As ie dat fliktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel kans dat die het niet erg vind om er vroeg uit te gaan. Volgende week alweer in Marseille voor eigen publiek.
Wel in de planningquote:Op zondag 8 februari 2009 19:14 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Ga jij wel?
Bij lijkt het wel leuk om Nadal een keer in actie te zien.
quote:ABN AMRO-toernooi - Huta Galung: 'Veel geleerd'
Jesse Huta Galung trof in de eerste ronde van het ABN AMRO-toernooi een oude bekende: Jo-Wilfried Tsonga, de Franse nummer 13 van de wereld.
“Twee jaar geleden speelde ik nog tegen hem op de futures, toen was het ook close tussen ons,” aldus de Nederlandse 178 van de wereld na zijn nederlaag met 7-6, 7-6. “Hij heeft mooie resultaten geboekt de afgelopen twee jaar, met hem is het sneller gegaan dan met mij. Tsonga is een klasse beter geworden de afgelopen twee jaar.”
De Fransman stond vorig jaar in de finale van de Australian Open, haalde de zesde plaats op de wereldranglijst en pakte zondag de titel bij het ATP-toernooi van Johannesburg. Huta Galung deed mee omdat hij een wildcard kreeg. “Van deze week leer ik heel veel. Ik train met jongens van wereldtop en zij leggen gemakkelijker mijn zwakke punten bloot. Ik zie waar ik aan moet werken, aan mijn returns bijvoorbeeld. En het verschil tussen wereldtop en subtop is dat zij de belangrijke punten maken. Vandaag heb ik het niveau gezien waar ik heen moet. Natuurlijk vraag ik me soms af waarom Tsonga wel die stap heeft gemaakt en ik nog niet. Maar toch neem ik van deze week vooral de positieve dingen mee: het is mooi te weten waar ik aan moet werken de komende tijd.”
Qwa breakpoints is het op zich wel goed, hij had er meer tegen. Jesse gered 8/11 en 4/6 benut.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef TheArt het volgende:
Jesse met 6-4, 4-6, 6-4 gewonnen van Paire. Het had ook veel makkelijk gekund als hij gewoon wat beter met de breakpoints was omgegaan.
Helemaal niet. Juist andersom. Jesse benutte er maar 3 van de 11 en Paire benutte er 2 van de 6.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:50 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Qwa breakpoints is het op zich wel goed, hij had er meer tegen. Jesse gered 8/11 en 4/6 benut.
Jep ik zie het nu dat ik het verkeerd had gelezen. Mijn excuses ervoor. Dat is wel erg weining breakkansen benut ja, gelukkig heeft hij wel gewonnen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet. Juist andersom. Jesse benutte er maar 3 van de 11 en Paire benutte er 2 van de 6.
Goed bezig die Huta Galung!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:48 schreef tennisboy het volgende:
Jesse heeft gewonnen met 6-4 4-6 6-4. In de 2de ronde van de kwalificatie moet hij tegen jerzy janowicz ( 346). Moet dus te doen zijn.
Ze trainen in ieder geval allebei bij Henk van Hulst.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:32 schreef Wopper1 het volgende:
Hij mag na de partij van de super held Dick Norman.
Als dat niet goed komt.
Matwe Middelkoop speelt als laatste tegen De Chaunac. Kunnen Huta en hij soms goed met elkaar opschieten? Zal wel leuk zijn als ze zich zo samen kunnen motiveren enzo.
Het is niet eens moeilijk te vinden hoor. OOP staat hierquote:Op zondag 15 februari 2009 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
Kan het dagschema van de qualies niet vinden![]()
Wel de draw
Thx !quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is niet eens moeilijk te vinden hoor. OOP staat hier
En de tweede tankt ie kansloos weg met 6-0quote:Op zondag 15 februari 2009 14:48 schreef sven2345 het volgende:
jesse heeft de eerste set gewonnen 3-6
Gewoon na die tweede break getankt. Dat zag je duidelijk aan dat scoreverloop.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef sven2345 het volgende:
huta galung gebageld in de 2e set:6-3, 0-6 nu:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |