rotterdam. Toen ging Willem-Jan ook mee.’’

Eigenlijk zijn er twee mogelijkheden. Misschien zijn jullie uiterst talentvol, maar ontbreekt de professionaliteit die bij toptennis past. Of jullie zijn niet goed genoeg.
,,Ik denk dat Thiemo de Bakker, Matwé en ik allemaal het talent hebben. Maar we moeten het zelf doen. Iedereen kan adviezen geven, maar het is aan ons om het goed uit te voeren. Wij zijn geen Nadal of Federer, stomen niet even door naar de top-20. Halen we het wel, dan hebben die adviezen misschien geholpen. Halen we het niet, dan zijn we waarschijnlijk niet goed genoeg. De toekomst zal het uitwijzen.’’

Heeft Jan Siemerink jullie met een langdurige voorbereiding op dit Davis Cup-duel de ogen geopend?
,,Een betere voorbereiding dan deze is onmogelijk. Ik denk dat het goed is geweest om zo lang met het team samen te zijn. Goed voor de sfeer ook. Het was hard trainen en niet zeuren over pijntjes, maar ik ben het niet anders gewend. In Valkenswaard sta ik ook om zeven uur ’s ochtends op de baan, om drie uur te trainen. Ook dan wordt er niet geklaagd. Nu wordt soms geroepen dat wij een schop onder de kont nodig hebben en dat vind ik prima. Maar niemand kan zeggen dat ik niet hard genoeg werk.’’

Je begint vandaag tegen Juan Ignacio Chela. Wat zijn de kansen voor Nederland?
,,Davis Cup is Davis Cup. Ik zeg niet dat we gaan winnen, maar nu David Nalbandian en Juan Martin del Potro niet meedoen, zijn onze kansen iets groter. Mark Koevermans won in 1993 ook volkomen onverwacht van Sergi Bruguera. Chela gaat over lijken, dat heeft een spuugincident tijdens een partij tegen Lleyton Hewitt wel bewezen. In dat gevecht moet ik niet mee gaan, want dan ben ik kansloos. Ik zal me koest moeten houden.’’
Jesse speelt morgen tegen Chela als 1ste partij. Ik denk dat Jesse Chela gaat verslaan.
pi_66745956
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Jesse speelt morgen tegen Chela als 1ste partij. Ik denk dat Jesse Chela gaat verslaan.
Ik denk dat hij kansloos is en er met 3-0 af gaat..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:21:45 #285
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66746316
Ik vind Chela wel de meest overschatte Argentijn. Bovendien vind ik hem geen echte gravelspeler. Als hij echter van Huta Galung verliest haalt hij de top100 nooit meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66750128
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:21 schreef XL het volgende:
Ik vind Chela wel de meest overschatte Argentijn. Bovendien vind ik hem geen echte gravelspeler. Als hij echter van Huta Galung verliest haalt hij de top100 nooit meer.
Daar staat ie alweer bijna, terwijl hij vanaf RG vorig jaar niks meer gespeeld heeft

Zowat driekwart jaar eruitgeweest met een rugblessure, mag het dan wat tijd kosten voordat hij weer op niveau is?
pi_66750266
Zo slecht was Chela nou ook weer niet bij zijn comeback:

8/2009 ATP Acapulco (MEX) Clay Jose Acasuso Juan Ignacio Chela 7-5 6-3 Second 1.53 - 2.47
Clay Juan Ignacio Chela Pablo Cuevas 2-6 6-3 6-2 First 1.35 - 3.19
7/2009 ATP Buenos Aires (ARG) Clay Tommy Robredo Juan Ignacio Chela 6-2 3-6 6-4 Second 1.43 - 2.81
Clay Juan Ignacio Chela Alberto Martin 6-3 6-2 First 1.37 - 3.06
5/2009 ATP Vina del Mar (CHI) Clay Tommy Robredo Juan Ignacio Chela 0-6 6-3 6-4 1/4 1.4 - 2.99
Clay Juan Ignacio Chela Martin Vassallo Arguello 6-4 7-6(4) Second 1.53 - 2.5
Clay Juan Ignacio Chela Pablo Andujar 6-0 3-6 6-1 First 1.59 - 2.35

Twee keer verliezen van Robredo en een keer van Acasuso, toevallig de twee beste spelers van het afgelopen rondje Zuid-Amerika..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66754672
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:14 schreef tennisboy het volgende:

[..]

Jesse speelt morgen tegen Chela als 1ste partij. Ik denk dat Jesse Chela gaat verslaan.
quote:
Het donkere gezicht, de blauwe ogen en de altijd perfecte scheiding in het haar. Jesse Huta Galung heeft de uitstraling van een ideale schoonzoon, maar wel met iets ondeugends in de blik
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_66755022


Eerste nakende huta
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:21:10 #290
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_66755699
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Zo slecht was Chela nou ook weer niet bij zijn comeback:

8/2009 ATP Acapulco (MEX) Clay Jose Acasuso Juan Ignacio Chela 7-5 6-3 Second 1.53 - 2.47
Clay Juan Ignacio Chela Pablo Cuevas 2-6 6-3 6-2 First 1.35 - 3.19
7/2009 ATP Buenos Aires (ARG) Clay Tommy Robredo Juan Ignacio Chela 6-2 3-6 6-4 Second 1.43 - 2.81
Clay Juan Ignacio Chela Alberto Martin 6-3 6-2 First 1.37 - 3.06
5/2009 ATP Vina del Mar (CHI) Clay Tommy Robredo Juan Ignacio Chela 0-6 6-3 6-4 1/4 1.4 - 2.99
Clay Juan Ignacio Chela Martin Vassallo Arguello 6-4 7-6(4) Second 1.53 - 2.5
Clay Juan Ignacio Chela Pablo Andujar 6-0 3-6 6-1 First 1.59 - 2.35

Twee keer verliezen van Robredo en een keer van Acasuso, toevallig de twee beste spelers van het afgelopen rondje Zuid-Amerika..
Wat is dus bedoel is dat ik hem voor zijn blessure al de meest overschatte Argentijn vond.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_66759144
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef XL het volgende:

[..]

Wat is dus bedoel is dat ik hem voor zijn blessure al de meest overschatte Argentijn vond.
Oke. Ik vind het een erg leuke speler, hoewel hij erg wisselvallig is. Hij heeft zijn kop en uitstraling totaal niet mee maar hij heeft wel een mooi spelletje imo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_66759284
Kunnen jullie, als echte mannen, niet zien dat Huta waanzinnig lekker is btw ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_66759321
haha....een halfbloedje of hoe je dat noemt:P had liever gehad dat ie wat beter kon tennissen eigenlijk:P
pi_67289937
quote:
Challenger Caltanissetta: toernooizege Huta Galung

Jesse Huta Galung heeft het Challenger-toernooi van Caltanissetta op zijn naam geschreven. De als zesde geplaatste Nederlander was zondag in de finale te sterk voor zijn landgenoot Thiemo de Bakker: 6-2, 6-3.

Voor Huta Galung betekent de toernooizege zijn derde titel in zijn carrière. Eerder zegevierde hij in 2007 in Alphen aan den Rijn en in 2008 in Scheveningen.

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_67292505
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:59:12 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_88774872
quote:
Huta Galung: Dit jaar geen challengers meer
Uitgegeven: 16 november 2010 09:52
Laatst gewijzigd: 16 november 2010 09:52

AMSTERDAM - Jesse Huta Galung speelt dit jaar geen challengertoernooien meer. Hij liet dit dinsdag via twitter weten. Hij is tevreden over de afgelopen periode.

''Ik speel geen challengers meer dit jaar. Ik heb een goed einde van het jaar gehad. Hoogste ranking verbeterd van 143 ATP naar 116 ATP'', twitterde Huta Galung.

Huta Galung was vorige week nog actief in Aken, waar hij in de kwartfinales strandde.
Behoorlijke sprong gemaakt op de ranking dit jaar, mede door 2 zeges in Challenger-toernooien.
Tevens voor de tweede keer een Grand Slam behaald, Wimbledon dit keer.

Ben benieuwd of hij volgend jaar de top-100 kan bereiken. Vrees echter dat hij tekort blijft komen in de ATP-toernooien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:14:55 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88777894
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Szura het volgende:

[..]

Behoorlijke sprong gemaakt op de ranking dit jaar, mede door 2 zeges in Challenger-toernooien.
Tevens voor de tweede keer een Grand Slam behaald, Wimbledon dit keer.

Ben benieuwd of hij volgend jaar de top-100 kan bereiken. Vrees echter dat hij tekort blijft komen in de ATP-toernooien.
Ik zou net zeggen. Het blijft een net niet tennisser. Net niet de kwaliteiten die een De Bakker of Haase wel hebben. Bij Sijsling twijfel ik nog. Mede omdat die nog iets jonger is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:59:31 #298
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_88787245
Het schijnt ook mentaal vaak te blokkeren bij Jesse. In Wit-Rusland tijdens de Davis Cup hoorde ik dat hij tijdens die week op het hardcourt zowel Haase als Thiemo met enige regelmaat helemaal stond zoek te tikken. En dat dit geen incident was, maar dat hij in trainingen vaker zo is. Maar in wedstrijden lijkt het dan toch te blokkeren elke keer.

Ik denk zelf ook dat de top-100 net een stapje te ver is voor Jesse. Ik geef Igor daar ook meer kans op, zeker ook omdat Igor pas dit jaar met enige regelmaat challengers is gaan spelen terwijl Jesse al een paar jaar in die zone hangt ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:04:57 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_88787440
Ik kijk dan nog liever verder door naar Schoorrel :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:34:33 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88788539
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:04 schreef Szura het volgende:
Ik kijk dan nog liever verder door naar Schoorrel :)
Schoorel lijkt me ook erg interessant om te zien. Een jongen met veel potentie, maar is het net zo'n talent als De Bakker en Haase? Dat betwijfel ik.

Aan de andere kant zijn sommige spelers wat later goed en knallen ze ineens door het volwassencircuit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88788643
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Schoorel lijkt me ook erg interessant om te zien. Een jongen met veel potentie, maar is het net zo'n talent als De Bakker en Haase? Dat betwijfel ik.

Aan de andere kant zijn sommige spelers wat later goed en knallen ze ineens door het volwassencircuit :)
Qua puur talent niet, maar hij heeft wel de fysieke capaciteiten en wapens om het ver te schoppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')